Tuja scena

Za slovenske istospolne partnerje se je zavzel iz Hollywooda

Los Angeles, 17. 12. 2015 12.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Medtem ko sta kampanji za in proti v polnem zagonu, v nedeljo bomo Slovenci namreč odločali o noveli zakona o zakonski zvezi, je podporo zagovornikom spremembe izrazil tudi znani igralec iz serije Sodobna družina.

Igralec, na sliki desno z možem Justinom Mikito, je odkrito izrazil podporo slovenski kampaniji za izenačite partnerskih skupnosti.
Igralec, na sliki desno z možem Justinom Mikito, je odkrito izrazil podporo slovenski kampaniji za izenačite partnerskih skupnosti. FOTO: Reuters

V nedeljo bomo Slovenci na referendumu o izenačitvi partnerskih skupnosti odločali, ali naj se novela zakona o zakonski zvezi uveljavi ali ne. Mimo dejstva, da se v Sloveniji o tako pomembnem vprašanju odloča na referendumu, pa ni mogel niti znan igralec Jesse Tyler Ferguson, ki se ga mnogi spominjate predvsem po vlogi v seriji Sodobna družina.

Znani igralec je velik zagovornik pravic istospolnih partnerjev, pred leti je s svojim možem Justinom Mikito ustanovil celo nepridobitno dobrodelno organizacijo Tie The Knot, ki se v Ameriki zavzema za enakopravnost vseh državljanov.

Odkrito podporo uveljavitvi naše novele zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih je igralec izrazil kar preko svojega profila na Twitterju. "Jaz in vsi pri organizaciji Tie The Knot verjamemo v enakopravnost za vse družine. Vso srečo slovenski 'ZA' kampanji v nedeljo!" se je glasilo njegovo jasno sporočilo.

 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (77)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Mungos2
17. 12. 2015 18.52
+2
Ker nisem znan in napreden Slovenec, bom glasoval PROTI !!!!!
SonyGirl
17. 12. 2015 16.26
-2
Mene od vsega v tem zakonu moti samo starš1 in starš2. V bistvu sem proti temu poimenovanju. Naj se spomnijo kaj drugega. Naj napišejo vse možnosti ali pa naj za homoseksualne pare sestavijo nov zakon. Predvsem pa me skrbi kako bo zdej pisalo v raznoraznih obrazcih.
endva
17. 12. 2015 15.26
-2
Sam sem malo zmeden... Sicer odločen v svoj prav bom glasoval PROTI, ampak hudiča, kaj se z našo Slovenijo dogaja? Vsi oblastniki, javne osebe in elita so za... Niti enega junaka iz omenjenih skupin nisem videl, ki bi se javno izrekel proti temu nespodobnemu zakonu. Ali jih kdo ustrahuje, ali deluje v teh klikah čredni nagon,ali ne znajo razmišljati s svojo glavo, ali pa je samo popularno če si homoseksualec....??????? Kje je argumentirana diskusija, kje se lomijo kopja v intelektualno zrelih debatah?? Podobno kot v primeru beguncev sta znana dva pola - enega predstavlja oblast in elita, drugi pol pa ljudstvo. Se Slovenci zavedamo, da je zaradi takšnih razhajanj razpadla neka prejšnja država, ki smo ji pripadali? Se tega zavedajo naši politiki? Glede na dejstvo, da je politika umetnost možnega (sklepanja kompromisov za skupno dobro) bi lahko levičarji stopili korak nazaj in se zavzeli za zakon, ki ne bi delil, ampak združeval ljudi. Homoseksualnost je obstajala od nekdaj. Naj se ima rad, kdor se pač hoče imeti, ampak za božjo voljo odstranimo iz teh odnosov otroke. V Ameriki se že pojavljajo tožbe otrok iz homoseksualnih zakonov. Pa niso problem odškodnine, ampak uničena življenja otrok in napačne predstave o spolnosti in življenju nasploh, ki so jih ti otroci dobili in postali mentalni invalidi.... Seveda bom v nedeljo PROTI!
User416781
17. 12. 2015 15.39
+0
Se absolutno strinjam. Strinjam se s tem, da se jim dodeli dodatne socialne pravice. Ampak iz tega je potrebno popolnoma izvzeti otroke, tako v smilsu posvojitev, kakor tudi sprememb učnih načrtov. Sem pa tudi proti sklepanju zakonskih zvez, ker je to absurdno. Vse ostalo pa naj imajo.
