Črna kronika

Dojenček umrl po napadu psa, njegov bratec bo za vedno iznakažen

Colchester, 14. 10. 2016 10.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Iz angleškega Colchestra poročajo o napadu psa na mamico z dvema otrokoma. Končalo se je tragično. Mlajši, komaj štiri mesece star dojenček, je umrl, njegov bratec pa bo vse življenje živel s posledicami. Mamica je dobila le površinske poškodbe.

Staffordshirski bulterier
Staffordshirski bulterier FOTO: Thinkstock

V britanskem mestu Colchester je pes napadel mlado žensko in njena dva otroka, stara štiri in 22 mesecev. Oba dečka sta dobila izjemno hude poškodbe, zaradi katerih je mlajši umrl kmalu po prihodu v bolnišnico, starejši pa bo vse življenje trpel posledice. Njuna mama je dobila le manjše poškodbe.

Kaj je izzvalo napad, ni znano. Psa, ki se je po napadu umaknil v hišo in se povsem umiril, so uspavali. Šlo naj bi za predstavnika pasme staffordshirski bulterier oziroma križanca s to pasmo. 

Psa so ustvarili v 19. stoletju s križanjem buldoga in nekaterih vrst terierjev, pišejo na spletni strani mojpes.net. Čeprav je bil najprej namenjen pasjim borbam, so ga pozneje začeli uporabljati za preganjanje podgan. Ker je bilo teh veliko tudi v hišah, so omenjene pse puščali pri otrocih, da bi jih varovali pred glodavci. Zato jim v Angliji še danes ljubkovalno rečejo varuške.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (298)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tastaraz
14. 10. 2016 22.25
-7
Skrajni čas, da se odselimo od tu. Večina psov je take in podobne pasme in prav groza me je ko se na križišču z vozičkom srečam s takim psom. Kar slabo mi je postalo ko sem izvedela, da se je to zgodilo V "našem" kraju!
nesramnez
15. 10. 2016 14.30
+1
?rnogled
15. 10. 2016 19.15
+0
Ti si verjetno eden tistih,ki špancira po ulicah z enim takim psom in top frajer,ker se te vsi bojijo.Morda bi bilo primerno obiskati kakega zdravnika(psihologa,psihiatra).
Mr.
14. 10. 2016 22.13
+9
Napisal bom grdo ubiti lastnika in psa... to je edina primerna kazen.... admin lahko brišeš ampak tako to je!!!!
BURGA
14. 10. 2016 22.26
+12
Se ne strinjam, ker sem strogo proti smrtni kazni, res pa je, da je potrebno, tudi pri nas, takoj pričeti z akcijo urejanja pogojev za lastnike domačih živali, zlasti psov. V prvi fazi jih je potrebno zelo, zelo obdavčiti, da bodo stokrat premislili ali si lahko privoščijo domačo žival. Živim v Radečah, kjer je teh sprehajalcev s psi zelo veliko. Ker sem veliko na terenu imam priliko, da opazujem, kako se obnašajo. Verjemite mi, da jih več kot polovica ne pobira drekov za svojimi ljubljenčki, da ne omenim še scanja po sprehajalnih površinah in otroških igriščih. Sem zasledil tudi pacienta, ki se poščije kar skupaj s svojim psom. Nagraužno. In ti ljudje mi potem predavajo o ljubezni do živali, pozabljajo pa na naše najmlajše.
aink
14. 10. 2016 22.29
-17
dej burga ti si za odstrel kaj obdavcit davek treba zvisat na tvojo zeno k se prodaja po ratecah kmet zarukan
BURGA
14. 10. 2016 22.33
+14
Naj ti pojasnim, da ne živim v Ratečah, temveč v Radečah, da nisem kmet in da nisem poročen. Ti pa si se očitno prepoznal v mojem opisu lastikov domačih živali, ki onesnažujejo našo prelepo naravo.
