Tujina

Evropski 'džihad turisti' kot tempirane bombe

Damask/Dunaj, 09. 06. 2013 09.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Nemški notranji minister opozarja, da na bojišča v Sirijo potujejo tudi evropski "džihad turisti", ki se tam naučijo ubijati, nato pa se vrnejo v Evropo. Diplomat Ahtisaari pa pravi, da je bila Rusija že pred enim letom pripravljena govoriti o umiku al Asada, a je Zahod to ignoriral.

Sirski uporniki v Alepu
Sirski uporniki v Alepu FOTO: Reuters

Nemški minister za notranje zadeve Hans Peter Friedrich je opozoril, da se je v Siriji bojevalo 500 evropskih "džihadistov", ki so se nato vrnili domov. Po njegovih besedah gre za "džihad turizem", pri tem pa opozarja, da njegovi evropski kolegi ignorirajo resnost tega problema.

V pogovoru za nemški časopis Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) je na vprašanje, v čem je težava, saj da so se potomci muslimanskih priseljencev v Evropi odhajali bojevat tudi na bojišča v Afganistanu in Pakistanu, odgovoril, da je Sirija precej bliže in polni naslovnice vseh medijev.

"Ti ljudje so močno motivirani za Sirijo, tam se naučijo ubijanja, osvojijo tehniko, da svoje sovraštvo pretvorijo v delo, nato pa se s prstom na sprožilcu vrnejo v Evropo. Gre za tempirane bombe," opozarja minister.

Zadnja študija Centra za študij radikalizacije (ICSR) je ocenila, da se je v Siriji bojevalo približno 600 borcev iz 14 evropskih držav. Ti naj bi med drugim prihajali iz Velike Britanije, Avstrije, Španije, Nemčije in držav Beneluksa. Študija pa poudarja še, da v Sirijo ne potujejo le džihadisti.

Večina naj bi se jih sicer tja podala, ker so v medijih spremljali  trpljenje, ki ga povzroča režim Bašarja al Asada, hkrati pa so jezni, ker mednarodna skupnost sedi križem rok.

"Džihad turisti" prihajajo iz lokalnih salafističnih krogov, veliko pa je tudi takšnih, ki pred tem niso pripadali tem krogom, zato minister meni, da bi bilo treba delovati preventivno in mlade navezati na vrednote družbe, v kateri živijo, hkrati pa omogočiti preganjanje agresivnih fundamentalističnih pridigarjev.

Ahtisaari: Al Asada ima dovolj tudi Rusija

Finski diplomat Martti Ahtisaari pa je na eni izmed okroglih miz na Dunaju dejal, da bi lahko bilo vse drugače. Ob tem je odgovornost za to, da v Siriji še vedno divja vojna, pripisal Zahodu. Do zdaj je v vseh intervjujih s prstom kazal na Varnostni svet Združenih narodov, ki je bil po njegovem mnenju premalo odločen.

Sirski predsednik Bašar al Asad
Sirski predsednik Bašar al Asad FOTO: Reuters

"Rusija je februarja lani Zahodu ponudila pogovore o odstavitvi Al Asada – na to bi oni zagotovo lahko vplivali," je dejal na dunajskem Institutu za antropologijo. Ta predlog mu je neposredno posredoval ruski veleposlanik v Združenih narodih Vitalij Čurkin in mu dejal, naj jo razširi naprej.

Tako je sam Zahod obvestil, da imajo Rusi dovolj al Asada, vendar pa so ZDA, Velika Britanija in Francija to popolnoma ignorirale. V medijih zahodnih držav se je tako še naprej širilo, da Moskva ščiti Asada, kar je še krepilo stereotip o ruskih imperialističnih ambicijah.

Čurkin je po besedah Ahtisaarija takrat ponujal tudi možnost, da bi posameznim skupinam v Siriji skupaj izročili orožje, hkrati pa bi z usklajenim diplomatskim pritiskom sirske upornike in sirske oblasti prisilili, da začnejo mirovne pogovore.

Finski diplomat trdi, da so vse ruske pobude v Varnostnem svetu naletele na gluha ušesa, pa čeprav je bilo jasno, da je treba al Asadu pomagati.