User416781
17. 12. 2015 15.22
+1
Ko sem gledal soočenje, je ena od zagovornic pravic istspolnih izjavila, da tisti, ki smo proti, ne gremo s časom naprej in da nismo za moderne stvari...istospolne zveze so moderne - lepo vas prosim. Ravno to je mišljenje, zaradi katerega sem PROTI. Ne zato, ker me bi bilo strah, da mi bo kdo vzel otroke, ravno tako ne vejamem da bodo ti ljudje v praksi lahko posvojili kakšne otroke (čeprav že to ni prav, da bi jim zakon to sploh teoretično omogočal). PROTI sem zato, ker to ni normalno in gre za čisto dekandentnost in razpad vrednot v družbi.
User416781
17. 12. 2015 15.25
+3
Zanimivo pa je, da se zelo malo istospolnih izpostavlja za svoje pravice - večinoma to delajo hetero ljudi (vsaj upam da to so) iz levice. Ni mi jasno, kaj je s to levico - kot da nimamo večjih problemov.
User620888
17. 12. 2015 15.11
+1
če otrok raste sam z mamo pogreša očeta in ne še eno mamo
SonyGirl
17. 12. 2015 16.22
+0
Otrok ne pogreša očeta, če ve da je oče mal čuču v glavi. Otrok očeta pogreša, če ima o njem veliko vprašanj, pa od nikogar ne dobi odgoorov. Z otrokom je treba bit predvsem iskren.
inowu
17. 12. 2015 15.07
+5
naj se majo radi , če jim to paše....sam "sodobna družina" se mi pa to ne zdi.
User416781
17. 12. 2015 15.27
+0
gggg1
17. 12. 2015 14.47
-3
Doslej niso zagovorniki zakona demantiral še čisto nobenega dejstva, ki jih navajajo nasprotniki zakona. Njihov edini odgovor je vedno samo to, da so navedbe "homofobne", pa čeprav so resnične. Nasprotniki zakona namreč navajajo znana dejstva, ki so se v drugih državah s takimi zakoni že zgodila.
Sputnik
17. 12. 2015 14.46
+2
zakaj se nič ne govori o tem referendumu nikjer???? kaj se spet skriva??
nevica
17. 12. 2015 14.44
+9
Geslo: Za otroke gre, je eno največjih medijskih zlorab, kar pomnim. Menim, da bi se organi pregona morali odzvati na tako hudo idološko zavajanje ljudi - nalagati ljudi ni temelj demokracije. Pridobivati politično podporo na osnovi laži, je čista katastrofa. Temelj demokracije, je da se ljudje svobodno odločajo na osnovi resničnih in poštenih dejstev. Trenutno berem kaj vse so nekateri zmetali v okvir tega ubogega zakona, ki ga imamo pred seboj. Večino teh tematik ureja popolnonoma druga zakonodaja in je ena velika packarija kako to desnica predstavlja ljudem. Levica se je odzvala z milim letakom v katerem desničarske pokvarjene interpretacije prijazno imenuje MITI (in bajke), ker so jih tako rekoč zelo načrtno implantirali v nevedne ljudske glave. Ta zakon ljudem na splošno ne prinaša čisto nobene spremembe, le geji bi se lahko poročili in praktično nič drugega. Posvojitve otrok ureja druga zakonodaja. Šolstvo ureja druga zakonodaja itd. in moram priznati, da sem prav slabe volje, ko se nekdo zgovarja na zdravo pamet? Katero pamet? Čigavo? Spet desnica straši ljudi in jih prepričuje, da jim bodo pravice odvzete. Neverjetno! in na tak način pridobivajo politične točke ves čas. In zato jih nič ne moti koga imajo na čelu stranke.... Težko se piše Sloveniji s tako zdravo pametjo, evo prav zares.
u_vid
17. 12. 2015 14.50
+2
To sploh Ni RES, zaradi redefinicije družine spremembe nastanejo nove pravice
User416781
17. 12. 2015 14.51
+0
Se strinjam z večino - desnica je v tem primeru popolnoma mimo, ampak sem vseeno PROTI. Proti temu, da se propagira, nekaj kar ni naravno in normalno. Mene sicer še najbolj moti to, da se napoveduje sprememba učnega načrta. Otrok se ne sme na ta način mešati.
u_vid
17. 12. 2015 14.35
-2
Večina nas je proti, ker je zakon nepopoln. Diskriminirani smo tisti, ki bi se radi poročili v zakon treh ali na primer štirih oseb. Ljubezen je ljubezen... ;-) V SLO imamo dovolj slabih zakonov.
