Črna kronika

V napačno smer na avtocesti vozil pod vplivom marihuane

Ljubljana, 18. 05. 2013 18.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Mladi Mariborčan, ki je na ljubljanski obvoznici vozil v napačno smer in trčil v varnostnika, ki je vozil pravilno in je v nesreči umrl, je imel v krvi THC, kar pomeni, da je verjetno vozil pod vplivom marihuane.

Prizorišče nesreče na ljubljanski obvoznici
Prizorišče nesreče na ljubljanski obvoznici FOTO: arhiv GBL

21-letni Mariborčan, ki je pred dnevi povzročil nesrečo na ljubljanski obvoznici, po kateri je vozil v napačno smer in silovito trčil v varnostnika v službenem avtomobilu, ki je pri tem umrl, je imel v krvi v času nesreče THC, so poročali v oddaji 24UR. To lahko pomeni, da je vozil pod vplivom marihuane in za zdaj ostaja v priporu. Kolikšno količino THC so našli v krvi povzročitelja, ni znano.

Prejšnji teden je 21-letnik na ljubljanski obvoznici na delu med predorom Golovec in vkopom Strmec, kjer stoji intervencijsko obračališče, najprej trčil v plastične stebričke in verigo, ki fizično ločujejo smerni vozišči. Vožnjo po avtocesti je nadaljeval po nasprotnem smernem vozišču. V bližini izvoza Bizovik je čelno trčil v intervencijsko vozilo, ki ga je pravilno iz smeri Zadobrove proti Malencam vozil 41-letnik iz okolice Litije. 41-letnik je umrl na kraju nesreče, 21-letnik pa je bil lažje poškodovan.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (224)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Natalia1981
20. 05. 2013 08.39
+0
kok člouk ne vidi da vozi v napačno smer??
yarrick
20. 05. 2013 07.42
+15
Sedaj je kriva konoplja, KDAJ bodo pa kriva PSIHOAKTIVNA zdravila, ki jih naši zdravniki in psihiatri predpisujejo tak kot so včasih antibiotike?!
renovatio
20. 05. 2013 07.41
+10
sam tolk, jz sploh ne poznam več velik ljudi ki vozijo da nebi bili pod vplivom nečesa.....alkohola,droge, tablet ali pa psihično popolnoma uničeni...
surlizzz
20. 05. 2013 02.10
-3
ja to je to ja ker je enga skado je kuj na kontra spuro odpelo , pa se dalje pelo dok se ni v enga zaleto ja mhm...pa liter zganja , al pa kako drugo kemijo ...goveda laznjiva!!
xx26xx
20. 05. 2013 01.50
+10
iz lastnih iskušenj povem da je za taka dejanja največkrat kriva KEMIJA k je za vsakim vogalom in ne Trava
xx26xx
20. 05. 2013 01.48
+7
sorry zarad marihuane pa ni šu d..ebil v tak dogodek,,,tisti k vam psiha nagaja manj marihuane vsekakor ,skuna je lh sam pozitivna pri vožnji !
asdfghjklqwertz
20. 05. 2013 01.46
+6
Joj kako bi ga žjavil v zaporu. Kakšnem zaporu .. pred steno pa adijo! Zaradi njegove neumnosti, je mogel umreti pošten človek.
slovenc79
20. 05. 2013 00.52
-1
no, kje ste zdaj zagovorniki tega sranja, ki ste kar naprej trobentali kako marihuana nikol nobenga ni ubila, vozniki pod vplivom alkohola pa jih kar naprej??
yarrick
20. 05. 2013 07.45
+9
glede na št smrtnih žrtev, povzročenih pod vplivom kanabisa bi rekel da je zanemarljiv odstotek.Hudo in žalostno je da se to dogaja, ampak tega se pač ne da preprečiti.misliš da če prepovejo alkohol, mamila d se bo to končalo? bodo pač posegli po čem, kar se da dobiti in NI prepovedano(tableti za psihične motnje mogoče?)...Samo z prepovedmi NE MOREŠ doseči vsega, potrebna je vzgoja !
ajojoj-
20. 05. 2013 08.08
-4
Pa povej družini umrlega, da je to zanemarljiv odstotek... Se pa strinjam zadnjim stavkom.
kg1
19. 05. 2013 23.26
+2
kako je pa tega bogega cliota scotalo...omg...res je hudo kaj takega videt
nis9x
19. 05. 2013 23.02
-1
THC se ugotavlja v urinu ne v krvi.Učinki tega fantastičnega zdravila so vidni na številnih psihiatrijah po celem svetu.
