Črna kronika

FOTO: Voznica se je sama rešila iz vozila, ki se je prevrnilo na streho

Ljubljana, 27. 04. 2014 16.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na izvozu iz Novih Jarš na severno obvoznico se je voznica domnevno zaradi prehitre vožnje z vozilom prevrnila na streho. Še pred prihodom gasilcev se je iz vozila rešila sama. Zaradi padavin so ceste po državi mokre, zato previdnost ne bo odveč.

Okoli 15. ure se je na izvozu iz Novih Jarš na severno obvoznico v Ljubljani zgodila prometna nesreča, ki pa na srečo ni terjala žrtev.

Voznica osebnega avtomobila se je zaradi nepravilne vožnje z vozilom prevrnila na streho, piše Uprava za zaščito in reševanje RS. Nesreča se je domnevno zgodila zaradi neprilagojene vožnje, je sporočil tiskovni predstavnik PU Ljubljana Vinko Stojnšek.

Posredovali so poklicni gasilci GB Ljubljana. Pred njihovim prihodom pa se je voznica sama rešila iz vozila. Utrpela je lažje telesne poškodbe, je dejal Stojnšek. Gasilci so kraj prometne nezgode zavarovali in vozilo postavili na kolesa.

Zaradi nesreče so nastajali zastoji. Prometnoinformacijski center opozarja, da so ceste po večini države zaradi padavin mokre. Voznikom svetujejo, da prilagodijo hitrost vožnje in upoštevajo varnostno razdaljo.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (136)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

random..slo
29. 04. 2014 19.29
Tu je polno intelektualcev. Ženska je očitno telefonirala, mislila da felge preveč zdržijo (majo pomojem gume več pri oprijemu ceste,kot pa felge), je kokoš...šalabajski. Hitro se na cesti kaj naredi, pa ni treba biti specialist, sploh pa, če je cesta mokra. Vse, kar je tu pomembno, je to, da je cela in se ji ni nič naredilo. To je to, vse ostalo je brez pomena.
odpisan2x
29. 04. 2014 08.55
-1
avto obrnit na streho res ni noben problem,samo sunkovito obrneš volan.pa dobr je će imaš pripet varnostni pas
tej?i30
28. 04. 2014 12.19
+1
ziher je selfija snemala!!!
Zokysan car
28. 04. 2014 11.26
+0
ja in zdaj si še zasluži nagrado ker se je sama rešla iz vozila al kaj???točno tak občutek mi daje naslov članka. vozniško vzet!!!
LudiJoža
28. 04. 2014 09.54
-4
Baba za volanom
FCL
28. 04. 2014 08.17
+12
Sem 100% prepričan, da je govorila po gsm-u!
marsam
28. 04. 2014 07.06
+0
naj večji problem so pri nas ceste avtocesta je luknjasta valovita
scipio
28. 04. 2014 07.25
+7
Imajo tudi v new yorku tri take, pa se zjutraj vseeno pripeljejo v službo.
kokicas
28. 04. 2014 06.40
+12
Jah sej, če si na cesti imaš več možnosti za nesečo, kot pa za kompom.Važno, da je z voznico vse vredu, pleh bodo že vrnl nazaj v prvotno stanje.Sicer pa neprilagojena hitrost je tko, mal smotan rečen, bolj splet nesrečnih okoliščin, aquaplaning,kakšna jama, k ti spodnese volan in gume,........Kakorkoli, vse je blo ok
izzi1
28. 04. 2014 13.52
+0
al pa telefon v roki,pa šminko v drugi roki ;)
Dr_imbecil
28. 04. 2014 02.33
+21
Ne bodite vsi skupaj prepametni. To se zgodi tako hitro, da raje ne bi zgubljal besed. Poleg tega je pri policajih vedno kriva NEPRILAGOJENA HITROST (ne previsoka!!), pa četudi si vozil 40 km/h. Morda jo je zaneslo, morda je morala na hitro zabremzati in je ob tem odvila volan. In največja bedarija je, ko ti policaj izda plačilni nalog, ko si se sam prevrnil. Zakaj že? Ker ne znaš pazit sam nase?!?!
