Črna kronika

Piton dečka ubil, ker sta dišala po živalih?

Campbellton, 07. 08. 2013 07.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Policisti so glede smrti dveh dečkov, ki naj bi ju ubil piton, sprožili preiskavo. Izkazalo se je, da je bil piton v terariju v stanovanju in ne v trgovini v nižjem nadstropju. Obdukcija je potrdila, da sta fanta umrla zaradi zadušitve.

Družina šestletnega Connorja in štiriletnega Noaha, ki naj bi ju ubil afriški skalni piton (Python sebae), pravi, da sta dečka svoj zadnji dan preživela v družbi prijateljev. Imeli so piknik, dečka sta se igrala v bazenu, obiskala sta tudi kmetijo, kjer sta se igrala z živalmi, nato pa odšla k sinu družinskega prijatelja. Ta prijatelj je Jean-Claude Savoie, lastnik trgovine z eksotičnimi živalmi. Savoie je razložil, da sta dečka čez noč ostala pri njegovem sinu, otroci pa so se skupaj igrali v stanovanju nad trgovino. Dečka sta spala v dnevni sobi. Ko je Savoie zjutraj vstopil v sobo, je najprej mislil, da dečka le spita, nato pa je videl, da sta prekrita z deli s stropa. Šokiran je bil, ko je v dnevni sobi zagledal še svojega 45-kilogramskega pitona, ki bi moral biti v terariju. Savoie je medijem povedal, da je piton pobegnil iz terarija.

Noah in Connor Barthe
Noah in Connor Barthe FOTO: Facebook

Po prvih informacijah naj bi bil piton v terariju v trgovini, ki je pod stanovanjem, a izkazalo se je, da je bil terarij v eni od sob stanovanja. Ni jasno, kako je kača pobegnila iz terarija, do dnevne sobe pa se je očitno prebila skozi prezračevalni sistem.

Pitona je veterinar usmrtil, znani pa so tudi prvi rezultati obdukcije trupel dečkov. Obdukcija je tako potrdila domneve, da sta fanta umrla zaradi zadušitve, bolj podrobni rezultati pa bodo znani v prihodnjih dneh, tako da še ni uradno potrjeno, da je "morilec" res piton.

Policistom pa so znane tudi nekatere informacije, ki so jih pridobili pri obdukciji pitona. Kot kaže, je bila 4,5 metre dolga kača dobrega zdravja.

Strokovnjaki so sicer opozorili, da kača zadavi plen zato, da ga poje, to pa se v tem primeru ni zgodilo.

Možna razlaga za dogodek se skriva v obisku kmetije. Dečka sta se na obisku kmetije igrala s psi, mačkami in kozami. Afriški skalni piton svoj plen namreč prepozna po vonju. Možno je, da sta dečka imela vonj po živalih, kar bi pitona lahko zavedlo.

Policisti ugotavljajo, ali je lastnik pitona upošteval vsa varnostna pravila. V provinci New Brunswick, kjer se je zgodila tragedija, je takšno kačo dovoljeno imeti le pod strogimi pogoji in ni jasno, ali je lastnik vsa pravila tudi upošteval.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (157)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

lolipoly
08. 08. 2013 20.36
Vsi, tu ki zagovarjate kaca, niso vse kace iste, tudi Pitone ne...Kaj je tu bilo vzrok, se ihce ne ve , dokazano je, da je Kaca zadusila oba fantka ....Sumijo, da je padla na njih in v sili delovala .Kako tocno pa se je zgodilo , pa nihce ne ve, saj ni ocividcev.
Hachi
11. 08. 2013 13.40
+1
dokazano je, da sta umrla zaradi zadusitve. ni pa nijno, da ju je zadusil piton. ce te zadusi priton, bi morala imeti decka vsaj nekaj polomljenih rebec, ker piton ob zadusitvi lahko odraslemu cloveku polomi kosti, kaj sele, ce stisne 4 ali sest let starega otroka.
