Črna kronika

Kdo je ustrelil Uršulo?

Ljubljana, 05. 06. 2007 21.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Sara Volčič
Komentarji
32

Po treh letih ni znano, kdo je umoril 22-letno Uršulo na Logu pri Ljubljani. Tožilstvo ima dokaze proti materi, vsi ostali verjamejo, da je nedolžna.


  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (32)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

hecate
04. 12. 2007 20.53
+1
a če je pa nekdo kristjan je pa kr ugleden in koristen in nesposoben delat zločine? - cerkvena preteklost kaže vse kej druzga kot poštenost in nekriminalnost. dragci kristjani ste ob vseh "poštenih" kristjanih ki ležijo po breznih pozabl na stotine, tisoče otroških okostij najdenih pod slovenskimi samostani v kerih so prebivale nune. ja ja satasnisti so krivi in hočjo uni starki podtaknt zločin...LOL. če obstajajo dokazi proti materi in se na podlagi teh ugotovi da je kriva pol je pač kriva - kristjanka ali ne.
Alteist
04. 12. 2007 20.41
+1
Bog je izmišljotina. Cerkev kot institucija je neumnost. Jezus Kristus je bil zgolj navaden človek. Amen. Lp, ateist.
tomi.passion@gmail.com
19. 06. 2007 15.33
To je sindrom Cankarjeve mame. Ker dokazi kažejo na njo, družba, ki pač ščiti žensko, ne reagira. Ženske se tega zavedajo in zato postajajo vse bolj predrzne.
sdrago@siol.net
08. 06. 2007 18.18
Odgovor spoštovani tadajebog | 07.06.2007 | 21:32 Opravičujem se vam in vsem, ki morate prebirati moje prispevke. Moj namen je bil edino to, da sem dokazal, da je politični motiv mogoč enako kot v primeru Kramerger. To potrjuje bolestna nestrpnost mnogih zmanipulinarih ljudi, s kakršno je bil storjen pred leti tudi atentat na Janeza Pavla 2.
tadajebog@hotmail.com
07. 06. 2007 21.32
Jouza80 ti pa si retardiran. ahah zate so vsi cerkvene miši, srednjeveški plemiči, komunisti in prostozidarji. Pa kako izobrazbo imaš ubožec?
MojOdgovorJeEnakPrejšnjemu
07. 06. 2007 17.31
predraga sodrga: zahvaljujem se ti za nova zgodovinska dejstva, ki si jih delil za nami...očitno bo res potrebna reforma učnega programa Zgodovine na Filozofski fakulteti! kar se tiče pa tega umora, pa očitno daješ prednost verski pripadnosti osumljenca pred fizičnimi dokazi tožilstva..saj ni čudno, da vas komunisti ne marajo!!! p.s. pejd hiter neki zmolit, js grem pa medtem na punco ceprav nisem poročen:):)
sdrago@siol.net
07. 06. 2007 17.01
Odgovor spoštovanemu jouza80 | 07.06.2007 | 16:19 Ne bom težil z zahtevo po konkretnih primerih, saj jih nebi našli. Je pa splošno znano, da nezrele osebe lastne napake pripisujejo drugim, oziroma jih hočejo videti na drugih. Iskrena hvala jozua80 za vse vaše prispevke, ki bodo gotovo v veliko pomoč pri dokazovanju umora iz nestrpnosti do vernih.
MojOdgovorJeEnakPrejšnjemu
07. 06. 2007 16.19
s takimi srednjeveškimi plemiči nimam kaj več debatirati...itak je vse komunistična al pa prostozidarska zarota proti RKC..še enkrat: cerkvene miši doma najbolj grizejo!!!!!!!
mihec.zupopihec@email.si
07. 06. 2007 16.17
mogoč sm jo pa js al pa kdo drug, nikol se ne ve!!!!
hillya
07. 06. 2007 15.54
jouza80 | 07.06.2007 | 13:48 jouza ! jouza ! Tvoj komentar pa .........nimam besed, pa saj neverniki ne govorijo tako nekontrolirano ! Kaj ga biksaš ? VESELI SE ŽIVLJENJA !
sdrago@siol.net
07. 06. 2007 15.49
Odgovor spoštovanemu jouza80 | 07.06.2007 | 13:48| in 13:36 Cerkev se očitno ne ruši sama vase. Res pa je, da tudi sam s prstom kažem na vse ki s svojim načinom življenja škodujejo sebi, drugim ljudem, okolju in naravi. Do tega imam vso pravico, medtem, ko je človek, ki je sposoben človeka primerjati z mišjo in vidi na drugih lastne napake. Za največjo svinjarijo zgodovine človeštva, pa je po ugotovitvah zgodovinarjev in ne Cerkve zaslužen komunizem. in ne Cerkev. Neverniki so praviloma strpni . Izjeme so tisti, kateri imajo v rodu sence nerazčiščene lastne vesti do skupnosti. Nemci in Italijani so vredni istega spoštovanja kot Rusi in Slovenci. Samo nezrel človek je sposoben bolestnega zločina, da črti cel narod. Tak človek je primerljiv s Hitlerjem. On je bil tudi tak. V vojni, ki je zlo in jo skuhajo opisani nestrpneži, je dobro podpisati dogovor, ki ljudem prinaša najmanjše zlo. Ofer se ne pobira, pač pa prostovoljno da. Merilo fanatičnosti je v nesprejemanju zdrave pameti in zavračanju naravnih zakonitosti terpristnih vrednot. Moderno življenje pa tudi ne simbolizira le (internet, TV,..), saj prav slednje lahko pomaga v pozitivno ali negativno smer. Sam se oglašam zato da bi pomagalo k dobremu. Ob tem pa se spominjam tudi današnje 15. obletnice ustrelitve Ivana Krambergerja....
