Košarka

NBA: New York in San Antonio tik pred napredovanjem

New York, 27. 04. 2013 09.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Košarkarji New York Knicks in San Antonio Spurs so v tretjih tekmah prvega kroga končnice naredili velik korak k uvrstitvi v drugi krog izločilnega dela lige NBA. Newyorčani so z 90:76 odpravili Boston, San Antonio pa je v gosteh s 120:89 premagal jezernike iz Los Angelesa. Obe ekipi vodita s 3:0 v zmagah.

Carmelo Anthony je tekmo končal s 26 točkami, gostje iz New Yorka - tekmo so v Bostonu prvič po nedavnem napadu na maratonu v tem mestu igrali v dvorani TD Garden - pa bodo zdaj lovili gladko uvrstitev v drugi krog s skupnim izidom 4:0 na naslednji domači tekmi. Ob Anthonyju se je izkazal še Raymond Felton z dvojnim dvojčkom (15 točk, 10 podaj). Po vodstvu z 58:42 ob polčasu zmaga ni bila več vprašljiva, pri poraženih keltih pa je bil najboljši Jeff Green z 21 točkami.

Carmelo Anthony
Carmelo Anthony FOTO: Reuters

V Los Angelesu pa so domači jezerniki doživeli pravo ponižanje. Izgubljeni brez poškodovanega prvega zvezdnika Kobeja Bryanta (manjkajo pa še Steve Nash, Steve Blake in Jodie Meeks) so doživeli najhujši poraz v končnicah na domačem parketu. Tim Duncan jim je nasul 26 točk, Tony Parker pa 20. Ostroge lahko delo z gladkim nizom zmag dokončajo v nedeljo na domačem terenu, takšen scenarij pa bi za Los Angeles pomenil prvo slovo v končnici brez ene same zmage. V slabo tolažbo je bil domačim vsaj prvi trojni dvojček Paua Gasola (11 točk, 13 skokov in 10 podaj), ob porazu pa je zbledel tudi učinek Dwighta Howarda s 25 točkami in 11 skoki.

Nekoliko bolj izenačena je serija tekem med Golden State Warriors in Denver Nuggets. Prvi so zmagali s 110:108 in tudi povedli v zmagah, kjer je po treh tekmah izid 2:1. Stephen Curry je stisnil zobe in kljub načetemu gležnju igral vrhunsko z 29 točkami in 11 podajami. Jarrett Jack je dosegel 23 točk, na drugi strani pa bi bil junak Ty Lawson, odigral je tekmo s točkovnim rekordom kariere (35 točk), a je tudi izgubil žogo v zadnjem napadu pet sekund pred koncem, s katerim bi Denver lahko zmagal ali izsilil podaljšek.

Izidi, končnica, 1. krog:
- vzhod:
Boston Celtics – New York Knicks 76:90
(New York vodi s 3:0 v zmagah)

- zahod:
Los Angeles Lakers – San Antonio Spurs 89:120
(San Antonio vodi s 3:0 v zmagah)

Golden State Warriors – Denver Nuggets 110:108
(Golden State vodi z 2:1 v zmagah)