RdečiKarton
08. 08. 2013 16.50
+4
Prav na smeh mi gre ko berem vse možne komentarje. Kar na enkrat so vsi herpetologi in vsi vedo vse o kačah... crna.zverinica je lepo napisala in se popolnoma strinjam z njo. Res primeren prostor za izživljanje svojih krščanskih frustracij. V praksi vidim da predvsem podporniki RKC naravnost sovražijo vse vrste plazilcev brez da bi imeli kakšne izkušnje z njimi. Smeha polna malha! Menda bomo tisti ki vsakodnevno rokujemo s plazilci že vedeli kaj več od vseh teh cyber-tercialk.
dejvid.serpent
08. 08. 2013 17.19
+0
JosipBrozDrugi
08. 08. 2013 10.25
+1
crna.zverinica
08. 08. 2013 10.18
+8
Zanimivo, da vsi istli mediji navajajo, da je kača že zdavnaj izključena kot krivec za smrt otrok...Kot jih je povedalo že par pred mano, kača ne ubija iz veselja. Ubija ko je lačna (takrat plen tudi poje), to da sta otroka dišala po živalih pa je privlečeno za lase....glede na to da sem veterinarska in dnevno dišim po komplet živalskem kraljestvu, bi me morale pojesti že vse kače mojih prijateljev (pa se zanimivo, z vsemi kačami super razumem, ne glede na velikost)...Poleg tega kača nikoli ne bo šla ubit plena, ki je prevelik, da bi ga pojedla, zato so zgodbice kako piton meri lastnika, da bi ga pojedel, plod skrajno žalostnih omejencev...ga ni kačona, ki bi lahko odraslega človeka pogoltnil prek ramen, niti ne poizkušajo, ker v kontra več ne gre in to pomeni smrt za kačo... Najbolj žalostno pa se mi zdi, da je tole spet primeren teritorij za izživljanje frustracij nad kačami, ki so resnično krasne živali...
JosipBrozDrugi
08. 08. 2013 10.33
-4
da si veterinarka? ne verjamem, ker trdiš, da piton NE meri lastnika. to (meritev lastnika oz. človeka v bližini) je RES. to je potrdil zelo kompetenten znanec, ki sicer ni veterinar, ima pa bogate izkušnje s kačami. tako, da smo te dobili na ..., gospa veterinarka!
dejvid.serpent
08. 08. 2013 10.38
+6
zverinica, sori, tvoje mnenje in izkušnje so nerelevantne, ker vsi tukaj OSEBNO poznajo kolega od bivšega fanta sestrične tipa, ki je v drugem levem kolenu prabratranec od tipa ki ga je ponoči merla njegova kača!
crna.zverinica
08. 08. 2013 10.39
+3
gospodična veterinarka, dragi dojenček...sicer pa nevem zakaj bi morala jaz tebi dokazovati kaj sem in kaj nisem. Tale tvoj zelo kompetentni znanec pa naj si prebere kaj obnašanju živali (znano kot etologija)... Ne razumem pa tvoje potrebe po napadu name zaradi strokovne trditve...če že, mi posreduj en relavanten članek na temo merjenja pitonov!
crna.zverinica
08. 08. 2013 10.42
+4
hehe dejvid, ja takih znacev od kolegov od bratrancev v petem kolenu, ki jih pozna soseda, je na svetu ogromno...in vsi vejo o obnašanju kač več (so strokovnjaki, ker so v hosti enkrat srečali slepca), od vseh ki se za kače zanimamo že od majhnega in študiramo na to temo :D
JosipBrozDrugi
08. 08. 2013 10.53
-5
crna.zverinica, v medijih, predvsem pa na spletu (tega, upam, obvladaš) je precej debat in komentarjev na temo, kako pitoni merijo potencialno žrtev (hrana). dobro, si veterinarka, ampak ne poznaš pitonovih navad, ker imaš opravka samo z gadi in modrasi, ... pa lep pozdrav, gospodična veterinarka
crna.zverinica
08. 08. 2013 11.01
+6
debata in komentarji v medijih (hahahahaha) in na spletu niso relavantni podatki...obstaja ogromno debat in komentarjev na temo Starwars-ov, kar seveda ne pomeni, da nate iz vesolja dejansko preži Darth Vader... če trdiš, da obvladaš splet, bi to pač moral vedeti...? daj mi eno samo ZNANSTVENO ŠTUDIJO na to temo, to je vse kar te prosim, že ko me napadaš da nimam pojma....Poleg tega se največ ukvarjam s pitoni in udavi :) ups ane... sicer pa nevem zakaj si tako živčen, lep pozdrav tudi tebi dojenček :)
JosipBrozDrugi
08. 08. 2013 12.50
-4
crna.zverinica, vedno bolj si mi všeč.... cenim to, da vztrajaš na svojem stališču. toda, do zdaj še nisi "odprla vseh kart" glede pitonovih navad. daj, argumentiraj in pojasni, kako se piton vede do potencialne žrtve, preden jo zadavi in pogoltne...
