Črna kronika

Na prehodu za pešce zbil 10-letnega otroka in odpeljal

Šentjur, 06. 12. 2013 09.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Policisti zbirajo informacije o nesreči, ki se je že v ponedeljek zgodila v Šentjurju. Neznani voznik temno modrega opla je v semaforiziranem križišču izsiljeval prednost in na prehodu za pešce trčil v otroka. Ta je bil lažje poškodovan, poiskal je tudi zdravniško pomoč.

Policisti iščejo informacije o nesreči, ki se je zgodila v ponedeljek, v njej pa je bil lažje poškodovan 10-letni otrok. Če kar koli veste o tem, pokličite na telefonsko številko Policijske postaje Šentjur 03 746 41 50 oziroma na telefonsko številko 113.

Nesreča se je zgodila v ponedeljek okoli 13.40 v križišču Ljubljanske ceste, Ulice Dušana Kvedra in Ceste Kozjanskega odreda v Šentjurju. Prometno nesrečo je povzročil voznik opel zafire temno modre barve s šentjurskim grbom na registrskih tablicah. Zaradi izsiljevanja prednosti je v semaforiziranem križišču na prehodu za pešce trčil v 10-letnega otroka.

Po trčenju je neznani voznik odpeljal s kraja prometne nesreče, lažje poškodovan otrok je naknadno poiskal zdravniško pomoč, je sporočila predstavnica Policijske uprave Celje.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (64)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

frufelj
06. 12. 2013 13.51
-3
in po vseh dolgotrajnih sodnih postopkih na račun davkoplačevlacev bo tip dobil neko absurdno nizko kazen, ki je razen sodnika noben drug državljan Slovenije ne bo razumel in bo v posmeh staršem in temu otroku. Predlagam, da se razdeli strelno orožje in pustimo naj se folk sam zmeni pa je. Drugega itak nismo sposobni.
kapljač1
06. 12. 2013 12.11
+11
V Sloveniji je okoli tretina prebivalstva (800 000) povezana zgolj z odvisnostjo alkohola . Ali pijejo kot žolne ali pa so žrtve odvisnikov (ostali družinski člani) Ali drugače vsak salb tretji je nadeven ko sede za volan. Ali doma steroriziran, da ne ve kaj dela in je pod vplivom antidepresivov . Oziroma vsak slab tretji Slovenec je na cesti potencionalni "kriminalec", na katerega nesreča samo čaka. To pa Zato ker takšnim glave ne odsučemo . Oziroma je med pjanci tretina policistov, sodnikov, tožilcev , uradnikov, politikov ...ti pa sebi prostovoljno ne bodo odsukavali glav.
kapljač1
06. 12. 2013 12.50
+1
Tako statistika ! Pomeni da podatek zajema vsakogar In je vsak slab tretji " potencionalni kriminalc" takoj ko sede v vozilo -- od čistilke, kmeta do predsednika te ali one stranke
vengus
06. 12. 2013 13.32
-1
artax
06. 12. 2013 13.36
-1
Po mojem alkohol tu nima veze, lhudje si preprosto nestrpni, vsi imam
kratko in jasno
06. 12. 2013 13.50
+16
če bi bil le alkohol kriv bi si lahko oddahnili, ker pijan se lahko strezni, z ozirom na kruto dejstvo, da se alkohol uporablja kot izgovor za grdo ravnanje tudi treznega posamznika pa smo lahko v resnih skrbeh. Le poglejte kaj pišejo sokomentatorji. Poškodovanega otroka primerjajo z avtomobilom, pomagal ne bi ker jih lahko nekdo toži, pobeg opravičujejo z strahom pred denarno sankcijo, brez besed. Ne, žal ni alkohol kriv, pač pa hinavski, agresivni in neodgovorni narod. In ja, če bi se mojemu otroku to zgodilo in bi storilca odkrili porabila bi vso svojo energijo in denar da ga spravim za rešetke ZATO KER JE POBEGNIL IN NI POMAGAL. samo zaradi tega !
