Črna kronika

Mariborčan hranil orožje in dele orožja, ki jih po zakonu ne bi smel

Maribor, 30. 11. 2015 13.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pri 44-letniku iz Maribora so med hišno preiskavo odkrili orožje in dele orožja, ki jih po zakonu ne bi smel posedovati. Med drugim so mu zasegli nabojnik za avtomatsko puško, naboje in bajonet za puško. Mariborčana so kazensko ovadili.

44-letnika so zaradi posedovanja orožja kazensko ovadili.
44-letnika so zaradi posedovanja orožja kazensko ovadili. FOTO: PU Maribor

Mariborski policisti in kriminalisti so med hišno preiskavo pri 44-letnemu Mariborčanu, za katerega so obstajali utemljeni sumi, da je storil kaznivo dejanje nedovoljene proizvodnje in prometa orožja ali eksploziva, odkrili večjo količino orožja.

Med hišno preiskavo so našli in zasegli "nabojnik za avtomatsko puško znamke Crvena zastava M70, 15 manevrskih nabojev kalibra 7,62, bajonet za puško znamke Musin Nagov, razstavljeno pištolo model 85 Auto, kalibra 8mm z zaklepom in nabojnikom ter dva kosa hladnega orožja - kovinsko teleskopsko palico in kovinski boksar", so sporočili iz PU Maribor.

44-letnika so kazensko ovadili Okrožnemu državnemu tožilstvu v Mariboru. Zaradi posesti hladnega orožja pa bo proti njemu uveden hitri postopek pri prekrškovnemu organu na Policijski postaji Maribor.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

