Črna kronika

Iščejo smučarko, ki je zapeljala čez obraz sedemletnika

Celovec, 17. 02. 2015 10.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Na Avstrijskem Koroškem iščejo smučarko, ki je na smučišču Heiligenblut pod Grossglocknerjem v soboto s smučko zapeljala čez obraz sedemletnega dečka, ga huje poškodovala, nato pa, ne da bi mu nudila prvo pomoč, smučala naprej. Ženska naj bi bila Slovenka.

Nesreča se je zgodila minulo soboto na koroškem smučišču Heiligenblut pod Grossglocknerjem nekaj pred 11. uro dopoldan. Sedemletni deček se je skupaj s prijateljem peljal z vlečnico, ko je na strmem delu nenadoma padel z vlečnice in začel drseti po pobočju. Ob tem je trčil v smučarko, ki je bila na vlečnici pod njim, ta pa mu je s smučko zapeljala čez obraz. Deček je utrpel hude poškodbe obraza, saj mu je smučka prerezala ličnico in jezik. Smučarki je med trkom odpadla smučka, zato je skočila z vlečnice, pobrala smučko in odsmučala v dolino, deček pa je obležal v mlaki krvi.

Sedemletniku je smučarka zapeljala čez obraz. Avstrijski portal poroča, da je bila smučarka del skupine slovenskih smučarjev.
Sedemletniku je smučarka zapeljala čez obraz. Avstrijski portal poroča, da je bila smučarka del skupine slovenskih smučarjev. FOTO: Thinkstock

Zdaj avstrijska policija išče smučarko, ki je bila oblečena v belo smučarsko jakno s črnimi pikami, na osnovi vozovnice oziroma prjave na vstopni točki za vlečnico, pa predvidevajo, da je bila smučarka del skupine Slovencev, ki so tisti dan smučali organizirano prek turistične skupine, poroča spletni portal Orf, kjer so zapisali, da so avstrijski policisti za pomoč zaprosili tudi slovensko policijo.

Na Generalni policijski upravi so za 24ur.com dejali, da prošnje z avstrijske strani zaenkrat niso dobili. Na pojasnila tiskovnega predstavnika avstrijske policije še čakamo.

Smučarka dečku ni ponudila pomoči

Deček, ki je utrpel hude poškodbe obraza, že okreva. Zdravniki v celovški bolnišnici so mu zašili rane. Dečkov oče upa, da bodo odkrili, kdo je bila smučarka, ki je poškodovala njegovega sina, predvsem zaradi razjasnitve okoliščin nesreče. Kot je dejal za avstrijske medije, je bilo trčenje težko preprečiti, saj je sin padel na zelo strmem delu smučišča. Hudo pa mu je, ker smučarka ni nudila pomoči sinu, ki je močno krvavel.

Avstrijska policija je sporočila, da smučarki zaradi povzročitve telesnih poškodb in opustitve pomoči poškodovanemu grozi kazenska ovadba, če pa se bo javila policiji, pa bodo to upoštevali kot olajševalno okoliščino. Prav tako spletni portal Orf poroča, da bodo upravitelja z žičnicami zaprosili za vse potrebne podatke o lastnikih vozovnic, ki so bili takrat na nesrečni vlečnici. V pomoč pa jim bodo tudi posnetki videokamer, ki so nameščene na vseh večjih vstopnih postajah za žičnice in vlečnice.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (434)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