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (21)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ghee
27. 04. 2013 10.52
+13
boston rab rebuild ... lakersi isto
retropil
27. 04. 2013 12.41
+5
boston ma dobro ekipo, sam kaj ko manjka rondo, ki je ključni igralec, ravno tko pri lakersih bryant.. knicksi so trenutno enostavno premočni
Lovetake
27. 04. 2013 13.05
+1
boston bo močno spremenjen drugo leto..garnet in pierce sta prestara...morajo ostat nujno:Rondo,Bradley,Green.Menjati pa morejo vsaj dva izmed TErry,Garnett,Pierce..nažalost..
KiNgKoNg
27. 04. 2013 13.54
+3
Rondo in Green sta dobra temelja za prihodnost, treba je pripeljati še nekoga že uveljavljenega.
Lovetake
27. 04. 2013 14.53
ja saj zato pa naj ostaneta..garneta pa menjat dokler kaj dobijo zanj,pa pierca isto...pakakega velikega free agenta pripeljat pa bo..
KiNgKoNg
27. 04. 2013 15.57
Za Garnetta in Pierca pa res ne bodo dobili nič pametnega. Sploh KGju se pozna da ne zmore več.
Lovetake
27. 04. 2013 16.26
ah kaj ne,za garneta bi ziher dobili kaj..kakšne mlade perspektivne igralce ali pa nadaljne izbore na draftu..KG bi bil zelo dober dodatek ekipam ki želijo narediti nasleden korak v playoffu,recimo Indiana ali pa Mempis..
Il Capitano
27. 04. 2013 16.37
+1
Ma Pierce ne gre nikamor. On je celotno NBA karjero odigrau za Boston in jo bo pri njih tudi končal. Drugače pa ne pozabit da Dwight Howard letos postane free agent. In glede na to, da ni še ničesar podpisal za jezernike je ena od možnih destinacij tudi Boston. Seveda ga bodo v LAju probali prepričati, da ostane, vendar po mojem ne bo hotel podpisati pogodbe za ekipo kjer je on trenutno najmlajši izmed ključnih igralcev. Rondo in Howard pa je po mojem naveza ki bi znala bit konkurenčna za naslove za kakih 5-6 let. LP
Lovetake
27. 04. 2013 16.49
naveza Rodno in Howard bi morala biti konkurenčna TAKOJ,ne za 5,6 let..razen če si mislil da v nadaljnih 5,6 sezonah bi znali biti prvaki..No kakorkoli jaz pa mislim da nebi bili..Howard ni "star" player,on je bolj "role" player..nemore prevzeti bremena nase,ker ni zadosti dober..je pa vseeno dober igralec
Il Capitano
27. 04. 2013 17.31
Mislil sem, da bi ta naveza bila konkurenčna takoj in bi naslednjih 5-6 let bili vsako leto v ožjem krogu favoritov za naslov. Se pa ne strinjam, da ni "star" player. Mislim, da pri Lakersih letos nisi imeli pojma kako njega vključit v njihov sistem igre pa tudi trenerja so menjali, kar je bil še dodaten minus. V bistvu Lakersi letos sploh nimajo nekega sistema igre. Ne v obrambi in ne v napadu. Vse poteka po individualnih akcijah. V njegovih zadnjih sezonah pri Orlandu pa je imel veliko težav z poškodbami pa tudi z trenerjem se ni razumel kar je vse vplivalo na to da ni ravno blestel. Pomojem bi Howard v sistemu igre kot se igra v Bostonu postal eden od top 10 igralcev v NBA. Tam se igra ekipna košarka in trda obramba, kar bi njemu bistveno bolj ustrezalo. Doc Rivers bi ga lepo vključil v njihov sistem in z Rondom na enki, ki je znan po tem, da z svojo igro vedno izboljša igralce okoli njega, bi Dwight postal nezustavljiva pošast pod košem. Ena od možnosti je tudi da gre v OKC, kajti tam ima tudi ekipo, ki je že konkurenčna za naslov. To seveda pod pogojem da najprej Perkinsa nekam pošjejo. Tako bi vsaj dobili kak skok v napadu glede na to, da ima Westbrook vsako tekmo metov na koš za tri igralce. XD LP
Lovetake
27. 04. 2013 17.46
No evo OKC bi bila zanj idealna..breme košev je na Durantu,Martinu in Westbroku in omn se lahko skoncentrira na odbitke,igro ena na ena proti manjšim centrom(katerih je sedaj ligi kar veliko) in pa predvsem obrambo..on si sam meta ne more izboriti,pa tudi če bi si ga lahko nima razloga za to,ker kot verjetno sam veš je obupen strelec..njegovi koši so samo odbitki,zabijanja..nekaj sicer doseže tudi z sky-hook metom ampak to je vse pod 50% kar je za centra premalo...
bigfudge
27. 04. 2013 20.08
mislim da vidva mal podcenjujeta howarda, ki je pravi superzvezdnik, vidva pa bi ga dala igrat kot tretje kolo v OKC? LOL!! pa role playerji so tisti, ki stojijo na trojki, al pa so samo za obrambo, skoke, nemorš howardu rečt role player, mal poglej kaj je delu tip v orlandu. pa še to, dantonijev sistem itak ni narjen za centre, poleg tega pa howard še ni pozdravu hrbta 100%. Pa howard nikol ne uporablja sky hooka, to je znou sam kareem. Kar se tiče OKC, kako si predstavljaš da bi prpeljal howarda, ki hoče max plačo, ko pa so še hardena zgubil, ker so mu ponudili manj kot prej? res kapo dol za komentarje.
Il Capitano
27. 04. 2013 23.18