JosipBrozDrugi
08. 08. 2013 12.51
-3
crna.zverinica, potem je zate wikipedia tudi eno samo s++++e?
crna.zverinica
08. 08. 2013 13.17
+4
Piton svojo žrtev zavoha, velikost pa oceni s tisto malo vida, ki ga premore in na podlagi toplote, ki jo žival oddaja....povej mi kateri zajec (ali pa katerakoli žival ti je pač najbolj všeč) bo počakal, da se kača zraven njega uleže in ugotovi če bo primerna večerja? Noben ane? Sicer pa ti trdiš svojo in še vedno nisi podal enega verodostojnega dokaza v svoj prav, čeprav sm te to prosila že 7 postov nazaj, jaz naj bi pa dokazovala tebi zakaj se motim??? Wikipedija? ti to resno? tam lahko vsak napiše čisto karkoli se spomne, tega nihče ne preverja! Wikipedija je navadno s...., če rabiš dokaz, še v osnovni šoli je ne priznajo kot vir za referat...torej še vedno čakam en verodostojen in preverjen vr da kača meri svoj plen tako da se uleže zraven, sicer pa z nekom, ki kot verodostojen vir navaja wikipedijo (še dobro da ne kar članka na 24ur.com) pač inteligentne debate ne moreš pričakovati....
JosipBrozDrugi
08. 08. 2013 13.33
+0
črna.zverinica, zdaj si me stisnila v kot. ne najdem primernega članka, ki bi potrjeval mojo trditev. toda, to še ne pomeni ... glede wikipedije pa se da debatirati. ampak naslov teme je drugačen, zato ...
dejvid.serpent
08. 08. 2013 14.01
dojenček, daj dvigni že belo zastavico, dokler še maš roke :D Zverinica te je pokopala čisto in pošteno! (čeprav se mogoče nebi ravno strinjal z njo v tem da ne obstajajo kače, ki bi bile zmožne požret odraslega človeka in pa z tem da se kača lahko zadavi na plenu ker ga ne more izbljuvat)
JosipBrozDrugi
08. 08. 2013 15.39
dejvid.serpent, z belo zastavo so mahali domobranci
JosipBrozDrugi
08. 08. 2013 15.41
za črno.zverinico: zakaj si umolknila. si prebrala kakšno novost o kačah?
crna.zverinica
08. 08. 2013 15.47
+3
ne dojenček...admin me vztrajno briše.... skratka dajem prav dejvidu, hkrati pa dopuščam da se kdaj motim (sem našla nove podatke glede največjega možnega plena, tole bluvanje pa še raziskujem (ne da mu dopovem da se moti, ampak ker me resnično zanima ali so nas na fiziologiji živali prinesli naokrog). vedno se rada naučim kaj novega.... sicer pa dojenček, priznal si da imam prav, sem mislila da je debata končana....če pa želiš zvedet še kaj novega, pa le vprašaj ;) na svetu smo zato, da se učimo :P
JosipBrozDrugi
08. 08. 2013 16.08
+1
gospodična črna.zverinica, si že blizu ugotovitve, da lahko plen doseže velikost dečka. torej nadaljuj in ne pozabi napisati ugotovitev. btw, tisto o fiziologiji živali drži, ker so predavali v kravate odeti salonski "levi", ki verjetno nikoli niso videli pitona in ostalih eksotićnih živali v živo.
crna.zverinica
08. 08. 2013 16.17
+1
dečka kača brez težav poje (šlo se je za odraslega človeka, ki ga je omenjal dejvid)...pa ga ni, glede na to da so ga našli a? še enkrat, kača nikoli ne ubije iz čistega dolgočasja! mojih profesorjev pa ni treba žaliti! v znanosti se stvari spreminjajo, prihajajo nove ugotovitve (temu se reče napredek)...če ti še nikoli nisi videl kače v živo pa pojdi pogledat v živalski vrt....ni potrebno da si nesramen, ker ti nič nočem! pogorel si s svojimi teorijami o merjenju kač, sedaj se pa kar nekaj repenčiš...sicer pa se žaljivih debat ne udeležujem, zato sem s teboj zaključila...