24UBRISAN
22. 02. 2015 05.08
+1
A zdaj ni res, da čelada varuje glavo?
zabaa
18. 02. 2015 19.54
-1
Ne vem zakaj toliko komentarjev, zakaj tako krivijo to žensko.... bistvo je samo to, da NI POMAGALA otroku, ki je močno krvavel... nesreča se lahko zgodi vsakemu, vendar če se nekaj zgodi, si dolžan pomagati po svojih najboljših močeh..pri tej ženski bi bilo dovolj le to, da bi ostala z dečkom, kajti njegov oče je bil takoj tam.. tudi dečkov oče je lepo rekel, da se nesreče dogajajo in da mu je hudo le to, da ženska ni pomagala otroku, kar je zelo fer rečeno s strani nekega starša katerega otrok je tako poškodovan... sicer pa glede smučarjev... ko gledam po smučiščih, je tudi veliko odraslih neprimernih za na smučišče s svojim divjanjem ter nevarnim in neodgovornim obnašanjem
MaunelNeuer
19. 02. 2015 02.09
-1
sej v tem je ves point, krivda je njena že v tem ker mu ni nudila pomoči
majstr4
18. 02. 2015 16.51
-1
Prvič; kaj naj bi bil dokaz za to, da je povzročiteljica res Slovenka ? Drugič; če je bla Slovenka, kako vemo, da redno bere 24ur ? Tretjič; če ima dan 24 ur, kako da nihče nič ne ve, pa da se še ni noben za nič javil ??
ThinkFirst
18. 02. 2015 16.47
+3
No, ker ni bila edina oseba poleg, ki je lahko takoj nesrečnemu otroku pomagala, verjetno ta ni utrpel še dodatne škode. Storjena je bila le moralna škoda. Ker tudi jaz ne zaupam avtrijcem in njihovemu sodnemu sistemu (ki je že večkrat tudi v preteklosti dokazal svojo pristranskost in nastrojenost proti manjvrednim južnim sosedom - naprimer ko se je pred leti snela zajla sedežnice, pa oni niso bili nič krivi, ampak poškodovani slovenci - kaj pa hodimo k njim smučat) se zdi reakcija racionalna in logična. Torej, najprej priti na varno in skupaj z svojim odvetnikom vzpostaviti stik z avstrijskimi oblastmi, z namenom razjasnitve dogodka. Glede krivde pa: je tako kot, da bi vam nekdo nasproti pripeljal po avtocesti; se uspeš/znaš umakniti ali pa ne. V nobenem primeru pa nisi kriv. Vsekakor obstaja tudi podlaga za odškodninsko tožbo zaradi travme, ki jo je ženska doživela (mislim, da ni nikogar, ki bi po takem dogodku lahko mirno spal v naslednjih letih).
paperon
18. 02. 2015 15.47
+5
Dobronamerni ljudje, če bi tako iskali Časarja bi lahko nekaj bili vredni.................
Hophopferdo
18. 02. 2015 12.47
+18
po mojem mnenju bi morale bit na smučiščih posebej urejene proge za otroke, ostale pa bi morale imeti neko starostno omejitev. Danes večina staršev ne zna objektivno oceniti sposobnosti svojih otrok, ki po tem poleg sebe ogrožajo tudi ostale smučarje in samo vprašanje časa je, kdaj se bo zgodila nesreča. Glede na to, da ne poznam vseh okoliščin, nebi koga obsojal, bi bilo pa lepo, če bi se ob otroku takoj ustavila ta smučarka in eden od njegovih staršev.
Praškovarit
18. 02. 2015 11.26
+27
nič ne rečem, ni prav da se je gospa kar odsmučala stran če je videla, da je poškodovala otroka. ampak, da je 7 letni otrok sam na taki "strmi" vlečnici pa tudi glih ni odgovorno. Starš naj bi bil vsaj takoj za sinom če ne drugega. Ubogi deček s takimi ranami :(
mmickica
18. 02. 2015 11.07
+31
Vsak, ki ne nudi pomoči sočloveku, pa bi jo lahko, mora biti kaznovan, zato upam, da to gospo čimprej najdejo in ji naložijo, kar ji gre! Kako je lahko nekdo tako brez vesti, mi pa zares ni jasno!
