Črna kronika

Lastnica je potrebovala deset minut, da je obvladala podivjanega psa

Ljubljana, 26. 02. 2013 17.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Na Viču v Ljubljani se je zgodil za pse morda navaden incident, ki pa je vzbudil veliko pozornost ljudi. Na posnetku, ki je bil objavljen na spletu, je namreč mogoče videti psa, ki je zagrabil drugega in kot bi ga želel raztrgati, zlepa ni izpustil. Tudi po več udarcih in polivanju z vodo ne. Primer že obravnava policija.

Zlati prinašalec je napad preživel, a ne brez poškodb.
Zlati prinašalec je napad preživel, a ne brez poškodb. FOTO: Kanal A

Na spletnem portalu YouTube je bil nekaj ur objavljen posnetek, v katerem pes na povodcu, ki je podoben argentinski dogi, za vrat drži drugega psa, zlatega prinašalca. Avtor posnetka je po nekaj urah posnetek umaknil.

Kot je bilo na posnetku mogoče videti, je bila lastnica argentinske doge na sprehodu s svojima psoma (tudi drugi je argentinska doga) in je imela oba na povodcu. Mimo njih pa je verjetno prišel neprivezani zlati prinašalec, ki ga je ena izmed dog zagrabila za vrat in držala.

Neki moški je z desko udaril dogo, ki pa se na to ni odzivala. Prav tako je najverjetneje lastnik zlatega prinašalca s palico udaril po dogi, vendar ta svojega 'plena' ni izpustila. Doga se ni odzvala niti na vedro vode, s katero jo je polil neki moški. Dogina lastnica pa je svojemu psu enkrat tudi dejala, naj spusti kuža in tudi s prijazno gesto ni prepričala svojega psa. Kasneje ga je tudi brezuspešno tepla s povodcem.

Po več kot dveh minutah in številnih naporih dogine lastnice, da bi njen pes spustil drugega, je pes res popustil, vendar pa iz posnetka ni bilo razvidno, ali se je za to odločil sam, saj je avtor posnetka ravno v tistem trenutku kamero obrnil drugam.

Ko je doga prinašalca spustila, je ta odšel za ograjo bližnje hiše, kar kaže, da je bil pes napaden praktično pred svojim domom, vendar pa ni bil ustrezno zaprt ali pripet. V napadu je bil pes poškodovan in so ga morali odpeljati k veterinarju, kjer je dobil več šivov.

Priča: 10 minut je trajalo preden smo ju razdvojili

Priča dogodka je za oddajo SVET na Kanalu A povedala, da je zlati prinašalec težak okoli 25 kilogramov, obe "mrcini" pa vsaka po 55 kilogramov. Dodaja, da gre za zelo napadalna in agresivna psa. Njuna lastnica je imela po pripovedovanju priče okoli 50 kilogramov in je bila nemočna pri obvladovanju obeh psov, pripoveduje priča. "Skušali smo ju razdvojiti na vse načine. Po 10 minutah pa nam je to končno uspelo," je dodal očividec.

Napaden pes
Napaden pes FOTO: Kanal A

Policijo smo prosili za odgovor na vprašanje, ali je primer obravnavala in s Policijske uprave Ljubljana so nam sporočili, da so bili o dogodku, ki se je zgodil na območja Viča, obveščeni danes okoli 10.45. Primer obravnavajo na policijski postaji vodnikov službenih psov Ljubljana in bodo glede na zbrana obvestila in zbrane dokaze ustrezno ukrepali, so nam sporočili.

Kinolog: Če psa ne obvladaš psihično in fizično, ga ne moreš voditi v javnost

Ko se ljudje odločajo za psa, morajo vedeti, da ima pasma svoje zgodovinske značilnosti. Smrtni prijem imajo take pasme prirojen. Kinolog Jože Vidic

Odziv lastnice ob napadu je bil vse prej kot primeren, kar je potrdil tudi kinolog Jože Vidic v oddaji SVET na Kanalu A. Kot je pojasnil, je s tem, ko je psa trepljala in tepla s povodcem, le še spodbujala vedenje psa. "Gospa bi morala psa ustaviti s poveljem. Pes mora svojega lastnika v vseh okoliščinah ubogati," pravi Vidic. Kot pojasnjuje, bi ga morala – če se ne bi odzval na glasovne ukaze – prijeti za ovratnico in dvigniti, takrat bi pes izpustil drugega psa. A tega lastnica ni naredila. "Psa moraš psihično in fizično obvladati. Če tega ne zmoreš, ga moraš imeti doma ali na vrtu. Gospa nima pojma o vodenju," je še dejal Vidic.