dejvid.serpent
08. 08. 2013 16.48
+0
dojenček, glej pogorel si že z "to (meritev lastnika oz. človeka v bližini) je RES. "! tak da karkoli rečeš je nerelevantno. Zverinica tisto z bljuvanjem plena ni še ena taka zgodba kot je to z merjenjem plena, ampak je videno na lastne oči v domačem terariju.
crna.zverinica
08. 08. 2013 16.58
+1
dejvid saj ti vrjamem...na fiziologiji nam je bilo rečeno da je nemogoče, isto sm js našla tudi v nekaj knjigah ko sem iskala razlog za pogin mojega kačona (poginil je s podgano v gobcu)...ker je bil še manjši, se je takrat dozdevalo da je bil plen prevelik in se je zadušil, ker naj nebi mogel izbljuvat...kot sem že rekla, vedno sem odprta za nove informacije :)
dejvid.serpent
08. 08. 2013 17.15
+0
ok, zgleda da sn se malo narobe izrazo... to da se kača zadavi na plenu je tudi možno, ampak ponavadi so ga možne izbljuvat... lahko tud izbljuvajo plen, ki so ga že požrle. Sori za kačona.
x eror
08. 08. 2013 08.28
+4
Živali se ne pobijajo zaradi človeških napak!!!
x eror
08. 08. 2013 08.17
-3
no vidite da sem imel prav da sta se dečka igrala z živalmi. Nerabite kakšnih forenzikov le mene uprašajte :)
x eror
08. 08. 2013 08.26
-3
afriški je agresiven,burmese je veči od anakonde ampak ni agresiven. Z križanjem teh dveh vrst dobimo pa ubijalskega pitona
lolipoly
08. 08. 2013 06.19
+2
Obdukcija je pokazala, da je kaca zadusila fanta.Kako je kaca prisla v sobo , se ni ravno jasno, ker ta vrsta pitona je prepovedana v Kanadi,
žiga099
08. 08. 2013 02.19
+28
Kaco imeti za hisnega ljubljencka je malo bolano...pa si mislite kar hocete....kaka custva ali ljubezen ti pa lahko kaca vraca????Uboga druzina obeh bratcev...naj hujsemu sovrazniku ne zelim take izgube in bolecine...naj angelcka pocivata v miru!!!
pozitivno
08. 08. 2013 07.46
+6
dejvid.serpent
08. 08. 2013 12.12
-1
men se zdi bolj bolano da sodiš o nečem, o čemer nimaš pojma!
kajchy_girl
11. 08. 2013 05.18
+0
sploh ne razumem kako lahko obsojaš da so kače nevem kaj vse najhujše ?! Verjetno jih niti najmajn ne poznaš...a jih kljub temu obsojaš!
nnikkitta
08. 08. 2013 00.22
+7
in zakaj so zdaj usmrtili pitona? zaradi ponovitvene nevarnosti? v naravno okolje je treba spustiti divje živali
loen1
07. 08. 2013 22.22
+26
Slišal sem za fanta, ki je imel doma pitona, skoraj vedno spuščenega v stanovanju. Naenkrat je opazil da se kača čudno vede saj se vsako noč uleže poleg njegove postelje. Ker ga je skrbelo da ni kaj zbolela je šel do veterinarja da se malo pozanima. Ta mu je rekel naj se je takoj znebi ker ga meri kdaj ga bo lahko pojedel.. piton naj bi potem končal v Zoo-ju. Ni info iz prve roke a je vseeno dosti strašna zgodba da mi ne pade na pamet imeti kačo v stanovanju :)
dejvid.serpent
07. 08. 2013 23.35
-5
da dobim 1€ za vsakokrat ko čujem toto zgodbico bi se zaj lahko hladil na svoji jahti neki v tropskih krajih, samo na račun tega! zaj bogat nisn, so pa reveži tisti ki to verjamejo in trosijo okrog!
dejvid.serpent
07. 08. 2013 23.39
-5
Kače niso na slabem glasu zaradi svojih lastnosti, ampak zaradi mentalnih revežev, ki verjamejo take pravljice in jih širijo naprej, sebi enakim, ki pa jih je strašno veliko!
pmx
08. 08. 2013 00.38
+18
Kače so plazilci, če ti ni jasno. To ni pes ali mačka, ki sta na višji evolucijski stopnji, ki razumeta oba šalo, se lahko igrata, .... Če je takšna kača sita, ni problema, če ne, je hrana tisti, ki je pri roki, pa čeprav v to kačo zaljubljeni lastnik. Lastnik je pač hrana, ki hrani kačo. Če pozabi ...
