Slovenija

Mariborski oddelek F: pacient ni skušal storiti samomora zaradi mučenja, ampak je skušal pobegniti

Ljubljana, 21. 02. 2014 16.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Na oddelku za forenszično psihiatrijo UKC Maribor se dogajajo zlovešče stvari, je mogoče razbrati iz ovadbe. V bolnišnici so navedbe med drugim označili za "bizarne", predvsem pa netočne in tudi žaljive.

Vodja enote za forenzično psihiatrijo Miran Pustoslemšek je navedbe iz ovadbe označil za bizarne.
Vodja enote za forenzično psihiatrijo Miran Pustoslemšek je navedbe iz ovadbe označil za bizarne. FOTO: Mia Media

V mariborskem UKC so zanikali navedbe, ki so po elektronski pošti obkrožile slovenske medije. Mariborski policisti so namreč dobili prijavo, po kateri naj bi na oddelku za forenzično psihiatrijo UKC Maribor, paciente mučili na več grozljivih načinov.

Policisti navedbe iz ovadbe še preiskujejo.
Naznaniteljica tako med drugim navaja primer pacienta, ki naj bi ga po pretepu zvezali za 24 ur in umirili s tremi injekcijami. Nek drug pacient naj bi bil, ker nima svojcev, osebju še posebej ljub za izživljanje. Dobival naj bi šok terapijo, izmenično naj bi ga polivali z mrzlo in vročo vodo, po navedbah v ovadbi pa naj bi mučenje pacientov sodu izbilo dno lani, ko naj bi pacient, ki ni več prenesel mučenja, skočil skozi okno, pri tem pa se tako hudo poškodoval, da je končal na invalidskem vozičku.

Skozi okno ne zaradi mučenja, ampak zaradi poskusa bega

V mariborskem UKC so pojasnili očitana dejanja zanikali, podrobnosti o pacientih, omenjenih v ovadbi, zaradi varstva osebnih podatkov ne razkrivajo.

Bolj jasni so bili v primeru najhujše obtožbe – domnevnega poskusa samomora. Obtožbo so označili za žaljivo, predvsem pa za neresnično. Pacient namreč ni želel storiti samomora, ampak pobegniti. "S pomočjo notranjih in zunanjih pomočnikov si je organiziral pobeg. Predhodno je prosil pacienta, ki je imel odobrene izhode, da mu prinese orodje za izvedbo pobega. Ob pobegu skozi okno ob izbiti rešetki s pomočjo dveh zvezanih rjuh so mu notranji pomočniki rjuhi odvezali, da jih je lahko ponovno uporabil. Pod pižamo je bil oblečen v civilno oblačilo, zunaj pa so ga z avtomobilom čakali zunanji "pomočniki". Pri padcu je utrpel težjo poškodbo, zaradi katere je bil nato obravnavan na Oddelku za travmatologijo UKC Maribor," so pojasnili v mariborskem UKC.

Za neresnične so označili tudi navedbe o šok terapijah, uporabi vroče in mrzle vode in drugih oblikah mučenja. "Nekatere navedbe se nanašajo na osebe, ki niso bile nikoli obravnavane na na tej enoti," pravijo. Poleg tega je terapija vsakega bolnika strogo določena in redno nadzirana s tretje strani, zato navedbe o domnevnem predoziranju bolnikov ne morejo držati, trdijo.

Prvi mož oddelka z rdečo zvezdo s srpom in kladivom
Ovadbi so sicer sledili še drugi spletni zapisi o domnevnih nepravilnostih, avtorica pisma, ki želi ostati anonimna, pa se je obregnila tudi ob prvega moža oddelka, psihiatra Mirana Pustoslemška, ki ima po njenem tamkajšnje bolnike "za manjvredne, za manj kot ljudi, naziva jih s kriminalci, hepani, hajvani ..."

Pustoslemšku očita zapis na Facebooku, približno v času, ko je bila enota za forenzično psihiatrijo odprta: "Nova atrakcija v Mariboru. Trajna razstava hepanov in hajvanov!"

"Posebej pomembno je tudi to, da ta psihiater na roki nosi rdečo zvezdo s srpom in kladivom-pravi, da mu to daje moč," še opozarja avtorica pisma in se sprašuje, zakaj neki bi psihiater potreboval moč.

Pustoslemšek je sicer navedbe iz ovadbe označil za bizarne in dodal, da tovrstna pozornost še najmanj koristi pacientom oddelka, saj se je tistim s psihozo stanje že poslabšalo.

