Tujina

FOTO in VIDEO: V terorističnem napadu umrle štiri osebe, tudi policist in napadalec, 20 ljudi je poškodovanih

London, 22. 03. 2017 15.53 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

V terorističnem napadu v središču Londona so umrle štiri osebe, več pa je hudo ranjenih. Najprej je napadalec na znamenitem Westminsterskem mostu zapeljal med pešce. Dve osebi sta umrli. Nekaj trenutkov kasneje so odjeknili streli na območju parlamenta. Napadalec je z nožem napadel policista, nato so ga ustrelili.

Več videovsebin
  • Iz 24UR ZVEČER: Brane Kastelic iz Londona o napadu
    02:43
    Iz 24UR ZVEČER: Brane Kastelic iz Londona o napadu
  • Iz 24UR ZVEČER: Slovenka na prizorišču napada v Londonu
    04:09
    Iz 24UR ZVEČER: Slovenka na prizorišču napada v Londonu
  • Iz 24UR ZVEČER: Iztok Mirošič o varnosti v Evropi
    06:17
    Iz 24UR ZVEČER: Iztok Mirošič o varnosti v Evropi
  • Iz 24UR: Napadalec zabodel policista
    00:46
    Iz 24UR: Napadalec zabodel policista
  • Iz SVETA: Strašljivi posnetki napada v Londonu
    01:29
    Iz SVETA: Strašljivi posnetki napada v Londonu
  • Iz 24UR: Londonski napad točno leto dni po Bruslju
    02:06
    Iz 24UR: Londonski napad točno leto dni po Bruslju
  • Iz 24UR: London je odrezan od sveta
    00:51
    Iz 24UR: London je odrezan od sveta

Scotland Yard incident obravnava kot teroristično dejanje, so sporočili.
Iz Londona poročajo o napadu na območju britanskega parlamenta. Neznani moški je najprej z vozilom pripeljal po znamenitem Westminsterskem mostu in pri tem zbil več pešcev. Nekaj minut kasneje so pred britanskim parlamentom odjeknili streli. Neuradno naj bi policisti obravnavali en incident, zato gre sklepati, da je šlo za istega napadalca. 

Predstavniki Scotland Yarda so potrdili, da so v incidentu umrle štiri osebe, med temi sta tudi policist in napadalec. 

Zemljevid z lokacijami napada v Londonu

Na mostu umrli dve osebi, najmanj 20 poškodovanih

Predstavniki Scotland Yarda so potrdili, da je napadalec na mostu hudo ranil tudi tri policiste in več drugih oseb, skupno okoli 20. Zaradi hudih poškodb sta dve osebi umrli, najmanj dve pa naj bi bile v kritičnem stanju. Govorijo o "katastrofalnih poškodbah"

Po prvih informacijah med udeleženci ni bilo slovenskih državljanov. Slovenskim državljanom, ki so trenutno v Londonu, svetujemo, da upoštevajo navodila policije. Za pomoč lahko pokličejo na 00447713628096. Ministrstvo za zunanje zadeve RS

Ubil policista pred parlamentom, nato so ga ustrelili

Tuji mediji poročajo, da je moški z vozilom trčil v ograjo pred britanskim parlamentom, a pot nadaljeval peš. Domnevno z nožem v roki je prišel na dano območje, kjer je napadel policista. Slednji je zaradi hudih poškodb umrl. Oblasti so še sporočile, da so napadalca ustrelili, nato je umrl. 

Predstavnik policije BJ Harrington je sicer v izjavi za medije dejal, da za zdaj ne morejo potrditi števila žrtev ali narave poškodb. Harrington je še povedal, da o napadu poteka preiskava in da se z njo ukvarja teroristični oddelek.