Sugarbaby1
08. 08. 2013 09.04
+0
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA meri ga da ga bo pojedel UMRLA SM OD SMEHA hahahahaha :D :D :D če bi kdo poznal kače, vsaj malo, bi se pošteno nasmejal zraven tegale komentarja :D
dejvid.serpent
08. 08. 2013 10.25
+0
pmx, in kdo si ti, da mi lahko predavaš etologijo živali? To je slaba stran svobode govora - vsak ko ma diplomo iz pometanja cest pa je dvakrat v življenju vido kačo, lahko soli pamet biologu, ki se že več ko 10 let okvarja z plazilci...
Sarovarious
08. 08. 2013 11.31
+3
Točno to - vsak, ki mu povem, da se ukvarjam s kačami mi je rekel da ima kolega, ki ga je kača merila... kače niso zlobne živali in ne jejo ljudi! Damn, v vrtcu sem lažje to otrokom razložila!
loen1
08. 08. 2013 12.17
+0
No, seveda ne trdim v resničnost te zgodbe in priznam, da se ne spoznam na vedenje kač tako dobro kakor veterinarji ali kdorkoli se pač ukvarja z njimi. Point je v tem da so to divje živali in ne sodijo v stanovanje!
dejvid.serpent
08. 08. 2013 14.17
+1
to je point te zgodbice? ti to resno? to je tak ko bi reko da je point rdeče kapice da je v margarini preveč holesterola!
pmx
08. 08. 2013 15.49
+0
@dejvid.serpent, že iz tvojega imena je jasno, da si pač eden od upaljenih na kače, eni radi postopajo okrog s čimbolj nevarno izgledajočimi pitbuili, nekateri s kačami, ... in še bi se našlo. Namesto, da brezpredmetno nakladaš, raje odgovori na moje postavke. Svojo diplom pa si jo lahko nekam, če jo sploh imaš, moja naj te ne skrbi. Jo pa niti ne rabim, dokler premorem dovolj zdrave pameti, kar pa nekateri ne.
pmx
08. 08. 2013 15.54
+2
Pa še to, da ne bo pomote, nekomu so pač tudi kače lepe, pajki, ... jaz kot ljubitelj živali s tem nimam problema. Pravzaprav mi je najljubša žival možna tiger. Pa vseeno premorem toliko zdrave pameti, da mi ne bi padlo niti na pamet kaj takega, da bi si jo želel imeti v stanovanju ali v kakšnem svojem mini zoološkem vrtu. Jih občudujem v naravoslovnih oddajah, na slikah, ...
dejvid.serpent
08. 08. 2013 16.35
+1
brez zamere, ampak ne da se mi več razlagat stvari tu gor. niti nisn kontradiktiro tvoji izjavi da kača lahko poje lastnika, ker je teoretično možno, praktično pa so možnosti tak male da je to zanemarljivo. Moti pa me, da mi nekdo predava stvari o katerih mam sam očitno več pojma! In verjemi da si ne mislim nabavlat stvari, za katere vem da jim ne morem omogočit vsega kaj potrebujejo za normalno življenje.
kajchy_girl
11. 08. 2013 05.22
+2
dejvid eni si pač nekaterih stvari ne bojo dal nikol dopovedat, tgak da brezveze se trudit,...pač so bili vzgojeni da se bojijo kač, pa mal prevč so gledal kake bedne oddaje o kačah...žalostno....
Ementalc
07. 08. 2013 22.08
-3
Kača ubiva plen in ga potem poje, tu malo dvomim .
Jaz198X
07. 08. 2013 16.43
+70
Ločimo domače in divje živali kot so nas to že v OŠ učili in že izraz divje nam pove kam sodijo te živali - v divjino oz. naravno okolje. Kaj potrebuješ kačo doma? Naj bo še tako skulirana za videti v lastnikovih očeh, so te živali divje in nepredvidljive. Enkrat je imel en gospod v parku v Portorožu na ogled kače (2 večja udava in še nekaj manjših kač), lahko si jih pobožal itd. Gospodu je pri tem pomagala še ena gospa. Vsak od njiju je imel kačo na sebi in v nekem trenutku se je gospe tesno namotala kača okoli vratu nakar se je seveda prestrašila in je potrebovala pomoč gospoda, da ji je odstranil kačo saj je sama ni mogla... Ne glede na vse se meni še zmeraj zdi nenormalno, da imaš kačo doma ali katero drugo žival, ki ni ravno najbolj primerna za hišnega ljubljenčka! Je pa tudi kar nekaj takšnih, ki si omislijo takšno žival za hišnega ljubljenčka kot neke vrste modno muho saj nekateri več ne vedo kako naj bodo še nekaj posebnega - beri "fensi."