Ramzess
18. 02. 2015 11.12
+6
Ni tako enostavno, preveč se posplošuje, teorija je eno, praksa pa drugo.
Ramzess
18. 02. 2015 11.03
+3
In, so jo že našli, ... no, očitno je ne bodo. Niti ne vemo kaj se tam seda dogaja.
mafija leva drogeraška
18. 02. 2015 10.20
-47
takšni pamži sploh smučat nebi smeli, foter mu naj raje računalnik kupi in naj tam zombije strelja pa se mu ne bo nič zgodilo.
santamaura
18. 02. 2015 10.43
-22
Res je. Samo če ga bo kakšen zombi nazaj ustrelil, mu bo foter itak rekel, da je bilo to pač Slovenc
Jeremiah 1
18. 02. 2015 10.13
+14
Za takšne stvari kot so pobeg namesto pomoči naj bo zelo kaznovano...drugače pa naj bodo obvezno ločene otroške smučine od odraslih
mmickica
18. 02. 2015 11.06
+15
In pol naj majhni otroci sami smučajo, ali kako...?
bu?er
18. 02. 2015 10.06
+9
Najlažje pa rečt da je bla slovenka,ja zdej če je že to nardila naj bo tih,sej s fantom je use uredu,ker če jo dobijo bo lepo naf. ker avstrijci zelo ščitijo svoj narod,mal je čudna če je vidla da fant krvavi da ni pomagala in poklicala pomoči,...
biggbrader
18. 02. 2015 09.36
+11
Še ena zgodba o avstrijskih hohštaplarjih. Sicer Južni Tirolci, na splošno, niso slabi ljudje. Ko si je pred leti žena potrgala kolenske vezi na neurejenem smučišču (ob 9. uri ni bilo zratrakirano) v Bad Hofgasrteinu, sta bila v trenutku pri njej dva reševalca z motornimi sanmi. Brez kakršne koli mobilizacije kolena, sta jo s sanmi odvlekla do najbližje žičniške postaje (200 m vožnje) in za to zahtevala 120€. Nato jo je reševalni kombi odpeljal do 22 km oddaljenega Schwarcaha, na privatno kliniko. Voznik - reševalec, je za pot zahteval 150€. Nato so ji na kliniki korektno pregledali koleno, postavili diagnozo in ji namestili ekstra kvalitetno kolensko opornico - da je žena za silo zdržala pot do Ljubljane. Klinika je za uslugo zaračunala nekaj preko 600€.
kivzfccz
18. 02. 2015 11.23
-3
In kaj ima vaš primer opraviti z otročičkom, ki je bil ispostavljen neodgovorni bolni osebi?
biggbrader
18. 02. 2015 12.32
+4
Sami presodite. Moti me predvsem odnos nekaterih naših severnih sosedov, do nas, južnjakov.
batom@pinkponk.com
18. 02. 2015 12.43
+2
kivzfccz je tipičen primer slovenca (nalašč napisano z malo). samo, da lahko p sosedu udriha, pa je zadovoljen, tujca pa poveličuje.
BEEF-TECH
18. 02. 2015 09.33
+3
...pa kr Slovenka. Sej ne rečem da ni možno, ampak kar tako obsojati pa tudi ne gre. Spet en paničen oče ki ni znal poskrbet za sina in zdej so drugi krivi. Vlečnica pač ne čaka, če se je to zgodilo na vlečnici toliko bol neumno. Zakaj oče - če ve da je sin še bol lesen na smučkah ni šel na vlečnico s sinom ampak je pustil da gresta skupaj otroka sama (in se bockata pa prekriža en smuči....) no.. in kako mu je "takoj pomagal"?Edina pravilna pomoč je da ga potegne na stran trase pa čeprav na silo. Najbrž ga je začel pobirati, otrok pa pač še malce neroden in paničen ni mogel takoj vstati. Med tem pa logično da se že naslednja vlečnica mimo pripelje. Oče, ki pa misli, da bo on počasi pobiral sina sredi trase, ta čas se mu bodo pa vsi umikali... to ni oče. Najprej se otroka zgrabi in se ga potegne na stran, potem pa lahko tam eno uro počasi vstaja. Isto delajo na progah - pa je še bol nevarno. Ga vrže, pa ne da bi se umaknil... še nekaj minut se valjajo po snegu in po možnosti še slikajo - ta čas so pa vsi drugi krivi če prileti na njega. Ne rečem..... gospa bi najbrž lahko reagirala, ampak... predvsem pa oče - če je že tako sposoben in pameten in vse ve komu kaj gre. Če bo gospa kaznovana, naj bo tudi oče!
