Nogomet

Eric Abidal in Barcelona se razhajata ...

Barcelona, 23. 05. 2013 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Francoski obrambni nogometaš Barcelone Eric Abidal naslednjo sezono ne bo več nosil katalonskega dresa. 33-letni branilec se še želi aktivno ukvarjati z nogometom.

V začetku tedna so se sestali Eric Abidal, njegov agent David Venditelli in na drugi strani podpredsednik Barcelone Josep Maria Bartomeu ter športni direktor Andoni Zubizareta. Obe strani sta predstavili svoja stališča za prihodnost. Francoski branilec je dal vedeti, da želi nadaljevati nogometno kariero, klub pa je podal svoje mišljenje. Vse polemike bodo razrešene prihodnji teden, ko bo na sporedu tudi novinarska konferenca.

Eric Abidal
Eric Abidal FOTO: Reuters

No, španski časnik Marca trdi, da sta se obe strani dogovorili za konec sodelovanja. Katalonski velikan ne računa več na usluge Abidala, a mu je ponudil delo v klubu, kar je 33-letnik zavrnil, saj si še želi igrati. Če bo Abidal zapustiti Camp Nou, bo odšel kot prost igralec, saj mu po koncu te sezone poteče pogodba z Barco.

Spomnimo, da je 10. aprila lani nogometaš prestal presaditev jeter in se na nogometne zelenice vrnil po letu dni. Za katalonski klub igra od leta 2007, ko je prišel iz francoskega Lyona.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (195)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

DonMiltonFriedman
23. 05. 2013 18.26
-13
A ni mes que un club Barcelona ena velka družina in majo svoje radi in jih majo v postavi tut če so stari? Važn da se majo radi pa to... Odkantal so ga k zadnjo smet.
JOSEPH HAYDN
23. 05. 2013 17.18
+18
Abidal na levem boku ne more nadomestit Albe.Pomoje je prestr za tok visok nivo nogometa
CallMeFOOL
23. 05. 2013 14.58
-4
Drugo leto bo finale BAYERN-UNITED
CallMeFOOL
23. 05. 2013 14.59
-6
CallMeFOOL
23. 05. 2013 14.57
-10
Ni važno Bayern bo poniževal barco še naslednih 10 let
CallMeFOOL
23. 05. 2013 14.57
-5
Prihajajo črni časi španskih ekip hahhaa
Raumdeckung
23. 05. 2013 15.33
+2
prihajajo črni časi za vse lige v evropi le za nemško...pa se obrni na glavo ti s to tvojo španijo
Ledo44
23. 05. 2013 14.54
+10
Navijači štale iz Madrida so glasni po porazu v pokalu pa jih ni bilo nikjer....
Felipao
23. 05. 2013 13.44
+26
Spet so najbolj glasni navijači Reala, na vsak način iščejo probleme pri drugih, čeprav jih ni. Abidalu so jasno povedali, da ga ne vidijo več kot igralca prve ekipe glede na njegovo dolgo odsotnost, starost in dejstvo, da je po presaditvi jeter sploh čudež, da je preživel, kaj šele, da spet igra nogomet. Ponudili so mu službo v klubu, ampak Abidal želi igrati vsaj še dve sezoni in je ponudbo zavrnil, torej to je to, o tem govori članek in nič več. Prepričan sem, da bo po koncu kariere prevzel kakšno funkcijo v klubu. Saj bi lahko z njim podaljšali pogodbo za eno leto, ampak kaj mu to pomaga, ko pa bi večinoma sedel na klopi... Bolje, da gre nekam, kjer bo še ti dve leti redno igral. Vprašal pa bi realovske pametnjakoviče tole: Bi ga vi "človekoljubi" vzeli sedaj k Realu ko bo prost glede na to, da trdite kako je oh in sploh? Se mi zdi, da ne.
ays1979
23. 05. 2013 14.49
+8
alien8potnik
23. 05. 2013 13.29
-16
glavno, da večno poškodovani puyol ni problem. pa še slabši je od abija.
Hammurabi
23. 05. 2013 13.47
+18
zanimivo, kako te skrbi Barsa. raje se brigaj za svoj propadli klub.
