Črna kronika

Zdravilka kriva za smrt?

Firence, 18. 05. 2008 10.58 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

16-letna bolnica, ki je verjela nasvetu homeopatinje, da lahko diabetes namesto z inzulinom zdravi z vitamini, je po dveh tednih terapije umrla.

Vitamini ne morejo nadomestiti inzulina!
Vitamini ne morejo nadomestiti inzulina! FOTO: Reuters

Starši 16-letne bolnice s sladkorno boleznijo iz Firenc so se odločili za homeopatijo. Strokovnjakinja, na katero so se obrnili, jim je zagotovila, da vitamini lahko povsem nadomestijo insulin, dekle pa je po dveh tednih tovrstne terapije umrlo, poroča italijanski časnik La Repubblica.

Pri dekletu so pred 10 meseci ugotovili diabetes. Zanjo so skrbeli v pediatrični kliniki Meyer v Firencah. Kot običajno so ji zdravniki predpisali inzulin, toda dekle in starši so upali, da bi se bolezni lahko povsem rešila, zato so iskali alternativne rešitve. Homeopatinja naj bi jim zagotovila, da se bolezen lahko zdravi tudi brez inzulina.

Dva tedna kasneje so na pomoč dekletu, ki je bilo že v komi, poklicali reševalce, a je po prihodu v bolnišnico umrla. Pediatrična klinika se je obrnila na policijo in zahtevala raziskavo primera. Policija je ugotovila, da je domnevna homeopatinja, ki je starše prepričala v opustitev inzulinske terapije, 72-letna ameriška državljanka Marjorie Randolph. Ta ima dve zasebni ordinaciji, čeprav je brez ustrezne izobrazbe. Randolphova naj bi namreč dokončala študij filozofije v Vidmu. Policija jo je aretirala.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (39)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

madonca
20. 05. 2008 20.50
victoriosus, morda imaš prav, sam imamo slabe izkušnje z alternativo, pa ji nekako ne zaupam, je pa res, da sem zdrava, torej ne zaupam nobenemu, če bi morda potrebovala, bi še enkrat razmislila. lep večer
Ramzess
20. 05. 2008 14.46
+0
Natasha31367="...škoda je le ta, da umre na stotine ljudi zaradi uradne medicine, da pa nihče ne reagira na to....ko pa umre nekdo, ki se je pred tem zdravil z alternativno medicino, potem pa je takoj za vse kriv človek, ki mu je hotel pomagati....res grdo tako, ja" Na stotine, je zelo mala številka, neodvisne raziskave so pokazale, da največ ljudi umre ravno zaradi medicine, in ta številka gre v milijarde, zaradi napačnih diagnoz, napačnih zdravil, kombinacij zdavil, stranskih učinkov, napačnih načinov zdravljenja, birokracije, cepljenja, da ne govorimo, koliko jih po nepotrebnem pohabljenih in prizadetih tako ali drugače, za vse življenje, in pri vsem tem starostne meje ni, od dojenčkov, preko otrok, do odraslih, vsak pozna koga, vse v bistvu zaradi denarja, dobička velikih. Je to 'sodobna' medicina, zame žal ni, ne na tak način. Victoriosus="Homeopatska (Komplementarna) in uradna medicina gresta z roko v roki, včasih je ena dobra, včasih je druga bolj primerna. Ena drugo dopolnjujeta. To govorim iz izkušenj, sam se ukvarjam z zdravstvom, oba moja starša sta zdravnika in homeopata po izobrazbi. Jaz se celo življenje zdravim z obema, pa sem ok. Le znat je treba kdaj katera." Se strinjam. Res ne vem kaj imajo ljudje v glavah. Zelo me moti dejstvo, da se ljudje spuščajo v alternativne oblike zdravljenja, pa o teh zadevah v glavnem ne vedo nič, pričakujejo nevm kaj, ali preveč, ko pa gre kaj narobe, pa se spustijo v tožbe, ki na taki podlagi ne bi smele biti sprejemljive. Če oseba ne more dokazati osnovnega znanja s področja alternativnega zdravljenja, za katero se odločila, pa tudi drugih, ne more iti v tožbo oz. nadaljni proces na sodišču, kajti v tem primeri gre vsa odgovornost na njo osebno. Neznanje je danes velik problem, in potem se ni čuditi povzročeni škodi. S tožencem, ki ne ve zakaj gre, v okviru neke zadeve, in posledično zakaj toži, si na sodišču ni kaj početi. Zna biti problem, ker gre v nekaj o čemer nima takorekoč pojma. Tudi h kardiologu ne moreš brez predznanja o srcu, in vsem kar se navezuje nanj, kardiolog ni dolžan odrasli osebi zalagati osnovnega znanja, ker pričakuje, da ga odrasla oseba ima, izjema so otroci, a to je nekaj drugega. Enako velja za alternativce, pa če verjamete ali ne. Lahko je tožiti, iti v tožbo, zoper tujo odgovornost, to je že dandanšji praktično rutina, težje, ali najtežje, pa priznati lastno odgovornost, lastno neznanje, in na pošten način odstopiti od nepotrebne tožbe. Na sodiščih je veliko tožb in procesov, ki so dejansko nepotrebni, podobno kot je denimo v medicini veliko nepotrebnih oblik zdravljenj in posegov. Tako kažejo raziskave. Podobnosti niso slučajne, za tem je isti sistem, ki se s tem okorišča, z njim pa seveda ljudje, ki delajo v njem. Napačno znanje je nevarnejše od neznanja !!! Znanje varuje - ignoriranje vodi v destrukcijo ! Verovanje v nekaj = neznanje o tem !