Oddelek za forenzično psihiatrijo UKC Maribor - 2
Oddelek za forenzično psihiatrijo UKC Maribor - 2 FOTO: Mia Media

Težave oddelka …

Oddelek za forenzično psihiatrijo so v mariborskem UKC odprli leta 2011, po načrtu pa naj bi tam v dveh nadstropjih zdravili zapornike in storilce kaznivih dejanj iz vse Slovenije.

Kmalu po tem, ko je bil trak prerezan, slovesna prireditev pa končana, se je izkazalo, da projekt še ni končan. Zapletlo se je pri denarju. Enota tako še vedno deluje s polovično močjo, težave so tudi s kadrovsko podhranjenostjo. Na obstoječih kapacitetah za 30 postelj je trenutno hospitaliziranih 42 pacientov, pričakujejo še dva. Zaradi prezasedenosti so pogoji bivanja, obravnave in zagotavljanja varnosti skrajno neugodni, pravijo, a tudi 14 pisem pristojnemu ministru doslej ni zaleglo.

Več o delu, bivanju in pacientih na oddelku F lahko preberete TUKAJ.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (144)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

iztokkrneki
24. 02. 2014 22.51
+2
to je david rohde ziher oni ko je pred leti mamo prikleno za radiator:)
JosipBrozDrugi
23. 02. 2014 17.37
+4
zlorabe so vedno možne. zakaj naj jih v ukcm ne bi bilo? sicer si pa dobro oglejte gospoda na fotki. btw, pred leti so v hrastovcu (zavod za duševno bolne) fizično zelo močni bolničarji (osnovna šola, danes so šolani) tudi z udarci umirjali neubogljive varovance. mrzla voda (tuš) pa je itak stalnica.
Padra
22. 02. 2014 18.40
+0
JA, JA seveda to bo to ...............
Glavavtorbi
22. 02. 2014 13.22
+0
Če prav razumem, vlada, javni uslužbenci, sodišča in policija nič ne razumejo, zato rabijo psihiatrijo, da jim tolmači kaj je posameznik razmišlja in občuti, kdaj pa misli resno in bo svoje namere tudi uresničil. Če bi mwni pacient razlagal, da mu bosta Napoleon in Julij cezar pomagala spipat ograjo in zgleda bolj debel ker ima pod pižamo oblečeno civilno obleko, nato pa si bo zavezal rjuhi od sebe in cimra za nogo postelje ter se spustil iz strehe na neznani kraj, kjer ga bodo ob neznanem času rešile neznane osebe in odpeljale nekam na boljše. Kako sploh prideš na zaprti oddelek, najbrž mora kdo podati prijavo zoper moteno osebo ali kaj takega in če med prisilno privedno na psihiatrično zdravljenje prepričaš (para)psihologa, da malo prej nisi gledal kakšnega psihološkega trilerja ampak si od nekdaj tak, ti verjetno ne uide najmanj paranoični šizofrenik ali kakšna podobna napotnica na rehabilitacijo. Ko imaš dovolj pitanja in umivanja s strani medicinskih sester ter splošnega izležavanja in gledanja enega istega kanala na TV, si pogledaš kakšno nagrajeno zgodovinsko dramo in pod vtisom prosiš za odpustitev iz klinike, ker ti je zdaj bolje in se spet spomneš vsega. Ker se psiha odziva na okolje in kulturno podlago iz otroštva, jo je mogoče vsaj začasno poljubno preprogramirati in ni ga čarovnika, ki bi vam lahko strokovno oporekal. Če ste dali skozi igralsko šolo ali vsaj dramski krožek, se pa itak nimamo več kaj za pogovarjati, najbolje da si kar sami napišete diagnozo. Toliko o etični in moralni plati psihiatrije, kaj se tam dejansko grejo, kako poteka vsakdan, je pa druga stvar. Velja se zavedati tudi, če si rahlo drugačen od vseh ostalih, si statistično gledano, za večino ti nor, ne vsi uspešno renormalizirani in prilagojeni, nihče drug še ni padel z rjuhe iz strehe.
Timy15
22. 02. 2014 12.18
+13
Bilo bi dobro vedeti,kaj o tem menijo tudi ostali bolniki na tem oddelku.Ne samo izjave odgovornih,tega smo že vajeni!
mate08
22. 02. 2014 18.51
-5
Vsi bolniki trdijo, da so drugi nori, da on že ni in da mora na svobodo...
hinko.murovec@siol.net
23. 02. 2014 12.48
+3
