Črna kronika

Pes je preživel mučenje in strele iz šibrovke

Birzebugga, 28. 05. 2011 11.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na Malti so reševalci našli psa mešanca, ki je preživel strašno mučenje. Neznani storilec ga je zvezal, vanj streljal s šibrovko in ga nato živega zakopal.

Številni ljudje s psi ravnajo grdo in se nad njimi znašajo.
Številni ljudje s psi ravnajo grdo in se nad njimi znašajo. FOTO: Reuters
Vsakodnevno poslušamo zgodbe o okrutnih mučenjih psov.
Vsakodnevno poslušamo zgodbe o okrutnih mučenjih psov. FOTO: Reuters

Mešanca, ki so mu reševalci nadeli ime Star, so našli v bližini mesta Birzebugga. Zaslišali so pasje cviljenje pod desko, na kateri je stal ogromen panj. Ko so psa odkopali, niso mogli verjeti svojim očem. Sprednji in zadnji nogi je imel zvezane z žico, trup pa je bil prerešetan z naboji. Kljub strašanskemu mučenju je žival preživela. Ko so mu veterinarji odstranili 40 šiber, je Star začel počasi okrevati.

Primer je na Malti sprožil velik val ogorčenja. Do zdaj je v tej državi za mučenje živali veljala najvišja kazen 46.500 evrov in leto dni zapora. Po tem incidentu so višino maksimalne kazni dvignili na 50.000 evrov, zaporna kazen pa je ostala enaka. Borci za pravice živali na Malti so že napovedali številne proteste. Eden od tamkajšnjih zlatarjev je že ponudil denarno nagrado osebi, ki bo našla zločinca.

Star, o katerem govori vsa Malta, si je že skoraj povsem opomogel. Oglasilo se je že več kot 20 družin, ki si želijo psa posvojiti.