User416781
17. 12. 2015 14.40
+6
Jaz bi imel dve ženi, zakaj se ne morem poročiti z obema. To je diskriminacija.
fifipifi
17. 12. 2015 14.32
-1
Tisti, ki ste proti, preberite še enkrat, za kaj gre. Če boste tudi po tem proti, pa naj bo - vsak se lahko sam odloča. Ampak po vsem videnem mislim, da ste zavedeni in da niste proti zaradi prave zadeve. Kot rečeno - preverite in se po tem odločite, ne pa na osnovi tistega, kar ni res. Jaz razumem, da ima lahko vsak svoje argumente, samo tule se ti vrtijo okoli napačnih zadev.
User416781
17. 12. 2015 14.41
+1
Mene ni strah, da bi mi kdo vzel otroke, ampak ne bom pa dovolil, da se bodo v šoli učili, da je to normalno. Pika.
gggg1
17. 12. 2015 14.48
-3
Doslej niso zagovorniki zakona demantiral še čisto nobenega dejstva, ki jih navajajo nasprotniki zakona. Njihov edini odgovor je vedno samo to, da so navedbe "homofobne", pa čeprav so resnične. Nasprotniki zakona namreč navajajo znana dejstva, ki so se v drugih državah s takimi zakoni že zgodila.
fifipifi
17. 12. 2015 14.50
-1
Glede šole se s tabo strinjam, ampak tu ni govora o tem. Šola pa mora biti nepristranska in omogočiti vsem, da imajo čim več informacij o svobodni odločitvi glede življenske poti z vseh področij. Imaš tudi šole, ki silijo otroke v cerkev. To tudi ni ok.
fifipifi
17. 12. 2015 14.52
+0
gggg1 - kaj pa hočeš še? samo tu gor imaš polno argumentov.
Sputnik
17. 12. 2015 14.31
+4
pod slovenskim referendumom beremo v rubriki tuja scena???? pa kam ste šli vi po 20 letih??? to je že v naprej izgubljen denar. prej ali slej se bo zgodilo in bodo geji imeli vse pravice ki jih zahtevajo. ne vem zakaj mečemo denar skozi okno. za referendum je za policaje pa ne???? sramota
Fjora
17. 12. 2015 14.28
+3
Dajte no bit malo bolj odprti in razširite svoje obzorje. Ljubezen do ljudi mora bit svobodna naj bo istospolna ali ne, ne pa jo omejevat. Edino stvar, ki je potrebno omejevat je sovraštvo in nesprejemanje. Boljše kot otrok v sirotišnici ali pa med starši ki ga maltretirajo (oče, mati) je to da ga posvoji par, ki mu bo nudil ljubezen in topel dom. In še nekaj, ne pozabite, da ljudje lahko sami sebi priznajo da ljubijo isto spolno osebo tudi pri 35 letih, kar pomeni, da npr. ženska že ima otroka (ločena, vdova), zaljubi se v prijateljico, ki skupaj živita in vzgajata potem tega otroka skupaj. A v takem primeru boste materi vzeli otrok ali pa ne dovolili, da ga prijateljica posvoji? Vse kar je na prvem mestu je ljubezen in spoštovanje!
User416781
17. 12. 2015 14.44
-2
Daj no nehaj s temi hipijevskimi izjavami. Saj noben ne omejuje ljubezni...problem je le v tem, da želijo nekaj, kar pač ne morejo imeti in da želijo hetero ljudi prisliti, da bo to za nas normalno - to pa žal ni možno.
gggg1
17. 12. 2015 14.49
-3
Doslej niso zagovorniki zakona demantiral še čisto nobenega dejstva, ki jih navajajo nasprotniki zakona.
