Črna kronika

Medved napadel 53-letnico, ki je utrpela lažje poškodbe

Velike Lašče, 24. 05. 2012 09.53 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V občini Velike Lašče je medved napadel žensko, ki je ob gozdu sprehajala svojega psa. Ženska je utrpela lažje telesne poškodbe, primer pa so prevzeli strokovnjaki zavoda za gozdove. Naš sogovornik opozarja, da še vedno ni jasno, ali gre za medveda ali medvedko z mladiči.

Strokovnjaki so v preteklosti večkrat opozorili, naj imajo lastniki pse med sprehodi po naravnem okolju na povodcih, saj lahko s tem zmanjšajo možnost tveganih srečanj z drugimi živalmi. Pogosto se namreč zgodi, da pes izvoha medveda in ga razdraži, ko pa začuti nevarnost, se zateče k lastniku, ki ga nato napade medved.

Včeraj so bili policisti obveščeni o napadu medveda, ki se je zgodil v občini Velike Lašče. Medved je napadel 53-letno žensko, ki je sprehajala psa.

Napad se je zgodil na poti od Velikih Lašč do Velike Slevice, je za 24ur.com povedala tiskovna predstavnica ljubljanskih policistov Maja Ciperle Adlešič. Medved je prišel iz gozda in napadel, ženska pa je utrpela lažje poškodbe.

Policisti so o dogodku obvestili zavod za gozdove, ki so prevzeli primer.

Medved ali medvedka? Tega odgovora še ni

Pogovarjali smo se z Iztokom Ožboltom, ki je vodja področne skupine za območje kočevske in dolenjske regije za hitro ukrepanje v primeru ogrožanja življenja ljudi in premoženja po velikih zvereh. Pravi, da so bili včeraj obveščeni o primeru, z žensko, katero so zdravniki najprej oskrbeli v tamkajšnjem zdravstvenem domu, nato pa jo še poslali v Ljubljano na dodatne preglede, pa še ni opravil razgovora. Njena hči je sicer dejala, da je bil pes na povodcu, kar pomeni, da je ženska najverjetneje upoštevala navodila za sprehode po naravi, kjer so prisotni tudi medvedi.

Ožbolt sicer še ne more z gotovostjo zatrditi, ali je šlo za medveda ali medvedko z mladiči. Ženska je policistom sicer dejala, da je videla le eno žival, a obstaja možnost, da so se mladički potuhnili ali pa jih je ženska spregledala. Ožbolt kot strokovnjak, ki je obiskal območje napada, sklepa, da gre najverjetneje za medvedko, napad pa je v bistvu le njeno opozorilo ženski, da se je preveč približala njenim mladičkom. A na dokončni odgovor na vprašanje, ali je napadel medved ali medvedka, bo treba še počakati.

Ker je še veliko vprašanj, na katere še ni odgovora, nam je Ožbolt dejal, da zdaj sledi opazovanje območja, pri tem pa so koristne tudi informacije krajanov. Poudarja pa, da ne gre za dogodek, zaradi katerega bi zahtevali izredni odstrel zveri. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (180)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

