Črna kronika

Vozili pod vplivom alkohola, enega voznika ustavil šele 'stinger'

Murska Sobota/Kranj, 19. 05. 2013 07.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Murskosoboški policisti so iskali pobeglega voznika, ki je povzročil prometno nesrečo. Ko so ga izsledili, ni želel ustaviti. Zvočne in svetlobne signale je ignoriral, na koncu pa so se policisti odločili, da uporabijo "stinger". Moški je vozil močno alkoholiziran. Gorenjski policisti pa so zgroženi, da je kljub vsem preventivnim akcijam in poostrenim nadzorom na naših cestah še vedno toliko alkoholiziranih voznikov.

Murskosoboški policisti so imeli včeraj opraviti z voznikom, ki je najprej povzročil prometno nesrečo zunaj naselja Markišavci, nato pa je s kraja nesreče pobegnil.

Policisti so ga iskali in na koncu njegovo vozilo izsledili v Černelavcih. Moški je seveda sedel za volanom in vozil. Možje v modrem so ga želeli ustaviti, a voznik ni upošteval njihovih svetlobnih in zvočnih signalov.

Zato so se policisti odločili, da bodo ubrali drugačno taktiko: "stinger". Izkazalo se je, da je bila njihova odločitev prava.

Moški je vozil osebni avtomobil pod močnim vplivom alkohola, so poudarili policisti in dodali, da so ga zato pridržali.

Uporaba "stingerja" (fotografija je simbolična).
Uporaba "stingerja" (fotografija je simbolična). FOTO: Policija.si

Naj opozorimo, da še vedno poteka akcija policistov 0,0 šofer – trezna odločitev. Pri tem so skrb vzbujajoči podatki, ki so jih poslali gorenjski policisti. Tako na primer poročajo, da so v petek obravnavali kar tri prometne nesreče, ki so jih povzročili trije vozniki pod vplivom alkohola.

Prvo prometno nesrečo je okoli 23.30 v Naklem pri Kranju zaradi neprilagojene hitrosti vožnje in vpliva alkohola (0,73 mg/l) povzročil 43-letni voznik osebnega avtomobila iz Radovljice. Drugo prometno nesrečo je okoli 14. ure v Kranju zaradi nepravilne strani vožnje in vpliva alkohola (0,55 mg/l) povzročil 33-letni voznik iz Kranja, tretjo nesrečo pa je povzročila 46-letna voznica, prav tako iz Kranja, ki vozila ni vozila na zadostni varnostni razdalji, saj je med vožnjo trčila v vozilo drugega udeleženca, ki je pravilno peljal pred njo. Voznica je imela v izdihanem zraku 0,62 mg/l alkohola.

"Policisti so povzročiteljem odvzeli vozniška dovoljenja in jim prepovedali nadaljnjo vožnjo. 33-letniku so izdali še plačilni nalog, zoper 46-letno voznico in 43-letnega voznika pa bodo podali nujni obdolžilni predlog na pristojno okrajno sodišče in v njem predlagali, da se jima odvzame vozniško dovoljenje," je sporočil predstavnik gorenjskih policistov Bojan Kos.

Nato so škofjeloški policisti včeraj okoli 20. ure v Bukovici imeli opravka s 26-letnikom iz okolice Škofje Loke, ki med vožnjo ni upošteval prometnih pravil in je prav tako vozil pod vplivom alkohola (1,09 mg/l). Policisti so mu zato prepovedali nadaljnjo vožnjo in mu začasno odvzeli vozniško dovoljenje. Zoper njega bodo podali še nujni obdolžilni predlog na pristojno okrajno sodišče in predlagali, da se mu odvzame vozniško dovoljenje. Voznik se za prekršek kaznuje z globo najmanj 1.200 evrov in z osemnajstimi kazenskimi točkami.

Pri tem je Kos zgrožen, da je kljub vsem preventivnim akcijam in poostrenim nadzorom v prometu na naših cestah še vedno toliko število alkoholiziranih voznikov. "Ob taki statistiki se zato lahko upravičeno sprašujemo, ali je posameznikom, ki so sicer redki, a so vseeno dnevno prisotni v prometu, sploh mar za prometno varnost, ko si s tako hudimi nezakonitimi ravnanji, kot je vožnja pod vplivom alkohola ali vožnja z neprilagojeno hitrostjo, jemljejo pravico, da ogrožajo ostale udeležence v prometu in posledično tudi njihove družine, otroke, starejše. Vsak udeleženec v prometu bi se moral zavedati, da so posledice nespametnega ravnanja v prometu lahko zelo hude, včasih celo nepopravljive. Zato ne dopustimo, da se tak trend, kot je, nadaljuje in s pozitivnim razmišljanjem tistim, ki sami tega ne zmorejo, sporočimo, naj v prometu ravnajo premišljeno in odgovorno. Kako uspešni bomo pri tem, bomo videli v prihodnosti," je pozval Kos.