Ziggi
23. 05. 2013 14.28
+4
A tisti puyol ki je od malega pri barci??? Tisti Katalonec, dolgoletni kapetan in rekorder, tisti ki je že od nekdaj standarden v repki? Madona no, le kako so lahko z njim podaljšali??? Se pa drugače pripravlja tudi njegov umik, a boste potem tudi blatli barco???
Campeones34
23. 05. 2013 15.51
-6
Haha, našemu propadlemu klubu ga je Barca letos konstantno vlekla.
Symbolic
23. 05. 2013 16.50
+7
Alien, Puyol je relativno zdrav, občasnih poškodb si verjetno kot vsak igralec nikakor ne želi... fizično je pa tak, kot "izklesan" iz skale...Ne pravijo mu zastojn "Tarzan"... Abidal je pa rekonvalescent zelo hude bolezni, ki se zna podmuklo vrniti v še hujši obliki... A misliš, da bi Abi zdržal ta tempo igranja (na vsake 3-4 dni prvenstvena tekma)... Končno, če bi se mu, bog nedaj, stanje poslabšalo, kdo bo takrat kriv? Uprava, trener ali navijači in kontranavijači skupaj? Bodi realen prosim... slabo primerjavo si izbral....
Hammurabi
23. 05. 2013 18.49
+5
Minotauer - se vidi, kdo je osvojil prvenstvo. Niti enega pokala v vitrini, množični samomori okoli SB
alien8potnik
23. 05. 2013 13.27
-4
problem je le, da je abi želel igrati še v barci, ne kjerkoli drugje. pa so mu rekli ne. sem prebral v tujih časopisih. tudi to, kako dolgo so ga puščali v negotovosti in niso izkomunicirali z njim, kaj nameravajo. zato, hm, ne preveč zagovarjat uprave kluba v tem primeru. zdravljenje? dvomim, da je barca plačala kaj ekstra. imel je pogodbo z zaščitnimi klavzulami, kot jo imajo vsi. sam sem upal, da je barca drugačen klub. za moj real vem, da v takem primeru nimaš kaj pričakovati. no, zgleda pa, da je prav povsod ista pašta.
Hammurabi
23. 05. 2013 13.48
+2
Raumdeckung
23. 05. 2013 13.52
+2
hahahahahahahahahahaha alien je bog laganja
Ziggi
23. 05. 2013 14.04
+1
hahahahahahhasm, kva vse hodi po tej zemlji
Symbolic
23. 05. 2013 17.08
+4
Alien, ozri se mal v tvojem klubu kako so \"humano\" deklasirali Ikerja...Tisto glede \"slabe\" forme... to so samo izgovori, sicer kako pa naj pride v formo, če ste legendo kluba \"zabetonirali\" na klop za rezerve? Pa dobro, nekdo je tako odločil in kaj zdaj? A boste Barca hejterji s tem \"pljuvanjem\" kaj spremenili? Zakaj me silite, da uporabim podoben izraz (z vaše strani) o Barcinih navijačih v zadnjih člankih o Mourinhu? Preneseno na vas bi se zdaj glasil: Barca hejterji so dobili svojo kost za glodat...
alien8potnik
23. 05. 2013 22.25
+1
ja, dobili smo jo. tokrat tudi mi "upravičeno" pripominjamo določene stvari. jaz resno mislim, da je to z abijem grdo. ne, ker bi sovražil barco. je ne. nekateri vaši navijači mi grejo na jetra, res je, vendar barce ne sovražim. spomni se, kako navdušen sem bil, ko je abi igral za barco po prestani bolezni. iskreno sem bil navdušen. še zasekiral sem se, ker sem si mislil, da rm ne bi nikoli bil tako kul v takem primeru. zdaj pa je barca pač taka, kot vsi.