Ramzess
20. 05. 2008 14.36
-1
Natasha31367="...škoda je le ta, da umre na stotine ljudi zaradi uradne medicine, da pa nihče ne reagira na to....ko pa umre nekdo, ki se je pred tem zdravil z alternativno medicino, potem pa je takoj za vse kriv človek, ki mu je hotel pomagati....res grdo tako, ja" Na stotine, je zelo mala številka, neodvisne raziskave so pokazale, da največ ljudi umre ravno zaradi medicine, in ta številka gre v milijarde, zaradi napačnih diagnoz, napačnih zdravil, kombinacij zdavil, stranskih učinkov, napačnih načinov zdravljenja, birokracije, cepljenja, da ne govorimo, koliko jih po nepotrebnem pohabljenih in prizadetih tako ali drugače, za vse življenje, in pri vsem tem starostne meje ni, od dojenčkov, preko otrok, do odraslih, vsak pozna koga, vse v bistvu zaradi denarja, dobička velikih. Je to 'sodobna' medicina, zame žal ni, ne na tak način. Victoriosus="Homeopatska (Komplementarna) in uradna medicina gresta z roko v roki, včasih je ena dobra, včasih je druga bolj primerna. Ena drugo dopolnjujeta. To govorim iz izkušenj, sam se ukvarjam z zdravstvom, oba moja starša sta zdravnika in homeopata po izobrazbi. Jaz se celo življenje zdravim z obema, pa sem ok. Le znat je treba kdaj katera." Se strinjam. Res ne vem kaj imajo ljudje v glavah. Zelo me moti dejstvo, da se ljudje spuščajo v alternativne oblike zdravljenja, pa o teh zadevah v glavnem ne vedo nič, pričakujejo nevm kaj, ali preveč, ko pa gre kaj narobe, pa se spustijo v tožbe, ki na taki podlagi ne bi smele biti sprejemljive. Če oseba ne more dokazati osnovnega znanja s področja alternativnega zdravljenja, za katero se odločila, pa tudi drugih, ne more iti v tožbo oz. nadaljni proces na sodišču, kajti v tem primeri gre vsa odgovornost na njo osebno. Neznanje je danes velik problem, in potem se ni čuditi povzročeni škodi. S tožencem, ki ne ve zakaj gre, v okviru neke zadeve, in posledično zakaj toži, si na sodišču ni kaj početi. Zna biti problem, ker gre v nekaj o čemer nima takorekoč pojma. Tudi h kardiologu ne moreš brez predznanja o srcu, in vsem kar se navezuje nanj, kardiolog ni dolžan odrasli osebi zalagati osnovnega znanja, ker pričakuje, da ga odrasla oseba ima, izjema so otroci, a to je nekaj drugega. Enako velja za alternativce, pa če verjamete ali ne. Lahko je tožiti, iti v tožbo, zoper tujo odgovornost, to je že dandanšji praktično rutina, težje, ali najtežje, pa priznati lastno odgovornost, lastno neznanje, in na pošten način odstopiti od nepotrebne tožbe. Na sodiščih je veliko tožb in procesov, ki so dejansko nepotrebni, podobno kot je denimo v medicini veliko nepotrebnih oblik zdravljenj in posegov. Tako kažejo raziskave. Podobnosti niso slučajne, za tem je isti sistem, ki se s tem okorišča, z njim pa seveda ljudje, ki delajo v njem. Napačno znanje je nevarnejše od neznanja !!! Znanje varuje - ignoriranje vodi v destrukcijo ! Verovanje v nekaj = neznanje o tem !