civitasstain@gmail.com
06. 12. 2013 16.35
+5
kapljač1
06. 12. 2013 18.30
+1
vengus če je to od tebe vse , se bojim da boš naslednji ti ki bo bežal.., sej te je pa samo sapa .
kapljač1
06. 12. 2013 18.32
+3
ja se strinjam s komentarji tistih, ki pravijo kot da ni več človeka v našem človeku
grim3
06. 12. 2013 12.05
+16
A se ne da po evidencah avta poiskat? Znana je znamka, model, barva in delna registrska (vsaj grb). Verjetno ni toliko takšnih avtomobilov, da se ne bi dalo vsakega posebaj pregledati.
Ramzess
06. 12. 2013 12.25
+1
To ni ona nadaljevanka, kjer po seznamu preverijo in zaslišijo vse lastnike iste znamke avtov.
Ramzess
06. 12. 2013 12.40
-2
Potem pa nekateri preventivno zamenjajo avto, ker ne morejo več voziti in uporabljati avta, ki je zabeležen v kazenskih evidencah, oz. označen kot ...
grim3
06. 12. 2013 15.19
+5
Mora biti pa evidenca hudo slabo narejena, da ne omogoča iskanja po kriterijih. Ker res dvomim, da je temno modrih zafir, s šentjurskim grbom toliko, da se ne bi dalo malo it na obiske okoli. Sploh če je še katera priča vidla kako črko/številko s tablice.
kratko in jasno
06. 12. 2013 15.34
+2
brez skrbi, evidenca ni slaba, je kar dobra, problem zna biti le če so tablice ukradene.
upor
06. 12. 2013 16.06
-1
ah dejte no...problem je v naših kifelčkih, nesposobnih...
civitasstain@gmail.com
06. 12. 2013 16.40
+2
Upor. Veš to ni film, ko mora biti vse v 2urah skončano, To rabi čas, pa kot eni pravjo, policij ne povem, naj sama išče, so plačan, je tudi neumnost na kubik.
right1
06. 12. 2013 12.03
+3
Tale Spuko je enA BARABA, očitno nima pojma kaj je otrok
Axel Nikos
06. 12. 2013 11.29
+19
Mah sj na nasih cestah ljudje sploh ne znajo vozit vec ni cudno da je taka stala z izpiti.Se mi je v ljubljani zadnic en zaletel v rit ki je mislil da bom sel cez rdeco. Sm ga mislu kr skloftat v avtu pa tri otroke in zeno.
Axel Nikos
06. 12. 2013 11.32
+14
Al se ti pa na rit zalima na manj ko 2 metra pa smo tam
24peder?in
06. 12. 2013 11.08
-9
Verjetno ni imel registriranega avta in se ni hotel zadrzevati, saj bi dobil visjo kazen, kot bi lahko nasparal v enem letu. Dobro da ni bilo kaj hujsega.
kratko in jasno
06. 12. 2013 11.15
+22
in pobeg pred denarno kaznijo je zate dobro opravičilo, da zapusti poškodovanega otroka ? đizus, pa kakšne to pišete !
adminisrat0r
06. 12. 2013 11.32
-6
dokler ti bodo grozile nesmiselne kazni če enemu pomagaš (če si ga poškodoval s svojim avtom, če si ga poškodoval zaradi napačnega načina pomoči, če si... itd) do takrat bo pametneje odpeljati naprej, hvala vladi za take zakone, adijo... bruuuum
grim3
06. 12. 2013 12.06
+3
Če nekoga poškoduješ med nudenjem pomoči ne dobiš nobene kazni, a si malo prizadet?
Ramzess
06. 12. 2013 12.28
-6
Kje piše, da je otrok bi poškodovan, ta navedba je bila podana naknadno, tako je vprašanje kaj je dejansko res. Otrok ni šel sam do zdravnika, in vemo kako gredo taki scenariji. Nikoli ne veš, daj se zadeva malo ali bolj napihne, starši pač.
Ramzess
06. 12. 2013 12.29
-1
Grim tudi to je možno, ...danes ne smeš ničesar izključiti.
