Tuja scena

Oče Nine Morić zanikal navedbe, da je zlorabljal hčerko

Rim, 28. 10. 2013 12.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Potem ko je v Italiji živeča hrvaška manekenka Nina Morić za italijansko televizijo dejala, da jo je oče kot deklico posiljeval, je ta zdaj njene navedbe zanikal, jih označil za laži in hčerki zagrozil s tožbo.

Otroštvo lepotice je bilo zaznamovano s precej tragično izkušnjo.
Otroštvo lepotice je bilo zaznamovano s precej tragično izkušnjo. FOTO: Reuters

Potem ko je v Italiji živeča hrvaška manekenka Nina Morić v intervjuju za italijansko televizijsko mrežo Canale 5 dejala, da ji je oče v otroštvu povzročil ogromno gorja in jo še kot deklico celo posiljeval, je zdaj ta vse njene navedbe zanikal in jih označil za laži.

''Vse, kar je povedala, so laži, ki so me zelo prizadele. Za vse nadaljnje ukrepe in izjave o lažnih navedbah hčerke in anonimnih virov se bom posvetoval z odvetniki in pravico iskal na sodišču. Zaradi vsega tega sem pod velikim stresom,'' je povedal oče 37-letnice, ki ni želel, da se razkrije njegovo ime.

Televizijska voditeljica Silvia Toff je rjavolasko, ki si v naši zahodni sosedi služi kruh kot manekenka in voditeljica, sicer še vprašala, ali je še v stiku z očetom. ''Zadnjih pet let so se rane zarasle, zato lahko pri 37 letih govorim o tej izkušnji. Nisem v stiku z njim,'' je odgovorila Nina, ki se je zaradi zlorab rezala po rokah, trpela pa je tudi zaradi anoreksije. ''O svojem življenju bom napisala knjigo, da bi lahko tako pomagala dekletom, ki gredo skozi enako travmatično izkušnji, kot sem šla jaz,'' je še dodala.

Morićeva je sicer po odhodu iz Hrvaške kratek čas živela tudi v ZDA, kjer je med drugim nastopila v videospotu Livin' La Vida Loca pevca Rickyja Martina.

Med letoma 2001 in 2007 je bila poročena z lastnikom fotografske agencije Fabriziom Corono, s katerim ima sina.

Nina si v Italiji kruh služi kot manekenka in voditeljica.
Nina si v Italiji kruh služi kot manekenka in voditeljica. FOTO: Reuters
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (34)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

