Črna kronika

Serijski morilec živali v Sežani

Sežana, 12. 11. 2009 09.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Sežanski policisti skušajo ugotoviti, kdo je od oktobra v blokovskem naselju odvrgel več mesnih kroglic, v katerih se je skrival strup. Poginilo je sedem mačk in en pes.

Neznanec je smrtonosne mesne krogljice z neznano zeleno snovjo nastavljal med 20. oktobrom in 5. novembrom v okolici stanovanjskih blokov Ceste na Lenivec in Cankarjeve ulice v Sežani. Našlo jih je več živali, ki so kroglice pojedle in pozneje poginile. Policisti so do zdaj ugotovili, da je poginilo sedem mačk, bojijo pa se, da bo poginov še več.

Do zdaj je poginilo sedem mačk, ki so pojedle mesne kroglice.
Do zdaj je poginilo sedem mačk, ki so pojedle mesne kroglice. FOTO:

Med poginulimi živalmi je tudi psička, ki je ugriznila v eno od krogljic. Lastnica je to opazila in ji kroglico iztrgala iz gobčka. A očitno je psička že pojedla nekaj strupa, saj se je še isti dan začela tresti in lastnica jo je odpeljala k veterinarju, kjer je kljub reševanju poginila v hudih mukah. Primer je gospa prijavila policiji, ki je začela s preiskavo zaradi suma kaznivega dejanja mučenja živali. Med ogledom okolice so našli eno od zastrupljenih kroglic, ki so jo analizirali. Po prvih podatkih naj bi šlo za organofosforno snov, torej neke vrste pesticid.

O ugotovitvah so policisti obvestili sežansko občino, Zdravstveni inšpektorat in Veterinarsko upravo.

