Nogomet

Mourinho: Nimam še najboljše ekipe

London, 09. 02. 2014 10.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Matjaž Ambrožič
Komentarji
71

Jose Mourinho, trener Chelseaja, je takoj po zmagi nad Newcastlom vztrajal pri tem, da edini kandidat za naslov angleškega prvaka ostaja Manchester City: "Tako pravim zato, ker tako čutim."

"Igrali smo dobro, toda prvi polčas ni bil ravno najboljši dokaz za to. Imeli smo nekaj problemov. Vseeno smo večino tekme igrali dobro, posamično so igralci v dobri formi in zelo razpoloženi. In ekipa dosega dobre rezultate. Zato smo zdaj, kjer smo: na vrhu razpredelnice - tu nimamo kaj skrivati", je pojasnil Portugalec. Sijajna predstava in trije goli Edena Hazarda ter Mourinhove trditve, da ima v moštvu najbrž najboljšega mlajšega nogometaša na svetu, niso mogle zaobiti vprašanj o Belgijcu: "Hazardov nastop ni bil prav v ničemer drugačen kot so bile njegove igre v zadnjem času. Razlika je bila le ta, da je dosegel svoj prvi hat-trick za Chelsea. Eden je podobno dobro igral v Hullu, v ponedeljek proti ManCityju, še prej proti ManUnitedu, proti Liverpoolu, v Southamptonu. Vselej igra podobno odlično. Zelo je napredoval. Njegova igra je konsistentna, ambiciozna. Fantastično. Eden je za razliko od mnogih drugih mladih igralcev psihično zelo stabilen, nenazadnje je poročen in ima dva otroka".

Zadovoljni Jose Mourinho po zmagi proti Newcastlu.
Zadovoljni Jose Mourinho po zmagi proti Newcastlu. FOTO: Matjaž Ambrožič
Mourinho je nato cinično potožil le, da pa so Hazardovi nastopi vseeno premalo, da bi mu prinesli naslov najboljšega igralca meseca v Premier league. "Pomagajte mi, da Hazard prejme to priznanje!"

Ob tem je Mourinho 23-letnega Hazarda primerjal z vrstnikom Brazilcem Neymarjem. "Tudi Neymar je prav tako izjemen nogometaš, vseeno pa njegova letošnja sezona ni najboljša, saj je bil poškodovan, tako da ni igral toliko kot bi lahko." Predhodni visok poraz Arsenala v Liverpoolu in le remi Manchester Cityja na gostovanju v Norwichu sta presenetila tudi Portugalca. "To se dogaja. Igrati na Anfieldu ni lahko, Liverpool ima rušilen napad. Tekme v Hullu, v Norwichu ali pa, na primer, proti West Bromwichu, pa so tudi zahtevne. Že res, da so boljša moštva na teh tekmah favoriti, a tudi mi smo v Norwichu zmago dosegli šele v zadnjih minutah." Jose Mourinho je na namig, da je sedanje moštvo Chlesea morebiti njegovo najboljše do sedaj, odvrnil le: "Ne, ne, ni. Lahko pa postane. Možno, da bo res."

Pasica Premier League
Pasica Premier League FOTO:

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (71)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Luukas123
09. 02. 2014 21.22
+5
se strinjam stabo elbonito vedno se spotikajo ob nekaj. Važni so rezultati ne glede na višino investicij v klub. Kot navijač pa imam mnenje tako. Pravici je bilo zadoščeno z zmago Bayerna proti Barceloni v CL. So fasali za vse nazaj! Drugače pa smo resen kandidat za osvojitev PL-ja! Samo obdržati moramo tempo forme! Hazard-a bo trenutno kar razneslo! Joško pa je naredil red v ekipi, ko se je Mate znebil. Res da je Mato prodal konkurenci, ampak je dobro vedel, da si njim letos nebodo mogli veliko pomagat, glede na stanje v klubu! Mislim da se Moyes-u stolček že zelo trese, in čakamo samo še dan kdaj bo dobil odpoved. Vsakdan več jeznih navijačov!! Posledično pa klub zgublja denar! Če se še City-a dotaknem, so resna konkurenca, sicer jim je forma začela nihat ampak če se bodo spravili nazaj na nivo, ki so ga imeli na začetku sezone, so lahko še zelo nevarni. Liverpool, zelo zelo nepredviljiva ekipa!! Če bodo nadaljevali z posilstvi, bodo strah in trepet vsakega kluba v Angliji! Čaka nas še nekaj zelo resnih in odločilnih tekem!!!! Fantje zelo sem ponosen na vas in letos prosim spet zaprite usta vsem medijem, Špancem in Nemcem! Jaz imam občutek, da ima letos Joško spet posebno leto in da bo osvojil vse kar se bo dalo osvojiti!!!