Napad naj bi po poročanju SkyNews izvedel moški na zgornji fotografiji. Sicer uradno še ni potrjeno, da je v napadu sodeloval sam.
Napad naj bi po poročanju SkyNews izvedel moški na zgornji fotografiji. Sicer uradno še ni potrjeno, da je v napadu sodeloval sam. FOTO: AP

Priče dogodka: V rokah je držal večji nož

Jayne Wilkinson, ena od prič, je za SkyNews dejala, da je videla moškega srednjih let, ki je tekel proti Westminsterski palači. “Fotografirali smo Big Ben, ko smo videli, da množica ljudi teče proti nam. Potem smo videli moškega, starega okoli 40 let, ki je v rokah držal večji nož. Sledili so trije streli. Prečkali smo cesto in videli, da leži v mlaki krvi,” je dejala. “Tekel je skozi vrata, naravnost proti parlamentu, policija pa ga je lovila,” je še opisala dramatične trenutke napada. 

Ljudje so sprva mislili, da je šlo zgolj za prometno nesrečo

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

25-letni Frazer Clarke se je v trenutku napada nahajal v bližini omenjenega vhoda na območje parlamenta. Kot je povedal za Press Association, je sprva zaslišal glasen pok. “Poku je sledilo kričanje, nato sem opazil dim. Mislil sem, da gre za nesrečo. Pogledal sem proti vhodu in videl množico ljudi, ki so bežali. Nato sem videl policista in moškega, ki je imel v rokah dva noža. Policista je večkrat zabodel, nato je ta obležal na tleh,” je dejal. Takoj zatem je pristopil še en policist in moškega večkrat ustrelil, pravi.

Iz Temze rešili žensko, obstal London Eye

Na Westminsterskem mostu je bila v času napada tudi skupina francoskih študentov, poroča Telegraph. Učiteljica, ki je bila z njimi, je povedala, da so trije učenci ranjeni, mlado dekle pa so odpeljali v bolnišnico zaradi šoka. Ljudje so sicer na mostu bežali na vse strani. Neko žensko so morali rešiti iz Temze. 

Po napadu so iz varnostnih razlogov ustavili tudi turistično znamenitost Londonsko oko (London Eye), turisti so na njem obtičali dalj časa. 

V Londonu so po napadu zaprli več mostov, trgov in ulic.
V Londonu so po napadu zaprli več mostov, trgov in ulic. FOTO: AP

Premierka pohvalila policijske in reševalne ekipe

Britansko premierko Thereso May, ki je bila v tem času v bližini, so nekaj minut po incidentu odpeljali na varno s srebrnim avtomobilom. Downing Street je kasneje sporočil, da je premierka "v redu".

"Stopnja ogroženosti v Veliki Britaniji je že nekaj časa na oznaki resno in to se ne bo spremenilo," je dejala Mayjeva po sestanku vladnega organa za odzivanje na krizne razmere.

Gre za drugo najvišjo stopnjo ogroženosti na britanski lestvici, ki pomeni, da je napad zelo verjeten. Ta stopnja je v Britaniji v veljavi že več kot dve leti.

"Vsi skupaj gremo naprej, nikoli se ne bomo vdali terorju in nikoli ne bomo dovolili, da bi nas delili glasovi sovraštva in zla," je še dejala britanska premierka.

Britanski parlament je zaradi incidenta nemudoma prekinil delo. Osebju parlamenta so oblasti ukazale, naj ostane v parlamentarni zgradbi. Policija je zaprla širše območje, na terenu so reševalci. 

Na zahtevo policije so po incidentih zaprli tudi postajo Westminster na londonski podzemni železnici.

Napad v Londonu - 2
Napad v Londonu - 2 FOTO: AP

Danes tudi prva obletnica terorističnega napada v Bruslju - gre za naključje?

Dogajanje v Londonu se odvija na prvo obletnico terorističnega napada v Bruslju, v katerem je umrlo 32 ljudi, več kot 300 je bilo ranjenih. Spomin na lanski napad je še vedno živ, danes so potekale v mestu številne spominske slovesnosti za žrtvami.