49mf5k0d
15. 10. 2016 10.04
-2
mr. ... vsekakor bi te moral zbrisati, kvečjemu z zemeljskega obličja, z burgo vred.
kolesampotravi
15. 10. 2016 11.25
-3
pa kaj mene briga za tvoje froce... če mam js rad pse jih bom mel
shaft6
15. 10. 2016 20.58
+2
Anti SdS
14. 10. 2016 21.56
+5
Tako pač je to pri takšnih katerim pes pomeni več kot človek.
kajenješkodi
14. 10. 2016 21.51
-2
zanimivo, da ko pride do takšnih napadov so to vedno terierji kamor spada tudi pitbul itd...eni pa še kar zagovarjajo te pasme, da so nenevarne?? a potrebujejo ti ljudje psihološko pomoč??
BURGA
14. 10. 2016 22.35
+4
Tem ljudem ne more pomagati noben dohtar. Jih poznam kar nekaj, pa so vsi primitivci prve klase.
Alteist
15. 10. 2016 15.02
+1
Ne, niso vedno ti psi. Objavijo pa zvečine le njihove napade. Za labradorca, zlatega prinašalca ipd. se to pač "ne spodobi". Pa čeprav sta ravno tako zmožna ubiti človeka.
Whos
15. 10. 2016 15.26
+1
Aja, prblem je v psu??? Vprašanje kdo tukaj rabi psihološko pomoč. Pes je kot otrok, produkt lastnika (staršev) in okolice v kateri odrašča in čisto nič drugega. Če bo odraščal v ljubezni in normalnih razmerah, se bo normalno obnašal. Če bo odraščal v sovraštvu in agresiji, bo tak tudi njegov karakter. Najlažje je po pasmah udrihat, medtem, ko to kdo je lastnik in kakšen karakter ima lastnik, kar nekako vsi pozabljate. Za vsa dejanja psa bi moral odgovarjati lastnik, kakor odgovarjajo starši za nepolnoletnega otroka. Sam dejte že preklopit iz tega, da so psi apriori rojeni z agresivnim tikom in da bi bilo potrebno take pse prepovedat. Moja psica Cane Corso tudi spada v kategorijo "nevarne pasme", pa se pri njej namesto moči ugriza, lahko meri samo moč liza.
Draža
14. 10. 2016 21.51
+19
Pes po cele dni zaprt v hiši ali bloku potem jasno,da se mu strga
PegySue
14. 10. 2016 20.51
+7
Grozno,kakšna tragedija zaradi neodgovrnega lastnika! Ubogi ljudje,ki so bili vpleteni v incident!
grevid
14. 10. 2016 19.41
+45
Tko je ce so lastniki psov norci
1airbus
14. 10. 2016 19.54
+26
Principat
14. 10. 2016 20.35
+10
kajenješkodi
14. 10. 2016 21.52
-11
Mr.
14. 10. 2016 22.15
+4
Na žalost je teh norcev vse več tudi v SLO
thththt6666
14. 10. 2016 19.34
-1
Skoda k se tiste ljudi ne uspavajo, ki pocnejo se hujse grozote iz lastnega interesa oz. uzitka.... Po mojem mnenju kuzi ni tega storil iz nobenega od teh dveh vzrokov....