roaddogg
28. 10. 2013 23.00
+3
Tale bo čist propadla.... je že v spirali na dol..
Mejduš
28. 10. 2013 22.57
+1
Vse verjetno je mralo biti res,kartako se zmisliti nebi verjel,zato ker je zmerom nekaj resnice če že ne vse,saj jih je kar precej takih nesramnežu,tako da ji kar verjamem sej to se da še zmerom dokaziti,
kkkkz555
28. 10. 2013 20.04
+3
a ma nos popravlen?
Explainator
28. 10. 2013 18.41
+5
ne vem zakaj njemu bolj verjamem kot njej......verjetno zaradi njenega obnašanja in dejanj
MARK AUREL
28. 10. 2013 18.16
+0
A ni čudno, da so kar naenkrat vsa dekleta zlorabljena. Malo reklame jim ne škodi, samo ne na račun staršev.
nightangel
28. 10. 2013 15.17
+20
Kdaj je pa še kakšen pedofil priznal,da se je spravil nad otroka?
tuttikaki
28. 10. 2013 15.51
+8
in to je v osnovi tvoj dokaz da je stari res pedo?
5767547
28. 10. 2013 14.51
+30
hmmm. če se kaj spoznam na te stvari, vem, da žrtve zelo nerade govorijo javno o teh stvareh. torej ne razglašajo kar vsem o svoji zlorabi. tako, da težko reči kaj je res pri njej. kar se tiče očeta pa itak, da bo zanikal a ste pričakoval, da bo kar priznal?(v primeru, da je res)
avantura21
28. 10. 2013 14.35
+6
Ona je pa to izjavila samo zaradi samopromocije.. ko se ne govori več o njej mora pa kaj takega izjaviti, da se bo smilila vsem drugim, uboga reva se smili že sama sebi. Nekdo, ki je zlorabljen ne počne takih stvari kot jih sama počne.. Ona je ena navadna lajda z R
lambily
28. 10. 2013 17.00
+5
Ravno zlorabe so največkrat vzrok za poznejše neurejeno življenje. Sicer pa, kdo smo mi, da ji bomo sodili kako živi?
avantura21
28. 10. 2013 20.28
-1
ji ne sodim samo njeno ravnanje ni ravno pohvale vredno.. že neurejeno samo ne na tak način kot ga ona živi.. v tem je bistvena razlika.. tako da ji ne sodim kako živi samo ne zdi se mi pa ravno normalno da izjavi kaj takega za samopromocijo
kkkkz555
28. 10. 2013 14.33
+9
men se bl dopadejo hrvatske starlete k pa naše....še komu *+++++++
kkkkz555
28. 10. 2013 18.29
zizike666
28. 10. 2013 14.15
+11
V Italiji živeča hrvaška manekenka...mislim, da nam večini dol visi od kod je in kakšno je njeno poreklo, ker je smo prvič čuli za njo.
kkkkz555
28. 10. 2013 14.12
+3
lord_m
28. 10. 2013 14.02
+6
folk marsikaj nardi za publiciteto, ne spada pa v ta "marsikaj" obtožba očeta o zlorabi....tko da....neki težkega sta mogla met, potem je pa vse samo še stvar definicij.
hansola
28. 10. 2013 14.21
-7
očitno še ne veš do kakih mer je pripravljen folk it za slavo. Uspelo ji je že, jaz danes prvič čujem za njo.
KopulacijskiO
28. 10. 2013 17.18
+0
lord, mogoče je one njega hotela zlorabiti? Če ne takrat, sedaj zagotovo! Vse za 5 min slave!
lambily
28. 10. 2013 13.35
+21
Jaz pa ji verjamem, ker se takšne stvari ne govori kar tako. Vedno je treba verjeti žrtvi. Kaj neki naj bi imela od tega, da bi zdaj lagala o tem? To se dogaja v veliko družinah, ampak nikoli ne pride na dan. Če pa že kdo pove, se potem norčujete iz tega.Takšno je moje mnenje,ni nujno, da se strinjate z z menoj!
znesek123
28. 10. 2013 13.39
+5
avantura21
28. 10. 2013 14.39
-3
lorraine ti jaz povem iz svojih delovnih izkušenj, da VEČINA žensk govori take stvari kar tako zaradi tega ker niso dobile tega kar so hotele !!!!! Žrtev ni vsak, ki se nekaj izmisli in pove in verjemi, da se veliko stvari dogaja v družinah in pride tja kamor spada, samo pač te stvari ne spadajo ravno v javnost in večina realnih ljudi tega ne govorijo v javnosti, ker ne želijo biti zaznamovani.. Vse to govoriš iz svojega stališča, treba je bit realen in ne verjeti vsakomur za vsako besedo.. pri njej je jasno zakaj je to izjavila
pmx
28. 10. 2013 14.43
+6
khm, lorraine, čeprav tukaj verjamem njej (in verjetno 4/5 primerov je tako), je zgodovina, nova in stara, polna podobnih izmišljotin. Običajno bolj v ločevalnih postopkih in podobnem. Torej nisem pristaš tega, da je potrebno vedno verjeti žrtvi iz vidika, da je potrebno ugotoviti, kdo je žrtev (poznam kar ti take primere, enega teden dni starega, ko je po par letih sodišče ugotovilo, da je bila vloga obrnjena, ampak je bila škoda že narejena). Kar pa je potrebno pri takih prijavah pa jih je potrebno prav gotovo RESNO OBRAVNAVATI. Pod resno mislim tudi, da se ne tej potencialni žrtvi ustvarja vtis, da je lažniva, navedbe pa je potrebno diskretno preveriti.
tuttikaki
28. 10. 2013 15.58
+2
Draga lorraine, jaz pa ji ne verjamem, sploh pa zato ker oni ni tako boga (je boga v glavi, ja). Vsako tako izjavo je potrebno 200% preveriti, se strinjam, da žrtev ne izpade iz konteksta in da nedolžen NI po krivem obsojen. Ne moreš pa kar verjeti na prvo. Konec koncev je bilo zelo veliko primerov, kjer so si ''žrtve'' posilstvo/zlorabo preprosto izmislile. Tako, da jaz ne verjamem na prvo žogo skoraj nobenmu v takemu primeru. In se NE strinjam s tabo !!
lambily
28. 10. 2013 17.05
+1
Imaš vso pravico, da misliš drugače kot jaz. Saj sem napisala, da je to moje mnenje in ga nikogar ne vsiljujem. jaz pač tako mislim, seveda pa nobeden od nas ne ve in ne bo vedel kaj je res. Se pa to dogaja in veliko deklet sploh nikoli ne pove tega, ker mislijo, da so one krive. Ker jih tako prepričajo.
lambily
28. 10. 2013 17.06
+2
In ne vem zakaj mislite, da je "uboga v glavi"?Poznam mnogo bolj ubogih.
KopulacijskiO
28. 10. 2013 17.22
+5
lorraine, cca 10 let sem zivel z žensko, ki je že imela hči. Ko sva šla narazen, me je začela obtoževati, da sem nadlegoval njeno hči. Sam resnico dobro poznam in vem, kakšna je. Kaj pa ti? Komu boš verjela? Kdo je tu pravzaprav "žrtev"?
KML
28. 10. 2013 17.40
+6
KopulacijskiO: Žal spadaš med tiste, ki so žrtve lažnih obtožb v ločitvenih in podobnih postopkih. Žal so ženske, ki so si zmožne nekaj takšnega izmisliti in se tega posluževati iz maščevanja ali iz drugih razlogov. TODA žrte, ki spregovorijo o svoji zlorabi, se ponavadi ne lažejo. To, da sam sebi priznaš, je že dejanje poguma, to, da to zaupaš komu drugemu, zahteva pa le še toliko več poguma, saj se zelo izpostaviš in si pogosto pridobiš nenaklonjenost še tistih iz družinskega kroga, ki so te prej vsaj malce podpirali.
devlon
28. 10. 2013 13.28
-7
potem jo je pa nekdo drug. še zdaj ima ustnice otekle
BobbyP
28. 10. 2013 13.20
+16
Ta reklama jo bo na koncu še stala keš za odškodnino fotru in potem bo keša za belo še manj. Pa ja imaš kaj, kar bi lahko dala v promet, a ne Nina?
krilo
28. 10. 2013 13.12
+8
ženska naklada, samo da ji raste publiciteta.
Praškovarit
28. 10. 2013 14.08
-3
tuttikaki
28. 10. 2013 16.00