Črna kronika

FOTO: 21-letnik naj bi utrpel poškodbe hrbtenice, prsnega koša, medenice in kolka

Maribor, 28. 05. 2012 08.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
M.M./D.K./U.Z.
Komentarji
2914

21-letnik, ki je z motorjem bežal pred policistom, je v kraju Bukovce pri Ptuju zapeljal na polje, kjer je padel. Pobral se je in poskušal zbežati, pri tem pa je skočil naravnost pod kolesa policistovega avtomobila. Utrpel naj bi poškodbe hrbtenice, prsnega koša, medenice in kolka.

V nedeljo se je v kraju Bukovci pri Ptuju ponesrečil motorist, 21-letni fant, ki je bežal pred policistom v službenem vozilu. Ta naj bi ga lovil kar pet kilometrov, ni pa še znano, kje in zakaj se je lov začel.

Mladenič je v kraju Bukovci zapeljal na polje, policist pa za njim. Fant je padel, nato se je pobral in skušal zbežati peš. Skočil je vstran, in sicer prav v trenutku, ko se je policist z vozilom skušal umakniti motorju, a zadel je fanta.

Teren je bil razgiban, policist pa naj bi imel tudi težave z vidljivostjo, saj se je z zemlje dvignilo veliko prahu.

Oče: Ko sem prišel do njega, je bil v obupnem stanju

Oče ponesrečenega fanta je v oddaji 24UR dejal, da je sina poslal po zdravila, da pa ne razume, zakaj se je fant odločil, da gre z očetovim motorjem, saj zanj nima vozniškega dovoljenja. Prav tako mu ni jasno, zakaj se je policist odločil za lov, saj bi lahko popisal registrsko tablico. "Videl sem ga, kako je peljal mimo domače hiše v Novi vasi. Poslal sem ga po tablete v lekarno. Vprašal me je, ali naj gre z avtom in odgovoril sem mu z da. Pa je šel in vzel motor. Ne bi ga smel. Izpit za avto ima, za motor pa ne," je opisal. "Imel me je še moč poklicati in ko sem prišel do njega, je bil v obupnem stanju," pojasnjuje oče.

21-letnika, ki naj sicer ne bi veljal za problematičnega voznika, so prepeljali v ptujsko, nato pa v mariborsko bolnišnico. Poškodovano naj bi imel hrbtenico, prsni koš, medenico in kolk.

S primerom se zdaj ukvarja posebni oddelek

S specializiranega državnega tožilstva so za 24ur.com sporočili, da je vodenje predkazenskega postopka prevzel oddelek za preiskovanje in pregon uradnih oseb s posebnimi pooblastili, saj so oni pristojni za obravnavo in preiskavo dogodkov nesreče v Bukovcih. 

"V zadevah predkazenskih postopkov Oddelek za preiskovanje in pregon uradnih oseb s posebnimi pooblastili zaradi interesa preiskave ne more posredovati nobenih informacij," so še dodali.

Omenjeni oddelek bo tako preveril dejanja policista, ki je zasledoval in nato domnevno povozil motorista.

Posebni oddelek je pristojen za obravnavo kaznivih dejanj, če jih storijo uradne osebe: policije, notranjih zadev, ki imajo policijska pooblastila v okviru izvajanja nadzora po zakonu, ki ureja policijo, vojaške policije, ki imajo pooblastila policije v predkazenskem postopku, s pooblastili policije v predkazenskem postopku, ki so napotene na misijo v tujini, obveščevalno-varnostne službe ministrstva, pristojnega za obrambo ter Slovenske obveščevalno-varnostne agencije.