RdečiKarton
07. 08. 2013 16.49
-51
hahahaha krščansko vzgojena tercialna duša bučke se prodaja na tržnici!
Jaz198X
07. 08. 2013 17.06
+42
Če si ti velik pristaš in ljubitelj kač bodi, meni in še večini pač ni do tega, da bi imeli doma kače...tako, da prosim, če si spoštljiv do drugih mnenj!
dejvid.serpent
07. 08. 2013 17.45
-36
sori, Jaz198X, ampak se strinjam z rdečim kartonom in ni šanse da spoštujem mnenja, ki temeljijo na bulšitu!
Jaz198X
07. 08. 2013 18.03
+21
Meni se ne zdi, da je bulšit, kot ti praviš, vendar te razumem, ker si eden tistih ljubiteljev kač, ki bi jih najverjetneje imel tudi doma itd. in pač zagovarjaš svoje mnenje kar pa ne pomeni, da jaz bučke prodajam, kot pravi Rdeči Karton!
RdečiKarton
07. 08. 2013 19.35
-29
Bolj sporno od imeti kače doma je imeti psa ali pa mačka in ostale kosmete živali za katere sploh ne znajo ljudje primerno poskrbet. Čisto vseeno je kako velika žival je, če lastnik ni sposoben primerno skrbet zanjo. Ne glede na tko kako dolgo in koliko kač imam doma. Veliko več psov me je ugriznilo in veliko bolj nevarni so njihovi ugrizi, kot pa kač. Od malega lovim kače pa me ni še nikoli ugriznil noben gad, ne modras niti nestrupene kače. Oprosti
Jaz198X
07. 08. 2013 19.56
+22
Seveda ja...imej ti kar svoje kače saj ti jih nihče ne brani, vse lepo in prav, če so ti všeč in jih imaš doma. Ne govori pa bedarij, slabi lastniki živali se najdejo povsod ne samo pri psih in mačkah. Sicer pa je govora o primernosti živali za hišnega ljubljenčka - živali iz divjine ne spadajo zraven.
RdečiKarton
07. 08. 2013 20.08
-27
Jaz198X
07. 08. 2013 20.09
+21
RdečiKarton
07. 08. 2013 20.29
-39
Še vedno je najbolj primerna domača žival plazilec. Vsekakor bolj kot pes ali mačka.
dejvid.serpent
08. 08. 2013 12.00
-1
in kdo pravi da so kače iz divjine? večina jih je razmnoženih v ujetništvu in to že par generacij
Jaz198X
08. 08. 2013 12.54
+1
Razlika je samo v tem, da so v ujetništvu, narava kače v smislu njenih potreb, nagon itd. pa ostane ista. Ni to kuža, ki je neskončno vesel, ko vidi svojega lastnika in mu to tudi pokaže.
dejvid.serpent
08. 08. 2013 14.15
+0
ja ampak če se ti prilagodiš njeni naravi in ji nudiš kar potrebuje, se da z njimi odlično sobivat! kače so bolj skromne živali kot si misliš! Tudi psom in mačkam se more človek delno prilagodit, kljub temu da se ti lahko prilagodijo lastniku!
pmx
08. 08. 2013 15.52
+0
dejvid, ne bi šel kar v džunglo živet, kamor kače spadajo? Bi bilo super za vse, predvidevam, da tudi za tvoje sosede, preden jih obišče kakšen tvoj "ljubljenček". No, se pa strinjam, da živali niso krive, pač krivi so lastniki, ki jim manjkajo koleščki.
dejvid.serpent
08. 08. 2013 17.09
+1
ej, verjemi da če bi mel šanso da grem takoj!
