Črna kronika

Umrl šestletnik, ki se je poškodoval na plavalnem tečaju

Maribor, 17. 02. 2010 13.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Šestletni deček, ki se je poškodoval v mariborskem bazenu Pristan, je danes malo čez enajsto uro umrl. Zdravniki naj bi ga odklopili z aparatov. Policijska preiskava v zvezi z nesrečo na bazenu pa še poteka.

Kopališče Pristan v Mariboru
Kopališče Pristan v Mariboru FOTO: Milan iz Maribora

Malo čez enajsto uro je v mariborskem kliničnem centru umrl šestletni deček, ki se je poškodoval pri plavalnem tečaju na mariborskem pokritem bazenu Pristan in se je v bolnišnici zdravil. Okoliščin nesreče, ki se je zgodila na bezenu, policisti še niso odkrili. Kot so nam povedali na policijski upravi v Mariboru, preiskava v tej zadevi še poteka.

Starši dečka so na policijo in okrožno državno tožilstvo sicer že vložili kazensko ovadbo zoper neznane osebe. Neznanim storilcem očitajo povzročitev splošne nevarnosti, od odgovornih pa bodo zahtevali kazensko in materialno odgovornost.

Deček se je ponesrečil pri plavalnem tečaju

Kot smo že poročali, se je na mariborskem pokritem bazenu Pristan ponesrečil šestletni otrok. Kot je pojasnil direktor Športnih objektov Maribor Anton Knez, se je nesreča zgodila med tečajem plavanja za prvošolce, na katerem je bilo prisotnih 27 otrok 1. razreda mariborske OŠ Franc Rozman Stane v spremstvu štirih vaditeljev. Na kopališču sta bila prisotna dva reševalca, še dva pa sta bila v tistem trenutku prav tako na bazenu na usposabljanju.

O negibnem šestletniku v vodi so reševalca malo pred 13. uro obvestili drugi otroci. Ugotovil je, da ponesrečenec ne kaže znakov življenja, zato ga je skupaj s sodelavci začel oživljati. Pri tem naj bi otrok zopet zadihal, kmalu pa so prišli tudi reševalci. Ti so nato otroka na poti v mariborski klinični center reanimirali.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (234)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

