Črna kronika

Nadzor razkril, da tovornjakarji še vedno ne upoštevajo obveznih počitkov. Številne kršitve tudi med avtobusarji

Ljubljana, 24. 02. 2017 10.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V 48-urnem poostrenem nadzoru prometa so policisti odkrili 219 kršitev. Največ pri kontroli tovornih vozil, medtem ko so med kontrolo 36 avtobusov odkrili devet kršitev. Največ kršitev je bilo povezanih z neupoštevanjem obveznih počitkov in odmorov, preobremenjenostjo vozil in nepravilno zavarovanim tovorom. Policisti pa so pri nadzoru odkrili tudi ukradeno vozilo.

Policisti so med poostrenim nadzorom prometa, ki je potekal med 21. in 23. februarjem, preverili 864 tovornih vozil in 36 avtobusov. Odkrili so 219 kršitev.

Poostreni policijski nadzori so že večkrat pokazali, da šoferji ne upoštevajo obveznih počitkov in da goljufajo s tahografi.
Poostreni policijski nadzori so že večkrat pokazali, da šoferji ne upoštevajo obveznih počitkov in da goljufajo s tahografi. FOTO: Policija

Pri kontroliranih 864 tovornih vozilih so odkrili 210 kršitev, pri 36 kontroliranih avtobusih pa devet kršitev. Največ kršitev je bilo povezanih z neupoštevanjem obveznih počitkov in odmorov, preobremenjenostjo vozil in nepravilno zavarovanim tovorom. Policisti pa so pri nadzoru odkrili tudi ukradeno vozilo.

Poostren nadzor prometa je potekal med 21. in 23. februarjem.
Poostren nadzor prometa je potekal med 21. in 23. februarjem. FOTO: Policija

V 48-urnem nadzoru so policisti ugotavljali predvsem tehnično brezhibnost vozil, kako je tovor naložen in pritrjen, preobremenjenost vozil in psihofizično stanje voznikov. Z uslužbenci Finančne uprave in Inšpektorata za infrastrukturo so preverjali tudi manipulacije z zapisovalnimi napravami – tahografi, spoštovanje predpisov glede trajanja vožnje ter obveznih počitkov in odmorov voznikov.

Policisti so preverjali tudi tehnično brezhibnost vozil.
Policisti so preverjali tudi tehnično brezhibnost vozil. FOTO: Policija
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Against
25. 02. 2017 19.34
+2
Naj malo pogledajo, s kakšno hitrostjo norijo skozi naselja.
kaslc 1
25. 02. 2017 18.59
je tako knivar,pravilno povedano
knivar
25. 02. 2017 17.10
+9
NO DEJTE ŽE ENKRAT KONČAT NARODU FARBAT OČI,KAJ SE SPRAVLATE NA TE ŠOFERJE,SPRAVITE SE NA AVTOPREVOZNIKE ZAČNITE KAZNOVAT PRAVNE OSEBE KOT JE PRAKSA V SKANDINAVSKIH DRŽAVAH,ŠOFERJU MINIMALNO KAZEN AVTOPREVOZNIKU PA MAKSIMALNO KAZEN BOSTE VIDELI KO BO SAM AVTOPREVOZNIK KONTROLIRAL SVOJEGA VOZNIKA DA VOZI PO PREDPISH NE PA KONTRA
kaslc 1
24. 02. 2017 21.19
+4
soferja kaznujejo za 20min prevec voznje,polcaju recimo pa gre v nadure pa se stimulacijo dobi kj tuk pridn.samo spomnite se ko je bila begunska kriza na visku kako so jamrali,pa de so sm sendvic dobili,poglejte sofer ga more pa se sam nastimat
Jožajoža
24. 02. 2017 18.25
+10
pa ste vedeli, da ti policaji niso usposobljeni za takšne preglede. nimajo pojma o tovornjakih,kako delujejo, kako izgledajo......
