Črna kronika

V Ljubljani naj bi spet zastrupljali pse

Ljubljana, 15. 05. 2017 11.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Tina Švajger
Komentarji
61

Po družbenem omrežju Facebook je v preteklih dneh zaokrožila informacija, da naj bi v Ljubljani – natančneje v Starem Polju, nekdo nastavljal strup za pse. Policija uradne prijave ni dobila, so pa s tem seznanjeni.

Kuža
Kuža FOTO: POP TV

"Pozor! V Starem Polju (LJ) nekdo nastavlja strup!" se je glasila objava lastnice štirih gladkodlakih prinašalcev, ki je pred dnevi zaokrožila po Facebooku. Po njenih besedah naj bi bilo v petek tako zastrupljenih najmanj pet mačk, od teh je ena poginila.

Podobna informacija o zastrupljenih kroglicah mleta mesa, ki naj bi jih našli v ljubljanskem Tivoliju, je zaokrožila tudi v začetku maja.

Informacijo o zastrupljanju so sicer zaznali tudi ljubljanski policisti, a konkretne prijave niso prejeli, pojasnjuje Maja Ciperle Adlešič iz PU Ljubljana.

Ciperle Adlešičeva ob tem vse lastnike psov opozarja, naj bodo na sprehodih še posebej pozorni; če opazijo kar koli nenavadnega, kar bi lahko vsebovalo strup, naj se tega ne dotikajo in o najdenem čim prej obvestijo policijo ter Upravo RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin (UVHVVR).

Sicer pa naj imajo svoje pse na javnih površinah zmeraj na povodcih in pod nadzorom.

O zastrupitvah smo povprašali tudi na UVHVVR, kjer pa pojasnjujejo, da na območju Ljubljane prijave o zastrupitvah niso prejeli že vse od leta 2013. "V kolikor pa takšno prijavo prejmemo, jo odstopimo policiji, saj gre v tem primeru za kaznivo dejanje in mi policiji zgolj nudimo pomoč," še dodajajo na UVHVVR.

Januarja v Ljubljani zastrupljene hrenovke

Nastavljanje strupa je sicer v slovenskih mestih stalnica. Zadnji evidentiran primer namerne zastrupitve je bil januarja letos, ko je psička na Mesarski ulici v Ljubljani zaužila hrenovko, v katero je bila zapičena bela tableta. Lastnica je psičko nemudoma odpeljala k veterinarju, ki je sprožil bruhanje.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (61)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

