Zanimivosti

Je bil Hitler nogometni menedžer?

London, 08. 11. 2009 15.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Vsak dvajseti otrok v Veliki Britaniji, ki je odgovarjal na vprašanja ankete, je prepričan, da je bil Adolf Hitler menedžer nemške nogometne reprezentance.

Vse manj britanskih otrok ve, kdo je bil Adolf Hitler.
Vse manj britanskih otrok ve, kdo je bil Adolf Hitler. FOTO:

Ankete, ki jo je pripravilo združenje veteranov, se je udeležilo okrog 2000 otrok v starosti od 9 do 11 let. Otroci so odgovarjali na vprašanja iz zgodovine, ki so se v prvi vrsti nanašala na obdobje obeh svetovnih vojn. Kot kaže, so mladi Britanci glede zgodovinskih dejstev precej nerazgledani in nepoučeni.

Vsak šesti otrok je odgovoril, da je bil Auschwitz zabaviščni park, samo polovica od vseh anketiranih pa je vedela, da Dan D predstavlja izkrcanje zaveznikov v Normandiji. Na slednje vprašanje je vsak četrti odraščajoči Britanec odgovoril, da je Dan D pravzaprav Doomsy Day, junak iz stripa.

Četrtina anketiranih pravi, da so Američani vrgli atomsko bombo na Pearl Harbor, vsak dvajseti otrok pa meni, da je holokavst proslava, ki so jo pripravili po končani 2. svetovni vojni.

Jim Panton, direktor združenja veteranov, je dejal. "Rezultati ankete so me šokirali. Država bi morala veliko bolje skrbeti za izobraževanje otrok."

Ameriško oporišče Pearl Harbor so 7. decembra 1941 napadle japonske pomorske in letalske sile.
Ameriško oporišče Pearl Harbor so 7. decembra 1941 napadle japonske pomorske in letalske sile. FOTO:


 

