Črna kronika

Pokol družine v Alpah delo srbskega plačanca?

Beograd, 02. 10. 2012 11.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Umor v Alpah naj bi glede na ugotovitve francoskih preiskovalcev izvedel plačani srbski morilec, vendar pa ni jasno, kdo bi ga za takšno delo najel. Analitiki pravijo, da srbski plačanci pogosto izvršujejo umore za različne tajne službe.

policija na prizorišču umora v Franciji
policija na prizorišču umora v Franciji FOTO: Reuters

Francoska policija mesec dni po brutalnem umoru štirih članov družine Al Hili v Alpah še vedno neuspešno poskuša priti na sled morilcu, ki bi lahko bil po najnovejših odkritjih plačanec z Balkana in je bil izurjen v vojski nekdanje Jugoslavije. Analitik pariškega Centra za preprečevanje kriminala je za srbski časopis Blic namreč pojasnil, da je povsem jasno, da plačani morilec prihaja iz balkanskega podzemlja.

"Francoska policija lahko zdaj le sluti, kateri državi bi bila v interesu surova likvidacija družine Saada al Hilija. V preiskavi je bilo dokazano, da je morilec uporabil jugoslovansko različico avtomatske pištole škorpion, zaradi česar so vse pogostejše trditve, da plačani morilec prihaja iz srbskih mafijskih krogov," je povedal Blicev sogovornik.

Dodal je še, da v zadnjih letih veliko obveščevalnih služb najema srbske morilce, tako kot je to nekdanja jugoslovanska Udba počela v borbi proti političnim emigrantom na Zahodu.

Tudi kolumnist Crispin Black je za britansko revijo The Week zapisal, da je bila družina ubita s škorpionom, ki predstavlja podpis srbske mafije. "To orožje je podpis agresivne kriminalne balkanske bratovščine, ki se včasih imenuje srbska mafija, v resnici pa vključuje pripadnike vseh narodov nekdanje Jugoslavije," piše Black.

