Črna kronika

Otroka zaklenila v sobo pri –30 stopinjah Celzija

Juneau, 04. 03. 2012 10.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ker sta triletna deklica in njena mlajša sestra zmočili svoji postelji, sta mati in njen fant prezračila sobo. Nič nenavadnega, če se ne bi to zgodilo na Aljaski, kjer je temperatura v sobi padla pod –30 stopinj Celzija, deklici pa sta bili notri zaklenjeni!

Aljaska: 28-letna učiteljica Esther G. Edwards-Gust je na begu, njen 29-letni fant Richard Tilden Ml. pa je v priporu. Zakaj?

(Fotografija je simbolična.)
(Fotografija je simbolična.) FOTO: Thinkstock

2. februarja zvečer sta odprla okno, da bi prezračila sobo, ker sta Esthrina triletna in enoletna hčerka pomočili svoji postelji. Zaprla sta vrata sobe in odšla spat, na hčerki pa popolnoma pozabila. Temperatura se je ponoči spustila tudi pod –30 stopinj Celzija, zaradi česar sta bili obe deklici podhlajeni. Odpeljali so ju v bolnišnico, kjer je triletnica umrla.

Tilden je oblastem povedal, da je tisto noč, ko je zračil sobo, popival, nato pa zaspal. Povedal je tudi, da se je kljuka na vratih zatikala, tako da sobe nihče ni mogel odpreti od znotraj. Ko se je okoli 12.30 zbudil, je deklici hotel preobleči, takrat pa je opazil, da sta neodzivni, in poklical pomoč. Edwards-Gustova je, preden je zbežala, na enem od zaslišanj povedala le, da sta deklici zjutraj, ko je odšla v službo, spali.

Primer je prišel na sodišče in porota je Tildna in Edwards-Gustovo spoznala za kriva uboja iz malomarnosti. Tildnu grozijo tudi obtožbe za umor druge stopnje. Njega so aretirali prejšnji mesec, za njegovo partnerico pa so izdali tiralico.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