1airbus
14. 10. 2016 19.50
+11
BURGA
14. 10. 2016 22.37
-4
thththt6666
15. 10. 2016 14.43
trunck
14. 10. 2016 19.33
-2
dejansko bi komentarje razdelil na dva pola, ljubitelje psov in nasprotnike. Nasprotniki naštevajo probleme s psi od kakcev, ki jih ne pobirajo, do napadov, do skakanja, lizanja, lajanja, ... Ljubitelji pa na to odgovarjajo, da psi niso krivi, ker se psi odraz lastnikov. In seveda so slabi lastniki neki drugi, ljubitelji psov, ki to pišejo niso. Moj predlog je enostaven, vsak pas bi moral biti odškodninsko zavarovan pri zavarovalnici proti ugrizu, tako kot avto. Če te pes ugrizne, iztožiš zavarovalnico, ne lastnika, če psa zavarovalnica noče zavarovati se ga usmili z injekcijo. Isto velja za pse, ki jih lastnik noče zavarovati. Pa seveda DNK in kazni kot so v Zagrebu (cca 500€), če se drekec tvojega psa najde na cesti. Drugače pa vsekakor ne velja, da so ljubitelji psov dobri ljudje, jaz jih ne poznam veliko. Pes je pač samo lažja, preprostejša oblika skrbi za nekoga, imeti rad nekoga, te ima nekdo rad, ... Ljudje so kompleksni in se je za naklonjenost potrebno potruditi, psu pač daš hrano. Enostavno kot pasulj.
Apostol1
14. 10. 2016 19.44
+3
In med katere spadaš sam, med lastnike psov ali ne ,po mojem ne ,ker drugače ne bi pisal takšnih bedarij kot si jih pisal predvsem v drugem delu komentarja .Ker dobri ljudje so predvsem ljubitelji živali in ne obratno ,čeprav to ni neko pravilo.
trunck
14. 10. 2016 20.03
+8
nisem lastnik psa, sem pa ljubitelj živali, že od malih nog je bila vedno pri nas doma žival, čeprav smo živeli v bloku in takrat živali niso bile tako priljubljene kot so zdaj. Bedarija je je to, da lastniki psov mislijo, da so avtomatsko ljubitelji ljudi. Sam sem zgrožen, ko ugotovljam, koliko lastnikov psov ne mara mačk, mogoče tudi zato, ker so psi pač in, mačke niso. In koliko lastnikov psov se s psom pogovarja več, kot z vsemi ostalimi člani družine. No ja, ga vsaj en 'razume'
Tunzl
14. 10. 2016 20.50
+1
Tako kot ljubitelji psov niso avtomatsko ljubitelji ljudi, tudi ljubitelji zivali niso avtomatsko ljubitelji vseh zivali, to velja predavem za vecino, ki se prehranjuje z njimi in se nato oznaci za njihove ljubitelje. Enostavno kot pasulj.
BURGA
14. 10. 2016 22.44
+4
TRUNCK popolnoma se strinjam s tvojim razmišljanjem, saj sem prepričan, da tem ljudem ("ljubiteljem psov") nekaj manjka in nujno potrebujejo zdravnika. Res ne razumem, kako imaš lahko rad psa, pa ga privežeš na vrvico in zapreš v stanovanje. Mislim, da je edini vzrok to, da ga pes 100% uboga (če ga ne jih dobi s palico) in mu ne ugovarja, ter se mu celo prilizuje. S sočlovekom to ne gre, ker ima svoje mišljenje in je bivanje z njim težavno.
deathbite
15. 10. 2016 13.38
-3
gcek
14. 10. 2016 18.50
+4
ADMIN NE BRIŠI KOMENTARJEV ČE JIH NE RAZUMEŠ HVALA
soncesonce123
14. 10. 2016 18.46
+7
O joj men je kr slabo ratal kasne pisete .... vsak je kriv sam za vedenje svojega psa ... 2x napad psa prezivela ! Mimo teritorija pes na vrvici celo zivljenje iin hop ugrizni mimoidocega ... torej kriv lastnik lastnica ker ga zanemarjajo in sploh neve kaj pomen ukvarjanje in zakaj je tm samo da laja in grize na teritoriju ki je njegov. Drugic dva psa nemarata manje rasti pasme ... lastnik dobro vedel a jih je sprehajal brez vrvice ??? Zdej pa sem ponosna lastnica rottweilerja !!!!! Nikoli slabih izkuseeenj z najine strani nikoli ! vem kdaj ga spustit z vrvice vem kje mora bit pripet medtem ko ga sprehajam pa manjse rasti , pritece in napade rottweilerja ???? Se malih pasem.ne rabi na vrvici ??In iz dnevav dan isto nikoli ni ugriznil nazaj ali napdel prvi ... nikakor niso ubijalci pes potrebuje prijaznost in ukvarjenje. Tko da upam d.tisti k mislte tko glede teh pasem ... tut ce se z otrokom ne ukvarjas je vec vrjetnosti da bo kriminalec oz narkoman . Hvala bogu za rottija bla sm podobnega mnenja da so nevarni a zdej mam raj 10 teh kokr eno hudicevo civavo !
