Zanimivosti

Materi so prepovedali nahraniti dojenčka

London, 17. 11. 2009 12.13 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Materi, ki je hranila svojega deset tednov starega dojenčka, so v nekem lokalu v Londonu prepovedali dojenje.

Je dojenje v javnosti neprimerno? (fotografija je simbolična)
Je dojenje v javnosti neprimerno? (fotografija je simbolična) FOTO: iStockphoto

28-letna Elizabeth Simpson je kosila v nekem lokalu sredi Londona. Ker je postal lačen tudi njen deset tednov star dojenček, ga je vzela v naročje, razgalila svojo dojko in ga pričela hraniti.

Njegov obrok pa je zmotila natakarica, ki je od matere zahtevala, da takoj preneha dojiti in se obnaša dostojno. Rekla je še, da njeno dejanje ni primerno in da so se ostali gostje pritožili. Zaradi njenega dojenja niso mogli nadaljevati s kosilom, saj naj bi se jim gnusilo.

Ko so se o tem razpisali britanski mediji, se je lastnik lokala materi javno opravičil in zatrdil, da tudi sam podpira dojenje v javnosti.

Do podobnih težav pa je prišlo tudi na Facebooku, kjer so bile sporne fotografije razgaljenih dojk.

SORODNI ČLANKI

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (104)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