najbolglupkomentar100letja
09. 02. 2014 17.41
-15
mislm da je kr liverpool glavni kandidat.. pol sta na vrsti chelsea in manc in potem šele arsenal
Lion power
09. 02. 2014 17.26
+8
1Gift avtor tega članka navija za Chelsea od leta 1979, sam od leta 1980, verjemi da jih je mnogo ki so spremljali Chelsea že tudi prej. In mnogo pred prihodom Abramoviča. V kolikor je meni jasno večina navijačev Chelsea v Sloveniji datira tam okoli 95/96 dalje. To je dobrih 8 let pred Abramovičem. Torej tvoje floskule in napačna predvidevanja ne držijo.
elbonito
09. 02. 2014 16.49
+10
vsi navijaci chelsija, ne se vec ozirat na to zbadanje drugih kao ''navijacev'', ko nam spodnasajo abramovica in kako je chelsi umeten klub, dovolj smo jim ze povedali in izgubljali cas z njimi, zavedajte se da s tem kazejo samo kako so nemocni in fausni klubu in nam navijacem chelsija, vsi ki so pravi ljubitelji nogometa in pravi navijaci te stvari razumejo v nogometu, vsi ostali pac niso dorasli temu
elbonito
09. 02. 2014 16.40
+3
ljudje pravijo kako je letos izjemna premier liga, kar tudi je, ampak predstavljajte si kako dobra bo liga cez 2 leti ali pa ze naslednjo sezono, po tem ko bo chelsi zagotovo kupil svetovno razrednega napadalca, isto arsenal, city bo ziher tudi koga kupil, potem united bo renoviral celo ekipo, tottenhamovi novinci se bodo se bolj privadili na ligo, liverpool se bo zagotovo okrepil z dobrimi igralci, sploh ce bodo prisli v ligo prvakov, res izjemne sezone nas cakajo :D
obtoženi
09. 02. 2014 16.34
-14
te angleži morjo dat 10milijard da osvojijo LP , ostali pa dajejo milijone :D
elbonito
09. 02. 2014 16.40
+4
anglezi morajo zapraviti 10 miljard ce zelijo osvojiti ze anglesko ligo, saj je ze tam huda konkurenca, poslednicno jim potem to pride prav se v ligi prvakov
KakovostenSmeh
09. 02. 2014 16.18
+8
1Gift, dajte mi nekaj povej... pravite da ze 30 let spremljate nogomet (sumim da je to cista laž, ne trdim ampak sumim)... kako hudiča najdete čas za prekomentirat vse to o joj... s vsem spostovanjem mi je zal, ampak ste bedak, ki zna veliko govorit pa malo povedat... z drugimi besedami, nimate pojma o športu, kar vam lahko rečem nazaj je le to, da naj bo šport čim bolj konkurenčen. Lepo nedeljo vam želim Gospod.
LJILJAN
09. 02. 2014 16.09
+9
chelsea raste iz tekme v tekmo. in to se vidi
ros4
09. 02. 2014 15.42
+14
vsak ki rece za chelsea umeten in podobne, samo dokazuje svoj mali IQ in razgledanost nogometa seveda to rece zato ker neve kaj bi govoril proti rivalu.zacnejo s takimi zaljivkami. a glavni so ravno tisti ki so kupili carolla, ozila,mato in podobne za 50mio, da o realu in barci ne govorim (100,110 mio)...Chelsea se lahko se v teh letih bolj nadgradi in postaja eden izmed najvecjih v Evropi in Angliji. je pa dejstvo da nemores primerjat 31 al kolko naslovov v ligi PSGJA,REAL,BARCE, BAYERNA proti ostalim angležem ker v tistih ligah prakticno ni konkurence taksne kot v angliji IN NI NASLOV POL TOLIKO VREDEN KOT DA CE GA OSVOJIS V ANGLIJI, TO VEDO VSI!