Argentinske doge zahtevajo izkušene lastnike

V spletnem vodniku pasem Mojpes je sicer za argentinske doge zapisano, da je za to pasmo primeren lastnik z izkušnjami. Hkrati gre za pasmo, ki je do drugih odraslih psov neprijazna in jo je treba že zelo kmalu navajati na poslušnost in socializacijo z drugimi živalmi. Pasma tudi ni zaupljiva do tujcev in je zelo temperamentna žival, ki v trenutku reagira z "nesluteno ostrino". Tudi med možnimi problemi obnašanja pasme je zapisano opozorilo, da je ta pasma pretirano agresivna do drugih živali.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (1523)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

argentinka
28. 02. 2013 22.51
+3
No za vse, ki mislite da je z bulli, argentinci, dobermani in podobnimi psi kej narobe in da si lastniki samo pumpamo ego ste se zmotil. Jaz sem ponosna lastnica argentinke in nimam čist nobenega problema z njo. Nimam je zato da se lohka šetam in se delam carico ampak zato ker so zelo inteligentni in ljubeči psi. Sem si pa pred njo kupila manj zahtevno pasmo pa tudi že celo življenje imam pse okoli sebe. Tako, da se je treba pred nakupom mal pozanimat o karakterju pa tudi vzreja je ZELO pomembna. Tudi samci (S POSNETKA JE LEPO RAZVIDNO DA JE ŠLO ZA SAMCA TE PASME)so lahko taki, če se jih pravilno vzgoji. Moja rejka ima 4argentinke od tega enga ogromnega 53kilskega samca, ki bi te najraje polizov do smrti. Glede na to da gre za zastavnega psa je izpostavljen tudi gneči in kontakta z drugimi psi pa očitno ni še nobenga pojedu. Tako da nismo nenormalni tisti, ki imamo tako pasmo doma ampak vsi tisti, ki ne obvladajo svojih psov. To vela za vse pse od najmanjše čivavice do ogromne nemške doge. Kar se tiče agresije jo najdete veliko več pri majhnih psih. Prvo zato ker jih je več, drugo pa zato ker jih folk ujčka k 3 mesce starga dojenčka. To je problem ne pa pasma psa. Mojega malega španjelčka so že tolkrat napadl te mali razvajeni cucki, da ni več normalno, ker jih ljudje kr spuščajo zravn. Bolj ko se umikaš bližje jih imaš. Je pa tudi res, da niso čist zmeri za vse krivi lastniki. Nekateri psi imajo probleme lahko zaradi napada drugega psa. Tako da težko obsojamo nekaj za kar nevemo kaj se je dogajalo pred tem. V danem primeru so imeli lahko že prej probleme in je tokrat dokončno počilo. Plus, da pes, ki čuva svoje dvorišče lahko postane agresiven zaradi branjenja svojega teritorija in mora biti zmeraj zaprt. Pa je lahko najbolj vzgojen možen pes. Pes mora bi za ograjo in pika. Pa še za tiste, ki mislite da so zlati prinašalci angelčki in da se nikoli nebi lotili drugega psa se motite. Pasma je že izrojena in se načeloma bolj pri samcih pojavlja tudi agresija. Primer mate v domžalah, k je zlatko napadu kokršpanjelčka. In da nebomo preveč o tem kolk je folk skisan tja u male možgane, na povodcu ga je mel par let star otrok. Tako da problem je v lastnikih in praktično nikoli v psih. Lp
BigLebowski
29. 07. 2013 13.07
+2
Pa si stoprocentna, da nisi niti malo zafrustrirana?
KiKiRiKiMiGa
28. 02. 2013 14.03
+4
Ja, učimo se od naših politikov in kršimo zakone....zakoni za vse te primere so preedpisani samo izvajat jih je treba...tu pa od naše boge države ne pričakujte raje NIČ!!! Pri nas enostavno zakoni za kakršne koli žrtve (nasilja, posilstva....) NE DELUJE!!! Ko pokličeš na Policijo te usmerijo na Zavetišče iz Zavetišča nazaj na Policijo in oni na Gasilce ti pa na Zavetišče in tako naprej. In vsi se čudijo zakaj so te naslovil k njim, če je to njihovo delo. Moram pa priznat, da so bili Gasilci še najbolj resni za pogovor in akcijo, ker so rekli, da če vam ne bo noben pomagal pridemo mi (KRALJI). Policaj pa te vpraša "Ali vas ta pes trenutno kakorkoli ogroža in ne morete mimo njega?" Seveda lahko, sem rekel, če obvozim pol Ljubljane?! Res ne veš kaj bi jim odgovoril.... Ogromen pes pa še naprej sedi sredi ceste, ko je policija končno prišla pa je že zdavnaj šel stran. Ko lastnici poveš zakaj ni na vrvici (nagobčnika, da sploh ne omenjam) pa z aroganco in nasmehom pove, da njen pes še nikogar ni vgriznil....in tako naprej dokler se ne zgodi NESREČA!!! Pa naj bo to pes ali pa človek!!!