"Namen ustanovitve bivšega Specializiranega oddelka in sedanjega Posebnega oddelka je zagotoviti neodvisno, nepristransko, pravočasno, pregledno, temeljito in učinkovito preiskovanje teh kaznivih dejanj, še posebej v skladu s pozitivno dolžnostjo države, da sistemsko prepreči, preiskuje in kaznuje posege v prepoved mučenja, nečloveškega in ponižujočega ravnanja ali kaznovanja po 3. členu Evropske konvencije o varstvu človekovih pravic in temeljnih svoboščin," je zapisano na njihovi spletni strani.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (2914)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jessica35
10. 06. 2012 13.46
+5
Tina ti moraš bit ena ful zafrustrirana deklica. Trenutno si zelo pristranska oseba, saj gre za tvojega brata. Se ti ne zdi da je malo odveč da druge obtožuješ naj ne komentirajo dogodka, saj niso bili tam in videli na lastne oči?! A ti pa si čakala tam na njivi pa si vse videla da lahko zdaj komentiraš? Ti veš koliko ti je povedal tvoj predragi bratec...ampak zapomni si vsaka medalja ima dve plati!!! Valda da nalivaš vodo na svoj mlin. Tudi ti nisi videla vsega in se prosim vzdrži komentarjev! Vsi ki vas zanima kako je njen brat mislim da vsak v njenih letih (sklepam da gre za mlajšo osebo ker glede na to kako se izraža ji ne bi prisodila več kot 13 let) ima facebook in ji raje tam komentirajte. Tina ko govoriš da je policaj vozil kot zmešan sem pomislila...kako je pa potem vozil tvoj brat?! Če ga je policaj lovil kot zmešan (kot si se izrazila) je potem tudi tvoj brat moral vozit kot zmešan. Ali se motim? Opažam tudi da oba z bratom nimata avtoritete. Ti se tako grdo izražaš in žališ ljudi, tvoj brat pa kar brez dovoljenja motor vzame in do konca pritisne na gas. Če bi jaz svojega otroka dobila pri tem da žali ljudi, bi že videl hudiča. Jaz se ne obnašam tako in ga nisem tako učila! Tebe verjetno so... In če bi moj otrok brez dovoljenja vzel stvar, ki mu ni dovoljenja in ogrožal varnost ljudi, ga sama prijavim! Očitno vama nikoli ni bilo potrebno odgovarjati za svoja dejanja. Jaz vem da se tvoj brat verjetno ni vrgel pod policijski avtomobil, kot tudi verjamem da ga policaj ni namerno povozil. Šlo je za nesrečen splet okoliščin in tega ne more nihče spremenit. Je pa res, da so tvoji komentarji tukaj popolnoma odveč. Tina kaj bi ti storila v primeru, da bi nalsovnica bila drugačna? Da bi pisalo 21-letni motorist brez izpita s prekoračeno hitrostjo vozil po lokalnih cestah, pri tem na pločniku zbil dva otroka, ki sta trenutno v kritičnem stanju in zbežal. Bi trdila da je ubog, ker ima psihične travme od nesreče in da se je le-ta dejasnko zgodila? Ali bi rekla kot zmešan je vozil in otroka bi morala poslušat če je kje v bližini kakšen motorist, ki vozi hitreje kot bi lahko in bi se morala pred njim skrit v grmovje, da se jima kaj ne zgodi??? Pač vprašam. Če si slučajno še zmožna razmišljat objektivno??? Če bi bil to moj brat, bi roko na srce vedela, da je vsak nekaj kriv. Policaj ga verjetno res ne bi smel lovit, povozil ga sigurno ni namerno, je pa tudi res da tvoj brat ne bi smel vzeti motorja, ne bi smel divjat, ne bi smel bežat. Oba sta kriva. Žal je tvoj brat mislil da jo bo poceni odnesel. Kaj hoče rečt drugega kot da trdi da sam ni nič kriv in da ga je nekdo namerno povozil. Mislim halo???!!! Kar se tiče tvoje družinske zgodovine se me nič ne tiče, je pa res da nisem morala zamižat pred stavkom ki si ga napisala. Morala sem se spustit na tvoj nivo, in komentirat. Napisala si, da bi ženska morala pogledat levo in desno da je tvoj oče ne bi povozil. Sreča, da se nič ni zgodilo, ampak ali imaš resnično čisto vest ko to trdiš?? Zakaj enostavno ne priznaš, da je spet krivda na obeh straneh? Ali misliš da je ženska hotela, da se ji kaj zgodi? Joj Tina z takimi trditvami boš težko vozila