Avstrijci odhajajo zaradi napetosti

Avstrijski časopis Die Presse pa je komentiral zadnjo odločitev Avstrije, da z Golanske planote umakne svojo pripadnike mirovnih sil. Tam so namreč na eni strani al Asad, šiitsko gibanje Hezbolah in Iran, ki ima morda tudi jedrsko orožje, na drugi pa nervozni in zagotovo jedrski Izrael, kar verjetno pomeni tudi ZDA, na tretji strani pa je Turčija s prebujenim osvajalskim refleksom, na četrti je Rusija, ki ima dovolj, da jo Zahod ponižuje, tako kadar razmišlja konstruktivno, kot tudi ko ne, na peti pa so še Britanci. "Samo brez svečane predaje dolžnosti Hezbolahu, fantje," je komentar začinil avtor v omenjenem časopisu.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (117)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

franceljtancelj
09. 06. 2013 21.24
+6
Kaj je pa tu nerazumljivega? A mogoče še nihče ni opazil terorističnega poligona??? A mislite , da pri nas ni nobenega??? No dejmo malo učke odpret in ne samo razmišljat kakšno opremo ima kateri avto.
Janez Kranjski1
09. 06. 2013 20.37
+15
Brutalni diktatorski Bašar al assad zakaj streljaš na ljudožerske ekstremiste iz polovico evrope, gruzije, libije, libanona, katarja, savdske arabije, turčije in kaj vem še kje?! Niso povezani niti z alkaido niti nimajo namena ustanovit islamske države s šeriatskim pravom in "izselit" "nevernike"! Ljudje berite novice ne pa 24 ur!
devlon
09. 06. 2013 16.20
+5
\'v imenu boga\'.. in ker imajo tako dolgocasna zivljenja, da si jih ne morejo usmeriti drugam. zagotovo je tezje napravit kakšno šolo ali ustanoviti uspešno podjetje.
porka.malorka
09. 06. 2013 17.18
+5
V katerem imenu pa ustvarjas bogastvo. V satanovem imenu
hot-shot69
09. 06. 2013 15.58
+6
Kdo pa skrbi za logistiko in pretok orožja ter ljudi iz Turčije v Sirijo?
Janez Kranjski1
09. 06. 2013 20.56
+6
Pa ne samo iz Turčije. Orožje prihaja še iz hrvaške, libije, katarja, savdske arabije, borci za svobodo pa iz polovice sveta :) ZDA namenjajo mnogo sredstev "non-lethal" pomoči, pravtako katar in uae, apetite imajo tudi v londonu in parizu. Da ne pozabimo še izraela ki ponuja zdravstveno pomoč in bohve kaj še tem finim dolgobradatim dečkom. Torej na kratko: vsi ki imajo interese!
appollyon
10. 06. 2013 12.05
-3
Kakšen pretok orožja?!? V kolikor jst vem siriji pomagata Iran in Rusija, na drugi strani pa nihče oz. posamezniki ki nekaj orožja prešvercajo! Sej imajo upornkiki manj orožja kot pa ROMboti v žabjaku!
Glavavtorbi
09. 06. 2013 14.57
+1
Kadar človek trpi agonijo in se počuti nevzdržno, pa je načelno zdrav, svoboden in mu nihče ne zvija roke za hrbtom, zagotovo nekaj ne razume. Naša civilizacija pozna le eno rešitev, pozabo, kot da je mogoče prenašati življenje edino, če se ga ne zavedamo in sproti vse pozabimo. V resnici je ravno obratno, nikoli ne smemo izgubiti stika s preteklostjo, vedno moramo iskati nove rešitve in odgovore, edino resnica, razumevanje ter iskrenost do samih sebe nas lahko osvobodijo ter nam vrnejo voljo do življenja. Propaganda, religija in droge so smrt za srečo, vendar nam družba vsiljuje predvsem to, kot da smo lahko res srečni in zadovoljni edino, če nič ne vemo, kar je zgolj še en prazen stereotip in iluzija, pa tudi največji vzrok sporov v politiki, gospodarstvu kot tudi med krščanstvom in islamom. Če bi ljudje dobili prave odgovore na svoja vprašanja, se ne bi več kregali temveč bi skupaj iskali rešitve, kjerkoli živijo, tako pa iščemo predvsem nekoga, ki bi nam znal čim bolj poenostaviti stvari in pomagal čimprej pozabiti življenje, ki smo ga živeli.
DR. RNR
09. 06. 2013 15.41
+2