sgg
28. 02. 2013 08.37
+3
V sloveniji čipirat VSE pse...tako kot govedo...ista sledljivost...in če želiš psa obvezno izpit, tako kot za avto...vsaj osnove, da pes posluša lastnika!
binglec123
28. 02. 2013 10.55
+3
mariabologna
27. 02. 2013 19.30
+3
Tole je bilo v bogataški soseski samih vil na Dolgem mostu. Baričevič style..
fuzbaler23
27. 02. 2013 19.27
+2
Govorite čez zlate prinašalce kot da so najbol napadalni psi na svetu, koliko od vas poznavalcev je že imelo priložnost da se je ukvarjalo z zlatim prinašalcem? Verjetno malo usaj po komentarjih sodeč, kajti tako neagresivnih poterpleživih psov še nisem videl pa sem čuval in skrbel že za mnogo različnih pasem. Napadena sva bila že ničkolikokrat ko sva se po gozdni poti sprehajala od strani raznih ovčarjou, malih mešančkou, pikinezerjou pa pa tudi pitbulou in podobnih, ki se hočejo kar strgati s povodca ko vidijo drugega psa, moj pes pa na take sploh ne reagira enostavno jih ignorira, niti na enega še ni zarenčal samo umikal se je in gledal mene, pa nima pes nobene pasje šole narejene, sam sem obiskoval pred leti pasjo šolo z drugim psom in sem svoje znanje prenesel potem na njega, nikoli ga nisem udaril in nikoli še ni ugriznil nikogar ki so prišli v stik z njim, tudi mene še ni ugriznil razen ko se igrava in še to ponesreči ugrizne v roko vendar tudi takrat je ugriz nežen brez kakršne koli bolečine kar pokaže da tega ni želel in takoj izpusti, če bi se moral odločati bi se vsekakor še enkrat odločil za zlatega prinašalca, ki z malo vzgoje dobesedno ljubi svojega lastnika(ko sem imel nesrečo je po 3h urah še zmeraj ležal zraven mene in čakal). Še enkrat, brez kakeršne koli šole samo z ljubeznijo do psa in voljo se da vse.
blackB
27. 02. 2013 19.57
+7
Problem zlatih prinašalcev je to da so popularni. Ker so popularni jih vzrejajo (med drugim) tudi ljudje, ki jim dol stoji za odgovorno vzrejo. In tako dobiš pri takih tudi karakter izven standarda. Da nerodovniške reje z bolhe sploh ne omenjam. Pri takih seveda lahko dobiš tudi agresivnega psa izven standarda... ni nič čudnega.
Gregor Gazvoda 1
27. 02. 2013 17.51
+11
Tudi sam sem lastnik Argentinske doge, tko da vem kaka je po značaju,.. pred 14. dnevi sem šel na sprehod imel sem ga na povodcu... ko sva šla čez vas sva naletela na nemško ovčarko, ki je bila odvezana,... moram reči, da ga je napadla in sva jo komaj skubila,... tako da ne vem zakaj ljudje nimajo psov privezanih,... mislim, da bi morali biti sami odgovorni za to in bi morali imeti pse v pesjakih ali zagrajene ne pa spuščene na svobodi,..
binglec123
28. 02. 2013 10.56
bs612
27. 02. 2013 16.28
+15
Glede na dane informacije sklepam takole: V primeru neprivezanega psa, je za posledice spopada ali ugriza kriv lastnik, razen če je pes izzvan. V kolikor lastnik psa ne obvladuje fizično in psihično, potem je bolje, da ga nima. V primeru lastnice dog pa bi rekel takole: če so navedbe resnične, da jo psi vlečejo kar pomeni, da ju ne obvladuje, potem je zadeva zelo kočljiva in nevarna za ostale lastnike psov. Doga je fizično zelo zahtevna že za moškega, kaj šele za žensko, tako da se čudim, da se ženska ne zaveda v kakšno nevarnost se podaja. Ne želim nikogar obsojati, samo kultura obnašanja in zavedanja mora biti vodilo vsakega lastnika psa, ne glede na pasmo in velikost. Vsak naj si izbere takega psa, kateremu bo kos in bo on vodja "krdela" in ne obratno !
marinaio
27. 02. 2013 16.14
-1
ne me j****, ženska boža dogo ko napda drugega psa!! pa dejte ji eno pošteno kazen al pa vsaj psa ji vzemte, tak pes bi lahko otroka napadu!! dokler bo lahko vsak bedak si kupu dogo ali pitbula in podobne pasme bo pač tako, ker ljudje kupijo kar jim je všeč in ne kar zmorejo obvladat!! da imaš pitbula/bull terieria/stafforshirskega terierja al pa argentinsko dogo moreš bit pa itak bedat, ker so grdi za popizdit!!