Ramzess
06. 12. 2013 12.45
-7
Grim tudi to je možno, ...danes ne smeš ničesar izključiti. Ko nudiš nekomu, ki ga ne poznaš nujno pomoč, ne glede na to ali je otrok ali odrasla oseba, oz. koliko je stara oseba, ne veš kakšnega zdravja je sicer, in če se mu denimo zlomijo kosti zaradi tega ker so sicer slabe, za zlom seveda ne moreš biti ti kriv. Vedno je treba upoštevati vse možne vzroke.
Ramzess
06. 12. 2013 12.46
-6
Nekateri ljudje se bojijo pomagati otrokom, ker se bojijo drugačnih obtožb in kazni. V današnjem svetu je vse mogoče, in nikoli ne veš. Seveda to velja kadar okoliščine niso dovolj jasne, glede motiva pomoči.
kratko in jasno
06. 12. 2013 13.06
+9
Dej dej Samos, zdaj pa že malo pretiravaš, pa sej nismo na marsu. Če nekomu pomagaš ki je pomoči potreben ti bo hvaležen ! pomagaš pa nagonsko, ne pa po tehtnem premisleku
Vapo
06. 12. 2013 14.16
+1
Pošteno ga lahko nasrkaš, če nekoga poškoduješ med nudenjem prve pomoči...
upor
06. 12. 2013 16.13
+4
Samos75 ti bluziš lahko kolkor hočeš...še vedno ne opraviči bežanja... če ne znaš pomagat pa poiščeš-organiziraš pomoč...po tvoje?
Ramzess
06. 12. 2013 19.59
-3
Beg si ljudje različno predstavljajo, so primeri, ko so bega bili obtoženi vozniki, ki v resnici niso bežali, ampak ko so ugotovili, da ni posledic, so pač sli naprej, drugi udeleženec pa tudi.
spuko
06. 12. 2013 10.29
-28
koliko ljudi pa poškoduje avto na parkirišču pa pobegne!?
beowulfsam
06. 12. 2013 10.36
+22
pa, otrok ni avto....čeprav se eni obnašajo, kot da jim je bolj pomemben od družine.
KML
06. 12. 2013 10.41
+15
Res je, tudi takšni so. Pa vendar prvič slišim, da bi nekdo poškodovan avto primerjal z zbitim otrokom. Če me spomin ne vara, je otrok živo bitje, ki lahko ob takšni nezgodi postane invaliden, umre, povsem po nepotrebnem, ker si voznik avtomobila misli, da pravilo ustavljanja na prehodu za pešce in skrb za šibkejšega v prometu zanj ne velja. Moram tudi priznati, da mi je tvoja navezanost na avto kar malce vzela sapo. Očitno ti je več do materialnih predmetov kot do živih bitij. Smo si pa res različni.
adminisrat0r
06. 12. 2013 11.00
-18
Otroke se dela zastonj, financira jih država ki krade denar delovnim ljudem zato da lenuhi dobivajo doklade za 7 otrok. Za avto je pa treba pošteno plačat in nihče ne da nič zraven.
Vapo
06. 12. 2013 11.03
+8
Asrat0r, a se zavedaš, da si tudi ti bil enkrat otrok?
kratko in jasno
06. 12. 2013 11.18
+17
in potem se čudimo, da smo v podnu ? ne, ni kriva politika za naš položaj, le poglejte miselnosl ljudi, pa to se zjokaš ko ugotoviš in se zaveš s kom si deliš vsak dan javni prevoz, trgovine, šole in službe,
vengus
06. 12. 2013 13.45
+8
Adminisrator,ti si najslabše,kar lahko rečeš človeku.
spuko
06. 12. 2013 10.29
-41
večina ljudi, tudi poštenih, bi v tej situaciji ravnala enako. Videl je, da se otrok ni poškodoval in je raje pobegnil kot da dobi za par plač globe.