Ramzess
20. 05. 2008 14.33
Kamilica="Tudi sama imam slabo izkušnjo s homeopatijo izpred 12 let, ko me je tja poslal specialist. Imela sem kup simptomov, pošiljali so me od specialista do specialista, nihče pa ni sprožil pravih preiskav. Eden od teh me je poslal h kolegu, češ, da je priznan homeopat in da mi bo pomagal. Bilo je drago, ni bilo nobenega pregleda, dal mi je kup flašk z "zdravili". Po tednu dni sem bila vsa zabuhla, mozoljasta (stara 40 let), vse me je peklo in srbelo. Odšla sem nazaj h homeopatu in njegova reakcija na vse to je bila, da pač naj prekinem z zdravljenjem." Kolikokrat si se, v tem času, ko so te pošiljali sem in tja, in tudi k homepatu, sama poglobila v naravo svojih težav, in morebitnih vzrokov? Preden obsojaš druge, naprej presodi sebe. Hint="Sodobna medicina za razliko od alternativnih dejansko ozdravi večino bolnikov. Neozdravljive bolezni vsaj trenutno še so in najbrš še dolgo bodo saj trenutno nobena medicina še ne pozna pozna zdravila. Raka se ne da zdraviti z vitaminom B17 to je naivnost. Prehranske diete ne zdravijo bolezni ampak zgol lajšajo bolezenske simptome. Farmacevtski giganti se strinjam niso čisto nedolžni ampak izdelujejo in razvijajo zdravila ki sicer so draga vendar rešujejo življenja in rešujejo miljone ljudi. V tvoje dobro upam da v primeru da zboliš za rakom neboš zahteval zdravljenja z vitaminom B17 ampak konkretno zdravilo za kemoterapijo in operacijo ki ti bo rešila življenje." Vidim, da marsičesa ne več, in zelo zaupaš sodobni medicini, tudi prav, saj ne rečem, da ji jaz ne, ampak vsaka stvar ima svoje meje. Sodobna medicina res pozdravi (trajno) veliko bolnikov, med večino ne štej povratnikov (denimo rak), tako kot jih zdravniki, ki s tem potvarjajo statistiko. Rak je ozdravljiv z naravnimi zdravili, z vitaminom B17, kar farmacevki giganti vedo, a tajijo, in ljudi zavajo z lažjo o strupenem elemntu cianidu, ki nastane šele v rakavih celicah, treba se je le držati strogega urnika jemanja vitamina, preveč je res lahko nevarno. Znanje je nunjo potrebno. Za nekatere bolezni, tudi neozdravljive, medicina ne pozna sintetičnih zdravil, kar pa še ne pomeni, da ni naravnih zdravil. Je mnogo dobrih zdravil, a je tudi veliko takih, ki so neučinkovita, da ne govorimo o stranskih učinkih. Medicinskih afer, večjih in maših, pozna svet malo morje. Kemoterapija in operacija, sta prej slaba garancija kot dobra. Veliko operacij je vzrok za razširitev in ponovitev raka, kemoterapija pa ima veliko stranskih učinkov, zaradi katerih umre več bolnikov, kot zaradi raka, in ta zdravila niso poceni, pa kaj to farmaciji mar, samo da služi. Ni vse tako okej, kot je videti. Zdravniki pa ponavljajo enako kemoterapijo pri povratnikih, ki prvič niso ozdraveli, to nikakor ni logično, če prvič ni, tudi drugič ne bo, zato je treba terapijo spremeniti, preprosto. Sicer pa je v medicini velik problem, ker se ukvarja zgolj z simptomi, ne pa tudi vzroki, in nič ne pomaga, če pozdaviš simptom, če vzok ostane, in potem se seveda bolezen spet pojavi, morda ce v hujši obliki, takrat pa je že prepozno. Psihiatrija je popolnoma enaka, ukvarjanje z simptomi, marsikje napačna diagnostika, tudi zaradi vpliva farmacevskih gigantov, zaradi česar so naškodi mnogi, tudi premnogi otroci, npr, otroci ki morajo, po nepotrebnem, jemati ritalin, po nekod ga jemlje že vsak drugi otrok. Odgovornost staršev je pri tem, in drugem, velika. Napačno znanje je nevarnejše od neznanja !!! Znanje varuje - ignoriranje vodi v destrukcijo ! Verovanje v nekaj = neznanje o tem
victoriosus
20. 05. 2008 00.00
-1
Madonca, vsaj za homeopatijo vem, da se jo da uporabiti tudi pri večjih ukrepih, ne samo pri psihičnih stiskah, narobe je misliti, da gre za placebo oz. za psihološke učinke (nekaj tega logično je, kot tudi pri konvencionalnih zdravilih). Ne sprejmem, da je "ekstra", ampak da je komot znotraj okvirov medicine, le pristop oz. cilj je malo drugačen, ni pa zato nič slabši (razen če te dobi v roke študentka filozofije!). V razmislek dajam tebi, da post lahko deluje. Poglej Peterleta, poglej Jorasa, nobeden od njiju ni v bolnici z drisko. Takšna klinična slika, kot jo je imel tvoj oče ni značilna za običajno pomanjkanje hrane, lahko so hude infekcije, paraziti, etc etc. Človeško telo je živa stvar, ki se spreminja, ne moreš nikoli sklepat "vzrok->posledica", vsaj večinoma ne, še manj pa iz konteksta vzet. Lp!
