Črna kronika

Na Hrvaškem vroča razprava o nevarnih psih

Zagreb, 05. 05. 2008 19.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tanja Borčić Bernard
Komentarji
18

Hrvaško javnost je močno pretresel napad psa, ki je v Solinu blizu Splita do smrti ogrizel 76-letnega moškega.

Hrvaško javnost je močno pretresel napad psa, ki je v Solinu blizu Splita do smrti ogrizel 76-letnega moškega.

KOMENTARJI (18)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ares1
08. 05. 2008 12.23
Mojaca: Zal si napačno razumela.Nisem povdarjal da je pes nevaren ce ni v stanovanju oziroma ce je v boksu.Povdarjal sem da se pes na verigi ali v boksu počuti bistveno bolj ogrožen kakor ob prostosti oziroma v stanovanju kjer je prisoten lastnik psa.Ce je pes v boksu z tem ni nic narobe vendar pa mora imeti : 1. dovolj velik boks 2. dovolj posvecanja dnevnemu gibanju 3. Dovolj ukvarjanja z psom In kakor vemo so tovrsni pesi zelo aktivni tako da se mu ob zaprtem prostoru ob pomankanju sprehodov in aktivnosti zacne spreminjat karakter. Tudi pes ima svoj karakter, svoj JAZ in svoje slabe dneve.Kar pa definitivno ni opravicilo za njegovo dejanje.Dejanje kaze na napako ob vzgoji oziroma strah. Tudi moj pes pusti vzeti kost, se igra nogomet ....... sigurno pa ga ne bi dal v varstvo nepoznani osebi ce pristejemo se oslabelost zaradi zrtvene starosti. Proso bi da ob naslednjem komentarju dobr preberes kaj sem napisal. Pisal sem da pes neglede na pasmo zna biti nevaren v kolikor se mu ne posvecas in ga v zgodnji mladosti ne naucis socjalizacije. In obicajno kar sem za primerjavo dal nacin kmeckega zivljenja kjer majo psa za opozarjanje in cuvanje ne pa kot hisne ljubljencke in so ti psi na verigah so popadlivi. V kolikor menis da se motim se sprehodi po kmetijah in jih opazuj.
Mojca Brezar 1
07. 05. 2008 14.23
cosmos, 4060491: je tud pr naš bajt omenjen pes, pa že dolg ni več v stanovanju, ma iz gobca pa mu lahko vzameš kost kadarkoli hočeš... in zarad tega, da ma prostor zunaj še ne pomen, da je lahko agresiven, kakor si oziroma sta napisala - kot da ima vso pravico bit, oziroma je edina logična posledica boxa agresija. vsaj zame ti ni izgovor. za našga psa vem, da bi vsacga prej prelizal sam da pokaže vsaj malo zanimanja zanga, kokr pa napadu. ti psi so slabi čuvaji - razn laježa ni kaj dost od njih. drugo je pa lubosumje... agresiven pes rata, če se človek ne ukvarja z njim - ratajo lahko agresivni tud taki psi, ki so v stanovanju... moje mnenje. sicer pa tud čist odvisn zakaj imaš psa... v skladu s tem tud vzgoja, kot tvoja naprimer, cosmos. sam upam, da veš kaj delaš (pa brez zamere).
4060491: Tako je in povsem točno so si to opisal,kar sem enako napisal v predhodnih komentarjih tudi jaz a nekaterim kretenom tukaj zgorej ne moreš dopovedati ker sploh nimajo in nikoli niso imeli psa bluzijo pa kar na slepo,Jaz imam sicer Rotwailerja in sem ga sprva vzel samo zaradi tega ker so idioti kot sem omenil bili takoj za odstranitev take pasme ko je bilom nekaj incidentov pri katerih sploh pes kot tudi v tem primeru tikaj ni bil nič kriv. Sedaj je naš Rotwailer hišni ljubljenček in zagotovo lahko trdim da se prav v ničemer ne razlikuje od drugim pasjih pasem razen tega da se pač nekateri idioti bojijo takih pasem pa ne vedo zaradi česa.
FELIXS_57: Verjetno si še ti vedno tam. MOJCA.BREZAR: Na začetku sem imel Škotskega ovčarja katerega so mi pri 8.let starosti zastrupili sicer v mojem kraju takrat 3 pse in če bi dobil tega ali te psihopate še danes več ne bi hodili po svetu in čeprav je minilo že veliko let še imam vedno na pažnji če bi se kje kateri izdal. Moram pa ti povedati da imam od takrat vedno pasmo ROTWAILERJA sicer sedaj že drugega in z nobenim ni bilo kakršnikoli problemov ampak ravno nasprotno zato si ta svoj brezvezen komentar vtakni veš kam in ne piši na pamet nekaj o čemer nimaš pojma kakor tudi ta FELIX_57. Da ti še omenim to je ROTWAILER šolan tako kot mora biti in sicer tako da če bi mu gdo skušal dati kako hrano mu bo zaradi preprečitve zastrupljenja s hrano odgriznil roko. Nisem vama mogel prej odgovoriti ker so spet težave s temi gesli na 24.com.