S56EM
07. 12. 2015 10.54
+1
Sigurno je bila ovadba, pa so mu prešteli tulce in nože.
S56EM
07. 12. 2015 10.51
+2
Ha ha ha . To pa je novica.
jesenvoyo
03. 12. 2015 11.47
Človek bi moral dejansko imeti ustavno pravico da si obrani svoje življenje, če je resno ogroženo. Pri tem bi moral imeti pravico do uporabe primernih pripomočkov, kot je tudi strelno orožje, logično do nekega nivoja. To bi bil tudi znak resne demokracije.
User1285812
01. 12. 2015 16.20
+6
Te policaji so več barabe kot pa tisti ki bi jih moral lovit. Lovijo običajne delovne ljudi, drugih pa ne upajo.
morjeblata
01. 12. 2015 14.49
+8
Za pokakat ! Kaj za vraga je narobe z manevrskimi naboji , bajonetom in nabojnikom ? Sam sem iz JLA prinesel bajonet za M 48 . Kolikor vem posedovanje bajoneta ni kaznivo . Ali pač ? Nič več ne štekam ...
morjeblata
01. 12. 2015 14.51
+5
BTW - večjo količino orožja , VEČJO ? Ha , ha , ha
morjeblata
01. 12. 2015 14.53
+7
Teleskopka , bokser ? Vse sekire , noži , ki jih imam so bolj nevarni . Da o štilerci ne govorim ...
User1285812
01. 12. 2015 16.22
+7
To ni še nič. Če bi brau zapisnik bi te srat prijelo.
brezveze13
03. 12. 2015 19.07
+2
imamdoma eno zračno puško mislim da je slavica se ne da več prebrat sicer je že mav iskrivljena cevker sem jo enkrat povozil še z volovsko vprego, mejduš takoj jo grem skrit
number46
01. 12. 2015 11.11
+10
Zanimivo navadnemu človeku najdete vse, medtem ko pa zgine celo skladišče orožja s katerim se izvajajo teroristični napadi pa nič. Aja sem pozabil da v tej državi deluje zakon samo za malega človeka.
razocarani
01. 12. 2015 12.04
+8
kaj pa se lahko pricakujes od drzave ki so jo ugrabili zlocinci
kraljicavesolja
01. 12. 2015 10.42
-5
Ja, kaj, lahk da je bil potencialni terorist, kaj pa vi veste.
zvizi
01. 12. 2015 10.39
+10
A so ti, ki nezakonito in brez dovoljenja prečkajo mejo, tudi kazensko ovadeni?? No ta država je že res ena velika žalost....
razocarani
01. 12. 2015 12.04
+5
brezveze13
03. 12. 2015 19.14
ti so nagrajeni s vso oskrbo kot da je pred 40leti botr prišel na obisk in v spremstvu specialcev (da se ne bi počutili ogrožene) prevažani po državi še v lipico jih naj povabijo
falco1
01. 12. 2015 10.26
+14
Bajonet za musin nagov(wtf Mosin-Nagant) hahahha pištola je plašilka ker je še niso nardil 8mm.Nabojnik ni del orožja in posedovanje le tega ni kaznivo dejanje.Teleskopko pa bokser to bo pa sodnika dubu in globo.Bajonet pa tut ni prepovedano da ga maš.Tale stric je vedu vrjetn da bo hišno fasu pa je "the good stuff" pospravil.S tem kar so mu pa zaplenil pa tut hišne nemorš opravičiti.Del orožja ve kar je serijska cifra gor(cev,zaklep,ohišje) vse ostalo lahko kupiš v prosti prodaji.
LudiJoža
01. 12. 2015 09.47
+9
Bravo naši policisti. Ste to revščino hodili pobirat v okviru štrajka?
verla
01. 12. 2015 08.37
+15
pa moja babica je bila bolj nevarna za okolico saj je doma imela par rudllov za testo in ribež za pranje perila
deus volt
30. 11. 2015 21.04
+38
treba razpisat referendum o ustavni pravici o nošenju in posedovanju orožja tko kot imajo v zda .
kraljicavesolja
01. 12. 2015 10.41
-3
Ja, kako boš pa to nardil, a boš sam katolikom avtohtonim SLovencem dovolil al vsem slovenskim državljanom. POl smo pa spet tam. V glavnem folk si želi nečesa, kar sploh ni odgovor.
brezveze13
03. 12. 2015 19.09
S56EM
07. 12. 2015 10.56
Ja pa še travco če legalizirajo bodo naši policaji ostali brez dela.
paprikarcina
30. 11. 2015 20.23
+27
Začelo se je..pridržat še tiste redke, ki bi se morda vzdignili zoper vlade. Direkt v prepad smo namenjeni. Vi 24 ur pa njihovo najmočnejše orožje! REVOLUCIJA JE POTREBNA, POTI NAPREJ NI
korintos23
30. 11. 2015 19.39
+30
Bajonet za puško ali ojster nož za klanje svinj? Mislim da je ta drugi bolj nevaren.
Iluzionist
30. 11. 2015 19.12
+8
bajonet je za puško mosin-nagant
KardinalFrancRodeVKristusu
30. 11. 2015 19.14
+8
Lažeš!... Piše Musin Nagov, novinarji imajo vedno prav!
laznivec
30. 11. 2015 19.48
+6
Ja, novinar bo že vedel... Kako je narobe, ma namreč več šans da ugane...
tone7
30. 11. 2015 19.07
+27
Doma imam vodno pištolco in pol litre vode zanjo. Zanima me če je to kaznivo?
kure bedne
30. 11. 2015 19.23
+26
Ali uporabljaš mehko ali trdo vodo? To je zelo pomembna razlika..
falco1
01. 12. 2015 10.36
+2
tone7
30. 11. 2015 19.06
+21
Tudi tole gre v humoristično serijo:" SAJ NI RES; PA JE!" Če ni res, je slaba šala, če pa je res, naj nekdo zapusti svojo službo, ker je prezahtevna in na si najde lažje delo.
