Črna kronika

34-letni voznik povozil 33-letnika, ki je ležal na vozišču

Kranj, 02. 12. 2014 08.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Neznani voznik je na označenem prehodu za pešce pred železniškim prehodom na Alpski cesti v Lescah trčil v otroka. Potem je odpeljal in trčil v še en avtomobil in pobegnil proti Radovljici. 34-letnik pa je na cesti Maribor–Slovenska Bistrica povozil 33-letnika, ki je ležal na vozišču.

Fotografija je simbolična.
Fotografija je simbolična. FOTO: Thinkstock

Gorenjski policisti so včeraj obravnavali dve prometni nesreči s telesnimi poškodbami in udeležbo pešcev.

V Predosljah je popoldan okoli 16.45 74-letni voznik z avtomobilom na prehodu za pešce trčil v starejšo peško, ki se je pri tem poškodovala, so sporočili s Policijske uprave Kranj.

Trčil v otroka in pobegnil

Okoli 17. ure pa je neznani voznik prav tako na označenem prehodu za pešce pred železniškim prehodom na Alpski cesti v Lescah trčil v otroka. V nesreči je bil otrok, ki je imel spremstvo, lažje poškodovan.

Neznani voznik se je po trčenju med naglim pobegom s kraja nesreče zaletel v še en avtomobil in odpeljal proti Radovljici. S policije so sprva sporočili, a je v otroka trčilo vozilo s cerado, zelo verjetno je šlo za kombi ali poltovornjak bele barve. Policisti so nato zbrali dodatna obvestila in izključili možnost, da je bil v nesreči udeležen bel kombi ali poltovornjak s cerado. Kljub temu bi voznik takega vozila, ki je takrat bil v neposredni bližini kraja nesreče, lahko podal koristne informacije, ker je na kraju nesreče komuniciral s povzročiteljem.

Policisti o tej nesreči še zbirajo obvestila, prosijo pa vse, ki imajo informacije o nesreči, naj jih sporočijo policiji na številko 113 ali anonimni telefon 080 1200.

Ležal je na cesti

Tudi mariborski policisti so se sinoči okoli 18.15 ukvarjali s prometno nesrečo, ko je 34-letni voznik osebnega avtomobila na regionalni cesti Maribor–Slovenska Bistrica v ’’Framskem križišču’’ zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo povozil 33-letnega pešca, ki je ležal na vozišču.

Pešec se je v nesreči hudo telesno poškodoval in je bil z reševalnim vozilom prepeljan v UKC Maribor. Zaradi hudih telesnih poškodb je v smrtni nevarnosti, so sporočili s Policijske uprave Maribor. Policisti bodo voznika osebnega avtomobila ovadili pristojnemu tožilstvu, pešcu pa bodo izdali plačilni nalog.

Na prehodu trčil v 16-letnika

O prometni nesreči z udeležbo pešca poročajo tudi s Policijske uprave Novo mesto. Včeraj nekaj pred 18. uro se je zgodila na Kandijski cesti v Novem mestu. 70-letni voznik osebnega avtomobila je na prehodu za pešce trčil v 16-letnega pešca, ki je pravilno prečkal cesto. Pešec je bil lažje poškodovan, povzročitelj nesreče pa je imel v litru izdihanega zraka 0,30 miligramov alkohola. Zaradi kršitev so mu izdali plačilni nalog.

Previdnost velja tako za pešce kot voznike

V nesreči kraja ne smete zapustiti, poškodovanim pa morate pomagati. Policija

Pešci so med najbolj ogroženimi prometnimi udeleženci in pogosto tudi žrtve nesreč zaradi neustreznega ravnanja voznikov, predvsem kadar ti vozijo z neprilagojeno hitrostjo, pod vplivom alkohola, preblizu desnemu robu ceste ali  vozijo  z neočiščenimi ali zarošenimi stekli na vozilu ipd. Na njihovo varnost v tem letnem času vplivajo še neugodne vremenske razmere (megla, dež) in krajši del dneva.

Vozniki naj tako pešcem namenijo več pozornosti, zmanjšajo naj hitrost vožnje in pešcem omogočijo varno hojo in prečkanje ceste, svetujejo na policiji. Še posebna previdnost velja pred šolami in v naseljih.