Človeček je tak,kakršne informacije sprejema in koliko jih predela in se teh odpatkov zna znebiti...to dobro vedo manipulanti,zato pa flopajo folk vsak dan z nekimi info. Človečka prestrašijo,obubožajo dušno materijalno,tko je lažje dojemljiv za zbeganost...pol te pa imajo...
capp
09. 06. 2013 19.32
+4
Sem prebral tvoje komentarje, vse lepo napisano in sam sem takoj za to, da vsi živimo v miru in se identificiramo samo in izključno kot ljudje, pa da mi noben ne zapeljuje punce :-) lepo je to kar pišeš, ampak zdaj se vrnimo v realnost. Na svetu je mogoče 5% ljudi, tako izobraženih, tako odprtih in tako razgledanih kot si ti. In naloga vas izobraženih je, da znate predvidevati, kaj bo z nami ostalimi "rasisti", "nacisti", "nerazgledanimi", "neizobraženimi", ali karkoli nas že imenuješ, ker nas je 95% na tem svetu. In vi izobraženi in vodilni, kakor tudi mediji, morate predvideti, če je pametno nas vse "zadrteže" dajati v isto sobo. Misilim, da je zelo naivno razmišljati, da pa vsi na svetu razmišlajmo tako kot ti, da smo vsi tako odprtega uma, mislim, da je zelo naivno in nevarno razmišljati, da 100.000 ljudi iz arabskega sveta, ki pride v enem letu na Švedsko spremeni svoje razmišljanje in postanejo liberalci, odptega uma. Mislim, da je to naloga vas intelektualcev, politikov in konec koncev medijev, da znajo predvidevati, pa sploh ni pomembno, a se strinjajo z multikulturalizmom ali ne. In lažje je to zdaj rešiti na miren način in ustaviti imigracjo, kot pa to pozneje reševati. Če pa še vedno vztrajate, da smo vsi ljudje, da se vsi identificiramo samo kot "ljudje" in da bomo vsi mirno živeli skupaj, potem pa mislim, da je to zelo nevarno in naivno razmišljanje.
Janez Kranjski1
09. 06. 2013 20.41
+2
če se bomo kadarkoli združili bo to ko nas napade skupen sovražnik, morda kdo iz vesolja. Pa še takrat bomo študiral kdo bo na boljšem po zmagi... Morda čez 1000 let ljudje spoznajo da strele in poplave niso dejanja boga in da so nadnaravna bitja omisljena ker nismo vedeli kaj je strela in grom :) Ampak če se nebomo zarad vere bomo že kej druga najdl, vodo npr..
Glavavtorbi
09. 06. 2013 14.42
+0
Vsi ljudje imamo enake in med seboj celo izmenljive notranje organe, lahko se poljubno parimo, ne moremo pa se križati z nobeno drugo živalsko vrsto. Še ena lastnost narave je izredno zanimiva, povsod je približno enako število žensk in moških, ponekod moški umirajo prej, zaradi vojn in izkoriščanja, drugje morijo ženske že ob rojstvu, ker zanje niso uporabne, ampak narava sama od sebe nekako vedno poskrbi, da se vedno in povsod vzpostavi nazaj ravnovesje. Evgenika je znanstveno že zdavnaj ovržena neumnost, človeka ne določajo geni ampak predvsem okolje in sicer celo tako, da ljudje dobesedno mutirajo, če se okolje spremeni, nikoli obratno. Z geni se sicer prenašajo neke zunanje lastnosti in družinske bolezni, ampak le to, okolje je sposobno spreminjati tudi te, sploh pa vpliva na kulturo, pogled na življenje, verska prepričanja, na vse skratka. V dobi globalizacije je to problem, ker močne ekonomije diktirajo vsem kako naj živijo, kar zaradi podnebja itak ni mogoče, vendar tehnično razvitejšim družbam to omogoča nadvlado in izkoriščanje. Poskusite postaviti podjetje za izdelavo računalnikov na Antarktiki, smučišča v arabskih puščavah, loviti tjulnje v tropih in podobne neumnosti, pa bi takoj videli kje je bistveni problem globalizacije in kulture. Zakaj se civilizacije ne prilagajajo podnebju, je problem znanstvene skupnosti, sicer pa tudi mi nismo prilagojeni niti lastnemu okolju, ker nas zatirajo isti fanatiki ter psihopati, od katerih so odvisni vsi naši življenski pogoji, ampak dokler ima večina polne riti, se o tem čudežno ne pogovarjamo. Tehnologija bi lahko človeku že zdavnaj omogočila polno samostojnost in svobodo, ampak zakaj bi, kdo bi pa potem še koga ubogal?
