LJ
Weather
-4° | -12°

 

Kava zmanjšuje ženske prsi

Švedski strokovnjaki so prepričani, da se lahko ženskam, ki pijejo preveč kave, zmanjšajo prsi in celo zmanjša možnost za nastanek raka.

Helena Jernstrom, profesorica eksperimentalne onkologije na univerzi Lund, pravi: "Polovica žensk na svetu
ima gen, ki pitje kave povezuje z rastjo prsi. Vendar smo pri ženskah odkrili, da pri pitju kave ne pride le do manjših prsi, temveč se zmanjšuje tudi možnost za nastanek raka na dojki."

skodelica kave

Bodo ženske zaradi najnovejših odkritij od zdaj redkeje segale po kavi? (Foto: Reuters)

Odkrili so, da je ženska s povprečno težo in velikimi prsmi izpostavljena precej velikemu tveganju za nastanek raka na dojki. Raziskave so pokazale, da ženske lahko z vsaj tremi skodelicami kave na dan to tveganje zmanjšajo.

V zanimivi raziskavi je sodelovalo 270 žensk. Švedski strokovnjaki trdijo, da jim je z njo uspelo dokazati povezavo med količino izpite kave in velikostjo ženskih prsi. Rezultate analiz je objavila tudi revija British Journal Of Cancer.


Prenesi v

Glasuj

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
 

Komentarjev: 14
Ja itak, saj kofein pospešuje zgorevanje maščob (podobno kot sorodni alkaloidi). Tudi prek povečane telesne aktivnosti.
 
amazing_babe 19.10.2008 21:25:13
me sploh ne briga...ena kava dnevno nujno ce ne sm sitna k sam hudic se cel tedn!! :D
 
možno je vse.... kava je kakor mamilo: ko si enkrat zasvojen, ne moreš prenehat. če pa prenehaš, te pa boli glava itd....

nekaterim pa pomaga, bolnikom...

pa uživajte ob zadahu!
 
puncka15@hotmail.com 19.10.2008 15:01:21
jaz tud spijem ogromno kave, pa mam še vedno nadpovprečne
 
melody ne verjamemo... daj sliko :P
 
mc_burek@email.si 19.10.2008 14:33:05
mal je treba migat pa bo, sicer pa glede na to kok je kava prešpricana z epsticidi ni več kaj prida zdrava
 
Zdej vem zakaj mam tok mejhne :) lol
Karmen Sojer 19.10.2008 13:37:49
kava se bo lih tko pila k se je.. valda da je zddravje pomembnješe k velke dude.. sej tud če jih ma sam za usta zamašit je dost..
 
Preizkuseno ne deluje.

Enako ne korencek in boljsi vid. Od nekdaj moja najljubsa hrana, dioptrijo mam pa za uret.
 
jooj n tolk kae k jst spijem pa mam še seen velke prsi..dej to je kr neki!!!
Več komentarjev