Dragi moj, med " norim " in psihično bolnim je taka razlika kot med " pametnim " in teboj :):) Res pa je, da je večina ljudi enakega mišljenja in razumevanja kot ti in imajo zdravniki še kako lahko delo pri " razlagi " kako pač ti reveži ne vedo kaj je normalno in kaj ne. Vedi nekaj stara resnica je, da meje med norostjo in izjemno genijalnostjo teško postaviš. Galileja so sežgali na grmadi označenega za norega, ker je trdil, da se zemlja vrti okrog sonca in ne obratno kot so učili takrat. Največ primerov je, ko ljudje katerim pravimo da so norci pač sprejemajo, razumejo ali dojemajo nekaj v drugačni obliki od ustaljene - splošno sprejete kot edino prave. Ugotoviti, kaj je temu vzrok in ali je odstopanje res " nenormalno - nesmiselno " ali pa le resnično samo drugačen koncept povzročen lahko tudi z samo drugačnim življenskim okoljem v mladosti, morda pomanjkanjem pogovora z otrokom , ki si zaradi tega ustvari napačne predstave in iz teh kasneje tudi pride lahko do obratno napačnega razumevanja teh predstav s strani okolice v kateri živi. Če človek živi še med tako genijalnimi kot si očitno ti potem ni daleč do tega, da ga pet bedakov obsodi, da je norec, ker drugače razmišlja. Skratka, ni vse tako enostavno , enako kot si ti prepričan v svoji zaplankani nerazgledanosti, da so norci Oni , si lahko o tebi to mislijo tisti, ki jih imaš ti za nore. Pomni, ti ljudje so večinoma zelo inteligentni, ni vsak, ki se zdravi na psihiatriji " norec ". Poznam profesorje ki so aktivni pa istočasno redni pacienti psihiatrije.
Mb128
22. 02. 2014 12.15
+3
No ja, sedaj pa naj še ukvarjamo s tem?! Mislim, kako naj se človek opredeli do zadeve če dejanskega stanja ne pozna?! Nasprotujoči se strani namreč govorita diametralno nasprotujoče si trditve. Torej, komu verjeti?! No, saj je tukaj čutiti tukaj nekakšen podton. In ta podton, sploh glede na naše razmere je sledeč. Potrebno je držati z malim človekom, v tem primeru z pacjenti, ki naj bi jih zlorabili na takšen ali drugačen način. Dve vprašanji. Odkod pacijentom sploh papir na katerega so zapisali pomagajte nam?! Kako naj osebje postopa v primeru ko/če pacien v tej ustanovi raja, da se tako izrazim?! So pa še tukaj tudi druge zadeve. Predstojnik tega oddelka je že dolgo nazaj potarnal da imajo na njegovem oddelku akutno pomanjkanje pravosodnih paznikov in da je zaradi tega kršena ustavna pravica pacientov tega oddelka do sprehoda ker pač niso v stanju zagotoviti varnosti. In tako pridemo zopet do denarja tako kot tudi vsepovsod drugje.
obiskovalecsmetisca
22. 02. 2014 12.06
+3
....le kdo bo verjel psihotu,ki je poleg vsega še na forenzičnem!! ??.....case closed
tapunkljast
22. 02. 2014 11.41
+3
to čaka še tapunkljestga haha
0100011110111
22. 02. 2014 11.26
+9
To je pa to, ko PRISEBNE kriminalce zapirajo na psihiatrijo in tile "pacienti" potem mečejo slabo luč na vso to ustanovo. Take ljudi bi blo treba lepo dat v zapore, pa naj se na psihiatrijah lepo v miru zdravi od mladih v stiski do starejših dementnih. Še zdaj ne razumem zakaj ni ta oddelek v zaporih, me zanima kolk kriminalcev bi se potem še izgovarjalo na neprištevnost.
0100011110111
22. 02. 2014 11.35
+10
Drugače pa tole "mučenje" je za nos privlečeno. Naj mi nekdo pove kako umirit nekega 100 kilskega razjarjenega moškega, ki misli vse uničit in poškodovat osebje. Kako? Tudi če ga privežeš ni dovolj... Problem je ker si ti "pacienti" lahko vse dovolijo saj je bivanje na psihiatriji res kot da so doma. Če bi se to reševalo v zaporih, kjer je potrebne več discipline, dvomim da bi upali takole zbežati, tudi če imajo mentalne težave...
hinko.murovec@siol.net
22. 02. 2014 09.19
+1
Sedaj bo tu kmalu združena srenja študentov s slabimi ocenami, ki se bodo na ta način da stopijo v bran že ustoličenim zdravnikom Psihiatrije poskušali prigrabsti do zadostne 6. Uboga kupljiva roba in potem ti odloča o duševnem stanju drugega .