skozi življenje. Sploh ni važno kaj je kdo delal in kakšen je bil pred nekim dogodkom. Vsak se presoja zase. Ampak z tvojim žaljenjem in udiranjem po delu policije si nisi naredila velike usluge, kot tudi ostali ne. Jaz ne pravim da jih častim, prav tako ne pravim da jih sovražim. Je pa nekaj res-vsi smo ljudje, vsi delamo napake in vsakemu se lahko to zgodi. Lahko smo na eni ali drugi strani. Tina malo se tudi zamisli, kaj bi bilo v primeru da bi tvoj oče bil ta policaj? Kaj bi storila potem in na katero stran bi se postavila??? Jaz osebno ne izbiram nobene strani, morala pa sem se oglasit, da ti ponazorim različne situacije, in ti poskušam postavit bolj objektivno sliko celotnega stanja. Upam da se zamisliš vsaj za minutko. To kar sem ti sedaj povedala, bi moral narediti zaveden starš, tvoj oče ali pa tvoja mati. Ne vem zakaj do sedaj tega ni
jessica35
10. 06. 2012 13.51
+1
Najlažje je rečt, da so vsedrugi krivi, težje je pogledat resnici v oči in si priznat da je najprej potrebno pogledat kaj smo sami storili narobe...tudi če si v šoli in rešuješ test, na koncu dobiš slabo oceno najlažje rečt, zmešan profesor kaki butasti test nam je dal. Resnica pa je, da bi verjetno bilo potrebno več časa za knjigo in smo sami krivi za rezultat...Ali pač?!
.tasha.
05. 06. 2012 15.48
+5
Tina, kako je kaj Simon? Pozdravi ga v Aninem imenu ;) naj čimprej okreva ...
mad.tax
01. 06. 2012 18.32
+1
malo bi rad popravil ta članek...fant ni padel z motorjem ampak ga je policist podrl...in ni skočil pod kolesa ker ni fant lovil policaja to pomeni da je bežal pred njim..policaj pa je ga najlažje dobil tako da ga povozi... če je že policaj na bolniškem dopustu kako to da je vsaki dan v gostilni pa razlaga kako je bilo...pa da se naj mi postavimo na njegovo mesto kot da bi mi kak drugače ukrepali..ker kao skozi čelado ne veš kdo je in on je reko da bil lahko bil kak kriminalec pa ga je zato povozo
Ti Na 1
01. 06. 2012 18.43
-1
kak ni padel z motorja? če je v bolnici brat rekel da se mu je spodrsnlo in je padel nato ga je policaj zanalašč povozil...
Leilla
02. 06. 2012 18.03
+1
@Ti Na jaz bi te pa samo nekaj vprašala.. če tvojega brata kličejo benkec? (saj vem da to nima nobene veze, ampak ko sem to prebrala nisem mogla verjeti..in zdaj me zanima če je to res on). drugače pa kakorkoli, mu želim čimprejšnje okrevanje!
19Luka92
03. 06. 2012 15.01
+3
on je tisti ko bi itak že mogo davno it sedet malo tinica, tvoj bratec je že večkrat pobegno policajem, mel avto da niso doma vedli brez izpita, motor 600ccm al klko, doma so misli da ma samo mini moto pa še več stvari tak da enkrat jih je pač dobo za vse nazaj kaj je delal
Leilla
03. 06. 2012 20.04
-2
@19Luka92 vsi imamo napake. ampak tega si pa nihče ne zasluži! saj poznam jaz tudi dosti takih ki imajo motorje in avtomobile brez izpita. že res, da se to ne dela, ampak
Leilla
03. 06. 2012 20.57
+2
v84
03. 06. 2012 21.18
+2
19Luka92,prosim umiri se.Preberi si člen ,ki piše,da se motoristov ne sme preganjat.Tu,se ne gleda kaj je bilo,pa preteklost za nazaj? mislim.
badi 27
08. 06. 2012 23.06
+2
v84 in ti meni pišeš da ne poznam zakona. ha ha ha
Ti Na 1
01. 06. 2012 15.33
-7
Eh ljudje, če niate pojma no! Pa mislite si ke čete! samo ke je brat živ pa da je policaj zgubo službo! tisti ki pa set na policajevi strani pa ste res pametni ja... kaj te ne vete da bo policaj kazen plačo? le ge policaj nebi lovil kot nor po vasi bi mogo vse brat plačat ppolicaj pa nič!" hahahahah daj no zej pa ste smešni postali!
pumpe
31. 05. 2012 11.13
-3