smrka00
05. 03. 2012 11.21
+10
v ameriki dosmrtna pri nas pol leta psihiatrije
Spetsnaz
05. 03. 2012 08.44
+11
Ne pametujte ! Ameriski pravosodni sistem bo zelo dobro poskrbel za te dve osebi, ker cloveka nista.
rolica
05. 03. 2012 07.00
+5
ljudem se meša
Buco -
04. 03. 2012 18.50
-20
si sploh predstavlate kok minisa bi šele blo, če nebi sobe zaklenla??
tantadruj1
04. 03. 2012 17.07
+8
pa zakaj vas homoseksualci toliko motijo? in kakšne veze ima to z odnosom do otrok? a mi lahko kdo razloži, ker vidim, da še kar vztrajate z minusi?
tantadruj1
04. 03. 2012 18.02
-1
zgleda, kot da ni argumenta, ker je spet samo minus.
tantadruj1
04. 03. 2012 18.58
+12
to si zdej meni odgovoril najbrž. jaz sem hetero. pa poznam ljudi , ki so homo. in to sploh nima veze. bulmastifi tudi ne. kako se reče analnemu seksu med moškim in žensko.? a je to tudi nenormalno? nekoč je bila masturbacija nenormalna. pa kontracepcija, pa zdaj na madžarskem baje so splave prepovedali.
Buco -
04. 03. 2012 19.00
-3
murkecc
04. 03. 2012 19.05
-1
ad-hoc
04. 03. 2012 16.27
-20
če je člowk pjan se zgodi
donac
04. 03. 2012 18.50
+1
Buco -
04. 03. 2012 18.55
+3
kim llsung
04. 03. 2012 15.58
-11
oce+mama+otrok res krscanske vrednote
ad-hoc
04. 03. 2012 16.28
+8
tantadruj1
04. 03. 2012 16.53
+12
ja itak da, sej zato pa to ni merilo. (s kom spiš, mislim).
tantadruj1
04. 03. 2012 15.58
+32
jaz sem pri 9ih letih s tušem (tistim od aera v steklenički) šla risat na zakonsko posteljo staršev. tuš se je polil. si lahko mislite. ni bilo nobenih sankcij. pač razložili so mi da je zdaj vse fuč in drugi dan sem dobila pisalno mizo in spodaj linolej. :) in tudi ko sem v omari mamino kiklo na sredini osiromašila za kvadrat, ker je moja barbi potrebovala oblekico, sem dobila kose blaga drugi dan. nihče me ni kaznoval, nihče ni name vpil. pa so lahko za vas bili moji starši preveč permisivni al kakorkoli že, jaz se tudi na take otroške pogruntavščine nasmehnem, ker odrasli delamo še hujše.
kim llsung
04. 03. 2012 15.59
-9
tantadruj1
04. 03. 2012 16.00
+18
za kreativo pri šivanju oblekice barbiki? ;) še danes se na to smejimo.
Simon Sre?kovi?
04. 03. 2012 18.41
+0
tantadruj1
04. 03. 2012 18.48
+7
ja, seveda. moja mami je rekla takrat, da imave isti okus. meni je bilo tudi všeč blago iz katerega je bilo njeno krilo.XD
Nimivseeno
04. 03. 2012 20.20
+20
Ko sta se oče in mama pogovarjala o steni, da mora dihat, je moja sestra šla v hladilnik in jajce razbila na sveže pleskani steni. Njen odgovor:" Če more dihat, mora tudi jesti. " :)
Ramzess
04. 03. 2012 14.36
-9
To pa je bilo grdo, ...sicer pa, umrla je starejša, mlajša pa ne, zanimivo, le kaj bil dejanski vzrok smrti.
Ramzess
04. 03. 2012 14.42
+8
Le kaj je zdaj s ta mlajšo, izgubila je žal vse.
n0mistakez
04. 03. 2012 13.17
-9
Spet u ameriki!! mislm aljaska spad k ameriki nee...????? CJOOOO....Američani so res najbol glup narod res....
tantadruj1
04. 03. 2012 13.25
+22
imaš tega tud pr nas, kolkr češ. sežanski je eden od mnogih, za katere niti ne vemo.
Simon Sre?kovi?
04. 03. 2012 18.41
+9
witchita
04. 03. 2012 13.11
+28
Ubogi otrok, kok je mogu trpet pred smrtjo :(((((
tantadruj1
04. 03. 2012 12.53
+7
pred tednom dni je po našem mestu hodila gospodična, vsa zasanjana. za njo je capljal sinček, ki je jokal na ves glas. obrnila se je in rekla: joj ti si res en lump fantek? zakaj si tak?
rew333
04. 03. 2012 13.09
+36
No in? Je bil življenjsko ogrožen? Gotovo je šlo za vzgojni ukrep, v kar ti nisi imel vpogleda. Kolikokrat otroci kaj izsiljujejo, zlasti v trgovini, se mečejo na tla, kričijo, njihov jok pa se tudi kasneje še ne umiri tako hitro. Mamica je že vedela, kaj sta onadva imela. A takrat so mimoidoči ponavadi \"najbolj pametni\" in polni modrovanja in obsojanja...
tantadruj1