Symbolic
24. 05. 2013 09.16
+2
Alien, tega se še kako spomnim in sem ti takrat napisal: RESPECT ... V sedanjem razvoju dogodkov, ko nimamo točnih podatkov zakaj je do tega "razhajanja" prišlo, mi ne ostane nič drugega kot logično razmišljanje: - ko je bilo najtežje, mu je Barca pomagala, o tem ni dvoma, - zaradi dolge odsotnosti po težki bolezni Barca se ne more 100%-tno zanest na Abija, da bo zdržal vse napore tekmovanj - njemu je pa zelo pomembno, da je aktiven kar pozitivno deluje na njegovo zdravstveno stanje... In? Kje smo zdaj? V slepi ulici... Kaj narediti, da bo "volk sit in koza cela"? Verjetno, ponujena "služba" v Barci (pa ne vemo kakšna) njemu pomeni slovo od igranja kar bi za njega zelo negativno uplivalo...in tu mu dam prav! Pri rekonvalescentih po manj hudi bolezni zdravniki poudarjajo pomembnost aktivnosti,v Abidalovem primeru pa je aktivnost bistven faktor! Kako mu to omogočiti? Tako, da ga osvobodijo vseh obveznosti... Mogoče vidiš ti kakšno drugo rešitev?
pinguuu
23. 05. 2013 13.26
-11
žalostno je tako nečloveško obnašanje barcelone. škoda, da so tako nečloveški. najprej podkupijo sodnike, ko ni plač molzejo unicef, sedaj pa se rešujejo človeka, ki je verjetno zbolel zaradi njihovega dopinga.
Hammurabi
23. 05. 2013 13.52
+12
ko ni plač, molzejo unicef. Tale zmaga. Barsa plačuje vsako leto 2 mio EUR UNicefu, igralci pa 0,5% od bruto plač, on pa šprica ven take neumnosti. Nivo royala pač
Ziggi
23. 05. 2013 14.05
+4
ahahahahahahahahaha, pingec ti si .......................eeeeeh
alien8potnik
23. 05. 2013 13.24
-2
malo se sprenevedate, navijači barce, ko pravite - saj lahko gre, kamor hoče, tu ni nič etično spornega. e, je. če vsi tako razmišljajo, kot to pravkar počnejo v barci, potem ga nihče več ne bo hotel. abi je očitno stigmatiziran, ker je imel raka. poudarek je na JE IMEL. to se mi zdi hudo etično sporno. mah, grdo, no. pustili so ga na cedilu. in to zdaj, ko se je komaj pretolkel skozi pekel. upam, da ne zboli ponovno. psiha je pri teh stvareh bistvena. drži se, abi! škoda, da imaš tako grozljivo usodo. res RESPECT!
Hammurabi
23. 05. 2013 13.49
+6
hinavec. če ne bi Abidal igral pri Barsi, ti ne bi komentiral tega članka
Ziggi
23. 05. 2013 14.06
+2
Ziggi
23. 05. 2013 14.07
+3
Bo Abi povedu pa vam dal eno trdo in your face cabroni
zigtjas
23. 05. 2013 15.53
+1
ti si pa edn izmed najbol smesnih tle gor!barca mu je stala ob strani,se vedno mu...ponujajo delo v klubu,ti pa pises bedarije da so ga pustili na cedilu.otrok ne komentiraj ce nisi na nivoju odrasle osebe!
Raumdeckung
23. 05. 2013 13.01
+2
Pa to novico je komentiralo več navijačev Reala kot Barce. Ni čudno, da ima toliko komentarjev.
alien8potnik
23. 05. 2013 13.07
-1
aja? kot pač lanke o rm komentira več navijačev barce kot reala. simpl :DDDD
Raumdeckung
23. 05. 2013 13.08
+2
Raumdeckung
23. 05. 2013 13.09
+1
Aja...sej pri vas če imaš avatar logo od Arsenal si navijač Barce. Sem pozabu, da kdorkoli seo brne proti Realu je navijač Barce.
alien8potnik
23. 05. 2013 13.25
-1
katero, raum? pojdi pod katerikoli tekst o real madridu in preveri, koliko navijačev barce pljuva po nas. vsakič. non stop.
Raumdeckung
23. 05. 2013 13.48
+1
sem šou pod novi dresi reala....vidim, da so vsi komentirali...od navijačev Manu do Barce. Ampak komentari od Barcinih navijačev je precej manj kot tu od realovih. Najdi mi novico?