slovenc79
20. 05. 2013 00.58
+8
tudi v krvi se najde. v krvi ostanejo sledi še mesece.
kg1
20. 05. 2013 10.46
antiXfashizmXeuXgso
19. 05. 2013 23.01
-2
To samo potrjuje dejsvu, da droga škoduje pa tudi če je marihuana. Človek pod vplivom THC-ja ni zmožen realno dojemat okolice in zaradi tega prihajaha do nesreč, ker uživalci dojemajo okolico izkrivljeno in popačeno.
uroooos
19. 05. 2013 22.52
+9
Kajenje marihuane ne povzroča smrti pa dej DOJAMTE ŽE LJUDJE BOŽJI ! KAR JE PA TALE NORC NAREDU TEMU ČLOVEKU IN DA PELJE PO NASPROTNI STRANI JE PA RES NAJVEČJI NORC.... VERJEMTE DA TO NI BILO SAMO ZARADI MARIHUANE PAČ NEVEM KAJ SE JE ČLOVEKU TKRT MEŠAL V GLAVI DA JE TO NAREDU... NA MILIJONE LJUDI NA TEM SVETU VOZI POD VPLIVOM MARIHUANE PA NE NAREDIJO TAKE NESREČE KOT JE BILA TA KAJ ŠELE KAKŠNO NESREČO...TALE ČLOVK JE BIU RES NORC KAJ NEJ DRUZGA REČM...
antiXfashizmXeuXgso
19. 05. 2013 23.07
+1
Očitno povzroča. V dotičnem primeru je nekdo umrl
gespatij
19. 05. 2013 23.30
-2
Jester, Logika Ti nije bash jaka strana ha?!?!...Poglej definicijo te besede...mogče ti potegne...kaj pomeni
U123
19. 05. 2013 23.48
+6
Na miljone ljudi vozi pijanih pa ne naredijo take nesrece. A to pomeni, da se lahko pije in gre za volan? Butl!
slovenc79
20. 05. 2013 00.54
+12
aja, če zadet voziš po drugi strani si norc, če pa pijan je pa pijača kriva? urooos, nehi s tako trapastimi izgovori in sprejmi dejstvo da je škodljivo bit zadet, tako od alkota kot od marihuane!
jeznidiplomat
19. 05. 2013 22.45
+4
Neverjetno, koliko zabluzencev in zadetkov je prišlo na dan. Če bi poslušal vse vaše pravljice bi mislil, da se človek postane Bog, če skadi dovolj jointov. Že zaradi pijancev je morija po cestah, potem pa imamo še cel kup uživalcev "zdravil", ki se jih najbrž zelo slabo detektira, dokler se ne konča tako, kot se je v tej novici. En 21-letni presrani zabluzenec je verjetno ubil fotra. RIP.
gespatij
19. 05. 2013 23.00
+2
čas "diplomatov" je MINIL...Zdaj prihaja čas RAZUMA...Vi VSI NIZKOTNEŽI brez ZNANJA polni IGORANCE, lastnega ponosa in vzklikovanja političnim junakom ter zagovarjanja TOTALITARIZMA pa she spodbujanja k sovraštvu boste pa v kratkem SPOZNALI SEBE...in VERJEMI MI dragi moj...Kričač da se bo tvoj ego podrl kot hišica iz kart...in to bo bolelo...zelo bolelo...Da bi se ti to ne zgodilo imash she nekaj malo časa da se STREZNIŠ in POGLEDASH RESNICI V OČI....Svet kot ga danes vidish je le ILUZIJA, ki ti jo predvajajo na TV-ju...REALNOST in RESNICA sta drugačna...in to na VSEH Področjih življenja...od energije, kmetijstva, medicine šolstva...do itd...itd...itd...INFORMIRAJ SE....pa več ne "konzumiraj" tisto kar drugi..predvsem t.i. strokovnjaki pravijo...KAPISH?!?!?! ..al ti je treba narisat...<''<''??
antiXfashizmXeuXgso
19. 05. 2013 23.05
+5
Ja, seveda, THC ti poda relnost o življenju
gram.
