Zanimivosti

VIDEO: 100 kilogramov eksploziva premalo, da bi silos padel

Redbank, 12. 05. 2013 13.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Avstraliji so želeli porušiti pol stoletja star silos, a strokovnjaki za rušenje zgradb so se samo prijeli za glavo, ko se silos po eksplozijah ni do konca podrl. Delo so morali dokončati z bagri.

V nedeljo zjutraj so želeli v Redbanku blizu mesta Brisbane porušiti ogromen silos, v katerem so nekoč za bližnjo pivovarno hranili ječmen. Strokovnjaki so bili prepričani, da bo 100 kilogramov eksploziva dovolj, da bo silos padel, a po usmerjenih eksplozijah so uvideli, da so se ušteli. Silos se je namreč le nagnil in potrebno je bilo še kar nekaj dela. Pri tem so si pomagali z bagri, ki jim je na koncu le uspelo, da se je orjak spremenil v 4000 ton ruševin.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (76)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
13. 05. 2013 11.45
+10
Njegovi arhitekti in gradbinci so najbrž fajn smejali.
theso2012
15. 05. 2013 19.13
higgsov bozon
12. 05. 2013 21.11
+3
Dakota 100
12. 05. 2013 18.07
-3
100kg drugič naj ga dajo eno tono, pol pa bo efekt.
Bruhalnica24
12. 05. 2013 17.53
+28
V NY so padle 3 stolpnice z hitrostjo prostega pada,pa sta bila samo 2 aviona.... Tu je lep prikaz rušenja in prikaz koliko je močna neminirana konstrukcija... V NY so bili profiji, da se je vse sesedlo vase in ne v nagib...
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 17.58
+5
CIA preverja zarote v medijih in če prestopiš mejo normalnosti ti grozi do 3 leta zapora v gvantanamo
Bruhalnica24
12. 05. 2013 18.18
+10
Ja v Ameriki te obiščejo Fbajefci.... Ne morejo več skrivat resnice, to jih....
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 18.21
+0
schranz91
12. 05. 2013 18.24
-5
stevia, očitno ne poznaš kaj se zgodi z kovinami pri visokih temperaturah, postanejo mehke kot puter, kako naj bi taki temelji lahko še držali nebotičnik po konci?
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 18.34
-3
higgsov bozon
12. 05. 2013 20.38
+3
schranz91... tudi če imaš prav .. ,zakaj pa je ta silos ostal pokonci ,ko je že začel pridobivati na hitrosti pada? če bi bilo po tvoji teoriji in ameriški ,bi mogel iti silos ko je že začel padat ,do tal ..PA NI ;) .
appollyon
12. 05. 2013 21.43
+2
Silos je obstal ker je narejen za vojno stanje! Take imamo tudi v sloveniji! In so armirano betonski, armirani z mrežami! WTC je pa bil armiran na način enega velikega sredinskega nosilca! Kot samostojna konstukcija, vse ostalo je bila samo obesa in dodatna teža!
higgsov bozon
12. 05. 2013 22.09
+2
poglej si malo na tubu videe kjer gorijo stolpnice od spodaj navzgor,pogorijo a ne padejo . tu notri je bilo ognja minimalno razen v trenutku eksplozije (nekaj sekund),niti približno toliko da bi se lahko železo stalilo. veš koliko temperature je potrebno da se zmehča železo ...ljudje so bili pa na oknih,na svežem zraku. če bi bilo notri npr 500 stopinj ,bi ti ljudje ki so mahali vn skozi okna izpuhteli v sekundi ,ne pa da so 20 minut mahali vn s prostorov ki so imeli nevem... " 500 " stopinj hehe..
schranz91
13. 05. 2013 00.24
+0
letalo se je zaletelo s polnimi rezervoarji potem pa se zamisli koliko toplote se je sprostilo ob gorenju tega, namreč vso gorivo ki je bilo v letalu je zgorelo v nebotičniku, tako in tako najmanj 50% nosilcev zgradbe je bilo uničenih ob trčenju
Ferdo Crni
13. 05. 2013 09.23
+1
Eni spet ne ločijo med topljenjem jekla in mehčanjem jekla. Noben ni rekel da se je jeklo "stopilo". Se pa jeklo zmehča pri manjši temperaturi kot je samo tališče jekla.