04. 03. 2012 13.14
+11
vzgojni ukrep ja. res. ker PRIDNI otroci so tisti, ki ti dajo mir. ;)
tantadruj1
04. 03. 2012 13.36
+5
in kakorkoli že, pričakujem od matere, da ve zakaj njen otrok joka in tudi če joka zaradi izsiljevanja, se lahko pomenita, poskuša preusmeriti pozornost drugam, ga zamotit s čim prijetnejšim, da se otrok nasmeje. najlažje je reči: lump si, in mamica te takega ne mara. da mu z občutkom krivde zapreš usta. res na nivoju leta 2012. tako, da si bo za vedno zapolnil, da če ne bo poslušen, ga nihče ne bo maral.
rew333
04. 03. 2012 13.50
+24
Ojo, tantadruj, sploh imaš svoje otroke? kajti pošteno dvomim, da si se kdaj že srečal z izbruhom otrokove trme! Takrat se lepo pomenit z otrokom? Preusmeriti pozornost na ptičke, ki čivkajo? Mu medtem, ko iz njega bruha trma, povedati dober vic, da se bo nasmejal? Pa kje živiš? Otroci so naše največje bogastvo, toda vzgoja mora temeljiti tudi na jasnih in odločnih mejah, ki pa jih otroci nikakor ne sprejemajo z nasmeškom na ustih...
nekdo...
04. 03. 2012 14.07
+6
tantadruj1 ti maš pomoje komplekse ker starša nista zadovolna s tabo ker nisi faksa končal. Otroku moraš jasno in glasno povedat kakšno obnašanje ni sprejemljivo!
tantadruj1
04. 03. 2012 15.40
+8
ne ne. mam faks. ni to to. :) otroška trma je nekaj čisto normalnega, in izsiljevanje tudi. se strinjam, da morajo biti pravila. samo pač poznam tudi način in način. otrok vedno zna kar ga naučiš. sporočilo pač zame ni bilo poučno ampak samo gola kritika in najkrajša pot.
br.0001s
04. 03. 2012 12.48
+4
sam da sta bla moški in ženska v zvezi. Hm, kak bi blo če bi ble to dve lejzbiki al pa geja. tolko o navideznih družbenih normah.
tantadruj1
04. 03. 2012 12.51
+11
ne vem koliko spol določa stopnjo odgovornosti odraslega človeka, če bi jo potem heteroseksualci, ki jim je biološko dano imeti otroke, ne bi producirali sirot.
tantadruj1
04. 03. 2012 12.13
+33
no, pred tedni smo tu gor brali, da je 5letni otrok padel s 4. nadstropja, medtem ko je bila mati v trgovini z drugim 3.letnim. ok. meni najbolj noro je bilo to: da če mi je iz ust padel komentar: kaj hudiča dela 5. letni otrok sam doma. so se vsi vzdržali komentarja ali pa so branili mater, češ sej bo zaradi tega trpela in nesreča se zgodi. ni res. odrasel človek ne more svoje neodgovornosti pripisat nesreči. nesreča je če hodiš po cesti in ti na glavo pade strešnik. tako da...lahko bi že enkrat prerasli ta zlagani moralizem in navidezno hinavsko pieteto ali kako naj temu že rečem in besedo mati umaknili s piedistala, samo za to ker je tega otroka rodila.še malo pa se bodo zagovarjale, da je otrok opečen, ker je odprl pralni stroj, ko je ta delal, ker to ne piše v navodilih pralnega stroja.
m12
04. 03. 2012 12.31
+19
ina kaj drugega ričakuješ od slovenske družbe, ki je še vedno globoko prepričana, da je vsaka mati, ki po rojstvu otroka ne pusti službe in za štedilnikom čaka moža, vase zagledana feministka, ki se žene samo za kariero in posledično slaba mati?
tantadruj1
04. 03. 2012 12.38
+13
čakaj čakaj. lahko rodiš, delaš, sam otrok ni sam doma. ali je v vrtcu ali s teboj.(v primeru da nimaš varstva babic, itd) po moje. to, da otroka pozabiš, pustiš samega, piješ, se zakajaš, ko moraš za njega skrbeti in prevzemati odgovornost, nima nič veze s tem, da mora biti ženska za štedilnikom doma. montirati pregradna vratca, če imaš doma potencialno nevarne stopnice za otroka nima nobene veze s tem ali ženska dela ali je doma. ne mešat jabolk in hrušk.kaj ima zdaj to veze, s tem, zakaj ni s sabo vzela oba otroka? ker hodi v službo, ker ne, ker se šminka, ker se ne. halo!
m12
04. 03. 2012 13.14
+7