murkecc
30. 11. 2015 18.42
+18
Večja količina orožja :D
laznivec
30. 11. 2015 18.17
+45
Mater. to pa je en kriminalec... Kaj takega smo mulci nekoč po žepih nosili, manevrskih so dobil v Gimnaziji med urami obrambe pol kile kar tako, od profesorja... Da ne govorim o tekmovanjih v orientaciji, streljanju in podobno... No, le da so Bavčar, Zidar in podobni zunaj in da je Hilda dobila pogojno... Kriminalec, ki je že v zaporu dobi pogojno??? Le v zanikrni Sloveniji...
KardinalFrancRodeVKristusu
30. 11. 2015 18.20
+22
+++. Naj še kdo reče, da so bili v socializmu strogi zakoni in represija... Takrat si lahko z zračno puško hodil po mestu, streljal v gozdu, legalno posedoval marsikatero orožje itd... Danes v ˝svobodni demokraciji˝ pa za posedovanje vijaka in matice, ki pripada neki puški lahko dobiš kazensko ovadbo (3. člen ZORO-1 govori: ˝Za orožje se šteje tudi strelivo, deli streliva in deli orožja, če ni s tem zakonom drugače določeno.˝)... Za posest zračne puške moraš opraviti tečaj za rokovanje z orožjem (250€) in dobiti priglasitveni list. Streljaš pa lahko samo na strelišču. SVOBODNA DEMOKRACIJA?, JA SEVEDA!!!
dr.dare
30. 11. 2015 18.32
-6
sploh ni res.... deli streliva in orožja so opredeljeni kaj se lahko ima in kaj ne... zračna puška pa ne rabi nobenega tečaja do določene moč... streljaš pa lahko tudi doma če nobenega ne ogrožaš...
KardinalFrancRodeVKristusu
30. 11. 2015 18.34
+7
dare: Glede delov orožja imaš prav (4. člen ZORO-1: Deli orožja so cev, zaklep, zaklepišče in vrtljivi boben.). Glede zračne puške pa ne: (23. člen govori: Zračno orožje in orožje s tetivo se lahko nosi in uporablja na strelišču ali tako zavarovanem kraju, da niso ogroženi ljudje ali premoženje.). (Zračno orožje, pri katerem je kinetična energija na ustju cevi več kot 20 J ali hitrost izstrelka na ustju cevi 200 m/s ali več, je bilo do, sedaj dostopno vsem posameznikom, pod pogojem da so stari 18. let, s spremembo bo za to orožje potrebna priglasitev. To dejansko pomeni, da bodo posamezniki lahko tako zračno orožje kupovali pod naslednjimi pogoji: · Starost 21 let; · Da ni zadržkov javnega reda; · Opravljen preizkus znanja o ravnanju z orožjem. Ob izpolnjevanju naštetih pogojev listino "Priglasitveni list" izda trgovec in o nakupu orožja obvesti pristojno UE, ki osebo in orožje vnese v ustrezne evidence imetnikov orožja.")
dr.dare
30. 11. 2015 18.45
-5
spremembe še ni tako da ne vem kaj sanjaš...
KardinalFrancRodeVKristusu
30. 11. 2015 18.54
+6
dare: Kategorija D, 6. točka: zračno orožje........ - iz kategorije D 2. točka do vključno 5. točke in 6. točka, pri katerem je kinetična energija izstrelka na ustju cevi višja kot 20 J ali hitrost izstrelka na ustju cevi 200 m/s ali več v dovoljeno orožje, ki ga je potrebno prijaviti (pridobiti priglasitveni list pod pogoji, ki jih določa zakon);.... TO JE V URADNEM LISTU VSE OD LETA 2009....
KardinalFrancRodeVKristusu
30. 11. 2015 18.57
+10
...je pa dejstvo, da 90% vsega zračnega orožja ni prijavljenega, ker za ta zakon ve bore malo ljudi, zračno puško pa ima doma praktično vsak (še od naših dedkov nekje na podstrešju)... Tudi na Bolhi so v prodaji, čeprav je po tem zakonu prodaja in prenos lastništva možen samo preko pooblaščenega trgovca, ki kupcu izda priglasitveni list... Če bi se policija spravila na vsakega, ki ima neprijavljeno zračno orožje, bi sodišča imela polno dela še za naslednjih 150 let... Tako je z našimi zakoni, ko niti ne veš več kaj je dovoljeno in kaj ne... Orožna zakonodaja z uredbo EU postaja še strožja, in absurdno represivna... Celo večino onesposobljenega orožja nameravajo prepovedati, čeprav se ga po naši zakonodaji sploh ne smatra za orožje (je trajno onesposobljeno in je zgolj zavarjen kos železja)... BANDA REPRESIVNA!
jesenvoyo
03. 12. 2015 11.36
+1
Če se ne motim sem nekje slišal, da samostrel (lok) pa lahko imaš kar tako ? Je pa v bistvu veliko nevarnejši od zračne puške, pa še sledi smodnika ne pušča.
Shisui
30. 11. 2015 18.13
+43
10km od mene živijo romi, ki vsako novo leto s kalašniki streljajo v zrak. Začuda ni nobenega policaja zraven.
kure bedne
30. 11. 2015 18.18
+2
A bi bil ti zraven, ko romi streljajo s kalašnikom???
KardinalFrancRodeVKristusu
30. 11. 2015 18.30
+15
Mogoče imajo orožni list za A kategorijo?.... Tako kot imajo posebna gradbena dovoljenja, ki jih lahko dobijo le določene osebe....