Zanimivosti

Sodnik začuda oprostil prehitre voznike

Berlin, 12. 11. 2010 17.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Nemčiji so nekateri naravnost navdušeni nad odločitvijo nekega sodnika, ki je 42 prehitrih voznikov spustil brez kazni. Prepričan je namreč, da omejitve hitrosti ne prispevajo k večji varnosti, ampak le krpanju državnega proračuna.

Ali gre pri kaznovanju prehitrih voznikov res predvsem za bogatenje države?
Ali gre pri kaznovanju prehitrih voznikov res predvsem za bogatenje države? FOTO: Reuters

Bernd Kahre, tiskovni predstavnik sodišča v mestu Herford na severozahodu države, je medijem sporočil, da želi 62-letni sodnik Helmut Knoener postaviti nove standarde za kaznovanje prehitrih voznikov.

Knoener je namreč prepričan, da omejitev hitrosti politiki niso sprejeli zato, da bi na cestah zagotovili večjo varnost, ampak predvsem zato, da bi lahko z denarnimi kaznimi polnili proračunske luknje.

Sodnik sicer tudi na splošno ni zadovoljen s predpisi, ki urejajo promet. Po njegovem mnenju fotografije prehitrih voznikov na sodišču nimajo pravne podlage, obenem pa si želi, da bi država uvedla bolj jasne predpise o tem kje, kako in kdaj na cestah poteka nadzor hitrosti.

Kahre je še dodal, da si prehitri vozniki kljub odločitvi sodišča še ne morejo oddahniti – tožilstvo se lahko namreč na razsodbo Knonerja pritoži.

Knoener je pripričan, da je potrebno cestnoprometne predpise spremeniti.
Knoener je pripričan, da je potrebno cestnoprometne predpise spremeniti. FOTO: Reuters
  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