Če se vas besede in pozivi policistov ne dotaknejo, si poglejte videa. Morda vas bosta prepričala, da se ne boste nikoli več za volan usedli pod vplivom prepovedanih substanc in alkohola:

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (286)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ikoz
20. 05. 2013 17.33
-1
ma jest ga bom se vedno pil pa za volan sel uzeti mi nimajo kaj nimam nic svojega ce bom sel v zapor bom saj preskrblen za nekaj casa
zattara
20. 05. 2013 12.45
+3
te oglase pod člankom bi mogl na televiziji kazat,pogosto.
Sandi Sterkuš
20. 05. 2013 11.01
-2
Država, ki ima pijansko pesem za himno... kjer si đek, kadar se upaš pijan za volan, ... Ko te dobijo pijanega za volanom, prepoved vožnje za mesec dni in mastna kazen. Ko te dobijo drugič, takojšnje zdravljenje od alkohola in izguba vozniške.
zemljemerec
20. 05. 2013 09.18
+3
Bo g.Černač kakšen izviren povzetek spisal, zakaj je mladina simpatična ko mrtvo pijana leži po parkih in na obrežju Ljubljanice.
vodka008
19. 05. 2013 20.03
+12
Alkohol je zelo pereč problem v naši ljubi Sloveniji ampak ni edini krivec za nesreče. Res da so bile zadnje nesreče resnično stvar samo alkohola in objestne vožnje. Ampak prej kot se bo država spravila spet na represijo bi bilo pametno, da pomete pred svojim pragom. Prevozil sem že veliko različnih cest v različnih državah, od juge do norveške in portugalske ampak tako slabo vzdrževanih in že v začetku projektiranih cest kot pri nas še nisem videl nikjer. Če že dam samo za primer našo sosednjo Avstrijo, kjer je že širina glavne ceste od naše širša vsaj kakšen meter ali več, da o vzdrževanju cest sploh ne govorimo. Pri nas se na nekaterih odsekih, kjer se vozim, zdi kot da sem na makadamu in ne na asfaltirani cesti. Potem pa ob vseh teh luknjah, si osredotočen na te iste luknje in se jih izogibaš namesto, da bi bil pozoren na dogajanje na cesti. Zraven pa se še najdejo vozniki, ki se bojijo peljati več kot 60 km/h, saj jim ob tej hitrosti ne more zgoditi nobena kazen. Ampak takšni vozniki čeprav verjamem, da so zelo previdni, zmanjšujejo pretočnost že tako obremenjenih cest ter delajo voznike, ki se vozijo po omejitvah nestrpne (predvsem poklicne voznike). Veliko tega je še ta napisat. Mislim, da bi mogla naša ljuba Slovenija pristopit k temu problemu širše in ne samo z represijo, Mogoče pa je to tudi eden izmed ukrepov za izhod iz krize. Z visokimi kaznimi se priteče več denarja v blagajno, z obnovo cest pa denar gre iz blagajne. Mogoče pa jim bo kapnilo, da je včasih boljše investirati v infrastrukturo ter tako izboljšati prometno varnost dolgoročno. Upamo, da jim bo kapnilo. UPAMO!!
mamovam
19. 05. 2013 20.13
+16
alkohol ni problem. problem je zloraba in lahkomiselnost. kaj bo sledilo? pritisk javnisti bo zaradi nekaj norcev tako velik, da bomo sprejeli 0,0 v zakonodajo. namesto, da bi polovili te tempirane bombe bodo na kondu nasrkali vsi vozniki tudi tisti, ki spijejo en gren, ki ima malo alkohola v sebi.
Pivojevoda
19. 05. 2013 20.22
+2
