Črna kronika

Ovadba zaradi slabe prometne varnosti

Ljubljana, 27. 12. 2013 21.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V zadnjem tednu je v nesrečah na slovenskih cestah umrlo osem ljudi, od začetka decembra že 11. Zaradi zadnje nesreče v predoru Jasovnik na štajerski avtocesti, ko se je voznik zaletel v odstavno nišo, pa je strokovnjak za varnost v predorih vložil kazensko ovadbo zoper odgovorne.

V zadnjem tednu je v nesrečah na slovenskih cestah umrlo osem ljudi, od začetka decembra že 11. Zaradi zadnje nesreče v predoru Jasovnik na štajerski avtocesti, ko se je voznik zaletel v odstavno nišo, pa je strokovnjak za varnost v predorih vložil kazensko ovadbo zoper odgovorne.

SORODNI ČLANKI

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BŠK
06. 01. 2014 12.07
+3
Pjančki in nesposobneži se kregajo za brezveze, reda in varnosti pa noče nihče zagotoviti A vam tu nič ne smrdi ?
bob87
01. 01. 2014 20.09
+1
ŠE NEKAJ- naj prosim kdo vzame pod drobnogled ograje NA NADVOZIH avtocest oz. obvoznic. Na njih je le DOKAJ TANKA varovalna ograja, skoraj taka kot pri mostovih za pešče. Zdej si pa predstavljajte, da nek kamion ali pa avto spremeni smer na vrhu nadvoza, prebije tisto "ograjco" in pade direktno na AC. Pa da se to zgodi v trenutko ko po njej s hitrostjo 100-130km/h priprelje nasproti nekaj vozil. Zakaj ni na nadvozih poleg te tudi vsaj na videz precej močnejše klasične ODBOJNE OGRAJE???
bob87
01. 01. 2014 20.00
+1
BRAVO- končno dal nekdo ovadbo. To da ima odstavna niša nakoncu tak zaključek je IDIOTISTIČNO. Morala bi biti nakoncu vsaj poševno speljana bočna ograja, da ne moreš ti dobesedno čelno v zid, ali pa ovire polne vode. Mislim tema, kdo ima dovoljenje graditi take objekte?
Django
01. 01. 2014 18.26
+3
Povsod po svetu imajo v predorih odstavne nise! Le voziti je treba pravilno pa bo vse vredu, mogoce malo vec goriva v Rezervar avtomobila in malo man alkohola j v neumne Buce voznikov, pa bo slo kar vredu skozi.
resssssss
30. 12. 2013 19.32
+2
Odstavne niše so velikokrat rešitev obupanih... takrat tudi ni sledov zaviranja...
Gaja Bobek
29. 12. 2013 22.41
+3
kar vlado naj tožijo, plačujemo denar za cestnino ob registraciji pa jo pobašejo v svojo malho. jaz sem ob registraciji hotel potrdilo, da gre moj denar za ceste pa mi ga niso hoteli dati, so se samo nasmihali. Pa od bencina tudi, ceste pa bogpomagaj, dars za svoje lopovščine pa guli narod pri vinjetah, sama banda
Django
01. 01. 2014 18.32
+1
Na zalost se strinjam s tabo sploh pa kar se tice darsa in vinjet to kar ima dars v rokah je prav oderusko pa ko bi vsaj bivse placilne postaje odstranili da bi ljudje lahko normalno vozili ne pa da nas ovira se ta zadnja komunisticna ovira ki nam sluzi le v sramoto in ne v cast. Naredili so teh par metrov Avtoceste a regionalne so take kot da jih ima Vojska za tankovske poligone.
joc.joc
29. 12. 2013 13.04
+4
vozišče je označeno z dvema belima črtama in čez te črte pač ne smemo pelat !!!! če je p nekdo tok čorav da ne vid zida niti bele črte potem to še ne pomeni da morjo zdej nš davkoplačevalski denar dajat za gradnjo odbojnikov!!!!! mene osebno nč ne mot tko kokr je !!! PISS
Django
01. 01. 2014 18.34
