Zanimivosti

Je glasba Lady Gaga primerna za mučenje?

Bridport, 05. 06. 2011 11.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Upokojena 61-letna britanska operna pevka Trish Symon, ki se je preselila v kraj Bridport, želi prepovedati predvajanje glasbe Lady Gaga v bližnji osnovni šoli.

Britanska operna pevka se zgrozi, ko sliši glasbo Lady Gaga.
Britanska operna pevka se zgrozi, ko sliši glasbo Lady Gaga. FOTO: Reuters
Trish Symon je brez dlake na jeziku.
Trish Symon je brez dlake na jeziku. FOTO:

Na tamkajšnji osnovni šoli Loders Primary School vsako jutro med petminutno telovadbo učencev predvajajo glasbo. V vodstvu šole so se za takšen ukrep odločili, ker opažajo, da je med mladimi vse več takšnih s čezmerno telesno težo.

Lani se je v neposredno okolico šole preselila operna pevka Trish Symon, ki je v svoji karieri nastopala tudi z velikani, kot sta Pavarotti in Domingo.

Symonova pravi: Imam številne bolezni, ki so povezane s stresom. Želela sem se preseliti v mirno in tiho okolje, zato sem izbrala prav Bridport. No, zdaj pa moram vsako jutro 15 minut pred 9. uro poslušati nekakšno čudno hrupno glasbo, ki odmeva s šolskega igrišča Prepričana sem, da kaj tako groznega lahko posname samo Lady Gaga.”

Bodo v osnovni šoli v Bridportu prenehali predvajati pesmi Lady Gaga?
Bodo v osnovni šoli v Bridportu prenehali predvajati pesmi Lady Gaga? FOTO: Reuters

Operna diva dodaja: “Seveda podpiram vse akcije, ki delujejo v dobro otrok. Toda ne vem, kako lahko hrupna glasba, ki mi vsako jutro načne živce, izboljša odnose v okolju. To je žaljivo, zato zahtevam, naj s predvajanjem tovrstne glasbe prenehajo. Hrup je tako močan, da moti mir in spokojnost v kraju. Vsako jutro, ko se spomnim, kaj me čaka, mi kar zledeni kri v žilah. Občutek imam, kot da bom izpostavljena japonski tehniki mučenja s kapljanjem vodnih kapljic.”


 