enasmrklja
25. 05. 2012 09.13
-2
redek normalen komentar aligator24.05.2012 14:11:22 Tako rečem ,delam kot varnosnik v ograjenem velikem skladišču v gozdu.mamo prisotne srne zajce (čigava populacija je zrastla) pa tudi kakšen medved se najde . Parkrat sem se srečal ž njim ,lahko rečem da ni medved tole kaj vi opisujete ,verjamite rajš srečam medveda kot človeka .umika se in če si slučajno bliz se treba delat kot da ga ni ne zganjat paniko ker medo na napačne in histerične potez tudi agresivno reagira . sem nabiral gobe in na šest metov od mene od enkrat medvedka ,sem mirno nastavil hodit svojo pot ne bežat ( ker uiti ji itak nemorem) , vsak je odjadral svojo pot brez problemov.
Nimivseeno
25. 05. 2012 11.14
+6
To je njegova osebna izkušnja, ki pa se ne sklada z izkušnjo te gospe.
revanšist
25. 05. 2012 17.03
-2
če bi šla ta baba v gozd brez cucka ji medved nebi storil nič vemo pa da se taki cucki,ki so na baterije zagajnajo v vsako stvar -tudi v medveda in medo se je branil baba je pa najebala upam da si bo zapomnila,da s psom nima kaj izkati v gozdu pes ni za v gozd razen izšolanih lovskih psov oni se znajo obnašati in ne letijo za vsako živaljo
aligator
26. 05. 2012 07.11
+1
Res izkušnja je ,samo je v določenem trenutku treba prav ravnat .V primeru gospe najmanj je kriv medved . Gospa je največ kriva ,ker je spustila pesa , kateri je izzval medveda ,tole je ključni moment kje medved na agresijo pesa reagira z agresijo ,pes ga je potem stisnul in gospa je utrpela lažje poškodbe ,ko vse rezoniramo gospa je dobro odnesla lahko bi bilo dosti hujše.
Nimivseeno
25. 05. 2012 02.33
+6
Komentarji so res smešni. Ni bila dovolj glasna, gotovo je bila medvedka z mladiči, ki jih je hotela ubranit, zakaj se je sploh tam sama sprehajala ... itd. Namigovanja, da je itak ona kriva, ker jo je medved napadel.
dejvid.serpent
25. 05. 2012 18.12
+5
ja ne, ziher jo je medved čakal kdaj bo mimo prišla, da jo bo lahko malo poškrampo pa pobegno, ker ni mel nič pametnega za počet, pa mu je bil dolgcajt.... mogoče jo je celo 14 dni prej zasledoval in preučeval njene navade, da je lahko pol splaniral napad :D
Nimivseeno
25. 05. 2012 02.31
-5
Zver in človek ne moreta deliti habitata. Odstranimo zveri, pomnožimo število lovcev, da se populacije ne bodo preveč namnožile in meso prodajajmo v trgovini in po svetu. Prednost: Ekonomija in varnost. Poglejte primer Avstrije, tam so mu dali med s steklom.
Nimivseeno
25. 05. 2012 11.16
+2
Jure Herer
24. 05. 2012 20.07
+1
ajmo človek naravni lovec in mesojedec, ki si zdaj zapiči medvedu zobe v vrat in ga pokončaj ali te bo pa on
vagicaa 1
25. 05. 2012 07.16
-1
sin.the.sand
24. 05. 2012 19.15
+0
kakšen teden nazaj se je medvedka z mladiči nahajala nekaj km od velikih lašč.....
No_pasaran
24. 05. 2012 16.48
+0
A bi ga lahko na šmarno goro peljali ? BI kahla pojedu...
hanzz
24. 05. 2012 16.21
+8
ni še znano ali je bil medved ali medvetka??? hahaha kot da je važno ali me je zadel 9mm ali 13mm kalibr??? :)
Spetsnaz
24. 05. 2012 16.56
+10