Raumdeckung
23. 05. 2013 14.32
+0
evo tu je čez 150 komentarjev...tam pa okoli 100....pa je tista novica dresi Real starejša.
alien8potnik
23. 05. 2013 16.59
-1
vsi članki o mourinhu in razhodu z realom .... vsaka tekma, ki jo igra real ... potrudi se malo. ne mi zdaj s temi dresi argumentirat. koga to zanima?
ocividec
23. 05. 2013 12.58
+0
...HAMURABI...NISI MI ODGOVORU ZAKAJ SEM HINAVEC....a mogoče zato ker resnica boli al kaj.....še to ti povem, da spremljam tekme evropske lige in privoščim bolši ekipi ki pokaže vrhunski nogomet da zmaga.....je pa res da ne navijam za nobeden klub, ker mi je prioritetni šport rokomet........sicer pa hvala Jalec ker si mi dal + h komentarju.....
ocividec
23. 05. 2013 13.00
+0
....sicer pa Hammurabi, te povabim na kavo, da vidim kako intelektualen in izobražen človek si , da znaš in lahko takšne komentarje pišeš...:)
alien8potnik
23. 05. 2013 13.09
-2
hammurabi je eden izmed fundamentalistov .. z njimi pa veš, kako je. niti inteligenca jim ne pomaga, četudi jo premorejo;)
Hammurabi
23. 05. 2013 13.10
+1
ocividec - sem ti odgovori, samo pogledat moraš kar se kave tiče, hvala za povabilo, povabi raje somišljenika aliena, samo on pije kakav, v njegovih letih kava škodi, ker še raste.
pinguuu
23. 05. 2013 13.24
-3
hamurabi piše povsem neargumentirano... samo žali, bv razpravljat s takimi
alien8potnik
23. 05. 2013 13.26
-4
res. enega stavka ne premore vrli hammurabi, da ne bi žačil. zdaj že ve, da pijem kakav;)
ocividec
23. 05. 2013 13.51
+3
...povabim oba na kakav in kavo....pa še jegra povh plačam.....:):)
Klemenqwsqq
23. 05. 2013 12.29
-5
Barca ti vedno stoji ob strani they said Barca bo odpikala Abija ker ga več ne rabi they said
Raumdeckung
23. 05. 2013 12.37
+1
33 let. Aha. Kaj mi bo igralec, ki več v bolnici kot na igrišču. Real bi prodal že po prvi operaciji.
Raumdeckung
23. 05. 2013 12.37
+5
Poglej kaj so naredili iz Raula v vašem velikem Realu.
Hammurabi
23. 05. 2013 12.38
+1
Raum, pusti jih. Vidiš, da provocirajo, ker njihov klub propada...
murkecc
23. 05. 2013 12.54
+0
Kdo pa je sploh omenju Real?? Ste pa res zafrustrirani...
Raumdeckung
23. 05. 2013 12.59
+2
Realov navijač se ubada z Barco. Zafrustiran ne moreš bit če si največjemu konkurentu pokazal zadnjih 6 let kako se igra nogomet.
alien8potnik
23. 05. 2013 13.10
-1
raum, kot se ti ubadaš z realom, na primer. pa z barco. in kot se predvsem barcini navijači ves ljubi čas ukvarjajo z realom. aja, to te pa ne moti. saj res.
Raumdeckung
23. 05. 2013 14.32
+0
Jaz vsaj vem kaj govorim ti pa nimaš pojma niti kaj je pressing. Razlika otrok. RAZLIKA
pinkyprinc,
23. 05. 2013 12.21
-10
samo ena je sramota , ta je uefalona kaj dela z legendami...
Klemenqwsqq
23. 05. 2013 12.27
-5
"Francoski branilec je dal vedeti, da želi nadaljevati nogometno kariero, klub pa je podal svoje mišljenje" To se pravi je lepo videno, da je Barca pač odpikala Abija. Pfuj!
Hammurabi
23. 05. 2013 12.29
+1
brigajta se za svoj fašistični klub podrepnika
LocoBlanco
23. 05. 2013 12.33
-2
Če je naš klub fasističen potem je vaš klub arabska dinastija!
Klemenqwsqq
23. 05. 2013 12.33
-2
Fašističen tule je kvečjemu odpik Abija
Raumdeckung
23. 05. 2013 12.39
+1
Pinky Najdite si novega trenerja. Kaj tebe briga za druge klube. Pa razlikuj pojem legenda.