LLxx
09. 02. 2014 15.17
-10
tu klub nima še najboljšga trenerja
Hachi
09. 02. 2014 14.17
+32
tist, ki pa pravi, da Mou nima pojma, pa poglejte samo to, kako je koncno postimal obrambo. Zadnjih 14 tekem 22 golov, prejeti pa samo 4. v zadnjih 14 tekmah 10 clean sheetov. Colea je enostavno postavil na klop in Azpija dal na levi bok, kjer igra odlicno, poleg tega pa je bistveno mocnejsi v igri z glavo. Ogromno stabilnosti v obrambi je doprinesel tudi Matic, ki gradi tudi igro, kar se pozna. Najbolj me veseli, ker je Chelsea koncno zacel tudi igrati povezano. igra ima smisel, ustvarjajo pa se tudi priloznosti. to je delo Joseja!
big247
09. 02. 2014 14.16
+5
1Gift ti take bučke pišeš da sm mogu še kr en komentar napisat! Nevem kot zgleda da res ne poznaš kak se stavri odvijajo v nogometu če hočeš met dobro ekipo pač rabiš miljone takšni so pač časi!! Polek tega sm bral da si neki pisal o Realu poglej to igro ki jo igra sedaj real to je vse plod Morinhovega znanja Anceloti je sam lutka. Da sploh ne govorim ka pišeš o Pepu da je nevem kaj če mene vprašaš je itak še večja lutka kot Ancheloti videl je da barca ne bo več to kar je bla pa je spizdu kao da rabi mal počitka zej pa kr ni več zmatran ko je Bayern tak močn pač rabi enga da mu začrta kak se dela pol pa lahko on vodi!!!
big247
09. 02. 2014 13.56
+17
Bravo Chelsea! Murinho car! Hazard najjači! Vsi tisti ko govorite da je Chelsea umetn klub si poglejte gdaj je bil ustanovljen in pol boste vidl da je že več 100let na sceni!!
Veprl
09. 02. 2014 14.07
+19
Chelsi ni biu umeten klub nikoli. Najbolj mi je bil všeč Chelsi ko so še igral Zola, Tore Andre Flo, potem še Crespo... Od prihoda Abramoviča pa se je spremenila cela politika kluba kar ni nič narobe. Ima se - može se, nema se - krade se praujo
000006900000000000
09. 02. 2014 15.05
-5
pol je city še manj umeten klub, ker je bil ustanovljen še pred chelseajem? :)
ros4
09. 02. 2014 15.38
+9
chelsea ima bistveno,bistveno bogatejšo zgodovino kot city. chelsea je bil ze pred prihodom Romana med top 4 ali vsaj medtop 6 kar lahko sami pogledate, priblizno na nivoju totenhama zadnjih let. igrali so v Evropi in padale so ekipe kot so Real Madrid in Barca in to ze 50 let nazaj. precikirajte malo pa bote videli!
lightning
09. 02. 2014 13.40
+7
la najboljši trenerji lahko prevzamejo klube z velikim budžetom. seveda so tdi izjeme ki potrjuejo pravilo ampak jih ni veliko, kdaj kak mlad trener ki izhaja iz kluba. Mourinho pa si je s svojimi uspehi prislužil možnost da izbira najbogatejše klube.
chelsea**1905**
09. 02. 2014 13.14
+13
Vazn da chelsea trosi drugi pa itaq ne.
BPL1
09. 02. 2014 12.45
+39
@1gift, nisem navijač Chelseaja, ampak še vseeno pa nemaram takih kot si ti, ki takoj ko mu kdo od navijačev Chelseaja želi neki povedat začneš metat pod kolena Abramoviča pa umetni klub pa gor pa dol pa nevem kaj še!! Vsak klub z uspehi dobi navijače, Chelsea je pridobil nove navijače, umetni navijači so zgolj tisti ki so bili prej recimo za Liverpool in še potem ko je Chelsea postal boljši so presedlali k njim, zato ne posplošuj ker mi greste taki res iskreno na jetra!!! Chelsea fani so super, samo taki kot ste ti ki znate samo z Abramovičem hodit ven ste pa poden! Vidi se da nimaš pojma, ker je Abramovič tvoj prvi protiargument, ker drugega pametnega nimaš za pripomnit!!!
