Črna kronika

Motorist podlegel poškodbam

Ljubljana, 27. 06. 2008 17.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V kraju Tržec je voznik tovornjaka trčil v 55-letnega motorista. Poškodbe so bile tako hude, da je umrl na kraju nesreče.

Okoli 14.55 ure se je na cesti Maribor-Gruškovje, v kraju Tržec, zgodila prometna nesreča, v kateri je umrl motorist, je za 24ur.com povedal tiskovni predstavnik Policijske uprave Maribor Franc Virtič.

Voznik tovornjaka je iz stranske ulice pripeljal na prednostno cesto, v tistem trenutku je trčil v 55-letnega motorista, ki je pripeljal z njegove leve. Motorist je na kraju nesreče podlegel poškodbam.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (25)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User400833
29. 06. 2008 11.40
Samo nekaj... Tukaj piše: "okoli 14.55" a to pomeni okoli.. Ponavadi potem napišejo polno uro.. se pravi 15. ure.. To je isto kakor, da bi jaz napisal, da sem pojedel okoli 153 bonbonov v pribljižno 183minutah.. =] čeprav nikoli pe popravljam napake drugih.... =] =] =] =P =o] =oD
Navihanko
29. 06. 2008 03.20
G. pravicen bolje je iti peš, kot pa se voziti 10 km/h, sploh pa priporočam tebi, ker vidim, da si eden izmed objestnežev... Vsekakor pa je bolje biti previden, ker kot vidiš se lahko ubiješ tudi če voziš pravilno s 50 km/h.
User199756
28. 06. 2008 17.11
TKO JE ČE NISI PAZLJIV IN EGOIST NA CESTI!!!!
justinaa
28. 06. 2008 17.08
Zakaj pa bi človek pri 55 letih moral imeti nafriziran skuter? Niso vsi isti...
User297671
28. 06. 2008 15.36
@ MARKO-TITO ah še to... pa človek pri 55letih ima gotovo nafriziran skuter in divja z njim 100km/h ?? KRETEN
User297671
28. 06. 2008 15.34
@ MARKO-TITO In tvoj nasvet je?? Vozi celo življenje max. 10 km/h da se boš lahko vedno ustavil če ti bo kakšen kreten skočil nenadoma na cesto ?? wtf?? daj pojdi spat raje
Navihanko
28. 06. 2008 09.58
Tudi s skuterji se da pribrenčat več kot 50km/h. Nikjer pa ne piše, da je po prednostni cesti absolutna prednost in, da ne bo kdo spregledal znak, kaj šele enega malega brencelna (tudi, če ima luč prižgano). NAUK ZGODBE: Nikjer na grobu mu ne bo pisalo, da je vozil po prednostni cesti, ampak samo naj počiva v miru. Zato se vedno prepričaj in zmanjšaj hitrost, ko prečkaš križišče po prednostni cesti, da ne končaš kot tale revež.... sožalje svojcem in vsem ki ste ga imeli radi
User400796
28. 06. 2008 04.01
rikec: ne na pamet, saj za to so knjige!!!! če ne poznaš zadev ne govori nekaj tja v tri dni. Tega nesrečneža sem poznal osebno, in NIKOLI ni divjal s tem skuterjem ampak se je umirjeno vozil okrog po svojih opravkih. ŽAL JE BILO TOKRAT ZADNJIČ. Zato je bolje da se vzdržiš takšnih blesavih komentarjev! NAJ POČIVA V MIRU!!!!!!!!!!!!
User92462
28. 06. 2008 00.22
Tudi jaz sem iz sosednjega kraja in se popolnoma strinjam s pijancem22. Šlo je za skuter in ne za motor, omejitev pa je 70km/h. Ni pa mi jasno to kar so napisali, da je tovornjak pripeljal iz stranske ulice na prednostno, če je bil tovornjak obrnjen v smeri Videm, skuter pa je ležal na robu križišča. Kakorkoli že, sožalje svojcem.
pijanec22
27. 06. 2008 23.37