Francoska policija pa je sporočila, da je na kraju zločina našla 25 tulcev nabojev, vseh iz istega orožja. Iz tega sklepa, da je moral storilec vsaj enkrat hitro in zbrano napolniti nabojnik orožja. "Poleg tega je zaradi zelo kratke cevi in močnih trzljajev lahko z njim upravljal le zelo izkušen človek, kar pomeni, da je prestal vojaško urjenje," še sklepa Black.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (105)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Johnny_boy
03. 10. 2012 17.04
+8
kaliber 9x19 parabellum sploh ni močan kaliber. ne rečem če bi bil 12mm. tisti, ki je napisal da bi z njim lahko rokoval samo izkušen strelec sam očitno ni nikoli z ničimer streljal. logično naenkrat je vsak novinar rambo. sicer pa ima škorpijon tudi zložljivo kopito za dodatno oporo. je pa smotano trditi da je storilec srbski plačanec, ker je tega orožja povsod polno. recimo tista italijana, ki sta oropala banko v kopru in nato streljala na policijo sta tudi uporabljala škorpijona. a če bi nekdo uporabil kalašnik bi rekli da je bil zagotovo rus, če nekdo strelja z beretto je sigurno italijan? to je samo prikladna zgodbica za medije, ker policija pač ne more rečt, da se jim ne sanja kdo in zakaj je to storil. srbski plačanec se zelo dobro sliši in paše na naslovnico, nič drugega. sej ne rečem da ni možno, samo trditi da je sigurno tako...
Zeljenski
03. 10. 2012 12.42
+3
admin a maš slab dan al tko brez veze brišeš nesporne komentarje???
JurijGrmMlajsi
02. 10. 2012 23.44
+16
HAHAHA....po orožju ve kdo je morilec??? Škorpijon, tudi zastavin je ZELO pupularen tudi na zahodu. V ZDA ga nemalokrat zasežejo celo pri tolpah, tako da očitno tudi tretjerazredni ološ lahko pride do balkanskega orožja. Itak pa je v Evropi dostopnejši od kakega MAC ali micro UZIja Če je to res zmodrovala francoska policij, so zreli za temeljito preverjanje prištevnosti!
hellbastard666
02. 10. 2012 21.05
+6
sej neveš al bi se človek smeju al jokal
Zrkizz
02. 10. 2012 19.56
+11
Seveda, tako kot je vsak, ki ga ubijejo z Coltom zrtev ameriske uradne mafije ali kaj? Ali se gredo namerno zavajanje ali so tako neumni ali pa vedo vec kot so pac povedali.
Draža
02. 10. 2012 18.01
+14
Ja pa jade,po pištoli zdaj ugotavljajo,propaganda.
anja.mih
02. 10. 2012 17.23
+18
Spet so srbi na tapeti...
Mohandas
02. 10. 2012 17.27
+11
Jp... že dvakrat mi je zbrisal komentar, ker sem napisal resnico o medijski inkviziciji.
ce.ce.
02. 10. 2012 18.04
+4
no.name.
02. 10. 2012 16.47
+13
Princ Teme
02. 10. 2012 16.42
+15
Tudi pri nas ima ogromno dela,naj pride da počisti vso to go laz en in razne majorje,tajkune...
tej?i30
02. 10. 2012 16.26
+8
kaj ko bi povrašali svojo tajno službo??? ziher oni vedo več o tem tajnem sestanku ki se je ponesrečil!!
ce.ce.
02. 10. 2012 15.59
+36
Ja pa kaj še....škrpijona imajo samo srbi al kaj?...isus, kakšna bedarija
Raubšic
02. 10. 2012 16.06
+13
Čehi tudi, ki so ga naredili, samo prave barabe raje uporabijo močnejši UZI izraelske izdelave.
SaintTrinity
02. 10. 2012 16.24
-5
Ne pametuj pa še enkrat preber.Piše srbska različica škorpijona.
Zrkizz
02. 10. 2012 19.58
+1
Kako pa vedo, katerega je uporabil, a so ostali koscki plastike na mestu ali samo to do niso nasli lesenih ostankov, daje slutiti da je bil uporabljen skorpijon z plasticnim rocajem. BV kaj ven spravijo. Vec kot ocitno pisanje/posredovanje novic z dolocenimi nameni.
Rade Malinovic
02. 10. 2012 15.40
+24
no no vse so krivi srbi sej na koncu bo vn pršlo da ga je jankovič poslov :)))) hahahahahah
anja31a
02. 10. 2012 15.25
+17
Nočem nekoga obsojati.... nič nam ni znano.... a vseeno.... črnogorska mafija neverjetno pridobiva na moči.... le koliko je imamo v Sloveniji....
kg1
02. 10. 2012 23.56
-2
to vse janezek porihta...sj po drugi strani že dolg niso kerga uhvatili...mafijca mislim...al pa likvidirali
jez_jezen
02. 10. 2012 15.18
+11
Če vejo, da je srbski plačanec, potem vejo tudi identiteto, a ne? Novinarji???
Raubšic
02. 10. 2012 15.55
-6
Vejo ali vedo,to je zdej qweščn. Če vejo, naj ga brž obesijo nanjo.Lahko je vrbova. Tako so v rajnki Avstriji. Če vedo, naj ga primejo. Ti mala jezica nepismena pa pošlji jutri očeta v šolo k učiteljici.
realist10
02. 10. 2012 14.48
+27
vsaka mafija na tem planetu zna uporabit takšno orožje in tudi vsaki je to orožje na dosegu!! Storilec je vedel, da bodo ugotovili s kakšnim orožjem bo streljal!! Tko da ne fantazirajte s to srbsko mafijo ka ste že prov naporni!! Pa če je bla albanska?? al pa makedonska ali hrvaška??? aaaa???
Raubšic
02. 10. 2012 15.57
+1
Aaaaa? Kaj pa če oni drugi oporabljajo izraelski UZI z dolgo devetko, ne pa češkega škorpiona 7,65.
Way2Hell
02. 10. 2012 14.43
+9
kaj pa če je hrvat?
Nace Pani?
02. 10. 2012 15.03
+2
Nace Pani?
02. 10. 2012 15.03
+19
Raubšic
02. 10. 2012 15.58
-12
Kaj ne more biti tudi Srb? Jih tam nimate. Srečni ste lahko !
Jimi1
02. 10. 2012 14.35
+9
Balkanskega nezakonitega orožja je polna zahodna EU. Tukaj se jim ga menda zaradi prenizkih tržnih cen sploh več ne splača prodajati.... Sploh pa je "škarpijona" zaradi majhne velikosti precej enostavno pretihotapiti na zahod....
CDROM
02. 10. 2012 14.40
+2
JurijGrmMlajsi
02. 10. 2012 23.49
-1
Jimi1 Da, ker tu šteje samo osebna izkušnja! Jaz imam onesposobljenega, cena- 150 evrov, v odličnem stanju. Nasplošno je to zelo nizka cena, pa tudi so vedno na zalogi. Sicer ne vem, kako je na črnem trgu, a dejstvo je, da je starega jugoslovanskega orožja na odmet.
JurijGrmMlajsi
03. 10. 2012 00.08
+1
Da, ker tu šteje samo osebna izkušnja! Jaz imam onesposobljenega, cena- 150 evrov, v odličnem stanju. Nasplošno je to zelo nizka cena, pa tudi so vedno na zalogi. Sicer ne vem, kako je na črnem trgu, a dejstvo je, da je starega jugoslovanskega orožja na odmet.
CDROM
02. 10. 2012 14.30
+24
Ko ne dobijo nekih dobrih sledi so pa krivi srbi. Meni se zdi, da ti preiskovalci tavajo v temi, ker je bilo že kar nekaj teorij. Zgleda pa, da sami ne bodo jih odkrili, razen če jim deklica pove kake podrobnosti.
pgdpgd
02. 10. 2012 14.27
+14
včasih so bli za vse krivi sicilijanci,zadnjih 10 let so balkanci. Legija pa uradno ni nikoli nč kriva,čeprav najbrž obvlada največje svinjarije.
Lepidoptera1
02. 10. 2012 14.15
+30
mislim... men grejo kr kocine pokonc!!! a je lahko še kdo drug kriv al so vedno samo srbi na tapeti? karkoli se zgodi - vedno je srb kriv za vse! mehičanko naj bi tut srb ubil... srb to srb uno... fuj in fej 24 ur!