Hammurabi
23. 05. 2013 12.39
+5
Santiago Bernabeu - fašistični polkovnik, ki je s Francovimi četami klal po Kataloniji pomladi 1938
Raumdeckung
23. 05. 2013 12.39
+1
Jalec Arabski? Zakaj? Kaj je lastnik arabce? Če pa je zaradi sponzorj poglej kaj vam piše gor na dresu. :)
Raumdeckung
23. 05. 2013 12.42
+2
Realovci kaj take poledice vam je pustil Guardiol
Klemenqwsqq
23. 05. 2013 12.21
-5
Mes que un club? Hmm ob prvi priložnosti se ga rešijo kot kanto smeti. Zanimivo.
Raumdeckung
23. 05. 2013 13.02
+4
Ob prvi priložnosti je reku hahahahaha že dve leti je bolan model...ob prvi priložnsti bi jaz tebe na cesti tak nabil...da bi ti iz nosa tekla modra-rdeča barva...
alien8potnik
23. 05. 2013 13.12
-1
Felipao
23. 05. 2013 13.24
+4
Saj ga niso odpustili, potekla mu je pogodba geniji. Barcelona mu je med zdravljenjem nudila vso mogočo podporo in ga niso nagnali v najtežjih trenutkih v življenju tako kot je to naredil Real z Raulom.
pinguuu
23. 05. 2013 13.36
-2
niso ga mogli prej nagnat, saj je imel pogodbo
Raumdeckung
23. 05. 2013 13.50
+2
Seveda.....lahko ti prodaš igralca kadar ti paše. Sam kaj ko nihče ne bi kupu bolanega človeka. In če se vam zdi pametno mu dajat recimo 5 milijonov € na leto ker je skoz v bolnici. Potem ste verjetno navijači reala.
DonMiltonFriedman
23. 05. 2013 12.13
+1
Ledo44
23. 05. 2013 11.27
+8
Realovci so glasni-naj rajši napišejo kako je kljukec portugalski nagnal legendo kluba Raula in bil sedaj sam šutiran iz kluba
LocoBlanco
23. 05. 2013 11.42
-5
Raul odšel prostovoljno zaradi prihoda Pereza oz. Mouja! Raul se bo vrnil na SB in bo še deloval v tem klubu...uprašanje je samo čas! A ko je pa SAF odpustil RVN, Beckhamai itd. pa se ne spomneš! Kk ti ni jasno da so mediji napihnali vse...ne zanikam spora IKER- Mou ampak marca je pa le marca! Glede RM pa ne vem zakaj se mora omenjati v temi o igralcu Barce! Heeee ledo tolk si leden da so ti \'\'smrzli\'\' možgani!
Ziggi
23. 05. 2013 11.55
+1
Abidal pa bi lahko takoj deloval v tem klubu, sam bi lahko izbral funkcijo
Ledo44
23. 05. 2013 11.57
+3
SAF odpustil RVN.. saj ne veš kaj pišeš...lažeš kot tvoj veliki vzornik Murči
LocoBlanco
23. 05. 2013 11.57
-2
Moj vzornik? Ga ni...sem dovolj star in uspešen da sem jaz nekomu za vzor! Kakšen navijač Mouja...imam spoštovanje do njega tako kot do njegovih predhodnikov! Ko se odtališ pa spet kej napiš! Lp
Ziggi
23. 05. 2013 11.59
+4
Hammurabi
23. 05. 2013 12.20
+1
LocoBlanco
23. 05. 2013 12.25
+1
Hammurabi
23. 05. 2013 12.26
+1
Jalec - v Iškem vintgarju iščejo smetarja. naredi mi uslugo in se javi na razpis.
LocoBlanco
23. 05. 2013 12.34
-3
pinguuu
23. 05. 2013 11.23
-5
To je klub, ki BAJE zagovarja človeške vrednote!!
