Črna kronika

Terier pohabil deklico

Bournemouth, 06. 08. 2007 12.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

22-mesečno Kiro je med igro z mamo napadel pes. Obgrizel ji je del obraza, tako da je deklica dobila okoli 50 šivov.

22-mesečna Kira Neal se je na vrtu gostinskega lokala v Bournemouthu igrala s svojo 26-letno mamo Sam Hallowes, ko jo je nenadoma napadel terier. Kira je utrpela hude poškodbe obraza, po napadu pa so jo prepeljali v bolnišnico Poole, kjer so jo operirali.

Kirin oče Philip Neal je povedal, da je njegova hči dobila okoli 50 šivov na obrazu. ''Skoraj bi izgubila tudi levo oko. Kirurgi so delo opravili odlično. Povedali so nam, da se bo koža, ker je Kira tako mlada, najverjetneje lepo zarasla,'' je dejal.

Pes je skočil na deklico in ji zabil čekane v obraz. Kira je začela jokati, na pomoč pa so ji priskočili gosti lokala. Lastnik bulterierja se je, ko je videl, kaj se je zgodilo, razjokal.

''Pes je bil miren, nato pa je iznenada ponorel. Zmrznila sem, bila sem v šoku. Prijateljeva mati me je podpirala, znanec pa je držal robček na obrazu moje hčerke. Nisem mogla verjeti, da se je to res zgodilo,'' je dogodek opisala mati. ''Kira ima rada pse. Tudi doma imamo živali, vendar menim, da bo napad pustil posledice na njej,'' je dodala.

Psa, šlo je za staffordshirskega bulterierja, so policisti odpeljali na policijsko postajo, kjer bo do konca preiskave bival v pesjaku. Lastnika psa, ki je bil v času napada v lokalu, niso pridržali, temveč policistom pomaga pri preiskavi.