StricSLO
14. 11. 2010 00.41
Kdo pa kaznuje policste ob krsenju pravil med delovnim casom?? Ker meni se zdi, da lahko pocnejo prav vse. Dnevno srecam prek Titovega mosta v MB- ju kjer je omejitev 50 kako policaji, ki bi naj bli zgled na cesti vozijo 60 Km/h in vec. Da ne govorim o neumnih omejitvah hitrosti. V ovinke izven naselja 90 a tam ko pa bi dejansko lahko vozo 90 pa je omejitv 70 ali manj. In pol boste rekli, da so kazni zaradi varnosti????
Mariborcan007
13. 11. 2010 09.37
@preprosto V EU je omejitev hitrosti za novoizdelane serijske avtomobile največ 225 km/h absolutno v nemčiji nimajo nobenih omejitev pa poglej to da imamo ravno mi najvče nnesreč to ti vse pove na vožnjo vpliva več dejavniko ne zgolj hitrost ki je ravno za moje pojme postranska če upoštevaš da se neoben ne precenjuje je to ok vsak mor poznati samega sebe za volanom. eden od banalnih in zelo pogostih stvari je da ljudje med vožnjo telefonirajo, jim kaj pade za sedež pol to med vožnjo iščejo, Štrkajo po radiu...skratka med vožnjo delajo stvari za katere niso spsobni hkrati opravljat in vozit in kaj piše pol policija v statistiko ko neddo zapela v jarek v glavnem dol s ceste ??? če ne najde v krvi alkohola piše ker avtomatsko kot glavni vzrok za nesrečo NEPRILAGOJENA HITROST !
Mariborcan007
13. 11. 2010 09.20
jaka3jaka 13.11.2010, 01:10 2 Rad bi videl statistiko nesreč v prejšnjih tednih, ko so policisti stavkali in ni bilo zagroženih kazni za manjše prekrške! Prepričan sem, da bi bilo iz stališča varnosti v c.p. dovoljeno tudi kar ukiniti te kazni, pa se slika varnosti nebi kaj spremenila. Res me zanima! ŽE ZDAJ VEM KAKO BI ZGLEDALA TOTA SLIKA ! SPREMENILO SE NEBI NA SLABŠE ČISTO NIČ KVEČJEMU NA BOLJE KER BI BILO MANJ STRESA NA CESTI ! ČE PA BI IZBOLJŠALI SOCILANI STATUS V SLOVENIJI PA ZOPET MANJ STRESA NA TOTI RAČUN
preprosto
13. 11. 2010 06.05
In ko smo že pri polnjenju propračuna ALI SE SPLOH ZAVEDATE dragi naši poslanci, LEVI in DESNI da socialna pomoč sploh ni pomoč saj jo je potrebno vrniti? Si predstavljate, da ima nekdo tako nizki pokojnino, da z njo ne more živet in mu država da poleg se socialno pomoč da lahko sploh preživi in jo potem zahteva nazaj? Ali pa toloko delavcev brez plač, brez dela vsem država pomaga in jim da soilano pomoč in jo potem zahteva nazaj. Zakaj mlaih bolnih ljudi, ki niso sposobni za delo ensotavno ne upokoji? seveda raje jim da socilano pomoč, ki jo potem zahteva nazaj. Torej vse floskule kako država DA je laž, v resnici posodi, vendar se temu ne reče pomoč, jo mar zahteva nazaj Rdeči križ ali Karitas... Resnici na ljubo bi bilo dobro videti potavke v proračunih države in občin pri prihodkih koliko imajo planirane prihodke iz naslova vračila socialnih pomoči. A glej ga zlomka potem socialne pomoči v resnici niso strošek države saj gre le za posojili, čeprav tega do danes bogi prejemniki niso vedeli... Ali smo res SOCIALNA DRŽAVA? Kje so SINDIKALISTII? Saj je to najhuije ravno za delavce z nizkimi dohodki... Kolikokrat smo slišali politike, saj ne bo tako hudo, saj lahko v stiski zaprosite za socialno pomoč? Zvito mar ne?
preprosto
13. 11. 2010 05.53
In kakšna so dejstva nanaših avtocestah? Avtocesta LJ-MB, tarzadlja, ki bi jo naši zakonodaji moral prevoziti v cca 1uri z vožnjo 130km/h. A glej ga zlomka, imamo tolkiko tunelov in cest vmes med njim, kjer je omejitev nerazumljiva, kjer se vozimo le do 100,00 km/h. Če k temu dodamo še dela na avtocesti in cestninske postaje in pridemo do dejstva da pot lahko traja tudi dve uri, sveda pod predpostavko, da se držiš omejitev in da ni kolon, če pa so potem se lahko voziš tudi dlje. Najbolj nerazumna hitrost pa je 50km/h skozi tunel na Ljubelju, zakaj taka porazna hitrost, ko pa je tunel veliko bolj varen kot marsikateri, ki je brez omejitev na regionalkah. Lahko bi omejili hitrost zadnjih 100 metrov, ker vrli avstrjci ne odtranijo carine, naši jo že...
preprosto
13. 11. 2010 05.45
Ne rečem omejitve v naselju.... pa še tu bi se dalo kaj povedat.. A ni na nemških avtocetsah splošno brez omejitev, razen tam kjer je posebj označeno? Zagotvo zaradi tega nimajo več nesreč. Sam sem zagovornik, da če pride do nesreče pri 130 ali 200 km/h si v obeh priemrih pašteta in da je tu omejitev zgolj administrativna, ja za polnjene računov. Sicer pa zakaj v EU delamo avtomobile, ki grejo hitreje kot 130km/h in potem pričakujemo, da ne bodo šli hitreje kot 130km/h? Ravno tako bedasto je tudi kaznovanje za nepripenjanje s pasom. Koga že ogoržam če nisem pripet? Aja v primeru nesreče je zdravljenje veliko dražje če nisi pripet. Hm, kaj pa zdravljenje raka kadilcev, alkoholikov... Zakaj potem država z istim razlogom ne prepove kajenja in pitja alkohola... Seveda ponovno je tu razlog polnjene proračuna. In policija, ki naj bi skrbela za preventivo... zagotvo ni preventiva s skrivanjem z radar pištolo v grmovju, vožno v maskiranem (civilnem vozilu)... Preventiva so napisi s tablami pozor radar...
chicago.bears
13. 11. 2010 02.54