keramicar2
06. 05. 2008 21.24
če bi bil milijonar bi hrvatom podaril 5 milijonov takšnih psov
4060491
06. 05. 2008 21.10
Pozdravljeni Za vse tiste kateri obsojate psa naj nekaj razjasnimo.Sem lastnik omenjene pasme prav tako pa sem tudi vodnik psov tako da ocitno nekaj poznavanja imam.Pa začnmo tujec vstopi v boks?Pes se je zaradi prostorske stiske in nepoznavanja osebe pocuti ogrozenega in tako kot vsak drugi se brani.Vsem tistim kateri krivite pasme predlagam da greste na podezelja kjer so psi pac nekaksni delavni elementi privezani na verigah ali pa v kletkah.Taksen pes NE GLEDE NA PASMO je nevaren vsaj v vecina primerov.Nadaljevanje defenitivno ni to pasma za prepotentne najstnike oziroma ljudi kateri si z njo zdravijo svoj ego.Tovrsna pasma tudi ni za nepoznavalce psov.V kolikor se kaksen taksen najde mu resnicno polagam na srce naj gre v solo za pse ne samo da pes spozna druge in da se socjalizira ampak tudi da novopeceni lastnik, se nauci dela z psom. Za vse tiste kateri pa pametujete o pasmah pa vas naproscam da se globoko zamislite in si predstavljate kaksne maltežane z močjo pitt bulla.No v kolikor bi se to zgodilo verjamem da bi zaradi njihovega karaktera in prizadetosti ega dosti vec ugrizov. Lep pozdrav P.S. Pitt Bull je krasen pes potreben pa je prave vzgoje, dosti casa, dosti gibanja in veliko potrplenja ter ljubezni.
petra01
06. 05. 2008 19.31
Doma smo imeli 12 let psa omenjene pasme, ki nam je letos pozimi na žalost poginil in lahko povem, da bolj prijaznega, simpatična in prikupnega psa še nisem videla. Naravnost obožujejo otroke, se radi crkljajo in na sploh hočejo vso pozornost zase in naš Jack je najraje spal- v postelji pod kovtrom. Strinjam se, da je pes odraz gospodarja, zato bi takim "norcem" vse živali morali prepovedati !!!! Potem pa je žival kriva, če ima ponorelega gospodarja.....
mucekbull
06. 05. 2008 19.17
Pasme psov, ki jih omenjate so najbolj srčne in čudovite, kar jih človek lahko želi. Žal jih v roke dobijo tudi ljudje, ki pojma nimajo kaj bi sami s sabo, kaj šele s psi...
4060491
06. 05. 2008 15.49
eBuddy
06. 05. 2008 13.40
res veliko novic iz hrvaške zadnje čase....kaj ko bi poleg slovenija, svet in črna kronika imeli še posebno rubriko hrvaška.....
malena__79@hotmail.com
06. 05. 2008 09.10
Jaz bi rekla,da je velika razlika,če pes živi v skupnem gospodinjstvu in je vajen ljudi in s tem je manj agresiven,kot pa taki ,ki živijo v boksu ali pripeti pred hišo z verigami in niso vajeni tujcev ter ljudi.Moja sošolka je imela nemškega ovčarja pred hišo,privezanega skozi na verigo in k njemu je hodil le njen oče,ga hranit na vse druge pa je renčal,tudi na sošolko,njeno mamo,vglavnem na vse,razen na očeta ni.Sem pa sigurna,če bi bil ta pes že kot mladič v hiši z njimi,nebi bil agresiven in bi drugače gledal na ljudi.
Oleander
06. 05. 2008 00.49
Pes je samo pes, žival, ki sprejema informacije iz okolja. Način sprejemanja informacij je pa povsem drugačen kot pri človeku. Pes slabo vidi in izredno dobro voha. To pa pomeni, da ne vidi detaljev in barv, zelo dobro pa razume govorico telesa, ki pa jo ljudje ne obvladamo. Človek, ki je zaradi česarkoli razburjen oddaja vonjave. Če Hranjenje psa razume kot dodatno nebodigatreba obremenitev je tako tudi njegovo gibanje. Vse to psu sporoča, da ima pred seboj sovražnika. Napad je neizogibna posledica. Napaka je torej največ v tem, da se v takih primerih s psi ukvarjajo ljudje, ki za to niso usposobljeni. Napaka je tudi, da je pes dandanes postal nekak statusni simbol. Ljudje si ga torej privoščijo, zanj pa nimajo dovolj časa. Pes je potem odrinjen v oskrbo ljudem, ki se na to delo spoznajo malo nič. Pasma ima pri tem kaj malo veljave. Več so privzgojene navade in značaj posameznega psa. Aja...pa mali psi imajo manjši gobec. :) Načeloma zato vzbude v ljudeh manjši strah in posledično pes dobi manj negativnih informacij preko vonja. Ampak krivda je še vedno v človeškem neznanju.