mafija leva drogeraška
28. 04. 2014 00.29
-1
evo, točno spet to, brez vsakega občutka noter v ovinek na mokri cesti ko kaki presmec. upam, da je dobila plačilni nalog. da si bo dlje zapomila in nas normalne v prihodnosti manj ogrožala.
izzi1
28. 04. 2014 13.55
+0
nisem nobenega ovinka videl,drugač pa ja plačilni nalog
///m
28. 04. 2014 00.16
+21
Sicer to nima veze s tem ampak, če bi v sloveniji znal nardit asfalt kokr se zagre bi blo tud dobr... ne pa ta krš od krša k ga mamo use drsi use trese u pm, greš po BTCju 10kmh v krožnga ko je mokro obrnš volan pa se naravnost peleš mislm a je to normaln, pol bo pa tm men en policajck pametn kaj nism prilagodil hitrost pa zakaj nimam varnostne pa blablabla. Pokakam se na te vaše predpise pa omejitve pa "strokovnjake za varnost", valda najbol je dt ogromne kazni pa pisat neke novice o "neprilagojeni hitrosti", namest da bi usake par let obnovil asfalt al pa bi pač nardil ze v začetku ekstremno grobga, jst grem stavt da bi blo število nesreč zaradi "neprilagojene hitrosti" za 50% manjše če ne še več... ampak ne raj kazni pisat pa tocke nabijat pa novice pisat o raznoraznih "OBJESTNEŽIH IN DIVJAKIH" ki ne prilagodijo hitrost cestišču in razmeram... hahaha prosm res me zanima kako zgleda ko pride v BTC neka mama iz maribora in se razbije pri 15kmh (omejitev je 30kmh). Verjetno je kriva neprilagojena hitrost kakopak. Polom na celi črti.
marsam
28. 04. 2014 07.04
+3
scipio
28. 04. 2014 07.23
+6
Pišite kolikor hočete o cestah, pločnikih, prometnih znakih, dejstvo je, da je za kapitalno večino nesreč kriv človeški faktor. Razen tega pri slovenskih ženskah za volanom že nekaj časa opažam povečano stopnjo agresivnosti in brezobzirnosti, izsiljevanje, in prometno vedenjsko neeleganco. Po svoje jih razumem, mudi se jim domov plenice prat.
McClain
28. 04. 2014 07.43
+3
v avstriji je asfalt za avtocesto, pa asfalt za plocnik, pa asfalt za parkirišča, pa asfalt za gorsko cesto in tako dalje. Pr nas pa sam da je pocen, veliko je ruskih materialov, rezultat pa deželi primeren; asfalti so v mokrem pri nas nemogoci, to je res. Mi je zadnjic potrdil en dirkač, pravi da ima v Italiji na mokrem tolk oprijema kot tu na suhem, vidi po obrabi gum. A kljub vsemu, tule ne vem če je bilo res treba na hrbet zvrnit avto...
jaka
27. 04. 2014 23.54
+17
...pozabili so napisati: voznici je bil izdan plačilni nalog...
pogan
27. 04. 2014 23.47
+8
to se lahko zgodi vsakemu... pac spolzka cesta. malo prehitra voznja, mogoce je gsm. padel na tla pa ga je treba pobrati, ali pa sms pisat. ali pa lajkat na fb-ju.....
Sumare
27. 04. 2014 23.13
-15
To pa moraš bit res profesionalc, da po ravni cesti in dveh pasovih se na glavo zvrneš... Oz. to lahko uspe samo takim, ki res nesposobno vozijo, da res nemore bit slabše... Ženska mislna, eo zajebana sn sad, neke feltne, pa mal po gasu, pol je pa hitr obrnil jo... Jst bi ji dau sam še avto za vozit s 40 konji...
jaka
27. 04. 2014 23.55
+20
Jaz vozim avto s 40 kW, ali to pomeni, da sem slab voznik??
Sumare
27. 04. 2014 23.59
-15
40 konjev je manj kot 40 kW, in pa to ne pomeni, da si slab voznik, ampak, da ne moreš biti dober...
Matjaž Fireder
28. 04. 2014 00.25
+20
"Jst bi ji dau sam še avto za vozit s 40 konji..." Zato pa takšni, kot si ti nimajo previce odločanja. SIcer pa: 1. Cesta tam ni ravna (predvidevam, da nisi iz LJ). 2. Ob obvoznici je klančina in če zapelješ nanjo, te obrne tudi če maš 40 konjev. 3. Očitno je v tvoji glavi povezava med močjo avta in znanjem vožnje. Namig: ni povezave.