V napade v Bruslju je bilo lani vpletenih pet napadalcev. Trije so umrli, dva so aretirali nekaj tednov po napadih. Vsi so bili vpleteni tudi v načrtovanje in organizacijo terorističnih napadov v Parizu novembra leta 2015. 

Škotski parlament zaradi napada prekinil razpravo o novem referendumu

Škotski parlament je zaradi napada pred britanskim parlamentom v Londonu prekinil razpravo o novem referendumu o samostojnosti.

Sprva je bilo predvideno, da bo škotski parlament danes odločil, ali bodo na Škotskem izvedli nov referendum o samostojnosti. V Škotski nacionalni stranki (SNP) voditeljice regionalne vlade Nicole Sturgeon so mnenja, da bi morali imeti Škoti zaradi brexita možnost ponovne odločitve.

Škoti so na referendumu septembra 2014 s 55 odstotki zavrnili možnost samostojne Škotske. Na referendumu o izstopu Velike Britanije iz Evropske unije lani poleti pa se je 62 odstotka Škotov izreklo za obstanek v EU, medtem ko se je Velika Britanija z 52 odstotki odločila, da zapusti EU.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (561)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.53
Živimo v kompeksnem svetu, svetovnih problemov ne bo nihče rešil čez noč.
M_teorija
22. 03. 2017 19.52
Najprej sožalje vsem svojcem!# # # Takšni kot je Brevik, ta napadalec so izjeme!? In izjeme potrjujejo pravilo. Na primer med vsemi ovcami je črna ovca, ki potrjuje pravilo, da so vse bele. Ali krut umor in obgljavljanje na Krasu, potrjuje, niso vsi kraševci takšni. Ali primer, ko je zaradi ljubosumja, bivši po celem Mariboru lovil z avtom in streljal na bivšo in lastnega otroka, potrjuje , da niso vsi štajerci tako noro ljubosumni. Ali primer v podgurju, kjer dva nakita s cvičkom do smrti pretepeta kamarada pri pitju, potrjuje, da niso vsi podgurci od cvička nasilni!?# # #Torej , če bi tako iz izjemnih primerov tako posploševali kot Populist, brez izjeme, bi torej bli slovenci zaradi dediščine, ljubosumja in cvička hudo morilski narod!?
Skunk Works
22. 03. 2017 19.51
+2
Ne vem no, vem da sem nazadnjaška in zastarela, ampak nikakor mi nekako ne gre da b živela na tuj račun,, na račun ljudi iz reala, pa tudi takšnile vidiki družbenega napredka in razvoja, mi nekako ne ležijo...ne vem kaj naj storim...zgleda, da smo nekateri že po naravi nazadnajški in nenapredni....morda je krivo moje kmečko poreklo...
Vse strokovnjak
22. 03. 2017 19.49
+1
O napadalcu pa nič. Manjkajo podatki o njegovem pedigreju. Pa saj to sploh ni vprašanje, saj je kristalno jasno.
KardinaIFrancRodeVKristusu2
22. 03. 2017 19.46
+2
Grem jaz z rogovci na Metelkovo enega pokadit... Tako bom bolj strpen do teh napadov.....
LOS - T
22. 03. 2017 19.51
Hehehe, če srečaš revolucijo in frende jim daj revežem za kak pir, da se umirijo pa današnji deportaciji...
blackwizard
22. 03. 2017 19.42
+2
ste videli kaj je rekel erdogan po napadu v londonu,da noben evropejec več ne bo varen v evropi,če bo takšna politika dalje do turkov oziroma muslimanov
GlavniModerator
22. 03. 2017 19.44
turcijo lahko evropa poslje nazaj v srednji vek, v naslednjih 5 minutah, problem je, ker s tem evropa dobi samo se vec beguncev
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.45
omega _v6
22. 03. 2017 19.51
+1
GlavniModerator Niso problem migranti,ki bi prišli saj bi nadomestili izgnane Turke katerih je po Evropi skoraj 10 miljonov!! Vrniti bi jih morali Erdoganu saj nikakor ne morejo živeti med "nacisti" kot izjavlja sultan!!