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
22. 02. 2014 08.24
+4
ČE JE BIL TOLK PRI SEBI DA JE HOTU BEŽAT, NEBI SKAKU Z OKNA, KER VE DA BI SE TAKO POŠKODOVAL DA NEBI MOGEL BEŽAT!!! če pa ni bil pri sebi so pa seveda krivi zdravniki tam ki ga nadzorujejo, da se je to lahko zgodilo! vsakem primeru krivda na strani BOGOV V BELEM!!!
anakarenina 1
22. 02. 2014 07.46
+7
Glavavtvorbi ti res imas tvorbo v glavi. Glede na to, da si tako podkovan kar se "kvazi" literature tice in drugi salabajzerji, potem bi vedeli da se elektrosoki oz. Elektrokonvulzivna terapija ne izvaja le v Sloveniji in Luksemburgu. Zakaj? Ker je farmacevtski lobij bolj posesiven. Ekt terapija se je v zadnjih 20 letih mocno razvila. Ni tako, kot v filmu "Let nad kukavicjim gnezdom". Pacienti v psihiatricnih bolnisicah imajo ogromno pravic. Nihce jim ne vzame tega, se volijo lahko. Da razglasijo nepristevnost, traja cca. 3leta. Kljub temu, da so ubili, posilili ljudi. Kar se tice ukrepov v bolnisnicah, pa le te odredi sodisce za vsakega pacienta. Pacienti na drugih oddelkih se pocutijo super. Zakaj njih ne vprasate o izkusnjah? Vprasajte zdravljene alkoholike. Vecina jih je prezivela hud delirij in so mlatili vse okoli sebe, niso vedli zase 3dni. Osebje zmerjali z vsemi moznimi kletvicami. Osebje je bilo zraven 24ur dnevno. Po dolgotrajnem zdravljenju je najbolj pameten clovek na svetu, ki ne verjame, da je bilo tako hudo v akutni fazi...kljub temu da je ubil 3ljudi, pretepa celo druzino itd.
Morana7
22. 02. 2014 09.17
-1
Ko že ravno omenjaš alkoholike se jih institucionalno najbrž ne pozdravi kaj dosti, glede na to, da npr v Ljubljani ni nobene kontrole in človek, ki pije že 40 let lahko brez problema zapusti ustanovo in se znova zapije v prvi gostilni že prvi teden tam....skupinske terapije pa tudi niso boh ve kaj in glede na to, da alkohol prizadane celotno družino bi človek pričakoval, da družino alkoholika vklučijo v ta del...ampak ne to se nikogar ne tiče a ne? Vglavnem potem pride tak človek domov in kaj je prvo kar stori? Zapije se ga ..zakaj? Ker sori to ni neko resno zdravljenje temveč en lari fari. In po 1 mesečnem zdravljenju se ne dogaja več nič, kot da nekdo, ki je 40 let ubijal samega sebe zdaj pa komplet nov človek... K sreči se je oče ozdravil sam brez teh šalabajzerjev in imam tako vsaj enega starša še živega. Področje psihoterapije pri nas je totalno v riti, če si brez keša pa itak brezveze da sploh študiraš v to smer, ni jih malo , ki so zaprisegli denarju ne pa Hipokratu. Kako si sicer lahko razlagaš stanje, da so normalne dobe 8 mesecev, če plačaš pa ima ta isti človek čas zate že jutri?
Morana7
22. 02. 2014 09.41
+0
Da pa še to z kriminalci na tem oddelku pokomentiram; glede na to, da tudi en dober človek, ki ni nikomur storil nič razen samemu sebi ni deležene konkretne obravnave, ki bi vodila do ozdravitve je povsem jasno, da se tudi za te osebke ne bodo potrudili, ker so z stanjem očitno povsem zadovoljni.
Morana7
22. 02. 2014 10.31
-3
Kar izvolite z minusi....dejstvo je da je specialistov psihijatrije pri nas okoli 500, vsak sedmi prebivalec RS, pa ima psihične težave....kakšne so šanse, da kdo dejansko spleza ven iz psihični težav si pa sami zračunajte, nekaj manj kot 300.000 ljudi se zanaša na okoli 500 zdravnikov....
berlusconi
22. 02. 2014 12.34
+5
Kaj pa psihologi in klinični psihologi? Niso psihiatri edini, ki se ukvarjajo s tem področjem...
Morana7
22. 02. 2014 12.46
+1
Ok ajde dodamo še ene 100 psihologov in to še vedno ni dovolj....
Morana7
22. 02. 2014 13.01
+1
