Črna kronika

Prijeli preprodajalce heroina, ki so oskrbovali lokalne odvisnike

Žalec, 29. 08. 2012 22.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V okolici Žalca so celjski kriminalisti zaključili s hišnimi preiskavami pri domnevnih preprodajalcih heroina. Prijeli so 10 ljudi, ki naj bi oskrbovali predvsem lokalne odvisnike.

Celjski kriminalisti so danes zvečer zaključili hišne preiskave pri domnevnih preprodajalcih heroina, so poročali v oddaji 24UR ZVEČER. Že zjutraj so celjski kriminalisti v Žalcu aretirali 10 ljudi, ki jih sumijo trgovine s prepovedanimi drogami. Cel dan so potekale hišne preiskave, kar so potrdili tudi na Policijski upravi Celje. Preiskave so se pri osumljencih, ki naj bi prihajali iz okolice Žalca, zaključile v večernih urah, zasegli pa naj bi pol kilograma heroina.

Policisti naj bi skupino s posebnimi preiskovalnimi ukrepi in prisluhi spremljali že več mesecev. Zgolj v tem obdobju naj bi po neuradnih podatkih prodali vsaj kilogram heroina in zaslužili več kot 30 tisoč evrov. Po neuradnih informacijah naj bi osumljeni zalagali predvsem lokalne odvisnike, že v preteklosti pa so se ukvarjali s podobnimi kaznivimi dejanji, kar je bilo seveda znano tudi policiji.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (45)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Skdesni
30. 08. 2012 17.17
+4
Naši heroji, par gramov droge a pokradene miljarde kod da jih ni.
Dildo-1on1
30. 08. 2012 18.27
+1
povrsniste24kur
30. 08. 2012 16.11
+12
verjetno je dosti takih, ki se bodo sedaj nad mojim mnenjem zgražali. jaz bi namreč legaliziral popolnoma vse droge, tudi trde, kot so npr heroin, čeprav z njim nikoli nisem imel opravka, niti ga nikoli nisem videl v živo, niti ne živim v takšnem okolju. vem pa dosti o teh rečeh in pri večini, še sploh heroinu, je glavni problem nečistost droge, ker ni popolnoma nobenega nadzora in lahko vsak meša zraven, kar mu srce poželi. ti dilerji, še sploh manjši, pa seveda niso nobeni kemiki, da bi vedeli koliko in kaj je najbolje in najvarneje primešat. sam morfin za telo namreč ni tako destruktiven, kot si to nekateri mislite, razne abscese ipd povzročajo namreč prav te dodane snovi, ki seveda niso namenjene za injiciranje v žilo. nekaj drugega pa je spet odvisnost. in ne strinjam se, da smo s tem kaj pridobili, da so našli pol kile. še manj se strinjam, da bi bilo bolje, če bi našli kar 50 kil te droge, kot nekdo spodaj piše. zakaj? ker bi cena vsaj za nekaj časa zagotovo zelo narasla, odvisnik pa je vseeno odvisnik in je odvisnik še naprej, če hoče, bo do droge prišel tako ali tako, brez lastne volje do prenehanja mu nihče in nič na svetu ne bo mogel pomagati. bo pa zaradi povečane cene naredil pač toliko več škode z raznimi krajami in drugimi kaznivimi dejanji. prav to se ta trenutek dogaja v rusiji. oz se je dogajalo. dežela, ki je že od nekdaj bila preplavljena od heroina in se je le-ta v zadnjem desetletju tam zelo podražil, dohodki pa so vse nižji, revščina vse večja, veliko odvisnikov enostavno več nima denarja za svojo razvado/bolezen. in kaj so naredili? ko več ni bilo koga in kaj ropat po manjših, revnih mestih, so se enostavno domislili novega trenda, proizvajanje "svojega" sintetičnega heroina, ki je do 10x močnejši od "naravnega" in od 80-160x cenejši, sestavine so namreč le tri in vse tri se da tudi pri nas enostavno kupit v lekarni (tablete s kodeinom - caffetin npr - cena okrog 3€, brez recepta) in trafiki (rdeči fosfor s šibic) + bencin, pa še par enostavnih stvari, ki jih seveda ne bom pisal. kemijskega znanja ni treba imeti praktično nič, le nekaj malega internetnega in google odgovori na vse čisto v detajle. gre za dokaj preprosto