DonMiltonFriedman
09. 02. 2014 12.52
+6
Smešno je, da ta model verjetno niti ni vedel kaj je nogomet, ko je Abramovič kupil Chelsea :)
NerdIRL
09. 02. 2014 13.11
+15
Teoretično je vsak klub umeten, glede na to da se ga kup oz. ustanovi in se z dnarjem kupi igralce. N e vem kakšen razlog proti chelseaju je pol to?
Hachi
09. 02. 2014 13.30
+18
BPL1, podpis! se povsem strinjam s tabo. Sam osebno navijam za Chelsea od leta 95, ko je Gullit, ki je bil moj vzornik in sem navijal za Nizozemsko, podpisal za Londoncane. od takrat se vedno navijam za Blues. Pred Romanom si pac Chelsea ni mogel privoscili neomejeno stevilo zvezdnikov, kot so si jih lahko naprimer Liverpool, Arsenal in United. Pac so bili to mocnejsi klubi v Angliji, tako po uspehih (tudi zaradi financnega stanja) kot tudi po budgetu. Chelsea je pred letom 95 dal najvec 3 mio za Fourlonga, medtem ko si je recimo United lahko privoscil Andyja Colea za 8,5 mio in Roy Keana 7,5 mio. Barca za Romaria 10,5 mio. Real za Laudrupa 8,5 in 7,5 za Prosineckega.... Da ne bo pomote, nimam nic proti temu, da klub pac kupi, kar lahko. Zelim samo prikazati, da pred casom Romana, so pac drugi bili financno mocnejsi klubi, ki so imeli bogatejse lastnike, mocnejse sponzorje, bolj nefer dobicke od TV pravic, ki se danes niso urejene (Spanija)... vse to je botrovali sestavam ekipe, ki so bile bolj oz. manj konkurencne in zaradi tega tudi ene ekipe z vec, druge z manj lovorikami. Mi je pa smesno, da eni v prvem stavku pisejo, da z denarjem ne mores kupiti lovorik, ze v naslednjem pa pljuvajo, ces: ja sej so mogl neki osvojit, ce so vse pokupili :D Ko so bili Real in Barca v Spaniji; United, Liverpool in Arsenal v Angliji; Milan, Inter, Lazio in Juventus v Italiji,... glavni, je bilo vse ok. Ko pa se okrepijo tudi ostali, pa vsi jocejo. Sedaj lahko tudi ti primati vidijo, kako je "srati" s polno ritjo.
1Gift
09. 02. 2014 13.53
-25
fantki 30 let že spremljam nogomet... in ne poznam jih dosti ki so za chelsea tak strastno navijali kot zdaj ko imajo denar... to ni klub z zgodovino, zato pravim da je umetn, ker je to igraćka od nekoga ki ima skor neomejeno bogastvo in se mu ni bilo treba dokazovat čez zgodovino, da si je nardil klub ime... ampak je bil dovolj denar... ampak chelsea je občutil na lastni koži kako je ko si lahko kupiš skor vsakega igralca, a pripadnsoti klubu pa ne mroeš kupit... to vam jaz govorim... samo vsi ki pluvate zdaj ste kot fiakarski konji... in da nebo pomote to ni napad na abramoviča, takih klubov je vedno več.... ampak vsi vemo kateri klubi iz zgodovine nekaj pomenijo, kateri pa so modne muhe...
BPL1
09. 02. 2014 14.06
+15
Ajde fantek, a bi imel Liverpool navijače, če nebi imel uspehov, ki pridejo skupaj z vloženim denarjem?? Ne, samo pač sem toliko starejši da sem padel v ero Liverpoola, drugače če bi bil mlajši ni 2x za rečt da bi bil navijač Uniteda ali Chelseaja ki prevladujeta v zadnjem času. Ajax je imel včasih ogromno bazo navijačev po celi Evropi ko so žanjali uspehe, danes jih imajo praktično le še na Nizozemskem. Point taken, lahko noč, nimaš pojma.
