Slovenija

Na državno proslavo se vrača rdeča zvezda, napovedani so protesti

Ljubljana/Kranj, 13. 06. 2013 12.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Po lanskih zdrahah okoli proslave ob dnevu državnosti so organizatorji letos povabili tudi tiste, ki na svojih praporih nosijo rdečo zvezdo. "Borci naj pridejo, a brez teh simbolov," pravijo v VSO, ki v nasprotnem primeru napovedujejo dostojen protest.

Proslava ob dnevu državnosti - 6
Proslava ob dnevu državnosti - 6 FOTO: Aljoša Kravanja

Se še spomnite lanskih zdrah ob državni proslavi na predvečer dneva državnosti? Koordinacijski odbor za državne proslave se je tedaj namreč odločil, da na proslavi ob dnevu državnosti na ljubljanskem Kongresnem trgu sodelujejo le veteranske organizacije s simboli samostojne Slovenije, tiste s partizanskimi simboli pa so izločili. Praporščaki, ki nosijo zastave z rdečo zvezdo, so tako ostali doma, odločitev prejšnje vlade pa je dvignila veliko prahu in negodovanje tedanje opozicije. Olje je nato na ogenj prilil še tekst, ki so ga pripravili povezovalcu prireditve igralcu Jerneju Kuntnerju, da ne smemo žaliti spomina na žrtve vojne za samostojno Slovenijo "s simboli, ki jih je nosil agresor", za 'piko na i' pa je pevski zbor odpel štiri kitice Prešernove Zdravljice in ne le sedme, ki jo za himno določa zakon.

Praporščaki
Praporščaki FOTO: Damjan Žibert

Letos so praporščaki z zvezdami znova vabljeni

Borci naj pridejo, a brez teh simbolov. Rdeča zvezda je bila partizanskemu gibanju vsiljena s strani komunistične partije. To je bil komunistilčni simbol in ne simbol partizanstva! Slavko Kmetič, predsednik Združenja za vrednote slovenske osamosvojitve (VSO)

Letos bo drugače, pravijo v odboru, ki ga letos vodi kulturni minister Uroš Grilc. Pravijo, da bodo na proslavi znova sodelovale vse veteranske organizacije, torej tudi tiste, ki na svojih praporih nosijo simbole nekdanje Jugoslavije. To bi lahko dvignilo pritisk podpornikom opozicijskih SDS in NSi, ki sta lani zagovarjala stališče, da bi morale sodelovati le organizacije s simboli samostojne Slovenije. Za zdaj  na sedežu stranke SDS niso želeli komentirati odločitve letošnjih organizatorjev, prav tako pa niso potrdili ali zanikati udeležbe njihovih funkcionarjev. "Več bo znanega, ko bo proslava tukaj," pravijo.

Na Zvezi združenj borcev za vrednote NOB so nam potrdili, da so vabilo že prejeli in da se bodo letošnje prireditve njihovi praporščaki z veseljem udeležili. Na slovesnost je sicer povabljen širši državni vrh, akademiki, kulturniki in diplomati, slavnostni govornik pa bo predsednik države Borut Pahor.

Prapori
Prapori FOTO: Dare Čekeliš

VSO bo imel še eno proslavo

Predsednik Združenja za vrednote slovenske osamosvojitve (VSO) Slavko Kmetič je za 24ur.com dejal, da ni prav, da so letos spet povabili praporščake z rdečo zvezdo. "To ni prav. 24. junija 1991 je parlament oziroma skupščina s 100-odstotno podporo sprejel nove državne simbole. Dejstvo je, da nas je 26. junija rdeča zvezda napadla. S temi simboli mi na državne proslave vnašamo zmedo. Demokracija in diktatura skupaj ne pašeta!" je odločen. Dodal je, da se bodo tudi sami udeležili proslave, a da bodo v primeru, da vidijo praporščake z zvezdo, protestirali. "Če bodo ti zraven, bomo mi izrazili en dostojen protest. Borci naj pridejo, a brez teh simbolov. Rdeča zvezda je bila partizanskemu gibanju vsiljena s strani komunistične partije. To je bil komunistilčni simbol in ne simbol partizanstva," je prepričan Kmetič.