sintezo iz kodeina s katerega se pridobi morfin. to stvar imenujejo Krokodil (strokovno desomorphine) in velja za daleč najnevarnejšo drogo nasploh, ker je namreč praktično zastonj, je zelo zasvojljiva in zaradi sestavin zdravju škodljiva, kot nobena druga droga, se pa samo injicira. kdor to 1x proba, ima 99% šans, da ne bo živel več kot 2-3 leta, večina jih umre že v prvem letu. vendar ne zaradi droge same, ampak ker je ne znajo dovolj kvalitetno pridelat, da bi bila dovolj čista za injiciranje, odvadit pa se je praktično nemogoče, saj rabiš šus vsake 4 ure, drugače sledijo bolečine nepojmljivih razsežnosti, samo fizično odvajanje namreč traja več kot mesec dni (heroin 2-5dni), odvisniki pa od bolečin neprestano padajo v komo, poleg telesne temperature nad 40 stopinj... težko si je sploh predstavljat. krokodil se tam širi kot kuga in naj bi bilo odvisnih od njega že skoraj polovica vseh bivših "heroinarjev", ki pač več nimajo za heroin, vlada pa noče prepovedat oz izdajat le na recept tablet, ki vsebujejo kodein, ker dobi svoj delež od farmacije. mimogrede, zdravila s kodeinom so v večini držav prepovedana, vsaj brez recepta jih ne dobiš, tudi v rusiji in pri nas je včasih bilo tako, pa ni več... ko so v rusiji videli porast prodaje takšnih tablet in ta je bila okrog 2000 procentna, vlada ni ukrepala, čeprav je točno vedela, zakaj takšna porast (ob tem se resno sprašujem, kaj bi v takšnem primeru naredili pri nas). pravo nasprotje je npr švica, kjer odvisnik od heroina gre 2x na dan po svojo dozo in jo dobi zastonj (oz prek zdravstva, ki ga plačuje vsak mesec - in niti škode proračunu ne dela, ker plačuje kar precej), ve natančno kaj je dobil in koliko rabi, poleg tega pa je še produktiven in jih večina ima celo redno delo.
povrsniste24kur
30. 08. 2012 16.11
+10
boj proti drogam je že v štartu bil napačno osnovan, cilji napačno zastavljeni in tega boja človeštvo nikoli ne bo dobilo. lahko se le privadimo živet z njimi in poskušamo izkoreninit črni trg, mafijo, kartele in stvar držati čimbolj pod nadzorom, namesto da nastajajo dosti nevarnejše droge, ki so cenejše, kot npr desomorfin, metamfetamin, crack,...
anja31a
30. 08. 2012 13.10
-1
Tistim, ki ste za legalizacijo.... kaj vam je cilj, da imamo po Sloveniji na stojnicah droge.... to bi se zgodilo, ker zaslužek je pač večji kot od prodaje sadja in zelenjave.... človeška norost res nima meje
anja31a
30. 08. 2012 12.54
+1
Bravo.... glavnega ste že imeli, pa ste ga izpustili.... prijetje, pridržanje, sojenje, obsodba.... zakone je potrebno še enkrat napisat in prilagodit času v katerem živimo.... pa seveda, na položaje postavit ljudi, ki jih bodo izvajali
kg1
30. 08. 2012 12.28
+14
Sramota na komentarje ki jih imate nekateri...nihce naj si ne drzne podpirat taksne dilerje, ki zastrupljajo folk s trdimi drogami...bravo policiji...opravili so odlicno delo. vendar bi lahko prijeli malo vecje ribe...ce so ze nekaj mesecev prisluskovali bi ja menda lahko zaprli se tavelkega uvoznika ne pa enga middle man/a. nekateri ne veste kaj naredi heroin cloveku...moji bivsi prijatelji so se ga navlekli in zahorsali tako da bog daj da so zaprti in da so na rehabilitaciji... to pa samo zarad tega da si nek luzer, ki se mu ne da posteno delat, lahko nagrabi denar. Denar, ki ga odvisniki ukradejo vam, z ropanjem, krajo, lazmi, prevarami... se enkrat BRAVO POLICIJA...drugic se pa potrudite, da bo napisano...zasegli 50kg heroina in zaprli mafijskega sefa...ter se par ostalih...
anja31a
30. 08. 2012 13.17
+0
podpis... glede tistih 50kg.... to je pa zelo težko izvedljivo.... glavni organizatorji imajo veze (podkupovanje) v policiji (pa še kje) in so pogosto zelo dobro obveščeni....
