Zanimivosti

Paranormalne prevare

Ljubljana, 05. 05. 2011 07.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pri paranormalnih prevarah ne gre le za šalo, nekateri prevaranti so po objavah filmov precej zaslužili. S sodobno tehnologijo je obdelava preprostejša in tudi prepričljivejša.

Byresov 'bigfoot'
Byresov 'bigfoot' FOTO: oddee.com

Ena največjih prevar se je zgodila leta 1995, ko je na plan prišel video, ki prikazuje obdukcijo nenavadnega bitja v Roswellu. Film naj bi posnela ameriška vojska leta 1947. Film je mreži Fox prodal Ray Santilli in kasneje priznal, da gre za montažo več  različnih posnetkov resničnih obdukcij. Film je požel precej navdušenja, vendar so ga skeptiki NLP takoj razglasili za prevaro. Film je bil sicer narejen s precejšnjo natančnostjo. Kasneje je Santilli dejal, da so večino filma zamenjali s simulacijo originalnih posnetkov, vmes pa naj bi bili originalni posnetki. Nikoli niso razkrili, kateri deli filma naj bi bili originalni.

Skoraj zagotovo gre za prevaro tudi v primeru, ko je Thomas Byres na YouTubu objavil film, ki naj bi prikazoval 'bigfoota', kako prečka cesto. Zanimivo je, da so posnetek predvajale tudi nekatere večje televizijske hiše po svetu, čeprav je resnici na ljubo bolj smešen kot "paranormalen".

Oglejte si videe nekaterih prevar, ki so se zgodile v zadnjem času.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (26)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