madonca
19. 05. 2008 16.42
alternativna medicije je uporabna ori boleznih, katere ne potrebujejo draastilčnih ukrepov, vsekakor pa bi jo svetovala pri različnih oblikah psihičnih stisk, ki bodo itak postale zmeraj pogostejše, in katerih posledica so tudi vse resnejše bolezni, pac je vedno tako da nek pretres sprozi vse. zgolj v vednost, domači so šli na postenje, super priporocano, pod nadzorstvom, drago plačano, oh in sploh, naj za konec povem, da je oče po enem tednu pristal v bolnici, z 14 dnevno drisko, 15 kg manj in zbeganimi zdravniki, čes kaj za vraga je to bilo, v razmislek. verjamem, pa da da je to dopolnilna, kompatibilna, seveda ob treznek raqzmisleku kdaj se kam obrnit. Ja, absolutno predoga sem!
mymind
19. 05. 2008 14.59
natasha31367: Tudi moja mami je probala tvojo teorijo. Pa jo tudi to ni rešilo. Vprašanje kaj bi bilo, če bi bilo.... mogoče bi tisti ki so se postili, tudi tako ozdraveli?!
victoriosus
19. 05. 2008 12.58
+1
Homeopatija deluje, ampak če te zdravi zdravnik homeopat, ne pa študentka filozofije. Po celi Evropi so to zdravniki in homeopati hkrati, mazaštva se ne dopušča. Dodatek vitaminov NI homeopatsko zdravljenje, še 100x manj pa rešitev za diabetes!!! In ta ženska ni homeopatinja, ampak bleferka! Homeopatija in uradna medicina gresta z roko v roki, včasih je ena dobra, včasih je druga bolj primerna. Ena drugo dopolnjujeta. To govorim iz izkušenj, sam se ukvarjam z zdravstvom, oba moja starša sta zdravnika in homeopata po izobrazbi. Jaz se celo življenje zdravim z obema, pa sem ok. Le znat je treba kdaj katera. lp
hint
19. 05. 2008 10.13
natasha31367 Logično da so bolj zdravi seveda pa so učasih že zelo stari ampak starost ni bolezen.
strelka23
19. 05. 2008 09.11
-1
Natasha31367,prosim,če ne pišeš bedarij,da se da rak pozdraviti z postom.Poznam kar nekaj primerov,ki so se zdravili z postom in kljub temu umrli.Pri raku igra njvečjo vlogo starost obolelega zaradi delitve celic.Starejši je oboleli,več ima možnosti.Tudi naš bivši g.predsednik se je zdravil z postom in kje je?Na žalost pod rušo kljub bedakom kot si ti.Pa oprosti na izrazu,ampak zaradi raka sem izgubila kar nekaj mojih bližnjih ki so se borili na vse mogoče načine.
enostavnojaz
19. 05. 2008 05.27
+1
tonček balonček: ko dva človeka govorita različni jezik, se ne moreta razumeti, zato se ne nameravam spuščat predaleč s tabo, saj me itak ne bi razumel, sploh pa ne poslušal...povem ti samo to, da je uradna medicina dobra pri akutnih stanjih neke bolezni in da jo odobravam pri raznoraznih zlomih in vnetjih in podobnih rečeh...na vseh ostalih področjih pa absolutno ne....po tvojem pisanju sodeč vidim, da si eden tistih, ki obsodijo človeka, ne da bi mu dali možnost zagovora....mogoče pa ti bo nekoč dano, da boš razumel, kdo ve hint....kar se tiče življenjske dobe imaš prav...ampak...a so ti starčki tudi zdravi je pa spet drugo vprašanje....so zdravi, hint?!
hint
18. 05. 2008 21.33
Hehehe Tonček Balonček tole si odlično povedu ;D
hint
18. 05. 2008 21.14
natasha31367 Heh če bi vsi tjab vrjel bi ns blo n sveti zdle pol manj. Dejstvo je, da ljudje umiramo, vendar statistično gledano umiramo vedno starejši. Vedno dalša življenska doba pa je posledica stalnega napreda medicine in boljše oskrbe, zagotovo pa ne nekih "alternativnih" medicin saj več kot 90% ljudi obiskuje običajne zdravnike.