Ferdo Crni
13. 05. 2013 09.24
+1
In še tole..... če naj bi to v primerjavi z WTC kaj dokazovalo je ravno to, da načrtovana eksplozija definitivno ni bila. Tu so uporabili 100 kg rastreliva v WTC pa sta se zaleteli nekaj 100 tonski letali. ampak teoretikom to itak ne bo nič povedalo. Do konca in naprej razpredat in nakladat.
higgsov bozon
13. 05. 2013 09.28
+2
eni pa sploh nimate logike... kako je možno da so bili ljudje 20 minut v teh prostorih kjer je bila takšna vročina da se je mehčalo železo !?
higgsov bozon
13. 05. 2013 09.34
-3
poglej malo na net da si boš lažje predstavljal...no ti bom pa jaz nekaj nalimal... Železo α (α-Fe) ima telesno centrirano kubično kristalno zgradbo (TCK) in je obstojno od absolutne ničle do točke G: to je do 912 °C. Pri temperaturi 769 °C preide iz feromagnetnega v paramagnetno stanje.
higgsov bozon
13. 05. 2013 09.35
-2
sedaj pa mi povej kako so lahko živeli ljudje 20 minut na oknih prostorov v katerih je bilo več kot 700 stopinj ,kjer se začne železo mehčat...no da slišimo...
higgsov bozon
13. 05. 2013 09.47
+1
pa si na tube napiši : sharjah building fire. pa mi razloži zakaj se ni sesedlo-je pa dobesedno pogorela !
higgsov bozon
13. 05. 2013 09.49
-1
ali pa si napiši : Dubai skyscraper on fire ,kjer je gorela cela stolpnica ,ne samo streha kot pri wtc ..in se ni sesedlo skupaj...
higgsov bozon
13. 05. 2013 09.52
+0
še lep vid. goreče stolpnice ki je kompletno cela v ognju in se ni posula .. Stunning video:Blaze engulfs skyscraper in Chechnya
higgsov bozon
13. 05. 2013 10.09
+0
ali pa : Huge inferno rages in skyscraper (China) building is left to burn it's self out. tudi te stolpnice so imele težo nad sabo,pa se niso sesule . Imele so ogromno več teže nad sabo kot wtc ki je gorel pri strehi, saj so gorele od temeljev navzgor.... mi lahko objasniš ferdox... jaz sem ti dal kar nekaj trdnih dokazov da se zgradbe ne morejo zrušit same od sebe ,sedaj mi daj pa ti nekaj trdnih dokazov da se upajo...pa ne sedaj neke ameriške teorije in simulacije...no da slišimo oz vidimo...:)
Ferdo Crni
13. 05. 2013 10.43
+1
eh..... tole je abotno. Vsi so naenkrat strokovnjaki kako naj bi stolpnice padale. Kje na svetu pa rušijo zgradbe od zgoraj navzdol.
higgsov bozon
13. 05. 2013 11.01
-1
hehe..no se mi je kar zdelo... pa ne moreš porušit wtc-ja od spodaj,ker potem je očitno da si ga zaminiral... če pa se spomniš nista padla samo 2 stolpa,so tudi sosednje stavbe padale kot domine kar brez vzroka same od sebe ...od spodaj navzgor ;) .
Ramzess
13. 05. 2013 11.47
+1
WTC ni padel zaradi letal, temveč je bil poodminiran, plus zrušen oz. konstrukcija omajala z miniatomsko bombo, ki nenazadnje tudi vzrok za krater ali jamo, v katerega sta se stolpnici sesuli.