Letos so v Veliki Britaniji zabeležili več napadov psov. Nedavno je pitbul raztrgal petletnega otroka.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (35)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ken@stafbul.com
14. 08. 2007 20.24
Hello webmaster, this dog ont he pics - is my sbt Ken. And nobody asked me if I agree with placings the photo at this web. Nobody of my 5 dogs-sbt have never bitten anybody so please expunge immediately this "illustration" photo from this site. Thank you. Sladeckova, Czech republic
Ramzess
07. 08. 2007 12.23
mariborski="Nikoli ne moremo vedeti, če bo pes napadel ali ne, niti pri ljudeh ne vemo, v katerem trenutku so česa zmožni." Zelo dobro povedano. Pa se kljub temu temu najdejo pametnjakoviči, ki se, tudi v imenu državljanske dolžnosti, vpletejo v konflikt z neznanci, kar jih lahko skoraj ali celo stane življenja. damjankern="Ali ste prebrali članek? Kot kaže ga niste, ker piše, da je pes med igro ponorel in med igro na domačem vrtu ne moreš imeti psa na povodcu. halo" Se strinjam z lila2140: "Spoštovani gospod damjankern, preberite si še enkrat članek. Kot kaže, ste vi tisti, ki ni prebral zapisa, ne feltna...", da si niste dobro prebrali članka. Dejstvo je, da gre za javno mesto, sicer pa igra z psom ali igra psa s kom drugim še ni izgovor, da psa ni treba imeti pod nadzorom. Ste pa opozorili na eno zanimivost, da se je mati igrala z otrokom, ko se je zgodil napad, otroka je torej imela praktično v rokah in mogla ali utegnila preprečiti napada, celo zmrznila je. Glede na ta, da je prisotnost psa v bližini očitno spregledala in da je napad bil hiter nenaden, da ni utegnila ukrepati. Le kaj je psa tako iznenada vznemirilo, da je napad očitno presenetil tudi ostale goste v lokalu, da ga nihče ni utegnil preprečiti. Otrok bo vse življenje nosil posledice, mati pa psihološko tudi. Se strinjam, da je potrebno ukrepati proti lastniku psa, a očitno ni vedno tako, ta na primer namesto tega sodeluje s policijo, kakšno sprenevedanje, gotovo ima znance v policijski vrstah. Človek mora za svoje dejanje ali dejanja odgovarjati, ne pa, kao sodelovati s policijo, taka neresnost pristojnih pri meni ne bi prišla v poštev. Ne bi se čudil, če ta možakar na koncu ne bi bil kaznovan. Kaj vse nekateri storijo, da se izognejo odgovornosti, drugi pa temu nasedejo.
zurbrigen
07. 08. 2007 09.09
Čriček. mama ti je č......
matej.seme@vicoma.si
07. 08. 2007 07.36
Mislim nekateri pa pišete neumnosti. Borbeni pes, nevaren pes. nej bo staford al pa labrador isto je. če je pravilna vzgoja psa je lahko vsak priden ali pa vsak napadalen. Odvisno je od lastnika. Sem pa ze videl kaj naredi en "prijazen" labrador. Tako da so napadi bull pasem prava milina kot če napade labrador. V članku pa seveda piše tako da je vsega kriv pes. Lahko pa da je bila igra provokacija za psa. LP M
boris.pajk@gmail.com
07. 08. 2007 07.30
Pozdravljeni! Js bom sam takole komentirau nobena pasma ni za v sveto olje! Povejte mi katera pasma ima največ napadov na človeka? Statistično je dokazano na podlagi raziskav da jih imajo zlati prinašalci (nebom razlagau zakaj preverite sami če ne verjamete)! In zakaj potem ni nikoli videti nobene novice "Zlati prinašalec napadel otroka"? Z takimi novicami delajo zastonj oglase za določene pasme. Še eno uprašanje ali bo ta novica "Terier pohabil deklico" dobila kdaj kak tehten epilog? Ker ponavadi ostane samo pri domnevah. Če pa bodo kdaj napisali razlago naj jo pa tudi tako naglas razložio kakor je ta zgodba privrela na plan! p.s.: ko pa naslednjič komentirate si pa najprej preberite čemu je bila namenjena ta pasma "staffordshirski bulterier"
lila2140@yahoo.co.uk
07. 08. 2007 06.29
Spoštovani gospod damjankern, preberite si še enkrat članek. Kot kaže, ste vi tisti, ki ni prebral zapisa, ne feltna...
kekec82@email.si
07. 08. 2007 00.12
Jaz se taksnim "popadljivim" pasmam, ce se le da v velikem loku izognem, sploh, ce nimajo nagobcnika, kar je prava redkost. @feltna : roko na srce, skoda, ki jo naredi ena "uboga" civava niti slucajno ni primerjljiva s skodo, ki jo lahko naredi borbeni pes. Sam sem ze nekajkrat srecal 12 letno (od oka) puncaro, ki mi je nasproti pripeljala odraslega samca pit bulla. Jaz ne vem kaj hudica se lastniku tega psa plete po glavi (predvidevam, da ni puncara lastnica). Ce bi bog ne daj temu psu kdaj zmankalo filma, kako hudica bo taksna puncka krotila tega psa. To je skoraj tako kot, da bi otroku dal nabito pistolo sedaj se pa naj gre igrat na ulico. Jaz ne vem a se sploh da ukrepat glede tega. Ce takega brezvestnega lastnika prijavis na policijo a bo policija sploh ukrepala, razen, da ga bo mogoce opozorila??
