Črna kronika

FOTO: Po treh dneh spet nesreča v istem križišču, tokrat k sreči brez poškodb

Ljubljana, 01. 10. 2015 14.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Tri dni po hudi nesreči v križišču Černetove in Verovškove ceste v Ljubljani, je spet počilo. Medtem ko sta bila v prejšnji nesreči motorist in njegov sopotnik huje poškodovana, v zadnji nesreči ni bilo hujših poškodb. Je s tem križiščem nekaj narobe?

Po treh dneh se je v križišču Černetove in Verovškove v Ljubljani spet zgodila nesreča. Bi morali pristojni preveriti, katere so morebitne nevarnosti, ki tukaj prežijo na udeležence v prometu?
Po treh dneh se je v križišču Černetove in Verovškove v Ljubljani spet zgodila nesreča. Bi morali pristojni preveriti, katere so morebitne nevarnosti, ki tukaj prežijo na udeležence v prometu? FOTO: Bralec

V ponedeljek smo poročali o nesreči na križišču Černetove in Verovškove ceste v Ljubljani, v kateri sta bili dve osebi huje poškodovani. 40-letna voznica osebnega avtomobila je v križišču zaprla pot 17-letnemu motoristu, ki je pripeljal z njene leve strani po prednostni Verovškovi cesti. V nesreči sta z njegovim 18-letnim sopotnikom utrpela hude poškodbe in pristala v bolnišnici. Tri dni kasneje spet poročamo o nesreči na isti lokaciji.

Tudi tokrat sta na istem križišču trčila motorist in voznik osebnega vozila. Tiskovna predstavnica PU Ljubljana Maja Ciperle Adlešič je pojasnila, da šlo pravzaprav za voznika motornega kolesa ter da je prišlo le do lažjih poškodb.

Nesreča na Černetovi ulici
Nesreča na Černetovi ulici FOTO: Bralec

Eden od bralcev nam je posredoval fotografije, iz katerih je razvidno, da gre za isto križišče, ob tem pa se seveda poraja vprašanje, ali ne gre morda za nevarno križišče. Ciperle Adlešičeva nam je pojasnila, da okoliščine prometne nesreče policisti še preiskujejo, zato še ni mogoče zagotovo reči, ali so vzroki za obe nesreči na danem odseku enaki ter ali gre resnično za nevarno križišče.

Policija, ki sicer pristojne obvešča o takšnih odsekih glede na zgostitev prometnih nesreč, pravi, da bodo zadevo vsekakor raziskali.