Kollerik
24. 02. 2017 16.34
+1
se ne spoznam, zato ne bom komentiral....
flojdi
24. 02. 2017 15.58
+3
.? kdaj bo pa ta NadZor ugotovil, ZAKAJ se ne upošteva obveznih počitkov / sam prašam
Alan Bokši?
24. 02. 2017 13.54
+5
KDO PREVERJA JAVNO UPRAVO?
politik70
24. 02. 2017 13.56
+6
Alan Bokši?
24. 02. 2017 13.59
+0
Glede na to koliko je zaposlenih v JS se me čudim da zmeraj volitve dobijo levi! Ker vejo da čr bodo desni prišli na vlado jih bo kar nekaj odletelo! ZA ZDRAVNIKE BI PA PRIPRAVIL ZA VSAKEGA PO EN METEK PA DA VIDMO AL MAJO ZADOST VISOKE PLAČE AL NE
politik70
24. 02. 2017 14.16
+6
Alan Ivan te ma rad. In imeli smo Desno katastrofo od vlade Med leti 2004 in 2008. Država si še danes ni opomogla.
politik70
24. 02. 2017 14.18
+6
Alan kdo je delal največje kadrovske rušade po sistemu saj ni važno kaj zna sa mda je Ivanov??? Še danes jih je polna javna uprava ker tako buldožersko kot je menjal Janša ni še nobena vlada kadrovala. Tud Snažilka je morala biti potrjena od SDS zato ne bluzi ... Hebala te Argentina ....
politik70
24. 02. 2017 14.19
+0
Alan je sigurno šofer štiri aksarja ki nalaga pesek s kupom kot slamo..... Pol pa cvil....
Alan Bokši?
24. 02. 2017 14.53
+4
ZATE BI REKU DE SPLOH NEVEŠ KAJ JE 4 AKSAR TKO DE NEBI S TABO O TEM! VRJAMEM PA DA TI JE NEK ŽLAHTNIK ZRIHTAL SLUŽBO Z DOBRO PLAČO IN NIČ DELA
Uporabnik458403
24. 02. 2017 15.30
+6
Ja zaposlen je v javni upravi ali pa sociali in hoce, da delavce ki delajo, da se jih cim bolj inkasira, da bo za njega cim vec
ginger 1
24. 02. 2017 13.48
+3
Ce bi tako delovala drzava,kot inspektorji zahtevajo od teh obubozanih tovornjakarjev bi imeli blagostanje. In ce vodilni omogocijo blagostanje bodo tudi tovornjakarji kupovali nove tovornjake. Novi tovornjaki pa zahtevajo bistveno manj vzdrzevanja,kot stari. Preprosto,kot pasulj. Samo ne za sedanjo nesposobno vlado.
ginger 1
24. 02. 2017 13.52
+1
Vlada skusa vzeti se tiso malo,kar tovornjakarjem ostane. Rednih placil ni. Vsak gospodar pa mora ob registraciji za vsak tovornjak placati vec,kot 1.000€ takse za ceste pa cepraf vozijo po Slovenskih cestah zelo malo ali nic.
politik70
24. 02. 2017 14.00
-2
Ginger komu ali kaj skuša vzeti vlada ? Torej Nemška Avstrijska in Italijanska vlada tudi jemlje šoferjem? In to mnogo več......
ginger 1
24. 02. 2017 14.16
+0
Ce ti je vzor rdeca zvezda ti nimam,kaj pisati,ker nic ne razumes. Enostavno,kot pasulj. Ce bi bil socialzem uredu bi ga prvi imeli v Nemciji. Tako pa samo zamahnejo z roko in se nasmehnejo.
ginger 1
24. 02. 2017 15.17
+2
Nemci , Avstrijci , Italijani redno oskrbujejo z prevozi. Prav tako jim veliko bolj redno placujejo za njihove storitve. In ti nasi tovornjakarji potem v nasi drzavi nabavljajo vse potrebno za obratovanje. Skratka od zahodbih drzav vlecejo denar v Slovenijo.