Policija(kriminalci)no ne vsi so izjeme PREDOLGO čakajo z izjavo o dogodku ker se še niso menda zmenil kdo bo prevzel odgovornost.Moram pa reči da niso vsi tako spretni in pametni kot si mislijo.Za laganje in prekrivanje dokazov pa treba iti drugam v šolo ne pa v tacen.Kar nekaj sumljivih in dokaznih informacij prihaja na dan da temu dogotko ni prav tako kot se govori.Dlje bodo čakali bolj bo jasna slika kam pes taco moli.Upam da vsem udeležencem(policajem,policajkam) v tej akciji ne bo lahko kot so že nekateri(policaj,policajka) ugotovli sami.Jaz si upam trdit da je to kaznj. dejanje najmanj petih(policajev,policajk)slabo izurjenih za prek. dokazov kaznjivega dejanja.Da so v takih primerih tudi (policaji,policajke)kriminalci saj oni razmišljajo kako prekriti resnico kriminalnega dejanja.S takimi izpadi tudi(poicaj,policajka)ogrožajo varnost v prometu kar je lepo razvidno(že kje).Policaju,ki je glavni osumljenec dajo bolniški stalež namesto pripora(čuze).Za proslavljanje trofeje ki ni edina(ima sicer več kaznivih dejanj v preteklosti)in trdno upam da zadnja si bi lahko vzel tudi kaj druga.Saj veste da jim tako ali tako vse plačamo davko plačevalci iz gospodarstva kot tudi ta dva ali tri razbite avte.Da se v pičli eni uri ali še prej zbere dvanajst policijskih avtov-patrulj(kot mrhovinarji)in začne udrihat po plenu dobro izpeljana akcija obveščevalnega špiona.Preizkava (izjava)vglavnem za moje pojme poteka prepočasi kar vse kaže na kaznivo dejanje policije vsaj(petih policajev,policajk),mislim pa da vsi udeleženci pnorelega pregona za žrtvijo vedo za kaj se v tem primeru gre.Ker prekrivanje realne situacije je vrsta kriminala in se dobro ve da je tudi kanivo za tistega ki ga naredi kot za tistega ki za njega ve pa se prekriva.Mislim da se boste v tem primeru fejst opekli saj vas bremenijo prepričljivi dokazi o kriminalu.KRIMINALCI.
Gsxr600
31. 05. 2012 15.26
+0
pumpe povej registrsko in avto pa pridi na cesto
pumpe
31. 05. 2012 22.23
+3
gsxr600 Nekam malo si zgovoren si bil morda zraven.Resnica boli aaa!!!!!!!!!!!!Na tu imaš registersko P 07-414 belomodrega karavana škode octavie imam sicer dve a v nevoznem stanju od nedelje,če me hočeš videti z dgugo pa mi javi.Upam da bo Dominko hitro rešo obe.
mad.tax
01. 06. 2012 18.25
+2
pumpe...ti očitno tudi veš da so policaji na našem rejonu začeli z morilskimi vožnjami aprila 2007..nadaljevali lani jeseni ko so v civilu povozli filipsa v naselju lasigovci..zaj paše to...katastrofa
v84
02. 06. 2012 09.12
+2
mad.tax strinjam se stabo in pumpejom,pravi kriminalci::.
prašek
31. 05. 2012 06.57
+8
Prav zanimiva je trditev sestrice bežečega fanta ; »Policaj ga je lovil kot zmešan, zato brat ni mogel ustavit zaradi prekratke razdalje, ker če bi se bi se policaj zaletel v njega.« Deklica draga , če bi tvoj bratec ustavil tako , kot je treba , ga policist sploh ne bi lovil !!! A na to pa nisi pomislila ??? Pa še to dodam ; Policaja NISO vrgli iz službe !!!!
Ti Na 1
01. 06. 2012 15.33
-3
am ja so policaja vrgli iz službe ke ri je povedala ena ki dela tam!
v84
02. 06. 2012 10.05
+0
prašek prosim lepo umiri se, si že prebral ZAKON ,KI LEPO PIŠE O MOTORISTIH?
Kebab92
31. 05. 2012 06.22
+3
"In to kmalu zatem, ko je v Velenju spet zagorelo."
Kebab92
31. 05. 2012 06.22
+10
na uro ziher 140! haha :D
EliGold
30. 05. 2012 19.57
+1
Referenduma ne bo! Prav je tako, ker bi sicer padel! Pa ne zaradi ene črne ovce v policiji, pač pa zaradi vseh arogantnih komentarjev policistov, ki opravičujejo tako dejanje in ne vidijo v tem (da človeka povoziš) ničesar narobe.
Gsxr600
30. 05. 2012 20.26
-1
v84
02. 06. 2012 10.06
+2
DA le nebi imeli višjih plač....ni verjante....ker so kriminalci....
Ti Na 1
30. 05. 2012 17.26
-6