0100011110111
22. 03. 2017 19.41
-8
Pri nas se tepejo in ubijajo na tedenski ravni, najbolj grozne pa so na koncu tuje družine ki nobenemu ne škodijo. Ja res je, vse tujce je treba ven, pod lastnim pragom pa se ne pometa. Koiko od vas pozna doma družine kjer je alkoholizem pa stari maltretirajo partnerja in otroke, pa ste do zdaj kaj naredli? Bi se pa stepli zato, da bi eno tujo družino deportirali. Zaplankanci totalni. Srednjeveški vakuum mate v bučah.
Shisui
22. 03. 2017 19.43
+5
Ja teroristi pa res nikomur ne škodijo. In verjetno bomo naše težave rešili tako, da v državo pripeljemo pol milijona ilegalcev? Jao, še dobro, da gre levica po celi Evropi v rit. Saj ste čisto vsekani...
thetech
22. 03. 2017 19.44
+7
Res je! Mi razmišljamo srednjeveško tvoji muslimani pa z nespoštovanjem žensk in nevernikov napredno.. Bravo!
0100011110111
22. 03. 2017 19.46
-1
Ti si čisto vsekan, ko se ne zavedaš da na Bližnjem vzhodu zaradi amerike in evrope umira na stotine ljudi na vsakodnevni ravni zaradi nafte! In pol enkrat na pol leta pride nekdo maščevat svojo družino, svoje ljudi, pa je avtomatsko terorist. Itak ja. Naj vam bo jasno, da zahod izkorišča naravna bogastva v tretjem svetu in zato, da svoj terorizem tam vzganja okliče NJIH za barbare. Nič vam zgleda ni jasno, verjamete samo to kar vam ameriški mediji servirajo, ovce.
revolucija_mb
22. 03. 2017 19.46
Saj vidiš da niso sposobni razumet svojih težav, zato pa je kot je. Ko jim to rečeš, mislijo da bi uvažal begunce, maloumneži....ni druga za pričakovat.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.47
Lanna...ko nekoga zmerjamo se sami spustimo za pet stopenj nižje po civilizacijski lestvici, tako da prosum...vsi...ne glede na to katero idejo zagovarjate, za začetek, spoštljivo.
spet-sam-jest
22. 03. 2017 19.47
Problem je, k je takih in drugačnih družin, k hočjo u EU na miljone.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.47
Shisui
22. 03. 2017 19.48
+2
LudaNana tam se koljejo kot prašiči že 1400 let in verjetno imaš prav, bolje bi bilo, da bi jih pustili, pa naj se med seboj pobijajo še naprej. Tam ne bo napredka, nikoli. Dejstva vernikom ne pomenijo prav veliko. Otroci delajo otroke, vsi živijo v bedi ampak dokler se klanjajo Alahu je vse OK, največje zlo smo pa belci, kateri jim dajemo tehnologijo in medicino.
thetech
22. 03. 2017 19.49
+0
@LannaNanna Niti enega terorističnega napada v Evropi ni povzročil musliman iz vojnega območja..Niti enega! Šlo je predvsem za državljane Alžirije, Maroka, Tunizije, Francije in Belgije..A je mogoče v teg državah vojna?
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.49
-2
spet/jest, kaj bi pa ti naredil, če bi živel v družbi, kjer ti vlada kruti diktator, bombe padajo na glavo, nimaš vode, nimaš služb, tvoji otroci pa so rekrutirani za samomorilce
thetech
22. 03. 2017 19.49
Terorizem ne povzročajo ljudje iz vojnih območij, ampak vsi drugi.. V Franciji je bil kolovodja terorističnega napada musliman s Francoskim državljanstvom, ki je pred tem z družino živel v Alžiriji.. V Franciji je tudi musliman iz Tunizije s tovornjakom zapeljal zapeljal v množico ljudi in pri tem ubil ogromno ljudi.. Podobno je storil musliman iz Maroka v Nemčiji... Ne v Alžiriji, ne v Tuniziji, niti ne v Maroku ne divja vojna. Poleg tega.. Vsak dan se zgodijo vsaj 3 teroristični napadi v državah, ki so vojaški pasivne in ne sodelujejo v nobeni vojni.. Denimo teroristični napadi v Pakistanu, Tuniziji, Egiptu itd...