Trhan
27. 02. 2013 16.15
-2
Grdi? Dei marinaio hoj na barko in ostani tam dej :D edini bedak tle si ti
gostilnca
27. 02. 2013 18.53
+8
ja no, a to božanje je blo normalno...ja ni blo odvzet pse nevestni lastnici
binglec123
28. 02. 2013 10.58
+2
čunikaaa, kera te si?? ista fora. če lastnik ne obvlada psa je to malomarnost.
PVD FTW
27. 02. 2013 15.58
+1
V tako ekstremni situaciji resno 2 laika ne moreta naredi skorajda nič. Sem večni ljubitelj živali, imam psa, 500l akvarij z 60 diskusi, 2 činčili, 2 moluška kakaduja, mačka itd .... vsi živijo lagodno življenje brez kakršnega mučenja, pretepanja, dretja itd ... vsi se razumejo 100% ... je pa res da v tej situaciji bi morali dogo v primeru neodzivanja fajn prtegnit okol ušes da bi ksebi pršla ker v tem stanju agresije je ne zanima ničesar ostalo razen uboj ... striktno ne maram da se muči živali vendar ko gre za smrt zaradi objestnosti pasme drugega kot res težka klofuta ne pomaga ... in verjemite mi, doga ima močne lobanjske kosti tako da ji ne bi bilo hudega, ni pa to lepo ... sam jbg če drgač ne gre ... In še enkrat ... ŽVALI SE NE PRETEPA KER POTEM PRIDE DO TAKIH SITUACIJ ... RAJE pejte v hosto pa se zderte na drevo če vam ni kaj po godu kot pa da se znesete nad živalmi !!
el_nino124
27. 02. 2013 16.06
+3
V takšnih primerih, ko pes zagrabi in noče spustit, se ga more potegnit za ušesa kolikor se da, če to ne dela, se ga vdari na gobec, na nos, to mu je občutljiv del, pomemben del njegovega življenja, verjetno najbolj pomemben del za spoznavanje okolice in tega dela telesa si pes nemore privoščit da zgubi zato ponavadi spusti ko dobi udarec po nosu, če pa še to ne prime pa prst v oko! Eno od tega bo ziher popustilo prijem, če ne do konca pa vsaj toliko, da se ga bo lahko fizično odstranilo! Psi imajo za svojo velikost nenormalno moč v svojih telesih!
ninanana90
28. 02. 2013 20.28
el_nino124
27. 02. 2013 15.47
+4
Kar se mene tiče, pes nebi smel imet pod nobenim pogojem več kil kot njegov lastnik, oz. oseba ki ga vozi ven! Ne glede na to kako je pes vzgojen lahko pride spremenljivka v igro in se pesu zmeša. Preden me napadete da ne poznam psov in tako dalje... S psi živim celo življenje, imel sem pse iz ulice, odrasle pse kot tudi mladiče. Psa se da naučit VSE! Čisto vse! Ampak zavedat se mormo, da se mormo tudi mi, ljudje naučit kako se živi s psom in kako se s psom dela! Pes mora imeti jasno postavljene meje katere nesme prestopit in če jo že prestopi ga čaka kazen. Za kazen NE SME bit pretepanje psa ampak zgolj poteg za uho ali poteg za ta predel kože kamor je bil ugriznjen ta zlati prinašalec. Ko pes zacvili ga spustiš in ga natiraš v kot ali v hišo. Pes mora vedeti kdaj in kaj je naredil narobe. Če ti pes pogrize kake čevlje ali hlače ali karkoli doma, ga NESMEŠ it kaznovat takoj. Kaznuješ ga tako (oz. vsaj jas sem tako naredil in je delovalo) da vzameš tisto stvar ki jo je uničil, ga soočiš s tem, NE VDARIŠ GA TAKOJ ampak ga prvo nahruliš, da pes začuti da si ti fizično močnejši preden mu to dokažeš, če to ni rešilo te težave, ga naslednjiš nahruliš in vdariš s tem predmetom ki ti ga je uničil ali pogrizel. Moreš se kot človek tudi zavedat kakšno kazen tvoj pes prenese, da ga ne mlatiš za brezveze, itak vsi vemo da nasilje rodi še več nasilja. Ko se pes zave da je naredil narobe greš vstran, odideš! Psi s pomočjo repa in telesne mimike, tudi obrazne lepo pokažejo njihovo razpoloženje in ko pes ve, da je naredil nekaj narobe začne spuščat glavo k tlem, oz. kloni pred tabo, rep zvija med noge in uhe pospravlja nazaj, vzporedno z glavo. Psi so čudovita živa bitja s katerimi se da živet zelo lepo, ampak na koncu se moremo zavedat da so psi zveri in da so živali se pravi so nepredvidljiva bitja ki se ravnajo primarno po nagonu in ne po tem kaj je v družbi sprejemljivo in kaj ne! Ljudje morejo pri sebi prvo premislit če res želijo psa in kakšnega želijo! Pes je veselje, je družba, je tolažba ampak po drugi strani je pes velika odgovornost!