varnost ogrozajo prepocasni vozniki njih je treba kaznovat bravo sodnik upam da se se kasen tebi podoben najde v sloveniji!!
ietsspesiaals
13. 11. 2010 01.43
ko je pa to lepo povedov cist po resnic, da omejitve hitrosti ne prispevajo k večji varnosti, ampak le krpanju državnega proračuna.
pero05
13. 11. 2010 01.38
DRŽAVA SAMO POLNI PRORAČUN S KAZNIMI. LE TO SI PRIZADEVA! TO JE VSE KAR JE ZA POVEDAT!
jaka
13. 11. 2010 01.10
Rad bi videl statistiko nesreč v prejšnjih tednih, ko so policisti stavkali in ni bilo zagroženih kazni za manjše prekrške! Prepričan sem, da bi bilo iz stališča varnosti v c.p. dovoljeno tudi kar ukiniti te kazni, pa se slika varnosti nebi kaj spremenila. Res me zanima!
branekk
13. 11. 2010 00.56
...SLOVENIJA...˝mala ŠWICA˝ , pa kaj še...lopovščina na vsakem koroku , da je ni blizu...
rokin
13. 11. 2010 00.51
čedalje več nesreč je izvanih od ljudi ki so razvajeni in razmišlajo samo za svojo ritko. ne rabiš met nwm kakega IQ da veš da ekstremno kršijo pravila samo tisti ki nimajo nikakršnega odnosa do so človeka, taki ljudje ne dojamejo da s takim načinom vožne sploh nč ne pridobiš, razn povečane možnosti za vgraviranje imena v marmorni kamen!
selena_
13. 11. 2010 00.40
Država rabi dnar. Država je v krizi v hudih dolgovih.A država nima drugega dohodka kod pa od bogih delavcev in te preklete davke Nevem kako ti lahko da kazen ko se pelas na avtocesti 150kmh...Enostavno morjo policaji ispolnjevati neko normo, ki za tem stoji država, seveda v zadolžen proračun. Nismo delavci krivi da je tako! Aj e tako vlada RS?
branekk
13. 11. 2010 00.40
...če se počasi pelješ , se hitro ne da ognit...!
pogumn
13. 11. 2010 00.23
gavrane20 Za koliko misliš da je prehitro vozil voznik ,ki je zbil našo najljubšo mačko v naselju?MOrda če bi vozil 20km manj,bi lahko pravočasno ustavil.Res pa je da lahko bi vozil 150 skozi naselj ali pa 10 če je skočila pred njega nemoreš nič naredit.Včasih pa lahko ogromno.
pogumn
13. 11. 2010 00.16
ok morda sm izpadu kre... pri vsem tem .Dejstvo je da imamo slabe ceste in da nebi nihče umrl tega nebo. Kako ter kaj bi pa vi naredili proti umrlivostvi na cesti ,prehitri vožnji,prekratki varnosti razdalji,da bi bili ljudje privezani itd .itd....??? Hvala za vaše predloge.
pogumn
13. 11. 2010 00.03
mariborčan007 Popolnoma se strinjam s tabo.Vse je res kar si napisu.To s traktorrjem je žal tudi povečini prisoten alkohol.Ne pa vedno. Sam kot sam praviš kaj vse se dela po cesti in če nebi blo policije .Kaj vse bi se potem delalo.Zakaj ko se dvignejo kazni drastično pade odstotek prometnih nesreč.Nato pa gre počasi v stare tirnice in se število umrlih povečuje. V našem kraju se je tip rahlo pod uplivom alkohola neprivezan s športim vozilomzaletel v drevo. In to zgolj po okoli 50 m.in umrl Sosed je takoj reku nikoli več pijan za volan.Danes isto sede pod uplivom alkohola za volan ,A se res nič nenaučimo iz napak drugih?Neglede kje smo ko smo na strehi vedno počakamo policiste.Ob cesti pa nas svarijo.POštena kazen bi bila , da večkratnega kršitelja se pošlje s policisti na teren.In da je prisoten pri hudih prometnih nesrečah.MIslim da bi marsikdo začel piti od pogleda na kri,jok,cvileje prisotnost smradu itd. Tko pa si govorimo men se to nemore naredit in brezvezni policaji samo pobirajo keš.Sm voznik 15 let.Naredu eno naumnos na cesti ,ker sm zaspal .Hvala bogu in nevem komu še se je vse srečno končalo.Avto za na odpad jaz peš naprej .In to na ac pri hitrosti 140 km/H Pa nisem biu pijan. KO so prišli darsovci je bila pa prva beseda "Evo se je že začelo.danes je namreč polna luna"
Gavrane20
12. 11. 2010 23.56
lejte govorite ene ekstremne primere kaj pa ce so bli prehitri sam za 20 km vi pa pol macka vn dajete pa nevem kaj se use kr neki neki pa stoji kokr pribito visje kazni ne bojo nikol ponovljam nikoli ne bojo odpravile teh problemov nikoliiii
pogumn
12. 11. 2010 23.40
Platon23 Se strinjam s tabo da tej vozniki naredijo prometne nesreče .Če pogledava statistiko mladi do 25 leta umirajo povečini zaradi PREHITRE VOŽNJE in ALKOHOLA.Tudi previdno ter počasno dekle naredijo nesrečo,starejši ljudje itd. Če pa pogledava primer MAČEK in da ga bi sodnik oprostil zato ker z zakoni samo polnimo proračun.BI se ti strinjal z njegovo odločitvijo?
Vojko Burkeljc
12. 11. 2010 23.34
Bravo, sam se bojim, da bo ob službo, vsaj pri naših odiralcih bi se to zgodilo. Sicer pa, kot vemo, se angeli in redarji postavljajo tam, kjer statistično ni prometnih nesreč, temveč tam, kjer so butaste omejitve na ravnem delu ceste, brez hiš, vse pregledno, omejitev pa 50 km/h, poj ti pa izza grmovja skoč policaj iz druge strani ceste (seveda parkiran tam kjer ne bi smel) in olupi za 62 km/h na uro. Da ne govorim, da zavija iz črpalke, se pelješ mimo, se privežeš, se zapodi za teboj s sireno in modrimi lučmi in te čez 100m ustavi, ter gladko pokasira 60 EUR ZA PAS (seveda, če plačaš v 8 dneh)....., pol pa vidš rdečo škodo octavio, reg. oznake KR ???-86 L (kranjski grb) skozi naselje cca 80-90 km/h - zagotovo ne 50-60!!!! No dragi sotrpini, kaj nam je storiti v takem primeru???