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.50
thetech....napade v Evropi so povzročili Francozi in Belgijci, rojeni v Evropi, ki so prišli pod vliv radikalnih pridigarjev, in v imenu radikalnega islama zagrešili te grozovite zločine
thetech
22. 03. 2017 19.50
revolucija_mb
22. 03. 2017 19.51
-1
Potem pa pravijo, "naj se gredo borit za državo tja nazaj"....sami pa tukaj nimajo poguma. hahahahahaha OVČICE !!
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.52
-1
thetech...poglej brezposelnost v teh državah...ljudje brez prihodnosti....pol pa se prikaže en pridigar s kupom denarja, za njohovo družino, če se sin razstreli in itab mu da še droge, da mu bo lažja pot v nebesa. Preberite si Alamut, že v 12.stoletju so tako izkoriščali ljudi
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.52
Ja thetech...muslimani, a niso vsi muslimani isti. Kot tudi vsi Slovenci ne režemo glav.
revolucija_mb
22. 03. 2017 19.40
+0
V naši lastni družbi slovenski se dogajajo vedno hujše anomalije in psihične motnje, pa nobenega ne zanima. Vedno več umorov, pa to kakšnih ! Kaj naredite za to ? So begunci krivi ne ? Pa kaj ste sposobni tisti biserji razumet, da nekdo obglavi brata in babico ?!?!? Kako hudo resne psihične motnje so to !
LOS - T
22. 03. 2017 19.52
To so naši. Naši lahko ker so doma. Tujci pa tle ne smejo. Lahko pri sebi doma, svoje. Jasno?
Ministry of silly walks
22. 03. 2017 19.39
-1
V glavnem,naša država je danes zmagala in obranila otačbino,ko je izgnala tri boge reveže,potencialne izredno nevarne teroriste.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.41
-1
Očeta mamo in enomesečnega dojenčka, mama in otrok s kronično boleznijo. Mislim, da smo jih izgnali, ker bi bili prevelik strošek zdravstvu, a humano pa to ni.
aojz
22. 03. 2017 19.47
+1
Napak. Izgnali smo jih zato ker niso bili dovolj zažgani. Saj so izgledali kot mi.
tron3
22. 03. 2017 19.38
+3
Kot kaže se bo moralo utišati Erdogana, ena od velesil se bo morala odločiti, da mu bo poslala raketo, ki dela gobico, medtem pa bo druga stran gledala, ko Istanbula in Ankare kr naenkrat ne bo več, da bo potem spet kašnih 100 let mir.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.40
+0
Žal svet ni tako preprost. Napad na Erdogana je korak v tretjo svetovno vojno.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.40
-1
Čar demokracije je, da spoštujemo drugačna mnenja in v dialogu strpno izražamo nestrinjanje. Ne z nasiljem.
revolucija_mb
22. 03. 2017 19.37
+0
"Slovenka za las ubežala"...."ne bomo več varno hodili po ulicah".....kak vas televizija že straši. Hitro kupit več kot sosed in hitro v varno zavetje hiše ki jo odplačujete 50 let in hkrati še 2 drugi za politike. Hahahahaha
Melonija
22. 03. 2017 19.39
-1
Poleti bo še huje ko bo toliko zagorelih bodo mislili, da se je začela invazija na nas.
Uporabnik113089
22. 03. 2017 19.37
"Litovska redsednica Dalia Grybauskaite je povedala: "Terorizem - orožje strahopetcev...." Človeka, ki ima v rokah le kuhinjski nož in gre v juriš na do zob oborožene policiste ne moreš označiti za strahopetca. Lahko gre za takšnega ali drugačnega blazneža, nikakor pa ne za strahopetca....