Načelno se strinjam, že ob osamosvojitvi bi morali uvesti splošno omejitev na 60 km/h, na vseh lokalnih cestah, potem pa počasi zviševati pretočnost z avtocestami in širjenjem obstoječih cest. Ceste lahko širimo in razvijamo, življenj pa ne moremo povrniti. Glede na to, kakšno skrb oziroma represijo posveča naša država zadnje čase prometu, je to očitno velik nacionalni problem, mi pa se še vedno obnašamo kot da imamo res sodobne nove ceste, ki smo jih vsaj trikrat preplačali z našo največjo nacionalno banko in dejansko vsi prebivalci zaslužimo 1.600 evrov povprečnega dohodka mesečno, sploh pa večina živi v velikih mestih, kjer se več kot 60 tudi mogoče voziti, nikjer na svetu. Še vedno bi lahko kršili prometne predpise, na tistih nekaj urejenih in preglednih ravninah, dolgih par sto metrov, ti pač nihče ne more zameriti, če poženeš do konca, pod pogojem, da se znaš potem hitro umiriti in normalno počasi naprej ovinariti po naših kolovozih, kjer je omejitev 90 km/h. Saj gre, ampak le v idealnih pogojih, to običajno pozabijo omeniti v avtošolah, ljudje pa si tudi ne pridejo sami gor.
mamovam
19. 05. 2013 20.32
+10
važno je, da se milijomi in milijarde dajejo bankam, ki so zapravile kapital in ne za vzdrževanje in obnovo cest. kdaj se bo to nehalo? banke se naj same pobrigajo, da dobijo povrnjen kapital!
kg1
20. 05. 2013 10.45
+4
ni denarja za popravilo, ker so ga hilde, šroti, janšati, pahorji, zidarji in ostali lepo spakirali v davčne oaze...če pa kakšno življenje za to ugasne jih pa ne zanima...aja no krivi smo pa mi...narod...
Tanek_led
19. 05. 2013 19.05
+3
Joj, zadnjić sem videl enega gospoda, ki je šel po vseh štirih iz avta v hišo.
slonicka
20. 05. 2013 07.34
+3
će bi vinjen se zaletel v mene ga sigurno kresnem po gobcu tudi sam sem v družbi pil alkohol pa so me vozili trezni
dr.dare
19. 05. 2013 18.01
-3
Še zmeraj mi ni jasno zakaj pije se lahko koka pa je prepovedana!
BMWmunja
19. 05. 2013 19.50
+1
PejtGaPogledatBrane
19. 05. 2013 17.19
+15
nekdo je spodaj napisa,da pijemo ker smo nesrečni,ker je državna v podnu,dej nehi! če ni denarja pol človek tudi piti ne more? razen pločevink iz Eurospina in Hofferja? ne vem no...zgleda,da še vedno ni take krize, če so šanki polni ljudi.poleg tega imamo pa Slovenci zelo solidne avtomobile na cestah, v bistvu kar hude avtomobile,glede na 'KRIZO',kao. Dej nehite...to je naša kultura in običaj, na žalost.
dr.dare
19. 05. 2013 17.43
+1
layers
19. 05. 2013 17.50
+8
u bistvu je v kriznih casih prodano vec kave in alkohola, sej clovek bi sel kam na izlet pa res nima denarja, za tist liter se pa ze najde, recimo 30 evrov mesecno ni problema za vsak dan en liter, ce pa otroke peljes nekam pa je 100 skor premalo, ko pa ne bo krize bomo pa pil iz veselja. vsak razlog je dober :)
dr.dare
19. 05. 2013 17.55
+5
Točno tak... deca naj se na igrišču igrajo, kakšno morje.. sam da je za liter!
luckyss
19. 05. 2013 18.10
+7
Včasih so si delavci gradili hiše....malo s posojili, malo s pomočjo prijateljev, sosedov itd., Ni bilo lahko, ampak so vedeli, da bodo najkasneje v desetih letih pod svojo streho ! Sedaj pa lahko gradijo 30 let, pa ne bodo prišli do "prve plate" In vi čistuni priskledniški se vprašujete zakaj mnogi pijejo ?!!
tali?ni tom
19. 05. 2013 18.26
+4
luckyss je s komentarjem povedal resda žalostno pa vseeno slovensko kruto vsakdanjost! saj ne podpiram alkohola za volanom že zaradi nesreče ki jo je povzročil prbit voznik ki je treščil vame ampak vseeno je gonja proti alkoholu v sloveniji izbila dno! nobenega ne briga kaj kdo počne s svojim denarjem in zakaj to počne! edino vsi ti bi se morali zavedat da alkohol pa volan ne gresta skupaj pa pika! pa še to , lahko mamo milijon evrov kazni , tisti ki se bo odločil da bo vozil nesposobne za vožnjo zaradi alkota,mamil ali pa samomora kot je tega ogromno po moje samo nihče ne razišče bo to storil in noben ukrep,predpis in zakon takim tega ne bo preprečil! to je dejstvo žal! vse ostalo pa je kazen za nas ki v veliki meri vozimo po normativih in predpisih!