Ponedeljkova nesreča
Ponedeljkova nesreča FOTO: Bralec
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (66)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ssbobo
04. 10. 2015 12.10
Pač naravna selekcija med pristaši hlapov ....... bencinskih ali pa gumilezijanskih
deathbite
02. 10. 2015 10.51
+10
To križišče je normalno, za normalne voznike. Za tiste, ki ne upoštevajo prednosti pa je tako z vsemi križišči nekaj narobe!
marcel124
02. 10. 2015 08.38
+9
Narobe je edino v glavah teh voznikov in ne v motorjih, križiščih, avtomobilih. Veliko se jih obnaša enako ko so v avtomobilu, na motorju ali na kolesu in peš. Eni imajo vedno prednost ne glede kakšni udeleženci so v prometu in katera cesta je prednostna. Kot sem že omenil, narobe je v glavah.
FesterAdams
02. 10. 2015 08.25
+4
Nevarnih križišč ni, so samo nevarni vozniki. Puba se je z mopedom peljal najmanj 120 km/h, kar bo verjetno potrdil tudi soudeleženi voznik v nesreči. To, da je morda izsiljeval prednost mopedistu na tej točki sploh ni pomembno, kar smo že rekli, da je mopedist divjal in tako avtomobilist ni avtomatsko nič kriv. Morda je na mopedu tudi telefoniral, a to bo na žalost težje dokazati...
deathbite
02. 10. 2015 10.52
+2
Tudi to ni problem. Pri hujših nesrečah preverjajo, če je bil telefon tisti trenutek v uporabi.
Ramzess
02. 10. 2015 11.06
+1
FesterAdams
02. 10. 2015 11.17
+1
Upam, da sta v mojem komentarju zaznala dobršno mero sarkazma...
slovenc59
02. 10. 2015 12.35
-1
Ja, pa še pico je jedel zraven, a ne ....
sandi101
01. 10. 2015 22.12
+6
Policisti raje postavljajo radarje na Trojanah, imajo več od tega!!!
silver7
01. 10. 2015 19.03
+9
dirt-mcgirt, kaj pa to, da več kot 50% kolesarjev prečka cesto po levi strani. In potem mi kažejo na semafor, da imajo zeleno. Tu je nekaj zelo narobe.
dirtmcgirt
01. 10. 2015 19.21
-7
vseeno ima prednost pred vozilom pa če prečka iz desne ali leve, saj so semaforji na obeh straneh. je pa v prekršku če po kolesarski stezi vozi v nasprotno smer.
silver7
02. 10. 2015 07.59
+6
Govorim o križišču in tam se po levem prehodu ne smeš peljati in nimaš prednosti, ker tudi semaforja za kolesarje ni. A ti je zdaj bolj jasno?
mik1968
02. 10. 2015 08.18
+9
Praviloma mora kolesar sestopit in prečkati prehod peš.
Ramzess
02. 10. 2015 11.05
Vsekakor, ... a tudi tisti otrok s skiroja, ne vemo, ker so avtomatsko obtožili voznico. Pristransko pač.
silver7
02. 10. 2015 13.13
Pa eni res kar nekaj pišete. Skiro je posebno prevozno sredstvo in na njem si kot pešec. Mik ti pa imaš seveda prav.
Uporabnik599200
01. 10. 2015 19.01
+42
Potrebno se je vprasati zakaj na tem koncu Siske mulci vozijo skutreje 25, ki gredo 90kmh!? Po zadnjih gumah, brez luci, po nasprotnem voznem pasu ipd. Itak zabriti okoli uses, razne adidas golmanske trenirke... Se razumemo?
Uporabnik599200
01. 10. 2015 19.06
+22
p.s. Upam, da dajo oba skuterja iz obeh nesrec na izredni tehnicni in preverijo serijske stevilke pa to...
garfield99
01. 10. 2015 19.50
+12
Pa še brez čelade. Ne vem kje so starši? Eni pač ne bi smeli imeti otrok, so preveč popustljivi, pa otrokove pravice, pa ne smeš po riti pa to, potem pa ti zraste čez glavo.
izbrisaniodpotv
01. 10. 2015 21.57
+12
tista dva mulca sem jest opazu pol ure pred tem kako sta gonila motor po celi siski sem jih opazil 3krat in sm reku nov doug k bo pocl
slayer2
02. 10. 2015 06.56
+5
Tudi po Celovški sem jih že videl.kle mimo Stare cerkve po tazadnjem in med avti!!!
alenka.NN
02. 10. 2015 08.36
+5