tjashy18
05. 05. 2008 23.13
pa prej je blo pa rečen da je to stafford zdej da je pitbul......... jst mam staffordko sam je še mlada in jo še učimo.... pa upam da nam bo uspel pa itak jo bomo u šolo dal...... drgč se pa strinjam da ni vse od pasme odvisno ampak od vzgoje....je pa res da so nekateri bol agresivni zato jih pa moraš učit poslušnosti in ne neke obrambe in napadov
Mojca Brezar 1
05. 05. 2008 22.59
comos, upam da nisi lastnik psa....
feliks-07
05. 05. 2008 22.14
Icadessence in COSMOS Vidva sta resnićno nujna primera za psihiatrićno bolnišnico in to na zaprtem oddelku.
incadessence7@hotmail.com
05. 05. 2008 21.28
pitbull je pasma s katero je treba delat mal drugač kot z drugimi pasmami.za moje pojme je to pasma,ki ne dovoli da bi človek delal z njo kot z ostalimi psi.vse se vrača,žival enkrat vrne in ko vrne ne vrne na lep način.vse se začne pri lastniku in tam tut konča.če pa lastnik prej umre,kot v tem primeru,pol je pa vse odvisn kok se bojo drugi ljudje s tem spopriml....in niso se dobr.prvo kot prvo....pitbull je pasma ki je za stanovanje,kar je pa najbol pomembn je pa to da rabi zlo zlo velik rekreacije.če je nima,se ta odvečna energija pretvori v agresijo.in tle folk zgreši.pes rata depresivn,agresiven,napadalen....ful škoda da se ta pasma iz dneva v dan prikazuje kot neki najslabšga.
Pa kaj se prekleti ustaši toliko ukvarjajo samo z nepomembnimi stvarmi.Da niso normalni se tako ali tako ve glede psa pa si naj prečitajo tukaj pri nas ker kreteni tako ali tako nimajo pojma. Kot prvo pes ni napadel lastnika ampak nekoga drugega kateri ga je imel zaprtega.Mar so pomislili kako se je pes počutil nekje drugje zaprt in da je ob žalovanju za lastnikom padel v depresijo za kar je tega moškega smatral za sovražnika kateri ga ima zaprtega siguren pa sem da je pes imel namen pobegniti in je vprašanje kaj se je dejansko tam tudi zgodilo saj ni nihče videl. Kot drugo je pa vprašanje kaj je tale možakar s psom vse počel oziroma ali mu je sploh redno dajal hrano vodo in tako dalje ali pa ga je še celo pretepal kar pri ustaših ni izključeno saj so že po naravi taki psihopati. Kot tretje si je pa popolnoma sam kriv kaj pa hodi v prostor k psu če ni njegov in se ga v par dnevih pes sigurno ni navadil ne da bi še ga celo smatral za gospodarja kar se tudi pri starosti tega psa ne bi nikoli zgodilo saj ni več mladič.Tukaj v tej zadevi je pa res popolnoma vse jasno in je še pes najbolj pameten saj žival nobena ni nora in tudi pes popolnoma ni nič kriv ustaši pa bi ga kar odstranili kot so delali za časa vojne v Jesenovcu vendar tam z ljudmi. Da že naprej napišem za nekatere kateri boste spet pisali kao pes mora biti krotek.pes ono,pes tako,ne bi mu smel narediti nič ko je stopil v box in tako dalje. Če v tem primeru pes ne bi naredil kot je in še to v boxu kjer lahko zaprt pobesni to ne bi bil pes.In vsi taki pojdite najprej v ustanove kjer primer dresirajo pse za vojsko policijo in tako dalje pa naj negdo od vas nese bilo kateremu nima veze pasma psa hrano v box in boste videli če bo gdo od vas prišel živ ven. Tole sem napisal že v naprej ker tukaj piše da sem prvi za oglas ampak z namenom,ker sem že zadnjič videl neke butaste komentarje.
kaki11@email.si
05. 05. 2008 20.35
Tudi psi sovražijo USTAŠE