TruthFreedom
16. 05. 2017 14.03
+1
Kaj takšnega lahko stori samo pošast. Človek - v pravem pomenu besede, tega ne bi storil. Pika. Ker pes je ŽIVO BITJE in to sprevrženo dejanje, v mojih očeh, je umor. In glede na večino komentarjev, ki podpirajo takšna sprevržena dejanja, me je groza v kakšni državi in v kakšnem svetu živim. Groza me je ko samo pomislim kako kruto trpljenje in muke povzročajo takšna dejanja... Poleg živali, pa lahko strup pobere in nese v usta tudi kakšen otrok. Da ne bo pomote... Imam psa, sem odgovorna skrbnica, pobiram pasje iztrebke, ne vodim svojega psa na otroška igrišča in se zavedam, da je moj pes moja odgovornost. NE prenašam lastnikov psov, ki mislijo, da so sami na svetu, ki ne pobirajo pasjih iztrebkov, spuščajo pse na javnih površinah, itd. Že večkrat sem koga med njimi opozorila, že večkrat so me nadrli, češ kako si dovolim opozoriti, zaradi neodgovornih lastnikov je bil moj pes že večkrat napaden od njihovih spuščenih psov, da ne govorim kolikokrat sem že stopila v pasji drek... Pa vendar... Zastrupljanje psov, mačk ali katerekoli živali, je nehumano, pošastno in sprevrženo dejanje. Kaj takšnega si ne bi smel nihče dovoliti. Proti takšnim lastnikom psov se postopa drugače... Se poda prijavo na policijo ali radarsko službo. Prijava se seveda poda na licu mesta. Denarna kazen jih bo najhitreje spametovala. Spet po drugi strani, pa ne morem mimo smetem in umazaniji, ki jo povzroča človek sam. Koliko smeti leži po tleh, travnikih, v rekah, potokih, v gozdovih... Celo okoli praznih košev za smeti. Tega ne povzročajo psi ali katerakoli druga žival. Največje onesnaženje povzroča človek. Pa tudi o človeških iztrebkih bi se dalo razglabljati. Predvsem na otroških igriščih. Zraven pa robčki, plenice in še marsikaj. Pa tudi marsikateri starši, skupaj z otroki, pripeljejo na otroška igrišča svoje pse in jim dovolijo, da opravljajo potrebo in smetijo, tako psi kot otroci, kjerkoli želijo. In najbolj patetično (bedno) je, da so ravno takšni ljudje, najbolj glasni medtem ko kažejo s prstom na druge. Marsikdo bi moral prvo pomesti pred svojim pragom. In se vprašati ali tudi sam dosledno skrbi za čisto okolje in naravo, ter s tem za zdravje otrok, odraslih in živali.
SonjaSonja
16. 05. 2017 19.05
-3
kaj pa če bi se ti zamislila o čem drugem? nad sabo recimo...
TruthFreedom
17. 05. 2017 11.27
+2
Zakaj bi se morala zamisliti nad sabo? Ker sem napisala resnico? Ker sem odgovorna lastnica psa? Ker mi je mar? SonjaSonja, napišite mi zakaj... Bom z veseljem prebrala in razmislila o vašem tehtnem argumentu.
ecnarf
15. 05. 2017 18.52
+3
Po vasi imamo zabojniike za pasje kekce, pa so v glavnem prazni ,ker pasjevodci v glavnem ne pobirajo iztrebkov ,će pa komu rečeš da ni pobral te pa nazaj nahruli in ozmerja ,češ kaj te briga če pes serje vsepovsod.Sprehajajo se povsod po privat njivah in travnikih ter gozdovih.
jutri bolje bo
15. 05. 2017 17.43
+10
Ne, ne more, pes na povodcu in z nagobčnikom, ne more pojesti nič kar mu lastnik ne dovoli. Pa ne pišite bedastih komentarjev.
METKA102
15. 05. 2017 16.24
+14
Pred leti je MOL odstranil vrtičke in naredili so lep park, Šmartinski park, to je tam pri Žalah. Vsako leto naredijo še nekaj novega in tudi otroško igrišče je tam, zares privlačno za otroke. Lepo, pohvaljeni. Samo kaj, otroško igrišče je zelo majhno v primerjavi s celotnim parkom, katerega pa zasedajo lastniki s svojimi psi. Ko pridejo do parka, psa spustijo, in potem ljubljenec nori in skače prosto naokoli, seveda se tudi podela, lastnik (ne vsi) se pa stran obrne, kot da ne vidi tega, predvsem tisti, ki imajo velike živali, ki delajo tako velike kupčke, kot ljudje. Seveda so psi družabna bitja, tam se jih skupaj zbere krdelo, in presneto moraš paziti, da te ne podrejo, če si slučajno na njihovi špuri. Prav bi bilo, da bi tudi za pse naredili en poseben ograjen prostor, kjer bi bili lahko spuščeni, saj je razumljivo, da potrebujejo blokovske živali, ki so večinoma ves dan zaprte v stanovanjih, gibanje.