točno tako kot ste napisali!!.....po Litijski se je dve leti nazaj tudi vozil en mulc s težkim motorjem, brez opreme, v kratkih hlačah, v 'papučah', kratkih rokavih.....pa smo samo strmeli in komentirali, da se bo enkrat ubil in....SE JE, od takrat ni nobenega več, ki bi tako grobo izzival, vsaj v naši okolici ne....
Ramzess
01. 10. 2015 18.43
+2
Lokacija je ista, kaj pa smeri.
Racio
01. 10. 2015 18.29
-1
Več voznikov na cesti pomeni več nesreč. Več javnega prevoza pomeni manj nesreč.
dirtmcgirt
01. 10. 2015 18.23
+24
s križiščem ni nič narobe, zelo narobe je z vozniki, tudi na prehodih ne dajo niti najmanjše prednosti pešcem in kolesarjem. danes pa sem na ježici po dunajski videl kako sta se dva z neregistriranimi skuterji brez čelad vozila po celotnem voznem pasu vštric, drug ob drugem. takih je vse več, policije ni od nikoder. po cestah se vozijo po zadnjem kolesu, pred ostalimi vozniki vozijo in vijugajo. vse je šlo predaleč. ljubljana ni veliko mesto, a policiji ne uspeva ujeti kršiteljev. to tudi sami oni vejo zato pa je kultura na cesti katastrofalna.
Pantokrator
01. 10. 2015 20.05
+0
Murjakov ni nikjer na spregled in naše ceste so divji zahod.
alenka.NN
02. 10. 2015 08.41
+4
no se ve, kdo zmerja policaje z 'murjaki'....kaj pa lahko naredijo...če ga ustavijo, bo itak foter ali pa 'ujak' pridivjal na policijo s pištolo.....škoda je edino to, da ponavadi se njim nič ne zgodi ampak drugemu udeležencu....ja res je: naredili so nam divji zahod, bi rekla 'orient'...
sinister
01. 10. 2015 17.53
+11
Ljudje ne znajo vozit, nič ni narobe s križiščem, obstajajo seveda še bolj ''nevarna'' križišča.
marcel124
02. 10. 2015 08.41
In še bolj nevarni vozniki oz. udeleženci v prometu.
jjhhggff
01. 10. 2015 17.24
+22
Tam se vozim vsak dan. S tem križiščem ni nič narobe, le ljudje ne upoštevajo predpisov. Dokler ne bo kazen za prometne prekrške odvzem izpita ampak le denarna kazen, ne bo nič bolje. Ljudje niti pod točko razno nimajo kaj telefonariti med vožnjo, voziti pijani in voziti več, kot je omejitev po zakonu. Kjer je omejitev 40, naj se vozi 40, isto velja za 60, 130. Kdor to prekorači, naj se mu vzame izpit, bo naslednjič razmišljal, ko ga bo spet opravil. In kar naenkrat na slovenskih cestah ne bo več mrtvih.
fghfhfhfhf
01. 10. 2015 17.30
+3
MaJya
01. 10. 2015 17.34
+2
homer2
01. 10. 2015 18.07
-3
ti pa si model,resnično.ti bi kar ispite pobiral.upam,da ti ga kmali vzamejo
Racio
01. 10. 2015 18.23
+5
Cookie74
01. 10. 2015 19.21
+4
sej pomoje je najbols da ga kar sam neses nazaj. ce slucajno kdaj vozis, verjetno ves, da ce ne gledas stevca ves cas, ti hitrost hitro uide kaksen km cez. no mal pa mors vmes tut na cesto gledat, ne sam na stevc al kako. ti bi pa kr sel izpite pobirat:-) si ti model taprav:-)
ata_jez
01. 10. 2015 16.54
+26
Ma tu je omejitev 30! Nima kaj pokat.
XenoSlo
01. 10. 2015 16.24
+21
Nič ni nevarno križišče, če upoštevaš predpise. Nevarni so ljudje. Tam pa vedno pričakujem, da bo kdo uletu iz Černetove, kot je danes to naredil motorist.
novak.novak
01. 10. 2015 16.53
-2
itak, če ne bi bilo motoristov, avto voznikov, pešcev...križišče sploh ne bi bilo nevarno....pa halooo...vsak sp-ejevec, da ne govorim o doo pa dd mora imet oceno tveganja na delovnem mestu in predvidet ter odpravit najmanjšo možnost poškodbe pri delu....je tako? zakaj tega nimajo ceste, križišča, ....?
XenoSlo
01. 10. 2015 19.23
+5
Zato imaš CPP. Tam vse piše kaj in kako.
hhsk
01. 10. 2015 16.22
+15