mamovam
19. 05. 2013 20.44
+10
važno je, da dobimo krizni davek na sladke pijače. pismu, že sedaj je 2 deci cocte dražje kot en pir.
donat323
19. 05. 2013 21.00
+1
headshot402
19. 05. 2013 17.16
-1
Katasroha, jaz tud tak pravim ja xD HAhahah
Pivojevoda
19. 05. 2013 16.55
+0
Kadar država vsiljuje red in disciplino, da bi reševala neke čisto druge probleme, je vedno nekdo diskriminiran, najbrž je najbolj strah najboljše voznike, ki si ne upajo več za volan niti, če so pojedli čokoladni bombon z alkoholom. Občutek, daimajo v sebi alkohol jih dela živce ali kao naj se izrazim. Psihoaktivno substanco ti lahko tudi kdo podtakne, ni treba pravo drogo, če človek ne pozna kemično induciranih občutkov, spremenjenega stanja lastne zavesti, je dovolj že nedolžna tabletka, ki jih redno jemljejo duševni bolniki ter poslovneži, ki čutijo, da jih najeda depresija. Vsa psihoaktivna zdravila upočasnijo reflekse in zmanjšajo prisebnost, to je tudi njihov namen, vendar zgleda v varnih mejah, saj država zagotavlja, da na normalno funkcioniranje v družbi te substance nimajo posebnega vpliva. Rešitev bi bila tudi tabletka, ki bi človeku omogočala, da bi se recimo v pol ure streznil, ampak potem bi jih verjetno nekateri jemali v gostilne, s seboj cele vreče. Če bo slučajno vredi družba in bi se zavleklo, pa to. Nič ne pomaga, voziti se moramo sicer bomo izumrli, pobijati in pohabljati pa se tudi ne moremo z vozili, ker smo ljudje, najbrž bi se morali začeti manj zanašati na policiste ter razne strokovnjake za logistiko, manj gledati znake in se raje bolj posvečati vožnji sami ter notranjemu počutju. Seveda lahko pijemo in si lajšamo nevzdržne občutke, treba je paziti, da se ga ne napijemo in malo počakati, preden se lahko lepo počasi počasi odcjazimo domov. Treba se je začeti prilagajati našim lokalnim cestam in okolju, ne pa obratno, mogoče edino z izjemo avtocest, kjer stroga pravila omogočajo varno in hitro premikanje. Treba je začeti spreminjati zavest o prometu, mogoče bi moral vsakdo najprej peš prehoditi razdaljo, ki jo opravi dnevno, da bi se zavedel kakšna blaginja je avto, tudi če bi lahko le udobno sedeli, na suhem in toplem, medtem ko bi se premikali z isto hitrostjo kot peš.
Pivojevoda
19. 05. 2013 16.55
+1
Ene snovi imajo torej negativen učinek na družbeno psiho, druge pa sploh ne, pri čemer me nekoliko moti dejstvo, da je promet v resnici konsenz, dogovor med vsemi vozniki in pešči, da se bomo držali nekih pravil in ne bomo ovirali eni drugih. V bistvu je to veriga, ki je odvisna od najšibkejšega člena. Promet je fizika, zamišljena v mejah, ki jih omogoča tehnologija in zmogljivosti povprečnega človeka, lep primer takega posploševanja je recimo telovadba v šoli, kjer pridejo fizične razlike med posamezniki hitro do izraza, čeprav vsi zmorejo iste vaje. Za ene pač ne veš kam bi jih postavil, za driblat in žogo brcat niso, v golu se ji raje izmaknejo, soditi ne znajo, ker ne razumejo pravil in se jim dogaja prehitro, mogoče bi bili dobri za žnirnce peglat in žoge pumpat, pa to. Ampak to še ne pomeni, da ne zmorejo vozit avto, ker tehnologija kompenzira za fizične deficite, so lahko odlični