RdečiKarton
07. 08. 2013 16.18
-44
Tole je vseskupaj za lase privlečeno. Nič ne štima v tem članku. Preveč neskladnosti in nobenih dejstev razen da sta otroka mrtva. Sam gojim kače in jih imam doma (tudi v spalnici) recimo 30+! Obdržal bom sodbe in razsodbe za se. Verjetno pa o teh plazilcih vem več od večine vseh komentatorjev in pametnjakovičev tu gor. Samo to bom napisal. Bolj primerne domače živali od plazilca NI. Z grozo gledam kaj po svetu počnejo neodgovorni lastniki kosmatih domačih ljubljenčkov in kako napadalen je sosedin pinč itd... Večkrat so me ugriznili različni psi pa jih še vedno ne sovražim. Nekateri lastniki pač nimajo pojma o vzgoji in vzdrževanju hišnih ljubljenčkov Vsekakor pa obsojam usmrtitev takšnega plazilca preprosto za to ker je osumljenec brez dokazov. Članek pa tako kot večina na tem portalu preprosto neumen in nepotrjen. "Only in america!"
Sarovarious
07. 08. 2013 17.46
-21
Popolnoma se strinjam s teboj! :) Končno en pameten komentar...
resssssss
07. 08. 2013 22.17
+24
Mene še ni ugriznil pes. Mogoče ne znaš z njim "komunicirati"... Zato imaš raje plazilce, ki pač malo naokoli lezejo...
RdečiKarton
08. 08. 2013 16.45
+1
Če se pelješ mimo na kolesu ali pa samo mirno sprehajaš po ulici še ne pomeni da komuniciraš s psom. Moja nemška doga je lepo vzgojena in vse prej kot pa agresivna. Kače imam pa raje, ker so bolj primerni hišni ljubljenec. hough
pogan
07. 08. 2013 16.02
+7
Mam občutek da je piton samo nedolžna žrtev in da je mogoče dečka kdo zastupil ali pa nenamerno ubil. recimo lastnik trgovine... ta zgodba full smrdi....
pogan
07. 08. 2013 16.08
-5
Ker če bi ju piton zagrabu, bi vsaj kdo slišal kak krik, pa tudi nebi lepo "spala" na pojstli.... bi bila verjetno kje drugje.... alči pa je piton padel na njiju!
Turgensis
07. 08. 2013 21.11
+2
Seveda, ker strupov se ne da ugotovit na obdukciji kajne?? Kaj takšnega bi takoj ugotovili, kaj misliš, da obdukcije delajo osnovnošolci??!! Na obdukciji takoj vidijo vzrok smrti in takšne poškodbe, kot jih naredi piton ne naredi človek!
mikumi
07. 08. 2013 15.16
+28
V takem primeru je avtomatsko kriv lastnik in ne kača. Bolano je če v takih primerih ubijejo kačo, lastnik pa jo odnese brez kazni
Jaz198X
07. 08. 2013 16.16
+15
Saj je lastnik tudi najverjetneje ne bo odnesel brez kazni!
xxdrgregoryhouse
07. 08. 2013 19.42
+1
Amasakul
07. 08. 2013 14.52
-4
ahahaha , ja kaj pa če je vse res, a imajo mačko doma ?
lolipoly
07. 08. 2013 19.47
+2
To je vse res, ampak nima vsaka hisa macke, ta kaca je bila nezakonito v Kanadi. zato mora lastnik se zagovarjat in bo tudi kaznovan , morda se za smrt dva otroka.
dejvid.serpent
07. 08. 2013 23.07
+1
od kod tebi da je bla kača nezakonito v kanadi?
tadej_10
07. 08. 2013 13.18
+41
Kaj je tu kača kriva?? Se vidi,da smo ljudje najslabše živo bitje na tem planetu!
Kitler
07. 08. 2013 14.04
+8
pozitivno
07. 08. 2013 13.18
+118
Tisti, ki ima kačo za domačega ljubljenčka, ni normalen!
Sarovarious
07. 08. 2013 13.32
+10
dejvid.serpent
07. 08. 2013 13.52
-13
vidim kaj počnejo "normalni" ljudje, tak da je ta izjava lahko samo kompliment! hvala :D
Kitler
07. 08. 2013 14.43
+7
Tisti, ki je vzgojil tebe, tudi ni preveč normalen...
dejvid.serpent
07. 08. 2013 15.30
-2
če me hočeš užalit, morš bit nekdo, katerega mnenje mi je pomembno, to pa so samo ljudje, ki znajo razmišljat z svojo glavo!