el_nino124
27. 02. 2013 15.49
-17
Pa pod NOBENIM POGOJEM nesmeš dat psu surovega mesa ali vrečke v kateri je bilo surovo meso! Surovo meso začne v zverini vzbujat ubijalske nagone!
Belissima
27. 02. 2013 15.51
+4
žiga099
27. 02. 2013 16.08
+2
problema se ne da tako rešit...z dretjem itd...če ima preveč energije je potrebno več sprehodov teka itd...na dretje se pes navadi in mu je potem kot dober dan...če takega psa tepeš te na koncu lahko ubije..oz.doga ne čuti bolečine-ima zelo visok prag bolečinske tolerance...js imam dogo in se čisto lepo razumeva...nikoli ni nič trgal itd..je pa zelo zaščitniški do družine ko je v igri druga žival...za ljudi in otroke so pa nenevarne!!!
el_nino124
27. 02. 2013 16.11
+2
@žiga099: Jaz nisem napisal, da to deluje pri vseh psih, delovalo je pri meni in pri mojih psih. Se strinjam s tabo, da rabi pes dnevno sproščanje energije ampak pes mora vedet da je on TVOJ pes in da nisi ti NJEGOV človek! Ta meja, (jaz sem gospodar, JAZ človek ne TI pes!) je zelo pomemba pri uspešnem odnosu človeka in psa! Če ti psu pustiš da prevzame kontrolo bo pes delal kar mu paše kdaj mu paše in kje mu paše! Skratka, psa nesmeš razvadit!
prestraseni
27. 02. 2013 17.34
Žiga099 /// Bravo, zjutraj si pisal povsem drugače, si spremenil mnenje.
argentinka
28. 02. 2013 22.55
To z surovim mesom je pa čist neres. Tako imenovana barf dieta je vedno bolj priporočliva sploh za pse z alergijami pa zaradi teda še noben pes ni ratu ubijalec
Belissima
27. 02. 2013 15.30
+17
Imam Dobermana 10 let starega mačota. Razmerje med nama bi bilo 53 njegovih vs. 48 mojih kil. Opravila sva B-Bha kot končni izpit - seveda v njegovih mladih letih - in že v štartu socializacija na polno. Začelo se je pri zbiranju najprej primernega legla (kar je trajalo cirka 2 leti), vmes gradivo in asistiranje v pasji šoli - vse to preden je pes sploh prišel k hiši. Mislim da se moramo najprej lastniki izšolati da imamo sploh podlago se pravi znanje katerega lahko prenesemo potem na psa. Ampak ker ljudje zadnje čase še otroku pristopijo bolj na \"bo že\" je težko pričakovati da bodo psa kaj resneje vzeli. In potem smo kjer smo. Moj pes še nikoli ni napadel nobenega - je bil pa sam napaden s strani sosedovega mešanca - kateremu se cel življenjski ciklus vrti na 2m verigi... In ko je bil enkrat spuščen medtem ko sem sama sprehajala mojega na povodcu se je zagnal v naju - bolj vame kot v psa. Seveda je moj ta napada blokiral ampak tudi prenehal s tem vedenjem ob ukazu. Brez polivanja, pretepanja in raznih kolobocij s povodcem. Suma sumarum na koncu smo vsi trije zapustili prizorišče celi. Če imaš psa pod kontrolo se to ponavadi tako izide. In če zna lastnik primerno reagirati - seveda panika pri neizkušeni vodnikih naredi svoje. V tem primeru je bil recept za hm katastrofo \"taman\" :) - vodnica ki si omisli ne enega ampak kar dva psa iste starosti katerih šolanje in vzgoja terja ogromno časa in discipline (sklepam na podlagi te odločitve da ni ravno izkušena na tem področju in je ugriznila v prevelik zalogaj) ter prosto opletajoč zlatko. Toliko o tem.
johny.bravo.slo@gmail.com
27. 02. 2013 15.17
+5
Kot je rekel kinolog. To je bil ubijalski ugriz, vendar pes še ni navajen tega in ga je držal samo za kožo. V drugo bo imel več iskušenj in bo mogoče bolj ugriznil, pa upajmo da bo psa in ne bognedaj človeka ali otroka :-(
gostilnca
27. 02. 2013 18.55
+4
če že morjo naj se najprej lastnika lotijo
mariabologna
27. 02. 2013 14.50
+9
Za pse tipa pitbul, staford, argentinska doga, doberman, rotweiler, bulmastif in vse mešance med temi bi morali uvesti dovoljenje, podobno kot orožni list s psihotestom za lastnika.
mariabologna
27. 02. 2013 14.51
+9
dodajam še bulterierje in airedalske terjerje
MucekMacek
27. 02. 2013 14.57
+3
pa dodaj na seznam še jack in parson russle, čivave, pritlikave špice ipd ;)
drhouse
27. 02. 2013 14.58
+19
turbex
27. 02. 2013 14.59