Se popolnoma strinjam, se zavarovanje naj se upre in skodo naj povrneopolnoma sam.
bora_bora
28. 12. 2013 19.51
+1
Menim, da že cenena odbojna ograja pod kotom 45° odvrne samomorilca od namere, zdi se mi žalostno razmišljanje 2 leti za rešitev. Je pa res, da bi se lahko marsikaj naučili v tujini in ne bi bilo potrebno izumljati tople vode pri gradnji cest, pri nas so bili največji strokovnjaki za anekse in opravičila stroškov gradnje.
Turgensis
28. 12. 2013 13.51
+6
Admin, prosim, da temo, v kateri so omenjene smrtne žrtve zakleneš za komentarje. Hvala.
rajak
28. 12. 2013 16.29
+5
joc.joc
29. 12. 2013 12.57
-1
so še mal hujše teme kokr tale pa ni nč zaklenjen !!!!! nj folk izraz svoje mnenje :)
brabusednet
28. 12. 2013 12.17
+2
Za norce ni volan.
Django
01. 01. 2014 18.35
+1
Flenca
28. 12. 2013 11.47
+3
Ja lahko je vložit kazenske ovadbe a bo to kaj pomagalo če pa ljudje ne upoštevajo predpisov,zato ne more biti nekdo drug kriv,bedarija.
laznivec
28. 12. 2013 17.13
-1
Daj no, te odstavne niše so zgrajene čisto po slovensko... Redko kje po Evropi so niše zgrajene tako, večinoma se končajo poševno pod kotom in tako onemogočajo direkten trk... Le v Slovenistanu smo dovolili take smrtonosne pasti zaradi "varčevanja",,, Oziroma kraje!
Django
01. 01. 2014 18.38
Lari fari! A si se ze gdaj peljal skozi kaksen tuji predor? Jaz se veckrat na mesec in me se nikooi ni motila nisa.
scipio
28. 12. 2013 11.44
+1
kar se naših predorov tiče, gledam kekce, ki se po njih vozijo nazmanjšano 130 km/h ali več ali se prilepljajo drug drugemu na zadnji odbijač. nič čudnega, da se potem lepega dne komu kaj zgodi. Potem so seveda krivi vsi drugi, vse gor do samega boga, ki je omogočil cement in svedre in dinamit, da so tile predori sploh bili mogoči. Ker bi drugače krevsali prek prelazov in dolin še bolj kot to moramo zdaj.
fafajonka
28. 12. 2013 12.02
+4
Ta, ki ti je dal minus, je verjetno kupil vozniško dovoljenje.
dohhhh
28. 12. 2013 13.34
-4
130 po predoru pa si že norc ? Ko bi bilo to najhujše.... Bolj svinjsko je ko pelješ za enemu 130-140 pa se sredi predora spomni, daj e v predoru pa tak zabremza da ti še varnostna razdalja komajda kaj pomaga.
kleopatra-1
28. 12. 2013 16.46
+1
130 v predoru, ko imaš tunelski vid, je veliko preveč. Maksimalne omejitve v predorih so 100 in še to samo takrat, ko je vse v prometu tekoče. Si tudi ti kupil izpit?
Ramzess
28. 12. 2013 11.09
-1
Dolgo so čakali s to obtožbo, ker to ni prvi tak primer, zaradi nepravilno načrtovane niše.
fafajonka
28. 12. 2013 12.04
+5
Najbolj so nevarna nenačrtovana drevesa ob cesti :)
kleopatra-1
28. 12. 2013 16.48
+2
Samos, daj no mir. Če voziš pravilno, se ne zaletiš v nišo. Da bi pa kakšna srna tekla čez vozišče v predoru in bi se ji moral umikati, je zelo malo možnosti
felix59 drugič
31. 12. 2013 21.19
F12
28. 12. 2013 09.59
+3
Res je, da imamo slabe označbe (zadnje čase imajo najraje prometni znak, na katerem piše ''pomanjklljiva prometna signalizacija'', res pa je tudi, da je na cesto ogromno nestrpnih voznikov.
piko112
28. 12. 2013 09.33
+2
Sej na koncu itak nihče nebo odgovarjal
Biofanatik
28. 12. 2013 07.58
+11
Če bi bilo robovi pod kotom 45° bi marsikateri preživel, je pa tudi res da je norcev za volanom preveč
9201950313
