LJ
Weather
-5° | -12°

 

Alkoholiki živijo dlje kot abstinenti

Ameriški psihologi so prišli do zanimivih dognanj. Ugotovili so, da alkoholiki živijo dlje od tistih, ki sploh ne pijejo.

Društvo anonimnih alkoholikov sicer trdi, da je večina absolutnih abstinentov bivših alkoholikov, ki so svojemu telesu naredili toliko nepopravljive škode, že preden so prenehali s pitjem.

Alkoholiki živijo dlje kot abstinenti

Alkoholiki živijo dalj od abstinentov! (Foto: iStockphoto)

Takšnega mnenja pa ni psiholog dr. Charles Holahan z univerze v Teksasu, ki je vodil raziskavo, ki je trajala prek 20 let in vključevala 1800 ljudi. Med njimi so bili bivši alkoholiki, tisti, ki so še zmeraj alkoholiki, tisti, ki pijejo zmerno in takšni, ki se nikoli niso dotaknili alkohola. „Upoštevali smo praktično vse spremenljivke: socialno-ekonomski status, nivo fizične aktivnosti, število prijateljev in prijateljic ter tako naprej,“ je dejal dr. Holahan.

Zmerno pitje, še posebej rdečega vina, lahko izboljša zdravje srca, širi žile in zmanjšuje možnost krvnih strdkov ter celo izboljšuje socialno življenje, kar je pomembno pri zmanjševanju stresa.

Po drugi strani pa seveda pitje alkohola vpliva na spomin, uničuje možganske celice, povzroča agresijo in na splošno vpliva na življenje alkoholika ter njegove bližnje.

Preberite podrobnosti ameriške raziskave, ki je dala dokaj presenetljive rezultate.

Prenesi v

Glasuj

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
 

Komentarjev: 52
NO VIDIŠ JAST PA ČITAT.
NO VIDITE JAST PO SEBI VIDIM ,DA ALKOHOL JE TREBA UNIČIT ALI BO PA ON TEBE.
rudolf.maister 18.10.2010 22:31:22
ja. zato je brad začel pitt!
 
Predn ste sploh karkol komentiral, bi se lahk mal zamislili!!! A sploh kdo od vas ve kak je živet z alkoholikom? Pa če se postavmo v kožo alkoholika: si sploh predstavlate, kak tak človek trpi? Mislite, da se napije kar tako, brezveze? Ni enako, če se napiješ iz zabave, npr.: v diskoteki, na fešti... al pa iz obupa! Marsikdo si tak lajša svoje težave, ker ne ve kak jih drugač rešit! Al pa: je že kdo vido človeka, ki umira od ciroze jeter? pa ni bil alkoholik, napil se je le občasno! Jaz sem živela z alkoholikom 20 let! In vidla sem dedka umirat od ciroze, verjemte, ni lep prizor niti ne doživetje vredno zavidanja! Torej, sram vas je lahko da mate tak neumne komentarje! ja, deci al pa dva na dan je koristno, še bolš pa je, da sploh ne piješ. Ne pijem, pa se niti malo ne dolgočasim in nisem zato manj vredna!
 
Alkoholiki imajo velike težavez jetri, ledvicami in z drugimi vitalnimi organi. Vedno so izpostavljeni poškodbam, ki jih pridno prekrivajo. Še huje pa je da so pijani pri ubojih treznih ljudi. Zame so navadni be_bci. Alkohol se uporablja samo v zdravilne namene. Kakor zdravilo........ali v preventivne namene.........
 
Slovenci imamo odlična vrhunska vina, za kar smo lahko ponosni. In nič ni narobe, če ga spijemo kozarček pri kosilu ali večerji. Temu se reče gurmanski užitek in je daleč od alkoholizma. Pretiravanje pa nikoli ni v redu, celo pri športu ne.
no, že mogoč živiš dlje, ampak maš verjetn zanič spomin in definitivno manj celic :D
 
Zdravnik priporoča 2dl vina na dan. Če med tednom ne pijemo moramo nadoknaditi in znese konec tedna 1l.
Gangrena666 05.09.2010 22:36:22
A ti si alkoholik zaradi 24ur.com? Jaz sem zato ker sem nesiguren, in ker me je mama tepla in ker mi pase da sem pribit,ter ko se zbudim, je zivljenje grdo in je najboljse, da se se enkrat pijan..iz dneva v dan, ko mi je vseeno ali sem pocsan in smrdim kot kup smeti..





fsad
05.09.2010, 16:55
5

pijemo ga radi , hvala pop tv še en alkoholik več!
Gangrena666 05.09.2010 22:30:53
A ti verjames Japoncu?
Ali ves koliko let ima tvoj najstarejsi sosed????


miha_321
05.09.2010, 22:21
0

Kako čudno, da je bil nasvet najstarejšega japonca: nikoli nisem spil niti kapljice alkohola?
Več komentarjev