tantadruj se strinjam s tabo. ampak pojdi malo po slovenskih vaseh, polnih krščanske morale in nasprotnikov novega zakonika. boš hitro videl, kakšno mnenje imajo o materi, ki prepusti otroka varuški, ker sama dela do 5. v mestih je situacija drugačna, ampak na podeželju, kjer ni vrtcev oz so res maloštevilni, je drugačna pesem. na žalost.
tantadruj1
04. 03. 2012 13.19
+4
ja vem. ne bi o krščanski morali, da se ne spomnem na pedofile. tako da... zgleda smo še daleč od razlikovanja med lastninjenjem, posedovanjem, zatiranjem šibkejših itd. konec koncev ne vemo ali ta žensk dela ali je doma. šla je v trgovino. na podeželju gre tudi ženska v trgovino, glede na razmišljanje ne gre valda mož. tako da... upam, da se na podeželju, pa spet verjetno ne vsem, malo zbudijo. mogoče samo toliko, da ne zažgejo na grmadi tiste, ki se odločijo, da ne bodo imeli otrok, da jim ne padejo z balkona. veš kaj mislim?
m12
04. 03. 2012 13.42
+3
itak da vem. samo žal je naša družba preveč zaplankana in ujeta v krščanske nauke, preveč boječa do sprememb, da bi kmalu lahko upali na spremembe
tantadruj1
04. 03. 2012 13.48
+4
vsi se bojijo smrti in pekla..brez veze. pekel živijo tu. pekla in nebes ni. to so buče.
nekdo...
04. 03. 2012 17.23
+1
eni ne ločite biblije in krščanskih naukov od prikrojevanja le teh v svoje namene in od imbecilov . Nima pa krščanski nauk nič skupnega s pedofilom. Tud slovenska ustava je fajn stvar ki si jo nekateri prirejajo po svoje in jo izkoriščajo. To so pa krivi ljudje in ne ustava sama po sebi. Ne hodim v cerkev da ne bo pomote ampak eni (kot npr m12) ste tako zaplankani in tako nevedni da se bojite lastne sence. Pa nevem kje na podežekju eni živite a v Afriki kje? Ker pri nas še 50 let nazaj ni blo takega mišljenja več.
tantadruj1
04. 03. 2012 17.36
+3
no. jaz živim v mestu in tašča moje sosede je tole dala skozi, zdaj je pa najbrž foušna sinovi ženi, da vedno reče, da je bila ona boljša mati, ker je bila doma. tale pa dela pa je kar je. (morda se ji tudi ne ljubi čuvati vnuka, pa noče tega odkrito povedati, da ne bo "slaba" babica) tako, da.... je to res tudi pogojeno s človeškimi travmami, sam to se še najde.
Ataaufbix
04. 03. 2012 11.40
+26
Prav zaradi takih primerov nov družinski zakonik predvideva odvzem otroka! Tudi če je ta zgodba iz Aljaske, še ne pomeni, da se pri nas kaj takega ne dogaja.
tantadruj1
04. 03. 2012 11.44
+9
žalostno je to, da je to edini ukrep, ki ga imamo za zaščito otrok. če bi se ljudje odločali zanje bolj odgovorno, tudi to ne bi bilo potrebno. no, vsaj malo smo se premaknili.
Ramzess
04. 03. 2012 14.40
+2
Tantadruj, se strinjam, zlagani moralizem ni na mestu, tudi starši morajo odgovarjati za svoje neodgovornost, ...nevemo sicer kako je bilo z materjo v tem primeru, je bila kaznovana ali ne.
tantadruj1
04. 03. 2012 11.37
+6
ja, spala je kot ubita. sam še naj rečejo, da jim je treba krivdo dokazat, ker dokler ti ne dokažejo je možno, da se je okno samo odprlo ali pa je prišla dobra vila ponoči na obisk pa je pozabila zapreti okno za seboj. mi smo popolnoma iztirili.
intimnanega2
04. 03. 2012 11.12
+20
:((((( pa sej niso normalni no
periot22
04. 03. 2012 11.03
-7
Svobodni
04. 03. 2012 11.40
+3
kerryslo
04. 03. 2012 11.41
-1
+ pijača = katastrofa (poškodbe ali smrt tistih ki so še odvisni od skrbnikov) žalostno.....
tantadruj1
04. 03. 2012 10.45
+33
kako je že tista: vsak ima pravico imeti otroke.
yokerxdinterfan
04. 03. 2012 11.20
+15
ja sam to še nepomeni da zna skrbeti zanje
tantadruj1
04. 03. 2012 11.23
+10
kerryslo
04. 03. 2012 11.42
+14
sprašuješ za Pravico ? Tantadruj..ta teta je že zdavnaj umrla....
tantadruj1
04. 03. 2012 12.01
+5
torej, pol nehajmo že enkrat o tem , da ima vsak pravico imeti otroke in zamenjajmo to z odgovornostjo in ljubeznijo.
nekdo...
04. 03. 2012 14.11
+7
IMETI OTROKA TO NI PRAVICA! Tud glasbena nadarjenost ni pravica! Tud bogastvo ni pravica!