higgsov bozon
13. 05. 2013 12.06
+1
letala so priletela tja kamor je bil namen omajat konstrukcijo in sicer s thermitom ,ne z atomsko bombo :) .nastavljen thermite je omajal konstrukcijo in ko je streha padla na spodnja nadstropja se je začela verižna reakcija miniranja stolpnice od zgoraj navzdol ,kar pa je prekrival materjal ki je padal mimo stolpnice. miniran je bil sredinski steber,okoli se je pa itak samo sesipalo,ker je bilo samo sestavljeno železje pritrjeno na glavni steber. da je bilo zaminirano lahko slišite na miljon videoposnetkih na katerih gasilci in ljudje dobesedno počepnijo ob detonaciji -miniranju konstrukcije. kar pa še potrjuje da so sami vse skupaj nastavili so pa videoposnetki vojaških letal ki so vizualno identična civilnim,samo da so prebarvana b temnejše barve brez logotov,kar tudi vidite na posnetkih in pričanju ljudi ki so bili tam zraven in so rekli da so bila 100% vojaška..brez logotov in brez oken..
higgsov bozon
13. 05. 2013 12.13
-1
miljon videov je na tubu kjer gorijo stolpnice,bloki itd,nobeden se ni zrušil, a dvojčka ki jim je gorelo podstrešje,pa še to je bilo nepopolno gorenje ker se je iz stavbe vil črn dim pa oba dol . zraven črnega dima je bil pa seveda občutno viden siv dim ki je značilen za thermite in ni bil viden pri nobeni drugi goreči stolpnici katera je ostala pokonci. ko pa pogledate slike konstrukcije na tleh ,se pa vidi da je vse preluknjano kot cedilo kar pa je več kot očitno da gre za thermite ! samo ovčke lahko verjamete svetovnemu policaju ki več kot očitno prikriva resnico !
schranz91
13. 05. 2013 16.17
+1
havonus prej si omenil kako da so lahko ljudje bili uzun na oknih kjer je blo not 700 stopinj in se je mehčalo jeklo, tisti ki so bili tam sploh niso bli na oknih, bili so namreč nižje ali višje od točke kjer se je zadel in so šli ven da se izognejo strupenim plinom in dimu
higgsov bozon
13. 05. 2013 23.21
-1
si pogledu zgoraj videe,kjer popolnoma zgori stolpnica in še vedno drži gor več tisoč ton ? pol komentiraj..
theso2012
15. 05. 2013 19.14
ferdox, od zgoraj navzdol rušijo v mestih, kjer ni prostora da bi padlo kam drugam ...
ochi
12. 05. 2013 17.44
+10
no vidite. 100 kil eksploziva ni bilo dovolj, da sesuje en silos, pa je bila detonacija načrtovana in v temeljih. in še vednov erjamete, da je 747, ki se je zaletel v streho wtcja zruših 10x večjo in močnejšo stavbo?
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 17.57
+0
schranz91
12. 05. 2013 18.12
+0
wtc se je zrušil namreč ne zaradi eksplozije ampak zaradi neverjetne temperature tam notri, da so se temelji stopili in se je vse skupaj sesedlo ker so morali te temelji še več tisoč ton betona držati nad sabo
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 18.23
+1
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 18.23
+4
retropil
12. 05. 2013 18.28
+3
dej razsvetli nas, kako so se lahko stopili temelji, praktično 100 metrov pod tisto uničujočo vročino? če bi blo spodaj tok hudo vroče kot trdiš, nebi še par sekund pred sesutjem ven iz stavbe priteklo 50 ljudi
a1b2c3d4e5f6
12. 05. 2013 18.29
+2
@poccorocco: Tisto je bil Boeing 767-200, ki je precej manjši kot 747. @schranz91: Če gledaš posnetke se jasno vidi gost in črn dim, ki se v ogromnem oblaku vije iz stolpnice. Osnovnošolsko znanje kemije nam pove, da je to znak gorenja z zelo malo kisika, kar pomeni bistveno nižjo temperaturo kot če je kisika dovolj. Temperatura ni bila niti slučajno dovolj visoka, da bi se cela stolpnica zrušila, kajti požari v stolpnicah so bili že mnogo hujši (ko je dejansko celotno fasado do strehe zajel ogenj- med drugim je v 70tih resno gorelo tudi v enem izmed dvojčkov). Če pa bi že prišlo do porušenja, pa je skrajno nenavadno, da se stavba seseda sama vase in da se pod mestom trka letala ena za drugo pojavljajo eksplozije. Temu se reče načrtovano in kontrolirano rušenje z dinamitom.
