Nogomet

Heynckes: Poklical bi Cruyffa, on si je izmislil igro Barce, ne Guardiola

München, 16. 04. 2013 15.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Jupp Heynckes, izkušeni strateg nemškega Bayerna, polfinalista nogometne Lige prvakov, je že pred dnevi izjavil, da ne bo poklical Pepa Guardiole za nasvet pred dvobojem z Barco. Po njegovem mnenju mu nekdanji strateg katalonskega ponosa ne more prav nič pomagati.

Jupp Heynckes
Jupp Heynckes FOTO: Reuters
Izkušeni Jupp Heynckes, ki se z Bayernom že pripravlja na polfinalni tekmi LP z Barcelono, je že pred časom nemškim novinarjem zabičal, da ne bo poklical Pepa Guardiole, nekdanjega trenerja Barce in bodočega trenerja Bayerna, ker ne potrebuje njegovih nasvetov pred polfinalnim dvobojem. "Spoštujte me. Spoštujte moje delo. Nikoli nisem prejemal nasvetov od nikogar," je nemškim novinarjem zabičal 68-letni trener bavarskega ponosa. Heynckes je domačim novinarjem tokrat svoje razloge natančno pojasnil. "Verjamem, da Pep že iz spoštovanja do svojega nekdanjega kluba ne bi izdajal podrobnosti in odkrival skrivnosti iz tabora Barce. Odlično poznam španski nogomet, enako dobro tudi našega polfinalnega nasprotnika. No, če bi že moral povprašati nekoga za nasvet pred tekmama z Barco, potem bi to bil Johan Cruyff, saj je on izumil in postavil igro Barce, ne Guardiola," je bil brez dlake na jeziku izkušeni trenerski lisjak. "Cruyff je tvorec Barcine igre tika-taka."
Pep Guardiola in Johan Cruyff
Pep Guardiola in Johan Cruyff FOTO: Reuters
  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (86)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Demination
17. 04. 2013 14.51
+1
Evo zdej ko igra Bayern prot Barci mate vsi nekaj za povedat čez Bayern. Katalonci se bojite?
kako higiena u grade?
17. 04. 2013 14.24
BWB 09 , bo zmagal!!
cricka
17. 04. 2013 14.18
-2
Barca:bayern 5:0 pejte vplacat listek!
alien8potnik
17. 04. 2013 08.28
+6
če heynckers res ni želel, v pokoj, ampak so ga v to prisilili, je tem bolj razumljivo, da ga komunikacija s pepom absolutno ne zanima. in res je tako: če bi bayernu uspelo osvojiti lp in bi pep kao nekaj svetoval, verjemite, vsi bi napihnili pepov "prispevek" do nezavesti. zato pravim, da je povsem logično, da se je heyneckes ogradil od tega javno. očitno so pritiski nanj tako hudi, da je moral to narediti javno. dvomim, da bi se sicer spuščal v takšne izjave brez nekih ozadij.
POVEMRESNICO
17. 04. 2013 09.57
+1
Symbolic
17. 04. 2013 16.52
Ta njegova izjava majčkeno "odmeva" kot užaljenost... Mi o tem nič ne vemo ampak, verjetno je nekaj bilo na nivoju kluba... Strinjam se!
Bora-89
17. 04. 2013 07.55
+2
finale: BAYERN : BORUSSIA DORTMUND
alien8potnik
17. 04. 2013 08.18
-1
ja, veš da. da ne bo kar lepo el clasico.
rob3rt
17. 04. 2013 12.08
+3
@alien el clasico bi bil, če bi bila tekma za 3. mesto :P Drugače pa BVB bo zmagal finale.
Lol?iLoLek123
16. 04. 2013 22.19
-6
22-22
17. 04. 2013 00.14
Zagotovo ima Johan Cruyff zasluge za to igro. Ni pa začetnik, izumitelj. Že prej so poskušali s takšno igro, ampak prvi ki je to poskusil utemeljiti je Cruyfforv trener
22-22
17. 04. 2013 00.14
+2
Zagotovo ima Johan Cruyff zasluge za to igro. Ni pa začetnik, izumitelj. Že prej so poskušali s takšno igro, ampak prvi ki je toposkusil utemeljiti je Cruyfforv trener Rinus Michels, od katerega se je Cruyff učil, ga spoštoval itd.... na nek način je vičina Nizozemskih trenerjev zaznamovana s tem, razen predzadnjega selektorja. Seveda z raznimi prilagoditvami in odkloni. Vzgajajo pa pri Barceloni igralce za ta stil že od Cruyffovega trenerstva, ko so postavili njihovo zdaj znamenito šolo... Guardiola je pač nadaljeval, kar je bilo zastavljeno in dodal še kakšne svoje zamisli. Tako da ja. Evolucija.