Alfred Nek
30. 08. 2012 12.24
+3
JankoBrezMetke 30.08.2012 08:14:03 25 Ja no .... eni bi to drugi drugo. Eni sekali roke, drugi vse v zapor. Jaz pa bi enodtavno legaliziral droge. Sej odvisniki z jemanjem drog škodujejo kvečjemu sebi in ne drugim. Če pa bi se drogo dobilo v lekarnah, bi povrh vsega bila še manj nevarna od tega sranja, ki ga sedaj prodajajo preprodajalci. Odvisniki bi bili tudi pod kontrolo, saj bi lekarnarji vedeli kdo so. Potem se uredi še zakonodaja, ki bi takim prepovedala vožnjo z avtomobili in motorji. Če pa bi takega dobili v avtu zadrogiranega v zapor direkt za en par let. Če pa toliko napadamo ddvisnike od droge je zaradi medijev. Namreč tudi kajenje, alkohol in GSM-janje je odvisnost. Pa se zaradi teh stvari dogajajo večje tragedije kot pa zaradi odvisnosti od droge. Če ste za abolicijo droge, dejte bit vsaj nepristranski do cigaret in alkohola. P.s. Se ne drogiram, ne kadim in ne uživam alkohola v pretiranih količinah. Zgoraj napisano je samo moje mnenje. Se čisto strinjam, legalizacija je edina rešitev. Če že prepovejo travco in "Heroin", ... naj prepovejo še cigarete, alkohol, antidepresive, ..... in vse podobno legalno sranje, ki ga nekateri legalno uživajo na recepte. Moja teta je imela osebni bankrot in je začela dobivati neka antidepresivistična sranja in je rekla, da je po enem mesecu postala popolnoma odvisna, brez njih tudi zaspat ni mogla. No to je pa resnično sranje, večina ljudi pa to podpira, še posebej zato ker to predpiše doktor. Legalizirat.
Johnny_boy
30. 08. 2012 12.06
+12
10 ljudi, v "nekaj mesecih" zasluži 30k. če vzamemo da je teh nekaj mesecev 4-6 lahko zaokrožimo na 5. sepravi 30/5=6 oz. 6000€ na mesec 6000eur/10ljudi je 600. za 600eur mesečno so preprodajali drogo. mislim da bi v mcdonaldsu več zaslužil na mesec oz. vsaj primerljivo vsoto pa še čuze se ti ni treba bat. kdo potem pravi da se jim je splačal.
ad-hoc
30. 08. 2012 12.20
santer
30. 08. 2012 11.55
+12
draga POLICIJA, vsi ki se vozijo z dragimi avtomobili in so brezposleni, uradno nimajo nič ,ne delajo nič, kaj mislite z čem se ukvarjajo?
Amasakul
30. 08. 2012 12.59
+3
rabljene obleke in čevlje prodajajo na boljšem sejmu
Jimi1
30. 08. 2012 11.21
+15
Ob milijardah pokradenega se naši organi pregona z drobnim uličnim kriminalom ukvatjajo....
Amasakul
30. 08. 2012 11.01
+20
spet male mucke za 5-10 eur...veliki pa mimo šibajo z tovornjki , tam pa jih ne vidi nobeden ker je politika lastnik..
tron3
30. 08. 2012 10.40
+25
Šrot pa še kr hodi mirno in veselo po Celju, pardon vsi trije, da ne bo pomote, Daltoni!! policaji pa čisto nič, ker se navedeni gospodje ukvarjajo samo z gospodarskim kriminalom in ni kaznivo v Sloveniji
wunderkind666
30. 08. 2012 09.50
+12
to so porabli vec bencina kot pa nasli vrednosti heroina brezveze
wunderkind666
30. 08. 2012 09.49
+4
eh vse skup nic
bus303
30. 08. 2012 09.45
+43
Bolj bi me osrečilo, če bi zaprli par tajkunov in prodali njihovo premoženje na dražbi!
Primož Dvanajš?ak
30. 08. 2012 09.37
+12
Pol pa poves neki odkritega pol pa uredniki komentarje brisejo ;)
bus303
30. 08. 2012 09.46
+22
Res žalostno da Pro Plus cenzurira komentarje po svoji subjektivni presoji. Sram naj jih bo!