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 18.53
-1
higgsov bozon
12. 05. 2013 20.46
+3
schranz91... pa o kakšnih temeljih govoriš ? wtc je gorel pri strehi in temelji so bili hladni kot vsaki dan . toplota je bila pri vrhu stavbe. kar se je segrevalo se je konstrukcija in če bi že popustila bi se streha wtcja (vsaj enega) zrušila na eno stran ker je letalo priletelo na rob stolpnice
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 21.17
-3
schranz91
13. 05. 2013 00.26
-1
pocco ne pametuj če ne veš kaj se je zgodilo, v nebotičnika se ni zaletel 747 ampak majnše letalo
an0nimen
04. 08. 2013 11.43
Ah joj kako so nekateri komentarji tule na temo WTC prav butasti hehe Sej ni čudn da so lahko američane nafukal da je binladn poslal svoje pivske komarate na letala pa direkt v WTC. Če nimate pojma o
nadjamop
12. 05. 2013 16.21
-2
amaterji naj malo pogledajo mytbuster kako se rusi. sem se sam nasmejal
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 16.21
+0
sej prow kaj se gredo pa take podvige
klemzii
12. 05. 2013 15.55
+6
Problem ni v tem, da je premalo eksploziva, ampak da so se narobe nastavili zamik eksplozij...
Bruhalnica24
12. 05. 2013 17.54
-2
Zamik je ok, ni bilo 2 vrste, ki bi dala prosti pad....
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 21.29
-2
dreko123
12. 05. 2013 15.23
+37
samo res... pogodbeniki ki so minirali wtc so zadevo opravili precej boljše :)
komentator9999
12. 05. 2013 17.48
-17
Kako ima lahko tak komentar pri Slovenciljnih toliko +. Butas narod do amena, ni čudno, da nas vsi j. od prvega do zadnjega
Bruhalnica24
12. 05. 2013 17.55
+3
Ker si butasto izpadel prav ti, brez znanja in nasedeš globalistom, katerim plačujemo kvazi Co2 davek, ki pa gre kam.....
schranz91
12. 05. 2013 18.22
-3
se strinjam z komentator, nemogoče da bi si američani sami seb delal smrtne žrtve, če je že sam po treh iz bostonskega bombnega napada tak bau bau, bi si pa pustil 3000 mrtvih američanou zarad wtcja
higgsov bozon
12. 05. 2013 21.06
+3
hahaha...schranz91... ti živiš u pravljicah še ! haha.. si mogoče že premišljeval zakaj so lansko leto onemu slovencu pobrali bajto zaradi 120 eur neplačane položnice?tajkuni kradejo pa miljarde!? zato da deluje v očeh ljudi kot da ima država vse pod kontrolo,v bistvu se pa zadaj obračajo ogomne vsote denarja . ravno tako je v ameriki...za teh par žrtev so naredili cel halo -cela katastrofa , zato da prikrivajo tisoče žrtev (žrtvovanih ljudi) zaradi ene ku*čeve nafte
higgsov bozon
12. 05. 2013 21.10
+1
in ja ,,preberi si malo kako so američani vstopali v vojne z žrtvovanjem ljudi.. pol boš mogoče drugače razmišljal ,če ti sevede možgani nesejo toliko . ljudje so sposobni ubijat za denar in oblast , spomni se samo slovenije in Krambergerja itd.. ti že nese kaj bolj !?
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 21.21
-2
ah bluzita ... kr neki vaja bi dal pod lupo, sigurno mata doma kej
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 21.21
-2
appollyon
12. 05. 2013 21.46
+1
To niso slovenci, o priseljenci, po večini tisti ki so napali slovenijo, in je potem Amerika njih! Zato je za njih vse false flag, pa teorija zarote!
higgsov bozon
12. 05. 2013 22.21
+1
ej čisti... dej raje nared eno polmetrsko črto in fajn potegni ,da ne boš smetil več tu gor foruna ..