politik70
24. 02. 2017 13.24
-4
Kontrola vsak dan za vse .Če bi se pol manj ukvarjali z kamionarji kot se ukvarjajo z Vinjetami bi bil že zdavnaj red. Ne bluzite o inkasantstvu. Kamionarji so resen problem.
brezveze13
24. 02. 2017 16.33
+1
kamionarji niso problem, problem so njihovi lastniki ki izsiljujejo šoferje da preteravajo z vožnjo in natovarjanjem žal v svojo škodo.Sicer so res tudi ti vozniki sami krivi ker se pustijo izsiljevanju lahko bi enostavno dali vedeti lastniku da tako ne gre in naj se sam usede za volan če mu uspe naenkrat samemu peljati vse kočije kolikor jih ima ali pa naj parkira pa bo videl koliko časa bo izsiljeval pri vseh lizingih ki jih ima zato da se šopiri kako uspešen podjetnik je.Pred leti se je povspetnik ŽONTA šopiril kako je uspešen na enem predstavitvenem sestanku ga je celo iz obrtne zbornice vspodbujala naj pove kako mu uspeva takšna uspešnost vendar so ga prisotni pri njegovem hvaljenju hitro prekinili , nato je iz uspešnih kreditov ali lizingov kupoval hotele napravil tehnični pregled
slakol
24. 02. 2017 13.08
+5
Take kontrole bi moralew b iti vsak dan, ne pa enkrat na leto!
bergman
24. 02. 2017 12.36
+0
Kaj sedaj ta banda lopovska j..e te uboge tovornjakarje iz dneva vdan, naj uzakonijo obvezno dva šoferja na tovornjak, tako kot je že bilo in bo konec tega šikaniranja tistih, ki so najmanj krivi za tako situacijo in pa naj krepko privijejo delodajalce in pa seveda naše predstavnike sistema, ki podpira današnje "moderno" suženjstvo. Pišem zato, ker je tudi sin vozil na špediciji in vem iz prve roke, kaj se je dogajalo. Ko pa je pokasiral kazen, je pa bil odgovor delodajalca "TVOJ PROBLEM,ČE SE BO PA TO ŠE PONAVLJALO,SE TI BOM PA ZAHVALIL ZA SODELOVANJE"! Nihče od voznikov ni kriv za tako situacijo, ampak le sistem, ker se tako neodgovorno obnaša v taki situaciji, predvsem je pa največji absurd še to, da vidijo zelo enostaven in za njih odličen način polnjenja državnega proračuna, da lahko potem delajo z denarjem, "ko p.....a z mehom"!!!! V vsaki situaciji, naj bo to pozimi ali poleti, so za vsak zastoj krivi tovornjakarji, pa če je res ali ne, odgovorni se pa sprenevedajo ne more biti drugačen odgovor, saj sploh ne vedo kako to gre. Pravzaprav, kaj je pa bilo treba toliko tovornjakov, če obstajajo železnice, ali je potrebno da se vozi roba, na primer iz Turčije na sever Nemčije, ali iz Italije v Rusijo in še bi lahko našteval, kar bi bilo zelo enostavno naložit na vlake po pravilnem sistemu in bi bil problem rešen!!!! Zmanjšala bi se tudi ekološka obremenitev, ravno tako problemi na cestah itd. Kot sem že omenil je to ignorancija vlad in sistemov po celem svetu, rezultat bo pa viden, če bo šlo tako naprej, že kar kmalu!!!!!!!!!!
medo90
24. 02. 2017 12.50
-2
Šofer je kriv, če ima neispraven tovornjak, ima narobe naložen tovor, dela ccp prekrške. Vsak ima pravico odklonit delo in poklicati delovno inšpekcijo, če na delovnem mestu niso pogoji dela na po predpisih. Delovno mesto šoferja je pa vozilo.