443 samomorov letno najbrž ni dokaz, da stroka deluje fino fajn in da imajo pacienti dostop do primernega zdravljenja. Premalo je zaposelnih na tem področju...kot tudi na drugih področjih v zdravstvu ampak bistvo je, da neka firma servisira postelje za skoraj 7.000€ letno/ ena postelja.....pa da je zdravstveni material drag ko žafran...mislim en šiv 4 evre? Hja pač nekdo mora zaslužit....zdravnikov zato zaposlijo manj....končni porabniki, bolniki pa izvisijo.
DuhSaSjekirom
22. 02. 2014 07.13
+20
Ja ubogi revcki no. A kdo omenja njihove zrtve, druzine zrtev ubitih, posiljenih,katerih življenja so tile "revčki" za vedno uničili. Zdaj imajo luksuz, radi bi pa še večjega? Kdo je sploh objavil ta članek? Raje obiščite svojce njihovih žrtev, pa njih vprašajte kako je živet z dejstvom, da njihovega sina ni več med živim, storilec pa se nahaja nekaznovan v hotelu 5 zvezdic na mariborski forenzicni psihijatriji? Pravici zadoščeno? Če rabite naslov svojcev pa me kontaktirajte za nadaljne informacije.
macro
22. 02. 2014 03.49
+1
zakaj se sploh obremenjujejo v avstraliji jim dajo penzijo in prosto setajo veni.
Glavavtorbi
22. 02. 2014 03.37
+1
Nor si, v imenu ljudstva!
Glavavtorbi
22. 02. 2014 03.36
-6
Izraelski desničar, kar ti nalagaš in naštevaš je evgenika, ne znanost, so zgolj prazne besede, ne znanstveni termini, ki bi opisovali neko stvarnost. Po čem ti ločiš ene signale na električnih napravah od drugih, in to po standardih, ki so si jih izmislili prav tisti, ki tudi edini uporabljajo take meritve? Naprave za zaznavanje stopnje norosti, materialni dokazi, da si drugačen, tako so se nazadnje pogovarjali v inkviziciji in Hitlerjevem Reichstagu. Mogoče bom izdelal napravo, ki bo merila specifično tebe, kako si čedalje bolj nor, če nimaš znanstvene podlage, se da pač izmeriti kar hočeš. Seveda je marsikdo zaprt "prostovoljno", enako kot bi si bele laboratorijske miške mislile, da jih imajo medicinski mesarji tako radi, ker jim pred nezaslišanimi in usodnimi eksperimenti na njih posvečajo toliko pozornosti in jih tako dobro hranijo. Ljudje ne marajo zaprtih in zatohlih prostorov, ki so namenjeni njihovemu mučenju in uničevanju, verjetno marsikoga zavede beseda "bolnišnica" ter zmotno in zavržno domnevajo, da bodo lahko tam ležali, jedli, pili, kadili in v miru gledali televizijo. Edino glede drog se ne motijo, teh je tam v izobilju, a kaj ti pomaga taka droga, zaradi katere ne veš več niti, da si, kaj šele, da si ob tem še zadet. Iz zaporov se vračajo ljudje, iz naših psihiatričnih laboratorijev pridejo ven le telesa, večkrat pa še tista ne, ker psihiatrija pač ni prostor, v katerem človek ne bi resno vsaj pomislil na samomor. Če so moji komentarji tako mimo, kdo se potem tako trudi z minusi, v eni uri, ob treh ponoči sem jih fasal že več kot deset, zgleda povprečen slovenski javni uslužbenec res ne more živeti brez vere v nekaj višjega, ki neprestano bdi nad njim in ga usmerja skozi življenje, to je bilo značilno tudi za ujetnike nacističnih koncentracijskih taborišč, ki so v svojih rabljih videli celo višjo silo, zadnjo oporo in končno rešitev vprašanja njihovega trpljenja.
hinko.murovec@siol.net
22. 02. 2014 05.36
+3
Se strinjam. Naj ti povem iz mojega poznanega primera, da so po propadlem poskusu narediti iz mojega bližnega svoj poskusni objekt ( v začetku so me prepričevali celo naj prepustim svojega bližnjega bolnici v trajno " oskrbo " in si uredim novo življenje , na bolnega pa pozabim - skrajno humano ) , no danes ta človek živi že cca 14 let lepo doma , ob majhni količini zdravil ( tudi teh ne bi bilo potreba , če ne bi v bolnici skoraj povsem uničili takrat še relativno mladega 30-35 let starega človeka ) in ob normalni oskrbi živi normalno, okolica niti ne zaznava , da bi bil bolan in sprašuje zakaj je sploh doma. Niso VSI psihiatri enaki in to je sreča, kot tudi, da je večina dobra in človeška, nekaj pa je dobesednih sadističnih izmečkov , ki iz pohlepa brez zadržkov mučijo zaupane pacijente z preiskušanjem zdravil na nemočnih revežih. Tu bi morala poseči resnično nepristranska kontrola, preiskati dohodke teh zdravnikov in njihove zveze z farmacevtskimi tovarnami ITD.
