FIT 24UR

'Luknjast spomin', paranoja, impotenca in 'moške prsi': to so posledice alkohola in marihuane

Ljubljana, 21. 01. 2014 10.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Marihuana ni nič bolj škodljiva od alkohola, je dejal ameriški predsednik. Že mogoče, a prav koristna za človeško telo ni nobena od obeh substanc.

"Marihuana ni nič bolj nevarna kot alkohol," je dejal ameriški predsednik Barack Obama. S tem je menda želel opozoriti na diskriminacijo različnih drog, ko gre za njihovo legalnost.

Gibanja, ki se zavzemajo za legalizacijo marihuane in so v zadnjem času dosegla več uspehov na tem področju, so bila nad izjavo večinoma navdušena. Tisti, ki marihuano že lahko legalno prodajajo, pravijo, da je odziv kupcev velik, zaslužek pa dober.

Marihuana se lahko uporablja v medicinske namene, nikakor pa ne moremo enačiti uporabe THC-ja v medicinske namene z "rekreativnim" kajenjem, pravijo strokovnjaki.
Vprašanje pa je, če se je ameriški predsednik najbolj spretno izrazil. To, da je nekaj dovoljeno, še namreč ne pomeni, da je zdravo, čeprav marsikdo dovoljenost nečesa povezuje prav z neškodljivostjo.

Alkohol na primer v Sloveniji predstavlja velik družbeni problem, ki pa zaradi razširjenosti pitja alkohola pogosto sploh ni zaznan kot težava, ker večina meni, da gre za "del vsakdana".

Od alkohola je sicer odvisnih okoli 170.000 Slovencev, po marihuani naj bi jih občasno ali redno posegalo 159.000.

Alkohol velja tudi za pogost vzrok nesreč na cestah. Tudi marihuana ima resne škodljive učinke na sposobnosti, ki so potrebne za upravljanje vozil. Vpliva na natančnost, koordinacijo, budnost in upravljanje. Uživalci marihuane imajo težave pri ocenjevanju razdalj, lahko imajo zapoznele reakcije na različne znake in zvoke, na katere morajo biti pozorni.

Obe substanci škodljivi vplivata na človekovo duševno stanje in zdravje. Alkohol povzroča depresijo, anksioznost, motnje v čustvovanju, nesocialno osebnost, alkoholne psihoze, delirij, ljubosumno blodnjavost, marihuana pa akutni strah in paranoidne misli.

Škodljive vplive marihuane in alkohola na organe si lahko ogledate v grafičnem prikazu.