enasmrklja
29. 11. 2009 22.04
+1
dejte no, sej ste čisto za luno. dojenje je nekaj čisto naravnega in katerikoli moški, ki gleda doječo žensko nikoli ne pomisli na seks, veliko prej pomisli na erotiko, če je kaka v seksi oblekici. če se spomnim sem pred parimi leti gledala mamice, ki so v javnosti sproščeno dojile in se mi je zdelo super. no zdej pa kot, da bi prišli v kameno dobo. pa pravijo, da smo razgledani in intiligentni - tisti, ki pravijo, da dojenje ni za v javnost še zdaleč niso.
majazmaja2
18. 11. 2009 15.17
-1
AnastasijaT: se podpišem ... Letos poleti se je sredi Ljubljane zgodilo, da je mama potegnila dojko ven in dojila vsem na očeh. Bila je na kosilu s prijateljico v lokalu pred Julijo, okrog nje pa vse polno ostalih gostov, katerim se je videlo, da jim je precej neprijetno. Vendar se gospa ni menila za poglede in svoje opravila do konca ... Jah, lepo bi bilo, da nekatere stvari ostanejo za domačimi zidovi ... Kako bi pa tisti, ki zagovarjajo dojenje v javnosti, sprejeli, da bi se mladenke po Čopovi sprehajale z razgaljeno eno dojko?
kokoro
18. 11. 2009 14.02
Anastasia T, senzacionalno: potegnite si tiste kole iz riti, da boste lažje zadihale
limalirk
18. 11. 2009 13.57
se strinjam s "senzacionalno" Tu jaz dojim sinčka in nikoli v javnosti. Najlepše je samo mami in dete. Ampak me pa ne moti če vidim mamico ki doji. Je stvar posameznika.
limalirk
18. 11. 2009 13.53
tak kot je bil moj komentar-dojko pokrije in ga nahrani. Zanimivo in disketno.Volk sit in koza cela.
senzacionalno
18. 11. 2009 13.47
-1
AnastasijaT 17.11.2009, 13:58 12 Ja ne vem no...Sem mati 15 mesečne hčerke in sem noseča šest mesecev. Še to, sem dojila hčer in nameravam tudi novorojenčka. Meni ni bilo všeč, da me kdo gleda med dojenjem. Razen partnerja. Imam prijateljico, ki je prišla na obisk in meni nič, tebi nič, cicko ven pred mojim decom in je dojila svojga sina. Nama to res ni blo všeč, saj sva zadržana glede teh stvari. Pa kaj se mi zdi najpomembneje, otrok potrebuje med hrenjenjem mir in ne da kdorkoli bulji vanj. Se mi je že zgodilo, da smo bili kje in je bila hči lačna. Šla sem do osebe in prosila ali je kje kak kotiček z več zasebnosti, da podojim svojo hčerko. Vedno so mi rade volje ustregli. Meni ni všeč dojenje v javnosti. To je izjemno intimen trenutek med mamico in dojenčkom in jaz ga razen s svojim partnerjem ne mislim deliti z nikomur!!! se strinjam, Anastazija 100%!!! všeč mi je tvoj način razmišljanja, dojenje je lahko le na očeh družine!!! ko bi vsaj ostale tako razmišljale..
senzacionalno
18. 11. 2009 13.37
Če ženska že doji v lokalu, naj ga doji tako, da ne kaže bradavice vsem ostalim, naj se z eno krpico pokrije. Vsekakor veliko moških to smatra kot zelo erotično dejanje in prav je, da se jim ne izpostavljajo očitno, sploh en v lokalu. Enkrat je ena zelo fejst mamica, z velikimi prsi, postavna, preveč naličena in v mini krilu. Dojila svojega otroka kar zunaj pred lokalom, ne da bi ga pokrila. Mimo so ravno hodili srednješolci po pouku. Zelo čudno je vse skupaj izgledalo, vsi so gledali kot telički. Otroka se podoji na javnem mestu čim bolj diskretno, lahko bi ga šla podojiti v avto, se obrnila v kakšen kotiček, karkoli, nikakor ne odobravam, da kaže bradavico ženska v javnosti!!!
limalirk
18. 11. 2009 13.17
+1
gnusno?!?!to pa je preveč! Ni lepšega kot videt dojenčka kako "papa". Mama si dojko pokrije s krpico in to je to. Kam pa naj ga gre podojit?Na WC?!?!?! Mi tud ne jemo na stranišču!Naj se obrnejo vstran....
wolf.01
18. 11. 2009 11.48
-1
katastrofa, kaj človek niti v restavraciji ne more več jest v miru? to vsekakor ni primerno da ženska doji na javnih mestih ker je malo nagravžno in nespoštljivo do drugih, s tem pa ženska izkazuje tudi svoj zelo nizek nivo inteligence
Ramzess
18. 11. 2009 11.40
+1
Sedmi="Lepo, da se je lastnik lokala ženski opravičil." Že. a kaj, ko opravičilo v pričo internih pravil v lokalu, ki se s tem ne spremenijo, nima svoje teže, je le javni patch. Ni mogoče početi dveh nasprotujočih si stvari istočasno. Ni namreč tudi navedel ali ima njegov važen lokal prostor za dojenje in previjanje, očitno ne, tudi to pove nekaj, skupaj z zgornjim. "Dojenje je lepo in naravno in kamorkoli sva šla z mojo na večerjo (doma ali v tujini), nikjer ni bilo nikakršnih težav z dojenjem najinega sina." Lepo, saj ni težava dojenje, ki je pač naravna zadeva, problem so ljudje s predsodki in napačnimi prepričanji, ki utegnejo neposredno ali posredno doseči, da bo dojenje v javnosti v bodoče prepovedano, četudi za ceno zdravnja in celo življenja otrok, samo da je zaščeno nesmiselnemu zakonu. Takih podobnih primerov je ničkoliko v različnih področjih, važen je trapast zakon ne pa ljudje, ki to zadoščenje plačujejo s zdravjem ali življenje, ne glede na starost. ODIN="Obstajajo pripomočki, ki ženski omogočijo, da ima istočasno materino mleko pri roki in dojke za bluzo." Vsekakor in zelo uporabni so, zakaj se ne bi koristilo, sicer hranjenje otroka zunaj doma ni nekaj kar se ne bi dalo načrtovati. Poleg tega obstajajo za prav ta namen ustrezno izdelani nedrčki za doječe mamice. Absurdno se mi zdi razmišljanje, da bi mama morala iti otroka dojit na toaleto oz. WC, a se vi sploh zavedate kako nehigiensko je, zdravju otroka neprimerno ravnanje, kdo bo potem odgovarjal, če otrok kaj stakne in resno zboli, za posledice. AnastasijaT="Imam prijateljico, ki je prišla na obisk in meni nič, tebi nič, cicko ven pred mojim decom in je dojila svojga sina. Nama to res ni blo všeč, saj sva zadržana glede teh stvari." Si pa smešna, kaj vama ni bilo všeč