+1
ce bi mel/a doma kero kol od teh psov k si jih nastel/a bi vidu/la da noben psihotes ni potrebn da so to pri cloveku ki se zaveda kaj je ps najbolsi psi kar so lahko dalec bolsi so od ush zlatih prinasalcev labradorcev kakrnih kol mesanckov in ush teh pasm za ketere po tvoje ne rabis psihotesta... doma mam pitbulla in vem o cemu govorim nikol se se ni zgodil da bi ga napadu ker kol od teh "nevarnih" pasem vedno so bli pekinezerji labradorci zlatiprinasalci civave in taki mesancki... on pa tut nikol ni napadu niti ugriznu ker enostauno js tega ne pustim raj druzga psa takoj brcnem kokr pa da morm svojga pol...
mariabologna
27. 02. 2013 15.16
+6
Eni psi imajo ubijalski instinkt, na primer sosedov terier je mačke zadavil, moj mešanec jih je samo preganjal, moj mene ni nikoli ugriznil, njegov je njega tako, da so ga morali odpeljati z rešilcem. Je pa moj, ko ga je njegov napadel, v boju zmagal in od takrat sta se ignorirala. Kakršen pes, takšen lastnik, žal večkrat dokazano.
el_nino124
27. 02. 2013 15.48
-2
Vsi psi imajo ubijalski instinkt. To jim je nagon. Enim lastnikom pač uspe bolje ta nagon potlačit kot drugim. Tistim ki to ne uspe pa končajo na 24ur.com
Trhan
27. 02. 2013 16.09
+9
Chow chow, nemski ovcjak, kavkaski ovcjak, labradorec, zlati prinasalec, border collie...in tako naprej...ti psi te bojo prej ugriznili kot pitbuli... poglej si malo po internetu ne krneki pisat brezveze...pitbuli imajo ja lovski nagon..ma za zivali..ne za ljudi. Zato so pa slabi za bit cuvaji. Ker so cloveka veseli.
mariabologna
28. 02. 2013 01.28
+1
ja, ampak mene je ugriznil doberman, sosedovega otroka pa pitbul v obraz in ne kak border collie, tako da imej teorijo zase..
borisl1
27. 02. 2013 14.33
+15
psa sta se stepla, komentarjev pa tolko kot da je janša odstopil...
NicNeVem
27. 02. 2013 14.17
+4
Ima kolega eno, sicer ne čist čistokrvno, sam vseen...Ne hodmo skor več na obiske, me je strah za otroke, ko ga pelje na povodcu (beri ŠTRIKU), jo komaj drži, če se požene za kako mačko, pa ga je kar neki skupaj... Tko da ne vem, zakaj imajo ljudje take pse, kolega ga ne da, ker ga hčerka hoče met... Ni veselja s takim psom, skoz strah, da ne bo komu kaj naredil...
el_nino124
27. 02. 2013 16.09
+3
Kolikor vem, veljajo doge kot otrokom zelo prijazni psi. Ampak pes je takšen kakšnega človek naredi! Moj profesor za tehniko v osnovni šoli (smo družinski prijatelji) je imel psičko rotvajlerko, mene je bilo polek nje na smrt strah, bila je ogromna in vedno se je slinila. Ampak ta pes je bil bol razcartan kot kaki maček! Ko sem se jas navadil na psa, ko sem mu zaupal sem res užival! Žogo je imela v ustih (vsi vemo da so psi do svojih predmetov zelo zaščitniški in jih ne spustijo kar tako) in sem ji jo lahko cotal, jemal in vse pa ni bilo nič! Res je, da imajo tudi psi svoj karakter, eni so mirni, drugi so hiperaktivni, mogoče so celo kaki tudi živčni sami po sebi, ampak ta pes je bil verjetno najbol mili pes kar sem jih spoznal. Na koncu pa jo je povozil vlak...
blackB
27. 02. 2013 14.09
+7
Fizično lahko svojega psa obvladaš v skrajnih situacijah samo če imaš sicer z njim dober odnos. Če temu ni tako, se lahko agresivnost psa v taki situaciji obrne proti tebi. Upam da dobi kazen tako lastnik zlatkota, zaradi tega ker je najbolj odgovoren za to, da je do napada sploh prišlo ( tokrat je šel zlatko pogledat 2 psa, drugič bo skočil pod avto in povzročil nesrečo ko bo spet spuščen), kot tudi lastnica dog, ki nikakor ni sposobna obvladovat dveh naenkrat (ni izgovora, da prej ne poiščeš pomoč, ko vidiš kako ti pes odreagira na druge, ki se mu približajo).
ti-to
27. 02. 2013 15.08
+2