Uporabnik458403
24. 02. 2017 12.52
+2
Trezen najvecji problem je danes v podjetjih. Nekoc se je v vecini vozilo iz skladisca v skladisce brez terminov. Danes pa imajo skladisca bolj za rezervo in se vse vozi na tekoci trak. Danes dobis termin in moras biti pravocasen, ker v nasprotnem primeru gazda dobi penale in to v tisocakih. Podjetja danes nimajo stroskov z skladisci ampak celo kasirajo, ce nisi pravocasen, zato pa je soferija postala ena velika dirka. Nedolgo nazaj je en nas sofer dobil 500eur kazni, ker je en dan prehitro prisel na razklad!!!
medo90
24. 02. 2017 13.01
+2
Šoferji vsi vemo, da se vam dela krivica in promet je specifična stvar, ki ne moreš preko tega. Načrtovati pot in čas v današnjem času je noro, še posebej ob konicah. Stopite skupaj štrajkajte in zmagali boste. Zahtevajte izpravna vozila, človeške pogoje dela in seveda tudi pošteno plačilo. Veste kako se šoferji obnašajo na cesti in ko je nesreča je velikokrat tudi tragična žal, vendar takrat ni za volanom sedel vaš šef, lastnik multinacionalke ampak šofer. Zato pamet v glavo in štrajk z jasnim ciljem.
Uporabnik458403
24. 02. 2017 13.09
-1
Vecina soferjev je z sefom bolj zadovoljna kot z ostalimi. Ostali iz soferije delate nekaj cisto drugo kot v resnici je. Vsakemu nekaj ne stima od policajov, do drugih udelezencev v prometi, vilicaristov, ki ti zelijo drago prodati od gurten, e-kotnikov, gum za tovarjanje......... v Luki koper celi varnostniki lecejo okrog z radarjem, drage prehrane, ni parkingov, da bi lahko sel v trgovino.......
bergman
24. 02. 2017 13.22
+3
svetice, ne strinjam se s tvojim komentarjem, ker roba za tekoče trakove gre po čisto drugačni poti, da bi pa nekdo plačal kazen zato,ker je prišel prehitro je pa, po mojih poznavanjih transporta v domačem in mednarodnem prometu, malo bosa (oprosti)! če bi ti lahko videl kaj vse se prevaža in za kaj, bi mogoče drugače govoril. Ponavadi prevozniška podjetja nimajo skladišč kjer bi sama robo skladiščila, kar je brez veze, ampak naročniki hočejo imeti transport ob točno določeni minuti, kar je a za tako širok prostor uporabe kar malo težko. Specialisti za z.........e so Francozi pri Renaultu, vendar so si sami naredili problem, ker že težko dobijo transport...pa pustimo sedaj to. Če pogledaš koliko časa potuje tovornjak od točke A do točke B z vsemi obveznimi postanki in zastoji in pa vlak do najbližje točke ciljne dostave, je pa bistvena razlika! prevoz do točke razklada je pa minimalen strošek in čas. Ker je pa tu prevladal lobi proizvajalcev tovornjakov in tistih ki so videli v tem zaslužek je pa druga zgodba. Na porabo goriva se pa nihče ne pritožuje ( in ekologijo ki jo tako povdarjamo)!!
Uporabnik458403
24. 02. 2017 13.43
+0
Trezen nisem govoril o skladiscih, ki jih imajo nekateri prevozniki ampak o skladiscih ki jih imajo podjetja. Jaz sem ze kar precej let v transportu, zato me ne uci. Vecina avstrijskih podjetij ti da termin. V kolikor prides 5 ur pred terminom ti kasirajo zato, ker jim kao delas guzvo in dodatne stroske, se posebej na kakem gradbiscu....... enih par let nazaj je bilo celo ns pop-tv, ko je slovenski prevoznik imel termin razklada v hoferju. V Avstriji so ga namerno tako dolgo nakladali, da ni imel vec teoreticne moznosti, da bi se ujel termin razklada v Sloveniji. Ko je prisel na razklad v Slo ga niso hoteli razkladati, ker je zamudil rok. Tudi avstrijci niso hoteli imeti vec robe nazaj. To so vse skupaj naredili namerno, ker jim je ananas zacel gniti in ga ne bi vec mogli prodati, zato so vse zvalili na prevoznika in je on mogel vse placati, se sreca, da je imel zavarovano. Nimas pojma kaj se vse dogaja. Za Renolt pa nisce noce vec voziti, ker so z temi termini in placili penalov marsikaterega spravili v bankrot, tudi euroteka z skoraj 500 kamioni
politik70
24. 02. 2017 12.35
-2
Slovenski šoferji godrnjajo in tarnajo da se je Slovenska Policija spravila samo na vozila z Slovenskimi tablicami. Ta pripomba kar drži. Toda nekje morajo začeti. Ko bo med Slovenskimi vozniki vzpostavljen red se bojo na polno spravili na tujce.
