Črna kronika

Vedeti želijo, zakaj je deček utonil

Maribor, 18. 02. 2010 12.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po tragični smrti šestletnika, ki se je poškodoval na tečaju plavanja, želijo priti upravitelji kopališča Pristan zadevi do dna. Pravijo, da bodo storili vse, da bi razjasnili okoliščine nesreče.

Ko bomo poznali vzroke nesreče, vas bomo obvestili o tem, so zapisali v zavodu Športni objekti Maribor.
Ko bomo poznali vzroke nesreče, vas bomo obvestili o tem, so zapisali v zavodu Športni objekti Maribor. FOTO: Jani Dolinšek

V zavodu Športni objekti Maribor obžalujejo smrt šestletnika, ki se je poškodoval na tečaju plavanja v pokritem kopališču Pristan. Kot zagotavljajo v izjavi za javnost, bodo storili vse, kar je v njihovi moči, da se razjasnijo vzroki, ki so pripeljali do nesreče. Šestletnik je v sredo umrl zaradi posledic utopitve.

V zavodu navajajo, da kriminalistična preiskava in obdukcija še potekata, zato o vzrokih in morebitnemu krivcu nesreče v tem trenutku ne morejo dajati izjav. "Takoj ko bodo vzroki znani, vam bomo o njih tudi poročali," so še zapisali.

Odvetnik otrokove družine Danijel Planinšec pa je v sredo pojasnil, da bodo s postopkom nadaljevali, saj gre zdaj za sum storitve kvalificirane oblike kaznivega dejanja, za kar je zagrožena zaporna kazen od enega do 15 let. V vloženi ovadbi je ta možnost že nakazana.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (101)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