 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (34)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dragicat
01. 06. 2011 07.37
Bravo Malta, pravilno ste se odločili pri kazni za mučitelje, Slovenija, kje smo mi pri naših mučiteljih, ki jih ni malo, a je bil že kdo kaznovan? Se še ni slišalo, o mučenju živali pa kar veliko. Vzamite si vzgled po drugih, ki s svojo veliko kaznijo za tako neumno početje spravijo mučitelja pred dejstvo.....še vedno se pa najde kdo, ki misli, da ga ne bodo našli.Nikoli ne stori drugemu tega, česar ti nebi rad, da kdo naredi tebi, pa če je to tudi samo žival, živo bitej je in pusti mu živeti! Če imaš pravico do življenja ti, torej....zakaj je ne bi imel tudi pes, mačka....?
Maltežan
30. 05. 2011 11.04
o tem sem že prejšnji teden bral na malteškem portalu... baje naj bi psa posvojila neka družina iz Nemčije...
Borut Pahor 1
29. 05. 2011 08.50
če nima rad živali in rož najverjetneje ne mara niti ljudi, to je primer enga psihopata k ni zadovoljen s sabo in potem to vse strese na eno ubogo žival, to so strahopetci nej se name spravjo pa bojo vidl. TAKI LJUDJE SO SADISTI in eno leto zapora je sramota, taki bi rabl psihiatrično ustanovo pa zdravljenje, k začne se z mački pa psi pol pa manjše otroke (u glavnem nemočne take k se ne morjo brant) ker sadisti svoje početje stopnjujejo
Katja Ostrš
29. 05. 2011 08.14
KAJ BI TAKEMU DELO
ochi
28. 05. 2011 21.54
vsaka smrt je neboleča. umiranje je tisto, ki ni. da se vrnem k svojem prejšnjem umotvoru. izrazil sem samo žarek upanja, da morda le ni šlo za neko načrtno mučenje. strel ene šibrovke ali 40 strelov iz zračne puške pač ni isto. nisem jaz kriv, če avtor članka napačno opiše dogodek. ne vem, kako lahko trdite, da je evtanazija pri živalih neboleča. zakaj tako mislite? a ker se ne opazi? samo v premislek, koliko kirurgov je pri tistih pacientih, ki so jih operirali budne, to opazilo? kaj..niti eden? hmm no, razumem, da je za nekatere smrt s strelom težko prebavljiva, najbrž tudi zato, ker najbrž niste še nikoli bili priča takim dogodkom. morda pa bi bilo pametno, da greste kdaj v klet ali okoli hiše in poiščete kakšno podgano, ki se je sveže najedla tistega strupa, ki ste ga postavili. takega mučenja ne boste pozabili. to seveda nima veze z zgornjim člankom, rad bi samo, da razmislite o svojih dvojnih merilih.
summer_sun
28. 05. 2011 19.38
poccorocco, evtanazija pri psih, mačkah, zajcih... ipd. domačih živalih je ponavadi INEKCIJA, smrt je NEBOLEČA!! Ne pa takšno mučenje. Resno se sprašujem, če si sploh človek in če si, nisi s tega planeta!
Streetmouseh
28. 05. 2011 18.56
Dajte se naučit angleško, če prevajate iz CNN neprestano. V psa so streljali z zračno puško. Če bi jo s šibrovko, ne bi preživela. Kot da zgodba ni že sama po sebi tragična in neumevna, si morate še vi izmišljat svoje popovske dodatke.
ladybirth
28. 05. 2011 17.33
Veste 24 ur, da ste stvarno gravis. Brišete komentarje tako, ker vam pač gre za brisat. Moj komentar ni bil žaljiv ali kakorkoli sporen. Res imate zelo demokratičen način delovanja. Veliko je komentarjev, ki so zame kot državljanko Slovenije, kot žensko, kot mater , kot soprogo žaljivi , pa jih ne brišete..... Kaj vam se ne zdi , da je ta človek, vse drugo kot to...da je izmeček.....?????? V članku ni imena in priimka tega ki je to naredil, tako, da "izmeček" lahko rečem, ker se ne nanaša na določeno osebo, tudi če bi, zame je to kar sem napisala.. Smešni ste, delate napake za napako!
lepotica19
28. 05. 2011 16.52
omg, bogi kužek:((, mi gre kr na jok, tkle ljudi bi blo treba ujet in jih zapret do konc življenja, ker tak se še lahko nad ljudi sprav!!i.......*, ne moreš tega živali narest, ka šele človeku no :/, hvala bogu, da je kuža preživel, storilca pa upam, da najdejo čimprej!!
TFerarri
28. 05. 2011 16.37
Takim ljudem, ki so sposobni ubijati živali na takšen način ne manjka veliko da to ponovijo tudi z ljudmi. Tu ne pomaga ne denarna kazen ne zapor, to preprosto nosiš v sebi, to je takim ljudem najbrž prirojeno, Resnično žalostno.
AndrejAMb
28. 05. 2011 16.16
Poccorocco. Ok, saj ne morem verjet kaj si napisal... Evtanazija ali strel ni enako in nikoli ne bo. Res je ,da usmrtiš žival, vendar pri usmrtitvi živali z evtanazijo, je v skoraj 99,9% da žival resnično pogine, in to BREZ BOLEČINE! V tem primeru pa je bila žival privezana, in ne z navadno verigo ampak celo z žico, kar mu je verjetno že to povzročalo bolečino, in preživel celo strele, in če to ni dovolj močna bolečina, potem ne vem kaj je za tebe mučenje živali. Vsako povzročanje bolečine živali, ki se ji lahko izognemo, je mučenje živali. Sicer pa če je po tvoje tale "človek" po tvoje hotel žival ubiti, potem je preklemano slab lovec oz. strelec, in po vsej verjetnosti tudi slep, glede na to, da je zakopal živo žival.
franceljtancelj
28. 05. 2011 15.25
Če pa jaz nastopim proti takim nasilnežem mi pa naš policaj reče, da sem nasilnež.
bb38150
28. 05. 2011 15.25
Joj,jojo,joj. Kako lahko narediš živali nekaj takega?Kaj ti je naredila ?Zakaj si ljudje vzamejo živali in potem jim na takšen način vzamejo življenje ? Ta okrutnež nima srca.Mislim ,da je zmožen tudi človeku naredit kaj hudega. Upam ,da ga najdejo in kaznujejo?
ochi
28. 05. 2011 15.24
ne verjamem, da je nekdo to storil, da bi mučil živali. včasih so, tudi pri nas, lovci s šibrovko usmrtili veliko mačk in psov, tudi lastnih. kruto je, ker v tem primeru žival ni poginila po strelu, a ne si zatiskat oči, ko boste nekoč peljali svojega psa k veterinarju na evtanazijo, to ni nič bolj humano kot strel. ko boste tam, boste vedeli, da žival čuti, kaj se bo zgodilo.
Ewa Pohec
28. 05. 2011 14.12
tako lušno bitje s takimi očkami.. kakšen človek moreš biti da njim odrečeš življenje?!
kleopatra-1
28. 05. 2011 13.35
msabc28.05.2011, 12:1513 @Hasanagič Olga Meni se zdi veliko huje če se taka znaša nad nemočnimi živalmi, kot pa na človeku -- se strinjam. človek je razumsko bitje in si lahko sam pomaga - najmanj tako, da se izogiba okoliščinam, ki pripeljejo v tako situacijo. Žival pa tukaj ni popolnoma nič kriva niti si ne more sama pomagati. Vem pa, da je tudi pri nas veliko ljudi, ki se izživljajo nad živalmi, pa se jim ne zgodi nič. Kazni bi morale biti veliko višje.
mjamjaw
28. 05. 2011 13.31
bogi kužki :/
Tjasy87
28. 05. 2011 13.13
Sama sem lastnica čudovite psičke in si preprosto nemorem predstavljati kako lahko človek to naredi...tiste lepe učke, doživljenska zvestoba in prijateljstvo, hvaležnost in prijaznost... Človek je resnično vsega sposoben.
due
28. 05. 2011 12.58
sedaj je bila žival, čez 1 leto bo človek. tisti, ki je to naredil nima kaj delati na prostosti in zaporna kazen 1 leta je absolutno prekratka!!!! Eden od tamkajšnjih zlatarjev je že ponudil denarno nagrado osebi, ki bo našla zločinca. v sloveniji se kaj takega ne bi nikoli zgodilo. denar bi kvečjemu dobil tisti, ki je kaj videl v zameno za molčanje.
BiznisMan
28. 05. 2011 12.54
Pes ni bil 40-krat ustreljen. Iz glave so mu odstranili 40 svinčenih koščkov iz enega samega naboja. Naslednjič malo bolj preverite informacije. Psu pa želim hitro okrevanje in dobro družino, ki ga bo vzela.