AlternativeFacts
09. 06. 2013 15.00
+0
glavavtorbi@ heh nevednost ni mati modrosti...pobrskaj kako so britanci " Križali človeka in žival " <- vtipkaj v google ~Ustvarili 150 človeško-živalskih zarodkov? | ...Britanski časnik Daily Mail je poročal, da so znanstveniki v Veliki Britaniji od leta 2008 ustvarili več kot 150 hibridnih človeško-živalskih zarodkov. vir:24ur
RožLe3ban
09. 06. 2013 14.38
+1
Zdej jim je pa dal še dobro idejo......
DOLENC1991
09. 06. 2013 14.23
-3
ej kua pomen če negdu napiše pod komentar +++ al pa samu en plus? k ma kej u zvezi z desničarji? janša pa tu? al kaj?
DOLENC1991
09. 06. 2013 14.57
-3
DOLENC1991
09. 06. 2013 19.41
+1
Jimi1
09. 06. 2013 14.22
+8
Ko se bo v Siriji končalo je resno vprašanje tega kdo bo prišel na oblast. Ostali bodo kupi orožja, eksploziva in ostalega za teroriste zanimivega materiala in precej ljudi izurjenih veščine ubijanja. Problem pa je ta, da je od zanimivih lokacij zanje Evropa najbližje. Upam samo, da vedo zahodni koga vse tokrat urijo in podpirajo. Lahko bi se to vse hitro vrnilo kot bumerang....
Glavavtorbi
09. 06. 2013 14.22
-2
Ne razumem, zakaj Nemčija oziroma Evropa govori o nekih muslimanih in omenja njihov Armagedon, naj jih obravnavajo kot vse ostale emigrante na planetu, brez vsake rasne ter verske teorije in bomo videli, kaj je dejansko problem. Kaj jih torej muči, slabo zdravstveno ekonomsko stanje in nizka stopnja izobrazbe emigrantov, a lahko dobijo kje boljšo delovno silo, z boljšimi diplomatskimi stiki oziroma ekonomskimi povezavami do dragocenih naravnih virov?
Miki777_
09. 06. 2013 14.30
+7
Muči jih to, da islamisti(arabci) hočejo uveljaviti države v državi; prvo kot prvo hočejo radikalci vzpostaviti 100% Šeriatsko pravo NAD nemškim pravom v dol. pokrajinah; Švedska je eden izmed teh novih problemov.
mobius
09. 06. 2013 14.14
+7
Kdor je prebral Koran, ve kaj je cilj te vere, enako velja za Biblijo, razlika je v tem, da Islam širi tudi samo eno kulturo, dovolj je ko prebereš, da je za širjenje vere pravi jezik samo Arabski jezik in da je pravi Koran samo tisti, ki je napisan v Arabskem jeziku, sicer se pa ne vznemirjati zaradi muslimanov in to zato ker največjega nasprotnika imajo znotraj sebe, na daljši rok bodo vse te vere prej ali slej poražene.
canelo
09. 06. 2013 14.32
-13
Ja vsaj za Muhameda lahko zagotovo rečemo da je obstajal saj gre za zagodovinsko dokazono osebo tko da tale tvoj komentar je kratkomalo smešen. LP!
mobius
09. 06. 2013 14.35
-1
Se strinjam, končno je Vatikan namerno podpiral širitev Turkov, saj je hotel na ta način uničiti pravoslavno vero, delno se Srbi za stoletno podrejenost Turškemu imperiju lahko zahvalijo Vatikanu, enako velja za ves Balkan, k sreči so bili Muslimani bolj tolerantni kot je Vatikan pričakoval in je pravoslavje preživelo in obstalo, sicer pa je naša zgodba podobna, samo da so naše prednike spreobrnili iz poganske v krščansko vero, seveda potem ko so najprej poslali v spopad brata proti bratu, temu je sledilo romaniziranje, germaniziranje itd. Danes ko smo v Evropi to počnejo enako samo, da je tokrat denar v glavni vlogi ne pa vera, končni cilj je pa enak podrejenost večine manjšini, katera odloča o vsem.
canelo
09. 06. 2013 17.49
-2