Glejte ljudje lepo vas prosim, da nehate govoriti o mojem bratu, da je vsega dolžen, policist je pa čist nedolžen ko neka mravljica na njivi! Seveda je tudi policaj kriv saj je mojega brata namerno povozil, kar pa se nikakor v nobenem primeru nesme. Policaj ga je lovil kot zmešan, zato brat ni mogel ustavit zaradi prekratke razdalje, ker če bi se bi se policaj zaletel v njega. Kot drugo pa skoro noben od vas tukaj ne pozna osebno policaja in mojega brata. Tak, da bote kar tiho, ker niste bli na kraju nesreče nevete kaki namen policaja je bil. Kar neke menite, da je brat skočil pred policijski avto zanalašč, če malo pomislite tega noben normalne človek nebi naredo. Brat je vstajal in ko je policaj zagledal ga je namerno povozil skoraj do smrti. No pa si zamislite da na njivi kričite kot zmešani in mislite, da umirate? -.- TAK DA TIHO BOTE, KER NE POZNATE OSEBNO POLICAJA IN NE BRATA PA ŠE NA KRAJU NESREČE NISTE BLI POLICAJ JE PA BRATA NAMERNO POVOZIL IN ŠE TO NE POMENI DA LAHKO POLICAJ BRATA POVOZI AL STE ZMEŠANI AL KAJ?!
Ti Na 1
30. 05. 2012 17.28
-1
Tak da vse kar se je zgodlo je več vsega kriv policist brat je pa samo pobegnil policist pa je lovil kot zmešan divjal tak da je avto popolnoma uničil na konci pa še povozil brata pa še iz službe so ga vrgli! ( kar je čisto prav)
Gsxr600
30. 05. 2012 19.43
+7
zaj pa ti poslušaj, poznam tvojega brata in očeta. brat je divjak in sam veš in vsi v vasi, oče pa tudi! samo spomni se cca. dve leti nazaj, ko je oče za centimeter z istim motorjem peljal mimo mlade mamice, ki je pred seboj potiskala voziček v njem pa je bil dojenček! ubil bi jo lahko! brat pa je že bil zaprt na policijski postaji. toliko v vednost tebi in vsem ostalim! niste tak nedolžni kot zgleda. žal mi je, da se je to zgodilo ampak najprej rešite na svojem pragu!
Kunar
30. 05. 2012 20.58
+2
Ti Na če bi to jaz naredil kaj je tvoj brat bi me moji stari v prafaktorje vrgli...in enako bi storil jaz z njim če bi bil moj froc, pa še od hiše nagnal.
badi 27
31. 05. 2012 00.02
+2
ja ki se je zaj vozo po njivah ali po vasi ga je lovil pol ure ali se je za njim pelal. Ne bluzi šmrkla pa ne zagovarjaj brata če ni dovolj pametn da ve da se ne vozi brez ispita. z vsakim postom se bolj pokopavaš
badi 27
31. 05. 2012 00.06
+0
Sicer pa ga po par dnevih ne morejo iz službe vrečt sploh pa ne dokler ni zaključena preiskava, tak da se umiri malo pa si familijo v red vzamite, ne delajte bedarij pa se vam to ne bo dogajalo. Komu pa foter laže da je šo po zdravila, vsaj malo boljšo laž bi si lahko zmislo. Par kilometrov okoli bukovc ni nobene lekarne. vidi se da jabolka ne padejo daleč od drevesa
pumpe
31. 05. 2012 22.28
+0
gsxr600 Daj pusti preteklost na stran si morda ti čisti aaa?Pa v tem primeru ne zagovarjaj (policije)oziroma sam sebe.
Ti Na 1
01. 06. 2012 15.04
-3
zakej govorite eni kao da sem fant? XD gsxr600 ja in če ga poznaš? Jas ga pa bolše od tebe! Kunar mhm bi ja če bi te policist zanalašč povozo.... XD daj glehte če niate pojma.... gsxr600 ženska si ej bla sama kriva ke pa je ni nič pogledla desno in levo!
v84
01. 06. 2012 18.16
+1
v84
01. 06. 2012 18.17
+2
Ti Na 1
01. 06. 2012 18.44
+0
v84 bolše da se ne sekiram samo če majo eni tolko napak v spisu...... :(( -.-
v84
02. 06. 2012 10.00
+2
badi27in gsxr600,oba vidva ne poznata zakonov o prometu.Prosim vaju,preberita si jih,potem pa pridita in bomo z veseljem pisali komentarje.Če pa za branje nista,pa raje spijta 2dcl,kozarca vode,pa se ohladita. NA ZDRAVJE.....
moyca_92
02. 06. 2012 17.23
-1
mislim da noben nikogar nea zanalašč povozi al kai....
v84
03. 06. 2012 21.29
+0
ptuj11
04. 06. 2012 18.15
+0
ti na... kaj ti si se poleg policaja vozla al pa brata da si to vse vidla pa da veš kak je blo vse skupaj ???
kozlarija2
29. 05. 2012 22.10
+6
Ne da se mi brat komentarjev jih je preveč, kokr pa jz vem policaj lahko sledi torej na razdaliji par 10 metrov ne sme pa preganjati vozit za ritjo, če se nesreča zgodi ni ogrožen samo ta ki ga je preganjal ampak vsi v bližini. Prav tako se mi ne zdi realno da nekdo ki pade z motorja lahko v trenutku skoči pod avto najbrž ga je povozil zgodba je pa malenkost spremenjena. Če ta zgodba drži je treba policaju sodit za malomarnost, odvisno od poškodb. Morda celo poskus umora?