Posledice drog
Posledice drog FOTO: Thinkstock/24ur.com
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (601)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jebalvisvoju
08. 12. 2014 05.17
+1
V malih količinah ni nobenega ubila konoplja ;) pa tudi v velikih količinah kar je še zanimiveje, je pa res da ni dobro posegat po opijih, ker s tem sami sebi kopamo luknjo postopoma, če nas je Bog zdrave ustvaril zakaj bi nenormalni umrli? Kot otrok neves za 3/4 stvari pa si srečen in uživaš, ravno tako lahko uživaš ko odrasteš S PRAVO DRUŽBO.
NaravaInDruzba
24. 01. 2014 01.40
+13
24ur, zelo neprofesionalno in neumno je to kar delate. Dva članka o isti rastlini z različnimi informacijami. Dajte se odločit a ste ofce ali ste novinarji!
tayi177
23. 01. 2014 04.25
-9
Veste, sem imel prijatelja, ki je z raznimi "alternativami" izgubil 5 dragocenih let (da ne omenjam denarja, ki tu ni važen, je pa "pogon" na katerega delajo šarlatani...), ko bi si lahko zdravil Hodgkinov limfom, ki je sploh pri mladih (kakor se spomnim, ne bom sedaj gledal, nimam časa, sam poglej, magari na Wikipedijo!!) do 80% ozdravljiv s kemoterapijo.
tayi177
23. 01. 2014 04.27
-7
Na koncu je umrl leta 2011, star vsega 32 let. :(( Pa to niti ni edini tak primer... Toliko zaenkrat o mojih motivih oz. razlogih, zakaj sem se naučil razmišljati malo bolj kritično/racionalno in ne verjamem kar vsemu vsepovprek! :(
tayi177
23. 01. 2014 04.05
-13
Še zadnjič: prebral sem velik del dokumenta predloga zakona o konoplji in tam prebral, da naj bi bila *zdravilo* npr. za diabetes, pljučnega in ostale vrste raka (citiat: "uničuje rakave celice"), popravljala naj bi "okvare možganov in jeter", "preprečevala in zdravila tumorje"... Še vedno trdim, da dokazov za to (vse v predlogu našeto je nekaj pristranskih spletnih strani in nekaj "cherry picking" študij; in da ne bo pomote, sem dolgo iskal po internetu, ampak razni videi in objave na blogih že prepričanih pač še ne "veljajo" kot znanstveni dokaz), da konopljino olje DEJANSKO ZDRAVI (oz. bolje OZDRAVI) vse te bolezni preprosto ni.
tayi177
23. 01. 2014 04.07
-8
Da pa je marihuana lahko sila koristna za lajšanje *simptomov* bolezni (tudi nekaterih od zgoraj naštetih), to pa že dolgo vem in je tudi dobro dokumentirano (beri: empirično dokazano!) Ampak to je nekaj povsem drugega... In vem, da večina ljudi (ne rečem nujno za nekatere od vas tule) tega dvojega sploh ne ločijo, ker se pač predobro sliši (in npr. dobijo upanje za ljubljeno osebo, ki ji po vseh standrdih medicine žal ni več pomoči...) in raje kar "verjamejo". Verjamejo ker hočejo verjeti... :((
tayi177
22. 01. 2014 21.02
-9
Komentarji spodaj (in talanje thumbs-down) je jasno pokazalo, da je žač vseprevečkrat RESNICA (vsaj za nekatere, "prepričance") izredno NEPOPULARNA. Pa saj niti nisem gojil upov, da bo kaj drugače...
sranjeodproplus
22. 01. 2014 22.09
+8
Seveda smo vsi v zmoti, le ti imas prav,...
Shisui
22. 01. 2014 23.00
+8
Še vedno ne dojameš, da si čisto vse pomešal v svojih postih in milo rečeno kvasil neumnosti. Ljudje za razliko od tebe poznajo pravilno terminologijo in tako si izpadel... Malo zmeden.
tayi177
23. 01. 2014 03.53
-4
Pravilno terminologijo, ok, hašiševo olje vs. konopljino, to je bilo vse. Moja glavna poanta pa obstaja...
tayi177
23. 01. 2014 04.01
-1
Prebral sem velik del dokumenta predlogazakona o konoplji in npr. tam prebral, da naj bi bila *zdravilo* za diabetes, pljučnega in ostale vrste raka (citiat: "uničuje rakave celice"), popravljala naj bi "okvare možganov in jeter", "preprečevala in zdravila tumorje"... :((
tayi177
23. 01. 2014 04.11
-6