?asjeza
24. 02. 2017 12.30
+5
delodajalci gonijo šoferje do konca .......drugač ni ekonomske računice
politik70
24. 02. 2017 12.23
+1
Zdaj je vprašanje na katero stran se bomo postavili. Dejstvo je da so pri slovenskih prevoznikih šoferji premalo plačani. To me niti ne čudi saj v povprečju prevoznik zaračunavajo 1 € po prevoženem kilometru za tovorno vozilo (Šlepar ). Ko preračunaš vse stroške cestnine servisov gum in goriva nam je takoj jasno da za plačo šoferja ni placa. Tukaj se začnejo nepravilnosti. To pišem za slovenske prevoznike pri katerih pa na žalost vozi čedalje manj Slovencev. šoferji so Romuni in Bolgari kateri dobesedno živijo v Kabinah. Za to tudi plačujejo ene vrste stanarino. Drugi problem pa je kako se vozniki /šoferji obnašajo na Slovenskih cestah. Zakoni so preohlapni polni lukenj. Mislim da tako imenovane pavze niso največji problem. Problem je tehnična iz pravnost in divjanje in izsiljevanje. Tovornjakarji so si prisvojili vse pasove na Avtocesti. Ne ozirajo se na osebna vozila prehitevajo izsiljujejo (Avtobusarji so popolnoma isti) in če si upaš koga opozoriti še grozijo. Nismo vozniki osebnih vozil krivi če voznik tovornjaka nima dobre plače in ga gazda tera da dela non stop. Za to so krivi Vozniki ki imajo svoj sindikat v katerem je glavni Klobasa. ( ne vem ali kranjska ali suha ) . Zapore cest delajo kamijonarji za vsako sranje sam za to da so pa premalo plačani pa ne . Pa naj začnejo enkrat stavkat za premalo plačo. To je tudi glavni namen Stavke ne pa da stavkajo zaradi prevelikih cestnin in zapor . V tujini so vsi pridni in dosledni. Ko pa se vsa ta zalega znajde doma oziroma tujci na Slovenskih cestah je pa konec. Vejo da jih Slovenski policaji sorazmerno malo ulovijo in če mu desetkrat rata mu tudi enajstič ni težko plačati za prekršek.
perovandal 1
24. 02. 2017 12.30
+2
Kranjski brihtol suhe vrste, ki cest izven radija 100km še videl ni!
medo90
24. 02. 2017 12.32
+2
se popolnoma strinjam s teboj. V vseh drugih gospodarskih panogah so zakoni, pravila, predpisi, ki jih je potrebno spoštovati, da se dejavnost nemoteno opravlja. Le na cesti je živ kaos in se v nevarnost spravlja še ostale udeležence v prometu, ki z njihovimi problemi nimajo popolnoma nič.
Uporabnik458403
24. 02. 2017 12.36
+2
Z vecino se strinjam, glede prehitevanja pa ne. Ti ne razumes, kaksna je razlika med voznjo teze( kamiona) in osebnega vozila. Z kamionom ne mores voziti stop-go kot z osebnim vozilom, ampak moras voziti z tempom, vsako odvzemanje plina zelo kvari tempo in dela harmoniko med kamioni, kar lahko hitro pride do prometne, zato je bolje prehiteti pocasnejse vozilo pred seboj......
