Črna kronika

Bodo s pomočjo posnetka prijeli pedofila?

Berlin, 06. 08. 2009 11.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nemška policija je na spletu objavila posnetke pedofila med spolnimi akti s svojimi žrtvami. Dele z otroki so izrezali, lepo pa je viden obraz moškega.

Preiskovalci so poskrbeli za zaščito otrok, tako da so dele posnetkov odrezali.
Preiskovalci so poskrbeli za zaščito otrok, tako da so dele posnetkov odrezali. FOTO:
Posnetek nemškega pedofila
Posnetek nemškega pedofila FOTO:
Moškega poleg zlorab otrok sumijo tudi razpečevanja vsebin z otroško pornografijo.

Nemški preiskovalci ugotavljajo, kdo je pedofil, ki je na spletu objavil kar 42 posnetkov občevanja z otroki. Pri tem je gledal v kamero, tako da je njegov obraz zlahka prepoznaven, videti pa je tudi, da v izprijenostih zelo uživa.

Policisti ne poznajo identitete moškega, bojijo pa se, da se še vedno izživlja nad otroki. Zato so se odločili za pomoč prositi javnost. Združili so dele posnetkov, kjer je pedofila najbolje videti, izrezali dele z otroki in vse skupaj objavili na spletu. Zdaj upajo, da bo kdo zločinca prepoznal in policijo obvestil o tem. Ponujajo tudi 5.000 evrov nagrade.

Posnetki so sicer nastali leta 2006. Moški naj bi bil takrat star med 35 in 45 let, zlorabljeni fantki pa med pet in sedem. Koliko je žrtev, ni znano, policija za zdaj ugotavlja, da je na posnetkih od dva do devet otrok. Svojega mučitelja so klicali Christopher.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