Crazy_Horse
16. 04. 2013 21.18
-9
verjetno se mu bo aroganca pošteno maščevala adijo yuppi
alien8potnik
16. 04. 2013 20.39
+13
potrjeno. messi bo igral. tu tudi pep ne more svetovati;)
Campeones34
16. 04. 2013 21.31
+6
Ima Bayern dost dobro obrambo, da praktično izbrišejo Messija z igrišča.
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
17. 04. 2013 06.50
+3
Če je Messi razigran ga ne more zaustaviti nihče, podobno je z Ronaldom npr., uspe jima kar si zamislita, praktično vsak strel je nevarnost za zadetek...
alien8potnik
17. 04. 2013 08.23
+2
točno to, anko. in ni ga svetovalca, ki lahko karkoli naredi proti temu. za oba omenjena držim pesti, da bosta v polfinalu na maksimumu svojih sposobnosti. eviva espana!.
dekk1zz
17. 04. 2013 10.56
+1
tako je anko11 se strinjam stabo, jaz mislim da bosta oba razigrana kot messi tako ronaldo, jih je zelo zelo zelo težko pokrivat sam bayerna dejansko res nemaram.... :)
alien8potnik
17. 04. 2013 11.08
+1
tudi jaz ne maram bayerna. borrusia je vsaj simpatična. bayern pa - čista groza. mašine.
Symbolic
17. 04. 2013 16.58
Bojim se naveze Schweinsteiger - Robben - Shaqiri- Manđukić... Včeraj je delovala super... Shaqiri najboljši na terenu...
Tycoon Dule 1
16. 04. 2013 19.53
+6
Tako! To je bil fuzbal - Cruyff, neeskens, kroll, rep, haan, vasović - nizozemska 1970-1980. Tam se je zacel moderni nogomet, vi pionircki pa zdaj zbirajte slikce Messinga in falš Ronalda..
Matlet
16. 04. 2013 19.44
+4
bayern je favorit dvoboja....če je tu kdo ki bi mogel zbirati informacije in taktizirati je to tale kva je že no...Titanova..
mmickica
16. 04. 2013 18.10
+14
Jaz pa mislim, da bi bil Pep pravi bedak, če bi Bayernu karkoli izdal, pa ne le zaradi dobrih starih časov! Za Pepa je slabo, če Bayern letos slučajno osvoji LP, ker potem on drugo leto ne bo imel kaj pokazat! Kako bi bil lahko boljši? Nemogolče!
MuciStruciBu
16. 04. 2013 23.50
-3
Samo olajšal mu bojo delo... Obran naslov pa nardi mejnik
bvb.09
16. 04. 2013 17.34
+35
bayernu se bo še zelo kolcalo za Heynckesom ga bojo naslednjo leto na pol sezone že nazaj klical. Heynckesa vsepovsod podcenjujejo in mislijo da ni dober trener po mojem mnenju pa je eden najboljših trenerjev na svetu
alien8potnik
16. 04. 2013 17.39
+3
+++++++++++ definitivno. pep zna fino zadušiti bayernovo prepoznavno igro. bomo videli. ampak tike take na barcin način si v bayernu ne predstavljam. pa da vidimo zdaj pepa, kaj bo izumil.
Seljako1899
16. 04. 2013 17.41
-16
tebe če postavjo da si trener barcinih 6 letnih frocov bi se ukakal kaj šele članov papak...