Ob dnevu državnosti se spominjamo razglasitve samostojne države, dogodka, ki je povezal vso Slovenijo in to ne glede na politične, ideološke ali svetovnonazorske razlike posameznikov. Nedvoumna odločitev za samostojno državo je bila nerazdružljiva z ravno tako nedvoumno odločitvijo za demokratični politični sistem. Zato je lahko edini namen proslave ob dnevu državnosti, da povezuje in združuje vse Slovenke in Slovence, vse državljanke in državljane Republike Slovenije. Ne sme biti dan, ob katerem svoje razlike poglabljamo, ampak dan, ob katerem jih skušamo strpno premagovati. Ministrstvo za Kulturo

Sami bodo imeli na sam praznik v sodelovanju z občino Vipava v Vrhpolju, kjer so dan pred začetkom vojne vaščani ustavili tanke JLA, še eno slovesnost. Slavnostni govornik še ni znan, vabila pa bodo poslana celotnemu političnemu vrhu, pravijo v združenju.

Nastopajoči bodo za razliko od lani tokrat prejeli plačilo

Za scenarij, režijo in scenografijo letošnje proslave bo po njihovih besedah poskrbel Matej Filipčič, za kostumografijo pa bo odgovoren Alan Hranitelj. V uvodnem delu bodo nastopili častna enota Republike Slovenije, ki jo sestavljata policijski orkester in garda slovenske vojske ter zastavonoše in nosilci bojnih zastav. Ta del proslave se bo sicer začel ob 21. uri, uradni del pa ob 21.15 s topovskimi salvami z Ljubljanskega gradu. Nato bodo v programu nastopili skupina Perpetuum Jazzile, igralca Nataša Barbara Gračner in Aleš Valič, pevca Gregor Skočir in Nina Vodopivec, glasbeniki Peter Dekleva, Tilen Artač in Martin Janežič, telovadci športnega društva Sokol Bežigrad ter plesalca Bojan Bajželj in Dušica Jenko.

Proslava je sicer še v nastajanju, zato natančnih stroškov še ne morejo opredeliti, ocenjujejo pa, da bo strošek proslave okoli 120.000 evrov. Lani je proslava stala 86.000 evrov, a so nastopajoči nastopali brezplačno. Tokrat bodo poleg tehnične ekipe plačilo za svoje delo prejeli tudi oni.

Protestniki zažgali transparent
Protestniki zažgali transparent FOTO: Miro Majcen

Bo nova vstaja na praznični dan?

Na Facebooku medtem vstajniki na praznični dan napovedujejo novo manifestacijo. Slednjo je napovedala skupina Kričač, za zdaj pa je udeležbo potrdilo okoli 240 ljudi. Podrobnosti še niso znane, ne izključuje pa se možnost, da bi na ta datum potekala šesta vstaja, namenjena zahtevam za vzpostavitev preglednega in strokovnega javnega zdravstva.