Ma ti si en pametnjakovič...pa kje se ti skrivaš da te še niso ukradl. Mislim da bi se ti zamislil, če bi bil tvoj pes na tem mestu, kaj šele otrok. Očitno se še nisi srečal z tako močnim psom in kako mačan je njegov ugriv. Mogoče se boš, PA POTEM GOVOR. Nobenem tega ne privoščim, če pa hočeš, pa poišči kakšnega, pa ti bo pokazal. Odkrito povem, da bi tega psa raztrgal osebno, žal moram to reči pa imam rad živali, vendar ko si zamislim, da bi bil tam moj otrok, bi še lastnico oklofutal, KER TAKŠNI PSI MORAJO IMETI NAGOBČNIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IN LASTNIKA Z GLAVO, NE PA DA GA ŠE VZPOBUJA K NASILJU, KO GA BOŽA IN MU GOVORI BOGI SI. Najlažje si je kupiti velikega nevarnega psa in z njim neznati delati. Obstajajo kinološke učne ure, ki lastnika psa in psa naučijo vse kar morajo znati. Latsniki velikih psov, pomislite na otroke na ulicah in kupite nagobčnike svojim velikanom, pa ne mislit, če doma nobenem otroku nič noče, da na ulici tega nebo naredil - to je velika zmota. Še 1x povem, da če se meni še 1x kaj takega zgodi, nebom ležal in se pustil, sedaj sem odrasel, vem kako mi je bilo, ko me je grizel, vendar mu bom enostavno pretrgal vrat in ga več nebo.
blackB
27. 02. 2013 19.38
+4
Napisano ni nič takega kar ne bi bilo res - pes se lahko v afektu obrne tudi proti tebi in nobeno zmerjanje s pametnjakovičem ne bo spremenilo tega dejstva. Če bi bil na mestu zlatkota otrok ali moj pes bi bilo napisano enako. V tem primeru pa pač tvegaš in greš vmes. In ja govorim in izkušenj - pred parimi meseci mi je v mojega privezanega psa priletel z nekega dvorišča na javno površino pes, ki ga je napadel. Odnesel jo je z brcami, moj pes pa s celo kožo. In naslednjič bo enako. Vsako agresijo mojega kaznujem. Jaz sem tam za to da ga branim. Sicer se pa z nagobčniki razen pri potrjeno agresivnih psih ne strinjam. Najlažje je na psa ruknit nagobčnik oziroma čakat da se pametni pes na kinoloških uricah sam kaj nauči. Malo težje pa je s psom delat vsak dan 2-3 ure in ga brez nagobčnika socializirat in naučit odpoklic brez pardona od psa/človeka/divjadi in ostalih zadev, ki jih rabiš da pes normalno funkcionira v družbi. Če si nesposoben ti pa seveda kaj drugega kot nagobčnik, ko si enkrat pošteno zafural dobrega psa ne preostane. Vedno je za neobvladljivega psa kriv človek - ker si ni vzel časa in ga učil in delal z njim. Vedno.
?elo123
27. 02. 2013 14.07
+1
argentinska doga je lahko tudi zelo prijazen pes.( vzgoja!) a se nihče nespomni Chance psa iz filma neverjetno potovanje( 2 psa in mačka- zlati prinašalec shadow, argentinska doga Chance in mačka Sessy)
Lola Copacobana
27. 02. 2013 19.00
+7
Uroš Ovsenek
27. 02. 2013 13.38
+35
Veliko komentarjev. Popolnoma nepotrebnih. Potrebno je povedati, da gospa, ki je božala svojo dogo v času napad pojma nima o obvladovanju kužkov. Dva kužka in lastnik so trop. Lastnica je bila v podrejenem položaju, kuža ki je napadel pa je bil vodja tropa. Kriva je lastnica in ne kuža. Če bi malo poznala pasjo psihologijo in bi bila prisotna na tečajih v pasji šoli do napada nebi prišlo. Ker se čuti podrejeno jo je kuža zaščitil, branil. Mala ne močna gospa brez kinoloških znanj in dva velika kuža z 70 in več kilami. NESPAMETNO. Izobraževanja slovencelnem zgleda niso potrebna. Vsem neljubcem kužkov!!!!!! S svojimi komentarji niste skoraj nič boljši od dveh dog. Napadate brez razloga, ker je v vas strah in škodoželje. Tipični SLOVENSKO.
motogp99
27. 02. 2013 14.01
+5
MucekMacek
27. 02. 2013 14.34
+5
po mojem mnenju bi morali za VSE lastnike psov uzakoniti obvezno izobraževanje preden dobijo psa in potem, ko ga dobijo, obvezno šolanje vsaj do te mere, da lastnik psa obvlada in da je pes primerno socializiran in navajen na urbano okolje (recimo malo prirejen izpit b-bh, ne toliko poudarka na točni izvedbi poslušnosti, ampak na ubogljibosti na ukaz). ker vsak pes lahko napade. res je, da so nekatere pasme bolj problematične pri odnosu do drugih živali, ampak s primerno socializacijo ne pride do nobenih problemov. je pač treba vložiti malo več truda, da imamo prijetnega spremljevalca. in če lastnik tega ni pripravljen storiti, naj si ne umisli psa.
ti-to
27. 02. 2013 15.19
+0