Raumdeckung
16. 04. 2013 17.55
-3
Alien A ti bereš kaj po netu razen 24ur. Guardiola je povedal, da ne bo spreminjal igre le oddal nekaj elemntov. Prepoznavna igra? Hahahahhahahahahahaha
alien8potnik
16. 04. 2013 17.56
+5
aja? bayern nima svoje prepoznavne igre? nego? ti si pa res pristranski. popolni navijaček nekega pepa.
tinamazerules
16. 04. 2013 18.22
-2
ful tezko vodit ekipo kot je bayern ker ma same zvezdnike še koško joras bi vodu tk k heycknes
alien8potnik
16. 04. 2013 18.26
+2
aja? pa barco je tut ful težko vodit;) the same logic.
minotauro9
16. 04. 2013 18.32
+3
alien pa ke ti si bolan,pep bo zadusil igro bayerna tak kot je barco zadusil,pa ti nisi normaln,malo objektivnosti..ce kdo dusi nogometno igro je to vas joza,al si slep
Iniesta
16. 04. 2013 19.13
+3
Felipao
16. 04. 2013 20.01
-1
Heynckesa bi Bayern zagotovo obdržal, ampak naslednje leto gre v pokoj tako da... Drugega kot Guardiole nimajo.
Schulz-14
17. 04. 2013 01.30
+2
Heynckes ni želel v pokoj, vodstvo bayerna ga je "prisillo" da gre v pokoj.
alien8potnik
17. 04. 2013 08.26
če res ni želel, je tembolj razumljivo, da ga komunikacija s pepom absolutno ne zanima. in res je tako: če bi bayernu uspelo osvojiti lp in bi pep kao nekaj svetoval, verjemite, vsi bi napihnili pepov "prispevek" do nezavesti. zato pravim, da je povsem logično, da se je heyneckes ogradil od tega javno. očitno so pritiski nanj tako hudi, da je moral to narediti javno. dvomim, da bi se sicer spuščal v takšne izjave brez nekih ozadij.
Felipao
17. 04. 2013 14.23
+0
Kje si to prebral, da ga je Bayern prisilil, da gre v pokoj? Nihče ga v to ne more prisiliti. Če želi, gre lahko vedno trenirati drug klub.
Schulz-14
17. 04. 2013 22.16
Lahko bi rekel da so ga odpustil, kar so tut ga, ponudli pa so mu tudi mesto nekega direktorja v klubu, kar pa je sam zavrnil. Da se lepše sliši z Bayernove strani pa so rekli da se bo upokojil, čeprav Heynckes ni resno razmišlau o upokojitvi niti pred podpisom z Pepom niti po...
IcemaN-X
16. 04. 2013 17.34
+8
ma kakšen cruyf...kolko je pep dau barci so občutili tudi navijači.. res je da barca ni bila slaba pod cruyfom, vendar pep je vseeno imel srečo da ima mesija..jupp samo nikoli ne reci nikoli.. nikoli ne podcenjuj..kot so lani po zmagi nad realu vsi vzhičeni dobili smo lp! aha..vse ekipe so top 4, vseeno španski finale!!
alien8potnik
16. 04. 2013 17.27
-1
heynckers ima povsem prav. bayern v trenutnem izdanju je njegovo delo. če slučajno osvoji lp, bo to izkljuučno njegov uspeh. nima se ta pep kaj štulit tu zraven in se kitit s tujim perjem. da bi potem vsi rekli - pep je dodal tisto ključno piko na i. pravilno, da tega pepa ne spusti na svoj teritorij. preveč je vložil v to, da bi zdaj en tak hohštapler vse to popokal.
Raumdeckung
16. 04. 2013 17.33
+7
Ti si bogi. NJegov uspeh. Verjemi, da jih bo veliko se tudi zahvalilo Van Gaalu. Nehaj komentirat. Pridi po šamar.
Raumdeckung
16. 04. 2013 17.35
+1
Van Gaal je naredu Bayern takšen kot je danes. Ofenziven, s pressingom.
alien8potnik
16. 04. 2013 17.36
-1
tebe bo razneslo, zgleda. pa kaj bi ti rad? a je pep prispeval en promil bayernovega trenutnega uspeha? NI! torej? kaj se ima tu za štulit zraven? ko bo prevzel bayern, bomo pa učinke njegovega dela videli. do takrat pa nima kaj praskat tu, in v tem ima bayernov trener ABSOLUTNO prav. absurdno. ti se pa tu napenjaš za prazen nič. ker bi rad dokazal - KAJ?