SICERTO1117
17. 12. 2015 14.26
+6
smešno je po fb-ju gledat kao neki kvazi slavne slovence k izražajo javno podpora ZA in pripišejo spodaj : ZA ker smo enostavno dobri-kaj kao uni k smo proti smo slabi al kako? in pol spodi napišeš svoje mnenje in te zbombardirajo nazaj .sami zgleda ne morejo drugačnosti
kbcz
17. 12. 2015 14.30
+3
nevica
17. 12. 2015 14.54
-1
Saj večina ljudi, ki kar nekaj pizdijo nima pojma PROTi čemu so, so kar proti - ne da bi točno vedeli o čem ta zakon v resnici govori. Filozofirajo o vsem mogočem, kar jih v živiljenju moti, pa če ima zvezoi s tem zakonom ali ne. Prav jaz bom tudi proti, ker so penizje premajhne in ljudje brezposelni....evo!
User416781
17. 12. 2015 14.26
+6
Meni je zelo žal za tisto soočenje na RTV, saj so tisti, ki so bili PROTI izgledali večinoma kot ena skupina psihopatov in pijančkov in so naredili več škode, kot koristi...sam sem sicer PROTI, ampak me je bilo pa kar groza, ko sem poslušal te, s katerimi naj bi držal...ne vem zakaj ves čas poudajajo, da ne dajo svojih otrok - saj jim jih noben ne bo vzel...Dejstvo pa je, da sem proti zato, ker nisem zato da se otroci v šoli učijo, da je to normalno - ker to ni normalno...in v tem je cela stvar. Zakon se ne more prilagajati nenormalnim in nenaravnim zadevam. In kar je najbolj smešno, da se ves čas poudraja, da so diskriminirani - ne niso...vsi smo enaki. Saj jaz se tudi ne morem poročiti z enim tipom...izgleda pa, da jim poroka pomeni več, kot pa hetero parom...Poleg tega pa vseh pravic vseeno ne moremo imeti - naslednji korak bo, da bodo ljudje želeli poročati z živalmi - ti so tudi diskriminirani, a ne?
fifipifi
17. 12. 2015 14.28
+7
Gre za izenačevanje pravic istospolnih parov z kot ti praviš "normalnimi". Jaz nisem poročen in imam enake pravice, kot poročeni pari.
User416781
17. 12. 2015 14.35
-1
Ampak ne more biti izenačeno - kaj vam ni jasno...?! Kako naj bo izenačeno? Načeloma nimam nič proti, da se jim omogoči določene socialne pravice, ampak popolnoma izenačeni pa ne morejo biti, saj je rezultat istospolne in hetero zveze popolnoma drugačen. Zakaj se bi moral moj otrok učiti v šoli, da je to normalno, če ni...Zakaj se morajo vedno nekaj izpostavljati, imeti neke parade in ne vem kaj - zakaj hetero pari nimamo svoje parade...dajte no mir. Ne vem, kaj imajo določeni od tega, da se toliko izpostavljajo za te homo pare.
gggg1
17. 12. 2015 14.50
-2
Doslej niso zagovorniki zakona demantiral še čisto nobenega dejstva, ki jih navajajo nasprotniki zakona.
blazsnoj
17. 12. 2015 17.30
+0
mene pa zanima, kakšna avtoriteta si ti, da bi odločal kaj je 'normalno' in kaj ne?
matej1111
17. 12. 2015 14.08
-4
Si niti ne morem zamislit, da pred njima stoji pet letni otrok. Katastrofa.
nevica
17. 12. 2015 14.24
+4
TA zakon, ki ga bomo potrjevali se ne ukvarja s pedofilijo - spet dokaz, da so proti ljudje z izreno nizko itelektualno sposobnostjo. Kar še več komentarjev prosim, da mi ne bo treba razlagat kakšni zaplankanci so Slovenci.
matej1111
17. 12. 2015 14.28
-1
Na pedofilijo si ti pomislila, ki si visoko intelektualno sposobna. Meni to ne gre skupaj, ker enostavno to ni naravno, ker če bi to blo naravno, bi si otroka lahko po naravni poti ustvarla. Bi probal razumet tak visoko izobražene, kot si ti pa mi narava enostavno ne dopusti. Žal.
nevica
17. 12. 2015 14.46
+0
Hočer reči, da so ljudje v taki zvezi iz plastike in ne naravni?!!! Ti si potencial, neverjeten!
nevica
17. 12. 2015 14.48
+1
Na koseškem bajerju smo pa pred časom lahko opazovali ljubeč labodji par - dva laboda (samčka), ki bi najbrž z veseljem posvojila mladička in sta reveža brezupno gnezdila - pa ju je narava naredila taka - ne razlagati ljudem o tem kaj je naravno!!!!!!
gggg1
17. 12. 2015 14.51
-2
Doslej niso zagovorniki zakona demantiral še čisto nobenega dejstva, ki jih navajajo nasprotniki.