Santa92
23. 05. 2013 11.26
+8
sej ga te niso tepli al pa stradali, fak kaj te z vami dela, pač ni
Hammurabi
23. 05. 2013 12.20
+5
pingvin vodenoglavi - 2 leti je Abidal dobival polno plačo. A misliš, da bo do penzije v prvi ekipi ? Moron
Symbolic
23. 05. 2013 11.15
+12
Prvo kaj rečem je: na podlagi tako skope informacije je zelo težko izraziti svoje mnenje... Pa vendar, človek si lahko ustvari neko mnenje in moje mnenje je sledeče: Abidal je realno pretehtal svojo situacijo, zaveda se, da po tako dolgi odsotnosti težko pride nazaj v prvo postavo, rad bi pa aktivno igral še naprej... Biti še naprej fizično aktiven je za njega, glede na prestano bolezen, zelo pomembno! Zato išče varianto, ki bi mu najbolj odgovarjala, ker mu kot rekonvalescent pasivnost lahko škoduje, zato je tudi zavrnil ponujeno mu možnost! Po mojem, pravilna odločitev Abidala ... ima popolnoma prav, da se bori ZASE, ker gre za zdravje, ki ga bo ohranil le z aktivnostjo... to je bistveno! Kar zadeva Barce pa ne pozabimo, da mu je pomagala v najtežjih časih, to pa ne morete zanikat! Po drugi strani, vsem nam je dobro znan kronični problem Barce z "luknjasto" obrambo... Avtomatsko se zastavlja vprašanje: ali obramba pridobi, z več kot eno leto odsotnim, Abidalom (spomnimo se Ikerja,bil je neprimerljivo manj časa odsoten, pa ne more nazaj v prvo postavo)? Nič ne vemo o tem kakšne pogoje so zastavili zdravniki, ali je Abidal sposoben odigrati celo tekmo (zlasti, če gre za nek derbi in pd)? A ni bolj pošteno, dat mu proste roke, naj sam odloča, kot držat ga na klopi za rezerve in mu občasno dovolit da zaigra kakšnih 10-15 minut... Pa še to: NIKAKOR PA NISEM VESEL NJEGOVEGA ODHODA, ... prav obratno, sem žalosten in upam, da so to le bučke!!! Mislim pa, da se je tudi Abidal zelo težko odločil za tak korak... ŠKODA, res ŠKODA! Čudi me, da se ni najdla kakšna druga varianta (pomočnik trenerja, vzgoja mladih, ali...)!
pinguuu
23. 05. 2013 11.18
-15
kaj mu je pomagala? imel je pogodbo in ker je bil bolan mu je niso mogli prekinit!! sedaj ko mu je pa potekla, so se ga pa znebili, kot da bi bil 13 prase..
Ledo44
23. 05. 2013 11.18
+7
Preberi cel članek-ponudili so mu delo v klubu...
Symbolic
23. 05. 2013 11.30
+7
Pinguuu... kaj pa zdravljenje? A misliš, da je to zastojn? Ledo: nič ne vemo kakšno so mu mesto ponudili, predvidevam pa, da je Abi to zavrnil, ker mu ne omogoča aktivnega stika z nogometom... Saj imajo še B ekipo, pa šolo mladih, pa ni hudič, da ga ne bi vklopili tam kot pomočnika trenerja ali podobno...
Ziggi
23. 05. 2013 11.41
+4
Imel je možnost da si sam izbere funkcijo, katerokoli bi si želel, ampak kljub pozivom Keitaja in drugih prijateljev da naj da na prvo mesto družino je želja po igranju prevelika, dejstvo pa je da boljši od kakšnega zdravega obrambnega pri barci, predvsem zato ker se zna noro dobro postavljat, ampak kolikor sem prebral, nikoli ne bo zdržal 90 min polnega tempa niti par zaporednih tekem.
mmickica
23. 05. 2013 11.50
+7
Tudi meni je Abidala zelo žal, ampak Syimbolic je izredno lepo napisal, v čem je problem, tako da ... tu ni kaj dodati! Upam, da bo našel sebi primeren klub, kjer se bo dobro počutil in igral še vsaj nekaj let!
Ziggi
23. 05. 2013 11.54
+4
Res je dobro napisal, čakam odgovor svete dvojice :)
alien8potnik
23. 05. 2013 13.18
-5
symbolic, zelo v redu si napisal. problem je le, da je abi želel igrati še v barci, ne kjerkoli drugje. pa so mu rekli ne. sem prebral v tujih časopisih. tudi to, kako dolgo so ga puščali v negotovosti in niso izkomunicirali z njim, kaj nameravajo. zato, hm, ne preveč zagovarjat uprave kluba v tem primeru. zdravljenje? dvomim, da je barca plačala kaj ekstra. imel je pogodbo z zaščitnimi klavzulami, kot jo imajo vsi. sam sem upal, da je barca drugačen klub. za moj real vem, da v takem primeru nimaš kaj pričakovati. no, zgleda pa, da je prav povsod ista pašta.