vozniki. Kaj nam torej sporoča policija, da je nevarno uživati v alkoholu ter drugih psihoaktivnih substancah, ali da se moramo v prometu pametno in strpno obnašati, ne glede na druge okoliščine? Pravzaprav je cela moderna civilizacija smrtno nevarna, ampak še vedno manj kot recimo v prazgodovini, ko so cela plemena ponoči pomendrali pobesneli mamuti in jih skupaj s kočami spremenili v nerazpoznavno kašo, tudi takrat so najbrž šamani svarili pred prekomernim uživanjem pejotla, ki je določenim članom družbe onemogočal, da bi se hordi mamutov še pravočasno izmaknili. Niti niso bili krivi mamuti, povsem mogoče je bilo, da je glava črede pojedel kako tako rožico in se mu je hipoma utrgalo, ostali pa so mu sledili v stampedo. Ampak zgleda so svarila iz prazgodovine le zalegla in danes ni več mamutov, le kje še kakšni ovni, je pa civilizacija posledično ustvarila druge probleme, proti katerim so stampeda živali, ki jim danes pravimo rodeo, podobna kvečjemu posledicam trkov majhnih električnih avtomobilčkov, v Luna parku. Spet smo odvisni od najšibkejših členov družbe, če zamoči le eden, se lahko cela naša civilizacija skoraj v trenutku spremeni v eno ogromno ruševino. Dvomim, da redni pregledi kaj pomagajo, prej bi verjel, da jim jih ni treba opavljati, ker večina civilizacij očitno še stoji, čeprav so povzročitelji vojn zagotovo še vedno med nami in na nek način učinkovito preprečujejo, da bi se ves čas dogajale. Brez panike, se mi zdi še vedno temeljno pravilo, ne glede na okolje ali zgodovinsko dobo.
layers
19. 05. 2013 17.54
+0
res je, tolk ljudi je z slabimi refleksi, polni pomirjeval, z slabim vidom, 20 tisoc epileptikov za volanom, ampak drzava ima vec od njih kot ce nebi vozili, pol pa dobis za par manjsih prekoracitev odvzem izpita, takrat bi pijan povozil policaja od same jeze, hilda pa zunej, banda, sploh kazen ni merilo za normalno voznjo.
Pivojevoda
19. 05. 2013 16.54
-3
Pivo je voda, zato jih je pa treba spiti vsaj pol ducata, da kaj prime. Pravzaprav raje več, ker se človeku razvije toleranca. To je po svoje v redu, ker lahko spiješ par litrov, pa si še vedno skoraj popolnoma trezen. Sem že pozabil koliko je dovoljena realna doza, najbrž dva šilčka, par špricerjev ali liter piva, najbrž tudi odvisno od organizma. Pri tej matematiki se človek vedno zmede, ko pa opazi, da ne more več naravnost hoditi do wc-ja, je že prepozno. Kaj pa naj potem, najbrž je treba čakati v polni gostilni, da se strezneš. Ampak tudi po par urah, bi test še vedno pokazal preveč, tudi če se človek čisto v redu počuti in ni več nevaren za promet, vsaj nič bolj kot prej. Vsi v naravi bežijo, to je pa menda tudi jasno, od nekdaj je in bo tako, ne glede na civilizacijo oziroma stopnjo pravičnosti ter blaginje, ki naj bi jo ta omogočala.
Drejc MB
19. 05. 2013 16.48
+8
Zdaj se bodo pa spet oglasili vsi zagovorniki 0.0.... Nesreče očitno povzročajo biseri, ki so spili bistveno več kot kozarec ali dva vina oz. kakšno pivo ali pa dva mala piva..... Tem biserom je malo mar za veljavno zakonodajo in astronomske kazni.... in tudi če bi imeli 0.0 bi ravno tako dalje vozili pod vplivom alkohola...... Kaj naj zaradi tega kaznujemo 90% normalne populacije, ki ob večerji spije kozarček ali dva ali pa kakšno pivo v družbi.... in Slovenčki pametni uzakonimo 0.0.... Imamo sistem za selektivno kaznovanje, torej policiste na cesto in naj delajo svoje delo...... nič ne pomaga kazen če ni nikogar ki zadevo kontrolira in sankcionira........ pa kazni naj bodo malo bolj primerne dohodkom državljanov....... in stopnjevano kaznovanje za povratnike..... prvič kazen, drugič odvzem in še hujša kazen, tretjič pa 5 let zapora s prisilnim delom...... če pa povzročiš prometno pod vplivom alkohola pa že kar prvič 5 let zapora....... pa da vidimo....