kozlarija2
29. 05. 2012 22.30
+2
Normalno, tud če ga policaj ne bi lovil do tega ne bi prišlo.... Kakšna razlika pa bi bla če bi policaj napisal kazen za tistih sto eu zanj nobena za reveža pa ogromna pa ti men povej a se ga splača lovit in tvegat takšno nesrečo? Tist ki pobegne si bo to zapomnil in naslednič ne bo ponovil napake. Če pa uporabim tvojo logiko, konec koncev bi za poduk lahko vsak policaj lahko vsakega ki krši zakon (vozi več kot 1km/h) ustrelil ne bi bilo nobenega frajerja več..
EliGold
29. 05. 2012 23.48
+2
Večkrat omenjeno, da se bo fant kasneje hvalil s tem. Pa kaj, če bi se. Zdi se, da je pri policistih večji problem njihovega ega - ego tripi. Treba je premišljeno in odgovorno ravnati. V prvi vrsti policija, ki bi naj bila tudi usposobljena in plačana za to.
antiXfashizmXeuXgso
30. 05. 2012 00.07
+2
Mogoče bi bilo bolje, da bi se fant hvalil z dobrimi deli in kako je pomagal upokojenki,...Da pa se hvališ s tem, da namerno ogrožaš ljudi, da ne upoštevaš prometnih predpisov in zakonov, da ne je?eš policaja,.. potem je pa rezultat tak kot pač je.
Gsxr600
30. 05. 2012 19.46
+1
ti nimaš pojma, tak kot noben od vas, ki komentirate tu gor! komentirate pa samo tisti, ki mate probleme s policijo! razglabljate o tem kako policija dela, kako bi naj delala oz. v tem primeru policist! odločiti se je treba v sekundi ali dveh! če se je odločil, da bo sledil ga je sledil in pika! pubec bi moral ustavit in do tega ne bi prišlo!
EliGold
30. 05. 2012 19.57
+7
Haha. Niti ene točke v 12 letih, pa kazni tudi ne in ne prijateljujem s policisti. Mimogrede, vsak sem dan na cesti. Se ti lahko pohvališ z istim? Ni problem v tem, da ga je sledil, problem je v tem, da ga JE POVOZIL!
Gsxr600
30. 05. 2012 20.05
-2
ustavil bi, sledenje ne bi bilo potrebno in do tega ne bi prišlo!
EliGold
30. 05. 2012 20.23
+7
Policist je tisti, ki je plačan in usposobljen, da prepreči takšne situacije. On bi moral biti pametnejši od fanta (tudi, ker je bolj izkušen), da ne rečem, da je uničil državno last. Ni vse v sili oz. moči. Po pameti.
pumpe
31. 05. 2012 22.31
+3
gsxr600Če ti praviš v tej situaciji sledenje si ful pokjen.Če bi ga res sledil se to ne bi zgodilo kaj se je.
Ti Na 1
01. 06. 2012 15.06
+3
gsxr600 ke te ti neja več da nista mela varnostne razdalje??XD tak da če bi se brat stava bi se policaj v jega zaleta! pa reko si da poznaš brata pa očeta!! ke pa policaja haa??? ko bi vedel kaki hudobnež je??!!!!!!
Emir Salihovi?
04. 06. 2012 22.37
+1
turboflex
29. 05. 2012 21.53
+2
nevem če bi si upo še pod avto skočit po tem ko sem že z motorjem padel mislim bravo \'\'policija\'\'... zgodba smrdi da vas našlatam ne navoham barabe
Ti Na 1
30. 05. 2012 17.10
-6
glejte sploh ni skočil po avto vmaknit se je hotel uin ko je vstajal je policaj videl in ga namerno povozil! ti ej ajsno zaj al še ti ni ke! na dnevniku so se pač zmotli! pa ne nakladej ker sme nejgova setsra pa vem ke je blo!
Ti Na 1
30. 05. 2012 17.10
-3
glejte sploh ni skočil po avto vmaknit se je hotel uin ko je vstajal je policaj videl in ga namerno povozil! ti ej ajsno zaj al še ti ni ke! na dnevniku so se pač zmotli! pa ne nakladej ker sme nejgova setsra pa vem ke je blo!
Kunar
30. 05. 2012 20.59
+2
Ti Na 1
01. 06. 2012 15.08
+0
ne brat je povedo! pa en ej bil te glih zraven ko ga je policist povozo! aja pa če neveš je policist sam priznal da ga je zanalašč povoza!
ptuj11
04. 06. 2012 18.17
-1
aja en je kar sred jive stal ne pa gledo kak ga bo povozo... policaj pa ti bo itak kar sam priznal da ga je zanalašč povozo... daj...
stand van piesangs
29. 05. 2012 20.35
+8