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

prapraprot
07. 06. 2011 23.00
hahaha:D carica!!
pikisayhello
06. 06. 2011 13.59
ojoj! ma ne moreš no.. usak ima svoj okus, majkemi! sej ne rečem da ni imela pravice povedati svojega mnenja (T.S.) sm ej tako pa tud ne more, saj ima pa ja usak človek pravico poslušati kar želi! ja, ja sej tud lady gaga ma kdaj take vpadljive obleke.. sm tuki je fuuul bolj pomembmna glasba....
Turgensis
06. 06. 2011 13.30
@Baphomet. ne bom šel poslušat oz brat besedila od lady gage ker me ne zanima in mi na kraj pameti ne pade, da bi jo v prostem času poslušal. Ampak če ima toliko oboževalcev, da je vedno na vrhu lestvic je treba priznat da dela poslušljivo glasbo. Itak ni pomembno o čem govori besedilo, važna je melodija in vokal, ki gre v uho. Meni so ušeč pesmi od bruna marsa (grenade), taio cruz, cristina aguilera, tina turner,... tudi bieber ima nekaj pesmi zelo dobrih, me je najbolj pozitivno presenetil od vseh najslavnejših v zadnjem desetletju. Ko slišim gago na raadiu med vožnjo mi je pa tudi čisto ok, nič posebnega, nič katastrofalnega. sorry, ampak kvalitete ne moraš omenjat v komercialni glasbi. kvaliteta je v operi, jazz koncertih,... na pa v komercialni glasbi na radiu! gaga vsekakor ni muha enodnevnica, je veliko premočna, da bi bila. še rihanna ni uha enodnevnica, pa ni dosegla niti 30% tega, kar je gaga. zvezde s toliko oboževalcev nikoli niso bile trenutni hit. pogley britney. po toliko letih je spet začela delat in takoj uspeh. to naredi veliko število oboževalcev. druga je pa z skupinami, ki nastanejo na podlagi tv serij kot npr rbd. te so pa načeloma res muhe enodnevnice. @sugarbaby ljudje, ki se jih spominjamo zaradi ustvarjanja so navadni smrtniki, ker se jih je začelo cenit po njihovi smrtniki. navaden smrtnik je tisti, ki umre in živi kot večina ljudi, tisti ki je pa bogat in si lahko privošči luksuz v svojem življenju pa ni navaden smrtnik, ker ni živel kot navadni ljudje.
thelittle
06. 06. 2011 11.10
+1
Bieber je mučenje in NE Lady Gaga... Alejandro <3
sugarbaby
06. 06. 2011 11.06
fox 12 Nikjer ne piše, da te naredi kaj več od navadnega smrtnika kup denarja na računu. Malo poglej zgodovino, pa boš videl/a, da je dosti primerov ljudi, ki se jih spominjamo, pa ni nujno, da zaradi tega, ker so bili bogati. Vsaj veliko umetnikov (literatov, slikarjev..) je umrlo v revščini, pa se njih dela se vedno ohranjajo.Mislim, da stvaritev Lady Gaga ne bomo imeli v muzeju kot Mona Lizo.Vsaj upam, da ne.
isys_sm
06. 06. 2011 10.34
Someone321 - se popolnoma strinjam s tabo, ampak če se ne motim, si se zmotil pri Pink... In vsaj po mojem mnenju nje ne gre dajati v isti koš z raznimi Britney in podobnimi plastičnimi pop wannabeji.
isys_sm
06. 06. 2011 10.30
jezus kako pretiravanje.... Vsak ima svoj okus, ampak to pa je krnekaj. Pa zagotovo ne predvajajo vsak dan cel čas samo njenih pesmi...
Baphomet.
06. 06. 2011 06.10
fox12 zvrti si pesem od gage, potem pa poslusaj pesem beetlov. mislim da bos hitro ugotovil razliko med dobrim in slabim. ce se ne motim sem nekje zasledila da je gaga uspesnejsa od MJ-ja, saj je prodala vec albumov kot MJ. sicer se mi zdi to rahlo nemogoce, ampak tako je nekje nekoc pisalo. torej, ce je to res, so beetli, MJ in ostali dalec od najuspesnejsih (statisticno gledano). vseeno pa nikoli ne bo nobena gaga ali bejonce bolj legendarna in boljsa od beetlov ali MJja. roko na srce, vem da nimam niti nalo posluha, pa se mam vseeno za moljso od gage. konec koncev, jeclat med petjem zna vsak. kar