V Kranju bodo protestirali 17. junija

Na spletu so se oglasili tudi kranjski vstajniki, ki so nov protest pred občinsko stavbo napovedali za ponedeljek, 17. junija. Kot so zapisali, bodo protestirali zoper politike, ki trenutno izvajajo vse ukrepe, ki jih je izvajala že prejšna vlada. Moti jih tudi napovedan dvig dvakov in nižanje pokojnin. "Če smo bili na ulicah proti bivši vladi, gremo tudi sedaj! Tisti, ki pravijo, da je JJ nedolžen ali da ni več razloga biti na ulicah, so obrite ovce!" so še zapisali.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (1024)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Feinstein
14. 06. 2013 11.17
+1
Nekateri še vedno živijo v "svobodi", ki ga ponuja komunistični režim....iluzija svobode...
Terezinka
14. 06. 2013 12.30
+10
No Ehrlich v tistem popluvanem "komunističnem" režimu smo v večini res bili svobodni. Nihče nam ni nikamor branil in sistem ni bil prav nič terorsko kapitalističen, imenovali smo ga socializem. Imel je napake toda bil je socialen in svoboden le strank ni imel. to govorim za većji del Jugo obdobja. tistih prvih let se pa ne spominjam, ker me še ni bilo. moji starši, verni delovni ljudje pa me niso vzgajali z nobenimi travmami. V cerkev smo čisto svobodno hodili, v tujino tudi.
Feinstein
14. 06. 2013 12.58
-5
prefarc
19. 06. 2013 18.51
+2
Ehrlich imaš prav. V osnovno šolo sem hodila od 1948. dalje in dobro vem kako je bilo, kako so nam prali možgane, kako smo živeli, kaj je komunistična oblast delala,,,Otroci, vi tega ne veste, saj vam ne zamerim, poslušate naše medije...Pa pozdravljeni.
blokirani
14. 06. 2013 10.02
-8
Sramota, da ne spremenijo teh praporov.
prašek
14. 06. 2013 10.11
+7
Ne le praporov, tudi zgodovine ne bomo spreminjali !!!! Je že napisana, dokončno !!!!
Feinstein
14. 06. 2013 10.20
-6
V šolskih knjigah piše veliko o rdečem terorju...
Terezinka
14. 06. 2013 10.24
+14
Pravica, kako bi ti prapore spremenila? Kaj bi nanje dala? Takrat, pred dolgimi časi so se v borbi proti nacizmu borili s tistimi prapori in s tisto zvezdo. Pravica, niso se borili proti vernikom, niso se borili proti veri in cerkvi. RKC kot inštitucija pa je z lažmi razklala narod, da je takrat dvignil brat roko proti bratu. Prepričala jih je in vodila v nek boj proti partizanom kot nekim borcem proti veri. Pozabljate, da partizani niso bili taki. Kar je bilo zares neprimernega pa se je s strani vodstva teh partizanov zgodilo po vojni. To so bili poboji. resnica pa je, da so ti poboji bili skriti narodu in skriti veliki večini partizanov. Ne glede na domobranstvo jih večina ne bi odobravala in jih je obžalovala. Zgodovine pa ni moč spremeniti, poboji so naša črna točka in domobranstvo na strani nacistične vojske tudi
prašek
14. 06. 2013 10.25
+9
Ehrlich Nisem hodil v šolo v Argentini, tako da tega ne vem ! :-))
Feinstein
14. 06. 2013 10.26
-6
Tako je...pa antisemitizem komunistov po vojni tudi....črna pika...
Feinstein
14. 06. 2013 10.27
-4
Posip, pa kako, da ne znaš. Moraš, da ideš u školu i da se učiš, stvarno...
prašek
14. 06. 2013 10.32
+1
terezinka Dogodke po vojni jaz imenujem drugače, ampak trenutno ne bom omenjal !
Feinstein
14. 06. 2013 10.46
+1
Ja, tudi komunizem ( po vojni ) je prispeval k terorju nad Judi...Prašek, zgodovina ni samo do 1945...
prefarc
19. 06. 2013 18.59
+1
Ehrlich, kako rada bi vsm pokazala šolsko berilo, ki smo ga brali 1949. leta v os. šoli. Na prvi strani teksta je bila slika Tita in seveda primeren tekst, na drugi strani pa slika Stalina z naslovom Naš prijatelj Stalin. To je bilo za začetek. Pozdravljen.