Sumare
28. 04. 2014 00.42
-18
Jajajaj govoriš bedarijo na bedarijo... 1. Nevem o kakšni oz. kateri pravici odločanja ti to... 2. Tukaj sploh ni blo mišljeno ravno glede na naklonski kot, ampak bolj glede ovinka (in pa če bi imel osnovno znanje fizike, bi lahko vedel, da je na klancu zaviralna sila oz. trenje večje, zato je teoretično hitrost manjša) 3. Tukaj sploh nima veze moč avta, ampak hitrost-seveda pa ni nujno, da večja hitrost, lažje te obrne 4. Tvoj namig je daleč od resnice.. Tukaj je velika povezava, in znanje se pokaže, ko so situacije težke (zgleda nimaš te izkušnje), to je pa velikokrat pri veliki hitrosti, česar pa ne moreš doseči z majhno močjo....
Matjaž Fireder
28. 04. 2014 01.10
+15
Nekako se mi zdi, da tvoji komentarji niso ravno popularni. Mogoče zato, ker pojma nimaš... kdo bi vedel... 1. Nimaš pravice odločanja, ker bi "dal ljudem voziti avte s 40 konji". Zato nimaš pravice oz. nisi v funkciji, kjer bi te prav veliko ljudi spraševalo za nasvete. 2. Travnata klančina je ob obvoznici. Obvoznica je tam vkopana pod nivo naselja Nove Jarše. Če zapelješ na to klančino, te obrne. Ja? OK. 3. Fizika: če te zanima kaj o gibalnih količinah, vztrajnostnem momentu, pospeških, pojemkih... kar vprašaj. Kot diplomant FNT ti bom z veseljem odgovoril. 4. Tudi če te zanima kaj o rallyju, CHD, GHD, grupi B, etc, etc… lahko mirno vprašaš. Imam te izkušnje. 5. Zdaj te imam pa precej dost, ker se mi ne da odgovarjat na osnovnošolska vprašanja. Ja? OK.
Sumare
28. 04. 2014 01.31
-15
Zakaj se mi zdi, da je vse od 2. do 4. v prejšnjem mojem komentarju res? Glede na tisti tvoj komentar, kjer so napisane same bedarije ne zgleda, da imaš kaj znanja iz fizike, še manj pa iz avtov-rally (in pa ne pridobi se izkušenj samo iz poznavanja dosciplin in gledanja tv)- tako, da lahko kar nehaš tle men pametovat. OK. Nisi pa tudi reku, da sem kej narobe napisu prej od 2. do 4., tako da,,,,. In pa ničesar sploh nisem vprašal, več si ti..
Matjaž Fireder
28. 04. 2014 02.09
+31
Lepo sem napisal "Imam te izkušnje". To pomeni lahko le eno: da imam te izkušnje. Razumeš? Imam te izkušnje. In ne iz gledanja TV, ampak sedenja za volanom in zaresne vožnje. In ponovno poudarjam: če imaš kakšna vprašanja, prosim izvoli! Zabavno pa je, da takole "predvidevaš" stvari. Recimo, da nimam pojma o osnovah fizike (kot rečeno: FNT), da nimam izkušenj z zaresnimi stroji (namig: Lancia Delta integrale Evo II)... in podobno. Mogoče pa imaš kakšen manjvrednostni kompleks? Si pomislil na to? BTW: 2. Cesta tam ni ravna, je blagi desni ovinek. — Zaviranje na klančinah: "zaviralna sila", kot ji rečeš ti (pravilno je pojemek) je enaka, ne glede na klanec. Gre pa za seštevanje vektorjev sil. Na ravnem avto pojema zaradi trenja med pnevmatikami in asfaltom. Če privzamemo, da je avto enako težak in je asfalt enako grob, je razlika med zaviranjem na ravnini in zaviranjem na klančini v večjem navpičnem vektorju gravitacije. Ker avto potuje navzgor je navidezno težji in zato je zavorna pot krajša. Namen vseh zakrilc v motošportu je pritisniti avto k tlom, da lažje zavira in "jemlje" ovinke. — 3. V tej točki trdiš, da moč avta "nima veze" in, da je pomembna hitrost. Hkrati pa bi omejil moč na 40 KS. Nekako ti zmanjka logike. — 4. Ponavljam moč motorja z znanjem vožnje nima nobene veze. Tako, kot hitrost računalnika nima veze z znanjem programiranja. Vsak si lahko kupi avto s 300 konji, vendar to ne pomeni, da jih obvlada. Resnično upam, da ti je to jasno. Ko sem dobil prej omenjeno integralko sem najprej opravil vrsto izpitov in preizkusov, da sem lahko suvereno obvladal moč, ki jo je integralka nudila. Brez teh vaj in treningov bi jo hitro navil okrog prvega drevesa. Tako, kot je marsikdo navil marsikateri avto, saj ga je, po tvoji logiki obvladal. In mimogrede: na cesti štejejo izkušnje. In eno odpravil je, da 80% časa spremljaš dogajanje okrog sebe in predvidiš, kaj bodo vozniki storili, 20% pa voziš. Sicer pa hitro in naravnost zna voziti cegu, če ga daš na gas. Zato ponovno: če te kaj zanima vprašaj.