alien8potnik
16. 04. 2013 17.37
-2
prav. trenerji pred pepom pa barco. :DDDDDDDDDD
Raumdeckung
16. 04. 2013 17.55
+3
alien8potnik
16. 04. 2013 17.57
-2
ti v bistvu nimaš pojma. za tebe očitno obstaja le pep, veliki stvaritelj fuzbala;)
19Anze90
16. 04. 2013 18.13
+3
Van Gaal je naedil napad Bayerna tako da štima, Heynkes je pa še defenzivo poštimou, pa par igralcou dodal.
alien8potnik
16. 04. 2013 21.29
+2
ste pa fanatiki. minuse štepate, ker napišem, da se pep nima kaj štuliti k uspehu trenutnega trenerjsa bayerna. neverjetno. a vam se zdi, da se ima?????
Raumdeckung
16. 04. 2013 17.24
+4
Take izjave lahko sam iz tabora Bayerna slišiš. Isto kot izjava Hoenessa, da je liga nemška preslaba za Bayern in BVB in, da treba tu ukrepat. Kakko ne bojo drugi klubi slabši saj že odkar je HOeness v Bayernu se pokupijo najboljši igralci, ki so eno sezono prej ogrožali Bayern. Recimo Leverkusen takrat - kupli Ballcka, Ze Robertota, KOvača. Isto pri Bremenu in ostalih nemških klubih. Dvoličen klub. Jupp pa v svoji karieri, ki jo končuje ni toliko osvojil kot Pep. Pa je GUardiola komaj začel.
Campeones34
16. 04. 2013 21.40
-1
In kaj je Pep pri tem uspehu imel zraven? Človek sploh ni znal prilagajat taktike, samo eno isto. Pep je imel samo to srečo da je bil na pravem mestu ob pravem cajtu.
Raumdeckung
16. 04. 2013 22.19
+4
Pejdi na en njegov govor (v ameriki) pa boš ti vidu kdo ve kaj o taktiki. Guardiola je do zdej več osvojil kot Jupp, ki je trener več kot 20 let. Toliko o taktiki. Pa še neki. Če nekdo uspeva z isto taktiko 5-6 let je to bolj pohvalno kot en, ki jo mora menjat pa še s tem kako sezono nima uspeha. Vse taktike so se enkrat izrabile, Barcina pa po 6 letih osvaja veliko lovorik. :) Siguren sem si, da tebe ne bi motilo če bi Real osvajal vse z enim načinom.
Lol?iLoLek123
16. 04. 2013 17.24
+4
To je sam kopija Ajaxove šole
alien8potnik
16. 04. 2013 17.06
-1
saj. kaj je pep sploh izumil? vsedel se je na gotovo. dobil prvovrstno ekipo z razvitim modelom igre. zdaj bo podobno. temu je res žlica v med padla.
meskic
16. 04. 2013 17.15
+4
Kaj pa je dobil Pellegrini pri Realu? Se boljšo ekipo od tiste Barcelone, ki jo je prvezel Pep pa ni mogel ze takoj osvojiti La lige. Barca je bila TRETJA v La ligi ko jo je prevzel Pep in je ze takoj naslednjo sezono osvojil vseh set lovorik.
Raumdeckung
16. 04. 2013 17.21
-4
Preden je Pep prišu so bili igralci kot ROnaldinho, Deco, Guily in tako dalje. Sistem je bil drugačen kotpri Pepu, ni se igrala tiki taka kot danes, pressing ofenzivni tudi ni bilo. Več veznih v igri je uvedu Pep ne Raajkard ali kdor drug. Alien meni je jasno, da ti precej malo veš o nogometu (osnove) in niti ne vem zakaj ti to pišem. Pridi si po šamar-
alien8potnik
16. 04. 2013 17.24
-1
aha, pep je torej uvedel tika tako? in trener bayerna si je vse skup izmislil. ahahaha. ne mi s takimi ven hodit. toliko pa že vem o zgodovini nekaterih nogometnih klubov.
Raumdeckung
16. 04. 2013 17.30
+3
Cruyff si je izmislu total football ne tiki taka. MOdel mene bi bilo sram, da bi take pokal.