Krematorij666
17. 12. 2015 14.03
-6
Da...za otroke gre. Nihce ne govori o zlorabah ali da bi otroka usmerjali v istospolnost. Gre se za nesramnosti ki jih bodo otroci poslusali v solskih klopeh kar se jim bo vtisnilo v spomin za celo zivljenje...ce mu ne mores kuoiti znamke oblacil je socialec klosar revez...kaj bo sele ce ima dva oceta
blazsnoj
17. 12. 2015 14.05
+4
fosho
17. 12. 2015 14.09
+23
Ja pa naj starši svoje otroke vzogijo v ljudi, ki ne bodo nesramni, pa ni nobene težave.
natinat
17. 12. 2015 14.13
+17
otroci poslušajo in se učijo od staršev, torej če boš ti žaljiv, bodo tudi tvoji otroci in to da se vsi proti zgovarjajo na otroke in da mislijo za otroke, potem naj najprej spremenijo svojo vzgojo in naučijo spoštovanja do sočloveka..mojemu otroku ni nikoli nič manjkalo in nikoli ni poniževal tistega, ki je bil slabše oblečen ali pa drugačen kot on..pa nisem niti za niti proti...vsak naj svoje življenje živi!
stekeras
17. 12. 2015 13.56
-7
V Sloveniji je večina še vedno zdrave pameti in smo PROTI - škoda da prikazujete ameriško propagando.
nevica
17. 12. 2015 14.08
+8
Slovenci veljamo za precej neiteligenten narod, kar je dokazano z mednarondo raziskavo. Škoda je bilo vsakega denarja zanjo, ker je dejstvo očitno - vsak, ki je proti dokazuje da predlagane zakonodaje ne razume in naseda nareklamne floskule cerkve, ki je od vseh najbolj proti družini, saj svojim članom predpisuje celibat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
macro
17. 12. 2015 14.14
+0
Si predstavljas kolko bi blo otrok ce tega celibata nebi bilo
kbcz
17. 12. 2015 14.20
+1
medtem ko pa nevica dokazuje da predlagane zakonodaje razume in ne naseda na reklamne floskule.
Lilith38
17. 12. 2015 14.26
+1
družina = moški,ženska in otrok ??? hmm...vsaka peta ženska je pa samohranilka.toliko o družini...
User416781
17. 12. 2015 15.44
+2
Ja in vsak od teh otrok si želi imeti še eno mamo...
stekeras
17. 12. 2015 13.56
-8
V Sloveniji je večina še vedno zdrave pameti in smo PROTI - škoda da prikazujete ameriško propagando.
nevica
17. 12. 2015 14.10
+3
Zdrava neumna pamet, res ni bolezen - je pa velika tragedija za slovenijo!
IDMS
17. 12. 2015 13.52
+8
Ja, če pa en s Hollywooda tako pravi.... mislim kakšne trapaste imate no. Če se je nekdo odločil da bo obkrožil proti, ga ne bo noben prepričal v nasprotno, kot tudi ne tistega ki je za, da naj bo proti. Pa naj tako reče en igralec ali pa sam Sv. Peter, kot smo včasih rekli.
stekeras
17. 12. 2015 13.57
-8
nevica
17. 12. 2015 14.14
+3
Saj ni res, nekateri mislijo, da se odločajo na osnovi argumetov - pa četudi gre za pesek v oči. PROTI je cerkvena srenja, verjetno zato, da bodo njeni geji ostali v celibatu in ne bodo imeli težnje po porokah, kaj šele družini. Raje imajo pedofilijo in svoje cerkvene zakone s katerimi ne preganjajo nikogar, samo premeščajo v drugo faro med nove žrtve in skrivaj kriminalce pred civilno zakonodajo. Ja, to so ljudje, ki jih je treba poslušat - skregani s poštenjem že tisočletja. Trenuto najbrž marsikod v svetu gleda slovenijo ali bo stopila iz srednjega veka ali pa bo še imela cerkveno inkvizicijo, ki deli ljudi na več vredne in manjvredne.
User416781
17. 12. 2015 15.29
-3
nevica - če so istospolne zveze korak s časom naprej in smo ti ki smo proti v srednjem veku, potem se nam slabo piše...