19. 05. 2013 22.37
+9
Če bi bla trava povzročitelj tega, da se gre človek vozit po avtocesti v nasprotno smer, pol bi, glede na (visoko) število ljudi, ki kadi travo, vsak dan brali, da se ''hašišari'' vozijo kontra.
gespatij
19. 05. 2013 21.34
+7
Marihuana je ZDRAVILO, ki so ga prepovedali ravno zato da bi ljudi držali pod hipnozo "strokovnjakov" ki so daleč od tega da bi to lahko bili...Poglejte si Poročilo: Žbe - težave uživalcev (part 2) na yutubu pa se prepričajte kako marihuana DEJANSKO vpliva na vožnjo::..potem pa najdite še PROPGANDNI FILM od CNN-a, ki trdi ravno nasprotno...ampak zanimivo...ŽBE je zadevo testiral STROKOVNO...CNN pa tako malo z levo roko...pa se odločite kaj je res in kaj ne...Dosti časa več nimate da se STREZNITE....preden se vam bo od RESNICE ZMEŠALO...ko boste dojeli v kakem svetu ste do sedaj živeli...
konig
19. 05. 2013 21.27
+13
Marihuana ni za vse, nekaterim začne načenjat psiho, tko kot jo je temule zgleda, je pa verjetn dobr vedu kaj počne. Splošno znano je, da če kadiš travo, piješ alkohol, nimaš za volanom kej delat, pa nej bo marihuana 3x zdravilo za vse, če se ne sme se ne sme, in zarad tega ker se on tega ni držal, je nekdo umrl. Upam, da dobi pošteno kazen!!!
gespatij
19. 05. 2013 21.37
-9
KDO pa je ta, ki SME povedat kaj se sme in kaj ne???? Pripelji mi ga pred vrata...da ga vidim junaka...!!!! A imaš svoje življenje v rokah TI ali ta za katerega pravish da govori kaj se sme in kaj ne...??? ODRASTI in prevzemi ODGOVORNOST ZASE le in samo NASE...pa je ne prelagaj na tiste,po katerih zatem pljuvaš..ker ti niso dovolili tega ali onega...ZBUDI SE...Človek dragi
konig
19. 05. 2013 22.09
+13
Vsak počne s svojim življenjem kar hoče, njegov problem res, ampak če pa nekoga ubiješ pod vplivom ''droge'' je pa prov, da zato tud odgovarjaš in to je vsesplošni problem, ker sem vsak dan na cesti jest in moja družina in še več sto tisoč drugih nedolžnih ljudi, kateri smo ogroženi na poti v službo ali kamorkoli. Že tako je preveč nesreč zaradi nezbranosti itd. kaj šele zaradi drog. Sej ne rečem, da jest ne morem povzročit nesreče, ampak poskušam to tveganje zmanjšat, dako da se držim nekih zakonov. Men ni blo nič omogočeno v življenju, samo pač se sam odločam kako bom živel, in ti me niti ne moreš sodit, ker me poznaš samo do prejšnega stavka in niti malenkost več.
gespatij
19. 05. 2013 23.27
-5
Zakaj pa misliš da ste Ti in tvoja družina "nedolžni".....in česa, koga ali kaj so po tem takem "dolžni" drugi...??? Dragi moj..RAVNO TI in TVOJA DRUŽINA ste delček tiste KRIMINALNE VEČINE, ki si zatiska oči pred vsemi zločini, ki se dogajajo pri belem dnevu...pa absolutno nič proti temu ne ukrenete....vi ste "nedolžni"...ha....zakaj potem še danes umirajo ljudje za rakom in drugimi boleznimi če obstaja zanj zdravilo??? pa lih slučajno je to prav marihuana...Zakaj tega ne veš??? ker si "nedolžen" ali IGNORANTSKI SUŽENJ, ki bo naredil vse za varnost svoje družine in sebe...pa četudi to pomeni da bo od rojstva do smrti živel v laži velikih korporacij, politikov, strokovnjakov in ostalih akademikov, ki so ta svet pripeljali v prepad... Do kdaj ŠE mislite IGNORIRATI Življenje...??? DO kdaj biti le ovca, ki ji lahko drugi zapovedujejo...VSE kar vam povedo pridno ubogate, nat pljuvate po teh istih politikih čeprav zatem v takih primerih zagovarjato kar politiki propagirajo nevedoč , da s tem ŠKODIJO tako sebi kot drugim... ZBUDITE SE in SPREGLEJTE RESNICO TAKO KOT JE...in povem vam da je LEPA...zelo LEPA...dokler boste pa verjeli in gobezdali brez da bi o tematiki kaj vedeli pa boste vsak dan bolj in bolj trpeli...kar je edino prav... Zdaj ti pa še povem česa si DOLŽAN...ker nisi "nedolžen" kot trdiš ampak imash MORALNO ODGOVORNOST da pomagash SOČLOVEKU ter da brskash za resnico...preprečuješ ZLOČIN nad sočlovekom in okoljem s tem da ZAVRAČAŠ vsakršno avtoriteto nad tvojim lastnim življenjem...in življenjem kogarkoli drugega.. in NE ljubi moj...to zgoraj ni "zločin" ampak...je bila ne-sreča...zločin pa je prepovedovati oz. si dovoliti nekomu drugemu določati kaj počne s svojim telesom in umom. Zločin je vsakršno vsiljevanje volje ali mnenja kar pomeni da je vsak t.i. državni akt, predpis, zakon itd... zločin sam po sebi...saj je že s prvo zapisano črko PROTIUSTAVEN.... Svoboda je NEODTULJIVA PRAVICA...nesreča pa je samo to ...NESREČA...za katero je treba iskati VZROK (ne krivca!!) drugje kot pri povzročitelju....Vsaka nesreča je odraz stanja v družbi...in nekateri posamezniki se zlomijo prej drugi kasnej...ampak VZROKE za nesreče boste našli predvsem v vaši strahopetni ubogljivosti in predajanju "komfortu" možganske neaktivnosti...s tem da za popolnoma vsako stvar rabite "navodila" v obliki omejitev, prepovedi ipd......kar pomeni da danes skoraj praktično ni več voznika, ki bi znal od MS do KP pripeljati celega sebe in avto če bi ceste bile kar naenkrat brez znakov...Tako zelo NESPOSOBNI STE DANES VSI, ki zagovarjate kakršnokoli obliko represije in/ali zakonodajo na področju prometa....