METKA102
15. 05. 2017 16.27
+11
Morda bi bilo prav, da bi se kdaj tam pojavil kakšen redar in tem ljudem povedal, da se tako ne dela. Morda bi bilo dovolj opozorilo, vsaj v začetku.
gobo
15. 05. 2017 17.19
-4
mogoče se bo zdaj tam pojavila ta oseba da naredi malo d,e,r,a,t,i,z,a,c,i,j,e
srebrnibreg
15. 05. 2017 18.50
+7
V vseh mestih manjkajo redarji, da bi te pasje ljubce spravili v red. Vsakemu takemu vsak dan napisati položnico za 300 evrov pa bi bil verjetno mir in spoštovanje čistega okolja in tuje lastnine.
KrofKrof
15. 05. 2017 16.19
+7
Ta, ki to počne, je en strahopeten bolnik. Če mu gredo na živce lastniki, ki ne pobirajo pasjih iztrebkov, naj to pove njim v obraz, ne pa da na zahrbten in strahopeten način zastruplja pse, ki niso nič krivi!
SonjaSonja
15. 05. 2017 17.06
+9
a pa se ti hecaš? a pa veš kako so lastniki psov nesramni in arogantni? vidiš, da se njegov pes poserje, pa še vedno trdi, da ni njegov ... od kakca pa se še kadi - pa vpije, da bo klical policjo ker ga nadleguješ
KrofKrof
15. 05. 2017 17.28
+7
To temu psihopatu še vedno ne daje pravice, da zastruplja pse, ki dejansko niso nič krivi.
jutri bolje bo
15. 05. 2017 17.36
+9
Pa si ti že kakemu lastniku psa rekel, naj pobere pasji drek. No vidiš, nisi, jaz pa sem, skoraj sem jih dobil. Pa ne glede na to, še vedno jih bom opozarjal.
flexi22
15. 05. 2017 20.14
+0
tu je pa vzgoja obeh psa in skrbnika .in kdaj treba zače ? že z majhnim psom in majhnim skrbniko .tisto kar sedaj delajo starši pred 3,4,5 letnimi otroki bojo oni isto delali čez 10 let .in še to če bi ti bili v kakem kinološkem društvu pa opravili še kak tečaj pa bi vsi pridobili skrbnik in kuža kar se tiče zastrupljanja ta oseba je bolana ta je sigurno tudi s sosedi skregan
sonas
16. 05. 2017 10.05
+1
KrofKrof in kako bi ti rešil to težavo s psi? Nalepka73... kako pa vgajati lastnike psov?
pikacups
15. 05. 2017 16.14
+0
dajte, malo strupa vrzte tam, sej se ve kje
Pan1
15. 05. 2017 15.51
+7
Zastrupljanje je nekaj, kar ni dopustno in je po mojem celo bolano dejanje. Pa vendar, če se dotaknem lastnikov psov, si ne morem kaj, da ne pokomentiram. Tudi če lastnik psa pobere za psom to kar je pač naredil, ni prav, ker to naredi na površini ki je lahko tudi otroško igrišče. Ne pobere se vse do pike in pes tudi lula in kaj je potem to? Razumem, da pes mora na sprehod, pa vendar ne na igrišče oziroma na površine, kjer je možno, da iztrebki pridejo v stik z ljudmi. Vsak lastnik psa ve, da v okolju, kjer se ne giba sam, mora imet psa na povodcu in z nagobčnikom. Ko se pa kaj zgodi, pa je kriv pes? ne lastnik in lastnik je tisti, ki mora poskrbet za vse kar se tiče svojega ljubljenčka. Zastrupljanje, pa je ogabno dejanje.
Doody
15. 05. 2017 16.01
+8
Ja , res je , nastrada potem pa kužek, Kaj pa če slučajno pobere otroček, saj ne ve kaj je, mamica pa tudi ne vidi včasih vse. To je popolnoma neodgovorno, ravnanje , s tem se ne rešuje problema,da se zastruplja.Morala bi biti večja ozaveščenost lastnikov psov, vendar pa je velikokrat tudi nalašč, sploh pa če ga še opomniš, da se to ne dela, v naselju.
crazyHorse
15. 05. 2017 16.01
+5
Psa se ne pelje na otroska igrisca se strinjam ... samo to s pobiranjem na javnih povrsinah .. .A ti povem kolko sem jih videl - otrok namrec - srati in lulati na javnih povrsinah, pa starsi ne poberejo ...
jutri bolje bo
15. 05. 2017 17.38
+2
Davorin pojdi ti malo ozaveščat brezvestne lastnike psov. Kmalu jih boš dobil po buči.
bodi
15. 05. 2017 15.41
+12
mačke si nabavte pa ne boste imeli tega problem . Je pa res da lastniki psov ne spoštujejo nobenih pravil (niso vsi taki) in posledično se potem nekomu odpelje in naredi deratizacijo potem je pa jok in stok lepo upoštevajte norme pa ne bo nobenega pogina med ljubljenčki.
aojz
15. 05. 2017 15.53
-1
Bo potrebna po tvoje deratizacija tudi med ljudmi. Kozlanje, scanje pa igle povsod.
bodi
15. 05. 2017 15.57
+5