EBEjeuc
06. 05. 2011 19.20
PowRider ja, strinjam se. Predvsem v tem, da NE VEMO če se jih res ne da zaobiti. Ampak rad verjamem, da so tukaj, da nekaj je na teh videnjih in pričevanjih, vendar pa nebi bil pošten, če bi rekel, da je 100% dokazano da nas obiskujejo. Ni mi jasno to, zakaj bi tako resni ljudje, kot so bivši svetovni vojaški generali, znanstveniki,..., ki od tega nimajo nikakršnih koristi, teveč le težave, govorili o tehnologiji, ki ni zrasla na našem vrtu. Tudi to mi ni jasno, zakaj potem obstajajo poročila vsaj iz 17. 18. in 19. stoletja (nekatera tudi pred tem) in to takšna poročila (ustna in pisna), ki so na las podobna današnjim.
_i_love_you_
06. 05. 2011 00.22
sej tut vi vsak pr večer objavlate v dnevniku prevare naše vlade in našega predsednika vlade, kako nam lažejo in nas varajo....to je hujš od teh bigfutov....
kure bedne
05. 05. 2011 22.07
S tem oglaso pa ste ga ožgali mimo 24UR.
sakatumi
05. 05. 2011 18.36
a vi na 24ur sploh veste kaj "paranormalno" pomeni?
LOL-ka
05. 05. 2011 14.56
kje pa lahko tu vidim, kar lahko od naslova članka lahko upravičeno pričakujem? Miška mi en dela, pa ne morem kliknit na modri link, oh ti šment....
PowRider
05. 05. 2011 14.50
peterve Vendar kaj če se teh zakonov sploh ne da zaobiti? Tega ne vemo in zato jaz dopuščam možnost da so prišli do nas, seveda sem pa veliko bolj na strani tega da jih še ni bilo. Trenutno fiziki pospešeno razvijajo teorije, ali bolje rečeno imajo ideje kako bi lahko prepotovali ogromne razdalje v zelo kratkem času, nimajo pa ideje kako bi to zadevo dosegli. Z veliko hitrostjo nam po vsej verjetnosti ne bo uspelo ker bi bilo plovilo vedno težje (to je dokazano)...sicer se je pojavila ideja da z uporabo anti-gravity pogona to ne velja, vendar ni pa znano ali je v tem kaj resnice kajti vprašanje je ali nam je kaj takega sploh že uspelo izpeljati v praksi (do take hitrosti). Obstajajo ideje o prehodih skozi dimenzije (ali kako so jih že poimenovali?) vendar spet ni ideje kako to doseči in ali je sploh možno. Lahko da je problem v našem ne znanju in da je drugim kaj takega uspelo, vendar zaenkrat ni še nič pametnega prišlo na dan ki bi kazalo na to oz. vsaj jaz še nisem videl. draghci: Sem jih zgoraj naštel, oz. omenil sem eno omejitev ter ogromno problemov katerih ne znamo rešiti. Vprašanje pa je če se jih sploh da? Na to pa trenutno nimamo odgovora.
draghci
05. 05. 2011 14.11
peterve točno tako. Mogoče najbolj znan posnetek iz letošnjega leta je iz jeruzalema, ki je sneman iz petih različnih kotov. Koliko dokaza si skeptik sploh želi? Nobenega, če mene vprašaš, saj njegov interes sploh ni verjetje, ampak stalno zanikanje za vsako ceno...
EBEjeuc
05. 05. 2011 14.08
PowRider u bistvu se strinjam s teboj v večini napisanega. Nekaj pa mi ni jasno. Zakaj je treba obravnavati potovanje po vesolju striktno z zakoni fitike, ki jih mi poznamo? Zakaj nebi dopustili možnosti, samo dopustili možnosti, da se je neka civilizacija na drugem planetu razvila recimo 3 miljone let pred nami in je v tem času odkrila fizikalne zakone, ki omogočajo potovanje preko velikih razdalj v kratkem času? Samo kot primer se lahko vzame samo 1000 let našega tehnološkega razvoja, ki ga ni tako malo.
EBEjeuc
05. 05. 2011 14.01
do.it Ja, verjamem, da si takega mnenja, če svojo razgledanost o temah kot so NLP-ji povečuješ samo z gledanje filmovna Youtube. Ravno to te je verjetno naredilo tako zmedenega. Predlagam, da malo internet zamenjaš s kako knjigo. To so tiste stvari, ki imajo več isto velikih papirčkov med dvemi debelejšimi papirji. In na njih tudi nekaj piše. Pa tudi kaj o Allenu Hyneku ti nebi škodilo prebrat. Glede članka pa... že po hitrem preletu našel nekaj napak (če je kdo to že pokomentiral se opravičujem). Med njimi je ta, da Santilli JE povedal kje so vstavili originalne posnetke. In seveda da so skeptiki takoj to razglasili za ponaredek. Če bi dvokilometska vesoljska ladja lebdela nad NY, bi tudi takoj to razglasili za prevaro. V resniti je pa posnetek obdukcije imelo za avtentičnega zelo veliko lhku (takoj po prvi objavi), tudi nevtralnih ljudi.
draghci
05. 05. 2011 13.57
PowRider in kakšne so te omejitve, če smem vprašat? Pojdiva v razgovor, da tudi drugim kaj pojasniva..
rageinblack
05. 05. 2011 13.56
24 ur, od kdaj pa bigfoot spada med paranormalne pojave?? Profesionalnost na njivoju ni kaj... a ste kdaj slišali za kriptozoologijo? Pa tudi nenavadno bitje v roosveltu se ne uvršča pod paranormalne pojave...
PowRider
05. 05. 2011 13.50
Toliko truda vložijo in jim ne uspe spraviti na dan enega pametnega primera kjer bi lahko rekli da gre res za NLP ki ni z našega planeta. Nekaterim nam je znano da NLP-je imamo in to zemeljske, z našo tehnologijo. Je pa zadeva še v fazi razvoja in seveda je to najbolj varovana skrivnost. Po vsej verjetnosti so tudi že odkrili zvezo med elektromagnetnim poljem in gravitacijsko silo (so zadevo združili) in to sedaj s pridom izkoriščajo pri pogonu takega plovila. Seveda pa dopuščamo možnost da so nas že obiskali vesoljci, vendar bodimo realni, veliko več šans je da smo sami razvili NLP kot pa da nezemljani pridejo do sem. Dokler jih ne vidim na lastne oči zadevi ne morem verjet, ker obstajajo določene omejitve za katere vemo, nekaterim pa očitno sploh niso znane (žal).
nx01
05. 05. 2011 13.49
Pri nas v Sloveniji se paranormalna prevara odvija že od parlamentarnih volitev leta 2008, ko nas ta vlada skuša prepričati da res vlada (torej da dejansko nekaj koristnega dela).
GetALife
05. 05. 2011 13.43
V današnem cajtu je paranormaln pojav če že redno plačo dobiš...
Debely
05. 05. 2011 13.23
Največja prevara? Največja prevara v zgodovini človeštva so svetovni mediji, predvsem rumeni.
do.it
05. 05. 2011 13.12
zanimivo kako je vedno zamegljena slika, ali pa lih ni zoom narejen ali pa človek ki snema stoji zelo zelo daleč, vedno je neki da se na koncu nč ne vidi, tisti ki pa to verjamejo so pa neumni..
Martian
05. 05. 2011 12.27
Kolani in potem to primerjaš s tem, da je vojska zaprla območje, prečesala kompleten prostor in pobrala vsak najmanjši delček "vremenarskega balona", to enostavno ne gre skupaj. ----- vseeno,pa vse to tudi ne potrjuje tistih trditev da so vesoljčki dol padel...
Kolani
05. 05. 2011 12.19
Če pomisliš, da je uradna razlaga za Roswell bila, sddaje padel vremenski balon in potem to primerjaš s tem, da je vojska zaprla območje, prečesala kompleten prostor in pobrala vsak najmanjši delček "vremenarskega balona", to enostavno ne gre skupaj. Vremenarske balone praktično vsak dan spuščajo v zrak in tudi vsak dan padejo nekje dol, pa se nikoli prej in nikoli kasneje ni zgodilo kaj takšnega.
neki.stajerc
05. 05. 2011 12.15
ok pristne dokaze lahko iznicite manipulirat pa me ne morete !!! ker jaz vem kai je resnica v tem primeru
BALIENCRIP
05. 05. 2011 12.04
24ur vi ste paranormalni