Ha ha ha ljudem neko dejstvo ni všeč in potem se kar ne strinjajo z njim. No pa kljub temu še enkrat prerok Muhamed je bil resnična zgodovinska oseba saj o njem pričajo mnogi materialni dokazi. Pa da se razumemo jez bi raje videl da ni obstajal ampak je dejstvo da je. Zdaj pa ali se mu je angel Gabriel resnično prikazal in mu dajal napotke da je napisal koran o tem pa že lahko diskutiramo. O mnogih stvareh se da debatirat o dejstvih pa žal ne. DVE STAVRI STA NESKONČNI ČLOVEŠKA NEUMNOST IN VESOLJE AMPAK ZA VESOLJE NISEM PREPRIČAN!
Glavavtorbi
09. 06. 2013 14.13
-3
Kar se katolikov tiče, če si močan in ti gre dobro, vendar moraš izkoriščati in pobijati za svojo blaginjo druge, te nič ne stane, če si z njimi prijazen. Po svoje so nacisti boljši, so vsaj preveč butasti, da bi znali biti tako hinavski.
unatm
09. 06. 2013 14.12
+5
enostavno . nismo še "zreli"... ne eni in ne drugi, ne oni in ne mi... -.-
listerine17
09. 06. 2013 14.10
+9
Zvonka Fišerja uči javno nastopati podjetje, ki je blizu Jankovićeve PS
Miki777_
09. 06. 2013 14.25
-3
listerine17
09. 06. 2013 14.27
+3
listerine17
09. 06. 2013 14.27
+3
Fišer je že na pogled zarukanec, intelektualno, strahovito podhranjen osebek. Kot tak, ogledalo našega pravosodja. Kdo ga je nastavil, vemo. Logično, da ga zdaj ta tudi izobražuje. Lahko bi ga, skupaj z Bratuškovo, ki prav tako kot Fišer, ni sposobna povedati dveh smiselnih stavkov v kompletu. Ko jima dodamo še Maslešo in Furlana, dobimo pravi četverček udbomafije. Ne rabimo trojke. Pa niti Zvonko, kot Zoki, ne bo šel do Bruslja. Doma pa je vse prebavljivo, kar izreče ta družinski prijatelj največjega gangsterja v državi. Skratka, dokler se teh lutk udbomafije, ne odstrani iz najbolj odgovornih funkcij v državi, toliko časa bomo pač mafijska država, ki vse bolj tone in tone.
rekapaka
09. 06. 2013 15.51
+2
Listerin17 je tisti nepismeni zarukanec, ki piše o Fišerju na temo je o "džihad turizmu" v Siriji! Važno pa je, da se admin z njim strinja!
Glavavtorbi
09. 06. 2013 14.10
-5
Portal so zgleda spet infestirali neonacisti, glede na lobotomizirane komentarje o rasni teoriji in evgeniki na splošno, za katero razen goreče vere v resničnost bebastih pravljic, seveda ne obstajajo nobeni dokazi, sploh pa ne taki, ki bi jih lahko kdo celo preveril. Nekateri ljudje si preprosto želijo, da bi bilo res, ampak seveda nikoli ne bo. Ne silijo arabci v Evropo ampak mi k njim, nam manjka naravnih virov, najprej se odpravi na vzhod in v Afriko nekaj benevolentnih poslovnežev, nato pa se od tam valijo trume revežev, po celem planetu, nekaj pa jih zanese tudi k nam, ker smo pač sosedje in njihove družine živijo skupaj z nami že od nekdaj, odkar smo skupaj iztrebili Evropske neandartalce. Poglejmo si še par dejstev, prva Evropska civilizacija je nastala v Grčiji, nato se je prenesla v Rim, ne Grki in ne rimljani niso etnično čist narod, ker včasih to ni bilo pomembno in so bili sestavljeni iz vseh mogočih plemen človečnjakov, ki so jih sproti asimilirali. Po Rimu, so začela nastajati razna velika Evropska kraljestva, ki so se širila in propadala okoli posameznih plemiških družin, katerih genetsko poreklo pa je mogoče slediti, saj izhajajo iz istih prednikov, šele ti rodovi so edine prave nacije, kar se njih tiče, smo vsi manjvredni človečnjaki, ki jih potrebujejo edino za obnavljanje delovne sile oziroma ekonomijo. Od Rima je ostal le Vatikan, ki ga druži krščanska vera, poleg Američanov, so najmočnejša multikulti družba na planetu, vseh časov. Torej je treba vzroke za migracije in revščino iskati drugje, izvor in zunanjost ljudi nima s tem nobene neposredne zveze, še manj pa prazno nakladanje neonacistov.
Miki777_
09. 06. 2013 14.15
+3