In še vedno trdim, da preprosto ni dovolj dokazov za to, da konopljino olje DEJANSKO OZDRAVI te bolezni. Če se omejimo npr .na predlog zakona... vse kar je v njem našeto je nekaj pristranskih spletnih strani in študij; in da ne bo pomote, sem tudi dolgo iskal po internetu za drugo plat medalje (ampak oprosti, filmčki prepričancev žal ne "veljajo" kot znanstveni dokaz)
NaravaInDruzba
24. 01. 2014 02.12
+3
Seveda dokazov ni, ker bi potem farmacija pokleknila... Se jih je že nekaj pozdravilo v Sloveniji in to takih, ki jih je medicina poslala domov da umrejo. Pa še vedno živijo ;)
tayi177
22. 01. 2014 15.22
-14
@kosobrinček "PRAZNO UPANJE JE KEMOTERAPIJA" In še to: v dobi interneta in Googla nisi sposoben poiskati kakršne koli statistike. Začni z slovenskimi stranmi, nadaljuj s statistiko iz najboljših medicinskih inštitutov po celem svetu (npr. Amerika) Ko mi nekdo tako reče, češ da "kemoterapija je 'samo strup' in ni še nikogar pozdravila!" (ok, nisi dobesedno tega rekel, je pa implicirano), me pa res vrže s tira. Ampak verniki v "čudežno zdravilnost marhiane" boste pač ostali verniki; z vami je podobnko kot s teoretiki zarote. Nič, še noben tako neizpodbiten dokaz jih ne bo prepričal... :((
tayi177
22. 01. 2014 15.24
-9
Najprej so napovedovali konec sveta za 2000, potem za 2012, potem (spet drugi) da je komet ISON v resnici planet X (ali "Nibiru") in da konec človeštva pred koncem leta 2013, ko se to ni zgodilo so konec prestavili na januar 2014.... :))
Shisui
22. 01. 2014 15.28
+16
Ne primerjaj dela kanabinoidov z ISONom oz. koncem sveta. Eno je vraževerje drugo pa akademske raziskave, katerih očitno še nisi prebral, saj še dandanes ne ločiš med hašiševem oljem in konopljinim oljem in misliš, da podporniki zakona trdijo, da KAJENJE konoplje zdravi raka.
tayi177
22. 01. 2014 16.06
-11
Ne, glede tega, da se motim glede hašiševega in konopljinega olja sem že včeraj "priznal" in jasno napisal, da sem se očitno motil. Tako da ja, sedaj ločim...
sranjeodproplus
22. 01. 2014 16.40
+8
No ampak se vedno pa nadaljujes z sirjenjem laznjive propagande, preden poisces informacije na internetu,... Statistike glede kemoterapije civkajo ze vrabci, ne bos imel tezav najti podatkov. Tudi koliko ljudi, ki *zdravi* z kemoterapijo bi se samih odlocilo za kemoterapijo, ce bi jo potrebovali sami. 9 od 10 bi jo zavrnilo. Zakaj ze?
tayi177
22. 01. 2014 20.57
-7
Jaz zavajam? Tebe bi se dalo razmeti, da praktično ni ljudi, ki bi si raka pozdravili s kemoterapijo! Kar je bulls***. In ko smo pri virih in zavajanju; od kot ti ta "9 od 10 bi jo zavrnilo" podatek?! :((
sranjeodproplus
22. 01. 2014 22.00
+6
Sej znas uporabljat brskalnik ne? Lazje bi ti bilo vpisat to v search, kot pa mene sprasevat, ker mi itak ne bos verjel, torej poisci odgovore in se prepricaj sam,...
NaravaInDruzba
24. 01. 2014 01.55
+1
Shisui- kajenje pomaga a ne ozdravi, ker že pri izgorevanju uničiš veliko zdravilnih učinkovin. Najboljše je izparilnik ali hašiševo olje. tayi177- vse bolezni izvirajo iz glave in če nimaš podstrešja in vesti poštimane ti niti konoplja ne pomaga. In ja, konoplja zdravi marsikaj, tako kot druga zelišča, samo volja in želja je potrebna. Človeku brez cilja v življenju niti najboljši zdravniki ne morejo pomagati. Vse je v glavi.
matevzstefanc
22. 01. 2014 15.11
+6
Tayi: povej kje je logika. Tast je imel metastatskega raka na jetrih. Hodil na kemoterapije, dobesedno goltal goro tablet. Sedaj mi pa razlozi...ce bi zdrav clovek to konzumiral in dobival kemoterapije bi mu totalno zje***o jetra...kaj pa sele nekomu ki ima ze tako unicena jetra od bolezni? In pa ko je zacel konzumirati olje ni potreboval nobenih tablet vec..ne za pritisk ne za bolecine..tako da nekaj je na tem! Res pa je da nobena stvar ni 100% razem smrti tako da moras biti se vedno z eno nogo na realnih tleh. Sedaj pa pomisli.. na eni strani imas konopljo ki je zdravilo iz narave, nobenega sinteticnega *, na drugi strani pa polno sinteticnih spojin oziroma zdravil z resnimi stranskimi ucinki..za kaj bi se ti odlocil? Lep pozdrav!
