Slovenija

FOTO: Na Rožniku našli poškodovano srno. Klicali vsepovsod in slišali izgovore, nato so prišli lovci

Ljubljana, 21. 01. 2014 12.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na Rožniku so našli poškodovano srno. Poklicali so na številne telefonske številke, a vsi so se izgovarjali, da ni njihova pristojnost. Po več kot eni uri so po poškodovano srno prišli lovci. Če naletite na poškodovano žival, je treba poklicati na 112.

Bralka nas je obvestila, da so na ljubljanskem Rožniku našli poškodovano srno. Poklicali so na več telefonskih številk, med drugim tudi v živalski vrt, na razna društva za zaščito živali, klicali so tudi veterinarje in policijo, a pravijo, da so se povsod izgovarjali, da srna ni njihova pristojnost.

Po debeli uri so po poškodovano žival prišli lovci oziroma lovski inšpektorji, ki bodo, kot nam je povedala bralka, srno prepeljali na veterinarski pregled. Sumijo, da ima poškodovano hrbtenico. Če se bodo sumi potrdili, srno čaka temna usoda.

Kam sploh poklicati, če naletite na poškodovano divjo žival?

Na ministrstvu za kmetijstvo in okolje so pojasnili, da je v primeru najdbe poškodovane divje živali najbolje zavrteti kar telefonsko številko centra za obveščanje 112. Ti nato obvestijo lovce oziroma upravljavce lovišča, kjer so našli poškodovano žival, oziroma posredujejo kontakte, kam se obrniti. Po zakonu o divjadi in lovstvu je za divjad pristojna lokalna lovska družina.