Pešcem pa policisti svetujejo, naj nosijo svetla oblačila in naj uporabljajo odsevna telesa, pred prečkanjem ceste pa naj se prepričajo, da so jih vozniki opazili.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (79)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

piu
03. 12. 2014 09.05
+2
Lažal na cesti in delal samomor..
Ramzess
03. 12. 2014 16.15
+3
Kriv pa je voznik, večjo kazen je dobil kot ta, ležeči je dobil zgolj globo.
Rossi 46
03. 12. 2014 03.49
+2
morda pa je mislil da ko država varčuje da so se ljudje spremenili v LEŽEČE POLICAJE nekje pač morajo varčevati, da se lahko javna uprava širi
Tadej Bu?ar
03. 12. 2014 02.51
+0
O bad ... Če se ti mudi v službo, seveda ne boš počakaj na kraju nesreče. Se pa res sprašujem, kaj naredit v primeru, če te policija hoče ustavit, tebi se pa mudi v službo ... A ti policija potem napiše opravičilo in dobiš plačano kot bolniško, mi sploh ni jasno? Kdo ve? Pa recimo, če imaš odgovorno službo in če te ni zaradi policije, kdo potem odgovarja za nastalo škodo?
MaršNapolje
03. 12. 2014 09.23
+2
Haha opravičilo... Ta je pa dobra... Odgovarjaš ti ker si šel prepozno od doma... Če pa te policija ustavi pa ti svetujem da sploh ne omenjaš da se ti kam mudi ker če bo policist "dobre volje" še dolgo ne boš prišel kamor se ti mudi...
Ramzess
03. 12. 2014 16.16
Policijski zapisnik mora biti enakovreden opravičilu, saj je dokaz vzroka zamude.
ubogislovenci
02. 12. 2014 21.11
+18
Nihče ne more in ne sme ležati na vozišču!!!!!!!!!!!!
tepee
02. 12. 2014 21.43
+9
če je nekdo pijan se mu to prav hitro zgodi
iwilliwillhacku
03. 12. 2014 00.18
+2
DejanBezjak
03. 12. 2014 14.20
felix59 drugič
02. 12. 2014 20.46
+3
Glede na čas je morda mislil , da leži doma in gleda Svet na kanalu A !!
bosty33
02. 12. 2014 19.38
+14
Malce sem pogledal še drugje in sem videl sliko dogodka, kjer je voznik povozil ležečega peščca. Izgleda je to kar veliko križišče in je voznik verjetno pridivjal po ravnini. Res pa je, da ne pričakuješ a ti kar tip leži na cestišču. Če ne drugega, vsaj olajševalna okoliščina...
Ramzess
02. 12. 2014 20.19
+12
Tip je sam kriv, nima kaj ležat, poležavat na cesti, ne glede na razlog.
Ramzess
03. 12. 2014 16.17
+1
Na koncu pa dobi samo globo, voznik pa ... sodišče in ....
felix59 drugič
02. 12. 2014 18.17
+38
Spet bo nastradal voznik zaradi enega skozlanega pijanca , ki je cesto zamenjal za posteljo !!
tepee
02. 12. 2014 18.57
+5
ja,pijanci(ALKOHOL) v Sloveniji so resen problem,katerega bo treba vzeti kot resno opozorilo,da v družbi nekaj šepa.Verjetno se noben ne zaveda,koliko jih vozi,koliko jih hodi pijanih peš,ker so že brez izpita in koliko se jih vseeno vozi,čeprav ga nimajo že dolgo več.Poostrene kontrole pijancev,ki jih je res vedno več za volanom.
jaztukdotam
02. 12. 2014 19.00
+3
eh to je vsem vseeno samo da je davek na alkohol
tepee
02. 12. 2014 19.11
-5
Premalo je davka na alkohol,jaz bi ga povišal za 100%,pa bi bla mavha kmalu polna,pijanci pa bi verjetno manj spili,ker ne bi mogli več kupovati dragega šnopsa.
MaršNapolje
02. 12. 2014 19.33
+5
tepee se strinjam da je alkohol problem samo v taki državi kot je naša kura ti drugega že skoraj ne preostane... totalen dolgčas je v tej državi in alkohol je skoraj edina "zabava in sprostitev" seveda pa v mejah normale in ne za volanom...
piuski
02. 12. 2014 19.53
+3
jst dobim šnopc po 3evrčke za 1litrček!!!njami njami.
MaršNapolje
02. 12. 2014 20.00
+4
hahaha točno to... če hočeš pa kakšno drugo "zabavo" boš dal pa 30€ takoj če ne več
tepee
02. 12. 2014 21.47
+1
FIGEC
02. 12. 2014 16.51
+33
"Ležal je na cesti"............................................................................Ja...., kdo je te zdaj tu kriv??? Če bi "uspavani" ležal na prehodu za pešce ne rečem nič, če pa kar nekje pa res ne vem, odkod "obsodba", da se je oni z avtom peljal neprilagojeno hitrostjo. In kaj je sploh mišljeno pod tem? Prepočasi ali prehitro?