Ti Na lepo, da zagovarjaš svojega brata in zelo mi je žal za kar se mu je zgodilo ampak roko na srce tvoj brat je naredil nek prekršek in ker nima izpita je pobegnil, kar je spet prekršek. Če bi bil odgovoren za svoja dejanja in ustavil bi dobil denarno kazen in bi bil cel in zdrav. In ne govori, da nekdo, ki beži pred policijo varno vozi. K sreči še kdo drug ni nastradal.
Ti Na 1
29. 05. 2012 21.54
-1
glej to še en pomeni da ga policaj lahko povozi kak mu je! jeote če ga je invalida skoro nareda! in itak nebi moga nikoga poškodovat ker jo bla na njivah na travnikih pa nevem ki še vse tam pa nišče ni hodo O . o -.- policaj nej kar crkne brez službe sn vesela da jo je zgubo! nametso da bi policaj prijel brata al pa registrsko napiso ne pa povozo al kaj je policaju! ziher nepoznaš policaja in vsi ki ga poznajo so rekli da je policaj nesramen in policaj je mojega brata namesrno povozo da bi umrl je to potrebno zaradi ene ničvredne vozniške da moj brat umre al ke ste znoreli zej pa semčisto besna na vas ke rgovorite svoje ekr pojma nimate niste bla na kraju nesreče vidli je niste niti brata nepoznate!!!!!!!!!!!!!!!!! -.- bom rekla da bote kar tiho!
antiXfashizmXeuXgso
30. 05. 2012 00.09
+2
In kdo so to vsi? Ti pa tvoje 5 frendice pa miljon frendov na frisbukvah?
stand van piesangs
30. 05. 2012 00.52
+7
TI Na razumljivo, da si raztresena, razburjena in resnično mi je žal kar se je zgodilo in ne NE zagovarjam dejanja ne od tvojega brata in ne od policaja dotično, da ga je povozil. Očitno tega nisi že prej razbrala. Žal bi lahko bilo drugače, če brat ne bi bežal...se motim?
MBFC89
30. 05. 2012 14.49
+5
policaja poznam osebno. In se strnjam z Tino.
Ti Na 1
30. 05. 2012 17.12
-2
se strinjam s tabo MBFC89. Ljudje, če bi policaja osebno poznali bi imeli drugačno mnenje. Itak pa človeka v nobenem primeru nesmeš kar povozit kot da je moj brat nekoga ubil al pa kaj... brat se je ustrašil tudi vi bi se.. in tistemu ki se to nikoli ni zgodlo nemore tega kar razumeti da brat ni ustavil.. ampak to še en pomeni da ga lahko policaj po vasi lovi kot zmešani pol pa ga povozi?! sploh so pa se tam zmotli da je zanalašč skočo ni res. on je hotel se hitro vmaknt in normalno ko padeš z motorja nemoreš bit že čez 5sekund gor in policaj je puna šel gor po njem.... zaj pa če se vi strinjate da je policaj anredil prav pa si zamislite da bi to bile n od vaših člaanov družine al pa celo vi? bi vam blo všeč da bi akr objavlali na 24ur pol pa še vam pravli da bi ga mogel do smrti povozit pa d aje prav pa nevem kaj vse še? očitno me ne razumete. pa niti ne govorite gluposti če nevete za kaj se gre.
Kunar
30. 05. 2012 21.01
+0
Ti Na sej tisti ki poznamo osebno vašo familijo tudi imamo drugačno mnenje...in smo na strani policaja
badi 27
30. 05. 2012 23.59
-2
ja ki se je zaj vozo po njivah ali po vasi ga je lovil pol ure ali se je za njim pelal. Ne bluzi šmrkla pa ne zagovarjaj brata če ni dovolj pametn da ve da se ne vozi brez ispita. z vsakim postom se bolj pokopavaš
Ti Na 1
01. 06. 2012 18.47
+0
moj brat je dovolj pameten! policaj ni dovolj pameten! pameten policaj nebi nikol motorista lovil kot zmešan! pameten bi prišo na dvorišče pa napisal kazen in je to to!
v84
02. 06. 2012 22.13
+1
badi 27,toplo iz srca ti priporočam,preberi si zakonik,polj pa se lahko,dalje pogovarjamo...hvala....
zjaz123456
29. 05. 2012 20.31
+7
Pustite policaja pri miru, svoje delo je opravljal, gorenak pa samo išče kako bi v teh časih očrnil policijo! Sram ga je lahko, kakšna disciplinska odgovornost! Treba se je zamislit, koliko ljudi danes vozi na naših cestah brez izpita in s tem ogrožajo naše otroke in nas! Policist pa je ravnal čisto pravilno! Ne iskat žrtvenega jagnjeta, ker gre za preprosta dejstva, da je oseba bežala pred policijo, pri tem je ogrožal ljudi, premoženje in očitno še sebe! Res mi je hudo, da se je končalo tako tragično, ampak fant je bil polnoleten in očitno tudi opravilno sposoben, zato pač mora zdaj nositi posledice svoje odločitve. Pri tem pa najbolj trpi njegova družina, ki si tega sigurno ni zaslužila... Kakor koli pa policaj ni in ne more biti kriv, zato vas lepo prosim, da ga pustite pri miru!