Zelo pomembno je ! Ce je namrec medved samec , ga je treba ustrelit. Medevd, ki brez razloga napade cloveka je zelo nevaren . Ce pa je medvedka, je zgodba drugacna. Medvedka, brani mladice. To pomeni, da ni napadalna, temvec samo zeli zascitit .svoje mladice ali mladica. Ker samci mevedi radi pobijejo mladice jih medvedka brani in vcasih napade tudi cloveka. Taksni napadi se lahko imenujejo "ob napacnem casu na napacnem kraju" Zato se medvedke ne ubijajo.
Kunar
24. 05. 2012 17.35
+2
a človek z puško ko gre nasekan v gozd streljat divajačino(beri: lovec) pa je miroljubna žival in ni nevaren al kaj?
samanto
24. 05. 2012 16.12
+6
v gozdu ni dobr da si tih.bols je da si nekej pojes al pa zvizgas al pa mlatis palco.da te zival opazi in se umakne. hudic pa je ce ga presenetis
SilverBullet
24. 05. 2012 16.00
-2
Enkrat sem gledal po TV, medvedi so zelo krvoželjni in ponoči zalezujejo človeka tudi okoli domovanj, dobro plavajo in letijo.... a ne, tisto so bile Leteče piranhe 4...
ADMlNlSTRAT0R
24. 05. 2012 15.49
-5
medved je šele ko je okusi kri ugotoviu da gre staro meso in si ni hotu črevesja zapact
BigLebowski
24. 05. 2012 15.39
+9
Eh, če se je hoto samo igrat! Če medved zares napade, samo na šest kosov padeš, ko zamahne s šapo!
saintjozef
24. 05. 2012 15.22
+38
TOČNO VEM, kaj moram storit, ko srečam medveda, je rekel izkušen lovec. Tiho, mirno se umaknem. Toda ko sem ga res srečal, so usta sama kričala in noge same tekle...........:))
rekapaka
24. 05. 2012 16.06
+27
Ko je medved tekel za menoj je medvedu 2x spodrsnilo pravi lovec prijateljem v gostilni. Eden od poslušalcev pripomni:" Če bi se meni to zgodilo bi se sigurno posral! Lovec pa pravi:" Ja na čem pa misliš, da je medvedu drselo!"
Kunar
24. 05. 2012 17.36
+3
Novorazodetje
24. 05. 2012 15.21
+7
Slovenski medvedje (čeprav jih je najbrž preveč), mnogo bolje zaščiteni kot slovenski delavci.
SilverBullet
24. 05. 2012 16.17
+0
Kakšna krivica! To, da ni pri nas vse na enakem... mislim, nezaščiteno. Ta je skoraj tako krivična kot to, da pri nas niso vsi enaki, nekateri imajo, namreč, še vedno redne zaposlitve in redno plačo. Kakšna krivica! Predrznost! Upam, da jo bodo čim prej popravili in tem domišljavcem razveljavili pogodbe, medvedom pa vzeli vso zaščito.
sikorsky
24. 05. 2012 14.53
+2
Je pač tako da je medved doma v gozdu mi pa v stanovanjih in hišah.Torej medved ni želel sprejeti nenapovedanega obiska in je gospo malo povaljal ter jo zapodil iz njegovega dvorišča,...
SebaXLS
24. 05. 2012 14.18
+9
Bogi medved, in spet bo on kriv!!! Če ga odstrelijo... SRAMOTA!!!
Ziga94
24. 05. 2012 14.49
+13
če bi ti živel v tem koncu bi bil še vesel... Kle v jeseni vidmo usaj po 7-10 medvedov na kupu...
Marko Gruden 1
24. 05. 2012 15.24
+11
Pa kaj govoriš če ne veš... Medvedov je za naše področje daleč preveč, hrane ni, potem pa hodijo v vasi... Kaj naj se držimo samo v krogu 10m okoli vasi?
Chad Reed
24. 05. 2012 15.38
-8
Marko ne govori če ne veš. Sam sem prehodil veliko gozdov, kjer so medvedi pa nisem niti enega srečal.
ADMlNlSTRAT0R
24. 05. 2012 15.51
+7
bossairer
24. 05. 2012 15.51
-1
7-10 medvedov na kupu? Huh si mogo bit fajhtn :)))))))
aligator
24. 05. 2012 14.11
+30