Amnasty
14. 10. 2016 18.51
+8
čivava se lahko samo trudi ti odgriznit nogo,. medtem ko tvoj "rotty" s tem nima težav.. če bi hotel seveda
Uporabnik1110355
14. 10. 2016 19.20
+8
Tvoj roti ugrizne mojega otroka ti ne pomaga 1000 Čeferinov. In če ga spustiš samo za sekundo brez vrvice in nagobčnika je isto kot če hodiš z nabito pištolo po vrtcu. Najboljši lastnik je pa tisti ki reče otroku naj kar poboža njegovega psa saj ni še nikogar ugriznil. Groza, še za sebe ne moreš trditi da ne boš nikoli nikogar ugriznil, za psa pa vedo 100%.
VolkBrenin
14. 10. 2016 21.43
+4
San ...o psih veš bolj malo - kajne ....dobro izšolan pes je 110 % ....in ne 100 % ....V vseh ozirih....Ali z drugimi besedami - mnogo bolj kot marsikateri človek.
49mf5k0d
15. 10. 2016 10.08
+1
soncesonce123
14. 10. 2016 18.45
-4
O joj men je kr slabo ratal kasne pisete .... vsak je kriv sam za vedenje svojega psa ... 2x napad psa prezivela ! Mimo teritorija pes na vrvici celo zivljenje iin hop ugrizni mimoidocega ... torej kriv lastnik lastnica ker ga zanemarjajo in sploh neve kaj pomen ukvarjanje in zakaj je tm samo da laja in grize na teritoriju ki je njegov. Drugic dva psa nemarata manje rasti pasme ... lastnik dobro vedel a jih je sprehajal brez vrvice ??? Zdej pa sem ponosna lastnica rottweilerja !!!!! Nikoli slabih izkuseeenj z najine strani nikoli ! vem kdaj ga spustit z vrvice vem kje mora bit pripet medtem ko ga sprehajam pa manjse rasti , pritece in napade rottweilerja ???? Se malih pasem.ne rabi na vrvici ??In iz dnevav dan isto nikoli ni ugriznil nazaj ali napdel prvi ... nikakor niso ubijalci pes potrebuje prijaznost in ukvarjenje. Tko da upam d.tisti k mislte tko glede teh pasem ... tut ce se z otrokom ne ukvarjas je vec vrjetnosti da bo kriminalec oz narkoman . Hvala bogu za rottija bla sm podobnega mnenja da so nevarni a zdej mam raj 10 teh kokr eno hudicevo civavo !
Mr.
14. 10. 2016 22.20
+0
no odvisno zakaj ima človek psa! Eni za status eni pa za kr nekaj...
NiVzdevka76
14. 10. 2016 18.34
-2
K so vsi ostali ušli, je naboljši prijatelj ostal....