Sumare
28. 04. 2014 14.09
-9
Vidim, da ti stvari niso jasne, oz. še tukaj pišeš svoje napačno mišljenje... Zato prosim, da nehaš utrujat tukaj s temi tvojimi k***** izkušnjami, in te tvoje \"izkušnje\" lahko kat spremeniš, v podoročje, katerega ne obladaš. Razumeš?. Tako, da sem jst tisti tukaj, katerega lahko sprašuješ kaj, zato prvič: če te kaj zanima vprašanj. Sedaj ti pa lahko še umtemeljim tvoje neznanje. 2. — Zaviranje na klančinah (izraz zaviralna sila je povsem pravilen, saj pri veliko stvareh obstaja več izrazov, zato je nespametno govoriti, da so drugi izrazi nepravilni, če poznaš samo enega), IN pa nasprotno od tega izraz, za zaviralno silo, ki mu praviš ti je povsem nepravilen (pojemek)- telo lahko tudi pospešuje navzgor, kljub temu, da deluje trenje nasprotno od te smeri. IN pa še ogromna napaka, kar ti trdiš: \"zaviralna sila, kot ji rečeš ti je enaka, ne glede na klanec.\" - Na ravni podlagi (kot 0) je sila trenja enaka: Fo x koeficient trenja (Fo je nasprotno enaka sili teže Fg). - pri klancu, pa je trenje odvisno od kota klanca, večji kot je kot, večje je trenje (pri 90 stopinjah je trenje enako 0), in še formula: trenje je enako Fo x koeficient trenja (medtem, ko tukaj Fo ni enak Fg, ampak je enak F statični, ki pa nastanje z razstavljanjem sile Fg), torej Ftr= cosinus naklonskega kota x Fg x koeficient trenja, TOREJ to ni niti približno enako kot pri ravnem klancu. 3. Pri tej točki sem res trdil, da v tistem trenutku, ko zapelješ na klančino nima vpliva moč, ampak hitrost, kar je res, in ti se lahko pelješ 40km/h s 40KM, ali pa z 220 KM, gre samo za to, da pri 40KM, ne moreš doseči takšne hitrosti, kot pri 220KM. 4. In pa ponavljam, moč avta ima veliko zveze z znanjem vožnje, ker kot sem že rekel, znanje se pokaže v težkih situacijah in tudi pridobi, ponavadi pri veliki hitrosti, česar pa ne moreš doseči z majhno močjo (nevem, kaj ti tukaj ni jasno). Če te kaj še znaima vprašaj. Pa LP
HummerKing
28. 04. 2014 18.42
+2
Kake pa ti klatš Sumare, a je vse uredu s tabo?! Pa pojma nimaš, dripčina, no. Dej nehi se smešt, k je še men nerodn zate.
alina2009
27. 04. 2014 22.01
-2
Ne prilagojena hitrost je vedno vzrok v sloveniji da lahko napišejo kazen in točke zabruhat
Matjaž Fireder
27. 04. 2014 21.48
+17
Za vse, ki utrujate z debatami, ali ženske sodijo za volan, ena beseda: statistika. Malo si poglejte številke, pa vas bo mačistična "duhovitost" hitro minila.
profi1.