Feinstein
14. 06. 2013 09.59
+3
A bodo spet maškare? Jupii....
unatm
14. 06. 2013 09.35
+0
BRAVO KRANJ!!!!!
prašek
14. 06. 2013 09.18
+1
Eno lepo jutro in veliko ☼ sončka ter toplote želim za oba bregova Rubikona ! Dober dan tudi adminu !
K1sssMyAss.
14. 06. 2013 09.19
+1
prašek
14. 06. 2013 09.20
+1
K1sssMyAss.
14. 06. 2013 09.27
+0
Terezinka
14. 06. 2013 09.53
+7
Pozdravljen prašek, danes je pa en lep dan. Upam, da bo zvećer zvezdnato nebo tako kot je bilo nekoč pred davnimi časi in bo tudi, ko nas ne bo. Veš zame so zvezde znak preteklosti, sedanjosti in bodočnosti. Hudo mi je, ko se reveži zaradi zvezdic kregajo
prašek
14. 06. 2013 10.01
+4
Pozdravljena deklica ♥ Meni so še posebej všeč zvezdice, ki odsevajo tudi barvo. Najlepša je rdeča !
prašek
14. 06. 2013 10.03
+1
Ehrlich Ampak potem je prišlo leto gospodovo 45, ko so tisti, katere omenjaš plačali svoj dolg !
Terezinka
14. 06. 2013 10.25
+2
Prašek, meni so postale veliko bolj všeč takrat, ko so jih vsi začeli pljuvati
korintos1
14. 06. 2013 09.01
+3
Toraj normalna proslava!
Terezinka
14. 06. 2013 09.57
+5
Feinstein
14. 06. 2013 10.04
+6
K1sssMyAss.
14. 06. 2013 08.56
+4
Smrt fašizmu - svoboda narodu!!!
Terezinka
14. 06. 2013 09.58
+6
V boljši čas brez Janše in kreganja. Živimo za danes in jutri. Zgodovina naj nam bo v spomin in opomin. Tudi tista naša zadnja zadnjih 20 let naj nam bo v opomin
Bojan-F
14. 06. 2013 05.32
+1
Sem malo prelistal, če so desnosučni objavili kakšen nov teorem ali mantro na temo WW2. Razen sklicevanje na zapise Pijade Mošeta (v dikciji njemu popolnoma nelastni) in Kidrič Borisa (ki je že pozno poleti 1941 vedel za zavezniške misije in belo gardo) ... nič novega!
Mamas&Papas
14. 06. 2013 00.35
+12
Ne spomnim se, da smo na referendumu za samostojno Slovenijo glasovali za to, da bi namesto prvoborcev NOB-ja ob proslavah bili prisotni domobranci s praporji......
pacifik12
13. 06. 2013 23.50
+2
Primerjava Slovenije in Weimar Nemčije 1930- 32 Bruning-varčevalni ukrepi ne delujejo- 2 leti vlade, 1932 Von Papen-varčevalni ukrepi ne delujejo-1 leto vladanja, 1933Schlleicher-želi izvesti infrastrukturne projekte, porodi se mu ideja avtoceste ampak ga Von Papen in Hitler s spletko odstranita, Papen vztraja pri varčevanju 1933HITLER-Von Papen-Hitler ostrani Papena potem nobenih varčevalnih ukrepov 2008-2011 Pahor- 3 leta vlade 2011-12Janša- varčevalni ukrepi ne delujejo 1 leto vlade 2013-? Bratušek(Zoki) ? ? ' Čeprav Grčija: (2008) 2010-201? -5 let varčevalnih ukrepov Pasok, Nova Demokracija, NEONACISTIČNA ZLATA ZORA SE PRIBLIŽUJE 20% PODPORE
Bojan-F
14. 06. 2013 06.19
+3
Prvi plus (+) je moj in dodajam nekaj iskric: - 28. maj 1932 – ameriški kapital (FED, Manhattan Bank, Standard Oil, Ford Motor Company) se odloči na sestanku v Kaiserhofu financirati Hitlerjevo volilno kampanijo – v zameno je bil I.G. Farben glavni dobavitelj potrošnega materiala v lagerjih - 02. marca 1933 – AEG nakaže nekaj RM na račun Hitler Adolfa (AEG je bil v lasti ameriškega GE, nekaj let prej neposrednega realizatorja Leninove maksime socializem = elektrifikacija) - 25. februar 1936 – ustanovi se Himmlerjev SS krožek za mimoproračunsko financiranje – glavni igralci so igralci iz Wall Streeta (I.G. Farben, G.E., IT&T in Standard Oil) - 23. novembra 1937 – predstavniki General Motors in nemški konzul podpišejo v Bostonu (ZDA) dogovor o »političnem« sodelovanju Zaključna misel: - ameriški GDP do začetka WW2 leta 1939 še ni dosegel nivoja iz leta 1929. Se pa je v naslednjih 5-tih letih do leta 1944 povečal za faktor 1,88 ... kot, da bi bili neki vojni dobičkarji. Potrditev najuspešnjejše teorije kapitalističnega gospodarstva ostaja v zraku.