Na Policijski upravi Ljubljana, kjer današnjega klica o najdbi srnice sicer nimajo zavedenega, so nam povedali, da lahko posameznik pokliče tudi na 113 in da tudi policija informacijo o najdeni divji živali posreduje naprej pristojni lovski družini.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (378)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ZaZZaZu
22. 01. 2014 02.36
-7
poklicat lovce da žival ubijejo? nikoli nebi to naredila ubogi živali.
mobutu1
22. 01. 2014 06.49
+4
Kaj pa uboge piške, pujski, kravice itd...
bondxyz
22. 01. 2014 07.04
+3
Nihče drug ni hotel priti, tako piše... Bogi so vsi, ampak srnica je vsaj svobodno živela, na žalost je pa mogla dolgo trpet v mukah. Na žalost, če so jo lovci dobili v roke, je pa ne čaka nič dobrega, sploh s poškodovano hrbtenico. Že kar dosti let nazaj so imeli eni doma udomačeno malo srnico, menda je ostala brez mame, nekdo jo je rešil. In je šla z eno staro gospo vsako nedeljo v cerkev in jo je počakala pred vrati, da pride nazaj. V bistvu ji ni nič manjkalo, ampak v divjino nazaj je ne bi mogli izpustit. Ko so izvedeli lovci, so prišli po njo in so jo pojedli... Ni prav, da namerno vzameš žival iz divjine, kar jo menda oni niso, ampak da jo gredo pa potem zato ubit, je pa še hujše, pustili bi jo živet. Saj niso imeli medveda...
Dunk
21. 01. 2014 23.06
+9
A dej no prosim vas nooo ljubljančani prvič videli divjo žival????? Pri nas je vsak teden povožena srnja pa ni nikol na 24 ur, prov bedni ste z temi članki brezveznimi....
ZaZZaZu
22. 01. 2014 02.36
+3
John Kitajcek
21. 01. 2014 21.36
-4
pa mene pokličte, vs bom na golaž povabu...
24UBRISAN
21. 01. 2014 22.34
+3
mobutu1
22. 01. 2014 07.01
+1
V teh kriznih časih je najbolje poklicati prvo gostilno, vsaj nekaj zaslužiš.
mate08
21. 01. 2014 21.35
+13
Lovci gor al dol, ma se je kdo uprašal, kako divje je moral en norc vozit po gozdu, da se srna ni mogla umaknit???
mate08
21. 01. 2014 21.33
+4
Golaža iz te srne NE BO, 100%!! Ker je bila uspavana, kadaver pa odpeljan v sežig, ker meso take srne NI UŽITNO (med drugim tudi zaradi uspavala) !!!!
EricFlat
21. 01. 2014 22.59
+1
Nič ne uspavajo, ampak jo z nožem ali puško pokončajo. Vem, ker se je meni tako naredilo.
mobutu1
22. 01. 2014 06.59
+2
Pantokrator
22. 01. 2014 08.01
+1
KopulacijskiO
22. 01. 2014 09.55
+2
EricFlat, te prav razumem? Tebe so z nožem ali puško pokončali?
Oglasi.si
21. 01. 2014 20.54
+3
Kam drugam pa želiš poklicat kot 112 ali 113? Dve številki imamo, pa si je očitno še ti dve težko zapomnit...
24UBRISAN
21. 01. 2014 22.37
+3
A je srna kakšen prekršek naredila, da so klicali 113?
pingvinislo5
21. 01. 2014 20.53
-12
golaž ne sam da bo...verjetn že je..!
movi 1
21. 01. 2014 20.29
+14
Hujsi kot Japonci
chadmaster1
21. 01. 2014 20.28
-20
Noža nihče nima sabo? Sam sem pred leti povozil srno in ji na licu mesta prerezal vrat na tilniku in j dorešil muk, ter poklical jagerja, ki ga poznam in živi v bližini..... ne pa vlačenje k veterinarju
Far Cry
21. 01. 2014 21.57
+23
Bog ne daj, da tebe nekaj povozi in ti prereže vrat, da te reši muk.
24UBRISAN
21. 01. 2014 22.38
+7
Živalojubci bi jo seveda pustili čakati par ur v mukah....
taav
21. 01. 2014 19.41
+18
Glavna svinjarija tukaj je pravzaprav to, da tako poškodovano žival še dodatno maltretirajo z nekim prekladanjem in prevozom do veterinarja. In to samo zato, da preseratorskim ritkam kvazi ljubiteljev živali na jutranjem spehodu v naravi prihranijo "ne tako lep konec". 22 ponovitev Disneyevega Bambija te še ne naredi "ljubitelja in zaščitnika živali".
Hachi
21. 01. 2014 20.51
+20
tipicen Aj KJU sobne temperature. Kaj ps če bi imela srna samo zlomljeno nogo. Noga se zaceli in zakaj srna ne bi zivela naprej. Tudi tebe, ko se poskodujes ali zbolis ne poci kar prvi, ki pride mimo, pa verjetno v lajfu naredis bistveno vec skode kot tale srna. Za mene osebno je tvoje zivljenje manj vredno od srninega in to mislim povsem resno. Taki, ki razmisljajo kot ti, so povod, da je vecini za sobitja vseeno, pa naj si bo to zival ali clovek. Ce bi vsi razmisljali kot ti, tudi za ljudi ne bi potrebovali zdravnikov, ampak bi pac vsakega bolnega ali poskodovanega pocili. Le zakaj zdravnike placevati in zdravstvo, a ne?! jao jao, eni pac pamet in razgledanost ne seze dlje od svojega nosa.
jezzson
21. 01. 2014 21.21
+0