Flux55
06. 12. 2013 10.31
+23
Zdaj pa bo dobil MEGA globo. Sploh pa noben pošten ne odpelje. V Sloveniji je itak pomankanje odgovornosti.
spuko
06. 12. 2013 10.38
-4
noben pošten ne odpelje. večina ljudi pa je nepoštenih.
KML
06. 12. 2013 10.43
+6
Večina jih je še vedno poštenih. Pred lastno vestjo ne moreš zbežati. Sicer bi bili odstotki pobega z nesreče drugačni, kot so.
Ramzess
06. 12. 2013 12.32
-3
Teja, če je potrebno, da, če pa ni, pa ne, ...otrok, po defaultu ni nikoli kriv, četudi v resnici je, ...pa nič ne moreš, razen požreti cmok.
civitasstain@gmail.com
06. 12. 2013 16.56
Samo. Ne vem v kakšnem okolju živiš in tudi tvoja izobrazba mi da malo mislit. A še nisi slišal, da otrok v strahu, ko misli,da je on kriv pravi neresnico? Nič mi ni, nič me ne boli, čez nekaj časa se pa lahka zgrudi na tla?
Ramzess
06. 12. 2013 20.01
-1
Flux55
06. 12. 2013 10.13
+28
Če odpelješ bi moralo to bit poskus uboja ali uboj.
civitasstain@gmail.com
06. 12. 2013 16.58
-1
Seveda, zakaj smo se pa učili pred vožnjo pol prvo pomoč?
kapljač1
06. 12. 2013 10.09
+14
Pobegi bodo dokler se takšno početje ne bo kaznovalo rigorozno.. Minimalka doživljenski odvzem vozniškega
civitasstain@gmail.com
06. 12. 2013 17.06
+0
Neumnost. Odnos človek do človeka izboljšat. Naloga šol, že iz mladega, mu to vtisnit v dušo. Če berem nekatere komentarje pa razumem zakaj je tako na cesti......
Maček2
06. 12. 2013 10.00
+25
Samo,da z otrokom ni hujšega.Ne moreš verjet otroka zbije pa odpelje naprej kot,da ni nič,.Kaj pa,če bi bilo z otrokom kaj huje?upam,da ga kaj vest peče!
spuko
06. 12. 2013 10.28
-28
pa saj piše da je NAKNADNO otrok šel na pregled. Pomeni, da je kvečjemu dobil kak mali udarec in da je šel na pregled zaradi odškodnine od zavarovalnice.
KML
06. 12. 2013 10.32
+15
Spuko, očitno ti ni znano, kako na telo deluje šok.
kapljač1
06. 12. 2013 10.34
+19
Poanta ni v tem, kako hudo je bil otrok poškodovan. Poanta je v tem, da bi lahko bilo veliko huje. In poanta je v tem, da je nekdo na zebri bil spregledan. Poudarjam na zebri spregledan.. in da je povzočitelj pobegnil. Zvil rep med zadnje tace. Flux55 je lepo zapisal.. poskus ali uboj bi moralo biti, če pobegnemo in ne nudimo pomoči
KML
06. 12. 2013 10.48
+12
Spuko, nimam pojma, kaj se ti je zgodilo, da očitno nimaš zmožnosti empatije (razen do avta) in sočutja. Predvidevam, da ni bilo prijetno. Vsekakor je iz tvojih komentarjev razbrati lastnosti sociopata.
spuko
06. 12. 2013 11.05
-8
blue87
06. 12. 2013 11.35
+7
spuko, ti maš mal bolan smisel za humor -.-' upam, da modela najdejo in da je z otrokom vse dobro
Ramzess
06. 12. 2013 12.34
-4
Lahko bi bil, pa ni bil, držimo se dejstev, ne tega kar bi lahko bilo, pa dejansko ni bilo.
Ramzess
06. 12. 2013 12.36
-4
Spuko, v takem primeru (ko obstaja sum na drugačne interese in ali vplivanja na mnenje in poročilo zdravnika) se mora opraviti pregled otroka, oz. 'naknadno' poškodovanega pri neodvisnem zdravniku, na katerega starši oz. svojci ne morejo vplivati.