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ChaosAD
07. 12. 2009 18.01
otroci so stari med 9 - 11 let ... vrjetno se nimajo zgodovine pa dvomim da katerega od njih (zaenkrat) to sploh zanima
Rokus
30. 11. 2009 11.22
A bi mogl vedt.Bilo je prošlo je.
cheaza
11. 11. 2009 19.06
@orangensaft Se čisto strinjam s tabo. Pri nas v srednji šoli, v četrtem (4?!) letniku, profesorica predava o domobrancih in partizanih, pa jih polovica ne ve, da se dejansko niso borili na isti strani. Jaz nisem mogel verjeti :S
Ramzess
10. 11. 2009 12.55
Nadaljevanje: Dandanes, ko je internet tako dostopen, so te (namenske) napake še bolj očitne, opazne marsikomu, in otroci oz. učenci (v šolah so najpej učenci, potem otroci, to je treba razlikovati) za to neredko v težavah, ko spračujejo o tadvah ali govorijo o zadevah, dejstvih, ipd., ki niso v kontekstu šolskega sistema. Ravno tako se znajdejo v težava, če sprašujejo 'Kaj pa če ...?' in ali podajajo druge možnosti. V kolikor jim uspe se izviti izpod škodljivega omejujočega vpliva šolskega sistema, pa lahko postanejo samostojni raziskovalci, tudi zgodovine, podobno kot je denimo Ivan Mohorič, naše gore list, pri katerem se je vse začelo, prav z omenjenim vprašanjem, Kaj pa če ...? In na njem je zgradil svojo kariero. Podobnih alternativnih raziskovalcev je v svetu veliko, razkrivajo, pod, ker smo ravno pri zgodvini, plaščem alternativne zgodovine in arheologije, čeprav imajo tudi druge naravoslovni predmeti (znanosti) alternativne različice, razkrivajo resnico, ki se je v šoli, s razlogom, ne poučuje. Če bi ljudje vedeli, kar se jim skriva, bi se svet čez noč spremenil, do temeljev, tako globoko seže to, ta zgrešen sistem.
Ramzess
10. 11. 2009 12.53
"Rezultati ankete so me šokirali. Država bi morala veliko bolje skrbeti za izobraževanje otrok." Aja, zame je šokantna že anketa sama, mislim, koliko stari otroci odgovarjajo na ta vparašanje, in čemu sploh obremenjujejo otroke s tem, v čem v resnici smisel take, oz. te ankete. Država dovolj skrbi za izobraževanje otrok, kot ji pač narekujejo od zgoraj, nivo znanja mladih še vedno ostaja zgolj površinski, pa še to 'znanje' je ustrezno prilagojeno, in tersu manipulacija in izkoriščanja populacije. To kar večina ve obeh svetovnih vojnah in drugih zgodovinskih zadevah, je zelo površinsko, s polno napak, tudi namernih, resnično ozadje poznajo redki. Hitler je bil član tajnih združb, nameraval (enak koncept, enaka politika, rabijo današnji politiki, ki z Obamo na vrhu, uvajajo isto, uporabljajo enake besede, stavke, in celo pristop, so opazili ljudje, ki zadevo poznajo), čeprav je bil marioneta, kot mnogi drugi politiki, uvesti NWO, a mu je spodletelo, ne povsem, saj so načrtovalci ob veliko naučili, in načrt nadgradili, ter gradili naprej. Danes celo ugotavljajo, da je njgova smrt bila iscenirana. Ob takih anketah in tolmačenju njihovih rezultatov mi gre na prisiljen smeh, da te glava zaboli, kakšne se gredo. Pa niso otroci neumni, ker so preveč obremenjeni z nepomembnostmi (nič manj odrasli), pač pa odrasli, ki žal, v svoji nevednosti, to počnejo. Morda pa so samo preverjali, ali je današnji nivo znanja mladine, na načrtovani ravni, nivoju. Poznavalci ugotavljajo, da z vsako generacijo pada (vsaka generacija ve, kao manj), medtem ko se hkrati manipulacija in izkoriščanje naroda povečuje. Lahko pa gre za značilno provokacijo britancev proti nemcem, ker se tu vmes vedno nekaj iskri, kot da nečesa ne morejo pozabiti. Bigich="spomnim se, da sem v 4. raz osnovne risal letala ... in sem z dekoracijo narisal svastiko na enega od le- teh. bum dobil skoraj ukor ... na koncu so mi verjeli, da nisem imel pojma (kar tudi nisem imel ... pac videl sem na tv na imajo letala to ... in pac se mi je zdelo ok?)" Na koncu, kjerkoli je že ta bil, tipično, ko je škoda že skoraj storjena. Kaj bi šele bilo, če bi risal obrnjeno verzijo te svastike, ki je nekaj drugea in znal povedati kaj o tem, o drasli pa si seveda, napak rzalagali zadevo, in spet, na koncu, ko so storili kar nekaj škode, djeli, ugovili, da imaš vendarle prav, ampak škoda je že storjena. Danes ob času interneta ni to nič presenetljivega. Problem je pač nevednost, nerazgledanost odraslih, ki za se povrh imajo še učitelje, nevarna kombinacija, ki je pokopala, že marsikaterega otroka, in njegov potencial. Veliko učiteljev, razen izjem, se ne zaveda kaj v resnici učijo, ker si sami naučeni, podobno kot zdravnik, ki je, nevede, študiral napačne diagnoze, po zaslugi farmacije, njenih intersov, in njenega vpliva tudi na take zadeve, kot so diagnostike, in potem, nevede, posledično dela napak, farmaciji pa se smeji, nekje zadaj. Orangensaft="Sej pri nas če vprašaš osnovnošoce, pa tudi srednješolce, kdo je bil Tito, ne bi dobili dosti drugačnih odgovorov." Ja, saj, in to kar sicer vemo o njem, je ravno tako površinsko, čeprav sem nekje zasledil podatek, da je tudi on bil član neke tajne združbe, nisem povsem siguren, spomin je bled. Dr3jch="Pustite otrokom otroštvo nedotaknjeno, za take stvari je še malo pozneje veliko časa za poučevanje!" Se povsem strinjam, in ko bodo preučevali zgodovino, naj to počnejo raje sami, če jih bo volja, da ne bodo v šoli poslušali lažne zgodovine, ki se, od kar obstaja šolski sistem, v učbenikih sploh ni spremenil, tu pa tam kakšna sprememba, pa še to večinoma na izgledu učbenika. Kar primerjajte učbenike dedov in vnukov, kako identični so, da skoraj ni res, sploh ne sledijo času in dejstvom, ter. odkkritjem, nosvim spoznanjem, niti ni odstranjeno tisto, kar je ovrženo, kar še ni dorečeno. Podobno težavo lahko najdemo tudi pri drugih naravoslovnih predmetih. Dandanes, ko je internet ta