bosty33
02. 12. 2014 19.30
+21
V Sloveniji je tako, da tudi če se pelješ 10 km na uro in povzročiš nesrečo si peljal z neprilagojeno hitrostjo!!
FIGEC
02. 12. 2014 20.35
+6
Nikjer v članku nisem zasledil trditve, da je voznik povzročil prometno nesrečo. Po moje jo je "padli junak". Kaznovana pa bosta oba (??!!!). Pa kje ti kretenoidi imajo pamet? Kaj te ne dojamejo, da za razliko od njih nekateri (še!) imamo občutek za pravico in objektivno oceno situacije, in ne samo inkasantskega nagona?!
JosipBrozDrugi
02. 12. 2014 16.34
+10
zanimivo je, da je v avstriji zelo malo povoženih na prehodih za pešce. zakaj?
FIGEC
02. 12. 2014 16.52
-1
Več ali manj imajo vsi neka vozila in je pešcev zelo malo.
METKA102
02. 12. 2014 16.59
+8
Saj je jasno zakaj, saj vsi ustavijo pred prehodom, če le stojiš tam v bližini. Pri nas pa redki, zelo redki, čeprav so vozniki tudi pešci.
Morana7
02. 12. 2014 20.10
+4
Tam pač upoštevajo pravila, pri nas se pa glupe delajo.
FIGEC
02. 12. 2014 20.37
-1
V bližini prehoda ni priporočljivo stati brez namena, da prečkaš cesto, ker morajo vozniki potem ustavljati vozila. Je pa to z vidika ekonomike vožnje sila potratno.
brunette18
02. 12. 2014 16.11
+26
Zakaj pri h.u..d.i.č.u pa je blo potrebno ležat na cesti? Ne zagovarjam onega, ki ga je povozil niti slučajno sam kakorkoli pogledam si jih je sam prosil
peT99
02. 12. 2014 15.41
+8
Pobeg naj se kaznuje z obvezno zaporno kaznijo!!! Hujse kot so posledice dalj casa zapor...vsak bi dvakrat pomislil ce se splaca pobegnit,taki nimajo kej na cesti delat...
FIGEC
02. 12. 2014 16.53
+6
Statistika je taka: višje kot so kazni več je pobegov. To je dejstvo.
jamajaka
02. 12. 2014 15.38
+3
NE VEM ČE JO BO PLAČAL ĆE PREŽIVI MOGOČE!
Sunshine73
02. 12. 2014 15.00
+17
Pešec je v smrtni nevarnosti in mu bo izdan plačilni nalog ... lahko ga je obšla slabost, kap, itd ... , da je ležal na cestišču in nato je bil še povožen s strani nepazlivega voznika. Ko bo dobil položnico s strani policije bo 100% storil samomor !!
MaršNapolje
02. 12. 2014 18.05
+11
policija bi morala raziskati okoliščine... če je to storil namerno z željo po samomoru oz ker se mu je zdelo pač zabavno bi ga morali poslati na kakšen psihiatrični oddelek za par let ne pa samo plačilni nalog...
bosty33
02. 12. 2014 19.32
+10
Danes je blo ob 8.15 zjutraj še tema, pa še dež in lahko zatrdim, da bi vsak lahko povozil na cesti ležečega voznika
MaršNapolje
02. 12. 2014 20.02
+6
seveda po možnosti pa je bil oblečen še v črna oblačila brez kakšnih odsevnih predelov da se ga ne opazi niti iz 10m
Mitja Earth-Beat
02. 12. 2014 14.51
+8
V teh časih je vse mogoče ... izsili prednost, je bolan pa pade pod avto, šizofrenik, ki se ne zaveda okolice... dosti je možnosti nesreč in nasprotno. Vse to se razume dokler se upošteva zlata pravila. Medtem pa obstajao na svetu dandanes razni trendi kot so; slikanje selfijev na prometni cesti in podobne neumnosti katere dokazujejo na družabnih omrežjih objave .... sam sem videl to iz lastne terase mladino počet.... in podobno od zapuščajočih ustja steklenice... adrenalina in ego tripov...
kleopatra-1
02. 12. 2014 14.01
+33
glede pisanja o ležanju na prehodu in obtožb komentatorjev kar počez - kaj pa, če se je človek preprosto spotaknil in padel? Kaj, če ga je infarkt? Ni vedno vsak pijan (čeprav na žalost prepogosto)
Mitja Earth-Beat
02. 12. 2014 14.53
+2
jp slikanje selfijev ležanja na cestišču... to je bizaren trend ... vendar je spet relativno ;)
iwilliwillhacku
03. 12. 2014 00.22
+1
kleopatra-1
02. 12. 2014 14.00
+61