Policisti zdaj vse občane, ki bi kar koli vedeli o nastavljanju strupenih kroglic in tako pripomogli k odkritju neznanca, ki je kroglice nastavljal, pozivajo, naj pokličejo na številko 113 ali anonimno številko 080 1200. Policisti še opozarjajo, da kroglice niso nevarne le za živali, ampak tudi za ljudi.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (233)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Lepa Primorska
13. 11. 2009 16.58
DULEK82---KAM SI HODIL V ŠOLO? ALI JE PA MORDA KRIV SV.MARTIN.
Lepa Primorska
13. 11. 2009 16.36
NO KOMENT ZA TAKE BEDAKE.
Pershing
13. 11. 2009 14.07
Manjka reklama za čvrst kakec :)
DULEK82
13. 11. 2009 13.42
SLIKA NI SIMBOLIČNA TOREJ JE REPORTER STRUP0 NASTAVLO
TheTruth4u
13. 11. 2009 13.00
muci muci muci muc
ladeja
13. 11. 2009 12.48
Grozljivo je, kar nekateri počnejo. Kot da bi bila žival kriva za vse svinjarije, ki jih ljudje počno. Če bi lastniki živali imeli občutek in odgovornost, da so zanje odgovorni in da z njimi ne posiljujejo ljudi, ki jih ne marajo, bi bilo veliko manj takih primerov. Imam rada živali, toda doma jih razen ribic nimamo več kljub temu, da imamo svojo hišo. Na željo otrok smo imeli psa, mačko in še marsikaj, vendar po prvem navdušenju otroci niso več tako skrbeli zanje in je vse padlo na naju z možem. Sosedje so se nemalokrat pritoževali glede vrtov, posebno mačjih, ki svoje iztrebke zakopujejo, za pasjimi pa se itak vse vidi. Kljub pazljivosti in čiščenju za pasjimi iztrebki je ostalo tudi kaj kar ni bilo vidno. In to je tisto kar ljudje ne razumemo. Kdor ima žival naj jo ima zase.Nihče ni dolžan prenašati nekaj kar ne mara, pa čeprav je to sosedova žival. Prav zaradi tega smo sedaj brez živali kot so pes in mačka. Seveda prihajajo k nam od drugod, pa vendar jih zato ne strupimo ali se drugače grobo obnašamo do njih. Tistih, ki to počno bi kaznovala enako kot za človeka; ker če to dela z živaljo, je sposoben isto tudi s človekom. Ne morem pozabiti mularije, ki je pred leti mučila mačke. Kaj bo s temi ljudimi, ki so jih večina še zagovarjala? Taka okrutnost pripelje do takih primerov kot ga spremljamo sedaj: umorov svojih otrok. Taki ljudje izgubijo občutek kaj je življenje, Take ljudi bi morali zapreti v za to odprte ustanove in jih zdraviti!
resslovenka
13. 11. 2009 12.31
Kdor ne premore sožitja z živalmi, ga tudi z ljudmi ne premore. Ker ga vse moti. To so zafrustirani moralisti, ki ne prenesejo nikogar razen sebe. In ja, upam da bo nekoč tudi v Sloveniji začela delovati institucija, ki bo rigorozno obračunala s primerki, ki se izživljajo nad ubogimi nič krivimi živalmi. Kdo koliko da (v materialnem smislu) za svojega ljubljenčka pa nikomur nič mar.
stardec
13. 11. 2009 12.22
@Momiji- še to. A misliš da tista žival, ki ji je človeški zakon določil, da se jo lahko ubije, kaj raje pogine od tiste, ki jo zakon ščiti?
stardec
13. 11. 2009 12.14
Momiji, s zakonom je tudi določeno, da imajo lastniki posesti pravico zastrupljati podgane, miši, uši, strune hrošče itd... Če pa je lastnik psa ali mačke toliko brezbrižen in nesramen, da je ta pes šel na tujo lastnino in požrl strup nastavljen npr. voluharju, pa je to njegov problem in njegova odgovornost. Ampak to sploh ni bistvo v tej debati. Bistvo v tej debati je da se samovklicani živaloljubci zgovarjajo, češ, kako more bit nekdo tolk žleht in brezčuten, da zastrupi žival, ki se pol matra preden umre. Naj vsak tak kvazi živaloljubec pogleda sprednjo masko svojega avtomobila, pa bo videl kakšen serijski morilec je tudi sam. A kje v zakonu morda piše, da je z avtom dovoljeno pobijat komarje vešče muhe itd...?
bubunka
13. 11. 2009 11.57
Strinjam se s starimdecem. Ta selektivnost moti tudi mene. Če crkne teliček, da se bomo fajn napokali na nedeljskem kosilu, to nikogar ne gane. Če nam pa nekdo psička po riti naklesti, ker je dotičnemu presral celo dvorišče, gremo pa na sodišče! Ampak pred takimi očitnimi nesmisli si je najlažje zatisniti oči, ne?
82dule
13. 11. 2009 11.53
MOGOČE SE BO NAŠEL TUDI SERISKI MORILEC ADMINISTRATORJEV NA 24UR.COM
maculja
13. 11. 2009 11.53
stardec kdo, kaj in kako je dovoljeno odstreliti, zastrupiti, evtanazirati je določeno Z ZAKONOM in si tega ne izmišljujeo posamezniki temveč zakonodaja, ki je pri nas precej milejša kot v tujini in so LJUDJE tam za kršitve trše kaznovani. Na internetu so objavljeni prav vsi zakoni in pravilniki pa si kakega preberite
kolenczan
13. 11. 2009 11.53
@helgo se pravi da tudi zate velja... sploh nebi biu problem če bi te pospravl :D....
stardec
13. 11. 2009 11.39