spet-sam-jest
22. 03. 2017 19.40
Ja s tem se pa strinjam, orožje strahopetcev so droni, rakete...
LOS - T
22. 03. 2017 19.41
To se pa strinjam, z nožem med ljudi moraš biti zblojen, s kalašnikovim v kino si pa reva...odloži, pa da se pomerimo na odru...
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.43
Droni in rakete so napredno moderno orožje, čas gre naprej, topovi so tudi nadomestili palice iz kamene dobe. Pa življenjska doba se je tudi podaljšala.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.44
LOS-T, mislim, da se vsi strinjamo, da če bi lahko te bedake, ki ubijajo prepričal da odložijo orožje, bi bilo pol manj problemov na svetu.
tali?ni tom
22. 03. 2017 19.36
malora,ampak avto z desnim volanom bi pa imel! že en cajt iščem nekaj pa ni nič pametnega!
LOS - T
22. 03. 2017 19.42
-1
Smltan je, hitr bi tud ti zapelu na plocnik...
tali?ni tom
22. 03. 2017 19.46
ma , neb , sem že vozu! res bi enga! mal eksotike! mimogrede,nekak,ne da se hvalim sem vozu že vse , od letala do težkih kamijonov! tudi manjšo ladjo,edino kar mi manjka v zbirki je avtobus vendar so modri prežleht,izpita pa nimam! nekak,šofiranje mi ležći ne glede na ostalo!
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.35
-3
Antirepresija je spodaj razgrnil zelo zanimive misli, kaj se mu zdi najbolj strašno pri terorizmu...Moje mnenje je, da ni dobro relativizirati zlocinov na tak nacin, da potem en zlocin opravicuje drugega. V vsakem primeru pa je terorizem ,vsaj zame nekaj hujsega kot druzinski spori ,ki vodijo v kriminal. Nic od tega ni ok, ampak terorizem je zame hujsi iz tega vidika, da z napadalcem ljudje, ki so zrtve terorizma, nimajo nic skupnega. Pred napadom se nikdar niso srecali, niso se skregali, niso se tepli. Pac nakljucno te nekdo pospravi, tudi ce si prijazen. To je meni grozno. V teh druzinskih zadevah, tako tragicne kot so, se lahko na nek nacin tolazimo, da je to 'med njiimi' in ce se ne vpletas v neke spore, pretepe, najbrz ne bos zrtev nekega druzinskega masakra, ki s tabo nima veze.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.36
-1
Ali če povzamem, terorizem se mu zdi hujši od druđinskega nasilja, ker je lahko vsak od nas, naključnih mimoidočih žrtev
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.37
-1
Prav zaradi dejstva, da se lahko vsakemu od nas zgodi in da nimamo vpliva, kako se izogniti napadu, je terorizem tako grozljiv. Res je.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.37
-1
A to je tudi namen teh dejanj. Vzbujati strah in sejati sovraštvo.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.38
-1
Tako da, ko se en tak bedak razstreli in mi vsi začnemo panično sovražit vse okoli sebe je to samo voda na njihpv mlin. Oni bi radi, da se gremo sveto vojno.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.39
-1
Edini način, kako se čim bolj uspešno upirati, da ne zapademo v razmiljanje, ki ga želijo radikalci, je strpno inofrmirano iskanje inofrmacij in premišljene odločitve.
DuhSaSjekirom
22. 03. 2017 19.48