NiVzdevka76
14. 10. 2016 18.34
-3
K so vsi ostali ušli, je naboljši prijatelj ostal....
juša
14. 10. 2016 17.26
+1
Tuje pse se pusti pri miru, sploh če so pred domačimi vrati. Ne glede na to kok je kuža lušten si na njegovem ozemlju...pusti ga pri miru. Kljub vsemu so pa psi takšni kot lastniki in nekateri imajo lih tok nore kot so sami...sam to je potrebno lastnika vprašat kaj s psom počne. Če pa psa ne poznaš in ne on tebe se mu pa ne približuješ.
abigail
14. 10. 2016 17.42
6exile9
14. 10. 2016 17.49
+2
JanZiska
14. 10. 2016 17.56
+19
Seveda se pa lahko psi po mili volji pribljižujejo tujim ljudem, skačejo po njihovih otrocih, se po njih slinijo in jih v najboljšem primeru tudi ogrizejo.
soncesonce123
14. 10. 2016 18.52
+3
V tem primeru mora lastnik vedt obnasanje psa seveda ga v tivoliju nemores spustit med louno otrok in kdo je spet keiv ??? Lasttniiiik
KrtVinko
14. 10. 2016 17.10
-7
Jest nevem kako je lahko vecina ljudi tuki gor tok butastih!!!! Mislem kere kozlarije pisete!!!ste vecji idi.... kot lastnik tega psa in tisti ljudje ko morijo, posiljujejo otroke zenske,mucijo vse kar leze od zivali do ljudi,koliko je taksnih? Vsak dan je v novicah !!je res? In ko je novica da ubije pes otroka oziroma cloveka (na vsake pol leta ) ne vsak dan tako kot delajo to ljudje ko se pobivajo med sabo,so pa psi krivi pa jih ne bi smeli met pa nevem kaj...halo???upam da tisti ki ste tok pametni da ko bo vas otrok muciv psa ali pretepav zensko ali koga ubiv ko se mu bo utrgalo da ga tud ubijete!ker itaq nemors met takega otroka ki to dela, ker je nevaren!no dost je blo....hocem rect da ce gledas povprecje kdo je bolj napadalen je 100% clovek!!!in tudi tukaj je kriv clovek!!!in koljejo taki psi oziroma so agresivni katerih lastniki so taksni kot sem nastev zgoraj...ce se ukvarjas iz psom in lepo delas z njim je tudi pes prijazen!!!je pa res da se tud psu utrze to se pa tud ljudem!!??je tako? Potem usakemu ki se utrze enkat nesme vec zivet pa tud ce je bolezen kriva??potem nevem zakaj ni smrtnih kazni?
Las Vegas
14. 10. 2016 17.27
+4
na zadevo lahko gledamo iz več strani. zagotovo je pes prnoru okol vogala in meninič tebi nič se zakadil v otroka...
abigail
14. 10. 2016 17.36
+0
KrtVinko, očitno z neke vrste slepote bereš komentarje ali pa si sam butast. Nad kom se tako zelo huduješ in kdo neki piše "kozlarije", ki jih navajaš??? Pa malo več znanja slovnice ti tudi ne bi škodilo...
abigail
14. 10. 2016 17.41
-1
...agresiven si pa tudi, kot sklepam po množici klicajev, ki jih uporabljaš. Ne bi ti dala psa v varstvo. Najprej na temeljito psihološko prevzgojo.
KrtVinko
14. 10. 2016 17.56
-11
Haha...avis kua ti pavim de narabm slovnice ka za tistu kar jest rabm se ze pamatram. Ti pa vidm de skus komentiras bi blu pa cudn ce je neb znav.raj naznam slovnice kt de nim u glav nec tk kt ti cutet.in pises ze civ dan tagar pa nec pametnga pavidala!in taki kt si ti sam pametujeje! Pa lepu piseje de sa kao pametni ubistvu pa....skuda gavart! Bi ti pa en vic pavidav ti pa nebi preklapilu pou ure u tisti buc prazni..men je pa bel tu vazn de znam kar rabm.ok? Teb pac pa bel slovnica de pametujes..upam de si se namucla brat
JanZiska
14. 10. 2016 17.58
+6
Krtvinko malo si pomešal, rezen v tvoji glavi človek ni pes.