Felipao
23. 05. 2013 13.28
+6
Jaz tukaj ne vidim nič spornega... Pri njegovih letih (33) bi že tako ali tako težko igral na vrhunskem nivoju več kot še nekaj let, bolezen in pa enoletna odsotnost pa sta še dodali svoje. Težko verjamem, da bi še lahko odigral 90 minut kakšne izredno težke tekme, sploh na tem nivoju. Barcelona mu je nudila vso podporo med zdravljenjem, ampak zdaj je čas za pomladitev ekipe. Sem pa prepričan, da bi Abidal še naprej igral v prvi postavi, če ne bi bilo te bolezni.
Ziggi
23. 05. 2013 14.13
+4
Felipao, pa sej tukaj ni nič spornega, pa saj vidiš da le par cabronov na vsak način želi celit svoje rane na račun barce, revčki moraš jih tudi malo razumet.
Felipao
23. 05. 2013 14.55
+4
Saj vidim ja, komaj čakajo, da lahko komentirajo, pa čeprav je še tako nedolžna zadeva. Je že tako, da se bolje počutiš, če tudi pri drugih stvari niso idealne, sploh po letošnji katastrofi, ki so jo doživeli. Najbrž bi govorili o zaroti že če bi Messi rekel, da mu je govedina bolj všeč od svinjine.
Symbolic
23. 05. 2013 17.22
+5
Alien, Iker je tud želel igrati, pa mu niso pustili... Ampak zate je to bilo v redu, v Abijevem primeru pa ni... Uprava kluba bi bila absolutno kriva, če bi hotela Abija obdržati vendar ga ne vklopiti v aktivno igranje... To bi pa bilo res hinavsko! Predvidevam, da je za Abija bila to zelo težka odločitev in se je o tem odločil po posvetovanju s svojim menađerjem...
alien8potnik
23. 05. 2013 22.27
-1
iker je drek mešal v slačilnici. tam je zadeva malo bolj kompleksna.
LocoBlanco
23. 05. 2013 10.40
-6
Mammurabi in mmickica: Včeraj ko sta pametovala v članku RM (oz. ko pametujeta v vseh člankih RM) sem vama dejal da ima Barcelona dostih svojih problemov in tem za komentiranje zato vama še enkrat povem da se držita teh tem ker tam komentirata kot navijača Barce in ne moreta bit realna ter objektivna za razliko od nekaterih tu ki pa znajo napisati realen komentar! Lagano...vi komentirajte svoje mi bomo svoje...in ne bo Alien, Jalec itd. trn u peti! Mmickica pa ne spet pisat da sem psihopat! (haha) Lp
Ledo44
23. 05. 2013 11.14
+7
Barca ima probleme, če ne podaljša pogodbe s 33 letnim nogometašem-to so problemi lahko samo za psihopate...
LocoBlanco
23. 05. 2013 11.33
-6
Ni letelo na to...ampak na ostale probleme, ki bi jih moral poznati glede na to da si navijač Barce!
Ledo44
23. 05. 2013 11.40
+7
Kakšne probleme vidiš ti pri Barci...v primerjavi z Realom so verjetno malenkostni
LocoBlanco
23. 05. 2013 12.03
-5
Problem kot problem je problem! Malenkostni, veliki, mali, težki ne obstajajo ker če iščeš rešitev jo na koncu najdeš! Si še vedno v srednji šoli da tega ne razumeš?
Hammurabi
23. 05. 2013 12.21
+4
jalec- v našem zdravstvenem sistemu lahko še vedno koristiš nujne psihiatrične usluge popolnoma zastonj. izkorist to možnost, dokler obstaja
LocoBlanco
23. 05. 2013 12.26
-4
a zdej ko si bil pol leta tam...mislis da bom jaz tudi!?
Raumdeckung
23. 05. 2013 13.00
+5
Jalec kaj se spet voziš na morje pa pišeš z Ipada?
Hammurabi
23. 05. 2013 13.11
+4
LOL !!! Ti je lepo rekel, da je na Kitajskem - xsinghua !
Raumdeckung
23. 05. 2013 13.50
+4
Ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....na kitajskem je....hahahahahaha
Ziggi
23. 05. 2013 14.13
+4