Antirepresija ima razmišljanje na mestu. Jst sm sicer bolj v tem kaj dejansko lahko naredimo za samozaščito. Ko nekje razj.. neko bombo itak nimaš šans poči in konec pa si lahko nevem kaj. Če pa en prilaufa z nožem pa lahko marsikaj narediš. Ponavadi povprečen človek zmrzne, beži ali prosi za milost. Mislim da je jasno da s teroristom ki je odločil ubijatdo bridkega konca kateremu cilj je s seboj vzet mksimalno številoljudi in povzročit čim več škode - ni pogajanj. Ponavadi pa se še napijejo in našopajo z drogami tko a niso čisto pri sebi če gledamo statistiko ki jo sicer skrivajo.
tron3
22. 03. 2017 19.33
+1
Angleški vojaki se šopirjo v okviru Nata na Ruski meji, Mayeva bi jih morala takoj odpoklicati, ter jih domov poslati, ker v Angliji so problem, pravi se niso sploh začeli, na pa na Ruski meji!!!
FesterAdams
22. 03. 2017 19.32
Uh.., tudi ta ne bo imel priložnosti, da bi povedal, zakaj je storil to, kar je.
DonDonDan
22. 03. 2017 19.35
Pa res, kaj jih res morajo ubiti? Nesposobni oziroma neizurjeni policaji !!! Prvič, da dopustijo, da jim teroristi to naredijo, potem pa še neustrezno posredovanje z napačnimi konsekvencami !!!! Mogoče pa je režimu v interesu, da se tako zgodi ?!!?!!!
spet-sam-jest
22. 03. 2017 19.36
0100011110111
22. 03. 2017 19.31
+1
A to se pa nič ne bunite, da so američani teroristi na bližnjem vzhodu?
revolucija_mb
22. 03. 2017 19.34
Seveda ne, če pa imajo zamegljen um. Zahrbtni, dvolični um, to jih uči sistem kateremu lezejo v rit. A bo še hudo, še spomnili se bodo, ampak potem bo prepozno.
CRNALUKNJA
22. 03. 2017 19.30
-1
Britanci,Francozi,Nemci in vsi vi ki danes jokate,spomnite se da ste tudi vi ,ne tako daleč nazaj izvajali teroristične napade na Srbijo in ubili več kot 3000 nedolžnih ljudi.Danes ste izgubili dva-tri življenja,včeraj 10,ali 20.....poglejte kako je ko v lastni državi doživljate ter.napade.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.31
-1
samo malo...teroristični napada in vojaško posredovanje nista isto.
LOS - T
22. 03. 2017 19.33
-1
Noben ne joka, razen svojcev ubitih, lepo da jim privoščis, pravi slovenski aktivist si, ostali se jezimo, ker so taki kot ti te ljudi spustili k nam...samo to, bomo preživeli, gledam tv ob prigrizku...
mikymorisson
22. 03. 2017 19.33
+1
Ne seri. Popolnoma isti teroristični napad se je zgodil v Srbiji 1999, ko je takratni ISIS ( NATO) bombardiral nedolžne ljudi in ubil 15 otrok. Samo omejene glave tega ne razumejo oz imaojo selektivno razmisljanje
FesterAdams
22. 03. 2017 19.34
Uporabnik113089
22. 03. 2017 19.24
+8
Človek res ni bil normalen. Razbiti tako lepega terenca....
tron3
22. 03. 2017 19.27
+3
fas231
22. 03. 2017 19.23
-9
To NIMA NOBENE veze z vero. Lahko, da je službo izgubil in se mu je zmračilo pred očmi...Kaj vemo kakšne težave je imel tale možakar. Verjamem pa, da bodo angleški zdravniki najbolj vedeli kako mu pomagat, da bo prebrodil krizo.
ShokTherapy
22. 03. 2017 19.25
+7
pravljico za lahko noč si preberi pred spanjem
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.27
-5
Pa četudi je to počel v imenu vere, je ta napadalec žrtev sprijenih manipulatorjev, ki so ga izrabili v svoje ideološke namene.
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.27
-3
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.31
-1
FesterAdams
22. 03. 2017 19.41
Pa vprašaj naše, zakaj toliko kradejo. Po moje zato, ker je ta rabota postala tako masovna, da je organi več ne morejo zajeziti...
izpolni polje vzdevek
22. 03. 2017 19.45
-1
Fester...oprosti, ne razumem na kaj ciljaš? Na koruptivnost politikov? Ali kaj?