Pa pri nas ne obstaja več okrevališče za gozdne živali ker sp ukinilo denat
taav
21. 01. 2014 21.32
+14
@Hachi: če boš kdaj v življenju imel možnost videti še kakšno drugo žival, poleg domačega cucka in mačkona, recimo prostoživečo, divjo žival, boš mogoče razumel, v kakšni situaciji in ob kakšni poškodbi žival praktično negibno obleži in pusti človeku na tako bližino, še več, dopusti dotikanje. In ja, lahko ti garantiram, pa tudi ob kakšni žalostni priliki v živo dokažem, da jo zlomljena noge ne zaustavi. Ostalo leporečenje in floskule o enačenju vseh živih bitij na planetu pa kar prihrani za sošolce / vrstnike/ otroke /vnuke ali pa za impresioniranje kakšne brhke dame.
billie_jean
21. 01. 2014 22.06
-1
Taav: Zdajle pa ti malce nakladaš. Meni se je lansko leto pes izgubil. Pes, ki se niti pod razno nikoli ne pusti prijeti komu drugemu kot meni in pa moji mami. No, vseeno se je (k sreči!) pustil prijeti popolnemu neznancu, ki ga je pripeljal na policijsko postajo. Bila je nepoškodovana, a izredno prestrašena in najbrž izmučena.
taav
21. 01. 2014 22.32
+12
Srna živi samostojno. Srna si sama najde hrano, samostojno se razmnožuje. Srna ne rabi človeka. Srna se človeku umika. Srna se človeka boji. Tvoj pes brez tebe ne zna preživet. Tvoj pes ima za sabo več kot 10.000 let dolg proces udomačevanja. Tvoj pes se ti podreja. Tvoj pes ob stiski, ogroženosti ali lakoti išče družbo človeka. Srna "ni enako" tvoj pes. Koliko odraslim divjim živalim se ti je že uspelo približati? Se jih dotakniti? Nakladam?
taav
21. 01. 2014 22.56
+9
Spoštovanje, ali če kdo hoče, ljubezen do prostoživečih živali se ne izkazuje s tem, da pobiramo njihove mladiče iz narave in jih privežemo doma na ketno ali zapremo v pesjak. Niti ne s tem, da težko poškodovano in travmirano žival vlačimo do veterinarjev. Raje dajmo naše pse na povodce, preprečimo mačkam plenjenje ptic, pojdimo v gozd raje peš v tišini kot pa s štirikolesnikom/motorjem, ne odmetavajmo svinjarije po gozdu, predvsem pa kot civilizacija omogočimo in ohranimo tem živalim tako okolje, v katerem so popolnoma sposobne same preživeti, kot to počno že n miljone let. Ljubezen, ljubčke, objemčke, cepljenja, sredstva proti parazitom, gipse in opornice pa raje namenimo našim ljubljenčkom, ki jih dejansko potrebujejo.
billie_jean
21. 01. 2014 23.07
+1
To je sicer res. Je pa tudi res, da bi človek moral za sabo pospraviti oziroma popraviti greške, ki jih je zagrešil. Ta navada bi morala biti samo po sebi umevna, ne le med ljudmi, temveč tudi v odnosu ljudi-narava. Ta srna nikomur ni bila ključ do preživetja, torej je bila žrtev česa? Objestnosti, neumne vožnje? Človek, ki je to zakrivil, bi moral odgovarjati. Ker tega človeka ni bilo v bližini, so to gesto prevzeli drugi.
Slavon
22. 01. 2014 10.56
+4
@taav: se popolnoma strinjam. Komentar pri katerem ne moreš nič več dodati. +
ho?emVšolo
21. 01. 2014 19.38
+16
me zanima, koliko psov je v teh parkih na povodcih
bendeho
21. 01. 2014 20.29
-1
in kaj ma to veze ... sam sem gospodar lovskega psa, ki še nikoli ni storil nič hudega drugemu živemu bitju. Pa je skoz spuščen. Psi ki so odvezani so 10x bolj cool kot privezana ščeneta, ki se potem skoz duvajo in težijo.
pingvinislo5
21. 01. 2014 20.54
+0
saj veš kako gre, moj pes pa že ni tak. tut baričevičevi niso bli taki, pa to.
bendeho
21. 01. 2014 21.01
+11
baričevič je pse maltretiral .... nej kdo tebe pa da vidim tvoj prag tolerantnosti
periot22
21. 01. 2014 21.29
+1
krava_teka_teka
22. 01. 2014 06.22
+3
periot22: zato, ker je poročen in ve, kako je, če si ves čas na ketni.
24UBRISAN
21. 01. 2014 19.27
+7
In kam drugam kot na 112 so pametnjakoviči klicali?
Grizzly660
21. 01. 2014 18.48
+14
Vsi vi, ki ste proti streljanju divjadi pojdite enkrat h kakšnemu kmetu, ko mu divji prašiči dobesedno ˝zorjejo˝ travnike in uničijo cele njive koruze, krompirja,... ko na celi njivi ostane mogoče 10 nepoškodovanih rastli. Vem kako to zgleda zato mi ne pametovat. Pa vsaka čast lovcem za odškodnine in pomoč pri sanaciji. Pa lep pozdrav!
Kunar
21. 01. 2014 18.50
+27
Po eni strani se strinjam, p odrugi strani pa, lej kak smo mi živalim uničili naravni prostor? =)
Bananistan
21. 01. 2014 19.13
+4
in ti še zmer živiš v bajti, se vozš z autom in hodš u živalski vrt
Lolik
21. 01. 2014 18.46
-1
izgovarjali, da ni njihova pristojnost?????????????? k bi men to rekl ojoj živau umira oni pa men da ni njihova pristojnost ...lol no no