Raumdeckung
16. 04. 2013 17.30
+2
In kdo si je izmislu tiki taka? Jo je kdo igral tako kot Barca pod GUardiolo? Je imela katera ekipa v 100 letih nogometa po 800 podaj na tekmo? Ej sej tudi pressing si je nekdo izmislu samo en si je izmislu ofenzivni pressing en ne aktiven pressing in tako dalje. KDO SI JE IZMISLU TIKI TAKA takšnega kot producira samo Barca? Kje so tvoji argumenti ali dejstvo?
alien8potnik
16. 04. 2013 17.33
-2
cruyff je začel s tem. pep je samo nadaljeval z variacijami na temo (to tehniko). a trdiš, da trener bayerna
Raumdeckung
16. 04. 2013 17.55
+1
Kdo si je zmislu tiki taka? Ne, ni bil Cruyff. Čakam na odgovor?
alien8potnik
16. 04. 2013 17.58
-1
alien8potnik
16. 04. 2013 17.59
+3
Tiki-taka (commonly spelled tiqui-taca in Spanish; Spanish pronunciation: [ˈtiki ˈtaka] ) is a style of play in football characterised by short passing and movement, working the ball through various channels, and maintaining possession. The style is primarily associated with La Liga club FC Barcelona from Johan Cruyff\'s tenure as manager to the present, and the Spanish national team under managers Luis Aragonés and Vicente del Bosque. Tiki-taka moves away from the traditional thinking of formations in football to a concept derived from zonal play.
alien8potnik
16. 04. 2013 18.01
+4
no, in kje je tu pep guardiola? med izumitelji tike take ga ni. :DDDDDDDDDDDD
alien8potnik
16. 04. 2013 18.08
+3
šele potem na sceno oride pep, ki uspe na račun magičnega tria igralcev: messi - xavi - iniesta. brez njih bi bil bos. zato mi ne pridigaj tule o pepu, ki s trenutnim bayernom nima NIČ. ko bo pa z bayernom tako mlel, kot je z barco, se pa oglasi. a bo? takega tria ne bo zlepa več našel. bomo videli.
Raumdeckung
16. 04. 2013 22.24
-1
Tiki taka je uspeval zaradi tria v sredini ne zaradi Messia. Evo koliko ti veš o taktiki. Poglej tiki taka od Cruyffa pod Ajaxom pa poglej tiki taka pod Barco in Guardiolo. Niti en igralec v Ajaxu ni imel tako passcompleted kot vezni igralci Barce. Niti enkrat niso uspeli prit blizu 800 podaj na tekmo. Niti 50% blizu. Oglej si tekme Ajaxa in Barce pa če imaš IQ od 50 boš vidu razliko.
alien8potnik
16. 04. 2013 22.36
+0
ja, kaj sem pa jaz povedal? da je genialni vezni trio tisti, ki je utrdil uspeh tika take. ne vem, a ti po kitajsko napišem? očitno govoriva enako na različen način, ne?
fcb4ever
16. 04. 2013 16.20
+6
povsem nepotrebno provociranje..
Jure225
16. 04. 2013 16.08
+22
Ja Cruyff je izumil to igro, Guardiola pa je s to igro treniral te igralce. In sigurno jih pozna do potankosti.
DeBill
16. 04. 2013 17.09
+0
Barcelona je prej grala dosti drugače, poglejte jih v času malega zelenega. Pa še to, Messi je car ampak malega zelenega pa ne dosega. Če bi se hotel dokazati bi šel recimo v Napoli, ne Napoli je sedaj predober, recimo v kak klub s sredine lestvice in nato osvojil Scudeto. Do takrat pa je mogoče res dober ampak malega zelenega pa ne dosega.
22-22
17. 04. 2013 00.04
ne ga ne dosega, ampak ga presega. tudi mali zeleni je svojčas igral v barceloni, ki nikakor ni bila slaba. Res se je poškodoval in vse, pa potem šel. Ampak mali zeleni ni kljub svojem talentu, genialnosti in vsem tem odigral 6 zaporednih sezon na takem nivoju kot Messi. V karieri je mogoče imel tri štiri sezone...
viola71
16. 04. 2013 16.05
+8
a res nimate kj bl pametnga gor dat kukr ene in iste članke izpred enega tedna sam, da ste dodal še Johana Cruyffa ??? bedni ste
Tomi Vido
16. 04. 2013 17.28
+1
Sej dokler ni tekem je vse gor dano bedno, ko pa so tekme pa je zanimo tu komentirat.