LJ
Weather
-4° | -12°

 

Škodljivi energetski napitki

Ameriški znanstveniki predlagajo, da bi morali proizvajalci na pločevinkah z energetskimi napitki navesti vse posledice za zdravje, ki nastanejo ob uživanju.

Na ameriški univerzi Johns Hopkins so po dolgih in temeljitih raziskavah ugotovili, da bi na pločevinkah energetskih napitkov morala biti jasno razvidna vsebnost kofeina v pijači. Poleg tega bi po njihovem mnenju moral proizvajalec napitka potrošnike opozoriti na vse posledice, ki lahko nastanejo ob uživanju teh pijač. 

energetski napitki

Raziskovalci ameriške univerze pravijo: "Šele ko bodo na pločevinkah z energetskimi napitki jasno označene vsebnosti vseh nevarnih sestavin, bodo mladi lahko v celoti prevzeli odgovornost za svoje zdravje."


Raziskovalci so zaskrbljeni, ker tovrstne napitke uvrščajo med prehrano in dodatke k prehrani. Še posebej alarmantno pa je to, da so Američani lani za nakup energetskih pijač porabili kar 5,5 milijarde dolarjev, porast porabe na letni ravni pa znaša kar 47 odstotkov.

Navajajo, da je v nekaterih pločevinkah energetskih napitkov tudi do 500 miligramov kofeina. Center za bolezni srca na univerzi v avstralskem mestu Adelaide je pri študentih, starih od 20 do 24 let, raziskoval delovanje energetskih pijač z vsebnostjo 80 miligramov kofeina. Rezultati so bili šokantni. Zdravniki so udeležencem raziskave merili krvni tlak in preverili delovanje žil po vsem telesu. Že samo po eni zaužiti pločevinki je žilni sistem študentov postal podoben tistim, ki so zboleli za težkimi boleznimi srca in ožilja. Njihova kri je postala precej bolj lepljiva in "nevarna" za tvorbo krvnih strdkov.

Prenesi v

Glasuj

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
 

Komentarjev: 19
 
ma dej kok sm js tega že popila .. & zmer mešam z vodko pa mi še nč ni ...
 
kaj bodo naredile besede pri bedakih.nehajte prodajat pa bo.
 
logistik18 09.10.2008 10:16:02
flapho a ga ni nč trgal, hahhaha :D
Zadeve dvignejo pritisk. To je od boga dano darilo za tiste ki imamo NIZEK pritisk. Za tiste ki so našponani in živčni pa itq red bull nič ne pomaga ker bodo samo še bolj živčni.

Govorijo kot da vsi to pijejo namesto frutka... budale, mamo razlog zadaj za pitjem.
ja ne bomo pa več letel.
 
flapho XD se strinjam s tabo...enu domače žganje pa si \"dejc\" k treba:P
Jest zjutraj ruknem en štamprle, 100% ne škoduje, preverjeno na 100-letniku.
 
kofein je pac slab za srce, pa naj bo u teh pjacah alpa kofetu.
Goran Jović 07.10.2008 14:43:03
Dober da sam energetske pijače ni dober pti. Zato jo pa mešam z alkotam to pa itak ni tok navaren.
 
res je škodljivo ne se delat norca
Več komentarjev