24UBRISAN
21. 01. 2014 19.28
+7
če so klicali arheologe je to čisto logično...
Narcissa
21. 01. 2014 18.45
+2
Dejstvo je, da če nekdo zbije srno, bi moral plačat kazen. Vse lepo in prav da se srno reši, sam če srna nima možnosti preživetja, zakaj se spravljate na lovce potem takem? Tudi naše mačke/pse vozimo veterinarju, da jim da inekcijo, ko ne more več živet, ane? Ogromno živali se povozi, neki zato ker mamo ogromno norcev na cesti, neki pa zaradi nesreč (če je temno in če ni šance da zaviraš ne da samega sebe ubiješ, kaj ti preostane?).
Janez Požar
21. 01. 2014 18.51
+3
no usaj en k ma mal pameti pa gleda tud s strani loucev.. hvala.. :)
Narcissa
21. 01. 2014 18.56
+0
Jasno mi je kot beli dan, da nihče ne bo peljal poškodovane srne veterinarju in plačal storitev, ne glede na to kak so ljudje glasni tule. Tako da v bistvu da pridejo lovci, rešijo srno samo muk ... To je divja žival, ne nekaj kar imaš v dnevni sobi.
24UBRISAN
21. 01. 2014 19.29
+7
Ko boš imela izpit se oglašaj. Srna ti skoči na cesto in ne moreš nič!
NeBrisiTegaKarNeRazumes
21. 01. 2014 19.35
+4
Zato maš pa zavarovanje za nalet divjadi ... 99% ljudi nima želodca se soočit z realnostjo.
est
21. 01. 2014 19.38
-1
Tale srnica bo končala kot divjačinski golaž v LD xxx
Hachi
21. 01. 2014 20.55
+5
narcissa, pozabljas pa da ne vozimo psov in mack veterinarju samo na evtanazijo. tja jih peljemo, ko ni nobene moznosti za prezivetje. do takrat pa vsak, ki ima rad svojo zival, naredi vse, da prezivi. tako kot svojega otroka peljes k zdravniku, tako peljes zival k veterinarju. Sam vem, da bi srno brez pomisleka odpeljal k veterinarju. Zadnja stvar bi bila, da bi poklical lovce.
Tomaž Špendal
21. 01. 2014 18.32
+9
Ko sem pred leti reševal poškodovano srno in jo pripeljal na Veterinarsko kliniko v Ljubljani, so mi zaračunali storitev
Narcissa
21. 01. 2014 18.46
+10
Lzak128
21. 01. 2014 18.21
+0
največji serjiski morilec je NARAVA, vsi vi/mi ki se vam/nam tko lepo zdi sprehajati po gozdu pa poslušati ptičke ki žvrgolije pa gledati srnice kako se lepo pasejo in vse je tako lepo in prav. MALO MORGEN!! Kaj je bolj humano strel iz puške ali večurno igranje plena in plenilca za obstoj in na koncu mesarjenje pri živem telesu?? Ni vse tako lepo in prav kot se vam/nam zdi ki lahko gremo v mercator,špar...... pa se zmišljujemo lahko v nedogled kaj bi jedli!! Če bi vas/nas postavili v pragozd bi tudi živali rekle da je pršu mercator pa še zastonj je!!!
Janez Požar
21. 01. 2014 18.53
+1
toj res.. sam narava je narava... pa če gledaš.. jst sm tud louc in gledam s te strani.. čim mn živali postrelit(razen bolne in poškodvane --> zaradi razširjanja bolezni) pa jih raj ohranjat... so pa eni k bi jih dau u arest glede tega strelanja...
NeBrisiTegaKarNeRazumes
21. 01. 2014 19.37
+2
Se strinjam, sam postajam lovec, da ohranim živali v naravi tako da se ohranja zdrava populacija. Sej pravim, vsi ti k zdj jokajo da ne pobijat živali bi to ubogo srno pustili v mukah ...
Ponosen LOVEC
21. 01. 2014 17.48
+13
Vsako leto v Sloveniji končpa pod kolesi avtomobilov okrog 5000 srn. Za vse poskrbijo lovci. Ko pa se to enkrat zgodi v Ljubljanim pa cel halo.
pingvinislo5
21. 01. 2014 18.14
+2
v ljubljani so bili tudi najbolj pametni glede medvedov po sloveniji, zakaj jih preganjajo, itd....dokler se jim ni zgodil medved Rožnik.
NeBrisiTegaKarNeRazumes
21. 01. 2014 19.40
-4
99% ljudi ne živi v realnem svetu. Zato pa znašajo svojo ignoranco nad ljudi, ki jim je res mar do narave in živali. Brez lovcev ne bi več bilo živali v sloveniji.
pingvinislo5
21. 01. 2014 17.15
-3
gaja91
21. 01. 2014 16.53
+40
Kako gre lahko folk popolnoma brezbrižno mimo živali, ki je v hudih mukah? To mi pa ne bo nikol jasno.
odpisan2x
21. 01. 2014 16.55
-9
odpisan2x
21. 01. 2014 16.59
-10
saj niso šli mimo ,obvestil vse mogoče-zakaj minus.
dr.dare
21. 01. 2014 17.00
-5
pingvinislo5
21. 01. 2014 17.02
-31
ja. brcneš jo v glavo da ji zlomi tilnik, pa je muk konec.
odpisan2x
21. 01. 2014 17.02
+13
gaja91
21. 01. 2014 17.16
+7
dr.dare
21. 01. 2014 17.25
-6
ne rabiš j ebrcnit lahko ji pa vrat obrneš, malo privzdigneš in muk ni več....
User1098213
21. 01. 2014 17.42
+17
Ste pa experti,a da bi jo pa kdo malo pobožal pa ne?
pingvinislo5
21. 01. 2014 18.15
-4
pobožat za kaj? za selfija, da ga loh na fejsbuku objaviš?!