DuhSaSjekirom
22. 02. 2014 08.18
+5
Sta se nasla dva pacienta na komentarjih....
9201950313
22. 02. 2014 08.20
-2
zglada da masta izkušnje ...že not kdaj bla...
obiskovalecsmetisca
22. 02. 2014 11.29
+3
Glavavtorbi
22. 02. 2014 03.07
+3
V Jugoslaviji so ljudje pristali na psihiatriji zgolj zato, ker so javno podvomili v enopartijsko diktaturo, ker to nihče normalen ne bi niti pomislil, so zagotovo znoreli in posledično pristali v psihiatričnih zaporih, kjer se je režim izživljal nad njimi na razne nečloveške načine, izvajal nad njimi prepovedane medicinske eksperimente ter razne druge oblike poniževanja in mučenja, s ciljem totalnega osebnega raztelešenja, popolne izolacije in končno izničenja. Zločinec je lahko plačal ali odslužil svojo kazen, norci so lahko samo umrli oziroma poginili, ker za zločince to niso bila več človeška bitja. Psihiatrija ni še nikoli v zgodovini, odkar obstaja, pozdravila nobenega človeka, pri nas so vsi bolniki ozdraveli in postali navadni kriminalci, ali pa itak niso bili ljudje. Naše države že zdavnaj ni več, zgnila je skupaj s Slovenskim narodom, skorumpirfano je čisto vse, od čistilke do predsednika države, le v psihiatričnih mučilnicah je bilo vse v redu in po zakonu. Normalno stanje nedolžnega človeka je, da pove in vztraja pri resnici, na psihiatriji to pomeni edino napredovanje duševne bolezni. Pozabite laži in neumnosti, s katerimi vas baše propaganda, še enkrat si preberite članek in mi sami povejte, kaj od tega koristi zdravemu človeku, če bi se slučajno, po pomoti ali ker bi se komu zameril, znašel v takem ujetništvu, komu točno naj bi se pritožil in kako naj bi mu obrazložil vsakdanje stvari, ki za državne teroriste sploh ne obstajajo? Ne da se, naš režim ne pozna nobenih pravnih sredstev ali postopkov, ki bi jih lahko začel bolnik med prisilnim zdravljenjem, ker je vsaka aktivnost, dejanje ali izjava bolnika uporabljena kot diagnoza ozrioma simptom poslabšanja zdravstvenega stanja. Če dvomite, si preberite vse komentarje in si poskušajte zamisliti, kakšno pismo bi pa vi poslali javnosti,da bi vas kdo jemal resno in če vi ne verjamete, zakaj bi mu država, ki ga je tja spravila? Vsaka policijska država je zločinska, ker orodje uporablja mojstra, za mehanske naprave pa je znano, da so popolni psihopati, saj ne čutijo ničesar. Zato ni čudno, da najprej beremo o brezdomcih, za katere ni več prostora, nato pa o novih zavetiščih za živali, s pripadajočimi krematoriji za industrijsko odstranjevanje živih bitij, novih psihiatričnih koncentracijskih taboriščih, kjer bodo kmalu uzakonili še evtanazijo in dodatno zaposlenih javnih uslužbencih, v vrstah živalske policije, pa to se lahko človeku še zmeša.
obiskovalecsmetisca
22. 02. 2014 11.24
+1
Glavavtorbi
22. 02. 2014 01.36
-9
Vsak zapor je zločin, ne glede kdo z njim upravlja, s kakšnimi posvečenimi cilji, kako zgleda in kaj vse so natrpali vanj, ker obstaja edino zato, da v njem ljudje čim bolj in čim dlje trpijo.
maijster
22. 02. 2014 06.04
+11
..............imaš prav zato pa posiljevalce pedofile morilce gospodarske kriminalce,.....spustiti na svobodo ter jim 3x tedensko dati proste roke da počnejo vsaj 5 ur to za kar so bili zaprti,he,he,he,he,.............me zanima če bi tako pisal če bi ti umorili ali posilili otroka,brata,mamo,..........
Glavavtorbi
22. 02. 2014 01.32
-13