CIA SLOVANIA
12. 05. 2013 22.50
-1
10gramov kokaina morš posnifat da sploh doživiš high, flash pa take fore...tko da tista pol m črtica je lih za zajtrk
higgsov bozon
12. 05. 2013 23.08
pojma nimam ...daj pa malo bolj na debelo in na visoko..
Profet
12. 05. 2013 14.22
+51
Amaterji ,poklicali bi ekipo ki je zrušila dvojčka v New Yorku in wtc 7 zrušili so se namreč sama vase ..očitno to še profijem ne rata.
Martn123
12. 05. 2013 14.35
-15
če bi se malo spoznal na te zadeve, bi vedel da bi rušenje tako ogromnih zgradb bilo zelo zahtevno, poleg tega bi pustilo ogromno sledi eksploziva, ki pa jih ni bilo mogoče najti. Če bi želeli, da izginejo določeni dokumenti bi to lahko naredili veliko lažje, izgovor za napad niso potrebovali, so talibani sami dost štale nardil, skratka s katerokoli zaroto mi prideš, bi bilo 1000 opcij ki bi bile veliko lažje in učinkovitejše.
square
12. 05. 2013 15.57
+11
Če bi se malo spoznal na zadevo bi vedel da sledi eksploziva so bile, celo na javni televiziji so jih nevede pokazali. Tako ogromne in tudi precej manjše stavbe se ne sesedajo same vase če le eksplozije niso nadzorovane.
Bruhalnica24
12. 05. 2013 17.56
+0
Priporočam uporabo googla glede 9/11... Pa ne si sramote delat no na prazno...
Martn123
12. 05. 2013 21.04
+0
Ne govorim o vizualnih sledeh temveč, temveč o kemijskih. Za rušenje dvojčkov bi bilo potrebno uporabiti nekaj ton razstreliva in za sabo bi pustili veliko sledi, ki jih je brez večjih težav možno zaznati z ionskim spektometrom in jih je nemogoče prekriti oz preprečiti. Različni inštituti, šole, organizacije so to uporabile pri preučevanju ruševin, pa nihče ni našel sledi o tem, vključno z raznimi ljubitelji teorije zarote. Kar se tiče implozije stolpov je več kot očitno vidno, da se rušita iz vrha proti dnu, kar je povsem v nasprotju s tem, kako to rušijo. Normalno, da se je prvo nosilni zid ugreznil, če pa se sicer stavba nebi začela rušit. Kot zanimivost ti še povem da je najvišja zgradba, ki so jo kadarkoli implodirali imela 31. nadstropij, dvojčka sta imela 110. nadstropij. Tako da preden odprete usta se malo pozanimajte in ne delajte prenaglih zaključkov.
higgsov bozon
12. 05. 2013 22.44
tudi armstrong je bil na dopingu ,ki se ga ni dalo dokazat do sedaj ,tako je tudi z eksplozivi
madeinvachina
14. 05. 2013 21.06
Ti sinodmartina za magnezij ne rabiš spektometra! Poglej malo posnetke
ochi
12. 05. 2013 14.09
-20
silos za kaj? nuklearne rakete? za navadn silos ne bi bilo toliko armiranega betona.
coca.eskim
12. 05. 2013 14.17
+12
Martn123
12. 05. 2013 14.29
+3
raketni silosi so ponavad pod zemljo... zakaj toliko ljudi vidi povsod zaroto, čim so omenjen australija, zda ali katera druga zahodna država...
SERGI ROBERTO
12. 05. 2013 16.01
+5
ochi
12. 05. 2013 17.42
-4
tudi fritz je imel vinsko klet, pa ni bilo vina tam, kaj?
ughiue
12. 05. 2013 13.45
+20
Za poln parlajent bo dovolj
ughiue
12. 05. 2013 13.45
+15
vrtnar01
12. 05. 2013 15.27
-8
imaš opcijo popravi,briši...če še ne veš
ki?ibleko
12. 05. 2013 13.40
+61
dokaz da so včasih boljše kvalitete gradili :P