zizovrag
29. 05. 2012 22.45
+5
No policaj zjaz123456@- razloži, zakaj se mu je vozil za ritjo? kako se zasleduje ubežnika? Z VARNOSTNO razdaljo. Lovi ga le, če lahko to varno počne. Ne nabijaj teh svojih policijskih for. Očitno ga ni varno lovil, če ga je povozil. In je kriv, in bo moral odgovarjati.
zizovrag
29. 05. 2012 22.47
+4
Če tu kdo ni bil opravilno sposoben pa je to policaj. Znebite se takih manijakov v policiji.
Ti Na 1
01. 06. 2012 18.48
se čisto strnjam s tabo zizovrag. vsaj en pameten :D oz. so še nekateri
v84
02. 06. 2012 09.44
+1
če bi policaj spoštoval zakon,ki je bil sprejet,se nebi to zgodilo kar se je.Zato,pa je še toliko policajev,ki spLOH sami ne vejo členov...VUN Z NJIMI.
Davorin Bohak
29. 05. 2012 19.51
+2
za nekatere bi bilo najboljše, da bi pač ljudje imeli izbiro, al ustavit vozilo al ne....pa najboljše bi še blo da bi si sami pisali kazni, sami potrdili tehničnin pregled, zavarovanje bi bila izbira...PA ŠE KAJ....KAJ PA JE BEŽAL...SAM SI JE KRIV....
Ti Na 1
30. 05. 2012 19.01
-2
Davorin čist narobe si povedal. pravim da ni mogel ustavit zaradi prekratke razdalje za kar je policist bil kriv!
Gsxr600
30. 05. 2012 20.07
+2
tina pa kaj ti misliš, da se sledi na razdalji 1 km in 20 na uro?
Ti Na 1
01. 06. 2012 15.15
+1
omg če sta mela samo 3m! če sem vidla na kameri ko ga je policaj lovil
M.G.R.
29. 05. 2012 19.22
-3
Prepotentni štajerski policisti katere moramo gledati in prenašati po celi Sloveniji.
M.G.R.
29. 05. 2012 19.25
-2
Pa razbil avto ,ki ni njegov za 3000€ da pokasira 500€ POLICIST
kvaternik
29. 05. 2012 19.13
-8
Tudi na krasu, pri vas Kopriva, so lopovi, drugače se jih ne more imenovati, divjali za18najst letnikom, ki je skoraj pred svojim domom preminil. Gorenak, zredči jih, odpusti najman za polovico. Po Evropi se to ne dogaja, pri nas pa, strašijo vsepovsod, možno je da te na 5tih kilometrih ustavijo tudi 2X.
cc2000_20@hotmail.com
29. 05. 2012 16.55
+0
A pa ni ze enkrat v preteklosti veljal neuradni odlok med policisti, da se motoristov ne lovi, ker je prevec nevarno za zivljenja mladih fantov. ??? Kam so sli te cloveski casi :( danes gledamo samo se policijsko represijo.
prašek
29. 05. 2012 18.33
+6
Neuradno je bilo rečeno , da bi morda motoristov ne lovili ! Ni pa bil to nikakršen odlok. Neuraden odlok ?????? Lepo te prosim !!!
Gsxr600
30. 05. 2012 22.07
+1
zato pa divjajo, ker se jih ne kontrolira!
Comster
29. 05. 2012 16.49
+1
OneManBand 28.05.2012 16:41:29 6 1218 komentarjev 2807 komentarjev ???
Jure Labrovi?
29. 05. 2012 16.39
+5
ma dej no! ta mali si je cist sam kriu.. ka pa bezi pred policijo..On je sam opravlju svoje delo..Mali je opravlju kaznivo dejanje in že samo dejstvo da je bezu je nesprejemljivo...
ill_be_back
29. 05. 2012 17.54
+0
KAZNIVO DEJANJE ??? adijo tako nepoučenih ljudi še pa nisem videl to je zate kaznivo dejanje nega srat no ti ne ločiš leve roke od desne ! To je prekršek v prometu ! umor, utaja davkov, mučenje, posilstvo, kraja, prekupčevanje...ipd to je KAZNIVO DEJANJE ! To kar je ta fant NAREDU je PREKRŠEK !! Ne komentiraj in ne pametuj pri zadevah kjer nimaš pojma !!
zjaz123456
29. 05. 2012 20.23
+1
Prazaprav je zakon pred kratkim bil spremenjen in če se ne motim gre to za kaznivo dejanje, ker je pri vožnji brez ispita
Ti Na 1
01. 06. 2012 18.49
jure ne pravi mu mali ker si ti mali froc ki neve za kaj se gre! O . o
v84
02. 06. 2012 09.50
+3
pravim vam,kak bi bilo lepo,če bi policaj,počakal fanta doma,z njegovimi starši spil kavo ali pa sok,pa bi mu kar doma kazen napisal.Ne,pa da se je policaj spustil v pravo godljo,ki mu bo tako prisojena.Saj nismo v Ameriki,halo.