tayi177
22. 01. 2014 15.19
-13
Ok, malo kruto bo tole: pa povej, ali je preživel ko je opustil znastveno dokazano medicino in prešel na "aternativo"? :(( Mu je ti olje pozdravilo raka na jetrih? Če je naj gre takoj na OI, da naredijo na njem študijo - in to bo veliko odkritje!!
Shisui
22. 01. 2014 15.29
+10
Kemoterapija napada tako zdrave, kot rakave celice. Hašiševo olje pa s pomočjo kanabinoidov aktivira zdrave celice, da napadajo in uničujejo rakave. PS. ne, ne bo nobeno veliko odkritje. Hašiševo olje je v nekaterih raziskavah uspešno ozdravilo preko 85% TERMINALNIH pacientov.
tayi177
22. 01. 2014 15.41
-13
Ja, tako pravi ENA študija narejena v Španiji. In pa, ali lahko prosim link do te študije? :)) Aja ups seveda, tukaj se jih ne da postat.... :(( V glavnem tega ne dokazuje (oz. je to zavrglo) že nešteto drugih študij narejen v zadnjih cca. 10 letih (skratka po tem, ko se je mnenje o kanabisu že malo obrnilo, v veliko državah je uporaba dekriminalizirana itd.)
Shisui
22. 01. 2014 15.55
+8
PS. Ne trudi se, saj nima smisla. Je pa vsekakor precej žalostno, da nekdo, ki ima tako pomešane pojme, pametuje in zavaja narod. Naravnost grozno, da imaš raje obsevane paciente, kot naravno zdravilo brez resnejših stranskih učinkov. Pa srečno!
Shisui
22. 01. 2014 16.06
+5
tayi, pogooglaj, samo v angleščino prevedi: 20 študij katere dokazujejo da konoplja zdravi raka.
tayi177
22. 01. 2014 14.17
-10
@kosobrinček "PRAZNO UPANJE JE KEMOTERAPIJA" Ok, moja babica je bila eno od začetnic onkologije pri nas (najdeš jo lahko na slov. Wikipediji, leta 2000 je dobila Častni znak svobode RS za "pogumno humanitarno delo med taboriščnicami in pri tem za zasluge v boju proti nacifašizmu ter za požrtvovalno delo na področju onkologije"), od kolega oče, ki ga je zdravila, je živel po diagnozi raka še 40 let. Resda ga je v tem konkr. primer rešila operacija (in ne kemo & obsevanje), ampak ne takih pribijat, prosim!!. :/ Ampak poznam toliko primerov ljudi, ki jih JE pozdravila kemoterapiju, tudi sam osebno... Da mi gre pri tvojem pisanju žal prav na bruhanje!! :(
kosobrin?ek
22. 01. 2014 16.14
+9
tudi meni se gre na bruhanje ob tvojih komentarjih
tayi177
22. 01. 2014 14.09
-9
@kosobrinček "očitno ne poznam nobenega ki bi jo kadil"?! :)))) Model koliko si star? Poleg tega, da sem jo sam kadil praktično 10 let (vsaj kolikor toliko redno, v tem času pa nekaj obdobij skoraj vsak dan, npr. v gimnaziji), ne ti meni o tem koga poznam in koga ne.... In tudi iz lastnih izkušenj ti potrdim, da če jo kadiš po dolgem času (nisi več skratka vsakdanji oz. vsaj redni uporabnik), je notorično znana po tem, da v ljudeh povzroči tudi nelagodna občutja (pri nekaterih - lahko ji rečeš "prikupna" - zmedenost, pri drugih blažja "kr neki" paranoje, pri tretjih moralca... vsi ti efekti seveda zginejo ko popusti, ampak...) Res prosim "mulc", ne ti meni o kajenju trave!! Dej povej, koliko si star?! :D
kosobrin?ek
22. 01. 2014 16.13
+12
nism jes model kot prvo...kadim ze 27let od svojih 40tih...vsi moji prijatelji jo uzivajop ze preko 20let(vsak dan intenzivno)...vsi smo zdravi...šolani...imamo sluzbo in uživamo...in res očitno ne poznaš kadilcev oz. poznaš ljudi ki uporabljajo se druge substance(alkohol..kokain..heroin)ob konoplji ...pojma nimaš o čem se prerekaš model :-)
kosobrin?ek
22. 01. 2014 16.42
+6
aja....tko da ne ti men mulac o kajenju trave :-)
tayi177
22. 01. 2014 21.00
-9