Črnci imajo npr. boljše zgrajeno telo oz. mišičevje za tek; to je posledica evolucije, kar gradi super športno raso(sub specie - sub vrsto). Rase (sub vrste) človeka vsekakor obstajajo. "Poglejmo si še par dejstev, prva Evropska civilizacija je nastala v Grčiji, nato se je prenesla v Rim " S tem se pa nebi strinjal; Vinća kultura, Neolitske kulture so bile tehnološko prav tako razvite; Etruščani, Trojanci so npr. posredovali grkom(Ahajcem) prvo pisavo in ne obratno.
arto56
09. 06. 2013 14.15
+0
ne ne ne ne ne premalo časa spremljaš . v evropi nimaš šans da boš sprožil vojno . razen zaradi religije seveda. v načrtu je , da se sproži vojna med fantičnimi
canelo
09. 06. 2013 14.21
+3
Lej jaz osebno spoštujem tvoje mnenje in se zavedam da si prepričan da imaš prav ampak ti povem da se motiš ne gre se za kakršnkoli nacionalizem to pa govorim čisto iz osebnih izkušenj. Meni zaradi mene lahko rečeš skrajni desničar ali karkoli, ker mogoče tudi sem ampak ti povem da poznam ljudi, ki so skrajno liberalni ateist pa so imeli izjemno negativne izkušnje v določenih arabskih državah. Zdaj ne trdim da so vsi muslimani pokvarjeni nikakor ne samo trdim da je med njimi veliko takih ki so si zamislili islamizacijo evrope pa ne govorim o naših Bosancih ki so še najbolj zmerni da se razume. Boš že še dožvel kako izkušnjo in boš hitro spremenil svoje mnenje do takrat pa LP.
canelo
09. 06. 2013 14.09
+9
Folk pri nas preveč poenostavlja stvari. Ja saj je prav, da si želite in se tudi borite proti kapitalizmu in izkoriščanju ljudi vse ok ampak pri teh zadevah v Siriji itd. ne gre za ta problem in bojim se da bo prepozno ko bo folk dojel kaj se dogaja. Ko govorimo o islamistih je treba vedet da so ti ljudje pripravljeni umret za svojo idejo in čeprav je nekdo ne vem kakšen ateist, humanist njim to predstavlja nevernika kdor misli da je kaj drugače je pač v zmoti. V Evropi bo še velik problem in to prav kmalu in potem boste videli da je tale katoliška cerkev pravi ringa raja proti temu kar prihaja.
arto56
09. 06. 2013 14.08
+10
admin mi krši pravico govora
DOLENC1991
09. 06. 2013 14.21
+7
juwel
09. 06. 2013 15.55
+4
Kunar
09. 06. 2013 14.07
+2
"Tako je sam Zahod obvestil, da imajo Rusi dovolj al Asada, vendar pa so ZDA, Velika Britanija in Francija to popolnoma ignorirale. V medijih zahodnih držav se je tako še naprej širilo, da Moskva ščiti Asada, kar je še krepilo stereotip o ruskih imperialističnih ambicijah." -> Zanimivo, da vam tega odstavka niso cenzurirali.
Miki777_
09. 06. 2013 14.02
-2
Za tiste, ki še ne veste. Vojne na bližnjem vzhodu so bile vzpostavljene v našo korist ravno zaradi tega, ker bi privabile islamistične upornike, skrajneže iz Evrope, Rusije, ZDA. "Hladna vojna" je bila le cover up/dimna zaveza za razvoj tehnologije, orožja in priprava na vojne na bližnjem vzhodu.
arto56
09. 06. 2013 14.04
+3
Miki777_
09. 06. 2013 14.10
-2
Kmalu se bo fronta na bližnjem vzhodu zamenjala; vojaško bo posredovala Rusija(v naslednjih 5 letih) v Afganistanu.
LOPOVI V AREST
09. 06. 2013 14.01
+16
24 UR zakaj ne poročate o Siriji, kot vsi drugi spletni mediji, V SIRIJI DIVJAJO TERORISTI IN ZAHODNI PLAČANCI, kateri izgubljajo boj iz dneva v dan. Prejšnji teden je bila zelo pomembna ofenziva SAA (Sirska arabska vojska) v Qusairu zelo pomembna strateška točka, ki povezuje Libanon s Sirijo in ga osvobodila izpod TERORISTOV. Bitka se seli v Homs, plačanci pa nimajo več podpore iz Turčije, kjer tam je začela REVOLUCIJA. Prejšnjii teden je tudi Rusija poslala zelo napredni obrambni sistem zemlja-zrak (S-300, tako da kakšnega Izraelskega vmešavanja v konflikt ne bo več, kjer bodo letala sestreljena še preden bodo vzletela) Dobila je tudi napreden obrambni sistem obala-morje Yakhont sistem, tako da bo prišlo težko do kakšnega posredovanja kot v Libiji.