se merila za dobro/slabo tice.. seveda je... enostavno ko poslusas pesmi slisis kaj je dobro in kaj ne. spet, ne gre se tu za okus, gre se za kvaliteto. od gage vsakega normalnega cloveka zacnejo bolet usesa. od beetlov te usesa pac ne morejo boleti. gaga je muha enodnevnica. jasen dokaz za to je dejstvo da se izpostavlja izkljucno samo z videzom in neumnimi izjavami. taki se nikoli niso preziveli dolgo in noben se še ni zapisal v zgodovino na pozitiven nacin. poglej kdo so legende v glasbi... sami taki, ki so se dokazali z glasbo. taki ki so v glasbi postavili temelje in meje. taki ki so dejansko nekaj naredili za glasbo. osebni skandali in izjave bodo scasoma pozabljene, njihova glasba bo pa zivela vecno. ti glasbeniki bodo vedno neumrljivi. po cem se pa naj bi spominjali gage? mogoce po pa-pa-pa-pa-paparazzi? ali po p-p-p-p-p-ppokerface? al pa po njeni izjavi da ima tako zenski kot moski spolni organ? mogce imam napacno mnenje , ampak, vsaj za moj okus, more pesem nositi nekaksno smiselno sporocilo oz.imeti "zgodbo" ali pa vsaj da se skriva zgodba za pesmijo (recimo eric clapton-tears in heaven, queen-bohemian rhapsody, itd)... kaksna so sporocila v gaginih pesmih? slucajno sem se enkrat spravila brat besedilo pesmi videophone... ti svetujem da si preberes pesem (ne jo poslusat ker je prevec slaba) pa bos razumel kaj hocem povedat. to JE poneumljanje. seveda se nobenemu ne bo IQ zmanjsal zarad tega, ampak ker gago poslusajo vecinoma vse najstnice od 10 let naprej, in jim je gaga vzor, dvomim da se bodo iz take pesmi kaj pametnega naucile... ali pac?
Turgensis
05. 06. 2011 23.45
@Baphomet. eveda ma vsak svoj okus in poslusa kar mu pase. samo eno je okus, eno so pa dejstva. in eno izmed dejstev je, da so beetli, queeni, MJ in njim podobni neumrljivi. dejstvo je da so imeli KVALITETNO glasbo. tukej se ne gre za to ali je tebi njihova glasba vsec ali ne. tukej je neglede na vse treba priznat da imajo dobro glasbo. osebno ne poslusam rada beetlov. ampak strinjam pa se da so eni izmed najboljsih izvajalcev vseh casov. noben ne more oporekat temu. se strinjam, ampak jaz jih ne poslušam. Čeprav je neumno govorit, da so eni izmed najboljših izvajalcev... ne vem po kakšni logiki bi lahko določili najboljše. jaz bi jim rekel najuspešnejši in jih spoštujem. to ni kos jekla, da bi lahko rekli eden je boljši od drugega... enostavno ni merila. edine zanesljive podatke dobimo če pogledamo kdo je koliko prodal, tukaj pa se ne govori več o dobrem/ slabem ampak o uspešnem/ neuspešnem. Glede gage in ostalih iz današnje moderne glasbene scene je pa absolutno prezgodaj, da bi lahko govorili tega si bomo zapomnili za vse večne čase, on pa bo propadel... to je odvisno predvsem od njih samih, kako bodo prestali psihični pritisk, kdaj se bodo naveličali ustvarjat,... najslavnejši imajo sicer najugodnejše izhodišče, kar pa ne pomeni nič. Navadno se za vse čase obdržijo tisti, ki ogromno prodajo in imajo tudi ogromno sovražnikov, ki govorijo o njih in jeh s tem nezavedno držijo na sceni. iz MJ se je norčevalo pol sveta, pa se je zapisal kot kralj! Moderna glasba poneumlja ljudi?? kaj res?? prvič slišim. nevem kaj je neumnega če uživaš ob moderni glasbi, oz zakaj je manj neumno uživanje ob starejši glasbi?? nobene logike, nisem še slišal, da bi kdo zaradi poslušanja lady gaga pustil šolanje in nekdo, ko je začel poslušati MJ tako izboljšal uspeh, da bi naslednje leto dobil zoisa!
Turgensis
05. 06. 2011 23.27