Vse kar si napisal je res, samo kar se slovenskega tiče bi se pa tale stvar lahko preselila kam drugam. Mislim da osebe ki imajo v lasti takšne pse in nezdresirane za ulični sprehod imajo strah in se ob takšnem psu počutijo varnejše. Niso in ne bodo, ker imajo zraven sebe psa, ki mu je v osnovi prirojeno krvoločno lovljenje plena. In tu ni nič SLOVENSKEGA ker sem na lastni koži občutil kako je ko ti napadalen pes trga mišice. Jaz sem se tega straha znebil in se znam spoprijeti z takšnim psom, kaj pa otrok?????? Tudi jaz sem bil in se nisem znal...Povej mi kako bi ti odreagiral "in to po SLOVENSKO", ko bi ti tak pes napadel otroka??????
Trhan
27. 02. 2013 15.59
+1
Tle sta se stepla dva psa..kaj majo veze otroci?? Usi bi takoj uspavali pse ker kaj ce slucajno napade otroka...nehajte dej...kaj ko se zgodi prometna da se dva avta zaletita pol treba dat uspavat voznike kr kaj ce bo povozu otroka in bla bla bla....dva psa sta se stepla..nic ne naravnega. Ljudje jih niso znali dat narazen in to je to. Kaj majo tle napadi na ljudi zdej veze ne stekam. Imam dva pitbula..moja punca ima tudi dva..kolega 2 samice en drug kolega dva samca in med usemi temi pitbuli se pocutim bol varno kot ko sm zraven enega ovcarja...kr vem da me bo prej en ovcjak stisnu kot en tako imenovan napadalen agresiven borbeni pes...najlazje je pljuvat cez te pasme...to pa delajo uni ki takega psa nimajo in poslusajo samo budalascine o teh pasmah in vrjamejo dolocenim stereotipom...nehajte dej
Lola Copacobana
27. 02. 2013 19.03
+0
Fak pa smo spet na...ka pa če bo otroka... šit a veš kva bi blo grozn če bi se nauču avto vozt pa bi šou na obvoznco u napačno smer, kva če bi se to nardil, ja res je ful bi blo grozn
Topsi?
27. 02. 2013 13.25
+2
Glede tega kaj so psi naredli prinašalcu, tistega doga po injekcijo, lastnico pa kaznovat kr lepo.... se je drla da ga samo drži... Buh babji.... Ona se ne zaveda da ga je samo držal ampak to je kr močno držal...
Trhan
27. 02. 2013 13.26
+3
Topsi?
27. 02. 2013 13.28
-3
pes ni natreniran, da se sprehaja po mestu.... bog ve kaj bi lahko
minka10
27. 02. 2013 13.54
-5
zato po injekcijo, ker naslednjič lahko napade otroka ali odraslega in ni hujšega orožja kot je dogo argentino samo tega si ne upa noben napisat
mariabologna
27. 02. 2013 14.45
+0
Žensko na psihiatrijo in vse druge lastnike takih psov, ker so bolniki, paranoiki in zakompleksanci brez avtoritete in avtoriteto uveljavljajo preko psa.
Trhan
27. 02. 2013 15.53
+7
Aja usi ki majo take pse so bolniki? Pejdi se zdravit maria dej
Nomis Vep
27. 02. 2013 13.09
+0
ARGETINE SO KILLER PSI .IMAJO GENE CORDOBE FIGHTING DOGS(ITUDI ARG. PASMA) LE DA SO MANJ AGRESIVNE..PA ŠE VEDNO ZELO DO DRUGIH PSOV.DO LJUDI NE TOLKO.NI TIPA KI ZADRŽI PODIVJANO ARGENTINO,KAJ ŠELE DVE.UPORABLJAJO JIH ZA LOV NA PUME IN DIVJE SVINJE. DA NEVARNI PSI NE OBSTAJAJO PA JE TOTALNA GLUPOST.TUDI ČE JIH PRAVILNO VZGAJAŠ SE JIM LAHKO SPIPA.
Trhan
27. 02. 2013 13.27
+8
Obstajajo ja...v rokah takih ki jih imajo za nevarne samo zaradi pasme...ce slisis aha argentinska doga pitbull karkoli in tkoj to je nevaren pes.. pol bo najbrz res nevaren
motogp99
27. 02. 2013 13.58
+6
@brajvik...seveda se jim lahko spipa (kot praviš ti), ampak a si že slišal da velike pasme uporabljajo tudi kod vodilne pse (slepim ljudem), da so pittbulli in doge terapevstki psi, da so pittbule uporabljali celo za varuške....nekatere pasme pač imajo napadalnost v genih, ampak z primerno vzgojo ta napadalnost sploh ne pride nikoli do izraza....
NicNeVem
27. 02. 2013 14.01
+4
Ima kolega eno, sicer ne čist čistokrvno, sam vseen...Ne hodmo skor več na obiske, me je strah za otroke, ko ga pelje na povodcu (beri ŠTRIKU), jo komaj drži, če se požene za kako mačko, pa ga je kar neki skupaj... Tko da ne vem, zakaj imajo ljudje take pse, kolega ga ne da, ker ga hčerka hoče met... Ni veselja s takim pesom, skoz strah
Lola Copacobana
27. 02. 2013 19.05
-2
NicNeVem...kokrat bomo še isti komentar vidl?
bmark_1
27. 02. 2013 21.51
+1
BRAJVIK... kaj ti delaš na prostosti... mislim da je zate cas za mojmoj jopič