seveda, da gre za nevarno križišče, iz tiste strani ko pripelješ po černetovi popolnoma ne pregledno. tukej mi je ženska že pred leti enostavno zapeljala ven kot, da je na prednostni cesti, čeprav je zavijala levo. hm..? še vedno vidim faco pred očmi, ki jo je naredila, ko sem jo obsijal z lučmi. na srečo sem bil z vozilom malo pred križiščem, tako da se ji nisem zaletel v bok. od takrat vozim čez to križišče previdno brez noge na gasu. drugače pa tudi tisto križišče, ko iz verovškove zavijaš na goriško je zelo slabo, zelo slabo pregleden.
MaJya
01. 10. 2015 16.34
+9
Res je lahko nevarno krizisce,sam sej zato pa upocasnis in si pripravljen da nisi sam na cesti.. problem je ker pa dost voznikov misl da so sami in znakov ne vidjo..ne poznajo pravil,ce ni semaforja. So kt zgublene ovcke.
asdfghjklqwertz
01. 10. 2015 16.07
+8
Nič ni narobe s cesto ... prvo vprašanje, ki se postavi pri teh nesrečah je, nesposoben voznik/voznica. Cesta nikoli ni nič kriva, prilagodiš vožnjo cesti, vozilu in izkušnjam ... če pa nimaš česa od teh treh, pa še na ravni cesti lahko karamboliraš.
dzons
01. 10. 2015 16.22
+1
bravo! Tebi je treba dat nagrado! Ne pa tej mediji ki delajo samo pomp proti vsem in vsemu, samo nesposobnežem dajajo vedno prav. Če bi se manj ljudi imelo za bogove bi tudi nesreč bilo manj...
novak.novak
01. 10. 2015 16.56
+4
abcd...in tako dalje...torej po tvoji logik, sploh ne vem, zakaj se ograje postavljajo pa to....? saj če bi vsi vozil, kao po tvoje edino pravilno, tega sploh ne bi rabil...pa sploh ni važen naklon, al nagib, struktura asfalta, ...pa da ne naštevam naprej, ker očitn pojma nimaš...najbrž po avtocest voziš nekje med 70-95 km/h....in teba pa tud džonsa vprašam, ...izkušnjam? kaj so zate oz za vaju izkušnje? bomo pol nadaljeval...
homer2
01. 10. 2015 18.10
to so ti vozniki,ki vozijo 80 po avtocesti itd
garfield99
01. 10. 2015 16.06
+25
Križišče ima prometne znake in upoštevanje prednosti, žal pa danes ljudje ne znajo več vozit drugače kot po semaforjih. Koruptivne avtošole pa to.
MaJya
01. 10. 2015 16.30
+4
Racio
01. 10. 2015 18.26
BŠK
01. 10. 2015 15.54
+2
Manč, kaj si spet zakuhal?
LOPOVIGOTOVISTE
01. 10. 2015 15.54
+13
NESREČE SO SE DOGAJALE IN SE BODO DOGAJALE.. ŽAL TAKO JE .. IN PROSIM NE SPET TOLČT IN OBSOJAT VSE POVPREK... ZAVEDAJTE SE DA TUDI POVROĆITELJI PROMETNIH NESREČ SO VELIKOKRAT ŽRTEV IN TRPIJO BOLJ KOT NEKDO KATERI JE IZGUBIL ŽIVLJENJE.... IN NAROBE JE ČE ŠE DODATNO PSIHIČNO PRITISKAMO NA POVZROČITELJE.. KER IMAMO ŽE TAKO ALI DRUGAČE OKROG ŠTIRISTO SAMOMOROV LETNO - na vsakih 20 ur en Slovenec stori samomor kaj je ŠOKANTNO !!
mraxxx
01. 10. 2015 16.00
+4
A veš, da na to pa nisem pomislil! Se opravičujem in jemljem spodnji komentar nazaj. Zares so krive izključno samo ceste, s slovenskimi vozniki pa ni nič narobe, saj vozijo zgledno. SE OPRAVIČUJEM VSEM, KI SEM JIH PRIZADEL.
alenka.NN
02. 10. 2015 08.50
+0
ne deri se, če že pišeš traparije in stisni že tisti gumb na levi 'caps lock'.....pa še to: kaj pa mešaš samomore in svobodo voznikov na cesti ?? a zdaj so prometni predpisi krivi za samomore....moj nasvet - ne hodi na cesto, je preveč znakov in semaforjev :)
mraxxx
01. 10. 2015 15.48
+26
Ne, s križiščem ni nič narobe. Je pa nekaj hudo narobe z ljudmi, ki dandanes vozijo po cestah. Sploh rondoji so popolna neznanka za prepotentne Slovence.
MaJya
01. 10. 2015 16.28
+0
Cookie74
01. 10. 2015 19.24
+0
ne vem zakaj govoris v tretji osebi. Aja ti nis slovenc:-)
FesterAdams
02. 10. 2015 11.20
mraxxx, malo zgoraj si se opravičil za ta komentar. Ne delaj tega. Kar si napisal je krvavo res in sam sem tudi tega mnenja.