da otrok vidi kako se doji dojenčka, zamisli se malo nad tem kaj počneš lastnemu otroku, ko mu pokrivaš oči, bognedaj da videl kaj naravnega. Zdi se kot da ne smejo biti prisotni niti pri dojenju svojega brata oz. sestre, ... čudno razmišljaš. Res pa je, da bi lahko kolegica, če to je, vsaj vprašala ali nakazala svoj namen, ne pa da ... Azupac="Ljudem okoli in tudi materi je lahko malo nerodno, ampak če je nuja je pač nuja in tega se enostavno ne sme preprečiti in pika. Če komu ni všeč naj ne gleda! Tudi meni je težko prenašati take ljudi, ki ne razumejo osnov, pa jih ne preganjam." Se strinjam. Mica33="Sploh nimaš kaj počet z 10 tednov starim otrokom v lokalu, gostilni, restavraciji..pejd na sperhod, pa na sladoled in domov..res se ne spodobi, mi je prav žal..to so intimne stvari in take naj tudi ostanejo. Tudi to je res, zakaj z dojenčkom hoditi na take in podobne kraje, ko bo pa kaj narobe, tudi zdravstveno, pa bo cel halo, starši pa spet nič krivi.
zzazza
18. 11. 2009 09.20
Sadnakupa117.11.2009, 16:175 je napisala: Torej, stvar posameznice. To je stvar med materjo in otrokom, ne okolice.Komur ni včeš, nej pogleda stran. Tipično slovensko mišljenje. Poglej stran. Ko je nekomu slabo, ko ga pretepajo na ulici itd. vsi pogledajo stran. Najbolje da začnemo vsi seksati po ulicah, v trgovinah, mogoče se še mal pretepat, ....svobodna volja vsazga posameznika, če pa komu ne bo kul, bo pa itak stran pogledu, a ne?
zzazza
18. 11. 2009 09.15
+1
zzazza je napisala: razumem da je otroka potrebno podojit ampak, mi je pa res neprijetno in čisto nič povšečno to opazovati. jezek_buci_buci17.11.2009, 16:113 Če je kaj grdo, je to buljenje v druge ljudi v restavraciji. Nihče te ne sili, da strmiš v druge, glej na svojo mizo in v svoj krožnik! Ježek, boš reku, da ti v restavraciji vedno glavo doli moliš v krožnik? Se z nikomer ne pogovarjaš, pogledaš kje je natakar? In ne reci, da če bi nasproti tebe neka ženska, svojo dojko ven pomolila, da ne bi pogledal. Gre se, da nekaj pogledaš in ne buliš. In že sam pogled je dovolj, da te nekaj zmoti in odvrne od nadaljnega prehranjevanja.
pijanec22
18. 11. 2009 01.28
+1
gumy: dobro povedano. Neverjetno je, da se ljudje ubadajo z dejanji, ki na njih nič ne vplivajo. Vi še vedno lahko vse isto svobodno počnete kot pred pokazano joško. Marsikomu ni všeč pogled na grdega ali pa debelega človeka, pa se ne bo šel pritožit, da ga odstranijo iz restavracije. Zakaj so torej naravni organi za dojenje tak problem?
pijanec22
18. 11. 2009 01.24
+1
Samo v Angliji. Tam še joške vedno povzročajo vsesplošno zgražanje. Ženske prsi naravno niso spolni organ, ampak so namenjene dojenju. Celo v ZDA je ženskam dovoljeno, da dojijo kjerkoli se jim zahoče.
mjolnir
17. 11. 2009 22.51
kleopatra Ta logika "obed je obed" ne drži, saj če bom jaz začel jest kot neandertalec, bodo me v skoraj vsaki restavraciji zaprosili naj grem, ali pa naj se začnem civlizirano obnašat! Pa lepo in kulturno hranjenje NI noben naravni zakon, saj je enako naravno če ješ kot kak lord ali če ješ kot divjak! Grdo jesti je tudi čist naravno...osebno mi se zdi da tako ta modelka ki je dojila kot gostje delajo prevelik kraval, saj sigurn ni hodila od mize do mize in razkazovala kako doji. Mene bi tudi minil tek, sam bi se pa počutil kot nergač in butelj če bi za tako drobnarijo tarnal...bi mi pa zavili za "psa".
kleopatra-1
17. 11. 2009 22.37
+1
Stitch17.11.2009, 16:144 človk se tut userje na skretu, čeprav bi bilo naravno, da se userje sredi restavracije, če ga tam prime. socializacija, strpnost in uvidevnost do drugih... ///////////// kako lahko primerjas hranjenje otroka z opravljanjem potrebe v straniscu?! otrok je jedel natanko tam, kjer je za to doloceno mesto - za mizo. ne vem, kaj je ogabnega pri dojenju? in zakaj to pomeni asocializacijo?! zame bi bila vecaj asocializacija, ce bi mati - po tvojem - morala iti dojit v sekret
mjolnir
17. 11. 2009 22.29
+1
gumy Dojenje nima nič s spolnostjo...v današnjem času joške vidim kjerkoli nam se ljubi, pa ne sam na tv ali v Playboyu, lohk vedno gremo na striptizete, torej dvomim da to nekaogar moti...doslej še nisem imel izkušenj da bi kaka dojila sredi restavracije a predvidevam da bi me vsaj mal motilo, medtem ko se je že kaj takega dogajlo v parkih, pa mi verjemi da me ni niti najmanj ganilo...kot če bi stal poleg ženske ki si česa lase!
mjolnir
17. 11. 2009 22.26
-1
Če je restavracija imela previjalnico, potem ni razloga da bi dojila sredi jedilnice in pika! Men se tudi dostikrat spahuje, zlasti po po pivu ali colah, pa če je možno se utsravim, če pa me preveč sili, pol lepo grem v kabino na wc, kjer se itak počnejo še bol ogabne reči kot riganje! A ne zahtevam "pravice" da se to počnem sredi restavracije ....pa je to tudi NARAVNO, da se razumemo, saj se telo poskuša znebiti odvečnih plinov še preden vse odide v črevesje in začne delati težave v vidu napihnjenosti in podbno!
gumy
17. 11. 2009 18.26
V vseh teh komentarjih proti še vedno nisem zasledil niti enega tehtnega argumenta zakaj, kajti očitno ga ni. Mamica otroka doji v restavraciji za mizo, torej v prostoru namenjenemu prehranjevanju in tako odpade argument o neprimernosti prostora in razne primerjave v stilu: potem naj ga pa še previja na mizi.. Ostalih gostov ne moti ne s hrupom, ne s smradom, ne s kakršnimikoli nehigieničnimi dejanji. Tudi ne razgalja svojih intimnih delov, saj vemo da otrok na dojki zakrije vse "nespodobnosti" in je več videti pri kakšni globoko dekoltirani damici. Kje je torej problem?
periot
17. 11. 2009 17.08
Meni se to ne zdi primerno.