pacifik12
13. 06. 2013 23.28
+2
Nazadnje je blo v tedniku Demokracija članek da TRSt ni bil nikoli naš, tako da če ste imeli kake dvome o SDS kot patriotski stranki veste zdej boljše.
etul
13. 06. 2013 23.31
+7
ma SDS je anomalija na desnem političnem prostoru kar se pravi desničarji dobro zavedamo
primorec91
13. 06. 2013 23.22
+10
Vsi, ki kritizirate zvezdo se morate zavedat, da se osamosvojitvena vojna ni začela leta 1991 ampak leta 1941.
etul
13. 06. 2013 23.26
+1
pacifik12
13. 06. 2013 23.26
+5
Samo ne za SDS, oni so že vedno v glavi leta 1941.
mobius
13. 06. 2013 23.29
+6
Vojna se še ni končala, kdor misli, da smo osamosvojeni je v veliki zmoti, kajti če bo tako šlo še naprej se sebe nikoli ne bomo rešili
ljubljanatv
13. 06. 2013 23.29
+0
Sigurno si imel 5 zgodovino in pisanje zgodvine se je začelo takrat ko je dinozaver pojedel Adama
blokirani
14. 06. 2013 10.02
-1
Terezinka
14. 06. 2013 12.21
+3
Do leta 45 Primorci samostojnosti nikoli nismo imeli. Celotna Primorska do Postojne je bila del Italije. Brez partizanov bi nikoli ne osvobodili in združili Primorske.
mobius
13. 06. 2013 23.16
+3
Rad bi videl kdo iz današnje generacije bi šel za 4 leta v gozd in se od tam boril za dobro vseh dobrih ljudi in potem načrtno izropal ljudi, za kaj takšnega danes in tudi takrat ni bilo potrebno iti v gozd, so bolj prefinjeni načini, da to dosežeš, kaj nam to pove, odgovor je jasen pravi borci niso šli v gozd zato, da bi drugega človeka okradli.
pacifik12
13. 06. 2013 23.25
+2
Pravljica za lahko noč a. Kar dosti mojih sorodnkov je skrivanje po gozdovih preživelo, tako da. Drugače pa stvar ni bla črno bela, Tito je dovolil Hrvatom da so počistli Istro Slovencem, Trst in Koroško je predal brez kakršnega koli boja. Marsikdo je bil razočaran da so TRSt dobili nazaj Italijani in ti so končali se ve kje.
etul
13. 06. 2013 23.30
+3
pacifik no končno nekdo ki realno gleda na stvar in napiše da se v Jugi ni cedilo samo med in mleko in da je bilo mnogo napak in krivc je pa res da so bile nakatere temeljne stvari bolje urejene šolstvo (tu ne mislim predšolske vzgoje) zdravstvo tu se pa skoraj konča
mobius
13. 06. 2013 23.37
+1
etul Jaz sem napisal za tiste ki so bili, ne tiste ki niso bili, zato ne zavajaj, jaz sem prestar za takšne igrice, seveda drži kar si napisal, vendar ne spada pod moj komentar, vsekakor pa je bilo takšnih pritepenih prvoborcev najmanj Slovencev, največ je bilo takšnih v Srbiji in Črni Gori, ko so se iz Četnikov prelevili v Partizane. O dogodkih po vojni je pa jasno, da moraš biti diplomat z glavo skozi zid ne moreš, za zahod smo mi kot narod nepomembni, je pa pomembno ozemlje na katerem živimo in je pravi čudež, da smo kot kultura obstali na tem prepihu.
etul
13. 06. 2013 23.44
+0
res je samo če bomo začeli solirat in ne bomo diplomatsko naprej ovijali stvari v celofan nas bodo hitro pojedli in zbrisali mi žal nimamo naravnih zaveznikov
mobius
13. 06. 2013 23.51
+0
Se strinjam, samo tašna diplomacija, ko zanikaš sam sebe in prodajaš lastni narod, je vedno propadla zadeva v dobrem ali slabem smislu
ljubljanatv
13. 06. 2013 22.41
+0
Upam da je slovenski narod prerasel neumnosti in ne bo zvezde. Če pa že pride naj kmetje. Močno pognojijo trg in udeležence