Hachi
09. 02. 2014 14.08
+10
dj gift, ne tumbaj neumnosti. ja, Neymar igra s srcem za Barco. Pa Ronaldo za Real. Pa Lewandowski gre zaradi ljubezni do kluba v Bayern, tako kot je sel Ribery. Problem je v tem, da ko so tudi manjsi klubi postali konkurencni, so stopili na zulj tistim, ki so bili celo zgodovino privilegirani in so imeli vsega polno rit, zato pa danes jocejo. pac, enkrat imajo eni vec denarja, drugic drugi. Chelsea je podpisal z Gullitom brez odskodnine. torej zakaj je Gullit sel v Chelsea? zakaj je tam igral Zola, Petrescu, Hasselbaink, Desailly, di Matteo, Vialli, Wise...? Ce bi spremljal nogomet 30 let, bi vedel, da je chelsea obstajal tudi pred casom Romana in bo obstajal tudi po njem. Zakaj pa obstaja Real? zaradi Franca. Zakaj obstaja Barca? zaradi celotne Katalonije! in oba obstajata v taksni meri, ker pobereta vec kot 80% prihodkov od tv pravic v Spaniji. aja, to pa ni umetno al kako. zakaj obstaja bavarski ponos Bayern? morda zaradi zaradi mocnih sponzorjev in utajevalcev davkov ter celotne Bavarske, ki za namecek "krade" igralce najvecjim tekmecem. zakaj obstaja Milan? morda zaradi Berlusconija :D, ki je povsem cisto zalagal klub z drzavnim denarjem celotno zgodovino. aja, to je povsem naravno a ne. dj ne govor neumnosti. tud tvoja inteligenca je ocitno umetna, ker so ti starsi placali, da si lahko hodil na instrukcije oz. se solal, ker pamet se ti ni naravno naselila v sivih celicah.
BPL1
09. 02. 2014 14.10
+9
Gift pa še to,za Real vsi pravijo da je klub z zgodovino. Real je za moje pojme sama smetana "umetnosti" kot ji ti rad praviš, kajti od 1. dne ustanovitve v letu 1902 so imeli neomejen sod z denarjem, ker jih je zalagala cela španija!!! 30 let gledaš fuzbal, bi pa že mogu malo vedt, kako stvari delujejo. Še vseeno rajši gledam Chelsea in jih podpiram kot Real, Chelsea je imel od vedno zveste navijače (pred Romanom so bili oni strah in trepet v Angliji, čeprav so klubu manjkali denarci za sam vzpon na vrh, kar se je pa z Abramovičem seveda spremenilo).
Bananistan
09. 02. 2014 15.21
+2
BLP1 Jaz bi poslal tele navijače Reala in Barce na tekmo Liverpool-Chelsea, da bi se naučili spoštovanja do nasprotnikov. Ko sem bil v Londonu v je bila ravno tekma četrtfinala CL z Liverpoolom in neverjetno kako sproščeno vzdušje je vladalo med navijači in vzdušje na stadionu je bilo neverjetno.
metallica-one
09. 02. 2014 12.44
-14
Pa pejdi v Norwich in naredi sanjsko ekipo in osvoji PL takrat ti bom dal kapo dol in rekel da si res car in No1. Z Chelsea pač ne rabiš biti taki maček. Mislim da Rodgers glede kaj ima na razpolago iz Liverpoola dosti več izstisne kot Muri.
agueroo
09. 02. 2014 14.26
+12
je šel guardiola mogoče v real sociedad al pa alemrio? NE!! šel je v klub ki je lani osvojil VSE chelsea pa drobtine pa bomo letos vidli kdo bo več osvojil... otroče
metallica-one
09. 02. 2014 14.48
-8
Guardiola je iz tiste šampionske ekipe nagnal samovšečne zvezdnike in uvedel jedro ekipe na nogometaših La Masie uvedel svoj koncept igre z njo navduševal veliko osvojil in bi se komot lahko nazval No1 vendar je pač drugačen od gobezdača. V glavnem za mene so trenerji tisti ki so naredili neko obdobje in revolucije igre to pa so bili Cruyf
metallica-one
09. 02. 2014 15.06
-5
Ne vem zakaj mi je zbrisalo zadnji stavek....Za mene so bili veliki trenerji Crujff in Pep pri Barci,Sacchi pri Milanu,Van Gaal pri Ajaxu, Saf pri Unitedu.Heynckes pri Bayernu Uvedli svoj stil igre, dominirali neko obdobje,navduševali z lepim in gledljivim nogometom in osvojili veliko lovorik- Oni bi se brez problema lahko v svojem obdobju nazvali z No1
brutal9999
09. 02. 2014 12.02
+12
Djed je res dober. Al pa ma tako srečo da še sam ne more verjet. Ob pravem času oba konkirenta kiksneta
fihner
09. 02. 2014 11.47
-7
In kdaj bo to? Če bo?
Charles Luciano
09. 02. 2014 11.39
+14
José Mourinho è il numero uno