@Deathcrush ti si drzneš napisat v komentarju vi navadni smrtniki ne razumete metala??!! če poslušaš metal še ne pomeni da si kaj več oz. da nisi navadni smrtnik!! ko bo pol sveta slišalo za tebe in boš imel na računu milijone $ boš lahko rekel, da nisi navadni smrtnik, do takrat pa si!!! ne glede na to kakšen čudak si!
Senca6
05. 06. 2011 20.52
@Deathcrush metal je umetnost, ma smisel! mogoč ga vi navadni smrtniki ne razumete, ampak mi ki smo že dolgo v tem to zastopimo da je tudi za nerazumljivimi besedili in roštanju smisel! ....vem da je umetnost,ni boljše muzike jaz poslušam metal že od 1988 in ga bom do smrti ! m/
povemvsem
05. 06. 2011 19.34
Bolj kot njene pesmi se je za bati satanizma katerega med nastopi izraža z vedenjem in oblačenjem.Njo in druge so že kot otroka vključili v„Mickey Mouse Club“ program Mind control in ob pravi priložnosti lansirali v javnost.zato so se vsi pojavili nenadoma,od nikoder.Isti program so doživele med drugimi tudi Cristina Aqullera , Britney Spears (pravijo jim tudi dekleta iz pekla),Justin Timberlake in Michael Jackson.Slednji je prišel do spoznanja zato je moral umreti.Sicer je pa njihov skupni imenovalec-hude psihične posledice tistega kar so morale prestati.Ga-Ga na to še čaka!
g.noj
05. 06. 2011 19.32
baphomet. bravo, točno tako je. tudi jaz ne poslušam bitlov, ampak vseeno so pa nesmrtni. današnja muska pa sloni na masovni produkciji, kot v tovarni za trakom
Baphomet.
05. 06. 2011 19.02
octobers uau?! NEKAJ komadov je sama napisala?zej jo pa res lahko primerjamo z najvecjimi imeni glasbene scene vseh casov!!! dej no.. zresni se.... in kaj potem ce dobro poje? glas tudi ni vse...
Baphomet.
05. 06. 2011 19.00
X-otic pa kje se skrivate ljudje kot si ti?! se mi je zdelo da ni vec takih. odlicen okus za glasbo mas! bravo. skoda da ni vec takih.
Baphomet.
05. 06. 2011 18.58
Ksenija14 && fox12 seveda ma vsak svoj okus in poslusa kar mu pase. samo eno je okus, eno so pa dejstva. in eno izmed dejstev je, da so beetli, queeni, MJ in njim podobni neumrljivi. dejstvo je da so imeli KVALITETNO glasbo. tukej se ne gre za to ali je tebi njihova glasba vsec ali ne. tukej je neglede na vse treba priznat da imajo dobro glasbo. osebno ne poslusam rada beetlov. ampak strinjam pa se da so eni izmed najboljsih izvajalcev vseh casov. noben ne more oporekat temu. poleg tega je pa dejstvo tudi da je danasnja glasba umetno narejena, da je vsec mnozicam, da zalozbe in "izvajalci" mastno sluzijo na vas racun. ampak umetno narejena glasba je narejena brez truda, brez custev. umetno narejena glasba je zanic. poleg tega pa se poneumlja ljudi. poslusaj besedila pesmi od MJ ali beetlov, potem pa poslusaj besedila od gage. mocno si zelim da bos opazila razliko.
PSIHOTERAPEVT
05. 06. 2011 18.53
desno ma visjo kot levo :D
g.noj
05. 06. 2011 18.51
ja če bi kvalitetno glasbo delala, se pa nebi folk spotikal vanjo. za kvalitetno glasbo zvrst ni pomembna, lahko je metal, rock pop, jazz, blues... taka, da je večna, ne tko, kot tele muhe enodnevnice
X-otic
05. 06. 2011 18.48
octobers, Še nisi slišal/-a da obstajajo programi s katerimi se glas spremeni pa da obstaja tudi tako imenovani ''playback'' pri katerem pevec ne poje ampak samo odpira usta? Drugače pa meni tudi ni všeč Lady GaGa, ampak se mi zdi da so najboljši AC/DC pa lahko rečete karkoli, me ne briga jaz samo vem da ne maram te moderne glasbe ampak bom verjetno celo življenje ostal pri AC/DC, Queen, Black Sabbath, Guns'n'Roses, Village people, ABBA in njim podobnim ;)
Napoleon II
05. 06. 2011 18.45
Če si želi spokojnega miru, naj se pa ne bi preselila v bližino šole...