tali?ni tom
19. 05. 2013 18.29
ikoz
19. 05. 2013 16.42
-6
uuuu dobro da mene niso uceraj ustavili sem bil prbit ko mina sreca
zabac12345678
19. 05. 2013 16.12
+20
Prvo kot prvo se je treba vprašati zakaj toliko ljudi pije. Večina jih pije, ker so nesrečni . Zakaj so nesrečni? Ker je država v podnu. Vsi kradejo plače so smešno nizke itd.. Če nimaš denarja, ki ga potrebuješ za preživetje si težko srečen.
Alexxsaso@yahoo.ca
19. 05. 2013 17.52
+0
Ne, večina jih pije, ker je to pri nas "in"... Ker je cool, če si nadevan in se s tem hvališ. Ko ugotoviš, da si nadevan že vsak dan, pa ne moreš več nehat... Alkohol je trda droga. Alkohol je strup. Uničuje posameznike, družine in življenja....
layers
19. 05. 2013 17.56
+1
iskanje vzrokov ne posledic in poloznic cakat.
allahjevelik
19. 05. 2013 16.03
+17
hahaahahaha, folku je tok bedno, da se ga more nažgat ko krava, da je vsaj tistih par ur na tedn srečen hahahahah
allahjevelik
19. 05. 2013 16.05
-4
lalalaala če si srečen, aja nisi hehehhe
MaunelNeuer
19. 05. 2013 20.09
+1
nič ni narobe če se ga nažgeš, problem je ko jh preveč gre potem za volan
gespatij
19. 05. 2013 16.00
+8
Propaganda, ki vodi v TOTALITARIZEM...a she zdaj tega NE vidite??? NO kmalu..ZELO KMALU VAM BO TO JASNO
tali?ni tom
19. 05. 2013 18.33
+2
jasno je že sedaj mnogim! vse je finta v tem da ma elita popolni nadzor nad nami sužnji in da pokrade še evro ki mogoče ostane! ampak vseeno ni treba nalit vozit! danes sam bil na fešti in nisem spil niuč alkohola ker sem pač vozil! evo , fešta je ratala vseeno! bom pa mogoče drugič ko bo vozila žena! nekak v to smer se je treba držat in mal poštimat v glavi! vse je v glavi ne v višini kazni! saj probleme največ počnejo ravno tisti ki nič nimajo!
gespatij
19. 05. 2013 21.44
zakaj pa dovolite da ima KDORKOLI nadzor nad vami????? ODRASTITE in se obnašajte ODGOVORNO do SEBE in svojih bližnjih ter vseh drugih na katere v življenju naletite...zakone ipd...kretenizme pa lahko prepustite tistim, ki si jih zmišljujejo...prej ali slej bodo ugotovili da jih pišejo le zase...IGNORIRAJTE komande...ne pa da klečeplazite....ste tik pred popolno predajo...in ne želite si ..da bi "oni" res prevzeli nadzor nad vami...kajti šele takrat vam bo jasno da ste brez izhoda...za zdaj ga še imate...ne pa več dolgo..
NotMe
19. 05. 2013 15.56
+0
Sam tepst take.
dr.dare
19. 05. 2013 17.46
+0
to sem jaz rekel da jim treba kolena zdrobit pa so me zbrisali!
Ataaufbix
19. 05. 2013 15.52
-10
Če jaz vozim pijan, še vedno vozim bolje, kot vsaka baba!
NotMe
19. 05. 2013 15.57
+11
Povej to desnemu šleperju od dveh, ki ti bosta nekoč prišla nasproti.
KopulacijskiO
19. 05. 2013 15.37
+10
DOL z domobranci, pa to ...
AlternativeFacts
19. 05. 2013 15.38
+4
AlternativeFacts
19. 05. 2013 15.35
+4
'stinger' bi morali imenovati rakete tipa avto-avto, ne pa tele žeble v plastiki. Dva bi sesul pa bi bil kmalu red na cestah...frak ker neinteligenten folk se fura po cestah...namesto da smo tolk let iskal bin ladna bi moral doma iskat te domače teroriste....