MojOdgovorJeEnakPrejšnjemu
07. 06. 2007 13.48
patetične cerkvene miši: vsak zločin, za katerega je obtožena kaka cerkvena miš al pa celo župnik, takoj interpretirate kot napad na Cerkev!! PA VI RES NISTE NORMALNI !!!!!isti gnoji ste kot v vatikanu, ko jih žrtve niti najmanj ne zanimajo, ampak samo ugled podjetja..to je tipičen dokaz, da se Cerkev ruši sama vase, medtem ko s prstom kažete na nas, nevernike, ki ne nosimo dnarja v cerkev in ne nastavljamo riti!!! čez 50 let bo Cerkev res samo še spomin na največjo svinjarijo zgodovine človeštva!!!! AMEN!!!!
MojOdgovorJeEnakPrejšnjemu
07. 06. 2007 13.36
v odgovor cerkveni miški Drago: torej smo po tvojem neverniki nestrpni do vas in so bili Nemci, Italijani med 2. svetovno vojno tisto dobro, ki ga je podpirala cerkev?!?!pejd raje ofer pobirat!!!!če si res tak verski fanatik, se pejt nekam postit in ne živi modernega življenja (internet, TV,..), ker je itak od hudiča!! cerkvene miši boste itak zagovarjale največjega parazita države in naroda do konca, zraven pa še rit nastavile:bolje da te rit peče, kot pa vest!! habemus falus!!
sdrago@siol.net
07. 06. 2007 12.08
Odgovor spoštovanemu vborut | 07.06.2007 | 00:30 Strinjam se da so eni zreli za polje. Nisem pa poklican (usposobljen), da delam tovrstno selekcijo. Tisti pa ki jo dela je psihiater ali potencialni kandidat... Razvrstite se torej sami. Res je dejstvo pa je da je policija zatajila na celi crti 1. dolg časa sploh niso vedeli od kje je bilo streljano 2. se po 3 letih ne vedo s kaksnim orozjem je bila ubita .3. krogle se niso nasli 4. telefonski pogovori tudi so skrivnost. To pa ni groza, pač pa primerljivost z ubojem Krambergerja. Da pa je ta družina aktivna v lokalni Cerkvi je za mnoge očitno tudi po teh odmevih enako moteče, kot je bila Krambergerjeva kandidatura. To pa je res lahko že razlog za "grozo". LP
sdrago@siol.net
07. 06. 2007 12.02
Odgovor spoštovanemu jouzatu80 | 06.06.2007 | 23:43 Strinjam se, da vsak lahko živi kot dober človek brez pastirjev, jogijev in podobnih fint... Lahko hodi po stopnicah brez ograje... Kaj pa če se opoteče?kam se bo oprl, da ne pade, če je sam sebi dovolj? Res pa je tudi dejstvo, da so mnogi do vernikov in drugače mislečih, še posebej od 2. svetovne vojne dalje do danes presneto nestrpni. Dokaz so povojni poboji, mnogoštevilne politične obsodbe in šikaniranja. In to samo zato, ker dejansko verni verujemo v zmago dobrega nad zlim in zagovarjamo dejstvo, da vsak človek hote ali nehote prispeva k dobemu ali hudemu, ki se posledično odraža v celotni skupnosti. Zatorej predlagam očitnejše sprejemanje različnosti.
vborut@siol.net
07. 06. 2007 00.30
groza iz umora na podrocje cerkve pa eni ste zreli za polje.dejstvo pa je da je policija zatajila na celi crti 1. dolg casa sploh niso vedeli od kje je bilo streljano 2. se po 3 letih ne vedo s kaksnim orozjem je bila ubita .3. krogle se niso nasli 4. telefonski pogovori tudi so skrivnost groza groza
MojOdgovorJeEnakPrejšnjemu
06. 06. 2007 23.43
sam sem nereligiozen in me nobena vera ne zanima, saj lahko zivis kot dober človek brez pastirjev, jogijev in podobnih fint...res je pa dejstvo, da ste nekateri verniki presneto nestrpni do drugače mislečih in dejansko verujete v svoj prav...itak je enoumje najbolje za celo družbo!!
sdrago@siol.net
06. 06. 2007 23.19
Odgovor spoštovanemu robirustja | 06.06.2007 | 15:32 Trdim, da je v državi Slovenija edino Cerkev tista organizacija, ki se ukvarja z najbolj koristno dejavnostjo. To je vzgoja za življenje in sodelovanje za nova delovna mesta ter varno starost. O drugih res nima smisla izgubljati besed.
sdrago@siol.net
06. 06. 2007 23.13
Odgovor spoštovanemu hinku.murovec | 06.06.2007 | 15:00 Po mojem vedenju so nekateri res pridno branili svoj dom in lastni narod pred potujčenjem, kamor sodi seveda tudi rdeča nevarnost, ki jez njimi po vojni surovo obračunala in je živa še danes. 95 pa je bilo pobitih civilistov, katerih orožje so bile vrednote, zdrava pamet in znanje ter delovne navade. Torej res večinoma sami nedolžni reveži. LP
hillya
06. 06. 2007 19.21
jouza80: Ja zdaj smo menda v novi dobi - menda pravijo temu New ages. Kaj bi verovali v Kristusa, to je staromodno. Verovati moramo v Budo, Sai Babo, afriške vrače, bogove opice, zemljo, zrak, vodo , Jehove priče .... Ja, ja, to so pravi bogeci, a , ne Jouzus ?