@Lovetake On si sam ne more ustvarit meta, na način kot to počnejo nekateri centri, ki igrajo z telesom proti tabli. To je pač moderen NBA, kjer klasičnih centrov praktično več ni. Krivci zato so Evropski centri, ki so ponavadi za njihovo višino odlični strelci in zato velikokrat odigrajo z telesom proti tabli in so pri tem uspešni. Howard si še vedno lahko ustvari sam met na način kot so to počeli klasičlni centri pred njim. Torej z hrbtom proti tabli finta in polaganje. Problem je da v LAju se letos ne igra košarka ki je njemu primerna. V Orlandu, preden so se začele poškodbe, je človek dominirau pod oborčem tako v napadu kot v obrambi. In če se preseli v Boston bo tam spet igral kot v svojih najboljših letih, saj se tam igra košarka ki je zanj primerna. @bigfudge A si ti sploh prebrau moje komentarje? Kje si dobil vtis da ga podcenjujem. Napisal sem da se ne strinjam da ni "star" player. Za moje pojme še vedno najboljša 5ka v ligi in to kljub poškodbam, ki so ga pestile v zadnjih letih. Jst mislim da se okoli njega da sestavit vrhunsko ekipo. Nimam ga za nikakršnega role playerja. Tudi to, da se ni vklopil dobro v sistem igre Lakersov sem napisal, ker mu pač tak sistem, ki se trenutno tam igra ne odgovarja. In še enkrat bom ponovil. Howard v Boston bi bilo super, tako zanj, kot za Boston, kot tudi za samo ligo (pa nisem fan Bostona). Z Rondom bi bila fantastičen tandem. Dobra košarkarska ekipa se ponavadi začne z domintnim igralcem pod košem ter dobrim organizatorjem. Zakaj bi pa bil trejte kolo v OKC? Howard bi tam kaj hitro postal skupaj z KD glavni igralec. Imel bi več zaslug kot Westbrook. Je pa res, da je salary cap problem. Pa Howard ni ravno skromen poba. Bi pa OKC bila možna destincaija če se odloči, da mu naslovi pomenijo več kot denar.
bigfudge
28. 04. 2013 03.02
Il Capitano sej bolj kot ne nisem ciljal na tvoje komentarje, ampak lovetake, da nebo pomote
Lovetake
28. 04. 2013 10.37
bigfudge zdaj pa si natresel toliko neumnosti da boli glava..nevem kako dolgo gledaš NBA in KOLIKO gledaš ampak ti bom vseeno poskušal čim bolj razločno odgovorit..prvo kto prvo Howard je superzvezzdnik ja,ampak zakaj?upam da ne misliš da zaradi njegove neverjetne tehnike pod košem..In ja če bio bil "treej kolo" v OKC to je zanj,KOT IGRALCA,ne kot osebo,najboljše kar se mu lahko zgodi..Kaj je delal v Orladnu?No povej kaj je delal..če si gledal kaj tekem takrat..Orlando je bil finalu zaradi njihovih trojk in Howardove obrambe in to je to.No to sta bila glavna razloga.Še enkrat pravim nevem koliko spremljaš nba,lahko samo tu na 24 ur bereš članke kaj pa jaz vem,ampak Howrd nemore breme ekipe prevzeti nase ko se tekma odloča..kaj pa bo naredil?Skok meta itak nima,kaj na faul bo šel pa potem proste metat ali kaj?Kar se pa tiče OKC ja gdo pa pravi da bi vsi ti ostali v ekipi?Seveda bi potrebivali "mesto" za Howarda in njegovo plačo,tako da bi negdo moral oditi...To da pa je samo KAreem uporabljaj sky hook se pa lahko samo nasmejim :DD to si resno mislil?Ker če si...žalostno.
Lovetake
28. 04. 2013 10.43
IL CApitano ja vem da ni klasičen center,ampak to ne spremeni dejstva da na njega nemoreš računat v zaključku tekme...pri njemu nemoreš rečt:"evo žogo ti damo,zdaj pa daj koš" tega pri njemu ni...zato ker igra samo na moč in hitrost...se pa ne strinjam da so si centri pred njim predvsem na ta način ustvarjali mete..poglej Olajuwona pa Ewinga pa tudi Shaq,on je večino košev res dosegal z zabijanji ampak imel je dooosti boljšo tehniko meta kot Howard in mel je tudi dober sky hook z časom pa tudi Smits pa še nekaj...
Il Capitano
28. 04. 2013 13.31
@Lovetake Če misliš zaključek tekme v stilu nekaj sekund do konca potem se strinjam. Ampak tudi drugi centri skozi zgodovino (Ewing, Shaq, Olajuwan, Robinson) niso imeli veliko akcij v zakljčkih tekem (spet mislim na nekaj skeund do konca tekme). Trenerji se vedno odločijo za branilce ko je treba odigrat napad z samo nekaj sekundami na semaforju. Je pa tudi res da ima Howard manj tehnike od prej omenjenih centrov. Bomo vidli kakšna bo situacija naslednje leto. Če pride v ekipo kjer se igra zanj primerna košarka bo še zanimivo. LP
Lovetake
28. 04. 2013 15.31
+1
Ja to sem mislil ja..no recimo Olajuwon je mel vso odgovornost v teh trenutkih,pa tudi Ewing včasih,pa recimo Kareem,...Ja se pa strinjam ja,mora v ekipo kjer mu ustreza sistem in bo delal naprej iste stvari kot dosedaj in to je 20+10 na tekmo in zato bo dobro plačan...
Il Capitano
28. 04. 2013 16.03
Lovetake
27. 04. 2013 10.21
+8
Westbrok pa na operacijo..
cekinar
27. 04. 2013 13.15
+0
operacijo? česa pa? kolena,jeter ali možganov?