Cobra007
09. 11. 2009 17.57
@Dr3jch ma, daj ne nakladaj takšnih stvari, osnovna razgledanost otrokom res nič ne škodi!! Med 9 in 11 letom otroci že zelo dobro dojemajo stvari in je dobro, da vedo tudi to, kdo je bil Hitler. Vse ostale podrobnosti zgodovine pa se itak učijo do 18 let in naprej. Večina v teh letih že zna zlo dobr srfat po netu, zato ne govori, da bi jih obremenjevali s tem kdo je bil Hitler. A z nasilnimi igricami na netu, ki jih veliko otrok igra se pa strinjaš????
ZM4J
09. 11. 2009 17.41
Isto bo v Sloveniji, saj vpeljujemo tuje šolske sisteme.
gz99
09. 11. 2009 13.38
Kot kaže, so mladi Britanci glede zgodovinskih dejstev precej nerazgledani in nepoučeni. Nerazgledani in nepoučeni so očitno tudi novinarji 24ur, saj ne vedo, da v nogometu angl. manager pomeni selektor (reprezentance) ali trener (kluba), ne pa menedžer...
kr...ena...
09. 11. 2009 12.10
dragi komentatorji: 1. o zgodovini nasploh kot o znanosti se začne otroke / mladostnike učit itak šele v srednji šoli, ko lahko dojemajo določene vzročno-posledične zadeve v samem poteku zgodovine. v oš še ni tega in je samo neko osnovno seznanjanje z določenimi dejstvi. vendar se tudi to spreminja. tudi v oš začenjajo otrokom razlagati zgodovino kot nek potek dogodkov, kot vzrok-posledica efekt. 2. hitlerja in ostalih zadev okoli 1. in 2. svetovne vojne jaz osebno pred 9. razredom ne bi otrokom predstavljala z vidika zgodovinske osebnosti. ampak čist iz konteksta je to težko vzeti. hitlerja in ostale može 20. stoletja je treba otrokom sicer predstavit že prej, ker danes o tem otroci gledajo na tv in internetu in jim je treba pač malo objektivno predstavit njihovo pomembnost omenjanja. 3. tisto, kar so nam pripovedovali dedki in babice o vojni, je zelo neobjektivno!!! lp, m
mjolnir
09. 11. 2009 11.06
brada88 Ne vem če so ravno "boljše", vsaj take ki pritičejo otroku, sam to že JE čas ko je treba slišati o osnovnih zadevah v sodobni zgodovini! Ni mi jasno, kam ste eni šli v šolo, sam jaz sem ime Hitler in osnovno kdo in kaj je bil slišal že v 1. razredu OŠ....lol spomnim se pa da nisem imel nobene predstave oz napačno predstavo o tem kako je možakar izgledal. Tega nisem vedel do 3. razreda! Zame je to blo koroistno ker so nas vsaj naučili, da niso vsi Nmeci zločinci, saj smo se itak učili o 2. sv. vojni in okupaciji ex-Yu držav! Pa še moj dedek, ki je dezertiral iz wehrmachta skupi z enim poštenim Nemcom mi je vedno pripovedoval o vojni(ja, dejstvo je da fantički te zgodbe rad poslušajo), je nenehno poudarjal kako so različni Nemci in zato mi je potem tudi, vsaj na nivou sedemletnika, moral nekako razložiti zakaj so Nemci počeli vse te grozote, če niso zli kot narod, saj veste kok otroci hitro sklepajo po vzorcu "dobri in slabi" kolektivi!
dr3jch
09. 11. 2009 10.52
@Cobra007, ja najbolje da se otroke stare tam 9 let, ko so še celi nedolžni, ko še niti ne dojamejo vseh stvari jih je najbolje poučevat o hitlerju pa o vseh grozotah kar se jih je zgodilo med vsemi vojnami ne samo med 1. in 2. svetovno vojno! Najbolje, da se otroka že pri 3-h letih pošlje v šolo pa da so že pri 18-ih mali geniji! Pustite otrokom otroštvo nedotaknjeno, za take stvari je še malo pozneje veliko časa za poučevanje!
mjolnir
09. 11. 2009 10.42
Britanci pa nogomet...do naslednje generacije bodo že mislili sta Hitler in Churchill bla menedžerja in da je druga svetovna vojna sam nek "kul" ime za veliki nogometni spopad med Anglijo in Nemčijo! Nič me ne čudi!! V Londonu je spomenik padlim vojakom v 2. sv. vojni samo z dvema vencoma, od teh je en bil tisti ki so ga položili 8. maja....sam pozabljajte, itak je to "prazgodovina", razvjaeni in izrojeni smrkavci!!!
eraze
09. 11. 2009 09.54
orangensaft
09. 11. 2009 07.26
Sej pri nas če vprašaš osnovnošoce, pa tudi srednješolce, kdo je bil Tito, ne bi dobili dosti drugačnih odgovorov.
lordofserbia
08. 11. 2009 23.47
uutix
08. 11. 2009 22.26
ironist d best komentar, tuk sm se presmeju:D
ironist
08. 11. 2009 20.55
hahahaha, zakon!!! vb se spreminja v američane(prov jim je, kaj pa čaj pijejo!)
kjhjk
08. 11. 2009 20.54
hm slišal sem, da je bil Adolf najboljši v nemški fuzbal ligi, samo je delal preveč osebih prekrškov in nato doživel živčni zlom ko je izgubil proti izraelu.. po podaljšku:)
bigich
08. 11. 2009 20.44
glukas podpis! spomnim se, da sem v 4. raz osnovne risal letala ... in sem z dekoracijo narisal svastiko na enega od le-teh. bum dobil skoraj ukor ... na koncu so mi verjeli, da nisem imel pojma (kar tudi nisem imel ... pac videl sem na tv na imajo letala to ... in pac se mi je zdelo ok?) tko da.. zacet bi mogl tm pr 13-14 itak pa veliko otrok ne zanima zgodovina ... komaj prebavijo tisto kar se ucijo. kot vem je v 4 razredu (v slo) snov okoli vajkarda valvasora pa gradov pa tega heca .. pa se to ne zgo ampak spoznavanje druzbe. lp
Tinn?ek
08. 11. 2009 20.44
kokr jz vem se zadnja leta oš uči II.svetovna vojna.... 10letni otrok res nč ne ve o tem.... jz npr. sm prvič slišala hitlerja prek tv.ja ... o tem kako je bil zloben pa v šoli.