Uau, kadiš "že 27let", bravo, zaslužiš si medaljo! :(( Še enkrat pa, ne ti meni koga poznam in koga ne... To je nakladanje in pika. Ja, poznam take, ki uživajo samo travo, take ki še kaj več in take ki (ali vsaj so) praktično vse.
Freshmaker1986
22. 01. 2014 13.50
+5
Moja znanka ima astmo. In tu pa tak skadi kaki đoint. In glej ga zlomka, ko gre na letne preglede se stanje izboljša..... Tak da ne na pamet...... Naj povedo mnenje tisti ki so kaj bolani in kadijo travo v namen da ozdravijo..... lp
lukazon
22. 01. 2014 13.10
+2
Marihuana je cool!!!!!!!!!!!
Matej Fridrih
22. 01. 2014 02.10
+1
Kopirano iz vaše VIZITE: "Marihuana sproža izločanje substanc ki delujejo na srce (ga prekomerno spodbujajo in lahko sprožijo aritmijo-tudi zastoj srca kar pomeni smrt). Torej, zadeva je škodljiva zato tega ne počnite več." Sram vas bodi.
privilegij
22. 01. 2014 12.31
+0
NaravaInDruzba
24. 01. 2014 02.05
+1
Ja kajenje res lahko povzroči aritmijo, od tebe pa je odvisno kako boš reagiral. Srce lahko umirimo, če si tega želimo. Zato pa hašiševo olje, čisto druga sfrera 'zadetosti'. Odpre ti um. Nekaterim se to sliši smešno, vendar je res. Pljuča so pa itak za dihat, ne za kadit.
tayi177
22. 01. 2014 00.21
-10
Res pa po drugi strani poznam kar nekaj ljudi, ki so redno kadili travo (in nič drugega, kar se drog tiče), pa so po cca. 10 letih nekam... utrgani, shizofrenični. Eni so samo malo "čudni" (vsi bledi, težko jih razumeš kaj govorijo oz. po domače rečeno veliko "bluzijo"), eden pa je - izključno zaradi vsakodenvneg kajenja skanka - tako hudo "znorel", da je začel doživljati hude paranoje, ki so se končale s psihozo (oz. blažjo shizofrenijo) in tako zadnja 3 leta vsak dan hodi v Polje na skupinske terapije, je delavno nesposoben itd. Tako da ni pa spet tako zelo nedolžna.
kosobrin?ek
22. 01. 2014 11.49
+9
očitno ne poznaš nobenega ki bi jo kadil...kar si napisal/a ni res
privilegij
22. 01. 2014 12.35
+14
Pred 5 leti sem imel nesrečo in sem pristal na invalidskem vozičku. Posledice,ki mi jih je prinesla tetraplegija so bili krči, da sem moral biti privezan na voziček v nasprotnem rimeru bi padel z njega. Dohtarji so mi predpisali tablete. Pojedel sem jih 15 na dan, ki pa niso imeli bog ve kakšnega učinka, še vedno sem imel privezane noge in čez pas. Po enemu letu jemanja strupov sem se odločil in sem vrgel tablete proč ter začel samo pohati. Krči so čudežno izginili in nisem več privezan na voziček. Marihuana je zakon. Tistim, ki se zmeša po marihuani so praviloma ali dedno ali pa pač nagnjeni k psihičnim motnjam. Poham že 40 let, sem tetraplegik in še vedno zelo aktiven in delaven zato ne bluzite in ne solite nam pameti z nekimi kvazi raziskavami. Naj naredijo rauziskave z nami, ki že 3/4 življenja pohamo. To je verodostojno.
tayi177
22. 01. 2014 14.06
-8
Ne poznam nobenega ki bi jo kadil... Hahaha... Model koliko si star? Poleg tega, da sem jo sam kadil praktično 10 let (vsaj kolikor toliko redno, v tem času pa nekaj obdobij skoraj vsak dan, npr. v gimnaziji), ne ti meni o tem koga poznam in koga ne....
tayi177
22. 01. 2014 00.15
-4
In vsekakor je totalna in nedopustna hipokrizija to, da alkohol je legalen in "socially acceptable" (in ne samo to da se ga tolerira, dejansko se uporabo tako ali drugače skoraj na vsakem koraku skoraj spodbuja), marihuana pa ne! Pitje alkota je po mojem še posebej aktualno za nas (Slovence), ker je praktično No. 1 "nacionalni šport". In tudi po škodljivosti (če pustimo samo efekte na telo) se težko primerjata, npr. pri marihuani je praktično nemogoče doživeti "OD", ni nasilja in ostalih stvari, ki jih sekundarno povzroča alko itd. (ok, je pa mogoče apatija, pomanjkanje motivacije, ampak s tem recimo da škodiš le sebi).