-gorenjka-
07. 08. 2009 15.04
*, kljub temu v življenju čim lepše in čim manj stresno živeli. =,da tlači zemljo,v življenju čim lepše in čim manj stresno živeli. :))
-gorenjka-
07. 08. 2009 15.00
insaner 07.08.2009, 01:25 verjetno imaš zase prav :)) vendar sama mislim,da nobeno analiziranje izprijenosti,ki jo je doživel otrok ne more zmanjšati teže zlorabe in človeku omogočiti,da zaradi tega lažje živi. zame je vsako iskanje olajševalne okoliščine za storilca/kar analiziranje ,po moje tudi je/ brezplodno onegavljenje svojih čustev. pedofil je brezkompromisno kriv.druge ni......žrtev in njena mati pa naj se ukvarjata predvsem s tem,da bosta kljub dejanju ,ki ga je zagrešil nekdo,ki za moje pojme ni vreden,da tlači zemljo, kljub temu v življenju čim lepše in čim manj stresno živeli.
insaner
07. 08. 2009 01.25
-gorenjka-, 06.08.2009, 23:31 - … predvsem se mi zdi,da se tebi niti slučajno ni potrebno ukvarjati s tem,kakšne demone tak človek nosi v sebi ,kako jih doživlja ,ali je žrtev ali ni. S tem tvojim delom se ne strinjam. Vsaka žrtev - neposredna ali posredna, se samoumevno ukvarja z iskanjem ozadja razlogov, ki so nekega (naključnega) človeka pripeljala do dejanja, ki je žrtvi spremenilo, zaznamovalo življenje. Normalni ljudje ne moremo razumeti, lahko le slutimo ozadja, ki so nekoga pripeljala do izrojenega dejanja. A povem ti – žrtvi je lažje, če pride do spoznanja, zaključka, da se ji je nasilje zgodilo spontano, nenačrtovano, kot pa da je bila žrtev premišljene zlorabe, poniž(ev)anja. Naj je bilo tako dejanje pri devijantni osebi pogojeno z odporom do vseh okoli sebe ali še huje – prav do prizadete osebe. ig, moj plusek se med minuski ne vidi uboga.pika, upam, želim, da tvoj psevdonim ni izraz samoobtoževanja za hudo, ki jo je hčeri in tebi prizadel nek iztirjenec, ampak le izraz tvoje humornosti do naše stvarnosti. Obema vse lepo. Naj vama vajini ljubi nežno brišejo brazgotine in čas vrača zaupanje
-gorenjka-
06. 08. 2009 23.31
uboga.pika 06.08.2009, 12:58 1 Jaz takšnih ljudi ne razumem,kakor večina,kakor najbrž vsi,ki imajo seveda zdrav razum in naravne moralne vrednote. Vedno pa je treba vsako stvar vzet z malo rezerve,o njej dobro razmislit in nikdar udarit na prvo žogo.To sem se naučila na svoji koži in verjemite,tisti ki vpijete "na grmado",še zdaleč se vam ne da razmišljat in še zdaleč si ne predstavljate,kako je živet z tem "demonom" v sebi. To je zelo zakomplicirano psihično stanje in človek,ki je sposoben takšnih aktov,ni samo kriminalec,ampak je v veliki meri tudi žrtev,kakor je žrtev tista,ki mora ugoditi njegovim potrebam. predvsem se mi zdi,da se tebi niti slučajno ni potrebno ukvarjati s tem,kakšne demone tak človek nosi v sebi ,kako jih doživlja ,ali je žrtev ali ni.,ker deluje tako kot,da bi ga hotela zagovarjati.dejstvo je,da je škodil tvojemu otroku .pravilno je,da je za to kaznovan,vendar se mi zdi,da klasična prevzgoja v zaporu za te osebe ni sprejemljiva in niti ni koristna....kar se mene tiče bi morali sprejeti zakon po katerem bi morali vsakega pedofila spolno onemogočiti.na kakšen način je stvar stroke. oseba,ki je to storila otroku je ničvredno bitje,ki dvomim,da si zasluži,da bi mu rekli človek. sicer te pa občudujem,tebe in tvojo hčerko,ki je mogoče "videla" več in dlje in sta skupaj sedaj močnejši in lažje premagujeta in predelujeta tole slabo/drugega izraza ne želim uporabiti,zaradi tebe in tvojih čustev/ izkušnjo.obema želim veliko sreče v življenju.
uboga.pika
06. 08. 2009 22.31
Lahko tudi nikdar ne odpustiš,vendar živeti pa moraš naprej. In eno brez drugega,je skoraj nemogoče.
enaneza
06. 08. 2009 21.43
..organ pa počasi z mesoreznico...
Cthulhu
06. 08. 2009 19.50
Smrtna kazen ni rešitev. Ampak doživljensko prisilno delo in tri gejevske omare za cimre. Me zanima če se pol ne bi skesal.
stafford
06. 08. 2009 19.20
uboga.pika06.08.2009, 15:52 Odgovor: najlažje je zdaj govorit, ko pa pride do realne situacije pa je odziv ljudi vedno nepričakovan. Kaj se pa je zgodilo vaši hčerki in vaša reakcija neverjetna. Nikoli in nikdar ne bi mogla oprostit človeku, kateri je uničil oz. otežil življenje mojega otroka. Težko je biti v podporo otroku in ne storit ne popravljive napake človeku ki ti zaznamuje lastnega otroka.
Andrejka Lenar?i?
06. 08. 2009 18.31
vesna_40 mene je tudi izbrisal a si se mogoče vprašala da je mogoče tudi on PEDOFIL pa lep pozdrav iz mb
poetess
06. 08. 2009 17.31
kako pa je pri nas s to "zadevo"...nekdo je obsojen, se pritoži in se veselo sprehaja po celi Sloveniji, kot, da se ni nič zgodilo...mogoče se pa ni, zakaj potem obsodba.
RedRocket
06. 08. 2009 17.04
Verjetno je spet katoličan, tako kot 90% pedofilov na tem svetu.
Ramzess
06. 08. 2009 16.20
Morda jim pa rata, sicer je pa smešno tole rezanje posnetkov, češ za zaščito otrok, kao, glede na to, da je že prepozno, in ti otroci, kdorkoli so že, imajo to izkušnjo že za sabo, in taka kao poteza ne bi ničesar več spremenila. Identitete otrok potemtakem tudi ne poznajo, sicer bi njegovo tudi že poznali. " Koliko je žrtev, ni jasno, policija za zdaj ugotavlja, da je na posnetkih od dva do devet otrok." Velika razlika, ki kaže da skušajo nekaj skriti, ker tako slabo šteti menda ja ne znajo, ali pač. Če na posnetkih, ker jih je več, različno število različnih otrok, potem pa naj pove tako, ne pa da skušajo skrivati resnico. Tko mi tudi nismo ...
vetlan
06. 08. 2009 16.01
uboga.pika, oprosti, vendar se ne strinjam s tvojim razmišljanjem. In na tvoje vprašanje "če bi bil ta moški vaš oče ali brat....", celo sin, ti odgovorim. Fental bi ga, če bi to bilo dovoljeno, pa naj bi še tako bolelo, in vprašanje, če bi to sploh sam prebolel. Naj tvoja hčerka zdaj govori karkoli, verjemi, da tega ne bo nikoli pozabila.
uboga.pika
06. 08. 2009 15.52
Moram postaviti eno zelo preprosto,pa vendar direktno vprašanje. Če bi tale neznanec na sliki bil vaš oče ali brat,kaj bi storili? Vprašanje je za vse,ki bi radi bolne ljudi-in tukaj se popolnoma strinjam z VolkD-kastrirali,mučili in pretepali. Spooks,hvala in ti želim,da bi razum vedno prevladal.
velvet_sky
06. 08. 2009 15.36
šokantno, vedno znova me presune kakšen beast je lahko človek. žalostno res.
HALAcR7
06. 08. 2009 15.33
joj da mi je minuto z njim samim,dovolj bi mi bilo.ko bi končal z njim bi ga dal na avion in enosmerno karto v iran sej povratne nebi potrboval sem skoraj prepričan v to.
Teka_jezek_teka
06. 08. 2009 15.32
zrebicek
06. 08. 2009 15.29
se strinjam z staffordom
spooks
06. 08. 2009 15.28
uboga pika...glede hčerkice lohka povem,d vem kako je in tebi in hčerkici...kj posebi pojasnjevt zakaj ne rabm k je že use jasn...ampak vrjem d k se 1x vidš z to osebi iz oči v oči pa k se ti vrnejo spomini se je zlo teško brzdat d kj ne nardiš...vrjem govorim iz lastnih izkušenj...ampak hvala bogu je ZDRAVA PAMET predvladovala d nism naredu zlo neumne stvari...
Molecule
06. 08. 2009 15.26
izbruh >>> WORD!!! ajanaajalina >>> Ja kaj pa bo posaznik storil?! Če samo pogledamo našo gospodo na oblasti... je vse kristalno jasno! Vsem je hudo, ko Zmelja umira! A pa bo zdej nekdo, ki bo presedlal na kolo potegnil za seboj še svojo ulico, naselje, mesto,...? NO NE! Re gelci, nadzor pa kij v roke! Omejitev 40, letiš v naselju 90 >>> arest za 1 leto pa odvezm vozniškega za life! '5' jih bo to nadril pa bo mir! Pa pustmo tle zdej zgodbe z nadzorom pa polcijo. Škoda besed... s5!