?ri?ek
06. 08. 2007 23.46
To so prav čefurski psi, čapci se zaradi njih počutijo močnejše, so zastonj, ..... Pasma si ne zasluži mestnega življenja!!! Za pravega mastifa se odloči večinoma poznavalec in je za žival pripravljen tudi plačati in nekaj žrtvovati.... Tudi pri nas se bo počakalo na nasledni napad, preden se bo kaj spremenimo!
Raztura?
06. 08. 2007 21.55
Nikoli ne moremo vedeti, če bo pes napadel ali ne, niti pri ljudeh ne vemo, v katerem trenutku so česa zmožni. Na lastniku pa je, da psa vzgoji tako, da ga pes spoštuje in ob potencialni nevarnosti vsaj zaradi lastnika odneha oziroma v najhujšem primeru spusti žrtev. Če je pes slabo vzgojen, ne bo spustil do smrti, in takšni lastniki, ki jih psi ne upoštevajo, ne smejo psa pustiti brez povodca.
flora56
06. 08. 2007 21.40
če je pes take pasme da napada. nima veze kako ga ti vzgojiš. če bo imel pes fleš bo napadel ker ima to v krvi. poznam tak primer ki je bil borbeni pes, pa je bil čisto lepo vzgojen in miroljubne narave. vendar ga je en dan primu fleš in je napadel drugega psa. in ga ni izpustil dokler ni umrl. to ima tak pes u krvi in mu ne pomaga če ga ti vzgojjiš tako ali drugače..
user_x
06. 08. 2007 21.34
joj kok ste vsi pametni!borbeni psi in podobne kretenarije...sam sm imel že več "borbenih psov" pa tut slucajn niso kerga napadl!use je odvisn od lastnika!problem pa je ker usak amater misli da lahko uzgaja večje pasme!sicer so pa ti psi veliko bolj mirni od manjših psov!a use je odvisno od lastnikov in vzgoje!
rulli@email.si
06. 08. 2007 21.13
Da mene tak pes napade pa da preživim, lastnika tožim do smrti! Neodgovorno in ne sprejemljivo!
Niko ništa
06. 08. 2007 21.09
spoštovani Feltna Ali ste prebrali članek? Kot ka že ga niste,ker piše , da je pes med igro ponorel in med igro na domačem vrtu ne moreš imeti psa na povodcu. halo
watchdog@email.si
06. 08. 2007 21.02
Pit bulli, bandogi, staffordshiri in podobne pasme so borbeni psi. Na javnih msetih nimajo kaj iskati. Lastnik, ki sprehaja borbenega psa na javnih površinah je ignoratski idiot. Amen.
feltna
06. 08. 2007 19.57
Kako so nekateri naivna bitja!! Čivava pa mali niti nogavičke nebi mogla zagrabit?? Probi dat roko eni "napačno vzgojeni" čivavi!! Če nimate psa in ne veste kako je imeti psa ne dajajte takih bednih komentarjev!! Žal mi je deklice, bi pa ukrepala najprej pri lastniku!! Seveda je narobe naredil lastnik, ker ni imel psa na povodcu!! In če smo že pri tem.. zakon je bil sprejet za vse, mislim, da nikjer ne piše da morajo biti na povodcu samo veliki in "nevarni" psi, malim shih-tzujem, čivavam in ostalim pritlikovcem pa ni treba!!!
paparoach@volja.net
06. 08. 2007 17.03
A dej no igor.gojcic! - ja in kaj je zdej narobe, če je zmrznila in obnemela ob takem dogodku??? A ti si pa made of steel ali kaj, te nič ne preseneti? Dej, ne seri ...
Ramzess
06. 08. 2007 16.55
Res hudo za še ne dve leti staro deklico. "Zmrznila sem, bila sem v šoku. Prijateljeva mati me je podpirala, znanec pa je držal robček na obrazu moje hčerke. Nisem mogla verjeti," Kakšna mati pa je to, da jo zgrabi panika in zmrzne namesto da bi pomagala hčeri, potem pa se izgovarja "Nisem mogla verjeti". Temu otroku se bo ob tako občutljivi materi ob vsaki nesreči slabo pisalo, saj mu sama ne bo sposobna pomagati, ker bo zmrznila. Mene so učili, da se na rano daje sterilna gaza ne pa robček, saj se oseba lahko še s čim okuži. Tudi bari imajo prvo pomoč, saj jo morajo imeti. "Lastnik bulterierja se je, ko je videl, kaj se je zgodilo, razjokal." Latnik se je verjetno razjokal, prvič slišim za tako raeakcijo, zato ker spoznal, da bo stal brez psa, saj tega čaka zelo verjetno avtanazija, tako kot ostale pse v takih okoliščinah. Kakorkoli obrnemo karte gre za najprej za odgovornost staršev do otrok, prijat'li in pijača gor ali dol, bogve kaj bila pila, šele nato odgovornost drugih.
Nina Fišer
06. 08. 2007 16.46
saj jaz tudi pravim, da ni pes kriv... saj pravijo, kakršen lastnik, takšen pes. v prvi vrsti je vzgoja kriva. poznam pse, ki sodijo med te kao nevarne pasme, pa nikomur nič ne naredijo.
tina86@email.si
06. 08. 2007 15.25
živeti kaj je pa pes kriv, če je lastnik neumen? opraosti ampak meni to zveni isto kot da bi se šlo npr. za otroke. vem, da ni primerjljivo ampak ne moreš tako razmišljati.
Zatarra
06. 08. 2007 15.16
Kako naveličan sem že floskul, da pes (žival) nikoli ni kriv(-a) ... Za deviantnost so vedno krivi drugi, ni tako? Na tako "potuho" se sam vsekakor nikoli in v nobenem primeru ne bom zanesel. Sicer se pa s predhodnikom še kako strinjam, s prvo polovico popolnoma.