funygirl
20. 02. 2010 19.16
pa je možno,da tudi otroci,ki so bli na športnem dnevu niso nič vidli?
Alen Lep
20. 02. 2010 18.37
+2
piše da so ga rešili reševalci, vendar ga niso ampak ga je fant ki je bil takrat na športnem dnevu luka vidovič ki ga je potegnil iz vode!!
Baphomet
18. 02. 2010 15.51
mamiTina joj pa sej ni bazen ubil otroka no :) ha ha frej si vzemi pa pejt s svojim otrokom pa ga skos glej... noben ti ne sme tega preprecit
petelin24
18. 02. 2010 14.06
larica05 18.02.2010, 12:33 ...če pa niso sposobni imeti štirje vaditelji 27 otrok-to je na vsakega vaditelja po 7 otrok pa naj bazen kar zaprejo... ne 7, samo 6,75.......
papez46
18. 02. 2010 13.50
+5
larica05 Verjamem, da ne veš o čem govoriš. Prvo in prvo, žel je v sistemu vedno nekaj normirano. In po teh normativih, ki jih "nekdo postavi" se potem dela. Drugo, ali si morda učiteljica in delaš v šoli? Bi rekel da ne. Moj oče je delal v prosveti. Na športnem dnevu, pri igranju nogometa, je njegov učenec "padel dol". So ga oživljali in vse mogoče - ampak je žal preminil. Po opravljeni obdukciji in po kasnejših pogovorih s starši so izvedeli, da je otrok imel prirojeno srčno napako. Starši so to vedeli. Zdravnik je to vedel. V šoli o tem niso vedeli ničesar. Nihče. Tudi otrokovi sošolci ne. Starši so utemeljevali ta molk s tem, da otrok ni bil prikrajšan! Ja saj res ni bil prikrajšan - zato je pa bil mrtev. In kdo je potem "odgovoren". Najlažje je iskati krivca drugje. Le sebe ne želi nihče pogledati. Za sebe smo vsi "popolni" in najpametnejši". Žal.
Larica05
18. 02. 2010 12.33
papez46 primarna dolžnost staršev...ja razumem in to je res... vendar sta ravno ta dva starša svojega šest letnega sina zaupala v roke strokovnjakom.....vsaj naj bi bili strokovno izobraženi za tako delo z toliko starimi otroci.. in kolikor vem so vsi ti stokovnjaki podučeni tudi o tem da je vsak otrok edinstvenega karakterja...če pa niso sposobni imeti štirje vaditelji 27 otrok-to je na vsakega vaditelja po 7 otrok pa naj bazen kar zaprejo...
funygirl
18. 02. 2010 12.29
+0
nihče ne pravi,da sta starša krivca za smrt otroka,sta pa močna dejavnika v tej zgodbi,če otroci nimajo prave vzgoje,predvsem pa dovolj ljubezni,začnejo kljubovat in iskat pozornost na vse možne načine
Barbara Wudler
18. 02. 2010 11.56
papez46 Se 100% strinjam in razumem. Ampak se vseeno sprašujem, KJE PRI VRAGU SO BILI VSI ODRASLI, DA SE JE TO LAHKO ZGODILO???
papez46
18. 02. 2010 11.27
+2
bw30 Vzgoja otroka, je še vedno primarna DOLŽNOST staršev in ne ulice ali šole. Otroci so ZRCALO staršev. Če odraščajo v okolju, kjer vsak dan vidijo, da starši ne upoštevajo splošnih norm in ustaljenih načinov, če zavračajo vse in vsakogar, če so agresivni, arogantni, samozadostni - potem je otrok ravno tak. In ja ni kriv otrok - krivi so starši.
Barbara Wudler
18. 02. 2010 11.14
+2
nima veze,s kakšne družine je bil otrok! To se enostavno ne bi smelo zgoditi!
Barbara Wudler
18. 02. 2010 11.10
na koncu bosta starša kriva...???
funygirl
18. 02. 2010 11.00
papež46 in sarisa,popolnoma se strinjam z vama,malokdo pozna drugo stran in ravno tisti imajo največ za povedat
papez46
18. 02. 2010 10.54
+1
Nesreča, žal. Ena izmed mnogih, ki se dogajajo. Vsi, ki tukaj pametujete o sistemu, šoli, učiteljih, odgovornih - ali se kdo vpraša zakaj se je to zgodilo prav temu otroku? Zakaj je samo ta otrok bil "drugačen" od drugih? Zakaj je samo on šel nazaj na bazen? Vedno veljajo pravila. In pravil se je potrebno držati. Ali je morda kdo pogledal ali se vprašal iz kakšnega okolja je ta otrok - tu mislim na družino. Splošno znano in dnevna praksa je, da otrok lahko učitelja ali kogar koli pošlje tudi v PM ali se kako drugače neprimerno vede, pa NE SME biti ali sploh ni kaznovan za to. Če učitelj otroka samo GRDO pogleda - je takoj družinski ODVETNIK na šoli in grozi z tožbami. Vsaka zgodba ima dve plati. Druge še nismo slišali. In ko bo znana - šele takrat sodite in pluvajte vsevprek. Predvsem pa se poglejmo v ogledalo. Bo manj narvoze.
funygirl
18. 02. 2010 10.25
kaj mislim s tem?ne bom se spuščala v podrobnosti,vendar vem dovolj,da lahko trdim,da bodo nekateri konkretno presenečeni,v negativni smeri.
tia222
18. 02. 2010 10.17
KATASTROFA! NAŠI OTROCI PA IMAJO V TEM ISTEM BAZENU NASLEDNJI MESEC PLAVALNI TEČAJ, KI JE "OBVEZEN"!!!!!!!!!!!!!
Atomic_boy
18. 02. 2010 09.28
funygirl....kaj misliš s tem?
funygirl
18. 02. 2010 09.06
vsi,ki obsojate vse,ki so bili ob tragičnem dogodku tam,počakajte,verjetno ne dolgo,pa boste videli karte,ki sta jih potegnila starša
jana_novak
18. 02. 2010 08.23
naša ljuba država pa je zmanjšala število obvezno prisotnnih reševalcev iz vode....
miso1000
18. 02. 2010 07.50
Kazensko odgovarjati! - ZAPOR za tistega vaditelja, ki je skrbel za 6 ali 7 otrok!!! In naj vsi sedanji in bodoči vaditelji vzamejo to tragedijo na znanje, da nikoli ne izpustijo nikogar izmed svoji tečajnikov izpred oči!!! to je katastrofa, starši so zaupali šoli in ta šoli plavanja....morda potapljanja jebenti!???BUDALE RES, vsi se lohk od žalosti pokopljejo,ki so bili odgovorni za varnost otrok! Moje sožalje družini in svojcem.
jazmislim
18. 02. 2010 07.12
Jaz mislim, da seveda iz nas govorijo čustva. Ker imamo sami otroke in nas je strah.Kdo bo zaradi podobne napake naslednji? A če ne bo otrok bolan že prej in če ne bo iz "ne čist prave "družine, s čim bomo zagovarjali tiste, ki s(m)o jim otroke zaupali. Pravijo, ne obsojaj, kar nisi probal. Samo tisti, ki je probal, vam bo potrdil da je navzdržno težko in zelo zelo dolgo ni lažje, ko se spomniš na otroka. Vsak dan v enakem okolju te vse spomni na tega otroka. Ki si ga pestoval, previjal, božal, uspaval...in je rastel...Nič ga ne nadomesti in bolečina je neizmerljiva.Na hudo bolečino pa se odzivamo različno. Eni utihnejo, drugi kričijo. IN PRAV JE, DA SE KRIČI! PRAV JE DA SE OBSOJA IN OBSODI! Če ne zaradi drugega zato, DA SE NE BO ZGODILO ŠE KOMU.