Če moram jaz upoštevati pravila jih dajte TUDI VI GOSPODA BREZOBZIRNA ko pridete na periferijo svoje ljubljenčke sprehajati saj ko jaz pridem v Ljubljano moram upoštevati tamkajšnja pravila pa jih dajte še vi ljubitelji vsega živega .
TR82
15. 05. 2017 15.38
-1
pepe007
15. 05. 2017 15.29
+7
Nastavljanje takih vab je lahko smrtno nevarno za ljudi. Kaj če otrok to pobere in poje? En spodaj piše o neki kvadraturi, ki bi jo naj imel lastnik psa. Moji sosedi čez hrib imajo kmetijo, nekaj krav, psa pa gospa goni mimo moje hiše, da na mojih par arih opravi svoje. Iztrebkov ne pobira.
crazyHorse
15. 05. 2017 14.50
+7
Problem je da to lahko poje tudi moj pes, pa ceprav vedno pobeberm za njim ... nic kriv
legvan1
15. 05. 2017 14.42
+11
pse imejte na povodcu pa bo ok.če pa želiš, da se ti pes zlaufa, se vpiši v pasje društvo in začni trenirat agiliti, še za sebe boš nekaj naredil.... lepo pa bi bilo imete pse na povodcu, posebej zdaj, ko srnjad polega
mity79
15. 05. 2017 15.42
-10
Res si k.r.e.t.e.n! A pes na povodcu pa ne more pojesti strupa al kako ? Prav imaš pes mora biti na povodcu ampak ravno tako lahko pozre strup ali je na povodcu ali odvezan! Ti itak nimas nobene domace zivali mogoce ribice v akvariju .
aojz
15. 05. 2017 15.54
-2
legvan1
15. 05. 2017 16.01
+6
mity79, tvoji možgani so majnši od plankotna, pse imam že celo življenje (sicer to ni važno) in vem kako in kaj. sigurno je, da če imaš psa na povodcu, je 99 % majnša, da ti poje strupa ne poje, kot, če je prost. . ti si očitno tisti posameznik, ki se k njemu prilagaja oselel in ne ti čredi!!!
jutri bolje bo
15. 05. 2017 17.41
+8
Ne, ne more, pes na povodcu in z nagobčnikom, ne more pojesti nič kar mu lastnik ne dovoli.
butalistan
15. 05. 2017 14.41
+16
Če nimaš vsaj 500m2 zemlje ne moreš imeti psa!!!!! PIKA
RONDO25
15. 05. 2017 15.50
+5
alenka.NN
15. 05. 2017 17.03
+3
bodi
15. 05. 2017 20.34
-1
violeta12
15. 05. 2017 14.34
-4
Pa se najdejo takšni ljudje,človek mora biti zudi zelo previden še na te šampone za pse, saj je v tem tudi velik strup,najbolje je,če sam izdelaš domač šampon za psa-je bolj zdravo
BYT3
15. 05. 2017 14.27
+22
Kot lastnica psa razumem vse, ki kritizirajo lastnika zaradi nepospravljanja iztrebkov svojih ljubljenckov. Je lastnikova odgovornost in se popolnoma strinjam z vsemi, da enostavno ne mores samo pozvizgati vstran in se delati da nic nisi videl. Ampak ali mora za to zival umreti v mukah? Ne. Podpiram, da bi uvedli strozji nadzor tega se posebej v urbanem okolju, ker ima vse vec ljudi pse zgolj za modni dodatek, da ne govorimo o vzgojenosti in solanju.
kurva2
15. 05. 2017 14.26
-10
Ko najdem bom osebno pojedel, ta ki je nastavil bo pa obsojen za poskus umora.
TR82
15. 05. 2017 14.21
-3
tisti ljudje ki mučijo živali in jih zastrupljajo niso vredni da živijo. pa ne pišite teh glupih komentarjev psi se lahko spustijo na človeški nivo človek pa ni dovolj intiligenten da se približa njegovi itiligenci .
xxdrgregoryhouse
15. 05. 2017 15.50
+4
Dracul Va Domni DinNou
15. 05. 2017 14.21
-1
ne razumem kaksen strup je to da zivali disi in ga na koncu poje skupaj z necim
Apostol1
15. 05. 2017 13.46
+5
Če gledam ljudi kako na kmetijskih površinah spuščajo pse ,ki pustijo pasje iztrebke se mi zdi logično da od časa do časa kašen kmet popeni in naredi kaj takega , pravim logično ampak apsolutno nedopustno in sprevrženo dejanje , ki ničesar ne reši kvečjemu še poglablja ta prepad med lastniki psov in kmeti. Če se pa to dogaja v Ljubljani oziroma v urbanem naselju potem je to še toliko bolj sprevrženo dejanje , po drugi strani bi oblast to lahko lažje kontrolirala in našla povzročitelje , velja pa tudi obratno lažje je kontrolirati pasjeljubce ali pospravljajo iztrebke za svojimi ljubljenčki ali ne .
jung
15. 05. 2017 13.16
+15
Živalce niso prav nič krive, krivi so neodgovorni lastniki.Razumet pa je treba, da včasih nek splet okoliščin pripelje do tega, da nekomu prekipi.Tudi tisti ,ki talate minuse bi verjetno drugače razmišljali ,če bi se vam dogajalo,da bi se vam kužki vsak dan pokakali okrog hiše in včasih tudi ogrizli vaše otroke.