27. 04. 2014 22.09
-11
ja, poglej jih. pa koliko km prevozijo moški in koliko km ženske. pa boš hitro ugotovil da ženske povzročijo več nesreč. Da so veliko bilj nerodne pa danes tukaj ni bistvo.
Matjaž Fireder
27. 04. 2014 22.20
+15
Še enkrat: statistika. Poglej jo. Statistiko. OK? Hvala. Saj veš, kaj pomeni statistika, a ne, Profi? Lahko pa seveda svoj potlačen strah pred ženskami, svojo nesigurnost in nizko samozavest projiciraš na ta način. Pa pa!
Sumare
27. 04. 2014 23.04
-9
Matjaž Fireder se teb mal blede? Ker nevem katere statistike maš ti v mislih. Jst vem, samo za statistike, ki jih je omenil profi1. Zgleda si narobe prebrau naslov, pod katerim so bile te "številke". Sploh pa..., ti je tole vse skupi preveč v glavo stopilo..
Sumare
27. 04. 2014 23.22
-8
Hehe, navalili ko huni na dislike... Žal resnica boli, zaradi česar pa še ne rabite vsega delat nasprotno od tega in prepričevat, kot Matjaž Fireder, ker se zaradi tega nič ne spremeni...
Matjaž Fireder
27. 04. 2014 23.26
+12
Joj, ja... blede se mi... whew... dizzzzzy... Hvala, ker si me opozoril. — Ja, seveda so ženske slabše voznice. Itak. Ti pa si najboljši voznik med moškimi. Happy? Zdaj pa globoko dihaj in se umiri. Ne iti jezen spat, ker boš imel spet grde sanje in mokro posteljo. Mislim rumeno mokro.
Sumare
27. 04. 2014 23.36
-10
Matjaž Fireder se takoj vidi, da se ti blede, sploh na čase bolj, že v pisanju se vidi - precejšnje nihanje... Amapk tudi taki preživijo, ali pa tudi ne... Sploh pa si mal zgrešil vsebino mojega komentarja, sploh z zadnjimi besedami...
profi1.
28. 04. 2014 16.12
+1
Matjaž , očitno si zaljubljen sam vase in si edini na svetu ki imaš prav. Statistiko poznam , ti pa očitno ne. Zgleda da poznaš kakšno žensko voznico in misliš da je boginja na cesti. Sem vsak dan na cesti in že od daleč opazim večino voznic. Nerodne, počasne, nesigurne ... Pa tud izsiljevanje in ogrožanje jim ni tuje. Nimam nobega straha pred ženskami , ampak samo pred nerodnimi in nevarnimi vozniki in voznicami. In pred tako samih sebe polnimi kot si ti. Pa še nekaj: Pa je Matjaž sploh tvoje pravo ime ? Po komentarjih sodeč si najpametnejša ženska na cestah sveta.
cable
27. 04. 2014 21.14
-2
Pa tako lep avto je bil, dobro da ima kasko...........
felix59 drugič
27. 04. 2014 20.54
+14
Mislim , da so žalitve nepotrebne , saj smo vsi včasih take "babe". Toliko v razmislek.
tr00per
27. 04. 2014 22.04
+11
vsak kdaj naredi napako. Sam se štejem za kr precej dobrega voznika pa še vedno priznam, da se mi je že zgodilo, da sem naredil napako, ki bi e lahko končala tudi z nesrečo... pa sm tip ne baba. in vsak jo naredi, sam veliko je taki, ki napake ne priznajo...
felix59 drugič
27. 04. 2014 23.15
+1
Saj sem mislil nekaj v takem smislu , ker sam vozim motor in avto.
Heretik1
27. 04. 2014 20.26
-58
Babe ne bi smele voziti avtov! Avto je absolutno preveč za babje kurje možgane!
pomlaq1
27. 04. 2014 20.37
+10
Jebiga009
27. 04. 2014 20.52
-9
Ardus
27. 04. 2014 20.15
+2
ŽENSKE ŽENSKE...
lisicka1976
27. 04. 2014 21.51
+7
moški,bi se ziher ne rešil sam..............