Če si zlomim kost, imam pač zlomljeno roko, če imam vneto grlo in pljuča, imam gripo, če imam na telesu modrico, je to zaradi popdkožnoih krvavitev in vnetja tkiva, ker sem se pač na tisto mesto nekam udaril, vsaka bolezen je okvara določenega organa, ne glede iz kakšnih razlogov je nastala. Psihologija je edina od glavnih ved medicine, ki za svoje diagnoze ne more opisati nobenega fizičnega stanja, človek je lahko telesno popolnoma zdrav, pa ga bodo vseeno razglasili za mentalnega bolnika, ker je pač drugačen. Namerno sem tokrat uporabil termin "mentalnega", ker duša dokazno ne obstaja in torej nihče ne more biti duševno bolan. Vprašanje je torej, kaj pomeni mentalno, na kaj točno se to stanje navezuje, na kateri organ ali drugo biološko anomalijo, ker mentalno pač ne pomeni nič materialnega, možgani so le organ, kako deluje zavest človeka, je pa nekaj čisto drugega. Človek je torej spoznan za norega, glede na kaj, kaj je pa potem normalno? Na ta vprašanja psihološka teorija ne more ponuditi nobenega znanstveno preverljivega dokaza, torej je psihologija zgolj veda, skupek opisov, znanj in izkušenj, ki skupaj obsegajo neko družbeno normo ali standarde, ki pa so največkrat izključno subjektivni in se v ničemer bistvenem ne ločijo od na primer religije. Problem je religija sama, ker se za razliko od psihologije, nanaša na izmišljena bitja in dogodke, torej se že v temeljih izogiba človeku, ki naj bi bil zgolj njen produkt in vzrok oziroma posledica. Psihologija je religija moderne dobe, če si je slednja izmislila boga in njegovo stvarstvo, si je prva izmislila zavest ter razna duševna stanja, bog in zavest sta izmišljena, svet in naši občutki so pa pristna in neposredna dejstva, ki jih ni mogoče zanikati, tudi če nikoli ne bomo zvedeli kaj so in kaj pomenijo v resnici. Čudna je naša pravna država, če temelji prdvsem na mistiki, ideologiji in fanatizmu, ampak to bom nadaljeval pa v naslednjem komentarju.
hinko.murovec@siol.net
22. 02. 2014 05.27
-7
A ti to vse iz leksikona ? Mater tako " pametnega " še nisem poznal pa sem jih imel priliko spoznati preko sorodnika kar lepo število. Ubogi , ki bodo prišli v tvojo " strokovno " obdelavo. Ah ja, in kam sodiš potem ti, med Narcisoidne ?
spring123
22. 02. 2014 01.11
+18
1. NASTANITEV KRIMINALNIH BOLNIKOV - kdor ni bil osebno tam in se ni prepričal na lastne oči, da imajo ti kriminalci (morilci, posiljevalci...) s psihiatrično boleznijo zelo lepe sobe, nove postelje, omare, kar sploh ni podobno zaporu, v katerega bi sicer zaradi najhujših kriminalnih dejanj spadali in prijazno osebje, ki jih streže noč in dan - da zadovolji njihove potrebe, naj se raje komentiranja izogiba. Razmisli naj, ali bi jim z odprtim srcem in brez strahu ponudil bivanje pri sebi doma! Vpraša naj bolnike, ali se kdaj zahvalijo, ker so nastanjeni kot v hotelu, namesto da so v zaporu, kjer bi se jim zagotovo ne godilo tako dobro! Namesto tega se pretepajo med seboj in velikokrat tudi fizično napadejo osebje ter za svoja dejanja nikomur ne odgovarjajo. Res je da ima vsak človek pravice - obstaja Evropska konvencija o varstvu človekovih pravic in temeljnih svoboščin! Tako imajo psihično bolni ljudje, ki so zaradi hudih kaznivih dejanj obsojeni na zaporno kazen, pravico do popolnoma brezplačne oskrbe, ki je ne znajo ceniti in se ne zavedajo, da njihovo hrano in toplo domovanje plačujejo ljudje z družinami, ki se vsak dan borijo za službe ob minimalni plači, ki obrnejo vsak cent in imajo zraven tega pogosto še "fizične" zdravstvene težave, ki bi jih morali zdraviti, pa jih ne, ker se bojijo, da jih bo delodajalec odpustil, če gredo v stalež! Zanima me, če se katerih od teh kriminalnih psihiatričnih bolnikov zaveda bede in stiske, borbe za preživetje "psihično zdravih" nekriminalnih ljudi! Seveda ne! Kriminalni psihiatrični bolniki si želijo pobega zato, da bi lahko živeli še naprej svoje kriminalno življenje in jemali življenja nedolžnim otrokom, deklicam, fantkom, materam, očetom, babicam in dedkom... 