Tonček Balonček
18. 05. 2008 20.53
natasha31367, dobro je, da se wtudi ti ne ukvarjaš z dravilstvom, sicer bi rišli že pote! S postom so s eveliko ukvarjali med vojno, še posebno v taboriščih. Po logiki zdravilcev je za zdarvljene treba vedeti čimmanj, še najbolje je, ri diabetikih insulin te zlogasne uradne medicine zamenjaš z nekimi vitamini. Post in alternativni pristop bi bil zelo učinkovit predvsem pri obesitasu, s epravi pri "dravljenju" debelosti, ne vem zakaj se debeluhi e poslužujejo te možnosti. Pa seveda v izrdnih okoliščinah in najrevneših redelih tega sveta. Še najbolj zanimivo je, da alternativcev ni na področjih travmaologije, zobozdravstva, porodništva in neonatologije itd. Nihče ne trdi, da je emdicina vsemogočna, ampak tudi hiše ne damo zidati alternatvcem, enako velja za popravilo avtomobila ali celo fnančno in davčno svetovanje, odvetništvo itd. Pokopališča bodo enako polna z ali brez medicine, uradne ali alternativne, saj vsi, ki se rodimo, brezpogojno tudi umremo, če se postimo ali ne ... res grdo tako, ja ... ti si pa zobe verjetno puliš alternativno in če si zlomiš kak ud, ti ga ravna kak kiropraktik ali pa se mogoče postiš kak teden, da se vse lepo zaceli, kenede?!
enostavnojaz
18. 05. 2008 20.34
hint: rak in praktično vse ostale tako neozdravljive kot ozdravljive bolezni se dajo ozdravit s postom in tudi z marsikatero drugo obliko alternativne medicine....še dobro, da obstajajo, če ne bi bila pokopališča še bolj polna in bolnišnice ter domovi za upokojence tudi....tako pa je kar dosti ljudi, ki veselo šeta po svetu, kljub uradni medicini, ki jih je označila za neozdravljive.....škoda je le ta, da umre na stotine ljudi zaradi uradne medicine, da pa nihče ne reagira na to....ko pa umre nekdo, ki se je pred tem zdravil z alternativno medicino, potem pa je takoj za vse kriv človek, ki mu je hotel pomagati....res grdo tako, ja
nerabimga
18. 05. 2008 19.34
sam res, se strinjam s clarionec
Nauders
18. 05. 2008 18.52
kolk se eni razpišete, ne da se mi brat
hint
18. 05. 2008 18.31
igor.gojcic Sodobna medicina za razliko od alternativnih dejansko ozdravi večino bolnikov. Neozdravljive bolezni vsaj trenutno še so in najbrš še dolgo bodo saj trenutno nobena medicina še ne pozna pozna zdravila. Raka se ne da zdraviti z vitaminom B17 to je naivnost. Prehranske diete ne zdravijo bolezni ampak zgol lajšajo bolezenske simptome. Farmacevtski giganti se strinjam niso čisto nedolžni ampak izdelujejo in razvijajo zdravila ki sicer so draga vendar rešujejo življenja in rešujejo miljone ljudi. V tvoje dobro upam da v primeru da zboliš za rakom neboš zahteval zdravljenja z vitaminom B17 ampak konkretno zdravilo za kemoterapijo in operacijo ki ti bo rešila življenje.
yapi
18. 05. 2008 18.23
tuki so v glavnem starši krivi. starše kaznovt z arestom. da pa verjet nekemu upokojencu k je že skor u grobu z eno nogo in opustit specialiste je blo tko neumno da človeka kr glava boli.še zmer se bo najdu folk k bo šou zaupat enmu k se bol spozna na briškolo kokr pa na medicino
dodoman.20@gmail.com
18. 05. 2008 17.29
to sem napisal predvsem za kamilico inp. ljudi, ki so zaradi tega izgubili denar.. kar se tiče pa članka pa bi morali stareše kaznopvati ravno toliko kot zdravilko....saj sta zavedno tvegala hčerino življenje....