res je, da ima pešec vedno prednost, ne more pa pešec direktno pred avto skočiti brez da sploh nakaže, da želi prečkati cesto. ogromno je primerov, ko lepo hodijo po pločniku, ne moreš vedeti, da želi čez cesto,on ti pa pred avto skoči. Nas so učili - pred prehodom, se ustavi, poglej levo in desno, počakaj, da avto ustavi!!! in potem pojdi čez. Danes pa gre to tako - Imaš prednost, te ne briga avto na cesti, kar stopi čez, saj če te povozi, bo on kriv. Bolna družba brez kulture.
Aleta
02. 12. 2014 14.42
+21
JosipBrozDrugi
02. 12. 2014 16.30
-18
scrtica
02. 12. 2014 19.30
+2
V vsakem primeru se mora pešec ustavit in dati jasno vedeti (dvig roke), da bo prečkal cesto-to ve že vsak otrok v vrtcu. Ostali potek dogodkov pa je odvisen od kulture voznikov.
MaršNapolje
02. 12. 2014 19.34
-2
kakšen dvig roke... da dvigneš roko se ti bodo vozniki smejali ustavil pa tako ali tako ne bo nihče dokler dobesedno ne stopiš na cesto in ga izsiliš...
Morana7
02. 12. 2014 19.58
+2
Fanouš, če bi le to zaleglo bi bilo super, tako pa je povprečen udeleženec v prometu pri nas bolj pameten od vseh pravil.
MaršNapolje
02. 12. 2014 13.27
+24
kdor leži sred ceste (seveda če leži namerno) bi ga dal za leto ali dve na kakšno psihiatrijo...
Simonca Bezjak
02. 12. 2014 13.52
+8
DaveKodryn
02. 12. 2014 13.55
-2
ja itak..res je..sam je pa tut res da ga zdej ne morš kr pofurat zarad tega..
MaršNapolje
02. 12. 2014 15.28
+2
sleekknox to je res samo če je bil oblečen v temna oblačila in prehod ni bil ravno dobro osvetljen hitro pride do nesreče sploh ker je bila tema ko se je to zgodilo... seveda pa svoje doda tudi malo ne pozornosti voznika
iwilliwillhacku
03. 12. 2014 00.21
MaršNapolje
03. 12. 2014 09.26
+1
Ups moja napaka :p to je pa še 100x huje.. Voznik nebi smel odgovarjati ker je povozil nekega čudaka ki je delal samomor... Kdo pa pričakuje da sredi ceste nekdo leži...
tepee
02. 12. 2014 12.48
+13
tudi kakšen pešec je pijan na cesti.....
tepee
02. 12. 2014 12.49
+4
ralu
02. 12. 2014 12.59
+7
tepee
02. 12. 2014 13.22
+7
...in ko jih spravijo izza volana(s kaznimi)so spet nevarni kot pešci ali pa spet za volanom.
Ramzess
02. 12. 2014 12.38
+38
Zakaj je oni ležal sredi ceste sploh ni važno, važno je da je voznik bil kriv in bil kao prehiter, ... četudi bi vozil počasneje bi ga (lahko) povozil. Policija pač vidi kar želi videti, ne kar bi morala videti, in poenostavi zadevo, ... obtoženi, obsojeni, pa se naj znajde kakor ve in zna.
tepee
02. 12. 2014 12.46
-3
bodi brez skrbi,policija dela dobro.Poglej primer Zorica...
G. Gaspar Gaspar
02. 12. 2014 13.05
-3
Prav je, da ga je zbil, seveda, če je namerno ležal.
BivšiPoštenjak
02. 12. 2014 13.20
-5
v vsakem primeru je potrebno prilagoditi hitrost, da v primeru ga kaj leži na cesti lahko ustaviš pred tem. Druga zgodba bi bila, če bi skočil na cesto pred avto.
tepee
02. 12. 2014 13.22
+8
G. Gaspar Gaspar
02. 12. 2014 14.18
+14
Brene Ni ležal na prehodu za pešce ampak na regionalni cesti, katere imajo ponavadi omejitev 90km/h. Nikakor na cestah s takimi dovoljenimi hitrostmi ne pričakuješ, da bo nekdo ležal na cesti. To, če že, lahko pričakuješ na prehodih za pešce, drugje ne. Oče je imel enkrat nesrečo, ko je na dvopasovnici (enosmerni omejitev 90kmh) neka ženska peljala vzvratno, ker je zgrešila izvoz. Voznik pred njim se je za las izmaknil na desni pas (pazi, vzvratno je peljala po levem-prehitevalnem pasu), oče pa se več ni mogel, ker bi iz ceste izrinil avto, ki je v tistem trenutku vozil ob njemu. Skratka če bi se umaknil bi lahko bila nesreča s smrtnim izidiom. Druga situacija, enak princip, tam tega ne pričakuješ.
Piškica
02. 12. 2014 12.33
+43
če pa se mi kej zdi bolano je pa to da se uležeš na cesto in tko delaš samomor.... Pejt v gozd pa se obesi, ne pa da drugega spravljaš v nevarnost in v stisko ko te poškoduje....
tepee
02. 12. 2014 13.24
+7
na cesti te hitreje kdo reši,v gozdu pa te ne bo videl noben.....