Tako rečem ,delam kot varnosnik v ograjenem velikem skladišču v gozdu.mamo prisotne srne zajce (čigava populacija je zrastla) pa tudi kakšen medved se najde . Parkrat sem se srečal ž njim ,lahko rečem da ni medved tole kaj vi opisujete ,verjamite rajš srečam medveda kot človeka .umika se in če si slučajno bliz se treba delat kot da ga ni ne zganjat paniko ker medo na napačne in histerične potez tudi agresivno reagira . sem nabiral gobe in na šest metov od mene od enkrat medvedka ,sem mirno nastavil hodit svojo pot ne bežat ( ker uiti ji itak nemorem) , vsak je odjadral svojo pot brez problemov.
Jernej Tominc
24. 05. 2012 14.04
-22
Mene zanima koliko napadov se bo še zgodilo, preden se bojo pristojne službe zganile ter pač medvede omejile, oz. odstranile iz poseljenih območij. Ja, vem da je bil medo prej tu kot človek ampak mi smo pač tista vrsta, ki si lahko prilagaja planet po svoje. Mam rad živali, ampak če moram izbirat med življenjem enga medota in življenjem enga človeka, pa mislim da debate ne bi smelo biti...
rokgr
24. 05. 2012 14.22
+7
mv1
24. 05. 2012 14.33
+7
Spet sem dobil pobrisan komentar. Mislim, da bi morala biti pravila ali celo zakon, ok nič ni narobe če se pobriše, vendar bi moral administrator potem javno napisati, kaj je bilo v komentarju spornega.
Jernej Tominc
24. 05. 2012 14.39
-11
ja, nekdo ki bi imel željo hodit po gozdu, ne da bib ilo treba konstantno biti na preži, kje te bo kak medved napadel, ker se pač nevede preveč približaš mladičem...
mv1
24. 05. 2012 14.59
+4
Drugače se pa temu reče privzgojen strah.
Marko Gruden 1
24. 05. 2012 15.25
+3
Pa spet eni iz 5. štuka v Lj. ... Medved se nevarno približa naseljem, k bo otroka napadu bo pa kaj?
Chad Reed
24. 05. 2012 15.40
+0
Jernej kaj ti živiš v blokovskih naseljih
Jernej Tominc
24. 05. 2012 17.58
+1
ne, živim na takem področju, kot tale napadena gospa, tako da mi je to dokaj znano...
dejvid.serpent
25. 05. 2012 00.56
+1
Marko Gruden 24.05.2012 15:25:24 Pa spet eni iz 5. štuka v Lj. ... Medved se nevarno približa naseljem, k bo otroka napadu bo pa kaj? ja te res boljše da otroka avto povozi, kot pa da ga medo poje...ker takrat bo to človeška krivda ampak je vse ok, ker je pač človek, drobiž, pa par let na dopustu pol pa nazaj za volan... Mimogrede mi znaš povedat za kakšen primer napada medveda na otroka?
homer2
25. 05. 2012 19.25
andrazk
24. 05. 2012 13.57
+20
... in najbolj so pametni ljudje iz 10 štuka nekega bloka sredi mesta, ki nikoli niso bili na vasi in videli medveda v živo =)
mv1
24. 05. 2012 14.19
+3
SilverBullet
24. 05. 2012 14.20
+4
Ravno zadnjič sem ga. Zraven vasi. A potemtakem nisem več najbolj pameten?
user491
24. 05. 2012 14.38
+1
...in je prišel vaščan andrazk s pritličja in brcnil medveda v zadnjico
aligator
24. 05. 2012 13.54
+9
Eni pravijo da je medvedov preveč ,preveč je ljudi in pasa.
SilverBullet
24. 05. 2012 14.11
+6
Pasa? it. passare? iti mimo, pustiti, podati?
TRUMPP
24. 05. 2012 13.16
+6
Strokovnjaku ni jasno? Meni tudi ne pa nisem strokovnak. Spašujem kakšna je razlika med strokovnjaki in nestrokovnjaki.
rokgr
24. 05. 2012 14.33
+9
SilverBullet
24. 05. 2012 15.53
+1
...približno toliko šteje kot tista iz gostilne.