KrtVinko
14. 10. 2016 17.58
-3
JanZiska
14. 10. 2016 18.01
+1
Bibosan
14. 10. 2016 18.25
-2
KrtVinko, bravo. Koliko milijonov in milijard živali ljudje izkoriščajo, iztrebljajo, mučijo in ubijajo! Ko pa žival stopi v vlogo človeka, je to škandal. Kljub vsemu mi je za malčkov skrajno žal, ampak morate vedeti, da imajo tudi živali svoje otroke. Na to se spomnite, ko boste na veselici jedli odojka, kozlička ali jagenjčka.
KrtVinko
14. 10. 2016 18.35
-2
Jan ziska stos je v temu de jest sm tev rect de zarad cloveske agresije pomre vec ljudi....se pravi sami sebe pobivamo pol pa en pes ubije otroka so pa oni slabi...pa ne recem da je prav....stekas?
JanZiska
14. 10. 2016 18.36
+0
KrtVinko
14. 10. 2016 18.37
-1
Pa kok ljudi je ubil svojga otroka...tak de ni za primirjat ljudi pa zivali ka smo 100bel zleht....
PartyTime
14. 10. 2016 16.48
+30
Nedolgo nazaj sem na FB-ju prebral, da je mamica novorojencka pustila v gozdu in sla... Neki pes ga je nasel in ga odnesel domov od koder so potem poklicali policijo in je sla zadeva dalje... Kdo je vecja zival na tem svetu??? Pa ne zagovarjam tega psa ki je ubil otroka!!!! Pes ubije cloveka in se ga takoj uspava, ko pa clovek ubije cloveka pa nikome nista, se zagovarja se lahko!!!??? Mamica pa lahko novga otroka dela... Narobe svet!
Bibosan
14. 10. 2016 18.26
+10
Pravilno razmišljaš, ampak smo v veliki manjšini.
shaft6
15. 10. 2016 20.59
+0
Človek je večja žival, in kdor sploh pomisli drugače, ni vreden živeti na tem svetu.
aink
14. 10. 2016 16.34
+6
Vsi ki sovrazite pse oz ji nemarate dejte si pogledat statistiko koliko otrok umre na leto zaradi cloveka a koliko zaradi zivali pa bodisi to pes ali katera druga zival
walter2
14. 10. 2016 17.06
+9
aink
14. 10. 2016 17.08
+2
KrtVinko
14. 10. 2016 17.19
+0
abigail
14. 10. 2016 17.37
+4
Berem in berem in mi je vedno manj jasno, kdo je rekel, da sovraži pse???!
KrtVinko
14. 10. 2016 18.05
-6
Ma ti ber saje komentarje pa ti bo se mejn jasnu...se itaq ze civ dan pises ka si tuk pametna de se tuki krigas ze civ dan namest de bi kej druzga dilala.jao slabu ti gri teb...sam slovnica pa ja...
abigail
14. 10. 2016 19.54
+1
Žirovski Vencelj, kregaš se ti - čisto brez potrebe - jaz samo sprašujem, kdo je rekel, da sovraži pse. Nič konkretnega ne odgovarjaš, samo matraš se sebe povzdigovat namesto, da bi se malo v ogledalo pogledal. Sicer pa hvala za priznanje, da sem pametna, hehe...
aink
14. 10. 2016 20.41
-1
Niti ne disis neki na inteligentno osebo ce nemores razbrat sovrastva do psov in do lastnikov psov v komentarjih tukilele
Viejo cabron
14. 10. 2016 16.33
+19
Človek je ustvaril psa in pes brez človeka ne obstaja. Torej vemo kdo je kriv!
Novorazodetje
14. 10. 2016 16.18
+13
Obdavčiti vse lastnike psov. Kazen za vse, lastnike ki vozijo svoje pse, da se poserjejo na travniku, potem pa na isti travnik pripeljejo otroke iz vrtca na isti travnik....
aink
14. 10. 2016 16.31
+5