2. ZAKAJ JE POMEMBNA OBLEKA PSIHIATRA- ocenjevanje gospoda Pustoslemška izključno na osnovi zunanjega videza, izbranih oblačil, frizure je v sodobnem svetu skrajno neprimerno, pomislite zakaj ima v službi takšna oblačila. Gre za zdravnika, psihiatra, ki se trudi za zdravljenje svojih bolnikov, ki je lahko uspešno samo v primeru pridobitve njihovega zaupanja, zato se jim mora približati tudi z izbiro oblačila, kar je pravzaprav eden izmed dokazov njegove primerne usposobljenosti oz. strokovnosti. Kako mislite, da so sicer oblečeni ti kriminalni bolniki? Po zadnji modi?Dajte no mir! Če bi bil oblečen kot kakšen bančnik z Hugo Boss obleko, nosil svileno srajco, zategnjeno kravato, najboljšo uro na roki, odišavljen s finim parfumom in najnovejšo frizuro, bi tako ustvaril še večji prepad oz. razdaljo med njim, zdravim človekom in bolnikom ter se večina bolnikov sploh ne bi želela pogovarjati z njim! Težko je biti na delovnem mestu, kjer si vsak dan v življenjski nevarnosti in je tvoje življenje v rokah bolnika, ki je vzel življenja že drugim ljudem in bi jih spet jemal, če ne bi jemal zdravil, pa se mu ne sodi, ker bolezen opravičuje njegova dejanja...Zanima me, kdo od komentatorjev bi si želel biti na njegovem delovnem mestu. 3. SVOJCI OZ. MAME KRIMINALNIH PSIHIATRIČNIH BOLNIKOV - danes sem na dnevniku videla izpoved gospe mlajšega videza, katere sin je bolnik na tem oddelku, tako da sklepam, da ima sin okrog 20 let. Povedala je, da je na oddelku samo zato, ker ne jemlje zdravil in se pritožila, da je dobil 2 dni po cepljenju proti tetanusu privide. Ob tem se sprašujem, kako je možno, da lastna mama ne pozna sinove bolezni in ne ve, da mu prav jemanje zdravil pomaga pri preprečevanju nastanka prividov ter nima pojma, kaj je to cepljenje proti tetanusu! Vsak človek, ki zna brati in vtipka v google tetanus ali pogleda na wikipedio, se lahko s tem seznani. Razen tega je bil njen sin, tako kot vsi ostali otroci, cepljen proti tetanusu po programu že v osnovni šoli, kar bi lahko gospa vedela, če bi se za svojega otroka zanimala. Sin te ženske bi lahko bil v zaporu, če mu ne bi njegova bolezen omogočala nastanitve na tako lepo urejenem oddelku. Pravzaprav je zaradi nejemanja zdravil tam. Če si gospa želi, da ga raje p
hinko.murovec@siol.net
22. 02. 2014 05.23
+3
Koliko časa ti je za šefa direktor te Bolnišnice ? Koliko časa si sam član teh Humanistov ? Koliko si mesečno plačan za tako " ljubečo " oskrbo teh zločincev, ki so v tem primeru prednostno bolniki ?? Sicer pa lep slavospev , ali je upravičen ne bi vedel in me ne zanima, je pa vsekakor slavospev ene od oseb, ki je v istem " Cehu " in pač zagovarja večvrednost in vzvišenost psihiatrov nad ostalimi " trčenimi " navadnimi smrtniki. Hecni ste - psihiatri - v svoji večvredni in vsevedni vzvišenosti, ko sami rabite psihiatrično pomoč , pa druge proglašujete za nerazumne in bolne. To da obleka ni odraz znanja ali strokovnosti se povsem strinjam, bolj je napudran in poštirkan hujši brezvezneš je. Morda tudi ta ni neposredno kriv za neke očito hude umazanije, je pa kot direktor vsaj postredno še kako odgovoren.
DuhSaSjekirom
22. 02. 2014 07.08
+2
Spring123, ne sekiraj se za Hinka, njemu je ze po vsebini videt da ima "problem" s tezavami in psihiatri. Komu verjamem? Hinku ziher ne. Kar se mene tice so lahko tile pacienti veseli da so tam kjer so. Ker jaz bi jih natrpal v delovna taborisca ce bi to bilo mozno v skladu z zakonodajo in moralo. No vsaj enega med njimi gotovo.