konig
20. 05. 2013 18.20
+1
dej se že ugasn no, pa eno pejt skadit da boš mirn, sploh se mi ne lup brat tvoje bedarije, filozof..
gespatij
19. 05. 2013 21.22
+1
Marihuana je ZDRAVILO za Duha, Telo in Predvsem RAZUM.. Mnogi danes to ŽE Vedo...le povedati si ne upajo...Bil pa bi skrajni čas da se o tem začne govoriti in da se začne marihuana kaditi VSEPOVSOD...BREZ \"skrivanja\"\"...Več jih bo javno, odkrito in BREZ Strahu kadilo, manj moči bo imela represivna vojska, ki jo drugače pravijo \"policija\"... Nesreče pa se DOGAJAJO..tako ali drugače in NI vedno \"nekdo kriv\"... Veeeelika večina NE-SREČ se zgodi izključno zaradi SPLETA OKOLIŠČIN...zaradi TRENUTKA v katerem se nekaj zgodi...kajti če bi nps.. voznik vozil samo 5km počasneje AAAAAli hitreje (popolnoma vseeno) se trk NE BI ZGODIL...Če bi voznik od doma odšel 30 sekund prej ali pozneje se trk NE BI ZGODIL... In kaj vam tukaj še ni jasno???? A vedno rabite nekoga obsojat, krivit, zaničevat itd...itd..??
Boris Blagotinšek
19. 05. 2013 20.14
+5
Nihče me ne bo prepričal, da je kajene marihuane neškodlijovo in da ne povzroča smrti. Mogoče res ne na način kot cigarete. Uživanje marihuane občutno popači zaznavanje prostora in časa skupaj z ostalimi zaznavami. V študentskih letih sem probal parkrat in sest na bicikl je bilo praktično nemogoče. Nič se ne vidi tako kot je in tole izkušnjo parih jointov lahko primerjam s pardnevno neprespanostjo, kar pa se mi še zdaj včasih dogaja. Voznik pod vplivom marihuane je nevaren vsaj tako kot neprespan voznik. In razlogi, da se sledi marihuane ohranijo v krvi vsaj mesec dni so navadno sprenevedanje, ko gre za varnost v prometu.
gespatij
19. 05. 2013 21.13
-12
Marihuana je ZDRAVILO za Duha, Telo in Predvsem RAZUM.. Mnogi danes to ŽE Vedo...le povedati si ne upajo...Bil pa bi skrajni čas da se o tem začne govoriti in da se začne marihuana kaditi VSEPOVSOD...BREZ "skrivanja""...Več jih bo javno, odkrito in BREZ Strahu kadilo, manj moči bo imela represivna vojska, ki jo drugače pravijo "policija"... Nesreče pa se DOGAJAJO..tako ali drugače in NI vedno "nekdo kriv"... Veeeelika večina NE-SREČ se zgodi izključno zaradi SPLETA OKOLIŠČIN...zaradi TRENUTKA v katerem se nekaj zgodi...kajti če bi nps.. voznik vozil samo 5km počasneje AAAAAli hitreje (popolnoma vseeno) se trk NE BI ZGODIL...Če bi voznik od doma odšel 30 sekund prej ali pozneje se trk NE BI ZGODIL... In kaj vam tukaj še ni jasno???? A vedno rabite nekoga obsojat, krivit, zaničevat itd...itd..??