Pecikltigr
30. 08. 2012 10.25
+6
SouthPark
30. 08. 2012 09.22
+6
Bogi reveži, sedaj pa bodo morali odvisniki najti koga drugega, da jih spravi iz sveta...
Ja no .... eni bi to drugi drugo. Eni sekali roke, drugi vse v zapor. Jaz pa bi enodtavno legaliziral droge. Sej odvisniki z jemanjem drog škodujejo kvečjemu sebi in ne drugim. Če pa bi se drogo dobilo v lekarnah, bi povrh vsega bila še manj nevarna od tega sranja, ki ga sedaj prodajajo preprodajalci. Odvisniki bi bili tudi pod kontrolo, saj bi lekarnarji vedeli kdo so. Potem se uredi še zakonodaja, ki bi takim prepovedala vožnjo z avtomobili in motorji. Če pa bi takega dobili v avtu zadrogiranega v zapor direkt za en par let. Če pa toliko napadamo ddvisnike od droge je zaradi medijev. Namreč tudi kajenje, alkohol in GSM-janje je odvisnost. Pa se zaradi teh stvari dogajajo večje tragedije kot pa zaradi odvisnosti od droge. Če ste za abolicijo droge, dejte bit vsaj nepristranski do cigaret in alkohola. P.s. Se ne drogiram, ne kadim in ne uživam alkohola v pretiranih količinah. Zgoraj napisano je samo moje mnenje.
Dildo-1on1
30. 08. 2012 08.22
-10
škodujejo samo sebi...hmmm...kaj pa kolateralna škoda???? Razmisli!?!?!
dildo Če si diobro prebral, boš razumel moj point. Tudi cigarete in alko imajo kolateralno škodo. Pa so kljub vsemu dovoljena droga a ne?
kg1
30. 08. 2012 12.38
-2
kdo bi pa imel cez proizvodnjo??? kmetje?? ali bi uvazali heroin iz afganistana ter financirali teroriste?? bi kokain uvazali iz mehike in podpirali kartele?? farmacija bucman...in potem smo si pljunili v skledo!! Je res imas prav vendar je to dvorezen mec!! to bi slo skozi samo tako, da bi za proizvodnjo skrbel kaksen drzavni institut za zdravstvo ali kaj podobnega!!
Dildo-1on1
30. 08. 2012 07.01
+14
Ti uživalci so velik "gnoj" v mestih. V Maribru se fiksajo v dimlje in pol je ves popikan od "lulčka navzdol. In pol pomisliš to živi med nami, hodi v trgovino, v lekarno, itn.,..., zraven pa misli da je še pameten, ker ima lahko kratke rokave! FAIL!
Dildo-1on1
30. 08. 2012 07.02
+1
Jaz bi uredil z uživalci in ne preprodajalci!
Savin?an
30. 08. 2012 07.29
-2
Dildo-1on1
30. 08. 2012 07.33
-3
Dildo-1on1
30. 08. 2012 07.35
+5
...uredil bi da vsak uživalec ki ga "dobijo" dobi zraven denarne in zaporne kazni še batine 5, 10 minutne itn!
stiing
30. 08. 2012 08.44
+5
;))) ja se strinjam dildo-1on1 al pa naprimer nabijanje kamna na golem otoku ta bi bila tud kr v redu.
bus303
30. 08. 2012 09.48
+2
Dildo, to so bolniki, ne kriminalci. Lahko se pa k meni oglasiš po batine, če si želiš malo akcije ..
Dildo-1on1
30. 08. 2012 13.39
-4
A veš koliko škode naredijo ti svojim staršem, bratom, sestram, tetam, stricem in tudi povsem neznanim ljudem. Po vsem tem pa jih ti ljudje še branijo kdo ve iz kakšnega razloga (ne bom jih našteval) *?????? * Saj verjetno ni treba daleč pogledat (v kakšno drugo državo) in videt kako se drugje lotijo tega. In moje mnenje je da točno vejo zakaj!
Dildo-1on1
30. 08. 2012 13.45
-3
In ne meni ni noben nič naredil....taki mi ne pridejo niti blizu!
Bruhalnica24
30. 08. 2012 06.39
+20
Odstranili so.ekipo ki nima dovoljenja za delo.
Brazi
30. 08. 2012 00.52
+13
"kar je bilo seveda znano tudi policiji" keri kavbojci ste vi ej