Jaz198X
07. 08. 2013 16.45
+3
Sarovarious
07. 08. 2013 17.47
-2
Kitler
07. 08. 2013 19.43
-1
dejvid.serpent
07. 08. 2013 20.07
-2
Turgensis
07. 08. 2013 21.11
+9
se strinjam, divja žival nima kaj iskati v kletki in v hiši!
Hachi
07. 08. 2013 12.17
+71
Ce bi bila otroka plen, bi tudi koncala kot plen in sicer v pitonovem zelodcu. zivali ne ubijajo zaradi zabave, kot to pocnejo lovci, ki imajo zivali za plen, ki pa to ni, ampak je zgolj zabava in nabijanje ega v pateticnih nemocnih osebkih. ta piton je otroka lahko poskodoval samo in zgolj zaradi padca s stropa, ki se je zrusil zaradi teze v prezracevalnem kanalu. ocitno pa policija ni tolk pametna, da bi tako ocitna dejstva povezala. vsekakor pa bo marsikaj pokazala obdukcija, ker ce je piton zakrivil smrt otrok, dvomim, da bi ju oba hkrati stiskal in ce bi ju ze, morata imeti kar nekaj polomljenih reber. najmanj od vseh je kriva zival in zrtvi. odgovornost pa definitivno na lastniku, ki sploh dovoljuje moznost, da piton "uide" iz terarija. Ce ze imas kaco, je potrebno imeti terarij pod kljucem. povsem mozno so se otroci malo pohvalili s kaco in pustili vrata odprta. plazilec pa je to hitro izkoristil ali pa je fotr pac faca, pa pusti kaco, da se prosto plazi po prostoru. skratka, ce si zival izbere plen, se temu rece plen z razlogom - hrana ali groznja. kaca pred groznjo zbezi, za hrano pa ubije in POJE! Otrok piton ni pojedel. Veliko je ugank, kaj je resnicno zakrivilo njuno smrt, seveda je pa najlazje pitona usmrtiti, zagovarjati se itak ne more, kriv bo pa vsega. bedarija brez primere.
Sarovarious
07. 08. 2013 13.15
+0
threep
07. 08. 2013 13.33
-27
a ti si specialist za kače pa veš kako razmišljajo ane
Hachi
07. 08. 2013 14.19
+20
vsekakor vecji kot ti! si ze videl kaco, ki bi koga ubila iz cistega dolgcasa in plen pustila?
mikumi
07. 08. 2013 15.14
+4
Sarovarious
07. 08. 2013 17.55
+10
Kače so veliko bolj primitivna bitja kot si mislite, zato zlobe ne poznajo, pri ljudeh pa vsi vemo, da ni nobenemu za zaupat.
Virtuoz12
07. 08. 2013 12.04
+66
Ni pomembno kateri piton, pomembno je da te divje živali sploh nerabimo imeti v bajtah in s tem seveda trgovinah za živali ! Poglejte koliko lahko imate \"ljubkih\", koristnih itd. domačih živali. pes, mačka itd. kaj ti bo kača ?!
graf
07. 08. 2013 12.10
+13
Sarovarious
07. 08. 2013 13.14
-4
Tudi konji so bolj divje živali kot domače. Pa ja nimaš kakega zaprtega kje?
dejvid.serpent
07. 08. 2013 13.16
-4
na svetu je na miljone različnih vrst živali, nvm zakaj bi mogo bit jaz omejen z izbiro, samo zato, ker so vsi ostali omejeni z razmišljanjem
dejvid.serpent
07. 08. 2013 13.22
+1
poleg tega je koristnost mačk le v glavah ljudi! sove, ujede, kune in druge male zveri, ter kače prav tako lovijo miši in podgane, pa jih "normalni" ljudje ne dojemajo kot koristne živali, čeprav opravljajo popolnoma enako funkcijo kot mačke!
Sarovarious
07. 08. 2013 13.33
+4
kva pa to
07. 08. 2013 18.43
+6
dejvid ti mas pa doma kaco k se prosto sprehaja in lovi miske, pol se pa pride k teb crkljat k te ma tok rada :)
dejvid.serpent
07. 08. 2013 20.08
-4
tega ne trdim... pravim pač da obstajajo alternative klasičnim domačim živalim in hišnim ljubljenčkom, ampak so ljudje preveč ozkogledi da bi to opazli.