28. 12. 2013 08.16
+0
a si ti beko cele noči in dneve na netu ...goljufaš ...
dohhhh
28. 12. 2013 01.18
+24
Saj je bil nek predor znan po teh "nesrečah" ko je folk samomore delal, sicer pa je danes itak vsak samomor v novicah uradno nesreča, ker bi bilo preveč šokantno, ko bi vsi dojeli kako depresiven narod smo...
kleopatra-1
28. 12. 2013 00.55
+6
Ni odstavna niša kriva, če voznik ne vozi po predpisih ali pa če dela samomor.
kopalisce
28. 12. 2013 07.49
+2
1-krat se "tolerira", ko pa se to večkrat ponovi pa več ne. Isto kot, da se brsneš vmajhen prstek na nogi v fotelj, ko se prvič malo zakolneš, ko pa se drugič ali tretjič pa fotelj umakneš :)
Turgensis
28. 12. 2013 13.49
+1
Ni kriv samo voznik, odstavna niša bi lahko bila tako narejena, da ne bi bil pred njo zid v katerega se zaletiš. Lahko bi bila narejena v obliki polkroga in bi takšnih nesrečnih primerih samo podrsal po zidu in imel več možnosti za preživetje. Prav tako ni rečeno, da delaš samomor, če trčiš vanjo, lahko samo pogledaš na telefon, prestavljaš radio, slučajno od utrujenosti zaspiš... Ne sklepaj prehitro in malo pomisli, kako bi razmišljala če bi izgubil življenje nekdo, ki ga poznaš! Če lahko rešimo kakšno življenje z drugačnimi odstavnimi nišami je potrebno to narediti takoj!
kleopatra-1
28. 12. 2013 16.49
+0
Turgensis - v predoru nimaš kaj gledat na telefon, ne prestavljar radia, utrujen pa ne smeš vozit. Do zdaj je dokazano več kot 90 % trčenj v nišo bil samomor.
Turgensis
28. 12. 2013 17.54
+4
Popolnoma si zgrešila bistvo, dejstvo je, da so ljudje umrli in da lahko pride do nesreče. Izguba bližnjega je neopisljivo boleča in ne rabiš s svojimi namigovanji o samomoru še povečevati bolečine! Zlobni jeziki in ustvarjanje čenč ob smrti je nekaj najbolj nemoralnega kar je sploh možno narediti! Če lahko z drugačnimi odstavnimi nišami komu rešimo življenje je potrebno to storiti takoj in upam, da ne bo v takšnih razmerah izgubil življenje kdo od tvojih, kajti potem boš čisto drugače razmišljala!
5301
28. 12. 2013 00.06
+26
zato pa imajo pametne države v predoru tudi odstavni pas. samo italijane poglejte. proti opčinam je tunel dolg tri kilometre in ima odstavni pas, pa verjamem da je ta tunel cenovno pod našimi preplačanimi. zakaj potrbujemo nišo? dobesedno za samomorice. pa tudi kakšen portal v tunelu si bo potrebno omislit, kot ga imajo italijani. ne pa dva boga semaforja pred tunelom, pa še za tega nisem nikoli siguren, da žarnice delajo. samo se spomnim na lansko zimo, ko so morali delavci DARSa in policije stati na avtocesti, da so usmerjali promet. zakaj? ker pri nas zaradi pomankanja portalov ne moreš obveščati voznikov na vsakih pet kilometrov. aja, pa da kdo ne reče, da je elektrika draga, v italiji imajo vse na sončne celice. pa ne da jih hvalim, samo pri nas je dobesedno dokazano, da se tunele preplačuje, saj ko je odprt, je slabši kot neki tunel v tujini, ki je že 20 let odprt.
mate08
28. 12. 2013 00.02
+16
Tisti ki se misli fentat bo to storil z ali brez darsa. Samo da nedovžne ne potegne z seboj.....raj kakšnega v parlamentu...
Hugh_Mungus
28. 12. 2013 09.46
+2
Problem je predvsem takrat, ko ne delaš samomora in se ponesrečiš, oni pa se ne sekirajo, ker si itak samomorilec...