JanzeLjjj
13. 06. 2013 22.30
+6
Če kdo omogoči svobodo v življenju celotnemu narodu in bodočim generacijam, kot so to za nas v uporu in boju proti okupatorskim fašistom tudi s svojimi življenji plačevali naši borci, partizani, potem si takšni lahko zaslužijo samo največje možno spoštovanje. Vrednote NOB so naše vodilo v prihodnost.
MsPikapiki
13. 06. 2013 22.37
+5
MsPikapiki
13. 06. 2013 22.39
+3
Lani je bilo res žalostno praznovanje za kar je poskrbel Janez Janša.
big_foot
13. 06. 2013 22.40
+3
MsPikapiki
13. 06. 2013 22.42
-2
Veliko čustvenega trpljenja nam je povzročil. Poleg tega, da nam je izropal državo.
donbon
13. 06. 2013 23.01
-2
tyulny
13. 06. 2013 23.02
-1
etul
13. 06. 2013 23.12
-1
bistveno je CELOTNEMU narodu v Jugi pa ni bilo tako
ljubljanatv
13. 06. 2013 23.27
-1
Če je še kdo v imenu svobode in vrednot naredil tak genocid nad lastnim narodom kot nekateri partizani ?
M_teorija
13. 06. 2013 22.22
+5
A bodo zaveznike tud povabili. Lepo bi bilo, da so enkrat vsi zmagovalci nad povabljeni!?
big_foot
13. 06. 2013 22.28
+0
Pa da se jurišniki SDSa skrijejo tako kot dedje :-))
etul
13. 06. 2013 23.14
+0
M_teorija
13. 06. 2013 23.56
+2
Merklova gre lahko na proslavo v Grčijo!?
Macay
13. 06. 2013 22.15
+2
Nič od NOB - borbe.. razen prazne čorbe.. Zakaj so se sploh borili če so mladi domovino izgubili... Na vsakem voglu Srbjanec cvili za hrbtom musliman rogovili.. komunisti pa na veselici zbrani.. Slovenci raus tu smo mi izbrani..
M_teorija
13. 06. 2013 22.18
+4
Mojca, a mata z Majerjem enako preganjavico!?
JanzeLjjj
13. 06. 2013 22.27
+4
A Dragutina Mateja in NDH, namerno pozabljaš???
big_foot
13. 06. 2013 22.27
+1
etul
13. 06. 2013 22.28
+0
pa jim je odklenkal edina napaka je bila 91 ko se ni goli otok reaktiviral da bi se tudi mi šli revanšizem pa saj to so le sanje mi smo kolturni ljudje pa nam kej takega ne pride ba pamet
big_foot
13. 06. 2013 22.35
+1
beli in kultura :-)) revanšizem se greste na puno samo poglej gargamela, edino nekaj vas zeza, FOLK VAS NE MARA, pa predvsem zaradi tega ker hočete nekaj na silo spreminjat zgodovino. Ja ste ga po ww2 nastradali in ne ni bili prav da vam niso sodili, ste pa kljub vsemu pokvarjenci, ker kolaboracionistu kaj boljšega ne moreš rečt.
komarec
13. 06. 2013 22.15
+2
Lani so nam zastavco s tem simbolom prepovedali, nič hudega, jih bomo pa letos več prinesli.
M_teorija
13. 06. 2013 22.15
+2
A bo Petrič spet v prvi vrsti. Namreč ne bi rad nič zamudil!
komarec
13. 06. 2013 22.18
+1
etul
13. 06. 2013 22.26
+0
petrič bo zraven po službeni dolžnosti pa človek tak ne sliši kaj se dogaja na odru
M_teorija
13. 06. 2013 22.27
+2
Včasih zgleda da tud ne dojema kaj se dogaja v državi!? Drugače ne bi take ven stresal!?
JanzeLjjj
13. 06. 2013 22.13
+4
Šivala je deklica zvezdo, zvezdo rdečo kot kri in zraven si pela je pesmi, pesmi svobodnih je dni. Šivala je deklica zvezdo, k nji stopil je mlad partizan, ki bori se za zlato svobodo, za kmečki in delavski stan. Le šivaj deklica zvezdo pa zraven veselo zapoj, saj črnim fašistom – gestapom prisegli krvavi smo boj! In še je šivala zvezdo, zapela je pesem na glas, od vsepovsod partizani prihiteli so k deklici v vas Na kapi se zvezda leskeče, na vzhodu že zarja žari, zdaj kmalu bomo svobodni, svobodni – proč temne noči.
komarec
13. 06. 2013 22.16
-1
etul
13. 06. 2013 22.24
+1
JanzeLjjj
13. 06. 2013 22.26
+1
Kar naježim se ob tej svobodoljubni pesmi!