Uporabnik458403
24. 02. 2017 11.47
Sam bi rad videl te prekrske za neupostevanje pocitkov. Verjamem, da gre za zelo majhne prekrske. Verjetno gre za tedenske pocitke? 24urni in 45urni pocitek.
medo90
24. 02. 2017 11.42
+1
Zanimivo, da v drugih gospodarskih dejavnostih je potrebno imeti vse po predpisih. Zanimivo, da vozniki osebnih vozil moramo imeti vse po predpisih. Vse do enega kaznovati in prepovedati vožnjo.
Staritrg
24. 02. 2017 16.08
+0
McClain
24. 02. 2017 11.39
+7
kolega vozi za 7 centov na kilometer, dneve in noci, 300km v eno stran. Iz takega testa je, da vozi to razdaljo v enem kosu. Noro. Caka na robo tudi po dan, dva, kar ne dobi placano, spi v vozilu, je sendvice ze 15 let... Prispevke mu placa z apolovicni delovni cas... Dajmo inspektorji mal manj riti soncit po faficih in malo tole pogledat, za dobro in za zdravje nasih ljudi gre. Sicer pa, kolikokrat vidite 2 soferja v kamionu??
Uporabnik458403
24. 02. 2017 11.50
+4
Inspektorjem ni interesa, da bi bil red ampak nered, da lahko kazni pisejo
Patiana
24. 02. 2017 12.14
+1
Če nadzorni organi delajo vam ni všeč, če ne delajo vam pa spet ni všeč.
Uporabnik458403
24. 02. 2017 12.32
+3
Tu je podobno, kot pri radarjih. Ce nekdo malo prekoraci naprimer 2-3km ali par minut pisejo visoke kazni. Tiste ta hude prekrske pa malo bolj kaznujejo. Pocitki in voznja ni odvisna od soferja ampak velikokrat vpliva prometna, ni prostega parkinga, zastoji..........
Uporabnik458403
24. 02. 2017 12.41
+1
Ko stojis v koloni uro ali dve zaradi prometne, takrat vedi, da vsaj polovico soferjev prekoraci cas voznje ali naredi premalo pavze, ker na avtocesti ne sme delati pavze. Policaje to ne zanima, njemu izpise napako in napise kazen in to je dovolj enkrat v 28dneh. V nemciji so neprestano zastoji
cfc1919
24. 02. 2017 11.09
+24
pa kaj bi radi banda?? tudi sam sem vozil za enega trgovca pri nas, pa lahko povem iz prve roke...Nadzora praktično ni! Pri nas praktično ni bilo šoferja, da bi imel vse vožnje za en mesec nazaj z zadostnim odmorim! Ampak to je bilo že samoumevno, da ne štima in se nihče več ne sekira glede tega, razn šoferji seveda. 900-950 eur potni+malica+250 ur?! delaš sobote nedelje praznike, lističe s katerimi si vozil čez vikend je samoumevno, da vržeš proč... Čakaš tudi po 5 ur na vožnjo, plačan si pa po kilometru :) in še bi lahko našteval, in potem se ta prelepa država spreneveda in čudi?? kje ste bili zadnjih 10 let, če bi dosledno vršili vsaj nek minimalni nadzor, se delodajalci ne bi tako razvadili!!
jokl234
24. 02. 2017 11.42
+6
Točno tako. Tak nadzor mora bit STALEN, ne pa enkrat na pet let, kazni za prevozna podjetja dvignit v nebo in spustit za šoferje. Na avtocesti bi morale biti na strateških lokacijah STALNE postaje za kontrolo... Ko se nek kamion skanta čez celo avtocesto sredi turistične sezone se pa vsi debelo gledajo, vzrok nesreče je prehitra vožnja za 2 km/h, ali pa nepravilna smer vožnje?!?! ker v Sloveniji utrujenost sploh ne obstaja kot vzrok za prometno nesrečo. Šofer pa se gre zaradi slabe vesti obest...
hotchilipoper
24. 02. 2017 11.03
+13
Na tiste se spravljajo,ki še delajo,da lahko dobijo plače tisti,ki jih kaznujejo