TheRed1: cesta je izven naselja. Problem tega križišča je v tem, da se nikomur ne da ustavljati pri STOP znaku, kar je nujno, ker mopedistov, motoristov in podobnega ne vidiš pravočno, če ne ustaviš. Policija to križišče nadzira samo do enega meseca po vsaki nesreči, potem pa preostanek leta nič.
pijanec22
27. 06. 2008 23.35
Replica: omejitev je 70 km/h, šlo pa se je za skuter, kot je napisal rollerblade. Torej v nobenem primeru ni prevozil. Pri trku v tovornjak umreš tudi pri nizki hitrosti. Je pa zadnje čase čez to križišče veliko tovornega prometa zaradi izgradnje avtoceste v bližini.
User396689
27. 06. 2008 23.15
Sožalje svojcem, naj počiva v miru. Nesreča se hitro zgodi, in nikoli ne počiva. Rečem lahko le, ne komentiraje in ne žalite, če niste bili na kraju dogodka, ali z situacijo niste dovolj informirani. Pa brez zamere, se vsekakor strinjam z uporbnikom rollerblade.
User400789
27. 06. 2008 23.08
Me pa res zanima kdo je podal takšno poročilo, oz. kdo je narobe podal podatke dalje. Sem bil tam in ni bilo nikjer motorja, samo skuter in pa neka živil, ki jih je revež kupil, kar pa je bilo zadnjej.Tak da ta to ni bil motorist in tudi ni mogel pridivjati z nevem kakšno veliko hitrostjo kot to eni domnevajo... Tud pri malih hitrostih se umira.Toliko v vednost!! Moje sožalje svojcem.
User47216
27. 06. 2008 22.51
sami butli se oglašajo, a vam ne piše da je tovornjak povozil motorista. Kje vam je logika in zakaj je potrebno po vase vozit 200/h da umres ko te stensta tovornjak. Sožalje svojcem in se opravičujem v imenu omejencev, ki dajejo glupe komentarje. Seveda vozil je po tazadnem 300/h, to vsak motorist pocne...
stajerka000
27. 06. 2008 21.51
sem jaz tui iz sosednjega kraja, pa je preglednost na vsako stran... naj počiva v miru!!!
User111610
27. 06. 2008 21.49
Še policisti ne znajo podat pravega poročila!!!! Najlaže je reči, da je tovornjakar izsilil prednost, saj tudi razumem da jo je, ampak motorist jo je pa tudi moral prižgati z najmanj 2x-no hitrostjo!! Če pelje motorist 50 kmh, in mu tovornjak resnično izsili, mislim, da bi pri tako nizki hitrosti lahko motorist skrenil iz smeri. Pa še poškodbe nebi bile tako smrtno hude.
User297534
27. 06. 2008 20.44
že spet Štajerska... naj počiva v miru
User370144
27. 06. 2008 18.54
Omejitev je 60 km/h
TheRed1
27. 06. 2008 18.40
Glede na to, da gre za kraj, predvidevam, da je omejitev 50km/h. Podlegel na kraju nesreče?!? Verjamem, da je tovornjakar izsiljeval (ali pa ga preprosto ni videl), verjamem pa tudi, da se motorist ni držal omejitev A se res nimate nič radi, da se takole igrate z življenji? saj verjamem, da za marsikatero nesrečo neposredno niste krivi, posredno ste pa za skoraj vsako! Pamet v roke fantje, premal nas je svojcem pa sožalje pijanec: izpit odvzet preventivno tistim, ki so res nevarni, verjamem da ta voznik ne bo nikoli več kršil pravil!
User396417
27. 06. 2008 18.21
MOJA INŠTRUKTORCA JE REKLA (ko sem opravljala vozniški)- "vedno pravijo,da so motoristi povzročitelji nesreč, pa vendar so najbolj ranljivi". ne vem, mislim da smo ranljivi vsi in da vsak lahko povzroči nesrečo.tako motorist kot voznik avta ali kamiona...