BEEF-TECH
18. 02. 2015 09.35
-2
Ko ga je povozila, bi bilo res prav da se ustavi ampak... prvi si pa sam odgovoren da se ne valjaš po trasi vlečnice ali po progi!
Hugh_Mungus
18. 02. 2015 09.47
+12
Enako kot si ti sam-a odgovoren da se z avtom ne zaletiš, pa je vseeno z zakonom določeno, da ti moram nudit pomoč, če vidim da si poškodovan ali v težavah. Da nisi ti ta oseba, ki jo iščejo.
BEEF-TECH
18. 02. 2015 10.03
-2
Ne morem sodit za to žensko, lahko pa zase rečem, da bi se ustavil če bi videl kri oz. da sem otroka poškodoval, če pa se bi mi zdelo da sem ga malo ruknil pa bi se kvečjemu obrnil nazaj in zaklel na očeta... če se pa kri pojavi čez 10minut pa ne vem - potem niti ni tako hudo. Ne vemo koliko manevrskega prostora je oče ki je "takoj pomagal" sploh pustil. Na vlečnici niti ni neke hitrosti, niti ne moreš ne vem kaj zganjat - razen da se čimprej umakneš če te vrže!
BEEF-TECH
18. 02. 2015 10.08
+6
in koliko otrokom ki so padli iz vlečnice sem že pomagal... čisto tako mimogrede... sem mu ponudil palico, se je je prijel in v tem času ko sem se peljal mimo je otrok z mojo pomočjo vstal, ali pa sem s plugom malo upočasnil vlečnico da je kak otrok ki je padel iz vlečnice lahko prisedel k meni na vlečnico da ni po trasi gor (ali dol) štanfal. Mene pa je oče učil da se moram čimprej umaknit. V glavnem... ta oče je bol malo pomagal, ampak se je kvečjemu nastavljal in zganjal paniko!
kominterna
18. 02. 2015 09.12
-5
kje je pa video?
Marko Marinšek
18. 02. 2015 08.56
+19
Pred leti se je tudi mola žena poškodovala na smučišču v Avstriji pa ni bilo take galame .Nekdo se je zaletel vanjo (zlom reber,nezavest,zlomljen nos zlomljena ključnica )sedem dni intenzivne nege v bolnici v Ćelovcu.Krivca tudi niso našli.
swetko
18. 02. 2015 08.50
-2
Pa ne takoj na prvo žogo no. Bila sta na vlečnici. Vprašanje je kakšne so smučarske sposobnosti smučarske. Je bila sposobna ga obvoziti? Je sploh vdela, kakšne so posledice? Verjetno pa je bila tudi šokirana in prestrašena. Seveda prav bi bilo, da se ustavi in pomaga
nikolesnik
18. 02. 2015 09.05
+6
Upam, da si že kdaj smučal po smučišču.
Hugh_Mungus
18. 02. 2015 09.48
+13
Problem je če vidiš da si povzročil poškodbo in ne pomagaš, ampak odsmučaš lepo dalje/v dolino
ri?et
18. 02. 2015 08.46
+3
veste kaj,kje pa so bili starši? zdaj pa kar tožit,pa še deček je kriv. zakoni za *
MaršNapolje
18. 02. 2015 08.39
-11
Ok mu ni pomagala... Zdej pa mene zanima kaj in kako lahko nekdo ki ni zdravstveni delavec pomaga nekomu ki ima prerezano ličnico in jezik brez da naredi še več škode???
Hugh_Mungus
18. 02. 2015 09.49
+12
ne, ne, bolj ustrezno je pustiti takega tam kjer je in it dalje...
Hugh_Mungus
18. 02. 2015 09.49
+11
Praškovarit
18. 02. 2015 11.27
+7
verjetno se vsaj pomoč pokliče če ne druzga
batom@pinkponk.com
18. 02. 2015 08.13
+5
vsi pametni, kar naenkrat, a nobenga ni bilo tam, da bi videl, kaj se je res dogajalo in zgodilo.