tayi177
22. 01. 2014 00.08
+1
In mimogrede, da ne bo pomote - tudi sam sem že od nekdaj ZA legalizacijo marihuane ("živi in pusti živeti"), torej vsak naj se zadeva s čemer se hoče, dokler direktno ne škoduje drugim; ni nasilen, ne povzroča prometnih nesreč itd.
kosobrin?ek
22. 01. 2014 11.58
+1
privilegij
21. 01. 2014 23.00
+19
Pred 5 leti sem imel nesrečo in sem pristal na invalidskem vozičku. Posledice,ki mi jih je prinesla tetraplegija so bili krči, da sem moral biti privezan na voziček v nasprotnem rimeru bi padel z njega. Dohtarji so mi predpisali tablete. Pojedel sem jih 15 na dan, ki pa niso imeli bog ve kakšnega učinka, še vedno sem imel privezane noge in čez pas. Po enemu letu jemanja strupov sem se odločil in sem vrgel tablete proč ter začel pohati. Krči so čudežno izginili in nisem več privezan na voziček. Marihuana je zakon.
tayi177
21. 01. 2014 22.48
-9
POJASNILO: Še enkrat, da bo čisto jasno govorim izključno o zdravljenju in preprečevanju bolezni, ki jih tisti dokument navajat. Kot rečeno, to, da je uporaba marihuane dokazano koristna pri nekaterih tudi zelo hudih boleznih (AIDS, Alzheimerjeva bolezen, razne oblike raka itd.), to je že dolgo jasno, ampak s "koristna" je tu mišljeno izključno *blaženje simptomov* (npr. lajšanje bolečin, za vzpodbujanje apetita itd.) ne pa kot dejansko *zdravilo* za dotične bolezni!
tayi177
21. 01. 2014 22.44
-10
Evo, končno en nepristranski članek VREDEN objave na 24ur. Točno tako, malo širše gledan (in kritičen oz. racionalen) pogled na - v zadnjem času tako pogosto omenjno - domnevno "zdravilnost" in neškodljivost (vsaj kar se kajenja tiče!) indijske konoplje... Sem prebral večino dokumenta "Predlog zakona o konoplji.pdf" in ko sem videl kaj je tam vse našteto pod "Zdravilnost" (točke od 1.4 do 1.4.3.21); npr. da zdravi *diabetes*, *pljučnega raka* (in ostale vrste raka, citiram: "uničuje rakave celice"), *okvare možganov in jeter*, preprečuje in zdravi *tumorje*, ... Tiste linki, ki pa so navedeni kot viri (posamezne študije med množico drugih), temu se pa reče "cherry picking". In da ne bo pomote... To, da se marihuano lahko (in se jo!) s pridom uporablja za lajšanje *simptomov* hudih bolezni kot so npr. AIDS (vpodbuja tek), razne oblike raka (blaži slabost pri kemoterapiji), artiris (lajša bolečine) itd., to vem da je dokazano res, ampak glede dejanske *zdravilnosti* konpolje kot take... torej da kot taka zdravi omenjene bolezni, me tisti PDF žal ne prepriča!
Shisui
22. 01. 2014 00.32
+9
Narobe si razlagaš. Kajenje konoplje ne zdravi raka. Olje pozdravi raka saj tako v telo vnesemo kanaboide, kateri pa iz še precej neraziskanega razloga vzpodbujajo celice da uničujejo rakave tvorbe.
kosobrin?ek
22. 01. 2014 11.53
+6
članek je laž in zavajanje....konoplja zdravi zaupaj naravi :-)
tayi177
22. 01. 2014 14.12
-6
Itak, pa zaupaj astrologom, pa ljudem ki pravijo da cepiva povzročajo avtizem in da so "škodljiva", pa zaupaj homeopatji, pa horoskopom... :)) Zgleda nimaš veliko stika z realnostjo (predvsem pa kritičnim mišljenjem, racionalizmom in skepticizmom!)
qbase.
21. 01. 2014 22.23
-7
a je že kdo tle pomislu da se nebi zadevu? na krac mi greste eni in drugi... tud tile zagovorniki marihuane, čeprav sem še pred leti spadal med te k je tu pa tam kakega spohal... sam da a mene en prepričuje da je karkoli od tega zdravo pa ne me jea.....t...
Shisui
22. 01. 2014 00.28
+6
Tvoje zadevanje vsekakor ni zdravo, kot tudi kajenje bukovega lubja ne bi bilo... konoplja kot rastlina pa ima izjemen zdravstveni potencial. Malo pogooglaj, na to temo je objavljenih več akademskih člankov.
br.0001s
21. 01. 2014 22.05
+3
vse politike na krvno preiskavo..