Problem vas, samovklicanih živaloljubcev je ta, da vi kar določate katero žival je dovoljeno zastrupit in katero ne. Kdo vam daje to pravico, da delate selekcijo? A podgane se pa lahko zastrupi s tem istim strupom? A uši, polže, hrošče, razne metulje, črve in druge živali, ki jih je treba zastrupit, da vi lahko jeste solato, jabolka, krompir, pšenico itd... se pa lahko zastrupi. In muha, ki jo popipsaš se prav tako zvija v bolečinah in krčih preden crkne. Pa kdo za boga ste vi, da si dovolite odločat katera žival se lahko zastrupi in kateraj ne? Kako hudiča si sploh upate stopit na tla, saj se lahko zgodi da boste pohodili mravljo, ki se bo lahko potem še dolgo mučila preden bo poginla. Kvazi živaloljubci, kje ste bli vi takrat, ko so delili zdravo pamet?
Morana7
13. 11. 2009 11.31
halo !!??!! Primerjava je le v tem, da tako žival, kot tudi otrok se ne zavedata določenih stvari, pa kaj je zato ne vem otroka ki nekaj pri petih letih ne razume potrebno pretepsti ? Prav tako pa tudi žival ? Ne se strinjam pri prvih so za slabo vzgojo krivi starši, pri drugih pa normalno da lastniki teh ljubljenčkov. Torej kaj bo v primeru poscane solate ali pa od otrok poteptanega vrta storil lastnik ??? Normalno bi bilo, da bi se obrnil na lastnika živali ali pa na starše v nekem normalnem dialogu, ne pa da gre in zastrupi živo bitje a ne li pa se znesel nad otrokom? Sicer pa saj je vendar jasno, da zakoni so, jasno pa je tudi, da jih kar nekaj ljudi ne spoštuje. Zame je tudi to, da imaš žival in se potepa na okoli in jo potem vsi hranijo le lastnik ne seveda malomarnost, ki bi jo bilo potrebno kaznovati z globo ne pa, da se živali začne zastrupljati. Da je sistem neučinkovit, in da so kazni premile ne pomeni, da so za to krive živali prej ljudje, ki smo za moje pojme, dosti večji paraziti na tem svetu, kot bodo živali kdajkoli. Pri vsem skupaj smo lahko srečni, da konec koncev niso sposobne hlepeti po maščevanju in ne razmišljajo kolektivno, da bi se nam bile zmožne upreti sicer bi bili v veliki godlji kajneda ? Ljudje nismo idealni, daleč od tega, ne zdi se mi prav, da se kljub očitni zavoženosti postavljamo na nekakšen piedestal. Seveda ne moremo enačiti živali z ljudmi, na žalost pa tudi ne moremo reči, da smo mi kot človeška rasa dosegli ne vem kakšen razvoj, ker če bi ga potem bi že zdavnaj nehali uničevati svoj in živalski življenjski prostor, zaradi kosa papirja, ki nam kroji vsakdan in se mu reče DENAR.
luka.ki.muka
13. 11. 2009 11.28
V bistvu gre za deratizacijo miši in podgan, ostali pokojni živelj pa je kolateralna škoda, za katero so odgovorni lastniki teh živali, ki mislijo, da je njihovim ljubljenčkom vse dovoljeno.
bubunka
13. 11. 2009 11.16
Morana7, jaz zagovarjam to, djega življenja, da mi bosta pes in mačka diktirala, kam bom šla na dopust, kdaj boo česar sem prišla tekom let, da človek nima pravice si lastiti živali, zato jih nimam. Samo to. Vse ostalo pa potem izhaja iz tega. Tudi škoda je mom šla, komu ga bom naprtila na grbo, v kateri smrdljiv hotel bom morala, da bo lahko šel pes z mano. Ali pa najhujša možnost: v kateri pasji hotel ga bom dala, ko me ne bo. Groza. Ampak vi kar, če se vam zdi vse to humano.
ime.priimek
13. 11. 2009 11.12
Praktično v ničemer se ne morem strinjat s Starimdecom, edino v nečem ima pa prav - dajte (nekater) lastniki psov prosim nehat jih spuščat prosto tekat naokrog po okolicah strnjenih gosto naseljenih območij in ne pobirat drekov za njimi. Sama jih pobiram, se trudim, da s svojim 4nožcem nikogar ne vznemirjam, živimo v bloku, pa mi nikoli nihče nič ne očita, ker mi nima kaj. Moj pes je v naselju na špagi, enkrat dnevno ga popokam v avto in odpeljem znoret v naravo, kjer ne motim nikogar in kjer tudi poberem dreke za njim. Kdor tega ne počne, meče slabo luč tudi na tiste, ki se trudimo in smo odogovri. Še to - moja mačka živi v stanovanju, ne serje po sosedovi solati, ne je strupov pod balkoni, ne ogroža prometne in svoje varnosti, ne raznaša bolezni. Ima igrače in plezala, da se razgiba in nič hudega ji ni. Ko boste tudi drugi ravnali s svojimi živalmi podobno, nam nihče ne bo več metal naprej besede 'živaloljubci'. Ampak ponavljam - tole nima NIČ s tem, da nekdo nezakonito pobija živali.
ime.priimek
13. 11. 2009 11.05
Še tebi Helgo, na tvoj 'in?' Kažeš predvsem veliko neizobraženost. Živimo v državi, ki se ji plačuje davke. Ta nam preskrbi organe, ki nekatere stvari opravljajo namesto nas. Lovijo lopove, nam gasijo goreče hiše, s cest pobirajo brezdomne živali in jim iščejo domove ali jih sterilizirane/kastrirane vrnejo v okolje, nam učijo otroke... Vsega tega ne počnemo sami, celo ZAKON nam prav zaradi takih, kot si ti, odvzema te možnosti. 'Razumniki' morajo, če ne želijo bit šrtrafani, takole delo prepustit odgovornim inštitucijam, sicer so v prestopku. Če se ti zdi, da država zmore premalo, se pa vpiši v proistovoljno društvo za zaščito živali in hodi na živolovko lovit prosoživeče mačke, jih vozi na sterilizacijo oz. kastracijo in vračaj v okolje? Aja, ti bi bilo malo družbeno koristnega dela in pomoči pri 'selekciji' odveč? Potem pa bodi rajši tiho!
maculja
13. 11. 2009 11.04
Kaj pa solata počne v blokovskem nasleju?