Animal_Pump
19. 05. 2013 19.38
-1
Nekateri ljudje mislijo, da je marihuana “varnejši nadomestek” za uporabo alkohola. THC v času delovanja negativno vpliva na sposobnost za vožnjo. Zmanjša reakcijski čas, poslabša zaznavanje svetlobnih signalov, povzroči lahko paranojo, zaspanost in občutek zmedenosti, zato se vam lahko zgodi, da boste spregledali rdečo luč ali obstali na semaforju ob zeleni. Nekateri raziskovalci s tega področja trdijo, da je učinek pokajenega “jointa” na vožnjo primerljiv z vplivom treh velikih piv, kar pomeni 6 enot alkohola. Kakšne agresivnosti pa ne bo zaznati pri voznikih,ker marihuana zvišuje nivo estrogena in niža nivo testosterona.
Froš
19. 05. 2013 19.58
+3
Ti nimaš blagega pojma. Naredi sam test, če upaš, pa mi poročaj o rezultatu. Ti takoj povem da joint niti približno ni enak trem pivom. (pa da nebi kdo iz te trditve jemal to kot da je bolje bit zadet za volanom kot pijan. Še vedno ne eno ne drugo ni kul.)
Animal_Pump
19. 05. 2013 20.59
+2
To ni moja raziskava,temveč od raziskovalcev na tem področju...jaz samo posredujem. Drugač pa ne uživam ne alkohola ne opojnih substanc...oboje je za pussy-je. Za tiste,ki gredo pa še zalimani pa pijani za volan,pa sploh škoda besed.
gespatij
19. 05. 2013 21.33
-3
Marihuana je ZDRAVILO, ki so ga prepovedali ravno zato da bi ljudi držali pod hipnozo "strokovnjakov" ki so daleč od tega da bi to lahko bili...Poglej si Poročilo: Žbe - težave uživalcev (part 2) na yutubu pa se prepričaj kako marihuana vpliva na vožnjo::..potem pa najdi PROPGANDNI FILM od CNN-a, ki trdi ravno nasprotno...ampak zanimivo...ŽBE je zadevo testiral STROKOVNO...CNN pa tako malo z levo roko...pa se odloči kaj je res in kaj ne...
nouafly
19. 05. 2013 17.26
+14
ja ja thc je kriv. mogoče ga je mel v krvi od prejšnjega dne. če bi bil počen nebi divjal. Vsekakor ne odobravam vožnje po napačni strani ampak temu sigurno ni bil razlog THC
kompanjone
19. 05. 2013 18.51
+3
vidm da si dobu velik dislajkov... usi te k ste dislajkal, enkrat se zadente in se usedte za volan, vrjemte da bote velik bl pozorni na cesto in hitrost kokr če ste trezni.... konec koncov, THC nima takega efekta kot alkohol ki bi ti zameglil pogled, zmešal prostorske zmožnosti temveč ti zaradi pomankanja kisika v krvi (v kri se ti začne vezat thc) v takih situacijah začne sproščat adrenalin zaradi upočasnjenega pretoka kisika po krvi
BMWmunja
19. 05. 2013 19.20
-1
Torej....? Se naj sedaj zaradi tega vsi začnemo zadevati ali kaj hudiča, kanalije munjene?!
Froš
19. 05. 2013 19.57
+4
Samo preprosto primerjavo ti je dal kaj dela trava vs. alkohol za volanom. Nobene pobude ne vidim tu, da naj vsi začnejo na veliko pohat. In popolnoma se strinjam z njegovo trditvijo oziroma dejstvom, ki ga je podal. In to je tudi velik problem, te dajo na kontrolo, in ti napišejo kazen da si vozil pod vplivom thc-ja samo zato, ker si lahko tudi tri dni prej doma na balkonu enga skadil, kar sicer ni prepovedano. In tale dvomim da je bil zadet, če je bil pa pijan in zadet, potem pa vprašanje kako je sploh našel avto.
BMWmunja
19. 05. 2013 21.52
+5
Ne odobravam ne enega, ne drugega. V življenju so tudi druge, manj nevarne stvari, ki človeka izpolnijo. Naj jih nekaj naštejem: glasba, astronomija, literatura, šport, modelarstvo, gojenje rož, gledanje filmov, kolesarjenje, jadralno padalstvo, gorništvo, prostovoljno sodelovanje pri delu oseb s posebnimi potrebami, pomoč ljudem in živalim v azilu itd., in vsako te prevzame, ne da bi pri tem moral biti zadet...