arhimed_33
21. 02. 2010 13.28
+3
sauc 19.02.2010, 21:36 -6 dejstvo je da so po TV povedali: (kar se da najbrž tudi preverit ??? ) da je bilo tečaja konec ko je on šel nekontrolirano nazaj v bazen ... in če ga starši niso sposobni naučit reda, obnašanja in bontona je dobil kar je iskal ... žalostno ampak taka pač je resnica ... šestletnik ne razmišlja tako kot odrasel človek.zato tudi ni predvidel nevarnosti,zato so bili tam ljudje,ki so plačani zato,da poskrbijo za varnost.Ti pa te svoje neumnosti trosi za šankom ne pa na tem portalu.
undertakerslo
21. 02. 2010 00.08
Ne želim sipati soli na že hude rane žalujočih staršev. Bi pa bilo lepo, če bi tudi s to zgodbo mediji tako pritiskali na vse mogoče (od ministrov do preiskovalcev), kot se to dogaja v primeru bulmastifov in bi jim s tem pomagali. A da ne? Zakaj že? Aja, seveda, ti ubogi starši niso del slovenske elite...
taddy78
20. 02. 2010 11.37
+1
sauc kaj ima vzgoja pri tem mi še vedno ni jasno...a lahko bolj natančneje opišeš? Sem namreč mama 4-letnega poba in ne vem kaj bi naredila, če bi se mu kaj takega zgodilo in bi nekdo smetil portal s takimi izjavami...
Barbara Wudler
20. 02. 2010 08.18
+1
sauc ja,vsi so bili necivilizirani,razen tebe. Zakaj (če) je šel nekontrolirano nazaj v bazen? Zato,ker ni bilo nad njimi nobene kontrole. Lahko rečeš kaj hočeš, krivi so delavci v Pristanu.KONEC.
funygirl
19. 02. 2010 22.04
sarisa nikakor ne pridem do tega članka
sauc
19. 02. 2010 21.36
+1
dejstvo je da so po TV povedali: (kar se da najbrž tudi preverit ??? ) da je bilo tečaja konec ko je on šel nekontrolirano nazaj v bazen ... in če ga starši niso sposobni naučit reda, obnašanja in bontona je dobil kar je iskal ... žalostno ampak taka pač je resnica ... @bw30: ja :) - sem bil jst tudi na plavalnem tečaju svoje čase in vem kakšni so bili 6-letni sovrstniki ....
Barbara Wudler
19. 02. 2010 21.01
sauc ti pa si civiliziran osebek??? skupaj z onimi "reševalci" idi raje znamke na pošto lizat,ker za kaj drugega itak niste sposobni!
aojz
19. 02. 2010 19.44
In v dobi video nadzora ga na bazenu ni bilo Tukaj pa mislim, da bi par kamer in slike na ekranu v prostoru kjer se večinoma nahajajo odrasli bile nujne
kapitalist
19. 02. 2010 19.41
+1
iskreno sožalje svojcem
ana03
19. 02. 2010 19.18
+0
sauc - kaj je tle sploh smešnega...otrok je umrl, za božjo voljo..kaj se pa greš...kako pa naj bi se 6 letni deček obnašal...kot 16 letnik al kaj....to je res narobe svet...bog ne daj tebi pustiti otroka v varstvo,če tako razmišljaš bi ga zihr ogrožal.... otrok je umrl zaradi malomarnosti drugih pa ni važno kdo je bil poleg oz. ga ni bilo...pri 8 odraslih se to nebi smelo zgoditi...starši vzgajajo otroka po svojih najboljših močeh in jih ob tem dogodku sploh ni bilo zraven... pa itak da ni znal plavat sej je zato hodil na tečaj plavanja. vsem tistim ki pišete neumnosti vas prosm da nehate in pustite staršem da žalujejo v miru ne pa da jih obsojate...če bi se kaj takega vam zgodilo sigurno ne bi tako podlo razmišljali ... r.i.p.
Barbara Wudler
19. 02. 2010 17.01
+0
Česa eni tu ne razumete??? Otrok je umrl zaradi malomarnosti! Kje so bili tisti,ki bi morali biti takrat pri bazenu,na svojem delovnem mestu!? Pa kaj zdaj,če ni bil fantek tako vzgojen,kot so vaši otroci! Ni ga več! Zakaj??? Zaradi malomarnosti!!!!!!
Barbara Wudler
19. 02. 2010 16.55
+1
Sarisa Sem prebrala.... Ne moram pa razumet, da vse kaj si ti razbrala iz tega članka, je otrokovo zdravje?!?
arhimed_33
19. 02. 2010 16.52
+1
des16 19.02.2010, 15:30 0 Strinjam se z vsemi tistimi, ki ugotavljajo, da je težko nadzorovati otroke, igrive, vesele, nagajive, strinjam pa se tudi s tem, da morajo vsi, ki so zato odgovorni, delo opraviti tako je treba.Vendar pa se mi vseeno postavlja vprašanje. Kdo izmed vzgojiteljev ali učiteljev bo še opravljal takšne aktivnosti zaradi morebitne materialne in kazenske odgovornosti? Nesreča se kljub pazljivosti lahko hitro zgodi. Se strinjam z tvojimi navedbami,vendar poglej tega otroka ni opazil nihče od štirih vaditeljev,ki so bili prisotni in nihče od reševalcev,ki sta ravno tako prisotna in odgovorna za varnost na bazenu.Kaj se je ves ta čas dogajalo z otrokom in kaj so počeli odgovorni ves ta čas.Tu se ne gre za nekaj sekund,ampak za kar nekaj časa in še na tega ubogega otroka,da se nekaj z njim dogaja, so opozorili sošolci.MISLIM,DA SO TUKAJ ODGOVORNI RAVNALI NEODGOVORNO IN NESTROKOVNO IN MORAJO BITI KAZNOVANI.
des16
19. 02. 2010 15.30
+1
Strinjam se z vsemi tistimi, ki ugotavljajo, da je težko nadzorovati otroke, igrive, vesele, nagajive, strinjam pa se tudi s tem, da morajo vsi, ki so zato odgovorni, delo opraviti tako je treba.Vendar pa se mi vseeno postavlja vprašanje. Kdo izmed vzgojiteljev ali učiteljev bo še opravljal takšne aktivnosti zaradi morebitne materialne in kazenske odgovornosti? Nesreča se kljub pazljivosti lahko hitro zgodi.
sauc
19. 02. 2010 15.08
taddy78 obstajajo še hujši ... taki ki porivajo pse, taki ki tepejo ženske in v končni fazi taki ki si ne zaslužijo vzgajat lastnih otrok (ker jih neznajo) ... tko da vprašaj se v katero skupino spadaš ti, pol pa za druge govor :)
taddy78
19. 02. 2010 14.39
Psibuba in pasuc upam da taki psihopati kot sta vidva ne bodo nikdar imeli otrok... Ne morem verjet, da obstajajo taki bolani ljudje kot sta vidva...
Jezek_MF_025
19. 02. 2010 14.37
Jest sm zmer rokavčke al pa šlauf nosu dokler nisem znal plavat ... starši pa so bili vedno prisotni in pozorni če pa smo šli s šolo v bazen OŠ Borisa Kidriča je bla pa voda tko nizka da si do tal dosegu ...
Sarisa
19. 02. 2010 14.24
V iskalnik vtipkajte "REVŠČINA OGROŽA MARIBORSKE DRUŽINE" in preberite članek (napisan 17.aprila 2009),ki govori o otrokovem zdravju.
sauc
19. 02. 2010 13.42
+1
hehe najbrž res zato k ni znal plavat =) drugač pa tle so mulci krivi sami, ker se neznajo obnašat na bazenu !!! tko da sta kriva starša ker ga nista vzgojila v civiliziranega osebka in mu pokazala kaj lahko in kaj ne ... SIMPL AS THAT
psibuba
19. 02. 2010 13.38
kr ni znov plavat?